Ewa Filipik, była burmistrz a aktualnie posłanka, zaapelowała do radnych Rady Miejskiej o sprzeciwieni
Posłanka Filipiak apeluje do radnych w sprawie EKO

Ewa Filipik, była burmistrz a aktualnie posłanka, zaapelowała do radnych Rady Miejskiej o sprzeciwienie się planom sprzedaży składowiska odpadów komunalnych w Choczni oraz podwyżce za wywóz śmieci.

W czwartek (15.12) Rada Miejska w Wadowicach na nadzwyczajnej sesji weźmie na warsztat dwie uchwały. Jedna z nich dotyczy podwyżki dla mieszkańców opłat za odbiór śmieci. Obecnie mieszkańcy płacą za odbiór segregowanych śmieci 5,7 zł od osoby (nie licząc ulg dla gospodarstw wieloosobowych), w przyszłym roku będzie to około 8 zł, czyli wzrost o ponad 2 zł. Zdaniem burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego, taka podwyżka to efekt "zabawy w politykę kilku nieodpowiedzialnych radnych". Włodarz twierdzi, że to własnie radni są odpowiedzialni za tą sytuację, m.in. przez brak decyzji w sprawie sprzedaży EKO oraz awantury i wyzwiska pod adresem prezesa i realną groźbę zamknięcia wysypiska. Przypomnijmy, że gmina Wadowice posiada mniejszościowy (49%) udział w spółce odbierającej odpady, resztę, 51% udziałów, posiada spółka Empol z Tylmanowej. Sam burmistrz zasiada w spółce jako członek rady nadzorczej. Od kilku miesięcy brak stanowczej decyzji o sprzedaży gminnych udziałów o łącznej wartości 5 mln 790 tys. złotych o co na początku tego roku postulował Klinowski. Drugą uchwałą ma być właśnie decyzja w sprawie sprzedaży przez gminę udziałów w spółce EKO, która zarządza wysypiskiem w Choczni.

W środę (14.12) na dzień przed sesją, swój głos w tej sprawie postanowiła dać Ewa Filipiak, wieloletnia burmistrz Wadowic a aktualnie posłanka (PiS), która wystosowała do 21 radnych radnych apel.

Jako wieloletnia burmistrz Wadowic apeluję do radnych Rady Miejskiej w Wadowicach o stanowcze sprzeciwienie się planom M. Klinowskiego sprzedaży składowiska odpadów komunalnych w Choczni i planom podniesienia cen opłat za śmieci. Kilka lat temu z wielkim wysiłkiem gmina Wadowice pozyskała inwestora strategicznego, który dokapitalizował spółkę gminną EKO i zbudował za własne pieniądze Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych, której gmina Wadowice stała się współwłaścicielem. Wbrew rozgłaszanym ostatnio wierutnym kłamstwom gmina Wadowice nie sprzedała wówczas żadnego udziału. Natomiast dzięki dokapitalizowaniu nowy inwestor objął dodatkowe udziały powiększając tym samym wartość spółki — apeluje Ewa Filipiak.

Jej zdaniem teraz to wszystko może zostań zniweczone przez  sprzedanie należących do gminy udziałów i nie można na to pozwolić  ponieważ "byłoby to wielkim złem i działaniem na szkodę gminy".

Drastyczne podniesienie opłat za odbiór śmieci i sprzedaż udziałów w spółce EKO w konsekwencji przyczyniłoby się do zmarnowania naszych wieloletnich wysiłków na rzecz budowy oszczędnego dla mieszkańców systemu gospodarki odpadami. Może także spowodować trudne do przewidzenia konsekwencje na przyszłość. Dlatego jeszcze raz apeluję do wszystkich radnych Rady Miejskiej w Wadowicach o stanowcze sprzeciwienie się wobec takich planów i zamierzeń obecnych władz gminy — dodaje posłanka.

Jak zagłosują radni Rady Miejskiej, w której większość aktualnie mają sympatycy obecnego burmistrza? Zobaczymy na czwartkowej (15.12) sesji.

 

