Burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski wspólnie z przewodniczącym Rady Miejskiej Robertem Malikiem zainaug
Burmistrz Klinowski zainaugurował kampanię wyborczą

Burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski wspólnie z przewodniczącym Rady Miejskiej Robertem Malikiem zainaugurował kampanię wyborczą komitetów wyborczych Wolne Wadowice i Obywatelska Gmina Wadowice.

Burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski wspólnie z przewodniczącym Rady Miejskiej Robertem Malikiem zorganizowali we wtorek (21.08) punktualnie o godzinie 18:00 na ulicy Krakowskiej, pod siedzibą Towarzystwa Miłośników Ziemi Wadowickiej, konferencję prasową dla dziennikarzy na której ogłosili inaugurację kampanii wyborczej swoich zarejestrowanych komitetów wyborczych Wolne Wadowice i Obywatelska Gmina Wadowice.

Będziemy starać się wystawić kandydatów do Rady Miejskiej oraz kandydata na burmistrza. Chcemy stworzyć szeroką koalicję ludzi, którym zależy na mieście. Zapraszamy wszystkich mieszkańców, którzy są aktywni i chcą coś zrobić dla lokalnej społeczności, którzy mają ochotę podziałać w Wadowicach, mamy kilka tygodni na rejestrację list. W Wadowicach przez ostatnie 3,5 roku osiągnęliśmy bardzo duży sukces jako miasto, staliśmy się miastem, które jest rozpoznawalne, ma wymierne sukcesy, no i mam nadzieję, że w kolejnych latach uda nam się stworzyć reprezentacje w Radzie Miejskiej, która te sukcesy będzie kontynuować i która będzie działać dla korzyści wszystkich naszych miejscowości – mówił na konferencji burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski.

Jak ironicznie stwierdził włodarz, miejsce spotkania nie było przypadkowe: znajdują się tu ławki z palet, które dla wielu jego krytyków stanowią symbol jego rządów a on sam uważa, że jest to bardzo fajny symbol i sympatyczna rzecz, którą wdrożył w gminie. Zareklamował on również nową stronę internetową www.pomyslnawadowice.pl, do której odwiedzenia zachęca mieszkańców, jak i do nadsyłania swoich pomysłów, z których powstanie program wyborczy, z którym oba komitety pójdą do wyborów.

Tą krótką konferencję zrealizowaliśmy po godzinach pracy, po tym jak zarejestrowaliśmy komitety wyborcze, widzicie tutaj dużą różnicę w stosunku do tego jak działają inne komitety – mówił Klinowski i był to wyraźny przytyk do ostatniego briefingu starosty wadowickiego Bartosza Kalińskiego, będącego chyba głównym konkurentem w walce o fotel burmistrza miasta.

Zobacz: Starosta przeciwko blokowaniu BDI. Zorganizował briefing prasowy

Nie zabrakło też pytań dziennikarzy, m.in. o to, dlaczego tworzą kilka komitetów a nie jeden wspólny. Z takich działań słynny był m.in. Stanisław Kotarba, były rzecznik burmistrz Ewy Filipiak, który sam będąc m.in. przewodniczącym Platformy Obywatelskiej przez lata przy okazji wyborów układał listy wyborcze innych komitetów m.in. Prawa i Sprawiedliwości. Klinowski widzi jednak sporą różnicę.

Bierze się to stąd, że w obecnym systemie wyborczym, proporcjonalnym, okręgi wielomandatowe, tworząc tylko jeden komitet nie jesteśmy w stanie zapewnić odpowiednio szerokiej reprezentacji kandydatów na radnych i zapewnić możliwość starowania wszystkim chętnym – skomentował burmistrz Klinowski.

Wybory samorządowe odbędą się w niedzielę 21 października. Wyborcy wybiorą radnych gminnych, powiatowych, sejmików województwa, wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast. W wielu przypadkach będzie dochodzić do drugich tur wyborów na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Odbędą się one  w niedzielę 4 listopada.

