Negatywna opinia pracy grona pedagogicznego, rodziców, związku zawodowego, skargi, skłócanie ze sobą
Dyrektor Beata Wajdzik odwołana ze stanowiska

Negatywna opinia pracy grona pedagogicznego, rodziców, związku zawodowego, skargi, skłócanie ze sobą nauczycieli: to powody, z których burmistrz Mateusz Klinowski odwołał ze stanowiska Beatę Wajdzik, dyrektor ZSP nr 3 w Wadowicach.

W czwartek (18.06) stało się to, o czym mówiło się w mieście od dawna: burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski odwołał ze stanowiska Beatę Wajdzik, dotychczasową dyrektorkę Zespołu Szkół Publicznych nr 3 i Gimnazjum nr 1 w Wadowicach (ulica Sienkiewicza). Kilka tygodni temu zaniepokojenie w ratuszu wzbudził raport dyrektora dotyczący godzin doraźnych przyznawanych w placówce.

Przeprowadzona kontrola wykazała naruszenia i skłoniła nas do przeprowadzenia kompleksowej oceny pracy Beaty Wajdzik. Uzyskaliśmy negatywne opinie o jej pracy grona pedagogicznego, związku zawodowego i rodziców. Wiele z tych opinii było druzgocących. Z kolei, zarządzona przeze mnie kontrola wywołała lawinę skarg i informacji o wcześniejszych nagannych działaniach pani dyrektor w szkole. Mobbing, podsłuchiwanie pracowników, skłócanie ze sobą nauczycieli, zmuszanie do podpisywania dokumentów, ograniczanie dostępu do infrastruktury szkolnej, to codzienność w szkole na Sienkiewicza. Szkoła zaczęła tracić uczniów na rzecz innych placówek- informuje o powodach odwołania burmistrz Mateusz Klinowski.

Według Klinowskiego, taka sytuacja trwała od lat, rodzice interweniowali w różnych sprawach u byłej burmistrz Wadowic Ewy Filipiak, która chowała wszystko do szuflady i nie podejmowała żadnych realnych działań, tolerując nieprawidłowości w szkole.

Efekty? Znacząco mniej dzieci zapisało się do szkoły na kolejny rok szkolny. W najbliższym roku nie otworzymy nawet klasy sportowej w gimnazjum ze względu na brak chętnych. Stało się jasne, że sytuacja wymaga pilnych działań. Szkoła na Sienkiewicza dysponuje wspaniałym gronem pedagogicznym, ma doskonałą infrastrukturę i położenie w centrum miasta. Mimo, iż do końca kadencji dyrektor pozostał jeszcze rok, nie mogłem pozwolić sobie, aby dezorganizacja pracy i skłócenie nauczycieli trwało nadal. Cierpią na tym przede wszystkim uczniowie - dodaje burmistrz Klinowski.

