35 drużyn z jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu naszego powiatu wzięło udział w VII Po
Na stadionie Skawy rywalizowali młodzi strażacy

35 drużyn z jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu naszego powiatu wzięło udział w VII Powiatowych Zawodach Sportowo-Pożarniczych OSP, które odbyły się na stadionie sportowym MKS "Skawa" w Wadowicach.

W niedzielę (6.10) na stadionie sportowym MKS "Skawa" w Wadowicach było sporo strażackich emocji. Już po raz siódmy przeprowadzono Powiatowe Zawody Sportowo-Pożarnicze jednostek OSP z terenu powiatu wadowickiego. Wzięło w nich udział aż 35 drużyn (34 regulaminowe oraz 1 pozaregulaminowa).

Zawody rozegrane zostały w następujących konkurencjach: w grupie MDP dziewcząt i chłopców w wieku 10-16 lat: bieg sztafetowy i rozwinięcie bojowe, w pozaregulaminowej grupie Dziecięcych Drużyn Pożarniczych dziewcząt i chłopców w wieku 2-8 lat: bieg sztafetowy i rozwinięcie bojowe oraz w grupie C – kobiet oraz grupie A - mężczyzn: sztafeta pożarnicza i ćwiczenie bojowe.

Komisję sędziowska składającą się ze strażaków KP PSP Wadowice oraz członków OSP z terenu powiatu wadowickiego pod okiem sędziego głównego (asp. sztab. Jerzy Rączka z JRG Wadowice) oceniała poprawność oraz szybkość wykonywanych działań.

Imprezę uświetniły występy strażackiej orkiestry dętej Ochotniczej Straży Pożarnej w Kleczy a także pokaz trenowanej przez druhnę Katarzynę Hajost i druha Piotra Janusa Dziecięca Drużyna Pożarnicza "Sikieratki" z Witanowic złożona z dziewczynek i chłopców w wieku 2,5-8 lat. Zwycięzcy otrzymali pamiątkowe dymplomy i puchary oraz nagrody rzeczowe ufundowane przez starostwo i zaprzyjaźnione firmy.

Wyniki VII Powiatowych Zawodów Sportowo-Pożarniczych OSP w Wadowicach:

Grupa DDP dziewcząt i chłopców w wieku 2-8 lat (pozaregulaminowa):
1. OSP Witanowice – 1003,58 pkt.

Grupa MDP dziewcząt w wieku 10-16 lat:
1. OSP Przytkowice - 1022,24 pkt.
2. Stanisław Dolny – 1016,20 pkt.
3. OSP Witanowice – 1011,50 pkt.
4. OSP Zagórnik -1006,19 pkt.
5. OSP Łękawica - 971,18 pkt.
6. OSP Izdebnik - 951,15 pkt.
7. OSP Frydrychowice - 885,02 pkt.
8. OSP Spytkowice - 781,24 pkt.

Grupa MDP chłopców w wieku 12-16 lat:
1. OSP Targanice Dolne - 1025,95 pkt.
2. OSP Izdebnik - 1018,50 pkt.
3. OSP Koziniec Centrum - 1013,96 pkt.
4. OSP Marcyporęba - 1009,62 pkt.
5. OSp Witanowice - 1005,48 pkt.
6. OSP Wieprz - 998,99 pkt.
7. OSP Przytkowice – 997,15 pkt.
8. OSP Stanisław Dolny - 994,55 pkt.
9. OSP Łękawica - 985,81 pkt.
10. OSP Bachowice - 946,95 pkt.

Grupa kobiet:
1. OSP Przytkowice – 126,02 pkt.
2. OSP Marcyporęba - 129,76 pkt.
3. OSP Witanowice - 134,44 pkt.
4. OSP Roczyny - 141,22 pkt.
5. OSP Nidek - 143,06 pkt.
6. OSP Izdebnik - 186,20 pkt.

Grupa mężczyzn:
1. OSP Przytkowice - 95,05 pkt.
2. OSP Wieprz - 105,54 pkt.
3. OSP Marcyporęba - 107,22 pkt.
4. OSP Roczyny - 108,30 pkt.
5. OSP Witanowice – 112,08 pkt.
6. OSP Łękawica – 121,09 pkt.
7. OSP Spytkowice – 125,32 pkt.
8. OSP Woźniki - 128,03 pkt.
9. OSP Lanckorona - 129,68 pkt.
10. OSP Jaszczurowa - 162,98 pkt.

