Znowu wandalizm wyborczy. W nocy zniszczono materiały wyborcze kandydata Pawła Krasy z KWW Wolne Wadowi
Znowu wandalizm wyborczy

Znowu wandalizm wyborczy. W nocy zniszczono materiały wyborcze kandydata Pawła Krasy z KWW Wolne Wadowice, który 1 marca powalczy z dwoma innymi kandydatami w wyborach uzupełniających do Rady Miejskiej w okręgu nr 10.

Za kilkanaście dni czekają nas w Wadowicach wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Wadowicach, w okręgu nr 10 (to miejsce zwolnione po Mateuszu Klinowskim, który został burmistrzem). Mimo tego mieszkańcy powoli zapominają już i wyborach samorządowych i szumie z nimi związanych, ale jak się okazuje, jeszcze wśród niektórych wywołuje to spore emocje.

W sobotę (15.02) w nocy ktoś zniszczył materiały wyborcze kandydata Pawła Krasy z KWW Wolne Wadowice: pocięto cztery banery, które znajdowały się na terenie Wadowic.

Nikogo nie oskarżam, bo nikogo nie złapałem za rękę. Myślę, że to jedna i ta sama osoba zniszczyła banery. Tylko pytanie po co? Jaki miała w tym cel... Jest to niezmiernie przykre, bo pokazuje, że u nas w Wadowicach nie można swobodnie startować w wyborach. Jeżeli ktoś widział sprawców, proszę o kontakt ze mną lub z policją- mówi nam Paweł Krasa.

Niestety takie sytuacje w Wadowicach powtarzają się przy każdych wyborach. Przed ubiegłorocznymi niszczono banery wyborcze Jacka Jończyka, czy Mateusza Klinowskiego. Tylko w jednym przypadku udało się zidentyfikować sprawcę, przeciwko któremu toczy się postępowanie sądowe. Niestety jeśli nie złapie się wandala na gorącym uczynku, zazwyczaj uchodzi mu to płazem. Podczas referendum w 2013 roku udało się nawet nagrać moment niszczenia baneru referendalnego, niestety do dziś nie udało się rozpoznać sprawcy.

Przypomnijmy, że 1 marca mieszkańcy Wadowic po raz trzeci w ostatnim czasie pójdą do urn głosować w wyborach uzupełniających. Tym razem głosować będą mieszkańcy okręgu nr 10 obejmującego osiedle Pod Skarpą (bloki od 21 do 28), Alei Wolności, ulice Jaśminową, Kalinową, Klonową, Kwiatowa, Leszczynową, Lipową, Parkową, Sosnową, Spółdzielców, Topolową, którzy wybiorą swojego przedstawiciela Rady Miejskiej w Wadowicach. Wygra ten kandydat, który zbierze największą ilość głosów. KWW Wspólny Dom byłej już burmistrz Wadowic Ewy Filipiak wystawia Piotra Hajnosza, KWW Wolne Wadowice obecnego burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego wystawia Pawła Krasę zaś KWW Nowoczesny Samorząd byłego już starosty wadowickiego Jacka Jończyka wystawia Henryka Odrozka. Cała trójka  bez sukcesów próbowali już szczęścia w ostatnich wyborach samorządowych. Kandydatka KWW Wolni Wadowiczanie Iwona Mielnicka zrezygnowała z ubiegania się o mandat.

Wszystkie materiały wyborcze, oznaczone przez komitety wyborcze, zgodnie z art. 109 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks Wyborczy podlegają ochronie prawnej.  Ochrona prawna materiałów wyborczych to zakaz ich niszczenia, usuwania, zamalowywania itp. pod groźba kary. Niszczenie materiałów wyborczych jest wykroczeniem, za które grozi kara grzywny do 5 tys. zł. Jeśli zniszczenia przekraczają kwotę  250 zł to zgodnie z art. 67 § 1 Kodeksu Wykroczeń czyn taki podlega karze aresztu lub grzywny.