Odwołanie zostało wręczone dyrektorce, a wkrótce w szkole odbędzie się konkurs na dyrektora. Do czasu jego rozstrzygnięcia obowiązki w placówce przejmie Elżbieta Leń.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+105 #1 Mieszkaniec Gminy 2015-06-18 13:52
Sprawiedliwość nareszcie powoli triumfuje.
+14 #2 Bonzo 2015-06-18 13:55
Head&Shoulders, Karcher i do domu !!!!!!!
+79 #3 tak 2015-06-18 13:55
nareszcie!!!! :)
-54 #4 zyga 2015-06-18 14:06
Kamil Ś. Na dyrektora :lol:
+46 #5 kurator 2015-06-18 14:16
A teraz pod sąd Beatę W.!
+95 #6 Maria1 2015-06-18 14:24
WRESZCIE ! :) PANIE MATEUSZU DZIĘKUJEMY !!!
+42 #7 gość 2015-06-18 14:25
a teraz kolej na Zmysłowską ze szkoły w Kleczy Dolnej! Tam jest mniej więcej tak samo!
+39 #8 Władek 2015-06-18 14:34
Uuuuuuuuuuuuuuu uuuu ból. Przecież zawsze można sprzedawać np. zegarki lub być woźną, podawać obiady, kosić trawę.
+79 #9 byla uczennica... 2015-06-18 14:37
NARESZCIE NARESZCIE NARESZCIE NARESZCIE!!!!!! !!! :lol:
+50 #10 zatroskana 2015-06-18 14:53
Nareszcie.... czas na kolejnych .....
+75 #11 Rodzic 2015-06-18 15:17
Dziękujemy!!!!W reszcie wspaniała wiadomość...
+49 #12 dumny 2015-06-18 15:25
nic dodać nic ująć
+38 #13 lubie to 2015-06-18 15:29
Brawo! teraz powodzenia z rozprawieniem sie z lipka! sieja lament a to oni łamia pawo ,zajmują lokal nie legalnie!
+38 #14 Korek 2015-06-18 16:43
Adiutant K...ynała nie pomógł i S.....też
+39 #15 Rodzic xxx 2015-06-18 16:52
Jest to jedyna decyzja Burmistrza od początku kadencji którą popieram .Mam tylko nadzieje że nowym dyrektorem nie zostanie Karolek .
+51 #16 krystynacd 2015-06-18 16:58
Żegnaj Beata
+52 #17 Przysłowie 2015-06-18 17:44
Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.
Co za pech.
+8 #18 @zyga 2015-06-18 18:28
Oj tam, oj tam. Lepiej na opiekuna w domu starców.
+48 #19 SGi 2015-06-18 19:17
Kilka tygodni temu sam napisałem do MK petycję w tej sprawie, bynajmniej nie kierując się małostkowymi uprzedzeniami, ale działając pro publico bono. Jeszcze kilka dni temu w rozmowie ze mną bliska koleżanka Beaty W., szefowa jednej z komisji Rady Miejskiej powiedziała mi, że dla dobra wadowickiej oświaty byłoby lepiej, aby W. sama odeszła. Dodała jednak, że MK przygotuje dla niej drugą opinie negatywną, a to w myśl przepisów ustawy o systemie oświaty oznacza koniec. Ma prezent proboszcz Kasperek, jej wierny pupil na huczne obchody 30-lecia parafii. Czy obłoży MK ekskomuniką? Nie sądzę, bo KPK nie daje mu do tego prawa. Niech zagospodaruje swoją "Becię", tworząc dla niej parafialną podstawówkę i gimnazjum. Są pomieszczenia dydaktyczne po salach katechetycznych . Na WF pójdą na pobliski basen albo do SP 1 lub ZSP 2 (sale gimnastyczne z "orlikiem"). I problem wreszcie rozwiązany.
-100 #20 Hellooo 2015-06-18 20:06
Czy nikt nie widzi jak "nasz"burmistrz jest bezczelny. Można wiele, ale nie w ten sposób. Pewno już ma na to stanowisko jakiegoś swojego PUPILKA. Tego chcieliśmy!!!
+60 #21 Alex 2015-06-18 20:10
Było: :sad:
Jest: 8)
Będzie: :lol:
Już od ładnych paru lat wiele osób na to czekało. Źle było od dawna.
Więc teraz jedno wielkie: JEST!!!!!!!
3 razy na TAK !!!
+59 #22 Aniela 2015-06-18 21:11
do Hellooo - Nasz Burmistrz stanął na wysokości zadania. Wielkie brawa dla Niego i dla Pani Ewy Całus za taką postawę.Nie tylko wysłuchali rodziców i nauczycieli, ale także wzięli pod uwagę ich głosy (opinię RR i RP, które były do tej pory lekceważone; to była bezczelność!
-5 #23 Obserwator 2015-06-18 21:21
@Anielu- Co to znaczy "Nasz Burmistrz"
+22 #24 jan 2015-06-18 21:25
to teraz czekamy na inne szkoły i ich władców
-19 #25 Obserwator 2015-06-18 21:30
Tak @Janie załatwimy WSZYSTKICH -dawaj po nazwisku!!!
+16 #26 mat 2015-06-18 21:33
W starej czwórce moje dziecko było w ramach lekcji na wiecu p. Szydło i to jest ok decyzja pani dyrektor.
-13 #27 Obserwator 2015-06-18 21:44
@czyli piszemy inicjałami OK - w 4 - dyr to EB (nie rodzaj piwa). Wiec ku czci Szydło?. Będzie premierem RP - śliska sprawa. MK może "zrejterować"
-9 #28 Kat 2015-06-18 21:55
@Jan w szkole są dyrektorzy nie władcy - coś ci się poje....ło. Nie pij tyle. NALEGAM
-8 #29 on 2015-06-18 21:59
SP 4 to najlepsza szkoła w naszej gminie, powiecie i bardzo wysokoo w województwie. Niech się nie wypowiadają dziewczynki, których statut szkoły zabrania farbowania włosów, zbytniego malowania się itp!!! Jak chciałem aby mój syn tam poszedł w tym roku, jest nie z rejonu SP4 to stałem w pięknej kolejce do przyjęcia z rodzcami nawet z Zatora.

