Mateusz Klinowski, który pokonał w niedzielnych wyborach Ewę Filipiak w piątek (5.12) złoży ślubow
W piątek Klinowski przejmuje urząd

Mateusz Klinowski, który pokonał w niedzielnych wyborach Ewę Filipiak w piątek (5.12) złoży ślubowanie i obejmie oficjalnie urząd burmistrza Wadowic. Ma również przedstawić najbliższych współpracowników.

W poniedziałek (1.12) odbyły się sesje nowej Rady Miejskiej i Rady Powiatu. Radni złożyli ślubowanie, zostali też wybrani przewodniczący, zastępcy, czy zarząd. Przypomnijmy, że starostą wadowickim został wybrany 30-letni Bartosz Kaliński, wicestarostą Andrzej Górecki a w skład trzyosobowego zarządu powiatu weszli Franciszek Żmuda, Franciszek Penkala  i Eugeniusz Kurdas  Z kolei przewodniczącym Rady Miejskiej został wybrany Józef Cholewka, na wiceprzewodniczących Maria Zadora oraz Otto Gurdek. Powoli stygnie więc gorąca politycznie atmosfera, teraz wszyscy muszą się wziąć do pracy.

W piątek (5.12) o godzinie 12:00 w Urzędzie Miejskim czeka nas jeszcze ślubowanie Mateusza Klinowskiego, nowego burmistrza Wadowic, którym od niedzieli (30.11) interesuje się praktycznie cała Polska. Po serii wywiadów w różnych mediach, o jedno możemy być na razie spokojni: jako mówca wypada bardzo dobrze, jego wypowiedzi są wyważone i konkretne. Jak sobie poradzi w roli szefa miasta, zobaczymy.

Po ślubowaniu Klinowski zapowiada przedstawienie najbliższych współpracowników. Raczej pewne jest, że ze swoim stanowiskiem pożegna się rzecznik Stanisław Kotarba, o którym nowy burmistrz w jednej z telewizji mówił, że "nikt już nie traktuje go poważnie". Ciężko się z tym nie zgodzić, biorąc pod uwagę ostatnie dni i słynny już na cały kraj "popis" Kotarby podczas wywiadu dla Radia Kraków.

Zobacz: Stanisław Kotarba w blamażu tygodnia Radia Kraków

Ze stanowiskiem asystenta burmistrza pożegna się raczej na pewno także Marcin Płaszczyca (dodatkowo właściciel i redaktor lokalnego portalu wadowice24): Klinowski stanowczo zapowiadał, że nie ma zamiaru "kupować dziennikarzy". Przegrana Ewy Filipiak to dla żyjącego dotychczas jak pączek w maśle Płaszczycy spory powód do niezadowolenia. Tym bardziej, że smutek będzie najprawdopodobniej podwójny: w Kalwarii Zebrzydowskiej w niedzielnych (30.11) wyborach z Augustem Ormantym przegrał Zbigniew Stradomski, który w urzędzie zatrudniał go jako informatyka, co od jakiegoś czasu budziło w lokalnej społeczności sporo protestów. Jakby tego było mało, asystent na koniec kadencji swojej szefowej zachował się dosyć niepoważnie: stworzył na Facebook niby satyryczny profil Wolne Wadowice, który miał ośmieszać nowego burmistrza i środowisko z nim związane. Po fali krytyki po kilku godzinach został on jednak usunięty.

Zobacz: Asystent Ewy Filipiak nie może pogodzić się z porażką?


(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+62 #1 Advisor 2014-12-04 10:25
SZANOWNY PANIE BURMISTRZU. Jeszcze raz pragnę serdecznie pogratulować sukcesu i zwycięstwa w wyborach.
Nie ulega jednak wątpliwości, że przed Panem trudny okres. Nie ulega też wątpliwości, że w ramach pewnej reorganizacji w strukturach urzędu musi Pan wymienić wiele twarzy. Oczywiście niektórzy uważają, że zwolni Pan cały urząd - to oczywiście nonsens. Jednak stanowiska kierownicze powinni zająć zupełnie nowi ludzie. Co do Pana wypowiedzi w Radio Kraków odnośnie wiary w zmianę człowieka - zgadzam się z Panem i jednocześnie uważam, że jeśli chce Pan aby CI ludzie coś zrozumieli i być może zmienili się na lepsze, to powinni ponieść konsekwencje swoich działań. Proszę wprowadzić do urzędu doświadczonych samorządowców, którzy chwycą w ryzy pracę poszczególnych wydziałów. A Pan niech trzyma pieczę nad funkcjonowaniem całości. Serdecznie Pozdrawiam i do zobaczenia.
+31 #2 Czytelnik 2014-12-04 10:25
http://www.wadowita24.pl/wraca-stare/
Czasy się zmieniają, władza się zmienia a Edward Wyroba jak zawsze w opozycji :-)
-6 #3 Miś 2014-12-04 10:28
jakies przecieki co do współpracownikó w?
+27 #4 Advisor 2014-12-04 10:29
p.s. jednocześnie na pewno są w urzędzie ludzie dobrzy i pracowici, którzy z radością zajmą miejsca swoich "starszych" kolegów. Prócz tego proponuję konkursy rzetelnie przeprowadzone i jeszcze kilka ciekawych rozwiązań chętnie Panu podpowiem z innych samorządów jak to wygląda. Fakt to będzie trzęsienie ziemi ale za to bardzo użyźni glebę na której przyjdzie Panu siać. Pozdrawiam
+1 #5 Ktoś 2014-12-04 10:30
Cytuję Czytelnik:
http://www.wadowita24.pl/wraca-stare/
Czasy się zmieniają, władza się zmienia a Edward Wyroba jak zawsze w opozycji :-)

To nawet nie jest śmieszne!
Rozumiem,że każdy ma prawo do interpretacji ale nie do nadinterpretacj i!
+26 #6 zdegustowany 2014-12-04 10:30
O Wyrobie można powiedzieć to samo co Klinowski powiedział o Kotarbie - nikt go już nie traktuje poważnie.
Choć tego papieża mogli sobie rzeczywiście darować.
+17 #7 kapitan Nemo 2014-12-04 10:34
Mamy nadziej ze nowymi asystentami nie beda ludzie pokroju Witkowskiego :-D bo to raczej nie bylo to co przyciągało wyborców, ale osoby z odpowiednimi możliwościami np menadżerskimi- ekonomia jest nam teraz potrzebna likwidacja niepotrzebnych wydatków (dziwnych etatów itd) i inwestycje w rzeczy majace pozniej rzeczywisty wymiar dla miasta

