Filip Kaczyński, radny wojewódzki a także  przewodniczący Komisji Edukacji, Kultury Fizycznej, Sport
Radny wojewódzki walczy u kurator oświaty o szkołę w Jaszczurowej

Filip Kaczyński, radny wojewódzki a także  przewodniczący Komisji Edukacji, Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmiku Województwa Małopolskiego zaapelował do Małopolskiej Kurator Oświaty Barbary Nowak o zawetowanie uchwały Rady Gminy Mucharz w sprawie likwidacji szkoły w Jaszczurowej.

Jak już informowaliśmy, w poniedziałek (25.02) radny Rady Gminy Mucharz większością głosów przyjęli uchwałę intencyjną wygaszającą z dniem 31 sierpnia tego roku Szkołę Podstawową w Jaszczurowej. O jej losach zadecyduje teraz  Barbara Nowak, Małopolska Kurator Oświaty, która może zawetować uchwałę radnych. Będzie ona analizować opinię nauczycieli, Rady Rodziców a także związków zawodowych.

Zobacz: Radni zadecydowali o likwidacji podstawówki w Jaszczurowej

W piątek (1.03) na prośbę rodziców uczniów Szkoły Podstawowej w Jaszczurowej, radny województwa małopolskiego Filip Kaczyński jako przewodniczący Komisji Edukacji, Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmiku Województwa Małopolskiego wystosował apel do kurator Barbary Nowak o negatywne zaopiniowanie uchwały Rady Gminy Mucharz w sprawie zamiaru likwidacji podstawówki w Jaszczurowej.

Likwidacja placówki oświatowej to krok ostateczny. Aspekt ekonomiczny nie może być głównym wyznacznikiem podjęcia decyzji o przyszłości szkoły, która w małej miejscowości spełnia również rolę ośrodka integrującego lokalną społeczność. Jeden z radnych gminy Mucharz podczas sesji, na której ważyły się losy Szkoły Podstawowej w Jaszczurowej wskazywał przykład likwidacji szkoły w Skawcach, która negatywnie wpłynęła na życie społeczne tej miejscowości. Zróbmy wszystko, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w sąsiedniej Jaszczurowej! – napisał w apelu Filip Kaczyński.

 

 

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+36 #1 Gtx 2019-03-05 13:24
Pani radna powiatowa już załatwiła z Panią kurator żeby szkoły nie zamknąć, to po co jeszcze kolejny radny apeluje !! Tu już jest wszystko ustawione...Pis
+48 #2 ANia 2019-03-05 13:28
Radzę Panu Filipowi zasięgnąć wiedzy na temat sprawy, a nie po linii koleżeńskiej bronić czegoś o czym Pan nie ma zielonego pojęcia!!! Jaki ośrodek integracyjny?? A co niby tam się dzieje?? Jeden festyn na boisku szkolnym w ciągu roku to Pan nazywa integracją? Tu nie tylko brane są aspekty ekonomiczne, ale również dobro dzieci, ich rozwój!! Nie sądzę żeby łączenie klas przykładowo 5 z 6 było dobrem . Jest to nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach!! Przypomnieć należy,że sprawy tego typu toczyły się już w powiecie i mimo że kuratorium nie zgodziło się zamknąć w jednym roku to zrobiło to w następnym. Więc i tym razem pozostaje liczyć na zdrowy rozsądek kuratorium w podjęciu decyzji.
+36 #3 gonzo 2019-03-05 13:36
a kiedy przekopie dziedziniec policji w poszukiwaniu zwłok z czasów NKWD
+28 #4 @gonzo 2019-03-05 14:16
Cytuję gonzo:
a kiedy przekopie dziedziniec policji w poszukiwaniu zwłok z czasów NKWD


Jak policja wybuduje nową siedzibę.
-32 #5 Rodzice 2019-03-05 14:18
Cytuję Gtx:
Pani radna powiatowa już załatwiła z Panią kurator żeby szkoły nie zamknąć, to po co jeszcze kolejny radny apeluje !! Tu już jest wszystko ustawione...Pis