(MG)
(zdjęcia: archiwum Pawła Krasy)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+22 #1 planck 2015-02-15 13:57
KWW Wolni Wadowiczanie - Nowe rozdanie to tak naprawdę KWW Stanisława Kotarby - Nie mogę się pogodzić, że nie jestem już rzecznikiem.
Cytować
+20 #2 Deduktor 2015-02-15 14:02
Ten koleś na wideo musi mieć małego i obwisłęgo flaka: jak się ma jaja to się takie rzeczy robi w biały dzień bez kaptura.
To widać jakiś mały zwykły kmiotek i tchórzyk, który jedynie co umie to pod osłoną nocy i ze strachem coś zepsuć...
Cytować
+29 #3 walka na noże? 2015-02-15 14:08
Ani kocicho ani jego uszaty przyjaciel nie mają interesu w tym żeby niszczyć materiały jakiegoś nieznanego kolesia, znajomego Habrzyka na którego środowisko sportowe już jest nomen omen cięte za podział kasy na kluby. Pomyślcie. Nauczeni doświadczeniem, że niszczenie czyichś banerów źle się kończy mają to gdzieś a cała rada miasta jest kocichowa. Najpierw należy przesłuchać całe IWW bo to dla nich najlpsza reklama. Ja ludziom od Klinowskiego w nic nie wierzę. Musiel zrobić szum no i zrobili. Pod latarnią zawsze najciemniej panie Krasa. Mieszkańców Skarpy pan na nic nie nabierzesz.
Cytować
-9 #4 Maja Majka 2015-02-15 14:15
Panie redaktorze powalczy z trzema przeciwnikami 2 od kocicha i 1 z NS, generalnie to chamstwo i z pewnością nie zrobił tego jakiś nocny marek, no mógłby...jeden plakat zniszczyć, ale tyle to już niestety wygląda na zaplanowaną akcję.
Kocicho to już chyba cierpi na rozdwojenie jazni skoro myśli, że Mielnicką ktoś wybierze :-)
Cytować
+26 #5 paga 2015-02-15 14:16
Cytuję majka:
Panie redaktorze powalczy z trzema przeciwnikami 2 od kocicha i 1 z NS, generalnie to chamstwo i z pewnością nie zrobił tego jakiś nocny marek, no mógłby...jeden plakat zniszczyć, ale tyle to już niestety wygląda na zaplanowaną akcję.

Zaplanowana akcja żeby o Krasie zrobiło się głośno. Ale wy tępi jesteście Wadowiczanie.
Cytować
+16 #6 spalony pomysł 2015-02-15 14:21
Zgadzam się z opinią, że nie jest to robota kocicha i jego ludzi. Ten kandydat nie jest żadnym dla nich zagrożeniem. No to komu zależało?
Cytować
-21 #7 Maja Majka 2015-02-15 14:23
"Zaplanowana akcja żeby o Krasie zrobiło się głośno. Ale wy tępi jesteście Wadowiczanie. to cytat jakiegoś pagi

Takie brednie to może wymyślić tylko koci klon ;-)
Cytować
+29 #8 Konio 2015-02-15 14:23
Cytuję majka:
Panie redaktorze powalczy z trzema przeciwnikami 2 od kocicha i 1 z NS, generalnie to chamstwo i z pewnością nie zrobił tego jakiś nocny marek, no mógłby...jeden plakat zniszczyć, ale tyle to już niestety wygląda na zaplanowaną akcję.
Kocicho to już chyba cierpi na rozdwojenie jazni skoro myśli, że Mielnicką ktoś wybierze :-)


Mielnicka nie startuje, zrezygnowała.
Cytować
+5 #9 Bonzo 2015-02-15 14:24
Biedny chory, mały człowieczek ze zrośniętymi brwiami i jego polityczny ojciec Stasiu. Andrychów ich nie przyjął bo zbyt ciężkie przypadki.
Cytować
+9 #10 tępota 2015-02-15 14:29
Cytuję Konio:
Cytuję majka:
Panie redaktorze powalczy z trzema przeciwnikami 2 od kocicha i 1 z NS, generalnie to chamstwo i z pewnością nie zrobił tego jakiś nocny marek, no mógłby...jeden plakat zniszczyć, ale tyle to już niestety wygląda na zaplanowaną akcję.
Kocicho to już chyba cierpi na rozdwojenie jazni skoro myśli, że Mielnicką ktoś wybierze :-)


Mielnicka nie startuje, zrezygnowała.

