Jeden z naszych czytelników latając dronem niechcący stał się świadkiem miłosnych  igraszek pary
Za igraszki w miejscu publicznym grozi kara. Warto o tym pamiętać...

Jeden z naszych czytelników latając dronem niechcący stał się świadkiem miłosnych  igraszek pary młodych ludzi. Warto pamiętać, że za seks w miejscu publicznym parze może grozić spora grzywna albo nawet więzienie.

Jeden z naszych czytelników postanowił pokazać synowi "Polskę w ruinie" i wybrał się w tym celu z latoroślą do resztek zamku w Lanckoronie. Wziął ze sobą drona aby korzystając z ładnej pogody uwiecznić średniowieczną konstrukcję.

Jakie było jego zdziwienie, kiedy przelatując nad obiektem zobaczył parę młodych ludzi, kobietę i mężczyznę, pozbawionych górnej części odzienia, w dosyć jednoznacznej sytuacji. Cóż, zdarza się, jednak dziecku ciężko taką sytuację wytłumaczyć...

Kiedy przyłapani na gorącym uczynku zauważyli statek powietrzny, zaczęli rzucać w niego drobnymi kamykami. Speszeni raczej niezbyt byli, ale po krótkim czasie uzupełnili braki w ubraniu.

Niby nic strasznego, ale warto przed nadchodzącym latem i upałami pamiętać, że takie igraszki w miejscu publicznym to nieobyczajny wybryk,  który może być zakwalifikowany jako wykroczenie. Nieobyczajny, czyli taki, którego raczej nie spodziewamy się właśnie w miejscu publicznym zobaczyć. Według artykułu  140 kodeksu wykroczeń  "Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1500 złotych albo karze nagany". Przy złym wietrze "we więźniu" można spędzić za to od 5 do 30 dni.

Kara może być jeszcze surowsza, gdy takie  wykroczenie wzbudzi zgorszenie i zostanie zakwalifikowane pod artykuł 51 paragraf 1 Kodeksu wykroczeń: "Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny". Wtedy grzywna może wynieść nawet 5 tysięcy złotych...

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+445 #1 Geo 2023-06-18 11:24
Za niedługo to nawet w swoim ogródku bez koszulki nie wyjdziesz, bo jakiś podglądacz będzie drobiem latał i sprawdzał co się ma na posesji
-151 #2 Madka 2023-06-18 11:36
Cytuję Geo:
Za niedługo to nawet w swoim ogródku bez koszulki nie wyjdziesz, bo jakiś podglądacz będzie drobiem latał i sprawdzał co się ma na posesji


Zamek to miejsce publiczne, wolno tam legalnie latać (o ile masz uprawnienia) i niestety ale to tu parka zachowywała się niewłaściwie a nie chłop co se chciał fotki ruin zrobić.
-42 #3 Dude 2023-06-18 11:52
Wygląda na CPR, ciekawe czy operator drona wezwał pogotowie, ludzie pewnie byli poza zasięgiem
+378 #4 typ 2023-06-18 12:06
zapomniał wół jak cielęciem był. A młodego z kapusty wyciągnął.
+137 #5 typ 2023-06-18 12:08
Cytuję Madka:
Cytuję Geo:
Za niedługo to nawet w swoim ogródku bez koszulki nie wyjdziesz, bo jakiś podglądacz będzie drobiem latał i sprawdzał co się ma na posesji


Zamek to miejsce publiczne, wolno tam legalnie latać (o ile masz uprawnienia) i niestety ale to tu parka zachowywała się niewłaściwie a nie chłop co se chciał fotki ruin zrobić.