Im więcej zaangażowanych w tę sprawę tym lepiej dla przyszłości szkoły. Dziękujemy Panie Filipie
+6 #6 TNT 2019-03-05 14:25
Zamknąć tą szkole wkoncu gmina odetchnie finansowo, a nie dla wieśniaków gdzie rodzi się kilka dzieci które można policzyć na palcach jednej reki trzymać szkole. Wynająć tą szkole panu Nowickiemu i napewno przyniosło by to większe zyski. Ale wieśniaką nie chce się myśleć bo chcą dalej zadłużać gminę
+3 #7 Znamy plany 2019-03-05 14:27
Bardzo łatwo coś zniszczyć, zlikwidować, trudniej coś zbudować lub przywrócić. Teraz szkoła, a za chwilę filia do kasacji
+27 #8 Mieszkaniec gminy 2019-03-05 15:15
Nie bardzo rozumiem co to znaczy że, szkoła integruje lokalną społeczność. Proszę o przykłady konkretne jak i kiedy integrowała mieszkańców. Bo jak narazie to dzieli ludzi przez koszty utrzymania jakie pochłania, kosztem innych wsi w gminie
+37 #9 Obojętny 2019-03-05 15:25
Wytoczono ostatnie działa tj. kolesiostwo partyjne. Panie radny sejmiku niech się Pan zapozna ze sprawą i dopiero wtedy niech Pan zajmuje stanowisko. Opiera się Pan na wypowiedzi radnego że Skawiec, który przywołał negatywne skutki likwidacji szkoły w tej miejscowości. Jako że Pan radny F.K.jest bardzo młodym człowiekiem to pragnę jako mieszkaniec poinformować, że rdzenne tereny miejscowości Skawce gdzie była też sxkoła są aktualnie pod wodą jeziora mucharskiego. Jak można porównywać to z sytuacją szkoły w Jaszczurowej ? Radny że Skawiec wprowadza w błąd swoją wypowiedzią. Ja też tutaj mieszkam i chcę żeby moja gmina się rozwijała.Niech Pan Filip nie decyduje za mnie i innych, Radny że Skawiec p. Łach niech coś wreszcie sensownego zaproponuje bo na razie wszystko krytykuje i podważa. Mam nadzieję że jego wyborcy to widzą. Nie da się już żyć kosztem innych, niech to nauczyciele zrozumieją. A ty p. Kaczyński mów za siebie bo mnie nie reprezentujesz. .. Dasz gmine pieniądze na utrzymanie nierentownej szkoły ? Pewnie zapomnisz o tym problemie zanim wyschnie atrament na twym piśmie
Ogarnij się chłopie !
+38 #10 mieszkaniec tej gmin 2019-03-05 15:30
Od 4 do 6 dzieci w jednej klasie, takiego luksusu to nie ma nawet w prywatnych szkołach.
Pan radny niech wspólnie z koleżanką powiatową wywalczy dwa miliony złotych na roczne utrzymanie tej szkoły.
Najprościej niech przywiozą ten "WOREK PIENIĘDZY" o którym opowiadał ich kolega partyjny kandydat na wójta.
+26 #11 Jaszczur 2019-03-05 16:02
Zlikwidują 8 klas, a dla 3 będą grzać cały budynek? Jakie to są oszczędności, ja się pytam?
+25 #12 Mieszkaniec gminy 2019-03-05 16:58
Zamiast minusować mój komentarz powyżej to proszę o podanie przykładów tej INTEGRACJI mieszkańców dzięki szkole... Czy może dalej będziecie wmawiać głupoty ludziom że ta szkoła was łączy? Więc się pytam jak?
+15 #13 Man 2019-03-05 18:17
Do#11Jaszczur, A czy szkoła to tylko budynek??? Nie pytaj tylko trochę pomyśl!!
+28 #14 Xxxmen 2019-03-05 18:50
To sie chwali jak tak chce dokladac to niech zacznie od siebi3 przekazujac swoje diety na utrzymanie tej szkoly
+26 #15 olo 2019-03-05 20:05
Kaczyński ... jak to źle kojarzy.. czas zmienić nazwisko...
a nawiasem mówiąc to takie śmieszne osóbki jak ten gość to ponoć nie idą do polityki dla pieniędzy ....
Niech odda swoje honoraria na rzecz tej szkoły skoro głupota wiejska na niego głosowała
-17 #16 Janek 2019-03-05 20:26
Jesteście bez serca. Ciekawe cobyście mówili, gdyby to waszej szkoły dotyczyła sprawa.
+23 #17 mieszkaniec 2019-03-05 21:20
Cytuję Jaszczur:
Zlikwidują 8 klas, a dla 3 będą grzać cały budynek? Jakie to są oszczędności, ja się pytam?