Zobacz całą konferencję prasową:

 

 

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+16 #1 Lump 2018-08-21 22:20
Rypie ci ubliżać się a konkretnie nie macie ani jednego konkretnego kandydata z Wadowic który mógłby być burmistrzem tego miasta.
Przedstawcie jednego konkretnego kątr kandydata który by się podjął rządzić tym miastem.
No cóż wniosek prosty kto się taką cholota podejmie rządzić.
Możecie bluzgać ale mi to wasze bluzganie siedzi tam na miejscu na którym obecnie siedzę.
-7 #2 to ja 2018-08-21 22:24
koniec już blisko
-14 #3 Lump 2018-08-21 22:25
Cytuję to ja:
koniec już blisko

Ja to moja dupa hello
-9 #4 dert 2018-08-21 22:53
W Wadowicach przez ostatnie 3,5 roku osiągnęliśmy bardzo duży sukces jako miasto, staliśmy się miastem, które jest rozpoznawalne, ma wymierne sukcesy, no i mam nadzieję, że w kolejnych latach uda nam się stworzyć reprezentacje w Radzie Miejskiej, która te sukcesy będzie kontynuować i która będzie działać dla korzyści wszystkich naszych miejscowości
Rozpoznawalne dzieki J.P.
+18 #5 wadowiczanin 2018-08-21 23:16
Klinowski może spać spokojnie. Prawica w Wadowicach aż huczą od wiadomości że otoczenie Kalińskiego wie że ten nie ma szans i koncertują się żeby inni kandydaci pisu też polegli. Taka logika - jeśli my nie wygramy to niech w innych gminach czy kandydaci pisu np. do sejmiku też mają pod górkę. "Brawo" dla Kalińskiego za dobór "kadr". Beata na pewno "pochwali" jak dowie się co robi "Andrzej Lipnicki" i inni
-3 #6 Lump 2018-08-21 23:39
Cytuję wadowiczanin:
Klinowski może spać spokojnie. Prawica w Wadowicach aż huczą od wiadomości że otoczenie Kalińskiego wie że ten nie ma szans i koncertują się żeby inni kandydaci pisu też polegli. Taka logika - jeśli my nie wygramy to niech w innych gminach czy kandydaci pisu np. do sejmiku też mają pod górkę. "Brawo" dla Kalińskiego za dobór "kadr". Beata na pewno "pochwali" jak dowie się co robi "Andrzej Lipnicki" i inni

Hello jak obstawiasz na kogo?
+9 #7 obserwator 2018-08-21 23:49
No to Kaliński ma chyba podwójny problem. Zeby do wyborów dotrwał w pisie :)
+17 #8 Cenzura 2018-08-22 02:07
KOLESIE PRZY BOKU.DO KORYTKA HHHH
-3 #9 nick 2018-08-22 07:25
załośni są ci pisowcy i tyle. Kaliński słabiutki. Jesli jego koledzy to wiedzą to znaczy że mądrzejsi. Jesli pomogą pozbyć się pisowców z innych gmin tym lepiej.
+14 #10 maruda 2018-08-22 07:42
"Bierze się to stąd, że w obecnym systemie wyborczym, proporcjonalnym , okręgi wielomandatowe, tworząc tylko jeden komitet nie jesteśmy w stanie zapewnić odpowiednio szerokiej reprezentacji kandydatów na radnych i zapewnić możliwość starowania wszystkim chętnym – skomentował burmistrz Klinowski."
Czyli po staremu: jak Kali ukraść krowę to dobrze, a jak Kalemu ukraść krowę to źle.
+4 #11 wyborca 2018-08-22 07:49
Cytuję dert:
W Wadowicach przez ostatnie 3,5 roku osiągnęliśmy bardzo duży sukces jako miasto, staliśmy się miastem, które jest rozpoznawalne, ma wymierne sukcesy, no i mam nadzieję, że w kolejnych latach uda nam się stworzyć reprezentacje w Radzie Miejskiej, która te sukcesy będzie kontynuować i która będzie działać dla korzyści wszystkich naszych miejscowości
Rozpoznawalne dzieki J.P.