Jak młodzież, przypomnij sobie własne zachowania, to że nikt cię nie przyłapał to nie znaczy że święta byłaś
+425 #6 aa 2023-06-18 12:55
Parze nic nie grozi bo wybrała miejsce ustronne więc nie może być mowy o wykroczeniu zgorszenia. Natomiast operatorowi drona mogą grozić minimum dwa postępowania - za lot bez zgloszenia i uprawnień ( a ostatnio na droneradar nie widac było żadnego zgłoszenia lotu w Lanckoronie) oraz upublicznienie wizerunku bez zgody.
+200 #7 Andrzej 2023-06-18 13:07
Coż nie znam dokladnie calej sytuacji, gdyz zostala ona opisana skrotowo, jednak pragnę dodać, że latając dronem, należy również pamiętać o konstytucyjnym prawie do prywatności, dlatego nie nalezy latać nad terenami prywatnymi a nadto należy uważać czy nie łamie się przepisów ujętych w prawie lotniczym, :) pozdrawiam
+334 #8 ja 2023-06-18 14:17
karać dronowców za bezprawne nagrywanie!!!
+320 #9 Krystek 34123 2023-06-18 15:15
Młodość lato i woglóle ....
Ale zawsze się znajdzie jakiś Janusz z dronem aliexpress z parciem na szkło ...
+484 #10 Smutny 2023-06-18 17:49
Ludzie normalnie sie kochają i bzykają na łonie natury w odosobionym miejscu i może grozić grzywna, więzienie... ?! To raczej operator drona powinien dostać grzywnę za podglądactwo i upublicznianie. Nagrał, powinien skasować i zapomnieć, co najwyżej uśmiechnąć się i życzyć zdrowia. Nędzny skarżypyta.
+23 #11 Kabulon 2023-06-18 21:43
Podpierdalanie ma się wyjątkowo dobrze w tym kraju. To nawet nie jest żenujące, to jest straszne. A tą parkę to za karę do na pielgrzymkę wysłać i 20 mszy, zamienne na 15 lat pozbawienia wolności... Podpierdalaczo- katotaliban nie Polska.
+190 #12 boras 2023-06-18 21:46
Jak chce tak błyszczeć że ma drona, to niech z nim na wschód jedzie
+236 #13 Aa 2023-06-18 21:59
Ludzia się w dupach przewraca wszystko
tylko nagrywać,zdjęci a robić i podpierdalac weźcie się kurwa ogarnijcie!!!
A wadowice sensancji szukają jak nie bzykanie na ruinach to palanie gumy hulajnoga pod kościołem xd IDIOCI !!!!
+185 #14 Mati 2023-06-18 22:35
Że ktoś to zgłosił jeszcze ze zdjęciem do portalu informacyjnego. . chyba zazdrości
+222 #15 edwedwe 2023-06-19 12:34
karę i ciupę to powinien dostać padalec z drona za upublicznienie wizerunku, a w dodatku za rozpowszechnian ie tego. a może nawet za udostępnianie [censored]grafi i ??
+176 #16 freeman K 2023-06-19 12:44
Na tym zdjęciu nic zdrożnego nie dzieje się ! Oni są ubrani w dresy. Facet leży na plecach, a ona na nim siedzi... Po co ten oburzing ?!
+61 #17 olew 2023-06-19 12:45
Religia wam siadla na leb - jedzcie pod wadowice tam trowki jada pelna para -
+179 #18 michał 2023-06-19 13:10
operator drona to scibska świnia nie szanująca cudzej prywatności. Jakie miejsce publiczne jak ukryli się sami na w jakiejśruinie? to droniarz podgląda ich bez zgody, do teg onagrywa i upublicznia, brzydzę sie takim zachowanime
+67 #19 jacko 2023-06-19 13:29
operator drona pewnie ręką robi do Wiadomości TVP...zamiast się cieszyć że kobita z chłopem;))
+18 #20 bumcykcyk 2023-06-19 13:49
ciekawe czy dobrze go ujechała?
+76 #21 Marcin 2023-06-19 13:54
Święte oburzenie, bo Wadowice? :) Wy to tam życia nie macie? za dużo cukru z kremówek w żyłach? Ludzie nie gorsząc nikogo publicznie, cieszą się życiem, a wy o karach? operatora drona ścigajcie, a normalnym ludziom niespaczonym religijnymi bredniami dajcie spokój!
+17 #22 mua 2023-06-19 14:01
ale jaja ale jaja
+129 #23 gosc 2023-06-19 14:54
Jak przez spodnie uprawiali seks?
Pójdziesz do lasu się odlać myślisz że jesteś sam a tu kamera w krzakach zamontowana publikuje cię w sieci. Za niedługo na swoim podwórku będziemy pozbawieni prywatności.
+135 #24 shaman 2023-06-19 16:44
seks bezprzewodowy - w naciągniętych na tyłek dresach? Karę to powinien dostać ten od drona, nie dość, że podglądacz to jeszcze donosiciel.
+89 #25 EEssAA 2023-06-19 17:36
Na tym zdjęciu nic nie wskazuje że ktoś uprawia seks w miejscu publicznym....
+88 #26 Mario 2023-06-19 18:51
"zobaczył parę młodych ludzi, kobietę i mężczyznę, pozbawionych górnej części odzienia". Górnej? I seks uprawiali? Ona w spodniach od dresu?!?! Nie to te szkoły to teraz masakra!!! Oni nawet nie wiedzą jak to się robi!!!
+12 #27 Zbigniew 2023-06-19 18:56
Kremówki.
+49 #28 geypol 2023-06-19 19:12
[quote name="Mario"] Jak mówił Woody Allen seks jest wspaniałą zeczą a w dwie osoby wręcz cudowną!
+56 #29 Lukasz 2023-06-19 23:34
Ciekawe czy mial uprawnienia na latanie dronem w mysl nowych przepisow
+12 #30 Trevor 2023-06-20 06:35
Jedni kręcą z drona i publikują, inni donoszą na swoją ojczyznę do TSUE, jeszcze inni do komisji europejskiej lub parlamentu europejskiego. Jest wiele możliwości zeszmacenia się. Takie narodowe hobby nasze.
+10 #31 Iga 2023-06-20 06:50
Cytuję Madka:
Cytuję Geo:
Za niedługo to nawet w swoim ogródku bez koszulki nie wyjdziesz, bo jakiś podglądacz będzie drobiem latał i sprawdzał co się ma na posesji