Gdzie oszczędności: minimum zlikwidowanych 10 etatów nauczycielskich po 80000 zł to na tą gminę duże oszczędności.
Wynagrodzenia rozbudowanego do maksa grona pedagogicznego w tej gminie (w stosunku do liczby uczniów)to 90% wydatków z 7 milionów na oświatę w gminie. Brak funduszy na podstawowe przybory dla uczniów rodzice się składają, a gdzie remonty budynków.
Okręt idzie na dno zrozumcie to wreszcie wszyscy zaślepieni różnymi obietnicami mieszkańcy (rodzice).
-11 #18 Marek Biały 2019-03-05 21:28
Powiino sie zlikwidowac wszystkie szkoły gdzie ludzie nie głosowali na Pana Doktora Klinowskiego
+19 #19 Pytanie 2019-03-05 21:37
Skoro jest tak źle jak piszecie to dlaczego poprzedni wójt Wacław Wądolny nie zlikwidował szkoły?
+21 #20 telewidz 2019-03-05 21:40
Cytuję Obojętny:
Wytoczono ostatnie działa tj. kolesiostwo partyjne. Panie radny sejmiku niech się Pan zapozna ze sprawą i dopiero wtedy niech Pan zajmuje stanowisko. Opiera się Pan na wypowiedzi radnego że Skawiec, który przywołał negatywne skutki likwidacji szkoły w tej miejscowości. Jako że Pan radny F.K.jest bardzo młodym człowiekiem to pragnę jako mieszkaniec poinformować, że rdzenne tereny miejscowości Skawce gdzie była też sxkoła są aktualnie pod wodą jeziora mucharskiego. Jak można porównywać to z sytuacją szkoły w Jaszczurowej ? Radny że Skawiec wprowadza w błąd swoją wypowiedzią. Ja też tutaj mieszkam i chcę żeby moja gmina się rozwijała.Niech Pan Filip nie decyduje za mnie i innych, Radny że Skawiec p. Łach niech coś wreszcie sensownego zaproponuje bo na razie wszystko krytykuje i podważa. Mam nadzieję że jego wyborcy to widzą. Nie da się już żyć kosztem innych, niech to nauczyciele zrozumieją. A ty p. Kaczyński mów za siebie bo mnie nie reprezentujesz... Dasz gmine pieniądze na utrzymanie nierentownej szkoły ? Pewnie zapomnisz o tym problemie zanim wyschnie atrament na twym piśmie
Ogarnij się chłopie !

Popieram w całości. Jak zamykali szkołe w Skawcach to radny Łach chodził w pieluchach i na chleb mówił byp.Radny Łach wszystko krytykuje jak PO nie ma własnego pomysłu i tylko o pieniądze mu chodzi.Kaczyńsk i wraz a radną Targosz-storh i siostrzeńcem Bednarczykiem nie zrezygnują z diet i niech przeznaczą na szkołe.Wszyscy są z PiSu to też niech załatwią dotacje u brożki ,przecież będzie startowała do europarlamentu znaszego okręgu to ją Jaszczurową poprze.
+20 #21 szczepka 2019-03-05 21:41
Są plany na tą szkołę. Gdyby Gmina współpracowała z Kuratorium byłoby lepiej dla wszystkich
+15 #22 S.O.S 2019-03-05 22:01
Wyborcy radnego Łacha siedzą w barze u jego brata.Przecież go tam wybrali.Koleś mieszka na Mucharzu a został wybrany w Skawcach.to jest mistrzowstwo świata.Własnie jego zaplecze wyborcze mieści sie w barze.Braciszek podlewa i takim sposobem Łach został radnym -pożal sie Boże.
+15 #23 Czy warto? 2019-03-05 22:08
80 tys. zł oszczędności? O takiej kwocie mówimy? :D śmieszne pieniądze - 0,5% budżetu Gminy Mucharz