Od 1978 roku. Do 2014 roku było rozpoznawalne pozytywnie, a od 2015 roku progresywnie.
+2 #12 nick 2018-08-22 07:53
gdyby jak na innym portalu któryś pisowiec wpadł w histerię to wyjasniam że "pozbyć się z gmin" (sejmiku i powiatu też) to chodzi o wygranie z nimi w wyborach.
+9 #13 lump 2018-08-22 08:37
znów jakiś lump podszywa się podemnie
+17 #14 sherman 2018-08-22 09:43
No i wyszło szydło z worka,chcą wywalić z rady tych co im bruździli i wstawić swoich spolegliwych.Za łatwią wówczas nasze miasto "bez mydła".Sprzedad zą to co nie udało im się sprzedać w obecnej kadencji,wprowa dzą swoje prawa,np. zamkną w niedziele kościoły a otworzą supermakety,na rynku odtworzą pomnik swoich protoplastów, wyzwolicieli czerwoarmistów a postać naszego wielkiego Wadowiczanina zastąpią postacią towarzysza nieco nadpsutego Lenina.Oto tylko wstęp do pomysłu z piekła rodem....Ratujm y Wadowice przed brodatymi całuśnymi kolesiami.Amen.
+1 #15 Znajomek 2018-08-22 10:44
Chodzą słuchy, że PiS nie wystawi Kalińskiego na burmistrza tylko poprze Brynkusa. Byłoby prześmiesznie i Klinowski pewnie wygrałby już w pierwszej turze. Do dzieła PiSuarcyzki, drzyjcie dalej koty międyz sobą ;)
-3 #16 Wierzący 2018-08-22 10:46
[censored]rman - jak tylko zamkną kościoły to ja na nich głosuję!
-5 #17 lijo 2018-08-22 10:52
ja idę na Klina na 100% ale będzie miał bardzo ciężko wygrać
+7 #18 zloty 2018-08-22 11:17
co wam ,,paleta,, obieca to wasze bucha cha
-10 #19 hah 2018-08-22 11:55
A co sądzicie o Meusie ?
+4 #20 Obserwator 2018-08-22 12:31
Cytuję Wierzący:
[censored]rman - jak tylko zamkną kościoły to ja na nich głosuję!


To pokazuje jak mocno zniewolony jesteś. Bóg to wolność, a świat bez niego miałeś przykład 1 i 2 wojna i wszelkie totalitarne ustroje. Komuniści w pierwsze co robili to usuwali krzyże i religię z miejsc publicznych czego się bali skoro byli ateistami ??? - to pokazuje Twoje myślenie

Ja w tych wyborach daje szansę Panu Kalińskiemu. Pan Mateusz niestety ale dużo mówił i efekt mamy jaki mamy:

1. Budka na parking dalej wygląda jak slums - przyjeżdża turysta i widzi obraz nędzy i rozpaczy, a w niedziele nie wie że parking jest darmowy bo informacja po Polsku jest ledwo widoczna, a innych jeżyków totalnie brak !!!

2. Wadowice i Maspex mieli budować amfiteatr z obszarem pod koncerty itp i .....

3. Stadion Skawy i okolica miała być przebudowana i ....

4. Ulica Lwowska na której plan poszło tyle kasy że szkoda gadać, a architekci odwalili taką tandetę że szkoda pisać !!!

5. Ścieżka rowerowa koło Skawy + ławki z palet w błocie całość ogarnięta MEGA SŁABO + zablokowali dojazd do wody gdzie ludzie jeździli wypoczywać od dziesiątek lat.

6. Ciągle gadanie PiS jest zły = brak inwestycji w regionie bo niema wspólnego języka.

7. Burmistrz miasta Jana Pawła II a ani razu nie pojawił się w Kościele taki ma szacunek do wszystkich... Za pontyfikatu Jana Pawła setki tysięcy ludzi zmieniło swoje życie - wystarczy zobaczyć świadectwa i listy w Muzeum które jest kilak metrów od Urzędu Miasta, a facet nie może 1 raz w życiu wybrać się by jako osoba reprezentująca mieszkańców stanąć na Mszy. TAKA POSTAWA JEST TANDETNA !!! 4 lata i nie poświecić jednej godziny, rodzina przekazała "super" wartości życiowe....JAKI przykład ten człowiek daje młodemu pokoleniu ???

8. Miesiąc sierpień jest remontem remontu kostki w najlepszym turystycznie okresie facet zamyka rynek

9. Park przebudowywany na ostatnią chwilę 4 lata było za mało dlatego otwarcie zimą :D :D :D na pewno wówczas wszyscy dostrzegą te wpakowane 10 mln zł i sprawdzą stan nawierzchni jak śniegiem przywali.

10. Chora polityka wywalania węgla na rzecz 3 razy droższego gazu - zamiast dopilnować (wprowadzić zakaz na handel opałem niepochodzącym z Polski) by region otrzymał lepszej jakości węgiel z naszych kopalń, a nie Rusą tandetę.