Tą szkołę zostawmy, popatrzmy się jak zmarniała dawna SP5 albo klecza!
-7 #30 Kat 2015-06-18 22:07
Czwórka to najlepsza szkoła - to mówi "Jarząbek"
Łubu dubu
+5 #31 gość 2015-06-18 22:10
@on: może to BYŁA najlepsza szkołą. Ale dawno nie jest. Podobnie jak szkoła w Kleczy.
0 #32 kajka 2015-06-18 22:11
nie Jarząbek, tylko życie i fakty...
+6 #33 ...rocky 2015-06-18 22:18
....do Andrychowa z nią!!!!!! na taczkach!!!!!!! !!!!!!!!
+23 #34 Michałek 2015-06-19 00:14
Kasperek jej nie pomógł ?bardzo nie ładnie tam ją wkręcił ,przyspawał do stołka i co myślała że tam będzie wiekować ,brać się za Ramusów tera następni i czyśćmy to wadowice ku chwale rewolucji która już się nie zatrzyma ,jesteśmy jej dziećmi a rewolucja zawsze małe straty przynosi ,ale jak ,ze piękne zmiany
+9 #35 Aniela 2015-06-19 05:56
do Obserwator- Nasz Burmistrz= Burmistrz Wadowic
-6 #36 P 2015-06-19 07:10
@ Michałek... a co ma z nią Kasperek wspólnego, wyjaśnij?
+5 #37 Zorro 2015-06-19 07:14
Szkoła nr.jeden też powinna być brana pod lupę.
+2 #38 P 2015-06-19 07:21
@ Zorro... a co tam wyprawiają?
-61 #39 Rodzic 2015-06-19 11:29
Opinia kuratora pozytywna, opinia grona pedagogicznego negatywna bo zastępstwa/godz iny? Czy dzieci miały okienka? Czy był zły plan zajęć? Jakie jest zadanie dyrekcji placówki oświaty - czyż nie troska o dzieci?
A z innej beczki, odkąd pojawiły się rejony dla szkół, skąd z umierających osiedli, bo większość to starsi mieszkańcy, mają się wziąć dzieci?
4 kontrole PIPu przez 9 lat i żadna nie wykazała problemów. Rodzice są za Panią! A nauczycieli łatwo zastraszyć - stratą pracy. Znamy te komunistyczne metody i "kończenie z układami".
Szkoła wypiękniała przez te 9 lat, jest wyremontowana i czuwała nad tym pani Beata, a nie pani exburmistrz, oświata, czy urząd.
Podsumowując: jak mówił Józef Piłsudski: "Naród dobry, tylko ludzie ch*je" oraz "Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić".
A ja zdumiona tym co się dzieje nie przyłożę ręki - zabieram dziecko od tych "dobrych" ludzi.
+39 #40 gość 2015-06-19 11:52
Rodzicu, naprawdę uważasz, że to dobrze świadczy o szkole, kiedy dyrektor zastrasza nauczycieli albo zwalnia najlepszych? Jak myślisz, jaki to ma wpływ na poziom nauczania? Albo nie rozumiesz, dlaczego te opinie były pozytywne, albo jesteś wśród tych osób, które je wydawały... Śliczny budynek szkoły i wyremontowane boiska (na których uczniowie nie mogą grać w piłkę, bo w ten je niszczą...) nie stanowią jeszcze o poziomie nauczania szkoły, o panującej w niej atmosferze. POczytaj opinie z postów powyżej. Dokładnie to samo dotyczy szkoły w Kleczy - i tu i tu dyrekcja zastraszając nauczycieli i zwalniając najlepszych stworzyła sobie takie "grono pedagogiczne", które zrobi wszystko, co im się każe. Co myśleć o takich ludziach? A uczniowie - też to widzą...
+50 #41 SGi 2015-06-19 11:59
Dosyć nacierpiałem zwykłego nieludzkiego chamstwa i barbarzyństwa od Beaty W. Przyjdzie czas, aby to ujawnić. Najgorsze, że było to podlane religijno-patri otycznym sosem. O tym co się przez 9 lat wyprawiało w szkole na plantach wiedzieli wszyscy, ale woleli siedzieć cicho. Gdyby nie zmiana władz samorządowych, z pewnością wszystko pozostałoby po staremu. Szkoła poładniała, ponieważ otynkowano fasadę, ze względu na przyjazd kard. Dziwisza na poświęcenie hali sportowej. Tak chcieli ją koniecznie oddać przed wyborami 2010 r., aż się zawaliła. Nomen omen! Uważam, że każdy nowy dyrektor, nawet z tzw. łapanki, będzie o klasę lepszy od Beaty W. A smród i stęchliznę przez nią pozostawioną trzeba będzie wietrzyć latami.A to, że p. dyr. Kowalczyk z wadowickiej delegatury Kuratorium broniła Beaty W. niczym lwica lwiątka też nie może nikogo dziwić. Cimmerowa, a następnie Kowalczykowa były "służącymi" do posług poprzedniego wadowickiego dworu, chełpiąc się przed kim można, jako św. Ewa i jej dwór wspaniale oświecają wadowicka dziathwę.
-50 #42 Rodzic 2015-06-19 12:03
Nigdy takie informacje do mnie nie dotarły. A każdy może powiedzieć ci mu ślina na język przyniesie. Co przechodze obok dzieciaki grają na boisku i to nie wf. Zwalnianie najlepszych nauczycieli? Nagrodzeni nauczyciele, Ci co coś robią od siebie mają nominacje do nagród i pracują. Nazwiska - sami ich znacie, przecież wszystko wiecie o tej szkole.
+4 #43 gość 2015-06-19 12:04
@ SGi - i to jest odpowiedź na post Rodzica...
+32 #44 marion 2015-06-19 13:35
Cytuję Rodzic:
Opinia kuratora pozytywna, opinia grona pedagogicznego negatywna bo zastępstwa/godziny? Czy dzieci miały okienka? Czy był zły plan zajęć? Jakie jest zadanie dyrekcji placówki oświaty - czyż nie troska o dzieci? [...]
Rodzice są za Panią! [...]