Ale majka jest za głupia żeby o tym przeczytać. Nie tłumacz jej. Ona ma nowego boga Klinowskiego. W kościele Klinowskiego odmawia się do niego modły a hitem jest różaniec do Klinowskiego. Bóg Klinowski powiedział że banery zniszczyli wandale od kocicha i wszyscy mieli to łyknąć bez popijania. Na szczęście ludzie nie są tak głupi i jak dali się nabrać na kłamstwa wyborcze to już na nic więcej się nie nabiorą. Zdejmuj Krasa te swoje szmaty i nie zawracaj ludziom gitary razem z Piotrusiem vel Brew.
Cytować
+3 #11 Paweł Krasa 2015-02-15 14:31
Chciałbym zapytać się po co miałbym niszczyć Swoje banery, za które wydałem spore pieniądze? Tym bardziej, że nie posiadam możliwości bilokacji. Obecnie jestem w Starym Sączu. Pozdrawiam osoby, które wymyślają takie brednie!
Cytować
+17 #12 Do czego 2015-02-15 14:32
A do czego Krasa startuje? Do jakiej Rady Gminy? Niby studenci a nie wiedzą, że w Wadowicach jest trochę inna rada.
Cytować
+10 #13 Szybki Bill 2015-02-15 14:35
Cytuję Paweł Krasa:
Chciałbym zapytać się po co miałbym niszczyć Swoje banery, za które wydałem spore pieniądze? Tym bardziej, że nie posiadam możliwości bilokacji. Obecnie jestem w Starym Sączu. Pozdrawiam osoby, które wymyślają takie brednie!

No patrzcie nie ma go tu ale śledzi wszystko i komentuje. A tłumaczą się tylko...
Cytować
+9 #14 Maja Majka 2015-02-15 14:38
@tępota
Do kościoła nie chodzę, a wiem na 100% że kontrkandydat Odrozek banerów nie zniszczył, więc możliwości, a i metody są tylko kocie
Cytować
0 #15 prawy do lewego 2015-02-15 14:41
Cytuję Do czego:
A do czego Krasa startuje? Do jakiej Rady Gminy? Niby studenci a nie wiedzą, że w Wadowicach jest trochę inna rada.

Nie ma się co dziwić. Klinowski doktor nie wiedział, że jego koleżaneczka ma mieć odpowiedni staż pracy, żeby być wiceburmistrzow ą. To jak taki chłopczyk ma wiedzieć do jakie rady startuje? Trzeba jednak przyznać, że zwracać uwagę to na siebie umieją. Jeden kłamie, że Cholewka kupił sobie meble a drugi akurat siedzi w Starym Sączu i nie ma co robić to komentuje. Przypadkiem jednak w niedzielę robi się straszna afera.
Cytować
+31 #16 ww 2015-02-15 14:41
Innym kandydatom niszczono banery kiedy to nie było takie modne.
Cytować
+9 #17 @tępota 2015-02-15 14:46
Cytuję tępota:
Cytuję Konio:
Cytuję majka:
Panie redaktorze powalczy z trzema przeciwnikami 2 od kocicha i 1 z NS, generalnie to chamstwo i z pewnością nie zrobił tego jakiś nocny marek, no mógłby...jeden plakat zniszczyć, ale tyle to już niestety wygląda na zaplanowaną akcję.
Kocicho to już chyba cierpi na rozdwojenie jazni skoro myśli, że Mielnicką ktoś wybierze :-)


Mielnicka nie startuje, zrezygnowała.