Jedyny plus to że nie chce się zgodzić na południowy wariant BDI i to trzeba sprawiedliwie przyznać.
+18 #21 kaki 2018-08-22 13:29
Mieszkańcy Wadowic wiedzą, że Wadowice należy odKlinować
-19 #22 Elaela 2018-08-22 13:42
Mnie tam Klinowski pasuje
+5 #23 raj dowiec 2018-08-22 14:09
Cytuję Lump:
Cytuję wadowiczanin:
Klinowski może spać spokojnie. Prawica w Wadowicach aż huczą od wiadomości że otoczenie Kalińskiego wie że ten nie ma szans i koncertują się żeby inni kandydaci pisu też polegli. Taka logika - jeśli my nie wygramy to niech w innych gminach czy kandydaci pisu np. do sejmiku też mają pod górkę. "Brawo" dla Kalińskiego za dobór "kadr". Beata na pewno "pochwali" jak dowie się co robi "Andrzej Lipnicki" i inni

Hello jak obstawiasz na kogo?


Na lepszego!!!!!
+12 #24 analityk 2018-08-22 14:09
Skoro Klinowski twierdzi, że ma pomysł na Wadowice, to dlaczego prosi mieszkańców o zgłaszanie do niego swoich pomysłów, które, jak powiedział, wykorzystane będą w programie wyborczym jego komitetu. Znaczy że nie ma pomysłu na Wadowice i chce się posłużyć pomysłami mieszkańców. Poza tym bardzo mi się nie podoba jak swoimi wypowiedziami upokarza i poniża innych ewentualnych kandydatów. Robi dokładnie to samo wraz ze swoimi pomocnikami co robił 4 lata temu. Nie jest godzien zaufania, co udowodnił przez te mijające 4 lata.
+1 #25 Wierzący 2018-08-22 14:12
Obserwator - Zgadzam się. Bóg to wolność. Kościół to zniewolenie
+11 #26 Maciek 2018-08-22 14:27
Cytuję analityk:
Skoro Klinowski twierdzi, że ma pomysł na Wadowice, to dlaczego prosi mieszkańców o zgłaszanie do niego swoich pomysłów, które, jak powiedział, wykorzystane będą w programie wyborczym jego komitetu. Znaczy że nie ma pomysłu na Wadowice i chce się posłużyć pomysłami mieszkańców. Poza tym bardzo mi się nie podoba jak swoimi wypowiedziami upokarza i poniża innych ewentualnych kandydatów. Robi dokładnie to samo wraz ze swoimi pomocnikami co robił 4 lata temu. Nie jest godzien zaufania, co udowodnił przez te mijające 4 lata.

Zgadzam się z Tobą. Konkurentów trzeba zniszczyć, upodlić, poniżyć. Taka jest jego taktyka. Nie ma w niej miejsca na uczciwą rywalizacje na argumenty i program wyborczy. Młode wilki na takich delikwentów obecnie się mówi. Toczą walkę bez sumienia i bez skrupułów. To jest perfidne i podłe.
+10 #27 niezalezny 2018-08-22 14:57
Cytuję Wierzący:
Obserwator - Zgadzam się. Bóg to wolność. Kościół to zniewolenie

Co ty mieszasz Koscioł do Polityki !!!
Nie pasuje nie musisz wierzyc a zajmij sie polityka jak ci pasuje.
0 #28 niezalezny 2018-08-22 15:00
Cytuję Maciek:
Cytuję analityk:
Skoro Klinowski twierdzi, że ma pomysł na Wadowice, to dlaczego prosi mieszkańców o zgłaszanie do niego swoich pomysłów, które, jak powiedział, wykorzystane będą w programie wyborczym jego komitetu. Znaczy że nie ma pomysłu na Wadowice i chce się posłużyć pomysłami mieszkańców. Poza tym bardzo mi się nie podoba jak swoimi wypowiedziami upokarza i poniża innych ewentualnych kandydatów. Robi dokładnie to samo wraz ze swoimi pomocnikami co robił 4 lata temu. Nie jest godzien zaufania, co udowodnił przez te mijające 4 lata.

Zgadzam się z Tobą. Konkurentów trzeba zniszczyć, upodlić, poniżyć. Taka jest jego taktyka. Nie ma w niej miejsca na uczciwą rywalizacje na argumenty i program wyborczy. Młode wilki na takich delikwentów obecnie się mówi. Toczą walkę bez sumienia i bez skrupułów. To jest perfidne i podłe.