Opinii kuratora komentować nie będę.
Opinia nauczycieli - to rozumiem nieznacząca opinia, bo jakieś godziny? Tu chyba chodziło o coś więcej niż godziny, proszę nie udawać naiwniaka. Chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie myśli, że może zarządzać szkołą dyrektor, który nie ma szacunku do pracowników. Nauczyciel, który boi się porozmawiać z dyrektorem nie może działać dla dobra dzieci - a to rodzice widzieli i słyszeli nieraz. Żadnej sprawy nie dało się tam normalnie załatwić.

A co do godzin/zastępst w - może i dzieci "okienek" nie miały (tego tylko brakowało!), ale lekcje były odwoływane - zdarzało się, ze dzieci miały 3 lekcje zamiast sześciu, jeśli nauczyciele byli nieobecni. To - rozumiem - jest "troska" o dzieci?

Co to znaczy, że rodzice są za panią dyrektor? Którzy rodzice??? Bo ja znam całkiem dużo takich którzy w prostych sprawach rozbijali się o mur arogancji, wielkopaństwa i niekompetencji. Traktowano nas jak intruzów.
Zarzutów jest sporo - różnego kalibru, ale bez względu na wszystko dla dobra dzieci i szkoły ta szopka powinna była się zakończyć już dawno. Teraz trudno będzie to wszystko posprzątać...
+9 #45 gość 2015-06-19 14:06
@marion i dlatego trzeba też odpowiednio wcześnie posprzątać w innych szkołach - bo potem taki bałagan niełatwo jest usunąć
+39 #46 matka 2015-06-19 14:25
Dobrze się stało ale Zastępca Pani wicedyrektor kompletnie bez charyzmy i oby długo ten stan taki nie był. Ktoś rzucił hasło Wojtek Salepa na dyrektora. Popieram, oby tylko chciał kandydować. Zna szkołę, jej potrzeby i klasa człowiek. Zawsze pełna kultura i z dzieciakami super kontakt. Cóż mogę życzyć Pani Wajdzik? Czas zbliżyć się do Boga ale tak naprawdę jak przystało na katolika. Czasleci, pozostanie po Pani niemiłe wspomnienie.
+33 #47 Rodzic i Radny były 2015-06-19 14:34
Szkoła wypiękniała przez te 9 lat, jest wyremontowana i czuwała nad tym pani Beata, a nie pani exburmistrz, oświata, czy urząd.
Dokładnie było odwrotnie Dyrektorka z remontami i budową sali nie miała wiele wspólnego bo to było rozpoczęte wcześniej i wyłącznie przez urząd
+6 #48 marion 2015-06-19 14:37
@gość
Nie wiem, o co chodzi w innych szkołach. Wiem tylko, że trzeba mówić o konkretach i sprawy po prostu załatwiać. Bo z takiego narzekania nic nie wynika. Tu jest mowa o konkretnej szkole, a mieszanie innych tylko romydla problem.
+15 #49 artysta 2015-06-19 15:15
no podobno nierob pasibrzuch kasperek ,bedzie barany i owieczki szczuł na p. burmistrz,w czasie,,,kazani a,,, dla niemyslacych samodzielnie
+13 #50 Mieszkaniec Gminy 2015-06-19 15:54
Cytuję artysta:
no podobno nierob pasibrzuch kasperek ,bedzie barany i owieczki szczuł na p. burmistrz,w czasie,,,kazania,,, dla niemyslacych samodzielnie