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

-16 #1 Objektywny 2016-12-14 16:48
Nareszcie cos konkretnego była Burmistrz pomaga obecnym Radnym o stanowcze sprzeciwienie się planom M. Klinowskiego sprzedaży składowiska odpadów komunalnych w Choczni i planom podniesienia cen opłat za śmieci.
Brawo Pani Filipiak Dziekuje w imieniu mieszkanców ( może mnie nie zabija )którzy i tak maja braki budzetowe.
cyt:
"Drastyczne podniesienie opłat za odbiór śmieci i sprzedaż udziałów w spółce EKO w konsekwencji przyczyniłoby się do zmarnowania naszych wieloletnich wysiłków na rzecz budowy oszczędnego dla mieszkańców systemu gospodarki odpadami. Może także spowodować trudne do przewidzenia konsekwencje na przyszłość. Dlatego jeszcze raz apeluję do wszystkich radnych Rady Miejskiej w Wadowicach o stanowcze sprzeciwienie się wobec takich planów i zamierzeń obecnych władz gminy — dodaje posłanka."
I TO JEST PRAWDA
Apel do Radnych - ZACZNIJCIE MYSLEC O MIESZKANCZACH A NIE O KASIE!!(CYT-swo jej duipe!)
+33 #2 gonzo 2016-12-14 17:02
pani FILIPIAK ja pani nie wierzę w ząb jak pani była burmistrzem to pani nas olewała a teraz jak kuba bogu tak bóg kubie
-23 #3 MAKS 2016-12-14 17:21
Bingo!Na to czekaliśmy.
-31 #4 Popieram p. Ewę 2016-12-14 17:24
Gonzo twoje wypociny są żałosne. Pani Ewa zrobiła dla Wadowic więcej niż cała familia koles i kolesianek. Jestem przeciw sprzedaży Eko i przeciwny podwyższaniu o 40% śmieci, ale popieram p. Ewę która ma rację.
+29 #5 KURIOZALNE 2016-12-14 17:36
Jak radni oczekiwali że nimi pokieruje to miała to w nosie! I dzięki temu dziś Klinowski przejął radę! Taka jest prawda! Nie jest Pani społecznikiem ! Bezinteresownie to nic, tylko się poobracać na cały świat i brutalnie wciskać się do sejmu żeby teraz leżeć z kocichem na działce brzuchem do góry! Sejm nie jest odpoczynkiem dla emerytów za zasługi lecz miejscem do aktywnej pracy!!!
+29 #6 Adam. 2016-12-14 17:45
Manipulują nami zarówno Klinowski jak i Filipiak ze swoim szefem biura Kotarbą.

Nad wysypiskiem została utracona pełna kontrola już w 2013 r. Każdy kto tylko raz widział panów z Empolu zdaje sobie sprawę kim oni są, wiec opowiadanie dzisiaj bajek przez panią Filipiak jest komiczne. Strategiczny partner... buhahaha
+5 #7 młodzi bez pracy 2016-12-14 18:08
Nie możemy Klinowskiemu pozwolić na podwyżkę cen śmieci i na sprzedaż majątku gminnego z takim trudem wypracowanego przez poprzednią burmistrz.
Możecie sobie minusować teraz, ale prawdy nie zaklinujecie. Mamy dość podwyżek i błędnych decyzji. Członek rady nadzorczej Eko Klinowski i prezes Koper powinni wycofać się.
+26 #8 bełkot 2016-12-14 18:23
Cytuję Adam.:
Manipulują nami zarówno Klinowski jak i Filipiak ze swoim szefem biura Kotarbą.

Nad wysypiskiem została utracona pełna kontrola już w 2013 r. Każdy kto tylko raz widział panów z Empolu zdaje sobie sprawę kim oni są, wiec opowiadanie dzisiaj bajek przez panią Filipiak jest komiczne. Strategiczny partner... buhahaha

Dokładnie tak i to co pisze EF to bełkot ...jak nie sprzedała...jak sprzedała bo mają 51% i pytanie dlaczego w takim tempie sprzedawała udziały
+3 #9 zasadnicze pytanie 2016-12-14 18:24
Dlaczego Eko z Klinowskim i Koprem nie chcą wziąć kredytu na budowę drugiej niecki.

Każdy bank da kredyt na dobrych warunkach spółce Eko. Ponieważ śmieci to złoty interes i każdy to wie.

Gmina w ogóle nie musi nić dawać ani sprzedawać.
-6 #10 DOŚĆ KŁAMSTW 2016-12-14 18:31
Gmina nigdy nie sprzedała żadnego udziału. Dość tych głupich kłamstw.

Inwestor strategiczny objął nowe udziały poprzez dokapitalizowan ie spółki i budowę RIPOK z własnych środków.
W ten sposób wartość spółki się zwiększyła i nowy inwestor mógł objąć dodatkowe udziały oraz wziąć na siebie odpowiedzialnoś ć za bieżącą działalność.
Czy to już jest jasne.

Ktoś nawet bredził że spółka przynosi straty, to pytam się z czego spółka Eko płaci wynagrodzenie dla prezesa Kopra i członka rady nadzorczej Klinowskiego?
Co ze straty?
+1 #11 Sprostowanie 2016-12-14 18:36
Cytuję DOŚĆ KŁAMSTW:
Gmina nigdy nie sprzedała żadnego udziału. Dość tych głupich kłamstw.

Inwestor strategiczny objął nowe udziały poprzez dokapitalizowanie spółki i budowę RIPOK z własnych środków.
W ten sposób wartość spółki się zwiększyła i nowy inwestor mógł objąć dodatkowe udziały oraz wziąć na siebie odpowiedzialność za bieżącą działalność.
Czy to już jest jasne.

Ktoś nawet bredził że spółka przynosi straty, to pytam się z czego spółka Eko płaci wynagrodzenie dla prezesa Kopra i członka rady nadzorczej Klinowskiego?
Co ze straty?