 

(MG)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+12 #1 obserwator 2013-10-07 13:53
gratulacje dla WSZYSTKICH drużyn! widać było zapał i zaangażowanie :) oby tak dalej!

lecz jeśli chodzi o organizację, trochę kiepsko niestety ;/ duuuużo niedopatrzeń ze strony sędziów ;/
+9 #2 Obea 2013-10-07 14:42
Grupa kobiet:

3. OSP Witanowice - 134,44 pkt.
3. OSP Roczyny - 141,22 pkt.

Jakie ex aequo skoro drużyny mają różną ilość punktów, chyba że ja jakaś głupia jestem :P
-27 #3 krakersik 2013-10-07 18:10
Było w porządku poza tym że było niedopatrzenie sędziów to racja a dwa niezbyt miła atmosfera ze strony OSP Przytkowice - mam tu na myśli niemiłe zachowanie w stosunku do innych uczestników.... Nie myślcie sobie , bo wam się może tak wydaje ale władcami świata nie jesteście ! Pozdrawiam resztę drużyn , byliście świetni ! W końcu liczy się zabawa i miła atmosfera! Do zobaczenia za dwa lata.. :)
-25 #4 xexe 2013-10-07 18:32
popieram krakersik
-27 #5 no ja 2013-10-07 18:38
RĄCZKA łobuzie ........./.
+3 #6 Ja 2013-10-07 19:26
Czemu nie było tam drużyny z Gorzenia Dolnego?
+9 #7 Obserwatorka 2013-10-07 19:49
EEE... czegoś nie rozumiem, a jak to jest możliwe, że w grupie Kobiet na pierwszym miejscu są Przytkowice, a na zawodach oficjalnie puchar za pierwsze miejsce odbierały kobiety z Marcyporęby ??????
+27 #8 LOLA 2013-10-07 20:26
Wielkie gratulacje dla OSP Przytkowice, świetny występ i należało się im zwycięstwo!
+25 #9 Przytkowice 2013-10-07 20:27
Weźcie zejdzie z tych Przytkowic bo to nie nasza wina że umiemy szybciej biegać od was. My trenujemy to mamy sukcesy a ze wam się dup na treningi nie chce ruszyć to jest nam tylko na korzyść bo mamy łatwiej. I tak samo do zobaczenia za 2 lata, zamówcie sobie wizytę u psychiatrów po zawodach bo na pewno wam sie przyda jak znowy wygramy. Pozdrawiam nie pokonane jak zawsze Przytkowice
+32 #10 Ktoś 2013-10-07 20:31
Wiecznie czepiacie się Przytkowic, a może wreszcie popatrzylibyści e na siebie? Więcej ćwiczeń moi drodzy, a może osiągnięcie takie sukcesy jak OSP Przytkowice. Nie wiecie ile oni na to pracowali, więc może lepiej się nie odzywajcie. Szukajcie gdzie indziej problemów.
-32 #11 no ja 2013-10-07 20:34
Cytuję LOLA:
Wielkie gratulacje dla OSP Przytkowice, świetny występ i należało się im zwycięstwo!

bo jak to stwirdził sedzia główny zawodów papier nie kłamie. tylko zapomnial dodac ze wszystko mozna wydrukowac
+28 #12 Przytkowice 2013-10-07 20:37
łatwo jest oskarżać Przytkowice o oszustko ale trenować to nie ma komu
+4 #13 .. 2013-10-07 20:39
Tak, bo na pewno możliwe jest przekupienie sędziów. Ogarnijcie się ludzie. W pełni zasłużone zwycięstwo. Jeżeli było jakieś niedopatrzenie to nie z winy druhów..
+5 #14 Przytkowice 2013-10-07 20:40
Jak chcecie to zapraszam na nasze treningi to zobaczycie ile trudu wkładamy w nasze zwyciestwa
+26 #15 .. 2013-10-07 20:43
Jeżeli chodzi o wyniki seniorek to sędziowie pomyli się licząc punkty. Ale pomyłka sędziów to oczywiście kolejne oskarżenia na OSP Przytkowice.
-28 #16 ja 2013-10-07 20:48
Cytuję Przytkowice:
Weźcie zejdzie z tych Przytkowic bo to nie nasza wina że umiemy szybciej biegać od was. My trenujemy to mamy sukcesy a ze wam się dup na treningi nie chce ruszyć to jest nam tylko na korzyść bo mamy łatwiej. I tak samo do zobaczenia za 2 lata, zamówcie sobie wizytę u psychiatrów po zawodach bo na pewno wam sie przyda jak znowy wygramy. Pozdrawiam nie pokonane jak zawsze Przytkowice

na wojewódzkie sobie zabier5zcie sędziów z Wadowic to zwycięstwo macie pewne dupowłazy jedne z dwa lata to ja namawiam wszystkich żeby przytkowice same startowały nie będą musieć gonić po dwa razy
+21 #17 cwaniak 2013-10-07 20:52
Cytuję ja:
[quote
na wojewódzkie sobie zabier5zcie sędziów z Wadowic to zwycięstwo macie pewne dupowłazy jedne z dwa lata to ja namawiam wszystkich żeby przytkowice same startowały nie będą musieć gonić po dwa razy