Zamek to miejsce publiczne, wolno tam legalnie latać (o ile masz uprawnienia) i niestety ale to tu parka zachowywała się niewłaściwie a nie chłop co se chciał fotki ruin zrobić.


Może i tak, ale udostępnianie tego to trochę nie w porządku.
+63 #32 Onikage 2023-06-20 07:30
Przykładnie ukarać pana operatora za upublicznienie nagrania. Nie bronię pary o, której mowa, ale rozumiem ich natomiast człowiek, który upublicznia takie nagranie jest zwykłym.... Proszę sobie dopisać co kto chce. Jego nie rozumiem wcale. Wszędobylski Wielki brat patrzy.. odbiera nam resztę prywatności i godności. To się musi skończyć. Cała ta popieprzona inwigilacja.
+34 #33 Dawid 2023-06-20 08:13
[quote name="Onikage"] Przykładnie ukarać pana operatora za upublicznienie nagrania. Nie bronię pary o, której mowa, ale rozumiem ich natomiast człowiek, który upublicznia takie nagranie jest zwykłym.... Proszę sobie dopisać co kto chce. Jego nie rozumiem wcale. Wszędobylski Wielki brat patrzy.. odbiera nam resztę prywatności i godności. To się musi skończyć. Cała ta popieprzona inwigilacja.
POLSKA W RUINIE pieprzony historyk, jakby miał trochę godności to by przestał nagrywać albo wyciął pare kadrów z filmu i po sprawie, ale lepiej zrobić sensację. Dla mnie to zwykły moher, jakby to na mnie trafił to już by nie miał drona ani zębów ;-)
+38 #34 Mario 2023-06-20 08:52
Co to kogo obchodzi za nagrywanie cudzego wizerunku powinni mu karę pieniężną taka nałożyć że by mu toku brakło na spłatę
Ten co nagrywał dla mnie to zwykły śmieć
+5 #35 Mario 2023-06-20 08:53
To wina Tuska!!!!!
+55 #36 Tom 2023-06-20 08:59
Pan z drona niech sobie poczyta komentarze, moze wyciągnie jakieś wnioski...Wstyd panie operatorze drona i tyle. Na całym świecie zdarzają się takie sytuację,że ludzie normalne i nikt nie robi z tego afery. Nie widac tam tłumow ludzi. Miejsce w miarę ustronne, myśleli, że są sami z dołu nie widać. Ale teraz trzeba myśleć czy ktoś nie leci samolotem przypadkiem bo się zgorszy... żenada.
+21 #37 Szanujmy się 2023-06-20 09:11
Głodny MYŚLI TYLKO O JEDNYM. Tam nic nie ma.
+15 #38 Ja miszcz 2023-06-20 09:19
Toż jakie igraszki miłosne jak to wygląda jakby mu łbem o kamień waliła ... Haha
+33 #39 Ciepły 2023-06-20 09:22
Jak chcesz pokazać dziecku Polskę w ruinie, to mu pokaż osiągnięcia władzy. To dopiero dziecku ciężko wytłumaczyć.
-4 #40 Rafal 2023-06-20 10:43
Cytuję aa:
Parze nic nie grozi bo wybrała miejsce ustronne więc nie może być mowy o wykroczeniu zgorszenia. Natomiast operatorowi drona mogą grozić minimum dwa postępowania - za lot bez zgloszenia i uprawnień ( a ostatnio na droneradar nie widac było żadnego zgłoszenia lotu w Lanckoronie) oraz upublicznienie wizerunku bez zgody.
ostatnio na drone radar... rozumiem że 24h siedzisz i patrzysz na mapę z dronami gdzie lot może być widoczny tylko przez parę minut
+12 #41 Jan 2023-06-20 10:49
Ludzie co się Wam dzieje on niech sobie lata oni niech się kochają jaka sensacja. Tylko nakręca Was
+2 #42 Jan 2023-06-20 10:51
Ludzie co się dzieje z Wami on niech sobie lata oni niech się kochają jaka sensacja to tylko życie
-21 #43 Papug 2023-06-20 11:01
Ależ dyskusja i sami eksperci ;)