Ale majka jest za głupia żeby o tym przeczytać. Nie tłumacz jej. Ona ma nowego boga Klinowskiego. W kościele Klinowskiego odmawia się do niego modły a hitem jest różaniec do Klinowskiego. Bóg Klinowski powiedział że banery zniszczyli wandale od kocicha i wszyscy mieli to łyknąć bez popijania. Na szczęście ludzie nie są tak głupi i jak dali się nabrać na kłamstwa wyborcze to już na nic więcej się nie nabiorą. Zdejmuj Krasa te swoje szmaty i nie zawracaj ludziom gitary razem z Piotrusiem vel Brew.

Tępy to jesteś ty i takim pisaniem nie przysłużysz się, an Heńkowi, ani twojemu NS, zastanów się co orle napisałeś :D
Cytować
-7 #18 tępota do majki 2015-02-15 14:49
Nie jestem z tego okręgu i głosowałem na Klinowskiego i jego kandydata w swoim okgręgu. Wiem, że popełniłem błąd. Nie wysilaj się Majeczko i nie rób antyreklamy swojemu guru i jego podopiecznemu.
Cytować
+23 #19 gonzo 2015-02-15 15:10
ale debile EWY I STASZKA się upiszą JAPOŃCZYK jak źle zrobi to popełnia harakiri a nie beczy ja głosowałem na KLINOWSKIEGO i może też się nie zgadzam ze wszystkim ale go popieram a nie beczę i durnoty wypisuję czy wy w ogóle wiecie czego chcecie byle poskomleć jak psy przy budzie tfu
Cytować
-5 #20 Jestescie Pinokio 2015-02-15 15:15
Nie, no jaja jak berety. Nic się nie działo to sobie poniszczyli banery i dawaj od razu artykuły, komentarze...
Cytować
+3 #21 Ja 2015-02-15 15:42
Cytuję Paweł Krasa:
Chciałbym zapytać się po co miałbym niszczyć Swoje banery, za które wydałem spore pieniądze? Tym bardziej, że nie posiadam możliwości bilokacji. Obecnie jestem w Starym Sączu. Pozdrawiam osoby, które wymyślają takie brednie!

Po polsku chyba mówi się :"na które wydałem spore pieniądze albo za które sporo zapłaciłem"
Coś z polszczyzną na bakier.
Cytować
+6 #22 ww 2015-02-15 15:42
Co to za zdolniacha na banerach pisze, że kandyduje do Rady Gminy? Przecież to kompromitacja. Z taki poziomem wiedzy to gość może być w RADZIE MIASTA jedynie pośmiewiskiem.

Panie Krasa za samorządowy elementarz się brać, a nie uśmiechy staruszkom sprzedawać. Choć chyba już za późno na to. Praca w Radzie Miasta to obowiązki, a zabawa w politycznego akwizytora. Idzże się Pan najpierw poducz troszeczkę.
Cytować
+21 #23 bebek 2015-02-15 16:01
Kocicho,statyw i perkusista.Trze j katoliccy muszkieterowie w akcji.
Cytować
-1 #24 śledczy Falkowicz 2015-02-15 16:20
Co za durna, dmuchana afera. Przesłuchałbym na samym początku członków IWW, czy aby szumu medialnego zrobić specjalnie nie chcieli.
Cytować
+23 #25 karolina pasternak 2015-02-15 16:22
Cytuję gonzo:
ale debile EWY I STASZKA się upiszą JAPOŃCZYK jak źle zrobi to popełnia harakiri a nie beczy ja głosowałem na KLINOWSKIEGO i może też się nie zgadzam ze wszystkim ale go popieram a nie beczę i durnoty wypisuję czy wy w ogóle wiecie czego chcecie byle poskomleć jak psy przy budzie tfu