Nam sędziowie nie potrzebni jak nie którym drużyną, a jak sie tak nas boicie to nie przyjeżdżajcie w ogóle na zawody bo tyle pampersów dla takich beks to nawet w biedronce nia ma
+20 #18 .. 2013-10-07 20:52
Wiecznie pretensje macie. Ciekawe czy udział w zawodach krajowych OSP Przytkowice też był jedną wielką korupcją.
+31 #19 111 2013-10-07 21:02
Czemu oskarżacie Przytkowice o takie rzeczy? o korupcję? nie możecie się pogodzić w końcu że wygrali, bo ciężko trenują na te zwycięstwa? tu nie ma żadnych oszustw tylko zwycięstwo przez ciężką pracę!
+30 #20 jeden z sędziów 2013-10-07 21:10
Przestańcie co niektórzy wymyślać bajki - po prostu nastapiła pomyłka przy sumowaniu czasów druzyny kobiet z Przytkowic i wyliczono im przez pomyłke za duzy wynik. Wyjaśniono to od razu po zakonczeniu zawodów i nawet obsługa sekretariatu pokazała pozostałym drużynom kobiet kartę z czasami Przytkowic. Kto chciał to zobaczył i przekonał się że tak własnie było - zwykła pomyłka przy wyliczeniu a seniorki z Przytkowic naprawde miały najlepszy czas. Ale niektóre osoby nadal próbują wymyślać bajki że sędziowie pomogli Przytkowicom. "Dajcie se" już siana za tymi niesłusznymi oskarżeniami i waszą zawiścią. Jakby sędziowie pomagali Przytkowicom to dlaczego na zawodach w Kalwari 2 lata temu ich zdyskwalifikowa li, zastanówcie się jakie głupoty piszecie miedzy innymi z tym że wszystko można wydrukowac.
+21 #21 osp wieprz 2013-10-07 21:13
brawo dla osp przytkowice prawde mówiąc to z wami nikt tego dnia nie miał szans dobrze że nam też udało sie dostać na wojewódzkie dzięki wam to że sie czpiają to zawsze sie będą czepiać bo dobych drużyn nikt nie lubi
+22 #22 Przytkowice 2013-10-07 21:16
Cytuję osp wieprz:
brawo dla osp przytkowice prawde mówiąc to z wami nikt tego dnia nie miał szans dobrze że nam też udało sie dostać na wojewódzkie dzięki wam to że sie czpiają to zawsze sie będą czepiać bo dobych drużyn nikt nie lubi

dobrze ze są jeszcze jednostki które z honorem potrafią przyjąć to ze są za nami, życzę wam powodzenia na wojewódzkich
+15 #23 osp wieprz 2013-10-07 21:23
dzięki panowie wam też życzymy powodzenia powalczymy ale jak będziecie w takiej dyspozycji jak wczoraj to nikłe szanse widze ale walczyć będziemy
+4 #24 obserwatorka 2013-10-07 21:24
aaaaa no to teraz rozumiem, czemu na stronie http://powiatlive.pl/bezpieczenstwo/13924-powiatowe-zawody-strazackie
na zdjęciu puchar za I, II i III miejsce odbierają kobiety z innych jednostek, niż wszędzie wypisane wyniki....

nic tylko ubolewać nad sposobem załatwiania niektórych spraw i braku odpowiednich wyjaśnień, bo gdyby miały one miejsce uniknęlibyśmy niepotrzebnych komentarzy, a tak to moje jedno małe pytanie spowodowało falę wrogości i sporów.
+14 #25 OSP Marcyporęba 2013-10-07 21:41
Dajcie już spokój. Przytkowice wygrały zasłużenie, bez żadnej korupcji. zamieszanie w grupie kobiet zostało rozwiązane po zawodach i tyle w tym temacie. Pozdrowienia i gratulacje od druhów OSP Marcyporęba;)
+3 #26 obserwatorka 2013-10-07 21:45
Gratuluję postawy sportowej :-)
+7 #27 MM 2013-10-08 00:05
Dajcie spokój, jesteście wszyscy kumplami i koleżankami, działacie w słusznej sprawie (ratowanie życia ludzkiego) a takie zawody to głównie przecież zabawa.