Najlepsza taktyke jaka mozesz obrac to skok z 10-tego pietra!
+2 #29 Obserwator 2018-08-22 15:46
Cytuję Wierzący:
Obserwator - Zgadzam się. Bóg to wolność. Kościół to zniewolenie


Kościół to LUDZIE, jak odrzucasz Kościół to i Boga też.

NOWY TESTAMENT
Ewangelia wg św. Mateusza

"...17 Na to Jezus mu rzekł: «Błogosławiony jesteś, Szymonie, synu Jony. Albowiem nie objawiły ci tego ciało i krew6, lecz Ojciec mój, który jest w niebie. 18 Otóż i Ja tobie powiadam: Ty jesteś Piotr [czyli Skała], i na tej Skale zbuduję KOŚCIÓŁ mój, a bramy piekielne go nie przemogą. 19 I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie..."

biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=259
+4 #30 J23 2018-08-22 16:25
Cytuję Obserwator:
Cytuję Wierzący:
Obserwator - Zgadzam się. Bóg to wolność. Kościół to zniewolenie


Kościół to LUDZIE, jak odrzucasz Kościół to i Boga też.

NOWY TESTAMENT
Ewangelia wg św. Mateusza

"...17 Na to Jezus mu rzekł: «Błogosławiony jesteś, Szymonie, synu Jony. Albowiem nie objawiły ci tego ciało i krew6, lecz Ojciec mój, który jest w niebie. 18 Otóż i Ja tobie powiadam: Ty jesteś Piotr [czyli Skała], i na tej Skale zbuduję KOŚCIÓŁ mój, a bramy piekielne go nie przemogą. 19 I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie..."

biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=259

Wszystko dobrze ale ich pytanie jest przede wszystkim pierwsze które na pierwszym miejscu stawiają co i ile oni z tego będą mieć.
+11 #31 Najgorszy wybor 2018-08-22 17:46
Klin to najgorszy mozliwy wybor:
- chce puscic BDI po wadowickiej obwodnicy pare metrow od osiedli
- zmusi wszystkich do zmiany piecy i wylozenia pieniedzy z wlasnej kieszeni
- totalnie oleje ruch samochodowy bo dla niego liczy sie tylko rower
- nie uznaje ustepstw sprzeciwiajac sie nawet calej radzie miasta

Ja na niego nie zaglosuje
+3 #32 EKO 2018-08-22 18:09
Cytuję Najgorszy wybor:
Klin to najgorszy mozliwy wybor:
- chce puscic BDI po wadowickiej obwodnicy pare metrow od osiedli
- zmusi wszystkich do zmiany piecy i wylozenia pieniedzy z wlasnej kieszeni
- totalnie oleje ruch samochodowy bo dla niego liczy sie tylko rower
- nie uznaje ustepstw sprzeciwiajac sie nawet calej radzie miasta

Ja na niego nie zaglosuje

Brawo KLINOWKI !
ZLIKWIDOWAC RUCH SAMOCHODOWY PO MIESCIE, WPROWADZIC TYLKO RUCH ROWEROWY ,ZAOSTRZEDZIMY NA BUDOWIE DROG ROWEROWYCH A MOST W KLECZY NIE BEDZIE JUZ PROBLEMEM.
-Jezeli chodzi o palenie zostawmy to uzytkownikom to ich powietrze.
+13 #33 Okey 2018-08-22 18:35
Cytuję EKO:
Cytuję Najgorszy wybor:
Klin to najgorszy mozliwy wybor:
- chce puscic BDI po wadowickiej obwodnicy pare metrow od osiedli
- zmusi wszystkich do zmiany piecy i wylozenia pieniedzy z wlasnej kieszeni
- totalnie oleje ruch samochodowy bo dla niego liczy sie tylko rower
- nie uznaje ustepstw sprzeciwiajac sie nawet calej radzie miasta

Ja na niego nie zaglosuje

Brawo KLINOWKI !
ZLIKWIDOWAC RUCH SAMOCHODOWY PO MIESCIE, WPROWADZIC TYLKO RUCH ROWEROWY ,ZAOSTRZEDZIMY NA BUDOWIE DROG ROWEROWYCH A MOST W KLECZY NIE BEDZIE JUZ PROBLEMEM.
-Jezeli chodzi o palenie zostawmy to uzytkownikom to ich powietrze.