ja nie głosowałam na KLINOWSKIEGO ale cię gonzo popieram niech chłopak pokaże co zrobi i żałuję że na niego nie głosowałam bo co on może zrobić za dwa miesiące a jeszcze wspólny dom kłody mu pod nogi chce rzucać panie KLINOWSKI do ataku a ci co piszą te głupoty to gorsi od JUDASZA byle dogryźć i dzień zaliczony
Cytować
+9 #26 Trumf woli 2015-02-15 17:38
Ale chłopak jest zdeterminowany, najpierw się powiesił, teraz się pociął. Dajcie mu chociaż tytuł Radnego honoris causa, bo gotów się jeszcze Klinowskiemu pod rower rzucić.
Cytować
-19 #27 Czy to prawda? 2015-02-15 18:52
Słyszałem, że niebawem Rada Miasta na wniosek burmistrza zmieni nazwy ulic w Wadowicach:
1. Plac Jana Pawła II na Plac Anny i Zofii Siłkowskich
2. ul. Poprzeczna na ul. Tadeusza Szczepańskiego
3. ul. Jana Iwańskiego na ul. Janiny Kamińskiej
4. osiedle Pod Skarpą na osiedle Klinowskiego
Cytować
+7 #28 Czy to trolling? 2015-02-15 19:21
Cytuję Czy to prawda?:
Słyszałem, że niebawem Rada Miasta na wniosek burmistrza zmieni nazwy ulic w Wadowicach:
1. Plac Jana Pawła II na Plac Anny i Zofii Siłkowskich
2. ul. Poprzeczna na ul. Tadeusza Szczepańskiego
3. ul. Jana Iwańskiego na ul. Janiny Kamińskiej
4. osiedle Pod Skarpą na osiedle Klinowskiego


Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnyc h, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji.
Cytować
0 #29 iks 2015-02-15 19:47
Cytuję ww:
Co to za zdolniacha na banerach pisze, że kandyduje do Rady Gminy? Przecież to kompromitacja. Z taki poziomem wiedzy to gość może być w RADZIE MIASTA jedynie pośmiewiskiem.

Panie Krasa za samorządowy elementarz się brać, a nie uśmiechy staruszkom sprzedawać. Choć chyba już za późno na to. Praca w Radzie Miasta to obowiązki, a zabawa w politycznego akwizytora. Idzże się Pan najpierw poducz troszeczkę.


A do czego się kandyduje? Rady Miasta? Radę Miasta ma miasto, które jest jednocześnie gminą. A Rada Gminy to jest miasto i sąsiednie wioski. Widać, jak bardzo się znasz na tym. Nie znam się to się wypowiem.
Cytować
0 #30 ww 2015-02-15 20:49
Cytuję iks:
Cytuję ww:
Co to za zdolniacha na banerach pisze, że kandyduje do Rady Gminy? Przecież to kompromitacja. Z taki poziomem wiedzy to gość może być w RADZIE MIASTA jedynie pośmiewiskiem.

Panie Krasa za samorządowy elementarz się brać, a nie uśmiechy staruszkom sprzedawać. Choć chyba już za późno na to. Praca w Radzie Miasta to obowiązki, a zabawa w politycznego akwizytora. Idzże się Pan najpierw poducz troszeczkę.


A do czego się kandyduje? Rady Miasta? Radę Miasta ma miasto, które jest jednocześnie gminą. A Rada Gminy to jest miasto i sąsiednie wioski. Widać, jak bardzo się znasz na tym. Nie znam się to się wypowiem.