PS Pomyślał ktoś o kosztach dowozu dzieci do Mucharza na koszt Gminy? Czy to nie będzie 80 tys.? :D

Cytuję mieszkaniec:
Gdzie oszczędności: minimum zlikwidowanych 10 etatów nauczycielskich po 80000 zł to na tą gminę duże oszczędności.
Wynagrodzenia rozbudowanego do maksa grona pedagogicznego w tej gminie (w stosunku do liczby uczniów)to 90% wydatków z 7 milionów na oświatę w gminie. Brak funduszy na podstawowe przybory dla uczniów rodzice się składają, a gdzie remonty budynków.
Okręt idzie na dno zrozumcie to wreszcie wszyscy zaślepieni różnymi obietnicami mieszkańcy (rodzice).
-5 #24 Jurek 2019-03-05 22:35
Cytuję S.O.S:
Wyborcy radnego Łacha siedzą w barze u jego brata.Przecież go tam wybrali.Koleś mieszka na Mucharzu a został wybrany w Skawcach.to jest mistrzowstwo świata.Własnie jego zaplecze wyborcze mieści sie w barze.Braciszek podlewa i takim sposobem Łach został radnym -pożal sie Boże.


Widzę że masz ładne pojęcie... Radny Łach od dziecka mieszkał w Skawcach, a teraz tylko praktycznie dzieli go szerokość drogi od Skawiec... To już nawet wystarczy zobaczyć na Pana Targosza, który porównując startował okregami o wiele dalej niż Łach... czyżby u siebie nie miał szans w okręgu którym mieszka...
+26 #25 księżna Katja 2019-03-05 23:03
Bardzo razi parcie na szkło i zero konkretów w tej wypowiedzi lokalnego Misiewicza. Nie rozumiem dlaczego to promujecie.
PIS zrobi się wszystko aby pustostan wypromować jeszcze bardziej efektywnie. Trwa to od lat i nic z tym nie robicie, co więcej, sami promujecie pustkę, a nikt wam nie kazał. Wadowice24 słowem się nie zająknęły.
W kwestii likwidacji szkoły podstawą jest jej finansowanie. Wypowiedzi tego radnego czytam od kilku lat i zawsze są tak samo głupie, populizm i polibełkot.
Puste słowa ranią uszy i oczy.
+21 #26 Obojętny 2019-03-06 00:16
Być może jestem w błędzie, ale moje wnioski są następujące :wygaszanie gimnazjum dobija szkołę w Jaszczurowej w której dramatycznie zmniejszy się ilość uczniów i co za tym idzie kwota subwencji finansowej.Pozo stanie 22 nauczycieli czyli 1 nauczyciel na 3 uczniów.Czy to ma sens ekonomiczny ? Czy klasa kilkuosobowa dobrze wpłynie na wychowanie dziecka i jego przygotowanie do życia w tym trudnym świecie ? Mamy XXI wiek i wciskanie ludziom, że ta szkoła jest centrum kultury Jaszczurowej to jakiś nonsens, kiedy do najbliższych miast jest 10 km,a szkołę zamykają na kłódkę o 15.00. Moim zdaniem dobro dzieci zostało na szarym końcu, a na początku dobro nauczycieli z panią dyrektor na czele, którzy się mają jak u Boga za piecem. Były Wójt i Rada nie ruszali tej bomby zegarowej z opóźnionym zapalnikiem i czekali na cud. Może wymodli go Proboszcz z Mucharza, który tak zawzięcie odprawia msze w intencji ocalenia, lecz czego ? Drogi Proboszczu Bóg dał nam rozum, wolną wolę i wszystkie dobra, które posiadamy, nie będzie za nas decydował... Ciężar decyzji wzięła na siebie nowa Wójt i 10 rozważnych radnych, pozostałych 5 radnych to ludzie, którzy w każdej decyzji będą się rozglądać, czy aby się