pzdr i powodzenia kapitan NEMO
+43 #8 Ipek 2014-12-04 10:35
Trzymam za Nowego Burmistrza bo troszkę ma do zrobienia a ludzi przychylnych w Radzie i Urzędzie raczej nie znajdzie. Jednocześnie ciesze się że znikną tacy ludzie jak Kotarba, Cielebon, Salachana czy człowiek statyw. Ale mam nadzieje że nie obstawi się cudownie nawruconym Zielińskim czy jakimś TW . Zastanawia mnie bo nigdzie nie słyszałem jakie ma zdanie na temat istnienia Straży Miejskiej ale to pewnie padnie jutro.
+17 #9 Bonzo 2014-12-04 10:36
Wadowita24 no cóż. He he myślałby kto, że akurat ten Pan martwi się o wizerunek naszego Papieża. Ludzie dajcie spokój. Popluje popluje i plując zostanie zapomniany.
-25 #10 cola 2014-12-04 10:36
a wy komu służycie obrażacie tylko jedną stronę żenada cały portal
+24 #11 przegląd prasy 2014-12-04 10:39
No to się będzie działo ! Francuski dziennik www.20minutes.fr zamieścił informację o nowym burmistrzu Wadowic z eleganckim komentarzem. Wadowicka dulszczyzna dostanie szału. Taki wstyd, przed światem.
+29 #12 Trolu 2014-12-04 10:47
Cytuję cola:
a wy komu służycie obrażacie tylko jedną stronę żenada cały portal

My służymy prawdzie i obiektywizmowi. Do ludzi którzy obalali komunę w Polsce też masz pretensje, że walczyli ??? W Wadowicach upadła właśnie kryptokomuna moim zdaniem. A obecny burmistrz nie jest ani lewy ani prawy, jest po prostu wolny.
-38 #13 Rufus 2014-12-04 10:53
Dzieki Bogu ludzi nie da sietak zwolnic tylko albo dyscyplinarnie albo za porozumieniem stron. Zobaczymy jak szybko nowy zostanie odwolany. W gminie mamy 24000 oosoby i duzo z nich jak ja bo bylem dodatkowo chory nie poszlo bo myslalo ze pani burmistrz jest niezagrozona
-39 #14 Dron. 2014-12-04 10:59
A portret Papieża zostanie w gabinecie towarzysza Burmistrza,czy zastąpi go portret - kogo?Oto jest pytanie?
+38 #15 Ktoś 2014-12-04 11:08
Cytuję Bonzo:
Wadowita24 no cóż. He he myślałby kto, że akurat ten Pan martwi się o wizerunek naszego Papieża. Ludzie dajcie spokój. Popluje popluje i plując zostanie zapomniany.

O wizerunek papieża nie musi się martwić - zadbał o niego sam Papież.
Ale o wizerunek miasta w którym urodził się Karol Wojtyła -tak.
-39 #16 Wiola 2014-12-04 11:11
Portret to nic ale co posadzi w donicach :lol: Za rok pewnie rozkręci projekt Poseł Klinowski i tyle z tego szumu będzie, pozostanie tylko niesmak i niespełnione marzenia :)
+27 #17 Trolu 2014-12-04 11:12
Cytuję Rufus:
Dzieki Bogu ludzi nie da sietak zwolnic tylko albo dyscyplinarnie albo za porozumieniem stron. Zobaczymy jak szybko nowy zostanie odwolany. W gminie mamy 24000 oosoby i duzo z nich jak ja bo bylem dodatkowo chory nie poszlo bo myslalo ze pani burmistrz jest niezagrozona

To elektorat Filipiakowej myśli ???
+15 #18 S 2014-12-04 11:28
Cytuję Trolu:
Cytuję Rufus:
Dzieki Bogu ludzi nie da sietak zwolnic tylko albo dyscyplinarnie albo za porozumieniem stron. Zobaczymy jak szybko nowy zostanie odwolany. W gminie mamy 24000 oosoby i duzo z nich jak ja bo bylem dodatkowo chory nie poszlo bo myslalo ze pani burmistrz jest niezagrozona

To elektorat Filipiakowej myśli ???


Przecież napisał, że jest 'chory' ;-)
-32 #19 ulc 2014-12-04 11:32
ciekawe czy przyjdzie w bluzie z kapturem , czy założy w końcu krawat , lub chociaż marynarkę. jak do tej pory lekceważył swoim niechlujnym wizerunkiem wszystkich w wywiadach telewizyjnych.
+26 #20 Marika 2014-12-04 11:37
Mam nadzieję,że wśród doradców nie będzie p.Leona,czy Pani M.T.Życzę powodzenia.
+30 #21 Miś 2014-12-04 11:37
# ulc

chyba nie słuchałeś/ogląd ałeś tych wywiadów...
w jednym z nich w TVP Info opowiedział i o ubiorze...chcia ł pokazać, iż politycy to nie tylko sztywni goście w garniturach - I BARDZO DOBRZE...

Jutro na pewno będzie w garniaku, krawacie jak przystało na Burmistrza w oficjalnych sytuacjach...
+33 #22 pies na kota 2014-12-04 11:44
Widzę że tutaj kocicho wylewa żale w co drugim komentarzu. Wypisuje głupoty o papieżu i garniturze a sam szacunku do nikogo nie miał nigdy wąsaty grubas. Do tego Wyroba nie rozumiejący śmiesznego obrazka to kolejny dziadek o którym zaraz nikt nie będzie pamięał. Ludzie dajcie żyć. Były wybory i jest zwycięzca jak się nie sprawdzi to go ponownie nie wybierzemy i tyle. Skompromitowane j Ewie podziękowaliśmy za 20 lat zaścianku.
-35 #23 cola 2014-12-04 11:46
władze Wadowic porównywac do komuny to przesada czy tak wam było żle bo opowiadacie takie brednie ludzie co by się nie stało to była wina Burmistrz naprawde naród zniewolony
-31 #24 Wiola 2014-12-04 11:46
To będzie się dział i będzie odlotowo i fajnie bo jak przyjdę do urzędu a tam za biurkiem siedzi ziomal w bluzie i przybija mi żółwika :)
+19 #25 Hefajstos 2014-12-04 11:48
Cytuję Wiola:
Portret to nic ale co posadzi w donicach :lol: Za rok pewnie rozkręci projekt Poseł Klinowski i tyle z tego szumu będzie, pozostanie tylko niesmak i niespełnione marzenia :)


Viola, niesmak to pozostaje po Twoim poście... Daruj sobie!
+25 #26 Trolu 2014-12-04 11:54
To prawda. Odchodzącej wadowickiej władzy nie można porównywać do komuny. Za komuny przynajmniej inwestowali i coś budowali :D
-29 #27 erro 2014-12-04 11:58
mówił że płyty na rynku są szkodliwe dla oczu. wiem już jaki ma plan. zerwie płyty i zasadzi .........trawe hahahahahahahah ahah. bedzie sobie palił z palikotem
+16 #28 Trolu 2014-12-04 12:00
Cytuję erro:
mówił że płyty na rynku są szkodliwe dla oczu. wiem już jaki ma plan. zerwie płyty i zasadzi .........trawe hahahahahahahahahah. bedzie sobie palił z palikotem