Facet latał w miejscu publicznym, ogólnodostępnym , bez zakazów. Jeśli zgłosił lot (a każdy, kto poważnie myśli o lataniu dronem raczej to robi, mając uprawnienia, nie licząc debili, którzy świeżo kupili drona i bez czytania prawa lotniczego podnieceni latają kilometr w górę i 5 km od miejsca gdzie stoją, ale takich eliminują się sami po 2-3 lotach gubiąc albo rozbijając zabawkę) to zrobił wszystko co wymaga prawo. Latając natknął się na parkę. No niestety, ale przyłapani np przez straż miejską czy policję raczej dostaliby mandat za nieobyczajne zachowanie właśnie w miejscu ogólnodostępnym i publicznym. O ile też pamiętam, na ruiny zamku nie wolno wchodzić, za to też jest kara bo to zabytek. Już nie mówiąc o tym, że stwarza się zagrożenie życia i zdrowia bo z tej wysokości upadek raczej nie byłby przyjemny.

Wizerunku tu nie ma bo jest zasłonięty, więc bajanie jak to są upublicznieni też jest tylko zwykłym bajaniem.

Artykuł raczej "ku przestrodze", że warto być ostrożnym i robić pewne rzeczy mając pewność, że nikogo nie zgorszymy. Więc wyjmijcie kije z dupy...
+20 #44 Robert 2023-06-20 11:05
Po pierwsze z art. 191a § 1 k.k. - zgodnie z nim kto rozpowszechnia wizerunek nagiej osoby lub osoby w trakcie czynności seksualnej bez jej zgody, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5 lat
Po drugie od 1 stycznia należy rejstrować kazdy lot dronem ktory zaaopatrzony jest w sprzęt do filmowania lub robienia zdjęć.
Para powinna pozwać tego naduczynnego obywatela, dla którego takie zachowanie jest sensacją.
+19 #45 TakaPrawda 2023-06-20 11:23
Jaki seks? Przecież oni są ubrani, facet tylko koszulkę zdjął. Dziewczyna usiadła na chłopaka i tyle w temacie.
+21 #46 edyta 2023-06-20 11:41
Serio ktoś robi z tego sensacje? Nawet nadzy nie są. To chyba centralnie z zawiści
+12 #47 Reda 2023-06-20 11:47
Właściwie to ani nic nie widać ani nic nie ma co oglądać by robić rwetest ,może poza tym że dziewczyna piersi może pokazała ale pan sobie dronem polecieć dalej....a wspomnienia widoku jak i nagranie zamknąć na kluczyk i nie chwalić się.
+6 #48 AnonGal 2023-06-20 11:53
Cytuję Madka:
Cytuję Geo:
Za niedługo to nawet w swoim ogródku bez koszulki nie wyjdziesz, bo jakiś podglądacz będzie drobiem latał i sprawdzał co się ma na posesji


Zamek to miejsce publiczne, wolno tam legalnie latać (o ile masz uprawnienia) i niestety ale to tu parka zachowywała się niewłaściwie a nie chłop co se chciał fotki ruin zrobić.