Wyluzujce strażacy, nie godzi się tak kłócić, bo nie ma o co przecież.
+4 #28 uleczka 2013-10-08 08:24
na tych zawodach to coś było nie tak, normalnie na każdych zawodach podaje się czasy nieoficjalne zaraz po zakończeniu konkurencji, później kazdy z biegiem czasu sobie moze liczyć co i jak a tu wszystko jakieś takie tajne, protokół podpisany puchary rozdane a tu d...a
-12 #29 no ja 2013-10-08 08:53
Cytuję uleczka:
na tych zawodach to coś było nie tak, normalnie na każdych zawodach podaje się czasy nieoficjalne zaraz po zakończeniu konkurencji, później kazdy z biegiem czasu sobie moze liczyć co i jak a tu wszystko jakieś takie tajne, protokół podpisany puchary rozdane a tu d...a

a wszystko po to zeby sie dalo z piatego na pierwsze wskoczyc i nie na zbiurce jak wszyscy stali tylko za plecami swietna postawa sedziego glownego ktory sporzdzil protokol i go podpisal tak trzymac
0 #30 Obea 2013-10-08 09:53
Cytuję no ja:
Cytuję uleczka:
na tych zawodach to coś było nie tak, normalnie na każdych zawodach podaje się czasy nieoficjalne zaraz po zakończeniu konkurencji, później kazdy z biegiem czasu sobie moze liczyć co i jak a tu wszystko jakieś takie tajne, protokół podpisany puchary rozdane a tu d...a

a wszystko po to zeby sie dalo z piatego na pierwsze wskoczyc i nie na zbiurce jak wszyscy stali tylko za plecami swietna postawa sedziego glownego ktory sporzdzil protokol i go podpisal tak trzymac

Sędzia główny nie sporządza protokołu tylko sekretariat zawodów, sędzia tylko go podpisuje!
+23 #31 obserwator 2013-10-08 09:58
niemiłe jest to,że nie potraficie docenić pracy i wysiłku jaki wkładają ochotnicy z Przytkowic w to, żeby osiągnąć taki wynik. Gdyby inni trenowali tyle co Oni to też byliby na tym poziomie. OSP Przytkowice od lat potwierdzają swoją wysoką formę i umiejętność, dlatego od lat wygrywają zawody. A inni powinni nauczyć się godnie przegrywać i z pokora przyjąć porażkę. Składanie bezpodstawnych protestów i nagonka zrobiona na OSP Przytkowice jest dopiero NIEMIŁA!!!
P.S. A poza tym to jak już jedzie się na zawody to wypadałoby zapoznać się z regulaminem :)
0 #32 Stasiu 2013-10-08 10:32
Sekretariat zawodów ewidentnie coś pokręcił czy celowo to powinien wyjaśnić jakiś organ, natomiast podawane komunikaty na zawodach to czysta porażka - facet coś tam pod nosem czasami mówił a na ogół leciała badziewiasta muza.
+7 #33 ja 2013-10-08 10:50
Cytuję Stasiu:
Sekretariat zawodów ewidentnie coś pokręcił czy celowo to powinien wyjaśnić jakiś organ, natomiast podawane komunikaty na zawodach to czysta porażka - facet coś tam pod nosem czasami mówił a na ogół leciała badziewiasta muza.

zgadzam się z tą opinią muzyka serfowana na zawodach to jakieś perły z lamusa :D
+36 #34 waclawo 2013-10-08 10:52
Gratuluje OSP Przytkowice bo w waszym powiecie niema na was mocnych a ciekawe dlaczego w CTiF Przytkowice zdobyły 2 miejsce nie brali udziału w żadnych zawodach w CTiF a byli 2 niewiele brakło bo byli by 1 ale dostali punkty karne i co tez powiecie ze korupcja nie chłopaki maja spryt i jak już się czegoś podejmują to trenują żeby jak najlepiej się pokazać tak trzymać i nie przejmujcie się tymi oszołomami co tu piszą głupoty na was bo nie umią przegrywać a zwłaszcza ten jeden pan co po zawodach tak hujami leciał do was powodzenia no wojewódzkich
0 #35 obserwator 2013-10-08 11:27
Cytuję waclawo:
Gratuluje OSP Przytkowice bo w waszym powiecie niema na was mocnych a ciekawe dlaczego w CTiF Przytkowice zdobyły 2 miejsce nie brali udziału w żadnych zawodach w CTiF a byli 2 niewiele brakło bo byli by 1 ale dostali punkty karne i co tez powiecie ze korupcja nie chłopaki maja spryt i jak już się czegoś podejmują to trenują żeby jak najlepiej się pokazać tak trzymać i nie przejmujcie się tymi oszołomami co tu piszą głupoty na was bo nie umią przegrywać a zwłaszcza ten jeden pan co po zawodach tak hujami leciał do was powodzenia no wojewódzkich