Póki co zjarany to chyba Ty jesteś Kocichowy potomku. Czekaj czekaj jak CI było na imię ? Palić to może sobie teraz Ewa skręty z brwi jednego piptoka. He he. Dużo tego hoduje.
+55 #29 NEL 2014-12-04 12:00
Największą obłudę i arogancję E Filipiak wykazała w stosunku do nauczycieli i rodziców uczniów gimnazjum nr1 na Sienkiewicza wybierając na drugą kadencję słynną dyr BW, Mam nadzieję. że nowy burmistrz zrobi porządek w prywatnym folwarku BW. a słynna kiedyś JEDYNKA odzyska swoją renomę.
+4 #30 Władek 2014-12-04 12:02
Plujcie plujcie , 4 lata i tak możecie sobie sprzedawać marchewki na rynku. Za 4 lata ja przejmę władzę i dopiero zobaczycie co to znaczy silna ręka władzy he he ;-)
+27 #31 Gość 2014-12-04 12:04
Cytuję NEL:
Największą obłudę i arogancję E Filipiak wykazała w stosunku do nauczycieli i rodziców uczniów gimnazjum nr1 na Sienkiewicza wybierając na drugą kadencję słynną dyr BW, Mam nadzieję. że nowy burmistrz zrobi porządek w prywatnym folwarku BW. a słynna kiedyś JEDYNKA odzyska swoją renomę.



Nel, dodaj tu jeszcze Zmysłowską z ZSP w Kleczy Dolnej - ludzie mają jej serdecznie dość!
+5 #32 dert 2014-12-04 12:06
Cytuję Czytelnik:
http://www.wadowita24.pl/wraca-stare/
Czasy się zmieniają, władza się zmienia a Edward Wyroba jak zawsze w opozycji :-)

sam wklejasz linki :lol: :lol: :lol:
+14 #33 Władek 2014-12-04 12:12
Cytuję Gość:
Cytuję NEL:
Największą obłudę i arogancję E Filipiak wykazała w stosunku do nauczycieli i rodziców uczniów gimnazjum nr1 na Sienkiewicza wybierając na drugą kadencję słynną dyr BW, Mam nadzieję. że nowy burmistrz zrobi porządek w prywatnym folwarku BW. a słynna kiedyś JEDYNKA odzyska swoją renomę.

POPIERAM POPIERAM POPIERAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nel, dodaj tu jeszcze Zmysłowską z ZSP w Kleczy Dolnej - ludzie mają jej serdecznie dość!
+17 #34 dert 2014-12-04 12:16
Cytuję Trolu:
To prawda. Odchodzącej wadowickiej władzy nie można porównywać do komuny. Za komuny przynajmniej inwestowali i coś budowali :D

jak dla mnie to oni byli gorsi od komuny !!!!
+18 #35 dert 2014-12-04 12:21
Burmistrz wystarczy by rzetelnie wywiązywał się z obowiązków,i coś dodatkowo robił.
teraz jest tak że :
pracownik urzędu wydaje zaświadczenie w ciągu 30 dni i nie wie ze ma czas 7 dni na wydanie takowego papierka..itd.
+41 #36 Andrzej Nowakowski 2014-12-04 12:22
Panie Burmistrzu, Proszę wreszcie odstawić w kąt takich ludzi, jak niejaki Michał Siewiec-Cielebo n, Beata Wajdzik czy Urszula Zmysłowska, a w Wadowicach na pewno będzie dobrze
+3 #37 pola 2014-12-04 12:22
http://www.radiokrakow.pl/rozmowy/mateusz-klinowski-w-wadowicach-byla-papieska-otoczka-a-w-srodku-jadro-ciemnosci/

Wywiad z Radio Kraków. Wszystko spoko. tylko mnie się nie podoba jedna rzecz, a mianowicie sięganie po fachowców z Krakowa , by ci pracowali w Wadowicach.
+10 #38 dert 2014-12-04 12:28
Cytuję pola:
http://www.radiokrakow.pl/rozmowy/mateusz-klinowski-w-wadowicach-byla-papieska-otoczka-a-w-srodku-jadro-ciemnosci/

Wywiad z Radio Kraków. Wszystko spoko. tylko mnie się nie podoba jedna rzecz, a mianowicie sięganie po fachowców z Krakowa , by ci pracowali w Wadowicach.

omnie za mnie mogą być z kosmosu.Wazne by urząd był dla ludzi a nie ludzie dla urzędu oczywiście zgodnie z prawem
+43 #39 wadowiczanin 2014-12-04 12:29
Proponuję jeszcze zwolnić jeszcze tych dwóch paproków:
1. Statyw Monobrew
2. Pisior Perkusista :lol:
+37 #40 Wiek 2014-12-04 12:32
Uważałem , że powtarzane przez Pana w kampanii stwierdzenia o panującym układzie w Wadowicach są trochę przesadzone na potrzeby walki wyborczej.Po publikacji zawartych umów przez Urząd niestety widać , że się myliłem !
+10 #41 pola 2014-12-04 12:39
@dert

naprawdę jest Ci to obojętne? Bo ja bym wolała, żeby jednak Wadowice były rządzone przez osoby, które tu żyją , mają tu nieruchomości , a więc mieszkają tu. Daję to wiarę w to, że obchodzi ich bardziej los miasta bo w końcu tu żyją i w razie nieprawidlowośc i czy prawidlowosci żyjąc tu skutki swojej działalnosci poniosą....
+11 #42 Gość 2014-12-04 12:39
Cytuję Wiek:
Uważałem , że powtarzane przez Pana w kampanii stwierdzenia o panującym układzie w Wadowicach są trochę przesadzone na potrzeby walki wyborczej.Po publikacji zawartych umów przez Urząd niestety widać , że się myliłem !


Widocznie nie zaznałeś ich działania na własnej skórze. A ja owszem...
+20 #43 Ona 2014-12-04 12:55
Cytuję Ipek:
Trzymam za Nowego Burmistrza bo troszkę ma do zrobienia a ludzi przychylnych w Radzie i Urzędzie raczej nie znajdzie. Jednocześnie ciesze się że znikną tacy ludzie jak Kotarba, Cielebon, Salachana czy człowiek statyw. Ale mam nadzieje że nie obstawi się cudownie nawruconym Zielińskim czy jakimś TW . Zastanawia mnie bo nigdzie nie słyszałem jakie ma zdanie na temat istnienia Straży Miejskiej ale to pewnie padnie jutro.