Calowanie sie bez koszulek to nieobyczajny wybryk?
+15 #49 Marcin 2023-06-20 12:06
Ruiny zamku są zamknięte i jest zakaz ich zwiedzania! Zakaz wisi na bramie ,która jest też zamknięta.Wiec nie złamali prawa bo miejsce to nie jest publicznym(zaka z wstępu) Złamali jedynie zakaz wejścia na teren zabytkowy.
Na zdjęciu brak im jedynie koszulek:)
Czy operator drona miał uprawnienia i pozwolenie przelotu oraz czy nie upublicznił Ich wizerunku to już kolejne pytania .pozdrawiam
+4 #50 Podatnik 2023-06-20 12:29
Coo takie rzeczy w świintyym mieście paapiżaaa już stooos układać
+7 #51 ROBERCIK 2023-06-20 12:38
Ależ to zboczency ….. my z Krzysiem to co innego
+3 #52 Xxxx 2023-06-20 12:54
Drobiarze bez zasad z wąskim umysłem, drugi gigant, który wezucil to w przestrzeń publiczna zdziczenie obyczajów
+4 #53 Moni 2023-06-20 12:58
chorym w tym kraju jest że nawet nie ma zdefiniowanego co jest miejscem publicznym - czy miejsce publiczne to takie w którym niema żadnych ludzi ? czy jest takim do którego możne każdy się dostać.

Np. gęsty las na odludziu oddalony kilometry od najbliższego domu - też można nazwać miejscem publicznym ?
to przeczy logice.

Skoro nikogo ta nie było ani widu ani słychu, samochodów w pobliżu to nie było tam publiczności więc trudno nazwać takie miejsce miejscem publicznym ..

Władze sobie wprowadzają dowolną interpretacje tego przepisu - jak komu pasuje tak to uznają i jak chcą to dowalą karę a jak nie chcą(bo się okaże że jakiś urzędnik czy policjant to zrbił) to wtedy nie ma kary

Cytuję Dude:
Wygląda na CPR, ciekawe czy operator drona wezwał pogotowie, ludzie pewnie byli poza zasięgiem
+17 #54 Pio 2023-06-20 13:04
Latam dronem i w życiu nie wpadłbym na to żeby kogokolwiek o tym informować co zobaczyłem. Co za Janusz. Widocznie takie igraszki nie występują w jego życiu.
+8 #55 Ert 2023-06-20 13:04
Od razu w tym kraju najchętniej by inwigilowani i karali , oskarżyć , ukarać, skazać, nadać grzywnę, ograbić, odebrać wolność. A jacyś donosiciele policyjni latają dronami i szpiegują ludzi naruszając prawo do wizerunku i prywatności i nic, obywatel w tym kraju jest niczym nie ma żadnych praw, wszystko kontrolują tylko warczące psy - nakazujące co ci wolno a co nie według ich mniemana
-2 #56 Katolik 2023-06-20 13:13
Cytuję Kabulon:
Podpierdalanie ma się wyjątkowo dobrze w tym kraju. To nawet nie jest żenujące, to jest straszne. A tą parkę to za karę do na pielgrzymkę wysłać i 20 mszy, zamienne na 15 lat pozbawienia wolności... Podpierdalaczo-katotaliban nie Polska.

A jak już niewiedział co napisać, a musiał się pokazać, to przyczepił się do katolików. Żenada.
+3 #57 Kuba 2023-06-20 13:19
Cytuję typ:
zapomniał wół jak cielęciem był. A młodego z kapusty wyciągnął.

gdzie tam bocian mu przyniósł
+2 #58 Aryystaa 2023-06-20 14:36
Ładne miejsce i nawet . Operator drona nie pomyślał,że nie tylko telefon ale i jego dron i jako pilot moze tam wsrod starych zabytkowych grubych kamieni stracić zasięg? Czy moze tak sie tak zapatrzył podkładając ze zapomniał o bezpiecznym locie w tej okolicy. Prawda nie jest to plaża nudystów gdzie zabronione jest nachalne podglądanie jak np przy plażach Miami, lecz sam operator mogl narazic ludzi na uczestnictwo wypadku lotniczym ,malym ale różnie to bywa. Taki dron nie wazy 100 g a kilka razy wiecej. Niech sobie lata nad polaną jak spadnie to koszt sam pokrywa. Narazac obcych ludzi na utratę zdrowia i stres to powinno byc ukarane a nie te osoby co chcialy miec nieco odskoczni od tego dzisiaj zamętu co jest nieco zakreconego. Nie mozna ludzi nagrywac bez zgody a jedynie na użytek prywatny nie rozpowsz takich materiałów. Dobrze ze twarzy nie ma na materiale. Szkoda ze mu sie nie rozbil wczesniej bo zapewne tez narażal innych ludzi na ryzyko. Siedzis.sobie na balkonie a tu patrzysz dron. Czy sie.bronić bo nie wiesz czy to z rosji jakis może. Wiele rzeczy z Chin jest watpliwej jakości. Co jeśli baterie ładowane by nagle ulegly wyczerpaniu. Dron by spadl na tych turystow i co? Operator by sobie uciekl z pociechą. Niech idzie do zoo może malpy sie ucieszą zabaweczką .Chyba ze nie chinska choc teraz to rzadkość.
+2 #59 Ciekawski 2023-06-20 14:38
Cytuję Marcin:
Ruiny zamku są zamknięte i jest zakaz ich zwiedzania! Zakaz wisi na bramie ,która jest też zamknięta.Wiec nie złamali prawa bo miejsce to nie jest publicznym(zakaz wstępu) Złamali jedynie zakaz wejścia na teren zabytkowy.
Na zdjęciu brak im jedynie koszulek:)
Czy operator drona miał uprawnienia i pozwolenie przelotu oraz czy nie upublicznił Ich wizerunku to już kolejne pytania .pozdrawiam