Trzeba by się z telefonem na mszę przejść.
+20 #51 do Mieszkaniec Gminy 2015-06-19 16:05
Dokładnie, już wczoraj zapowiedział.Wy padałoby nagrać i posłać dp przełożonych. Swoja drogą, jak to jest możliwe, ze dobro jednej owieczki jest ważniejsze niż tylu innych...
+17 #52 Andree 2015-06-19 16:22
Ani konkordat, ani ustawa o stosunku Państwa do Kościoła rzymskokatolick iego w RP, ani ustawa o systemie oświaty nie przewidują ingerencji proboszczów i innych władz kościelnych w obsadzanie stanowisk kierowniczych w publicznych samorządowych placówkach oświatowych. Ta reguła wynika z nadrzędnej zasady życzliwej autonomii i niezależności Państwa oraz Kościoła i innych związków wyznaniowych w Polsce. Obowiązuje również bez wyjątku, również w mieście papieskim, jakimi są Wadowice. Uważam, że proboszcz Kasperek wielokrotnie naruszył swe uprawnienia i winien być kanonicznie zdymisjonowany, choćby ze względu na utratę zaufania ze strony wiernych i innych mieszkańców, a także ze względu na pogarszający się stan zdrowia. Byłoby najlepiej, aby po 22 latach proboszczowania , po jubileuszu parafialnym, wyjechał z Wadowic. Może jednak kard. Dziwisz zechce go zachować do ŚDM i końca swej przedłużonej o 2 lata władzy w archidiecezji krakowskiej?
+2 #53 Taki sobie 2015-06-19 16:37
Przestańcie się wygłupiać wśród pracowników tej szkoły są kandydaci na stanowisko dyrektora np. świetnie przygotowana do kierowania i zarządzania Pani mgr inż. Mariola Bryndza praktykująca już na społecznym stanowisku SIP CO BARDZO POMAGA W ZARZĄDZANIU SZKOŁĄ albo Pan Rajda. który mógłby wrócić do szkoły bo honorowo odszedł, wcale nie powinien to być ktoś z zewnątrz bo to stworzy niedobre zachowania lizusów Pan Burmistrz na pewno poszuka w tej szkole następcy bo rozumie co to znaczy żywy organizm szkoły RODZICÓW,UCZNIÓ W i NAUCZYCIELI. W przeszłości w/w byli przygotowywani do kierowania tą szkołą ale nie wyszło. Kurdelebele.
+22 #54 Była uczennica 2015-06-19 16:59
Super. W końcu dopadła ja sprawiedliwośc.
+5 #55 gość 2015-06-19 17:09
@marion: na tym portalu swego czasu taki artykuł się ukazał: http://www.wadowiceonline.pl/index.php?option=com_content..
To są te same mechanizmy: zastraszanie nauczycieli, zwalnianie ich, wymuszanie na rodzicach "swietnej" opinii... A poziom nauczania spada.
-1 #56 gość 2015-06-19 17:10
wklejam jeszcze raz http://www.wadowiceonline.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=736%3Agminneszkolyukladchroniswoich&catid=60%3Apolityka&Itemid=32
+16 #57 słuchawka 2015-06-19 18:19
Duże to ryzyko z tą Panią Leń
-14 #58 Cyklista też 2015-06-19 18:32
Wojtka Salepę na dyrektora. Nadaje się, ma już magistra. Długo studiował ale mu się udało. I też jak NASZ BURMISTRZ świetnie pomyka na rowerze. Łączy ich jeszcze jedno NIENAWIŚĆ DO KOŚCIOŁA.
+14 #59 Dawna uczennica 2015-06-19 18:58
Pani Mariola Bryndza na dyrektora?. Kiedyś chodziłam do dwójki - dyrem był Pan Leszek Sputo. Ale tak na prawdę rządziła Pani Bryndza. Oschła, stanowcza, bałam się jej. Minęły lata jaka jest nie wiem (moje dzieci chodzą do innej szkoły). Jeśli jest taka jak dawniej to na pewno zaprowadzi porządek ale czy o to chodzi?.
-26 #60 Nikt 2015-06-19 20:06
Fajnie będzie jak wojewoda Jerzy Miller uchyli wyrok burmistrza i przywróci z powrotem Wajdzikową do pracy. Będziemy wtedy mieli dwóch dyrektorów. Ciekawe kto będzie bulił za nieprzemyślane decyzje burmistrza. No nie, bulić będą podatnicy, nie CYKLISTA
+21 #61 Osiak 2015-06-19 20:09
Cytuję Dawna uczennica:
Pani Mariola Bryndza na dyrektora?. Kiedyś chodziłam do dwójki - dyrem był Pan Leszek Sputo. Ale tak na prawdę rządziła Pani Bryndza. Oschła, stanowcza, bałam się jej. Minęły lata jaka jest nie wiem (moje dzieci chodzą do innej szkoły). Jeśli jest taka jak dawniej to na pewno zaprowadzi porządek ale czy o to chodzi?.