komuś nie narażą i będą głosować zachowawczo co już pokazali - brawo Wam Wybrańcy za odwagę !Ewentualne Veto kuratora odciągnie agonię szkoły na rok może dwa, nie wierzę, że protestujący "rodzice" i nauczyciele coś zrobią bo już dwa lata temu krzyczeli pod dowództwem pani F. i T. S.i na tym się skończyło. Dalsze działanie tej szkoły może zapewnić proponowana reforma, budynek koniecznie trzeba wykorzystać i to jest najmniejszy problem. Uważam, żę Pani Targosz Storch jako działaczka PIS już rozpoczęła kampanię wyborczą może na przyszłego wójta, albo posła czy senatora. Wykorzystuje do tego po rodzinie radnego Bednarczyka, celebrytę radnego Łacha i nieświadomych mieszkańców... Czy to takie trudne do rozszyfrowania ? Ludzie nie dajcie się wypuszczać ! Brawo dla Pani Wójt i 10 odważnych radnych za próby wyjścia z marazmu i klinczu finansowego. Członkom PIS tj.Pani Targosz Stroch, radnemu Bednarczykowi, a zwłaszcza p. Filipowi Kaczyńskiemu gratuluję parcia na szkło i jak chcecie się wykazać to załatwcie u swojego Prezesa żeby w końcu Wody Polskie zaczęły płacić naszej gminie należne podatki....
+21 #27 mieszkaniec 2019-03-06 02:12
Wszyscy chcą dobra tych dzieci z Jaszczurowej, ale czy aby na pewno to dobro mają na celu.
Szanowni rodzice upierając się przy tej 8-klasowej szkole z kilkuosobowymi klasami skrzywdzicie swoje dzieci.
Może okazać się tak, że wśród 4-6 dzieci będzie jeden chłopiec lub jedna dziewczynka, nie będą mieli w klasie przez całą szkołę kolegi, koleżanki. Z kim będą rozmawiać o swoich problemach, pasjach.
Chłopcy, aby mogli zagrać w piłkę nożną na lekcji WF to co połączą 3 - 4 klasy na tą lekcję?
Gdzie rywalizacja w klasie o lepsze stopnie, osiągnięcia.
W dzisiejszych czasach dojazd do pozostałych szkół nie jest wielkim problemem i trwałby góra kilka minut.
Każdy w domu ma minimum jeden samochód.
+15 #28 mieszkaniec 2019-03-06 07:15
Cytuję Obojętny:
Wytoczono ostatnie działa tj. kolesiostwo partyjne. Panie radny sejmiku niech się Pan zapozna ze sprawą i dopiero wtedy niech Pan zajmuje stanowisko. Opiera się Pan na wypowiedzi radnego że Skawiec, który przywołał negatywne skutki likwidacji szkoły w tej miejscowości. Jako że Pan radny F.K.jest bardzo młodym człowiekiem to pragnę jako mieszkaniec poinformować, że rdzenne tereny miejscowości Skawce gdzie była też sxkoła są aktualnie pod wodą jeziora mucharskiego. Jak można porównywać to z sytuacją szkoły w Jaszczurowej ? Radny że Skawiec wprowadza w błąd swoją wypowiedzią. Ja też tutaj mieszkam i chcę żeby moja gmina się rozwijała.Niech Pan Filip nie decyduje za mnie i innych, Radny że Skawiec p. Łach niech coś wreszcie sensownego zaproponuje bo na razie wszystko krytykuje i podważa. Mam nadzieję że jego wyborcy to widzą. Nie da się już żyć kosztem innych, niech to nauczyciele zrozumieją. A ty p. Kaczyński mów za siebie bo mnie nie reprezentujesz... Dasz gmine pieniądze na utrzymanie nierentownej szkoły ? Pewnie zapomnisz o tym problemie zanim wyschnie atrament na twym piśmie
Ogarnij się chłopie !