Wizerunku nie upublicznił jeśli ocenzurował zdjęcia. Nie wiem kto zamazał twarze, autor czy WadowiceOnline. Jeśli autor to żadnego wizerunku nie upublicznił, pod [censored]grafi e też tego się nie podciągnie bo w spodniach byli.
Autorowi tu nic nie grozi. Oni weszli do ruin objętych zakazem wstępu i tu popełnili wykroczenie ale zarazem ponieważ byli w miejscu objętym zakazem wstępu to nie mogli popełnić niewobyczajnośc i w miejscu publicznym bo to publiczne nie było, na widoku też nie byli, tylko z góry było widać.
+9 #60 Monoa 2023-06-20 15:06
Cytuję typ:
zapomniał wół jak cielęciem był. A młodego z kapusty wyciągnął.

Dokładnie masz rację sam nie może to i komuś nie da. Wielkie mi halo bzykali się, to on ich podgladał Baran
+13 #61 Norm. 2023-06-20 15:11
Ten zamek nie takie igraszki oglądał zapewne. O co ta chryja? :D
+7 #62 Pilot 2023-06-20 16:05
Ludzie. Tu chodzi o sensację, artykuł, pieniążki. Portale plotkarskie, gazety tylko na to czekają.
Kto by czytał, że młody ziom pomógł przeprowadzić babcie przez pasy???
Informacje dobre są niepotrzebne, bo kto je czyta? Smutne...
-6 #63 Gancgenał 2023-06-20 17:03
[quote name="Papug"]Al eż dyskusja i sami eksperci ;)

Facet latał w miejscu publicznym, ogólnodostępnym , bez zakazów. Jeśli zgłosił lot (a każdy, kto poważnie myśli o lataniu dronem raczej to robi, mając uprawnienia, nie licząc debili, którzy świeżo kupili drona i bez czytania prawa lotniczego podnieceni latają kilometr w górę i 5 km od miejsca gdzie stoją, ale takich eliminują się sami po 2-3 lotach gubiąc albo rozbijając zabawkę) to zrobił wszystko co wymaga prawo. Latając natknął się na parkę. No niestety, ale przyłapani np przez straż miejską czy policję raczej dostaliby mandat za nieobyczajne zachowanie właśnie w miejscu ogólnodostępnym i publicznym. O ile też pamiętam, na ruiny zamku nie wolno wchodzić, za to też jest kara bo to zabytek. Już nie mówiąc o tym, że stwarza się zagrożenie życia i zdrowia bo z tej wysokości upadek raczej nie byłby przyjemny.

Wizerunku tu nie ma bo jest zasłonięty, więc bajanie jak to są upublicznieni też jest tylko zwykłym bajaniem.

Artykuł raczej "ku przestrodze", że warto być ostrożnym i robić pewne rzeczy mając pewność, że nikogo nie zgorszymy. Więc wyjmijcie kije z dupy...[/quote
Gancgenał
Nic dodać. Pozdrawiam.
+5 #64 Mariusz 2023-06-20 18:16
No i super , będą mieli co wspominać
+5 #65 Mariusz 2023-06-20 18:16
No i git , będą mieli co wspominać
+10 #66 Wojciech 2023-06-20 19:16
Zero prywatności, cóż miłość i bliskość gorszy? A ludzie na plaży? Kamerki samochodowe w niektórych krajach zakazane a dronem można filmować i upubliczniać. Mam na piętrze łazienkę z oknem dachowym nad wanną, czy powinienem je zlikwidować? Dziwnie się zrobiło...
0 #67 Jacek 2023-06-20 19:35
Cytuję aa:
Parze nic nie grozi bo wybrała miejsce ustronne więc nie może być mowy o wykroczeniu zgorszenia. Natomiast operatorowi drona mogą grozić minimum dwa postępowania - za lot bez zgloszenia i uprawnień ( a ostatnio na droneradar nie widac było żadnego zgłoszenia lotu w Lanckoronie) oraz upublicznienie wizerunku bez zgody.