No bez jaj!!! Jak powierzy Zielińskiemu jakąkolwiek funkcję, to sobie w kolano strzeli. Myślę, że referendum przeszłoby pozytywnie, gdyby nie "akcje - atrakcje" z panem K.Z. :D
+15 #44 Rota 2014-12-04 13:48
Fragment przysięgi nowego burmistrza

Ja. Reprezentujący wolę i nadzieję ponad ośmiu tysięcy wyborców, mieszkańców Wadowic, uroczyście przyrzekam przestrzegać podstawowych zasad i norm społecznych, przywrócić ich funkcjonowanie w życiu mieszkańców i wyczyścić przestrzeń publiczną ze złogów kotarbizmu, a w ich miejsce wprowadzić idee profesjonalizmu i solidaryzmu. Oczyścić urząd miejski z funkcjonariuszy i agentury poprzedniego reżimu. Tak mi dopomóżcie wszyscy mieszkańcy.
+12 #45 Gość 2014-12-04 13:52
W ramach poparcia dla Mateusza przychodzę jutro na sesję w bluzie z kapturem! Nie szata zdobi człowieka!
+12 #46 dert 2014-12-04 14:00
Cytuję pola:
@dert

naprawdę jest Ci to obojętne? Bo ja bym wolała, żeby jednak Wadowice były rządzone przez osoby, które tu żyją , mają tu nieruchomości , a więc mieszkają tu. Daję to wiarę w to, że obchodzi ich bardziej los miasta bo w końcu tu żyją i w razie nieprawidlowości czy prawidlowosci żyjąc tu skutki swojej działalnosci poniosą....

Jak ma cos zmienić to według mnie jest to mądre posunięcie..wyj asnie, zero układów , znajomości ,itp.
kto wie jak potocza sie losy nowych ,może tutaj się zadomowią ,kasa dobra praca jak praca. Urok małego miasta gdzie wszystko jest w zasięgu ręki ....
+34 #47 gonzo 2014-12-04 14:08
wybory przegrali EWA ZDZISEK KOTARBA WODYŃSKA STATYW I PARU INNYCH ALE TRZEBA DO NICH DOPISAĆ ks GILA I KACPERKA ONI TO DOPIERO PRZEŻYWAJĄ
+10 #48 dert 2014-12-04 14:11
Zapomniałem napisać w małym miescie ludzie potrafią docenić i odnosic sie z szacunkiem do urzędnika ,co w pracy jest bardzo ważne i zarazem miłe.
+18 #49 miki 2014-12-04 14:24
Dobrze się stało, że Pan Klinowski w tej drugiej turze został wybrany na burmistrza. Lepszy on niż Pani Ewa. Mam nadzieję, że faktycznie przyniesie to dobre zmiany dla Wadowic.
Mogłoby się wydawać, że wszystko pięknie, ale jedna sprawa mi się nie podoba, a mianowicie sposób w jaki Pan Klinowski prowadził kampanię w stosunku do Pana Jacka Jończyka, pełną oszczerstw i manipulacji i to mi zaburza w pełni pozytywne postrzeganie jego osoby.Ot taka to polityka.
+10 #50 pola 2014-12-04 14:28
@dert
chyba żartujesz??? skończy się przykładowo kandecja i czmychną do swojego miasta pozostawiając mieszkańców z czym??? Dla mnie nie jest to dobry pomysł, uważam że rządzić powinny osoby z Wadowic, tu mieszkające i tu żyjące! Po prostu sadze, że rdzennym mieszkańcom nie jest los miasta obojętny. W ogóle uważam, że wybierać czy głosować to powinny osoby zainteresowane, i mieszkające w Polsce, czy w innych miastach gdzie sa wybory. Trzeba dać szansę naszym , sądzę , że na pewno są wśród nas ludzie z gminy Wadowice i Wadowic , którzy są czyści , wykształceni i gotowi na to by zmienić miasto na lepsze. To moje zdanie, a jak będzie to się dowiemy.
+9 #51 dert@pola 2014-12-04 15:00
miałem na mysli stanowiska kierownicze czyli pełna kontrola nad urzędnikiem.ter az jest tak ze kierownicy poproszeni o podanie podstawy prawnej wymyslają cuda i przekręcają temat sprawy której dotyczy. Mogę konkretnie napisać kto i w jakiej sprawie ,ale pewnie słabo sie orientujesz w tych tematach.
+20 #52 cośOmediachWPL 2014-12-04 15:22
Można było się spodziewać, że ogólnopolskie media rzucą się jak żarłoczne zwierzaki, niuchające sensację na informacje o nowym burmistrzu W. dotyczące stosunku do marihuany, Palikota, wiary itp.Nikt jakoś nie nagłaśniał tego dlaczego mieszkańcy jednak postanowili go wybrać i dać szansę na same zmiany w ich mieście na demokratycznych i praworządnych zasadach. Dać szansę samym sobie na uczenie się demokratycznych kompetencji. Korupcja, kolesiostwo, partykularyzm - to scheda w dużej mierze po poprzednim ustroju. Warto o tym pamiętać i wiele państw postkomunistycz nych, a w związku z miast i miasteczek i wsi do tej pory się z tym boryka. Zobaczymy co się podzieje w Wadowicach, może będziemy kiedyś ciekawym przykładem dla innych. Jeśli tylko uwaga odbiorcy mediów nie będzie kierowana tylko na sensacje-afery dostarczające emocji i nic po za tym.Także skoro już Mateusz Klinowski wytłumaczył w mediach, że marihuana jest nadal nielegalna, Palikot to epizod, a IWW otwarte jest na ludzi z różnych partii, że W. pozostają miastem urodzenia św.JPII, że jego wiara w Boga jest jego prywatną sprawą i ma szacunek dla wyznawców wszystkich religii to uff.... Można już zająć się miastem! :) Yeah! Także życzę owocnej pełnej pasji i życzliwości dla każdego mieszkańca pracy.
+9 #53 paw 2014-12-04 15:26
Najlepszy z Klinowskiego wywiadów jest ten radiowy , bardzo merytoryczny , głównie dzięki ciekawym pytaniom .
-13 #54 gburek 2014-12-04 15:28
Super. Osiągnął swój cel_ usunął EF> Ale żadnej uchwały ,ani budżetowej nie przeprowadzi w RM bo nie tzw. zwolenkików ; Jedyna szansa,tym młodym,którym obiecał pracę w UM ,,,będą sprzedawali działki
+30 #55 Jolanta 2014-12-04 15:37
Panie Andrzeju Nowakowski popieram pana wypowiedż dotyczącą Michała Cielebonia i jestem bardzo ciekawa co w Urzędzie robił człowiek taki jak Michał Cielebon przecież to wredny typ człowiek bardzo nieczysty nałeżaloby użyc w stosunku do jego osoby znacznie :oops: mocniejszych określen .Otóż pożyczył na jakąś wystawe od mojego Śp. krewnego zasłużonego kombatanta odznaczenia i pamiątki z drugiej wojny swiatowej i mimo próśb rodziny nie oddał do dnia dzisiejszego .Grożąc procesami sądowymi próbował zastraszyć rodzine i z tego co mi wiadomo żerował na wielu kombatantach a przede wszystkim wykorzystywał ich ufność w sposób nieuczciwy. Taki człowiek nie może zajmowac żadnego stanowiska w urzędach pństwowych i nie tylko. Chcę w ten sposób ostrzec nowo wybranego Burmistrza przed takimi typami
+9 #56 Babcia Wojtusia 2014-12-04 15:55
Wojtuś pisz-jestem pełna uznania dla proboszcza naszego kościoła, że odciął się od wyborów, nie zabierał głosu, to prawdziwy duszpasterz. Dla Boga.Proszę Księdza,dzięki , że ksiądz tu jest.
-1 #57 Ktośtam 2014-12-04 16:00
Nel :lol: :lol: :lol:
+11 #58 bibi 2014-12-04 16:02
Radzę Panu Mateuszowi pogonić na bezrobocie
cały magistrat,bo ci ludzie mogą go umoczyć w różne prowokacje i świństwa.Chocia ż z drugiej strony ta stara ekipa to ludzie bez klasy i honoru i mogą przyjąć stanowisko,że trzyma się ze zwycięzcą a nie z przegranymi.
15 debili w Radzie można śmiało okiełzać,tym bardziej,że większosć z nich nie umie nawet czytać.
-8 #59 ttt 2014-12-04 16:15
A pan stradomski wraca do szkoły na słowackiego??? Może będzie chciał startować jej dyrektora a pani EB będzie w-ce. Haaaaaaaaaaa
+17 #60 Rollinek 2014-12-04 16:29
Najbardziej podoba mi się tekst Filipiakowej na swoim fb.
"Coś się skończyło i coś nowego się zacznie".
Oj tak - skończyła się komuna, zacznie się odsiadka !!!
+7 #61 znajomy 2014-12-04 16:41
Cytuję Rollinek:
Najbardziej podoba mi się tekst Filipiakowej na swoim fb.
"Coś się skończyło i coś nowego się zacznie".
Oj tak - skończyła się komuna, zacznie się odsiadka !!!