Tą KOMUNISTYCZNA RADE oddegowac do "Kółka rózancowego" Janiny Kamińskiej.
+1 #34 harry 2018-08-22 21:44
Cytuję wadowiczanin:
Klinowski może spać spokojnie. Prawica w Wadowicach aż huczą od wiadomości że otoczenie Kalińskiego wie że ten nie ma szans i koncertują się żeby inni kandydaci pisu też polegli. Taka logika - jeśli my nie wygramy to niech w innych gminach czy kandydaci pisu np. do sejmiku też mają pod górkę. "Brawo" dla Kalińskiego za dobór "kadr". Beata na pewno "pochwali" jak dowie się co robi "Andrzej Lipnicki" i inni


no właśnie - a kto to jest Andrzej Lipncki?
0 #35 zorientowany 2018-08-23 01:00
Andrzej Lipnicki - chyba żadna tajemnica na prawicy i lewicy. Według tego co świerkają w Wadowicach, Tomicach i Brzeźnicy wróbelki lipny profil takiej jednej "gwiazdy" polityki. moderuje strony (o tym jakie i kto nimi administruje za jakiś czas), atakuje kandydatów pisu do innych gmin niż Brzeźnica, Tomice i Wadowice :) I niektórych kandydatów pisu do sejmiku. Wspiera poza Wadowicacmi Tomciacmi i Brzeźnicą kandydatów PO jak tylko może :) Jego idolem jest taki jeden Marcin. Kim jest w realu - o tym jak znam życie za jakiś czas żeby było ciekawiej..... Także stawiam że Beata się "ucieszy" jak się dowie
-1 #36 jendrek 2018-08-23 09:07
same matoły piszą te komentarze
0 #37 harry 2018-08-23 09:18
Cytuję zorientowany:
Andrzej Lipnicki - chyba żadna tajemnica na prawicy i lewicy. Według tego co świerkają w Wadowicach, Tomicach i Brzeźnicy wróbelki lipny profil takiej jednej "gwiazdy" polityki. moderuje strony (o tym jakie i kto nimi administruje za jakiś czas), atakuje kandydatów pisu do innych gmin niż Brzeźnica, Tomice i Wadowice :) I niektórych kandydatów pisu do sejmiku. Wspiera poza Wadowicacmi Tomciacmi i Brzeźnicą kandydatów PO jak tylko może :) Jego idolem jest taki jeden Marcin. Kim jest w realu - o tym jak znam życie za jakiś czas żeby było ciekawiej..... Także stawiam że Beata się "ucieszy" jak się dowie


Tak myślałem - najlepiej założyć fikcyjny profil i ładować w konkurencję. Czekam na dalszy ciąg tej sprawy .
+4 #38 wilson 2018-08-24 13:44
"czas się pakować, gasić światło,
czas się pakować, powiem nad to,
całusa dać swoim wyborcom,
czas się pakować! Będzie gorąco!"
+4 #39 Uchachany 2018-08-24 14:00
Cytuję wilson:
"czas się pakować, gasić światło,
czas się pakować, powiem nad to,
całusa dać swoim wyborcom,
czas się pakować! Będzie gorąco!"


Nie wiem czyj tekst cytujesz, ale dopasowałeś go perfidnie ;-)

W naszej rzeczywistości sformułowanie "całusa dać swoim wyborcom" brzmi trochę dwuznacznie...
0 #40 ktos 2018-08-24 21:12
Bóg to wolność, a świat bez niego miałeś przykład 1 i 2 wojna i wszelkie totalitarne ustroje. Komuniści w pierwsze co robili to usuwali krzyże i religię z miejsc publicznych czego się bali skoro byli ateistami ??? - to pokazuje Twoje myślenie



Tak tylko dla porządku zapytam. Gdzie Bóg był/jest w Syrii ? Tysiące ginących dzieci.
Wiem, to być może inna religia, ale co Mu dzieci zawiniły ?
0 #41 wołkowice 2018-08-25 11:35
Malik to jest dno największe. Nie potrafi nawet jednego zdania porządnie złożyć. Takich właśnie idiotów na ilość Klinowski przykleił do siebie, żeby mu nabijali miejsca na listach. Malik przez 4 lata kompletnie nic nie zrobił ale jest wystarczająco oślizły, żeby mógł "robić łaskę" Klinowskiemu w wyborach.
-3 #42 zen42 2018-08-25 12:21
Cytuję ktos:
Bóg to wolność, a świat bez niego miałeś przykład 1 i 2 wojna i wszelkie totalitarne ustroje. Komuniści w pierwsze co robili to usuwali krzyże i religię z miejsc publicznych czego się bali skoro byli ateistami ??? - to pokazuje Twoje myślenie


Tak tylko dla porządku zapytam. Gdzie Bóg był/jest w Syrii ? Tysiące ginących dzieci.
Wiem, to być może inna religia, ale co Mu dzieci zawiniły ?