Nie wszędzie wymagane jest zgłoszenie lotu. Szczególnie w przypadku dronów do 250g. Mam uprawnienia operatora drona i znam przepisy. Poza tym na dronradarze CheckIn może trwać krótko. Po jego zakończeniu nie ma śladu na mapie. Wizerunek również nie został upubliczniony. A bzykanie w miejscu publicznym jest wykroczeniem. Nawet, jeśli nie było bezpośrednio na oczach ludzi.
-6 #68 Jacek 2023-06-20 19:39
Cytuję michał:
operator drona to scibska świnia nie szanująca cudzej prywatności. Jakie miejsce publiczne jak ukryli się sami na w jakiejśruinie? to droniarz podgląda ich bez zgody, do teg onagrywa i upublicznia, brzydzę sie takim zachowanime

Nie ma mowy o łamaniu prywatności w miejscu publicznym. Równie dobrze mógł tam ktoś po prostu wejść. Wtedy nazywalibyście go podglądaczem?
+14 #69 TotalnaInwigilacja 2023-06-20 19:46
Trzeba będzie zaraz firanki zasłaniać w mieszkaniu i tylko w nocy, bo sąsiad będzie siedział w oknie z lunetą. Gorzej jak ma termowizje. Ile ja razy kogoś zauważyłem w lesie albo parku.. Ale tego nie nagrywałem, nie dzwoniłem po policję tylko w ciszy się wycofałem. Sytuacja w lesie była pod wieczór, a w parku gdzie nikogo nie było oprócz mnie widziałem ich o 2 w nocy także.. Już niedługo seks będzie możliwy tylko pod okiem komisji : lekarza, policjanta, księdza i ministra kultury. Lekarz oceni czy zdrowo, policjant czy zgodnie z prawem, ksiądz czy była dziewicą, a minister kultury czy zgodnie z tradycją..
+6 #70 TotalnaInwigilacja 2023-06-20 19:51
Cytuję Jacek:
Cytuję michał:
operator drona to scibska świnia nie szanująca cudzej prywatności. Jakie miejsce publiczne jak ukryli się sami na w jakiejśruinie? to droniarz podgląda ich bez zgody, do teg onagrywa i upublicznia, brzydzę sie takim zachowanime

Nie ma mowy o łamaniu prywatności w miejscu publicznym. Równie dobrze mógł tam ktoś po prostu wejść. Wtedy nazywalibyście go podglądaczem?

Dziennie takich przypadków jak piszesz jest pewnie z 1000 w kraju, ale nie każdy nagrywa czy dzwoni po policję. To taki straszny, gorszący widok? Mnie np. bardziej brzydzi ubrany ale śmierdzący menel pod sklepem. Takim mandatów nie dają ani nie wsadzają przymusowo na odwyk i do paki.. A jak narobi na klatce schodowej to jeszcze biedactwo kanapkę dostanie.
+3 #71 Yv 2023-06-20 20:40
Ubrani byli
+7 #72 Mamuśka 2023-06-20 23:09
Żenada....każdy normalny jeżeli zauważyłby taką sytuację to kasuje nagranie ewentualnie dyskretnie zwraca uwagę a nie chłop dorosły ojciec do mediów leci z takim czymś. Ośmieszyłeś się tatuś totalnie. A to pewno z żalu i zazdrości zakablował bo sam o czymś takim może pomarzyć.
0 #73 Nick 2023-06-21 06:49
Cytuję Jacek:
Cytuję michał:
operator drona to scibska świnia nie szanująca cudzej prywatności. Jakie miejsce publiczne jak ukryli się sami na w jakiejśruinie? to droniarz podgląda ich bez zgody, do teg onagrywa i upublicznia, brzydzę sie takim zachowanime

Nie ma mowy o łamaniu prywatności w miejscu publicznym. Równie dobrze mógł tam ktoś po prostu wejść. Wtedy nazywalibyście go podglądaczem?