Już Ty się o nią nie bój...
Burmistrzem była złym, ale nie jest idiotką.
Myślisz, że zostawiła za sobą takie "ślady", że pójdzie za kratki? Naiwny...
To "nowe" to niezadługo stanowisko starosty wadowickiego - miało być już w poniedziałek, ale wtedy było to jeszcze nie na rękę B. Szydło.
Najdalej za pół roku się doczeka :sad:
+21 #62 Piotr13021991 2014-12-04 16:59
dlaczego pracuje w Urzędzie Miasta były prezes już nie istniejącego w Wadowicach PKS-u pan SOBIESZCZYK? Co on tam robi? zrujnował cały PKS, sprzedał cały majątek, do tej pory jest bardzo wielu ludzi którzy nie dostali i już nie dostaną swoich pieniędzy dzięki właśnie temu panu Sobieszczykowi. Pamiętam jak jeszcze istniał PKS i brał pieniądze od kierowców i szedł albo na stację benzynową grać na maszynach na ulicy Wenecja lub na sąsiednią stację Orlen grać w LOTTO, Multi Multi, itp itd.. Dlaczego tacy ludzie nie zostali rozliczeni z tego co zrobili? dlaczego nadal pracują na tak odpowiedzialnyc h stanowiskach ? Ten człowiek zlikwidował już kilka innych bardzo dobrze prosperujących firm! Są tacy ludzie którzy dzięki temu człowiekowi do tej pory od kilku lat ledwo wiążą koniec z końcem!

nie chcę się rozpisywać już dalej ale mógłbym bardzo wiele jeszcze o tym człowieku napisać.
-3 #63 wielbicielka 2014-12-04 18:11
powodzenia panie Mateuszu !! ale jest pan przystojny! Mateusz jest nieziemsko inteligentny,uw ielbiam ogladac jego filmiki na yt ,podziwiam za wytrwalosc i cierpliwosc !! jeju mam nadzieje ze nawine sie kiedys na pana w miescie i zobacze na zywo:D
+9 #64 @wielbicielka 2014-12-04 18:27
Wielbicielka jest to może burmistrz rodzinę wreszcie założy :-)
+25 #65 sprawiedliwy 2014-12-04 18:57
pierwsze na miejscu burmistrza kazałbym policji sprawdzic czy talib nie pozakladal pluskiew w gabinecie bo jaki wredny typ to kazdy wie
+20 #66 A@B 2014-12-04 19:12
Pierwsze co powinien zrobić nowy Burmistrz to przyjrzeć się dokładnie spółce EKO bo co tam sie dzieje to ludzkie pojęcie przechodzi.Ludz ie przestańcie segregować śmieci bo tam i tak wszystko jest mieszane razem. Następnie powinien sprawdzić procedurę przetargową na odbiór odpadów bo czy nie jest to dziwne że wygrał przetarg akurat EMPOL ???? Ktoś za to wziął niezłą sumkę.
+29 #67 macio 2014-12-04 19:16
A później sprawdzić papiery dyrektorowi basenu bo coś on ostatnio jest bardzo wystraszony :lol: :lol: :lol:
+11 #68 Piotr13021991. 2014-12-04 19:25
dlaczego busy mają tak zróżnicowane ceny biletów ?
ktoś z tym zrobi w końcu porządek ?
+17 #69 .... 2014-12-04 19:27
Już mi żal naszego Burmistrza, każdy coś od niego chce. Na załatwienie tych wszystkich postulatów nie wystarczy nawet cała kadencja. Jak będziecie go obarczać swoimi prywatnymi personalnymi rozrachunkami, to nie będzie miał czasu na przeprowadzenie zmian na lepsze w samym mieście. Podejrzliwym od razu napiszę, że nie znajduję się w gronie wymienionych do usunięcia.
+9 #70 ja 2014-12-04 19:27
wolalam jego dawny styl ubierania no ale coz burmistrz to burmistrz :P
+13 #71 Wojtuś 2014-12-04 20:30
Cytuję gonzo:
wybory przegrali EWA ZDZISEK KOTARBA WODYŃSKA STATYW I PARU INNYCH ALE TRZEBA DO NICH DOPISAĆ ks GILA I KACPERKA ONI TO DOPIERO PRZEŻYWAJĄ


No zapomniałeś o radnej Kamińskiej ( "pseu...--. ":KAPO") - teraz kto będzie chodził po cudzych ogrodach jak kot, omamiał starych ludzi, cóż ta baba teraz będzie robić, ja bym ją wysłał do Afryki za "ormowca" tam by psuła innym życie.( nie długo -zeżarli by ją)"

Wniosek może być tylko jeden jak to powiedział PIŁSUDSKI :
https://www.youtube.com/watch?v=2reJYGEN1cA
+4 #72 paw 2014-12-04 20:45
Teraz o Wadowicach w TVN 24
+8 #73 Wojtuś 2014-12-04 20:45
Cytuję Piotr13021991.:
dlaczego busy mają tak zróżnicowane ceny biletów ?
ktoś z tym zrobi w końcu porządek ?