Tak...o to chodzi. Ale wątpię by Pani Mariola zechciała tak się poświęcić...a to byłby najtrafniejszy wybór...byle obecnej PO dyrektora nie wpadł do głowy pomysł startowania na to stanowisko...by łaby sterowana przez P. Wajdzik jak marionetka na sznureczkach.
+18 #62 Goool 2015-06-19 20:23
Cytuję Taki sobie:
Przestańcie się wygłupiać wśród pracowników tej szkoły są kandydaci na stanowisko dyrektora np. świetnie przygotowana do kierowania i zarządzania Pani mgr inż. Mariola Bryndza praktykująca już na społecznym stanowisku SIP CO BARDZO POMAGA W ZARZĄDZANIU SZKOŁĄ albo Pan Rajda. który mógłby wrócić do szkoły bo honorowo odszedł, wcale nie powinien to być ktoś z zewnątrz bo to stworzy niedobre zachowania lizusów Pan Burmistrz na pewno poszuka w tej szkole następcy bo rozumie co to znaczy żywy organizm szkoły RODZICÓW,UCZNIÓW i NAUCZYCIELI. W przeszłości w/w byli przygotowywani do kierowania tą szkołą ale nie wyszło. Kurdelebele.

Tak dla P. Bryndzy nie dla Rajdy.
-26 #63 Guru 2015-06-19 20:41
Tak sobie myślę, a może dyrektorem by zrobić Jaśka Gajczaka. Nomen omen też był SIP-owcem kiedyś. Nawet startował przeciw Wajdzikowej w pierwszej kadencji ale gadał o od rzeczy na komisji konkursowej (żenuła). Tak na prawdę to wf-ci to nieroby total. Kiedyś chodzili na basen (chodzenie wliczali sobie jako wf). Na basenie zamiast ćwiczyć to bawili się komórkami. Celował w tym Gajczak. Teraz tak sobie myślę -dobrze że nie ma sportowej klasy bo z kim- Salepa, Gajczak - Boże
+10 #64 vvvvv 2015-06-19 21:13
Cytuję Guru:
Tak sobie myślę, a może dyrektorem by zrobić Jaśka Gajczaka. Nomen omen też był SIP-owcem kiedyś. Nawet startował przeciw Wajdzikowej w pierwszej kadencji ale gadał o od rzeczy na komisji konkursowej (żenuła). Tak na prawdę to wf-ci to nieroby total. Kiedyś chodzili na basen (chodzenie wliczali sobie jako wf). Na basenie zamiast ćwiczyć to bawili się komórkami. Celował w tym Gajczak. Teraz tak sobie myślę -dobrze że nie ma sportowej klasy bo z kim- Salepa, Gajczak - Boże

Pan Salepa to świetny wuefista, wspaniały nauczyciel. Takich to ze świeczką szukać
+3 #65 Andree 2015-06-19 21:15
Cytuję Cyklista też:
Wojtka Salepę na dyrektora. Nadaje się, ma już magistra. Długo studiował ale mu się udało. I też jak NASZ BURMISTRZ świetnie pomyka na rowerze. Łączy ich jeszcze jedno NIENAWIŚĆ DO KOŚCIOŁA.