mieszkasz i co zyskasz po likwidacji szkoły czy ktoś próbował coś zaproponować co dalej ze szkołą ,a co się opłaca w Gminie Mucharz , zero szacunku do Mieszkańców nie tylko Jaszczurowej Wójcina nie ma pojęcia o samorządzie i nie będzie miała to Budowlaniec którego zwolnili a za co ją zwolnili w dobie gdzie brakuje Inżynierów!!! .Co do szkoły w Skawcach nikt się nie pytał tylko zlikwidowali i tak było wieś obumarła i to dziś widać Skawce są najbardziej poszkodowane jako wieś nic tam nie ma .
Dobro całej Gminy zależy na likwidacji szkoły ,a ja się pytam jakie oszczędności będą ,kto na tym skorzysta ,sprzedać jak wszystko w tym państwie ,pozbyć się wrzodu(szkoły )można by było wynająć ,przekształcić ,zarabiać na tej szkole ,ale po co sprzedać i spokój.
+19 #29 #Antek 2019-03-06 07:36
Decyzja Pani kurator pokaże czy podejmowane przez Nią decyzje są racjonalne i rzeczowe, oparte na konkretach, czy może wpływ na nie ma parcie kolesiostwa, układ partyjny i lokalne media. Zobaczymy czy liczy się dobro większości społeczeństwa czy tylko wybranych jednostek, które kosztem innych, a szczególnie dzieci chcą zaistnieć. Podobno rządy PiS tego typu działań nie prowadzą. Więc czekamy na chwilę PRAWDY!!
-16 #30 mieszkaniec 2019-03-06 07:49
Cytuję telewidz:
Cytuję Obojętny:
Wytoczono ostatnie działa tj. kolesiostwo partyjne. Panie radny sejmiku niech się Pan zapozna ze sprawą i dopiero wtedy niech Pan zajmuje stanowisko. Opiera się Pan na wypowiedzi radnego że Skawiec, który przywołał negatywne skutki likwidacji szkoły w tej miejscowości. Jako że Pan radny F.K.jest bardzo młodym człowiekiem to pragnę jako mieszkaniec poinformować, że rdzenne tereny miejscowości Skawce gdzie była też sxkoła są aktualnie pod wodą jeziora mucharskiego. Jak można porównywać to z sytuacją szkoły w Jaszczurowej ? Radny że Skawiec wprowadza w błąd swoją wypowiedzią. Ja też tutaj mieszkam i chcę żeby moja gmina się rozwijała.Niech Pan Filip nie decyduje za mnie i innych, Radny że Skawiec p. Łach niech coś wreszcie sensownego zaproponuje bo na razie wszystko krytykuje i podważa. Mam nadzieję że jego wyborcy to widzą. Nie da się już żyć kosztem innych, niech to nauczyciele zrozumieją. A ty p. Kaczyński mów za siebie bo mnie nie reprezentujesz... Dasz gmine pieniądze na utrzymanie nierentownej szkoły ? Pewnie zapomnisz o tym problemie zanim wyschnie atrament na twym piśmie
Ogarnij się chłopie !

Popieram w całości. Jak zamykali szkołe w Skawcach to radny Łach chodził w pieluchach i na chleb mówił byp.Radny Łach wszystko krytykuje jak PO nie ma własnego pomysłu i tylko o pieniądze mu chodzi.Kaczyński wraz a radną Targosz-storh i siostrzeńcem Bednarczykiem nie zrezygnują z diet i niech przeznaczą na szkołe.Wszyscy są z PiSu to też niech załatwią dotacje u brożki ,przecież będzie startowała do europarlamentu znaszego okręgu to ją Jaszczurową poprze.