nie wiem, czy zauważyłeś, ale większa nagonka w tym momencie jest na sędziów ;) dopóki tego typu zawody nie będą nagrywane zawsze znajdzie się coś, czego sędziowie )umyślnie lub nie) po prostu nie zauważą. a później słowo przeciwko słowu nic nie warte ;/
+3 #36 ? 2013-10-08 12:03
Cytuję obserwator:
Cytuję waclawo:
Gratuluje OSP Przytkowice bo w waszym powiecie niema na was mocnych a ciekawe dlaczego w CTiF Przytkowice zdobyły 2 miejsce nie brali udziału w żadnych zawodach w CTiF a byli 2 niewiele brakło bo byli by 1 ale dostali punkty karne i co tez powiecie ze korupcja nie chłopaki maja spryt i jak już się czegoś podejmują to trenują żeby jak najlepiej się pokazać tak trzymać i nie przejmujcie się tymi oszołomami co tu piszą głupoty na was bo nie umią przegrywać a zwłaszcza ten jeden pan co po zawodach tak hujami leciał do was powodzenia no wojewódzkich

nie wiem, czy zauważyłeś, ale większa nagonka w tym momencie jest na sędziów ;) dopóki tego typu zawody nie będą nagrywane zawsze znajdzie się coś, czego sędziowie )umyślnie lub nie) po prostu nie zauważą. a później słowo przeciwko słowu nic nie warte ;/

dokladnie sędziowie latają z chorągiewkami podnosi białą że jest ok a drużyna dosteke unkty karne za moment przy innej drużynie podnosi czerwoną ale punktów karnych nie ma no i jak tu dobrze o tym myśleć po co oni tam w ogólne stoją statyści jacyś czy ustawka ?
-26 #37 strażak osp 2013-10-08 17:46
Proponuje zebysmy sobie sami sędziowali następne zawody powiatowe tak jak to robimy na gminie!
Wybieżemy do komisji po 2 strażakow z każdej gminy i sami sobie zasendziujemy.
Co wy na to.
Kto jest za niech sie wpisuje.
+23 #38 obserwatorka 2013-10-08 17:58
acha no i to dopiero będzie jazda :-) osp nawzajem się pozabijają ....
+27 #39 obserwator 2013-10-08 18:12
a OSP Przytkowice zostaną niedopuszczone do zawodów, ponieważ zaistnieje ryzyko, że znowu wygrają ;D
+16 #40 mela 2013-10-08 19:40
Cytuję Obea:
Cytuję no ja:
Cytuję uleczka:
na tych zawodach to coś było nie tak, normalnie na każdych zawodach podaje się czasy nieoficjalne zaraz po zakończeniu konkurencji, później kazdy z biegiem czasu sobie moze liczyć co i jak a tu wszystko jakieś takie tajne, protokół podpisany puchary rozdane a tu d...a

a wszystko po to zeby sie dalo z piatego na pierwsze wskoczyc i nie na zbiurce jak wszyscy stali tylko za plecami swietna postawa sedziego glownego ktory sporzdzil protokol i go podpisal tak trzymac

Sędzia główny nie sporządza protokołu tylko sekretariat zawodów, sędzia tylko go podpisuje!

Sędzia główny nie sporządza protokołu tylko sekretariat zawodów, sędzia tylko go podpisuje! Poza tym doszło do błędnego przepisania punktów z karty startowej drużyny (zwykłe przeoczenie - zdarza się najlepszym) kierownik sekretariatu wyjaśnił dowódcą drużyn kobiecych jak do tego doszło.
-23 #41 gonzo ochotnik 2013-10-08 19:41
Cytuję strażak osp:
Proponuje zebysmy sobie sami sędziowali następne zawody powiatowe tak jak to robimy na gminie!
Wybieżemy do komisji po 2 strażakow z każdej gminy i sami sobie zasendziujemy.
Co wy na to.
Kto jest za niech sie wpisuje.


My nie zakfalifikowali smy sie na powiatówke ale jak piszecie że sedziowie wam nie pasowali na tych zawodach to czemu nie chcecie żebysmy sami sędziowali za 2 lata powiatowe?
+22 #42 obserwatorka 2013-10-08 20:09
Przytkowice zasluzyli na wygrana. Powodzenia na wojewodzkich... .
+22 #43 Sędzia Główny 2013-10-08 20:21
Cytuję no ja:
Cytuję LOLA:
Wielkie gratulacje dla OSP Przytkowice, świetny występ i należało się im zwycięstwo!

bo jak to stwirdził sedzia główny zawodów papier nie kłamie. tylko zapomnial dodac ze wszystko mozna wydrukowac