Salepa to osoba niezbyt zrównoważona, taki drugi MIC i ma niestety kompleksy
+15 #66 Andree 2015-06-19 21:17
Cytuję Nikt:
Fajnie będzie jak wojewoda Jerzy Miller uchyli wyrok burmistrza i przywróci z powrotem Wajdzikową do pracy. Będziemy wtedy mieli dwóch dyrektorów. Ciekawe kto będzie bulił za nieprzemyślane decyzje burmistrza. No nie, bulić będą podatnicy, nie CYKLISTA

Tu właściwy jest sąd pracy, a nie wojewoda. Owszem wojewoda mógł w 2011 r. unieważnić konkurs na dyrektora (były ku temu przesłanki), ale tego nie uczynił.
-18 #67 ktoś 2015-06-19 21:36
Pamiętać trzeba jeszcze, jako o ew. dyrektorze, o P. mgr inż. Stanisławie Michniaku, który do niedawna był wicedyrektorem w SP2.
+42 #68 NEL 2015-06-20 00:01
Brawo panie Burmistrzu!!!! Gratulacje i wielki szacunek dla Grona Pedagogicznego, które nie dało się złamać i długo walczyło o szkołę, godność i szacunek. Mam nadzieję, że panie Beata W. i Elżbieta L. nigdy w żadnej szkole nie będą pełniły żadnej kierowniczej funkcji. Zgodnie z prawem po odwołaniu dyrektora wicedyrektor pełni obowiązki dyr, całe szczęście że tak krótko. Księdzu Kasperkowi proponuję, aby w trakcie niedzielnej mszy przeprosił uczniów i ich rodziców,obecny ch i byłych nauczycieli oraz pracowników szkoły za to co im zgotował zabiegając o stanowisko dyr dla Beaty W.
+8 #69 xyzxyz 2015-06-23 18:15
I co, ksiądz poruszył "problem" na mszy?
+7 #70 krokodyl 2015-06-24 06:10
Nie poruszył i dobrze bo to nie jego problem
+5 #71 Hefajstos 2015-06-24 10:20
Czas na zmiany w kolejnych szkołach! Nie jest to zdrowe, kiedy dyrektor pełni swoją funkcję przez kolejne cztery kadencje.
+2 #72 Zarychta 2015-06-26 07:42
Burmistrz powierzył w zarządzeniu przeprowadzenie konkursu Kierowniczce ZOPO, która organizowała dwa poprzednie konkursy na polecenie Ewy F. i ........... Czy to jest likwidacja układów"?q
-9 #73 zadziwiona 2015-06-28 16:39
Ludzie, jakie to przykre,że macie odwagę na takie ostre oceny. Skąd w was tyle nienawiści? Czy pisząc te wszystkie komentarze, nie zdajecie sobie sprawy, że czytają to uczniowie - dzieci i młodzież? Czy rodzaj waszej "troski" o nich, nie jest dla nich w efekcie szkodliwy? Wasza postawa, wasze opinie są niewychowawcze. Niszczenie kogokolwiek jest ostatecznie niszczeniem samego siebie. "Jaką miarą wy mierzycie i wam odmierzą".
+7 #74 @zadziwiona 2015-06-28 18:07
Cytuję zadziwiona:
Ludzie, jakie to przykre,że macie odwagę na takie ostre oceny. Skąd w was tyle nienawiści? Czy pisząc te wszystkie komentarze, nie zdajecie sobie sprawy, że czytają to uczniowie - dzieci i młodzież? Czy rodzaj waszej "troski" o nich, nie jest dla nich w efekcie szkodliwy? Wasza postawa, wasze opinie są niewychowawcze. Niszczenie kogokolwiek jest ostatecznie niszczeniem samego siebie. "Jaką miarą wy mierzycie i wam odmierzą".

Ta kobieta zapracowała na taką opinię, i uczniowie też jej niecierpieli

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.