Poczytaj statut Gminy Wadowice mości kandydacie, a nie fantazjuj. Dokładnie $5 pkt 1. Jak się chce kandydować to choć powinno się wiedzie do czego ;)

Przypomne Ci tylko że radny Odrozek w minionej kadencji doprowadził do zmiany tegoż Statutu Gminy Wadowice w bardzo istotnym punkcie dot prawa do informacji publicznej.
Cytować
+3 #31 OK-rasa 2015-02-15 21:55
Tak Panie Krasa, nie chcą Pana wadowiczanie i czas najwyższy się z tym pogodzić. Zostań pan w tym Sączu i nie wracaj. Sądeczankom pan w głowach zawracaj, a nie nam.
Cytować
-6 #32 bez jaj 2015-02-15 22:22
Nie mam nic do tego Krasy, ale sorry, Odrozek zrobił w ciagu ostatnich czterech lat tyle dla Wadowic, że w przedbiegach wygrywa z konformistą Hajnoszem i no-name'em Krasą
Cytować
+7 #33 Mieszkanka 2015-02-15 23:15
Ta obwisła warga Heniek - dajcie ludzie spokój. Nic nie załatwił dla mieszkańców Kopernika, teraz próbuje nas omamić pustymi frazesami jaki to on nie jest narcyz.
Cytować
-37 #34 Zosia 2015-02-15 23:18
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.
Cytować
-29 #35 Anna ze Skarpy 2015-02-15 23:21
Dałam się oszukać Klinowskiemu 30 listopada i dzisiaj nie popełnię już tego błędu. W wyborach zagłosuję na prawdziwą, a nie kawiorową opozycję. Oddam swój głos na Piotra Hajnosza.
Cytować
+4 #36 Klonowa 2015-02-16 07:03
Odrozek i Hajnosz są z jednego ugrupowania politycznego PO, obaj są pod przywództwem Kotarby jako szefa PO, obaj kłamią bo startują z jakichś dziwnych komitetów wyborczych, Krasy nie znam, ale wśród tej zakłamanej platformy wydaje się najuczciwszy i nie zepsuty
Cytować
-5 #37 ja 2015-02-16 09:10
strach głosować na kandydata popieranego przez Klinowskiego. Bo nuż przekona radę, że burmistrzowi doktorowi należy się jeszcze obiad za nasze
Cytować
+14 #38 Władek 2015-02-16 10:36
Cytuję Anna ze Skarpy:
Dałam się oszukać Klinowskiemu 30 listopada i dzisiaj nie popełnię już tego błędu. W wyborach zagłosuję na prawdziwą, a nie kawiorową opozycję. Oddam swój głos na Piotra Hajnosza.


Menopauza doskwiera ???
Cytować
+14 #39 Władek 2015-02-16 10:37
Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.


Załóż mu przy okazji śliniak i fartuszek, żeby się nie popluł jak mu będziesz strzygła brwi :)
Cytować
-7 #40 @Władek 2015-02-16 10:52
Ty Władku z całą pewnością jesteś w kwiecie wieku i zapewne taki przystojny, że nie trzeba nic zakładać :-)
Cytować
-24 #41 Iwona . 2015-02-16 11:57
Cytuję Anna ze Skarpy:
Dałam się oszukać Klinowskiemu 30 listopada i dzisiaj nie popełnię już tego błędu. W wyborach zagłosuję na prawdziwą, a nie kawiorową opozycję. Oddam swój głos na Piotra Hajnosza.

Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.


W sumie to racja, że pan Piotr zasadniczo różni się od tych dwóch pozostałych. Dlatego oddam swój głos na Hajnosza niezależnego od układów.
Cytować
+16 #42 Władek 2015-02-16 12:05
Cytuję Iwona .:
Cytuję Anna ze Skarpy:
Dałam się oszukać Klinowskiemu 30 listopada i dzisiaj nie popełnię już tego błędu. W wyborach zagłosuję na prawdziwą, a nie kawiorową opozycję. Oddam swój głos na Piotra Hajnosza.

Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.


W sumie to racja, że pan Piotr zasadniczo różni się od tych dwóch pozostałych. Dlatego oddam swój głos na Hajnosza niezależnego od układów.