A Ty gdzie byłeś/jesteś ? Lewacki bojowniku o prawa człowieka ? Przyjąłeś uchodźcę ? Wysłałeś pomoc ? NIE, to zamknij ryja.
+4 #43 Coto jest 2018-08-25 16:21
Cytuję ktos:
Bóg to wolność, a świat bez niego miałeś przykład 1 i 2 wojna i wszelkie totalitarne ustroje. Komuniści w pierwsze co robili to usuwali krzyże i religię z miejsc publicznych czego się bali skoro byli ateistami ??? - to pokazuje Twoje myślenie



Tak tylko dla porządku zapytam. Gdzie Bóg był/jest w Syrii ? Tysiące ginących dzieci.
Wiem, to być może inna religia, ale co Mu dzieci zawiniły ?

Co to jest dyskusja o Bogu czy o Burmistrzu???
+2 #44 Coto jest 2018-08-25 16:24
Cytuję zen42:
Cytuję ktos:
Bóg to wolność, a świat bez niego miałeś przykład 1 i 2 wojna i wszelkie totalitarne ustroje. Komuniści w pierwsze co robili to usuwali krzyże i religię z miejsc publicznych czego się bali skoro byli ateistami ??? - to pokazuje Twoje myślenie

Tak tylko dla porządku zapytam. Gdzie Bóg był/jest w Syrii ? Tysiące ginących dzieci.
Wiem, to być może inna religia, ale co Mu dzieci zawiniły ?


A Ty gdzie byłeś/jesteś ? Lewacki bojowniku o prawa człowieka ? Przyjąłeś uchodźcę ? Wysłałeś pomoc ? NIE, to zamknij ryja.


O jakich Prawach człowieka mówisz? Skoro kazałes mu zamknąc ryja!!!
0 #45 Zmory Mickiewicza 2018-08-25 18:21
cyt:
"...7. Burmistrz miasta Jana Pawła II a ani razu nie pojawił się w Kościele taki ma szacunek do wszystkich... Za pontyfikatu Jana Pawła setki tysięcy ludzi zmieniło swoje życie - wystarczy zobaczyć świadectwa i listy w Muzeum które jest kilak metrów od Urzędu Miasta, a facet nie może 1 raz w życiu wybrać się by jako osoba reprezentująca mieszkańców stanąć na Mszy. TAKA POSTAWA JEST TANDETNA !!! 4 lata i nie poświecić jednej godziny, rodzina przekazała "super" wartości życiowe....JAKI przykład ten człowiek daje młodemu pokoleniu ???"

Co ty za brednie piszesz co za przykład dajesz chodzac do Koscioła a bedziesz "s...synem" to koscoł w tym niema znaczenia,
Myslisz ze ludzie chodzacy do Koscioła to anioły?
Niektorzy to ukryte diabły w czapce na głowie. :cry:
+5 #46 marianno 2018-08-25 21:09
W ostatnich wyborach oddałem głos na Pana Klinowskiego. Pan Burmistrz nic przez 4 lata w sprawie coraz większych korków na drogach nie zrobił. Wadowice stają się coraz bardziej męczące pod względem komunikacji. Powstają same markety a drobna przedsiębiorczo ść upada. Pan Klinowski miał być orędownikiem ochrony środowiska a los zwykłego mieszkańca i jego otoczenia jest dla niego niezauważalny. Pan burmistrz przed wyborami pisał, iż będzie walczył z układami a sam w jakimś stopniu do tych ,,układów'' w moim odczuciu przystąpił. Nie zagłosuję na tego pana.
0 #47 wilson 2018-08-27 12:49
Cytuję Uchachany:
Cytuję wilson:
"czas się pakować, gasić światło,
czas się pakować, powiem nad to,
całusa dać swoim wyborcom,
czas się pakować! Będzie gorąco!"


Nie wiem czyj tekst cytujesz, ale dopasowałeś go perfidnie ;-)

W naszej rzeczywistości sformułowanie "całusa dać swoim wyborcom" brzmi trochę dwuznacznie...

niczyj.. swój :)

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.