Dieta kolego to jest rekompensata za dzień wolny bezpłatny w pracy .A jak możesz to napisz co jest rentowne w gminie Mucharz .Jak mamy się rozwijać to zlikwidujmy szkoły ,ośrodek zdrowia ,Gminę,kluby ,Domy kultury ,Straże ,po co nam to jest potrzebne ,ekonomia ,oszczędności.T a Baba tylko skłóciła całą Gminę w 2 miesiące ,a gdzie były rozmowy ,konsultancie ,pomysły.Zlikwi dować i spokój święty tak mamy działać ,
A może komuś zależy na kupnie szkoły !!
-17 #31 widź 2019-03-06 07:56
Cytuję Jurek:
Cytuję S.O.S:
Wyborcy radnego Łacha siedzą w barze u jego brata.Przecież go tam wybrali.Koleś mieszka na Mucharzu a został wybrany w Skawcach.to jest mistrzowstwo świata.Własnie jego zaplecze wyborcze mieści sie w barze.Braciszek podlewa i takim sposobem Łach został radnym -pożal sie Boże.


Widzę że masz ładne pojęcie... Radny Łach od dziecka mieszkał w Skawcach, a teraz tylko praktycznie dzieli go szerokość drogi od Skawiec... To już nawet wystarczy zobaczyć na Pana Targosza, który porównując startował okregami o wiele dalej niż Łach... czyżby u siebie nie miał szans w okręgu którym mieszka...

Nie znam radnego Łacha ale z tego co oglądałem to jedyny radny który ma jakieś pojęcie ,reszta to siedzi i żadnych argumentów ,własnego zdania .
+19 #32 #Wxx 2019-03-06 08:16
Cytuję widź:
Cytuję Jurek:
Cytuję S.O.S:
Wyborcy radnego Łacha siedzą w barze u jego brata.Przecież go tam wybrali.Koleś mieszka na Mucharzu a został wybrany w Skawcach.to jest mistrzowstwo świata.Własnie jego zaplecze wyborcze mieści sie w barze.Braciszek podlewa i takim sposobem Łach został radnym -pożal sie Boże.


Widzę że masz ładne pojęcie... Radny Łach od dziecka mieszkał w Skawcach, a teraz tylko praktycznie dzieli go szerokość drogi od Skawiec... To już nawet wystarczy zobaczyć na Pana Targosza, który porównując startował okregami o wiele dalej niż Łach... czyżby u siebie nie miał szans w okręgu którym mieszka...

Nie znam radnego Łacha ale z tego co oglądałem to jedyny radny który ma jakieś pojęcie ,reszta to siedzi i żadnych argumentów ,własnego zdania .