Zależy od od zarobku kierowcy i jego kwalifikacji !!!
Porządek to ty zrób u siebie w domu :D :D :D
-13 #74 brudzio 2014-12-04 20:50
Filip Kosarski ma być wiceburmistrzem ???
+11 #75 bruntek 2014-12-04 21:04
Majka ma być sekretarką Klinowskiego?
+11 #76 Bodzio 2014-12-04 21:07
Kosiarskiego to gdzie się dało to już wywalili a teraz będzie za Kocicha :lol: A z drugiej strony to fajnie będzie więcej ubawu.
+7 #77 Wanda 2014-12-04 21:16
Kosiarki to niestety ale że był nieuk i na studia nie poszedł to może być co najwyżej pajacem do mikrofonu u Klinowskiego http://tychy.naszemiasto.pl/archiwum/szef-moze-miec-wyksztalcenie-srednie-ale-jego-zastepca-juz,473918,art,t,id,tm.html
+9 #78 znajomy 2014-12-04 21:25
Cytuję Wanda:
Kosiarki to niestety ale że był nieuk i na studia nie poszedł to może być co najwyżej pajacem do mikrofonu u Klinowskiego http://tychy.naszemiasto.pl/archiwum/szef-moze-miec-wyksztalcenie-srednie-ale-jego-zastepca-juz,473918,art,t,id,tm.html


Dokładnie, wiceburmistrz musi mieć wyższe wykształcenie, zatem Kosarski prawdopodobnie odpada.
Poza tym, kto robiłby WOŚP w styczniu? Wiceburmistrzow i nie wypada.
-12 #79 Hani 2014-12-04 21:32
Weźmie pewnie TW Jamrożka wykształcenie ma i prać umie :lol:
+5 #80 Gość 2014-12-04 21:37
Cytuję paw:
Teraz o Wadowicach w TVN 24


Można to w necie zobaczyć?
+4 #81 jurek 2014-12-04 21:41
Cytuję sprawiedliwy:
pierwsze na miejscu burmistrza kazałbym policji sprawdzic czy talib nie pozakladal pluskiew w gabinecie bo jaki wredny typ to kazdy wie

Przekręt pierwsza klasa
-4 #82 Ikra Styczniowa 2014-12-04 21:41
TW - Towarzysza?
+4 #83 paw 2014-12-04 21:54
Cytuję Gość:
Cytuję paw:
Teraz o Wadowicach w TVN 24


Można to w necie zobaczyć?


Jeszcze nie.
+11 #84 Andree 2014-12-04 22:34
Cytuję gonzo:
wybory przegrali EWA ZDZISEK KOTARBA WODYŃSKA STATYW I PARU INNYCH ALE TRZEBA DO NICH DOPISAĆ ks GILA I KACPERKA ONI TO DOPIERO PRZEŻYWAJĄ

Uważam, że przewielebni winni w najbliższą niedzielę ogłosić modły w kościołach o siedem darów Ducha św. dla nowego burmistrza i przestać go demonizować, a raczej współdziałać z nim.
+11 #85 Hefajstos 2014-12-04 22:41
Cytuję Andree:
Cytuję gonzo:
wybory przegrali EWA ZDZISEK KOTARBA WODYŃSKA STATYW I PARU INNYCH ALE TRZEBA DO NICH DOPISAĆ ks GILA I KACPERKA ONI TO DOPIERO PRZEŻYWAJĄ

Uważam, że przewielebni winni w najbliższą niedzielę ogłosić modły w kościołach o siedem darów Ducha św. dla nowego burmistrza i przestać go demonizować, a raczej współdziałać z nim.


Ja uważam, że powinni posypać głowę popiołem i przeprosić za głupstwa, które wygadywali w czasie kazań! Za "dziecko szatana", za ćpuna i ateistę i co tam jeszcze... O co zakład, że tego nie zrobią?
+16 #86 Andrzej Nowakowski 2014-12-04 22:54
Cytuję Jolanta:
Panie Andrzeju Nowakowski popieram pana wypowiedż dotyczącą Michała Cielebonia i jestem bardzo ciekawa co w Urzędzie robił człowiek taki jak Michał Cielebon przecież to wredny typ człowiek bardzo nieczysty nałeżaloby użyc w stosunku do jego osoby znacznie :oops: mocniejszych określen .Otóż pożyczył na jakąś wystawe od mojego Śp. krewnego zasłużonego kombatanta odznaczenia i pamiątki z drugiej wojny swiatowej i mimo próśb rodziny nie oddał do dnia dzisiejszego .Grożąc procesami sądowymi próbował zastraszyć rodzine i z tego co mi wiadomo żerował na wielu kombatantach a przede wszystkim wykorzystywał ich ufność w sposób nieuczciwy. Taki człowiek nie może zajmowac żadnego stanowiska w urzędach pństwowych i nie tylko. Chcę w ten sposób ostrzec nowo wybranego Burmistrza przed takimi typami

Popełniał oszustwo za oszustwem i kradzież za kradzieżą, wyłudzając niezwykle cenne, unikatowe pamiątki rodzinne i kombatanckie. To "muzeum czynu niepodległościo wego" w jego kamienicy jest zwykłą fikcją. Nikt go nie widział poza EF+SK i kilkoma osobami wtajemniczonymi . Nawet Michał Ogiegło, szef Komisji Kultury RM wyznał mi, że nigdy jego "zbiorów" nie widział. Mało tego. Zdarzyło się, że pchnął ze schodów i pobił pewną kobietę, która przyszła rewindykować pamiątki po najbliższej jej osobach. Trochę siedział za to, a dwór rozpuszczał plotki, że "Michał leczy się w sanatorium". Za red. Macieja Szumowskiego wyleciał dyscyplinarnie z "GK" za pomówienie pewnego radnego z Kalwarii (miał za to proces, który przegrał). Ostatnio siedział za niespłacony podatek od nieruchomości. On rozpowszechniał brednie, jakobym po wyjściu z internowania "sprzedał się komunie". W 1989 r. nie dopuścił mnie do kandydowania do Senatu, skutkiem czego Wadowice (w przeciwieństwie np. do Andrychowa czy Żywca) nie miały wówczas swych przedstawicieli w parlamencie. Wg akt IPN, do których miałem dostęp, nawet bezpieka uważała go za osobnika skrajnie nieobliczalnego , który nie mógł być nawet kandydatem na TW. W latach 80. w bloku przy ul. Poprzecznej 1 (w piwnicach) uprawiał podejrzane sprawy z nieletnimi. Wszędzie, jako nieproszony, chciał się wepchać. w tym do KIK i Komitetu Obywatelskiego Ziemi Wadowickiej. Uzurpuje sobie tytuł "historyka-regi onalisty" i absolwenta wadowickiego i liceum. To nieprawda, ponieważ z trudem skończył wieczorówkę w Suchej i jeden semestr studiów na UJ oraz nieco prywatnej szkoły w Poznaniu. Byłby niczym, gdyby nie nadmierna dobroć, a nawet pewna naiwność ks. infułata Kazimierza Sudera, który go przygarnął jako b. ministranta i lektora. Ponieważ infułat utorował drogę do władzy EF, toteż liczono się z jego zdaniem i odtąd był osoba nietykalną. Kiedy jeszcze chodziłem do "dworu" zarówno EF jak i SK ucinali wszelkie dyskusje i wątki na temat Cielebona na zasadzie "wadowiczanie, nie ma sprawy". Ostatnio, jako jedyny spoza radnych miał dostęp do rzekomo poufnych materiałów dot. rozwoju Wadowic do 2020 r. Czy ma (może mieć) certyfikat dostępu do informacji niejawnych? Czy jest wadowickim Rasputinem? Na jakim stanowisku, w jakiej formie i przez kogo jest zatrudniony? Dlaczego jest "klucznikiem" magistratu i wicekościelnym, a wiadomo, że ma tzw. żółte papiery.Jak to jest z jego umowami na redagowanie "Wadowianów", których stroną jest dyrektor WCK, a nie magistrat? Podobno chodził do szkół z dyrdymałami na temat historii Wadowic, podczas, gdy mnie tego zabroniono, zwłaszcza po Wajdzik-gate. Ostrzegłem już Mateusza przed nim. Mam nadzieję, ze zrobi z tego użytek.
+18 #87 Eryk 2014-12-04 23:26
Starostwo zaraz sięgnie bruku-malarz niedojda Kaczyński ma być ASYSTENTEM starosty !!!! Wyrzucą go z gminy a ten pajac znajdzie fuchę w powiecie !!!! Ogrodowe układy...
+17 #88 znajomy 2014-12-04 23:34
Cytuję Eryk:
Starostwo zaraz sięgnie bruku-malarz niedojda Kaczyński ma być ASYSTENTEM starosty !!!! Wyrzucą go z gminy a ten pajac znajdzie fuchę w powiecie !!!! Ogrodowe układy...