Ale zależnego od Kocicha i Jądrowej. Układów ha ha ha. Układy to się właśnie kończą i to Was boli wyznawcy Kocicha.
Cytować
+6 #43 Władek 2015-02-16 12:55
Ja na tym filmiku widzę WIELKIE BRWI u tego gościa.
Cytować
+2 #44 zulugula 2015-02-16 15:05
ale jaja ale jaja
Cytować
+11 #45 TAKdlaPawlaKrasy 2015-02-16 16:54
Tak sobie myślę...20 lat czegoś takiego nie było.... pojawiła się konkurencja dla Wspólnego Domu i zaczęły się dziać bandyckie rzeczy... a wszystko pod sztandarem sprawy słusznej i Bogu na chwałę... żałosne i karygodne! osobiście podejrzewam, kto personalnie opłacił osiedlowych pijaczków za taki czyn.... Paweł to tylko dowodzi, że jako kandydat jesteś silny i masz spore poparcie ludzi, który Cię znają i wiedzą, że będziesz bardzo dobrym radnym.
Zachęcam Państwa do poznania sylwetki magistra biologii stosowanej Pawła Krasy- laureata konkursu Ośmiu Wspaniałych, wieloletniego lektora i ceremoniarza w naszej parafii, człowieka kulturalnego i aktywnego. Rada nie potrzebuje więcej pyskaczy. Więcej o Pawle Krasie : pawelkrasa.pl
ps. Insynuowanie że ktoś niszczy sam sobie banery, za które płaci z własnej kieszeni jest na żenującym poziomie, ale po minionej kampanii wyborczej już mnie to nie dziwi....
Cytować
+13 #46 obliczakocicha 2015-02-16 16:57
Cytuję Iwona .:
Cytuję Anna ze Skarpy:
Dałam się oszukać Klinowskiemu 30 listopada i dzisiaj nie popełnię już tego błędu. W wyborach zagłosuję na prawdziwą, a nie kawiorową opozycję. Oddam swój głos na Piotra Hajnosza.

Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.


W sumie to racja, że pan Piotr zasadniczo różni się od tych dwóch pozostałych. Dlatego oddam swój głos na Hajnosza niezależnego od układów.

Mam przeczucie że Iwona, Anna i nawet Halina, Bożena, Kunegunda i Rozalia i jak ja zwał - to w gruncie rzeczy jedna i ta sama osoba... w dodatku płci męskiej. Styl komentarzy ten sam i sztuczny do bólu!
Cytować
-3 #47 Zdziwiony 2015-02-16 18:11
Cytuję TAK dla...?:
Tak sobie myślę... Insynuowanie że ktoś niszczy sam sobie banery, za które płaci z własnej kieszeni jest na żenującym poziomie, ale po minionej kampanii wyborczej już mnie to nie dziwi....

A mnie to dziwi i to bardzo.
Cytować
+7 #48 roma 2015-02-16 18:14
Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.

kobieto zastanów się co piszesz,nadąsan y,pewny siebie koleś
Cytować
-14 #49 Jarek Sportowiec 2015-02-16 18:24
Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.


To też mój kandydat. Jest bezinteresowny i chce rozwoju Wadowic.
Cytować
+11 #50 Mieszkaniec Gminy 2015-02-17 10:38
Cytuję Jarek Sportowiec:
Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.


To też mój kandydat. Jest bezinteresowny i chce rozwoju Wadowic.

BEZINTERESOWNY? Jeśli w to wierzysz to nie masz mózgu. Sorry, że tak mocno, ale to co piszesz to największa brednia jaką widziałem. Dlaczego? Bo gdyby był bezinteresowny to by takiego hałasu nie robił tylko z tego powodu, że stracił pracę (interes) w UM.
Cytować
+10 #51 Władek 2015-02-17 17:30
Cytuję Jarek Sportowiec:
Cytuję Zosia:
Ja głosuję na Piotra Hajnosza, jedynego kandydata, który będzie walczył o nasze sprawy i rozwój Wadowic, a nie ślepo przyklaskiwał jak obaj pozostali kandydaci obecnemu burmistrzowi.


To też mój kandydat. Jest bezinteresowny i chce rozwoju Wadowic.


Raczej bezpłciowy i chce kasy kasy kasy i lansu.
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.