Hahahahahahahah ahaha no to teraz pojechałeś :D chyba to Sam Łach pisał hahaha!!!
+22 #33 ubij 8k 2019-03-06 09:03
Dużo ludzi widzę się wypowiada
A wszyscy zapomnieli że to wafel jest
który swoich szeregu ma statyw(alias krzaczaste brwi) kota płaskiego
A z kim się zadajesz takim się stajesz co udowodnij wieśniak z łączan..
Pytanie po co ten portal porusza i promuje tego wafla?
+12 #34 S.O.S 2019-03-06 10:21
Co to za porównanie ;Łach-Targosz.L ach nie miał szans w Mucharzu a Targosz by wygrał w Mucharzu w każdym okręgu.Jest dobrym sołtysem i wszędzie miałby poparcie.A co do Łacha to tylko w tym okręgu miał jako takie szanse , fakty są jak już pisałem wcześniej.To czemu nie startował w drugim okręgu , tam był bez szans.A co do kompetencji radnego Łacha to zobaczymy co zrobi dla mieszkańców Skawiec .Oczywiście dieta to rekompensata , ale można z niej zrezygnować i przekazać na szczytne cele tak jak to zrobił pare kadencji wstecz Pan Zygmunt Pająk...
0 #35 obserwator 2019-03-06 11:14
Ktoś tu ma rację, nieruchomość zaraz zamiast przynosić zyski z jakiegoś wynajmu to zostanie sprzedana jednorazowo biznesmenowi. A wszystko to odbędzie się bardzo prawilnie jak to bywało w poprzedniej pracy :D ...kurde, że tak zawsze musi się dostawać tym uczciwym i później pracy nie mogą nigdzie znaleźć :D :D :D
+1 #36 kowal 2019-03-06 11:38
To jest wszystko grubymi nićmi szyte. Radny Kaczyński napisał, że głównym wyznacznikiem podjęcia decyzji jest aspekt ekonomiczny. Dokładnie tak było, wszyscy mówili ile kosztują szkoły, ale gdy padło pytanie o oszczędności szef gminnej oświaty nie był w stanie podać żadnych konkretów. Ja uważam, tak jak obserwator napisał wyżej, że w tej sprawie nie o szkołę lecz o budynek chodzi!
-10 #37 sos 2019-03-07 06:01
Cytuję S.O.S:
Co to za porównanie ;Łach-Targosz.Lach nie miał szans w Mucharzu a Targosz by wygrał w Mucharzu w każdym okręgu.Jest dobrym sołtysem i wszędzie miałby poparcie.A co do Łacha to tylko w tym okręgu miał jako takie szanse , fakty są jak już pisałem wcześniej.To czemu nie startował w drugim okręgu , tam był bez szans.A co do kompetencji radnego Łacha to zobaczymy co zrobi dla mieszkańców Skawiec .Oczywiście dieta to rekompensata , ale można z niej zrezygnować i przekazać na szczytne cele tak jak to zrobił pare kadencji wstecz Pan Zygmunt Pająk...

ty a co ty tak Bronisz Targosza i wypowiadasz się kto jakie miał szanse i gdzie .
Targosz wygrał 6 głosami taki kozak z niego ,w kościele służy księdzu i pluje na niego taki on wspaniały
co on takiego zrobił dla wsi jako sołtys?
jedyny sołtys jaki był to Rolka coś się udziela coś próbuje robić nawet jak nie jest sołtysem .
A Targosz pod Plaszczykiem księdza się lasuje .
+16 #38 Max 2019-03-07 08:38
Lansuje to się Pan radny wojewodzki!!! Bardzo dobrze ze Targosz głośno powiedział na sesji co Ksiądz wyprawia !!Postawa księdza w tym wszystkim jest obrzydliwa!Duch owny knuje z nimi ,plotkuje i jeszcze mszę za kasę odprawia !!!!
+8 #39 S.O.S 2019-03-07 09:28
do sos. A co może się nie wolno wypowiadac.Ale wygrał nie ważne iloma głosami.Przeczy taj sobie komentarz Maxa i oglądnij sobie transmisje z sesji (no chyba że jesteś radnym to byłeś swiadkiem na żywo )jak Targosz lansuje się się pod płaszczykiem ksiedza. Może to dla ciebie za trudne żebyś zrozumiał.A co do Rolki to dopiero nieudolny człowiek ,trzymał strone Wądolnego i nawet asfaltu nie potrafił załatwic od Kościoła w strone Zielonej za tyle lat Sołtysowania i jedną kadencje radnego .Taki to był dobry sołtys.
-8 #40 sos 2019-03-07 10:36
Cytuję S.O.S:
do sos. A co może się nie wolno wypowiadac.Ale wygrał nie ważne iloma głosami.Przeczytaj sobie komentarz Maxa i oglądnij sobie transmisje z sesji (no chyba że jesteś radnym to byłeś swiadkiem na żywo )jak Targosz lansuje się się pod płaszczykiem ksiedza. Może to dla ciebie za trudne żebyś zrozumiał.A co do Rolki to dopiero nieudolny człowiek ,trzymał strone Wądolnego i nawet asfaltu nie potrafił załatwic od Kościoła w strone Zielonej za tyle lat Sołtysowania i jedną kadencje radnego .Taki to był dobry sołtys.
A co zrobił Targosz
a może to ty jesteś Targosz
+10 #41 S.O.S 2019-03-07 21:37
To go zapytaj?

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.