Szydłowe układy...
Już pisałem wcześniej - niedługo pół magistratu będzie pracować na Batorego, Filipiak nie wyłączając (nie mam na myśli tylko mandatu radnej) :sad:
+11 #89 jarząbek 2014-12-04 23:35
Cytuję Eryk:
Starostwo zaraz sięgnie bruku-malarz niedojda Kaczyński ma być ASYSTENTEM starosty !!!! Wyrzucą go z gminy a ten pajac znajdzie fuchę w powiecie !!!! Ogrodowe układy...


no to jeszcze Hajnoszka do kompletu i będzie git :-D
+7 #90 dert 2014-12-04 23:39
Cytuję Andrzej Nowakowski:
Cytuję Jolanta:
Panie Andrzeju Nowakowski popieram pana wypowiedż dotyczącą Michała Cielebonia i jestem bardzo ciekawa co w Urzędzie robił człowiek taki jak Michał Cielebon przecież to wredny typ człowiek bardzo nieczysty nałeżaloby użyc w stosunku do jego osoby znacznie :oops: mocniejszych określen .Otóż pożyczył na jakąś wystawe od mojego Śp. krewnego zasłużonego kombatanta odznaczenia i pamiątki z drugiej wojny swiatowej i mimo próśb rodziny nie oddał do dnia dzisiejszego .Grożąc procesami sądowymi próbował zastraszyć rodzine i z tego co mi wiadomo żerował na wielu kombatantach a przede wszystkim wykorzystywał ich ufność w sposób nieuczciwy. Taki człowiek nie może zajmowac żadnego stanowiska w urzędach pństwowych i nie tylko. Chcę w ten sposób ostrzec nowo wybranego Burmistrza przed takimi typami

Popełniał oszustwo za oszustwem i kradzież za kradzieżą, wyłudzając niezwykle cenne, unikatowe pamiątki rodzinne i kombatanckie. To "muzeum czynu niepodległościowego" w jego kamienicy jest zwykłą fikcją. Nikt go nie widział poza EF+SK i kilkoma osobami wtajemniczonymi. Nawet Michał Ogiegło, szef Komisji Kultury RM wyznał mi, że nigdy jego "zbiorów" nie widział. Mało tego. Zdarzyło się, że pchnął ze schodów i pobił pewną kobietę, która przyszła rewindykować pamiątki po najbliższej jej osobach. Trochę siedział za to, a dwór rozpuszczał plotki, że "Michał leczy się w sanatorium". Za red. Macieja Szumowskiego wyleciał dyscyplinarnie z "GK" za pomówienie pewnego radnego z Kalwarii (miał za to proces, który przegrał). Ostatnio siedział za niespłacony podatek od nieruchomości. On rozpowszechniał brednie, jakobym po wyjściu z internowania "sprzedał się komunie". W 1989 r. nie dopuścił mnie do kandydowania do Senatu, skutkiem czego Wadowice (w przeciwieństwie np. do Andrychowa czy Żywca) nie miały wówczas swych przedstawicieli w parlamencie. Wg akt IPN, do których miałem dostęp, nawet bezpieka uważała go za osobnika skrajnie nieobliczalnego, który nie mógł być nawet kandydatem na TW. W latach 80. w bloku przy ul. Poprzecznej 1 (w piwnicach) uprawiał podejrzane sprawy z nieletnimi. Wszędzie, jako nieproszony, chciał się wepchać. w tym do KIK i Komitetu Obywatelskiego Ziemi Wadowickiej. Uzurpuje sobie tytuł "historyka-regionalisty" i absolwenta wadowickiego i liceum. To nieprawda, ponieważ z trudem skończył wieczorówkę w Suchej i jeden semestr studiów na UJ oraz nieco prywatnej szkoły w Poznaniu. Byłby niczym, gdyby nie nadmierna dobroć, a nawet pewna naiwność ks. infułata Kazimierza Sudera, który go przygarnął jako b. ministranta i lektora. Ponieważ infułat utorował drogę do władzy EF, toteż liczono się z jego zdaniem i odtąd był osoba nietykalną. Kiedy jeszcze chodziłem do "dworu" zarówno EF jak i SK ucinali wszelkie dyskusje i wątki na temat Cielebona na zasadzie "wadowiczanie, nie ma sprawy". Ostatnio, jako jedyny spoza radnych miał dostęp do rzekomo poufnych materiałów dot. rozwoju Wadowic do 2020 r. Czy ma (może mieć) certyfikat dostępu do informacji niejawnych? Czy jest wadowickim Rasputinem? Na jakim stanowisku, w jakiej formie i przez kogo jest zatrudniony? Dlaczego jest "klucznikiem" magistratu i wicekościelnym, a wiadomo, że ma tzw. żółte papiery.Jak to jest z jego umowami na redagowanie "Wadowianów", których stroną jest dyrektor WCK, a nie magistrat? Podobno chodził do szkół z dyrdymałami na temat historii Wadowic, podczas, gdy mnie tego zabroniono, zwłaszcza po Wajdzik-gate. Ostrzegłem już Mateusza przed nim. Mam nadzieję, ze zrobi z tego użytek.