Przepraszam bardzo nie było takiego stwierdzenia "papier nie kłamie". Każde zawody staram się prowadzić zgodnie z zasadami "fair play" bez żadnego faworyzowania drużyn, staram się mieć pełną kontrolę nad decyzjami sędziów torowych aby nie doszło do złamania regulaminu (przez to po konsultacjach z sędziami niektóre chorągiewki czerwone zamieniają się na białe a białe na czerwone). Sędziując kolejne, następne i następne zawody muszę stwierdzić, że coraz mniej jest sportowej rywalizacji, każdy tylko wypatruje błędów przeciwnika.
+7 #44 obserwatorka 2013-10-08 20:51
Panie Sędzio Główny - zabrakło publicznego sprostowania odnośnie sytuacji Kobiet, dużo osób spekuluje, docieka, dopisuje - dlaczego temat nie został załatwiony przy wszystkich - skoro przy wszystkich odbierano błędnie przydzielone puchary ?
-2 #45 Obserwator 2013-10-08 21:53
Organizacja zawodów słaba bardzo słaba i nie powiem że nie bo Grupa Mężczyzn z Przytkowic pokazała że się da ale zachowanie sędziów w chwili biegu bojowego MDP Przystkowice chłopcy dało do myślenia. W regulaminie jest jasno określone że wąż ma przebiegać pod płotkiem i tu już nawet nie chodzi o to że płotek był przewrócony tylko o ten właśnie wąż i w regulaminie jest to jasno określone ma przebiegać pod płotkiem a pan sędzie jak gdyby nigdy nic wystawił białą chorągiewkę po czym stwierdzili że powtórzą ich start i wtedy o to wpłynął protest i niech któryś teraz z was najmądrzejszych powie mi dlaczego on został odrzucony? Bo jeden drugiemu dupe liże za przeproszeniem !
+1 #46 ? 2013-10-08 22:23
Cytuję Sędzia Główny:
Cytuję no ja:
Cytuję LOLA:
Wielkie gratulacje dla OSP Przytkowice, świetny występ i należało się im zwycięstwo!

bo jak to stwirdził sedzia główny zawodów papier nie kłamie. tylko zapomnial dodac ze wszystko mozna wydrukowac

Przepraszam bardzo nie było takiego stwierdzenia "papier nie kłamie". Każde zawody staram się prowadzić zgodnie z zasadami "fair play" bez żadnego faworyzowania drużyn, staram się mieć pełną kontrolę nad decyzjami sędziów torowych aby nie doszło do złamania regulaminu (przez to po konsultacjach z sędziami niektóre chorągiewki czerwone zamieniają się na białe a białe na czerwone). Sędziując kolejne, następne i następne zawody muszę stwierdzić, że coraz mniej jest sportowej rywalizacji, każdy tylko wypatruje błędów przeciwnika.


czyli rozumie mam tą wypowiedź traktować jak odpowiedź na moje pytanie i sędziowie z chorągiewkami to tylko STATYŚCI którzy bądź to z braku czasu chęci czy też może nie mają dostępu do regulaminu i go nie znają skoro machają tak jak się im wydaje a nie to co w nim jest jasno określone żenada
+18 #47 OBSERWATOR 2013-10-09 09:51
JA SIE BARDZO CIESZĘ Z TYCH ZAWODÓW ZWYCIĘŻONYM GRATULUJĘ,, LECZ NAJBARDZIEJ CIESZY MNIE PRZEGRANA OSP W,,,
+14 #48 obserwator 2013-10-09 10:24
bieg MDP chłopców OSP Przytkowice został powtórzony, ponieważ z winy sędziów zabrakło stojaka, więc bieg ten nie mógł zostać zaliczony i dlatego protest został odrzucony
+22 #49 Stasiu 2013-10-09 10:39
A mnie zastanawia dlaczego w jednej jedynej gminie powiatu wadowickiego od wielu lat nie odbywają się takie zawody.
Oczywiście mowa o gminie Wadowice ale to pytanie do Pana z Choczni chyba :lol:
-2 #50 gonzo 2013-10-09 10:42
Cytuję OBSERWATOR:
JA SIE BARDZO CIESZĘ Z TYCH ZAWODÓW ZWYCIĘŻONYM GRATULUJĘ,, LECZ NAJBARDZIEJ CIESZY MNIE PRZEGRANA OSP W,,,

co wy znowu chcecie od tych Woźnik ?
+7 #51 OBSERWATOR 2013-10-09 12:14
MIAŁEM NA MYŚLI WITANOWICE... :P
+13 #52 Obserwatorka 2013-10-09 12:29
Przepraszam bardzo, ale bieg MDP Przytkowice został powtórzony z powodu błędu technicznego, ponieważ nie było noszaka położonego na trawie a na tablicy mieli położyć noszak i to się wyrównało nie miejcie pretensji do Przytkowic nie ich wina tylko organizatorów ;)
+6 #53 gonzo 2013-10-09 12:34
Cytuję OBSERWATOR:
MIAŁEM NA MYŚLI WITANOWICE... :P

