- Opublikowano: 05 lutego 2018, 15:10
- Komentarze: 12
Specjaliści od grafiki, designu i projektowania stron z internetowego magazynu Grafmag chwalą nową identyfikację wizualną i logo, jakie Wadowice wprowadziło w maju 2017 roku.
Taka ciekawostka. Specjaliści od grafiki, designu i projektowania stron z internetowego magazynu Grafmag pochwalili na swoich łamach nową identyfikację wizualną i logo, jakie od maja 2017 roku używają Wadowice.
Jeśli spytacie w sieci o najlepsze logo miejskie ostatnich lat, Wadowice będą jednym z tych, które z pewnością się pojawi – czytamy w artykule "Najlepsze rebrandingi 2017 roku" w magazynie Grafmag.
Przypomnijmy, że Urząd Miejski w Wadowicach po dwóch nieudanych konkursach na logo Wadowic, wrócił do sprawdzonych form. Zamiast poszukiwać kolejnego logo, Wadowice posługują się dawnym miejskim herbem, stanowiącym od czasu średniowiecza znak identyfikacji miasta jako wspólnoty samorządowej, który w uproszczonej formie z kluczami papieskimi jest punktem wyjścia do identyfikacji wizualnej miasta. Tą również chwalą specjaliści.
Ciekawie wygląda także identyfikacja wizualna, która łączy w sobie nowoczesne style projektowe z doniosłym i eleganckim charakterem. Wykorzystany w niej darmowy krój Montserrat pozwala na wygodne stosowanie identyfikacji przez wszystkie urzędy i ułatwia zachowanie spójności – dodają autorzy artykułu.
Całość artykułu można przeczytać TUTAJ.
Co ciekawe, podczas zmiany identyfikacji wizualnej i loga grupa przeciwników Klinowskiego i "znawców historii" zarzucała mu odcięcie się od "papieskości" i zmianę herbu, nie bacząc, że poprzedni zawiera po prostu błędy i stoi w sprzeczności do zasad tworzenia herbów terytorialnych, opracowanych przez Komisję Heraldyczną przy MSWiA. Uporządkowaniem tej kwestii zajął się dr hab. Marcin Starzyński z Zakładu Nauk Pomocniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego, prezes Oddziału Krakowskiego Polskiego Towarzystwa Heraldycznego. Sam włodarz ze zmian, które objęły też wszystkie instytucje gminne, jest zadowolony i nie przejmuje się opinią pseudo znawców.
Cieszy mnie kolejny sukces Wadowic. Po raz kolejny okazuje się, że nasze działania są doceniane w skali kraju. Specjaliści z różnych dziedzin chwalą nas za profesjonalne projekty służące mieszkańcom. Dzięki nim gramy w jednej lidze z takimi markami jak Onet, Warszawa, Kraków. I oby tak dalej – mówi nam burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski.
(Marcin Guzik)
WadowiceOnline.pl
Ostatnie artykuły z kategorii Biznes:
Niemal 1,4 miliarda złotych wypłaconych „trzynastek” w Małopolsce
W majówkę sklepy zamknięte, za to ostatnia niedziela kwietnia handlowa
Na wadowickim dworcu autobusowym ruszyło nowe bistro
Terytorialsi przyjdą do pracy w... mundurze. Taki dzień
Mimo, że ratują życie, liczna przeciwników szczepień rośnie. Trwa Europejski Tydzień Szczepień
Komentarze
Otóż tak źle z nami nie jest. Powierzchowne zmiany, blichtr i fejm tylko komu to do szczęścia potrzebne? Mieszkańcom? A do czego?
Mieszkańcy mają inne potrzeby, które się ignoruje.
Wielkie brawa za blichtr.
faktycznie - świetna robota: stylistyka, nastrój, kolorystyka w sposób nad podziw zamierzony przenosi nas w klimaty jedynych inwestycji Klinowskiego: ławek na Tatrzańskiej i przed Czytelnią Miejską.
Kolesi jest coraz więcej. Może by tak zrobić listę? Kleją się do Mateusza bo przy kasie jest :lol:
bardziej kanapka
Tradycyjnie zabiera Pan głos nie znając faktów, ba nawet nie próbując ich poznać. Nie wiem ile ma Pan lat, ale straszne to smarkaczenie. Skoro praca burmistrza polega na podpisywaniu zleceń, dziw bierze że wcześniejsza pani burmistrz miała z tym kłopot. Przecież to tylko podpIs!