dawno temu obiło mi sie o uszy że ten dom był zachera czy kupił zacher .Co do pamiątek historycznych to sp.Michał Bekier pożyczyl czy udostepnil mu mundur pod warunkiem otwarcia muzeum w domu koło L O.
Pewnie co do munduru mozna zweryfikować informacje kontaktując się z synem.
+15 #91 Hefajstos 2014-12-05 00:07
Ale gnój wypływa... Tu przydaliby się jakobini z gilotyną!
0 #92 iwan 2014-12-05 06:31
@Andrzej Nowakowski
- ale cię wzięło na odwagę. Jak efi i stasek rządzili Wadowicami a Michał Siwiec-Cielebon organizował wiece historyczne, to ty Andrzejku siedziałeś cicho i lizałeś do nich klamki. Liczyłeś, że cię z powrotem przyjmą do ferajny
+18 #93 marianno 2014-12-05 07:54
Panie burmistrzu proszę zrobić szybko audyt. Makuchy, Ramosy itp maść siedzi jak na szpilkach w urzędzie. Niech wracają skąd przyszli. Dorobili się luksusowych rezydencji dzięki UM.
+9 #94 Andrzej Nowakowski 2014-12-05 08:24
Cytuję iwan:
@Andrzej Nowakowski
- ale cię wzięło na odwagę. Jak efi i stasek rządzili Wadowicami a Michał Siwiec-Cielebon organizował wiece historyczne, to ty Andrzejku siedziałeś cicho i lizałeś do nich klamki. Liczyłeś, że cię z powrotem przyjmą do ferajny

Ciągle miałem nadzieję, że coś zrozumią i połapią. Już swoje od nich "odcierpiałem" Kiedy około 2010 r. ostatecznie "zerwałem" się od nich z łańcucha, musiałem opuścić rodzinne Wadowice. .
+10 #95 iwan 2014-12-05 08:52
@Andrzej Nowakowski
- to chyb ich nie znałeś, albo miałeś złudzenia. Długo trwała ta twoja wiara w ich przebudzenie. Może zrozumiałe jest to w przypadku staska z huty, ale Michała. Przecież podobno go znałeś od stanu wojennego? A Ewkę też długo. Jak na osobę z "takim" wykształceniem to jakoś słabo z rozpoznawaniem ludzkich osobowości cech.
+5 #96 Hefajstos 2014-12-05 10:53
http://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym,42,m/ateista-w-wadowicach,495826.html#autoplay

Oglądajcie, kto nie widział...
+13 #97 rolex 2014-12-05 11:05
Uważam ze w naszym mieście Straż Miejska jest niepotrzebna w 100% policja wywiązuje się z swoich obowiązków
-6 #98 ?????? 2014-12-05 11:21
Ciekawe czy klin zaprosiosił majkę?
+9 #99 Ipek 2014-12-05 11:31
Straż Miejska może by i była potrzebna ale nie taka jak jest w tej chwili, gości praktycznie nie widać na ulicy, ludziska autami tarasują wszystko w mieści. A ten ich samochód służy jako bus na zakupy dla urzędników do Krakowa i tam często stoi pod centrum handlowym Zakopianka.
+4 #100 do wadowice24 2014-12-05 11:32
Bardzo mnie irytuje cenzura na wadowice24.
To przykre, że głównie dopuszcza się komentarze przeciwko Panu Klinowskiemu.

Apeluję do Pana burmistrza by coś zrobiono z tym portalem i jego najgorszym dziennikarzem Płaszczycą.
+10 #101 nie wchodze na badzi 2014-12-05 11:37
:lol: nie wchodze na badziewie :lol:
+9 #102 kor 2014-12-05 12:00
# 102 Chyba nie walczyliśmy o wprowadzenie cenzury.
Oni też maja prawo do głoszenia "swoich prawd".
Nieprawdy dochodzić w sądzie.
-3 #103 aQQ 2014-12-08 12:14
Cytuję Advisor:
SZANOWNY PANIE BURMISTRZU. Jeszcze raz pragnę serdecznie pogratulować sukcesu i zwycięstwa w wyborach.
Nie ulega jednak wątpliwości, że przed Panem trudny okres. Nie ulega też wątpliwości, że w ramach pewnej reorganizacji w strukturach urzędu musi Pan wymienić wiele twarzy. Oczywiście niektórzy uważają, że zwolni Pan cały urząd - to oczywiście nonsens. Jednak stanowiska kierownicze powinni zająć zupełnie nowi ludzie. Co do Pana wypowiedzi w Radio Kraków odnośnie wiary w zmianę człowieka - zgadzam się z Panem i jednocześnie uważam, że jeśli chce Pan aby CI ludzie coś zrozumieli i być może zmienili się na lepsze, to powinni ponieść konsekwencje swoich działań. Proszę wprowadzić do urzędu doświadczonych samorządowców, którzy chwycą w ryzy pracę poszczególnych wydziałów. A Pan niech trzyma pieczę nad funkcjonowaniem całości. Serdecznie Pozdrawiam i do zobaczenia.


A jak to się ma do wprowadzenia doświadczonych samorządowców do zatrudnienia 3 pań-które mają raczej małe doświadczenie samorządowe?
Oprócz tego,kierownik wykonuje polecenia swojego szefa.Wymienion o szefa na nowego,zatem sam będzie decydował co kierownik ma robić i nad czym ze swoim zespołem pracować. Wymiana kadry wg. mnie to zastój na jakiś czas. takie osoby trzeba nauczyć i wdrożyć do spraw lokalnych w samorządzie.
+7 #104 Advisor 2014-12-08 23:36
@aQQ
A możesz mi szanowna koleżanko/szano wny kolego zaświadczyć o tym, że Ewa Filipiak miała 20 lat temu wielkie doświadczenie w samorządzie ? A Marta Królik miała doświadczenie do objęcia stanowiska vice-starosty choć de facto to Ona rządziła powiatem ? Jest prawnikiem z wykształcenia i dziennikarką a jednak jakoś sobie poradziła. Owszem decyzji złych było wiele ale powiat jakoś się nie rozpadł. I proszę mi nie mówić, że np. Pani Makuch jest doświadczonym samorządowcem lub Pani Ramos. Tzw. czarną robotę zawsze wykonują Ci z dołu. Rozumiem, że brak u Pani/Pana rozeznania na czym polega funkcja zarządzania. Wszystkie te Panie nie muszą mieć absolutnie pojęcia na temat np. lokalizacji inwestycji bądź zasad wyliczania podatku od nieruchomości. Bo zasada jest bardzo prosta. Jak pomyli się urzędnik to odpowie urzędnik. Absurdem byłoby gdyby te Panie a już na pewno sam Burmistrz musiał znać się na wszystkich zagadnieniach jakimi zajmuje się urząd. To niedorzeczne. A co do odpowiedzialnoś ci urzędników to ja chętnie podpowiem nowemu Panu Burmistrzowi jak sobie ułatwić pracę w UM. Te 3 młode kobiety jeśli oczywiście będą w pełni zdeterminowane, rozeznają się w tej pracy w bardzo szybkim czasie. Chyba nie chce Pani/Pan zarzucić tym Paniom, że są mniej kompetentne od exrzecznika Kotarby. Proszę nie robić sobie żartów, bo na prawdę nic to nie zmieni. Ja z nowego gabinetu jestem bardzo zadowolony i uważam, że te Panie wprowadzą zupełnie nowe (lepsze) spojrzenie na sprawy samorządu. Proszę mieć więcej wiary w młodych.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.