pasztet jak ci się nudzi w tym sklepie to wypiciu kibel :D
-15 #54 nieomylny sędzia 2013-10-09 21:45
Paranoja z tym sędziowaniem!!! Dlaczego odbieracie puchar za I miejsce kobietom z Marcyporęby, skoro te z przytkowic powinny otrzymać punkty karne. Ale jak to bywa sędzia, albo nie zna regulaminu, na danym odcinku, za który jest odpowiedzialny, albo po prostu został przekupiony.
Dla wielce oburzonych chodzi mi o (”
Niewłaściwe wydanie
komendy podczas sprawiania linii gaśniczych
”) przodownik drugiej roty!!!!!!!!

Dlaczego inne drużyny popełniając błąd otrzymują punkty karne a drużyny z tej jednostki jakoś nie!!! Gdzie tu jest sprawiedliwość? ??
+12 #55 goral 2013-10-09 23:46
Cytuję nieomylny sędzia:
Paranoja z tym sędziowaniem!!! Dlaczego odbieracie puchar za I miejsce kobietom z Marcyporęby, skoro te z przytkowic powinny otrzymać punkty karne. Ale jak to bywa sędzia, albo nie zna regulaminu, na danym odcinku, za który jest odpowiedzialny, albo po prostu został przekupiony.
Dla wielce oburzonych chodzi mi o (”
Niewłaściwe wydanie
komendy podczas sprawiania linii gaśniczych
”) przodownik drugiej roty!!!!!!!!

Dlaczego inne drużyny popełniając błąd otrzymują punkty karne a drużyny z tej jednostki jakoś nie!!! Gdzie tu jest sprawiedliwość???


MYŚLAŁ MYŚLAŁ I WYMYŚLIŁ TYLKO TERAZ TO JESZCZE WYTŁUMACZ NA CZYM POLEGAŁO TO NIBY BŁĘDNE WYDANIE KOMENDY PRZEZ PRZODOWNIKA DRUGIEJ ROTY KDP PRZYTKOWICE I NIE RÓB PROSZĘ Z SĘDZIEGO TEGO ODCINKA JAKIEGOŚ SPRZEDAWCZYK BO TAK NIE BYŁO. JA NA JEGO MIEJSCU ZROBIŁ BYM TO SAMO CZYLI PODNIÓSŁ BIAŁĄ CHORĄGIEWKĘ ZA PRAWIDŁOWO WYKONANĄ KOMENDĘ ,,WODA NA PRZÓD!!!a TAK SWOJĄ DROGĄ TO CIEKAWE GŁUPOTY TU WYPISUJECIE ZE SĘDZIOWIE ZOSTALI PRZEKUPIENI TO CIEKAWE ILE TO WSZYSTKO BY MIAŁO KOSZTOWAĆ JAK TRZY Z CZTERECH DRUŻYN Z PRZYTKOWIC ZAJĘŁO PIERWSZE MIEJSCA PRZEKUPIĆ TYLU SĘDZIÓW TO JUŻ NIE LADA WYDATEK BY MUSIAŁ BYĆ WY TO JEDNAK MACIE FANTAZJE!!! :D
+11 #56 sbs 2013-10-09 23:49
Cytuję nieomylny sędzia:
Paranoja z tym sędziowaniem!!! Dlaczego odbieracie puchar za I miejsce kobietom z Marcyporęby, skoro te z przytkowic powinny otrzymać punkty karne. Ale jak to bywa sędzia, albo nie zna regulaminu, na danym odcinku, za który jest odpowiedzialny, albo po prostu został przekupiony.
Dla wielce oburzonych chodzi mi o (”
Niewłaściwe wydanie
komendy podczas sprawiania linii gaśniczych
”) przodownik drugiej roty!!!!!!!!

Dlaczego inne drużyny popełniając błąd otrzymują punkty karne a drużyny z tej jednostki jakoś nie!!! Gdzie tu jest sprawiedliwość???


Jeśli jesteś taki nieomylny sędzia to jaka komenda padła a jaka miała być i skąd to wiesz bo oskarżenia jest łatwo rzucać ;-)
-5 #57 nieomylny sędzia 2013-10-10 20:15
Cytuję sbs:
Cytuję nieomylny sędzia:
Paranoja z tym sędziowaniem!!! Dlaczego odbieracie puchar za I miejsce kobietom z Marcyporęby, skoro te z przytkowic powinny otrzymać punkty karne. Ale jak to bywa sędzia, albo nie zna regulaminu, na danym odcinku, za który jest odpowiedzialny, albo po prostu został przekupiony.
Dla wielce oburzonych chodzi mi o (”
Niewłaściwe wydanie
komendy podczas sprawiania linii gaśniczych
”) przodownik drugiej roty!!!!!!!!