Jeśli by stał i się gapił to tak jest to podglądacz. Jakby po prosty sobie poszedł to nie jest to podglądacz. Jak się gapił i wyciąga komórkę żeby nagrywać to nie tylko jest to podglądacz ale dodatkowo świr.
+4 #74 Tyra 2023-06-21 09:16
I co to za sensacja.
+2 #75 Adam i Ewa 2023-06-21 12:41
A nas gorszą zdjęcia zakłamanych wiernych z pierwszych ławek w kościele. Oni to robili z pożądania a w dzisiejszych czasach to rzadkość
+4 #76 Konrad 2023-06-21 13:51
Z tego co widać to nic nie robią,sensacja z niczego
+4 #77 little k 2023-06-21 14:47
u mnie po ulicy też ktoś dronem lata, czasami się zatrzyma na chwilę, staram się nie zwracać uwagi, ale to jest wkurzające, że na własnej działce jestem podglądana, w dodatku to wkurzające brzęczenie...
+3 #78 Luki 2023-06-21 15:49
To mógł sobie polatać tym dronem gdzie indziej albo kiedy indziej, jeśli oni byli tam pierwsi jak już zobaczył co się dzieje to mógł się zabrać a ni le latać i filmować ale teraz pełno jest takich cwoków ostatnio sam miałem kilkara razy sytuację pusta ulica stoję na środki odcinka rozmawiam przez telefon a jakiś mongol zatrzymuj je się obok ciebie i słucha naprawdę a masz ochotę trafić go w tą głupia gębę
-11 #79 Nieiwem 2023-06-21 16:05
Wszyscy się czepiają operatora drona a on chciał po porstu pokazać dziecku zamek i upublicznił to żeby takie rzeczy więcej się nie powtarzały, ciekawe jak byście wy zareagowali jak by wasze dziecko widzalo takie rzeczy
-9 #80 Syski 2023-06-21 16:42
Ruchac się w domu a nie gdzie ludzie chodzą Jak koty
+4 #81 Pawlo 2023-06-21 17:47
Konar mu zaplonoł i musiał zdusić płomien
+4 #82 jerz 2023-06-21 21:06
badziewny swiat! nawet ludzie sexu nie mogą uprawiać bo kamery,drony,we jdą niedługo do pupy,klocka też nie można bo Cię nagrają dla rozrywki....pis owcy mają pegasusa i grają dalej!
+3 #83 Aga 2023-06-21 21:25
A to legalne wypyszczac drony gdzie sie podoba ?bo dla mnie to chore.
+4 #84 Gościu 2023-06-21 21:40
Ja kilka razy uprawiając ,,jogę,, z dziewczyną w lesie na łące czy w samochodzie w miejscu ustronnym , nawet kiedyś nakryli nas policjanci i nie robili afery. Jeśli lubimy to robić na świeżym powietrzu to nasza sprawa. A ten od drona powinien dostać mandat za podglądactwo.
+3 #85 Gandalf 2023-06-22 01:15
Ponizeniem i zgorszeniem jest menel co sue załatwia w miejscu publicznym , byl taki raz w biedronce .Nad nim akurat unosil sie odór kilku tygodni....Fefe i udawal ze kogos przepuszcza. Miałem dosyc i powiedziałem ze poradze sobie nie trzeba nikogo wpuszczac do kolejki dzieki za uprzejmość idz czlowieku. Tacy to produkuja zgorszenie a nie ludzie z nutka klimatu że średniowiecza co chcieli odleciec na ruinach od dzisiejszego teatru uprawianego na oczach świata. Juz nawet w Usa ludzi oglupia sie Ufo.
+4 #86 Maurycjo 2023-06-22 07:35
Ludzi ponoszą emocję w różnych miejscach i zwyczaje by się ubrali i nikt by się nie dowiedział, nawet jeśli miał uprawnienia i ich nakrył powinien od razu odlecieć, jakim być trzeba człowiekiem żeby to w dodatku upubliczniać... . A co z wykorzystywanie m wizerunku bez zgody właściciela?
0 #87 Taka ciekawostka... 2023-06-23 23:44
https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1588734%2Cfilm-z-uprawiania-seksu-na-zabytkowych-murach-w-centrum-opola-bohaterka
0 #88 Piotr35 2023-07-14 17:46
A może ona go reanimowała, a Tu takie myślenia

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.