Dlaczego inne drużyny popełniając błąd otrzymują punkty karne a drużyny z tej jednostki jakoś nie!!! Gdzie tu jest sprawiedliwość???


Jeśli jesteś taki nieomylny sędzia to jaka komenda padła a jaka miała być i skąd to wiesz bo oskarżenia jest łatwo rzucać ;-)


Jak to pisze w regulaminie "wyraźnie" komendę podaje się prawą ręką, a nie lewą. No chyba że dla was to bez różnicy. Ale jak się trzymać jakiegoś regulaminu to w każdej jego części, a nie tylko w tych najprostszych do uchwycenia fragmentach!!!
+7 #58 druh 2013-10-10 23:37
Cytuję nieomylny sędzia:
Cytuję sbs:
Cytuję nieomylny sędzia:
Paranoja z tym sędziowaniem!!! Dlaczego odbieracie puchar za I miejsce kobietom z Marcyporęby, skoro te z przytkowic powinny otrzymać punkty karne. Ale jak to bywa sędzia, albo nie zna regulaminu, na danym odcinku, za który jest odpowiedzialny, albo po prostu został przekupiony.
Dla wielce oburzonych chodzi mi o (”
Niewłaściwe wydanie
komendy podczas sprawiania linii gaśniczych
”) przodownik drugiej roty!!!!!!!!

Dlaczego inne drużyny popełniając błąd otrzymują punkty karne a drużyny z tej jednostki jakoś nie!!! Gdzie tu jest sprawiedliwość???


Jeśli jesteś taki nieomylny sędzia to jaka komenda padła a jaka miała być i skąd to wiesz bo oskarżenia jest łatwo rzucać ;-)


Jak to pisze w regulaminie "wyraźnie" komendę podaje się prawą ręką, a nie lewą. No chyba że dla was to bez różnicy. Ale jak się trzymać jakiegoś regulaminu to w każdej jego części, a nie tylko w tych najprostszych do uchwycenia fragmentach!!!


Przed każdymi zawodami jest odprawa uczestników z sędziom głównym i tam są wtedy omawiane rózne sprawy niejasne isporne - podejrzewam że tam uzgodnili że obojetnie która ręka - więc nie ma sie co wymądrzać!
0 #59 obserwator 2013-10-11 10:31
tzn. że trzeba zdyskwalifikowa ć prawie wszystkich, bo mało która drużyna podnosiła prawa rękę :D
0 #60 ... 2013-10-11 20:13
Cytuję druh:
Cytuję nieomylny sędzia:
Cytuję sbs:
Cytuję nieomylny sędzia:
Paranoja z tym sędziowaniem!!! Dlaczego odbieracie puchar za I miejsce kobietom z Marcyporęby, skoro te z przytkowic powinny otrzymać punkty karne. Ale jak to bywa sędzia, albo nie zna regulaminu, na danym odcinku, za który jest odpowiedzialny, albo po prostu został przekupiony.
Dla wielce oburzonych chodzi mi o (”
Niewłaściwe wydanie
komendy podczas sprawiania linii gaśniczych
”) przodownik drugiej roty!!!!!!!!

Dlaczego inne drużyny popełniając błąd otrzymują punkty karne a drużyny z tej jednostki jakoś nie!!! Gdzie tu jest sprawiedliwość???


Jeśli jesteś taki nieomylny sędzia to jaka komenda padła a jaka miała być i skąd to wiesz bo oskarżenia jest łatwo rzucać ;-)


Jak to pisze w regulaminie "wyraźnie" komendę podaje się prawą ręką, a nie lewą. No chyba że dla was to bez różnicy. Ale jak się trzymać jakiegoś regulaminu to w każdej jego części, a nie tylko w tych najprostszych do uchwycenia fragmentach!!!


Przed każdymi zawodami jest odprawa uczestników z sędziom głównym i tam są wtedy omawiane rózne sprawy niejasne isporne - podejrzewam że tam uzgodnili że obojetnie która ręka - więc nie ma sie co wymądrzać!

Cytuję obserwator:
tzn. że trzeba zdyskwalifikować prawie wszystkich, bo mało która drużyna podnosiła prawa rękę :D


Na odprawie nie było o tym mowy, a jak coś nie jest inaczej ustalone to trzeba się trzymać regulaminu!!!

A za złą komendę są wyłącznie punkty karne, a nie dyskwalifikacja jak to tu piszesz!!!

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.