Oczywiście głupimi kłamstwami są bajki, że gmina sprzedała udziały.
Jak dotąd nic nie sprzedała.
+13 #12 Sklerotyk 2016-12-14 19:47
Jakby na chwile zapomnieć o EF i MK i popatrzeć na to okiem zewnętrzynym. Czy jakby Gmina Wadowice miała piekarnie która miałby przynośić zysk to bułki w mieście byłby tańsze? Pewno że nie. To czemu ludzie myślą że ze śmieciami będzie inaczej. Pomijając fakt że 49% nie jest żadną własnością. Gotówka za udziały jest więcej warta niż udziały same z siebie w tym wypadku - oczywiście to moja opinia i każdy może zdecydować inaczej ponosząc tego konsekwencje.

A co do ceny za wywóz śmieci ... rzecz raczej konieczna, radni mogą zdecydowac ile bezpośrednio wezmą od mieszkańców ale na koniec gmina i tak zapłaci tyle samo ... Jakimi pieniędzmi? no mieszkańców
-18 #13 Nie ściemniaj koleś 2016-12-14 20:19
49% w udziałach to jest 49% własności dlatego już nie ściemniaj że to nic nie jest. Jest to bardO dużo, bo to od 3 lat nazywa się RIPOK jedyna instalacja w na cały powiat.
Jest ona obecnie więcej warta niż kopalnoa złota, jeżeli mamyna myśli potencjalne zyski.
W związku z tym jest za co dziękować Filipiak, bo gmina zyskała o niemożna teraz tego zmarnowaćq.
-26 #14 jbrynkus 2016-12-14 20:58
cieszę się, że Pani Poseł Ewa Filipiak wreszcie się odezwała w tej sprawie. Szkoda, że nie zrobiła tego wcześniej. Ważne jednak, że to zrobiła. Mam nadzieję, że wybrani z jej listy radni opamiętają się i zagłosują rozsądnie. Daliśmy Radnym materiały pokazujące:
1. całkowicie niewłaściwą metodologię wyceny udziałów EKO. To jest przestępstwo taka metodologia
2. pokazaliśmy nieuczciwą wycenę kosztów budowy niecki - to skandal, że różnica wynosi aż kilka milionów
3. pokazaliśmy działania Empolu w Raciborzu, gdzie od razu po przejęcia RIPOK-a cena śmieci dla mieszkańców poszła w górę
4. ważne jest też to, że EKO nie wzięło udziału w przetargu na wywóz śmieci w gminie Wadowice - z jakiego powodu. To ewidentny dowód na to, że Klinowski działa na szkodę gminy i mieszkańców Wadowic
5. No i jeszcze jeden argument, których można mnożyć tu w nieskończoność - to stwierdzenie, że Klinowski jako zawodowy lobbysta działa na rzecz Empolu, a jest to niezgodne z ustawą o lobbingu. Tym musi zająć się prokuratura - działanie na szkodę podmiotu, który reprezentuje
Radni przemyślcie kogo reprezentujecie . Część z was na pewno burmistrza. Was stać na wyższe opłaty, a być może liczycie na jakąś wdzięczność wnuka ubeka. Nie liczcie na to - już dawno udowodnił, że kolegów olewa
+21 #15 @Brynkus 2016-12-14 21:03
Cytuję jbrynkus:
cieszę się, że Pani Poseł Ewa Filipiak wreszcie się odezwała w tej sprawie. Szkoda, że nie zrobiła tego wcześniej. Ważne jednak, że to zrobiła. Mam nadzieję, że wybrani z jej listy radni opamiętają się i zagłosują rozsądnie. Daliśmy Radnym materiały pokazujące:
1. całkowicie niewłaściwą metodologię wyceny udziałów EKO. To jest przestępstwo taka metodologia
2. pokazaliśmy nieuczciwą wycenę kosztów budowy niecki - to skandal, że różnica wynosi aż kilka milionów
3. pokazaliśmy działania Empolu w Raciborzu, gdzie od razu po przejęcia RIPOK-a cena śmieci dla mieszkańców poszła w górę
4. ważne jest też to, że EKO nie wzięło udziału w przetargu na wywóz śmieci w gminie Wadowice - z jakiego powodu. To ewidentny dowód na to, że Klinowski działa na szkodę gminy i mieszkańców Wadowic
5. No i jeszcze jeden argument, których można mnożyć tu w nieskończoność - to stwierdzenie, że Klinowski jako zawodowy lobbysta działa na rzecz Empolu, a jest to niezgodne z ustawą o lobbingu. Tym musi zająć się prokuratura - działanie na szkodę podmiotu, który reprezentuje
Radni przemyślcie kogo reprezentujecie. Część z was na pewno burmistrza. Was stać na wyższe opłaty, a być może liczycie na jakąś wdzięczność wnuka ubeka. Nie liczcie na to - już dawno udowodnił, że kolegów olewa

Na wszystkim chce się pan znać nawet na tym, że burmistrz wolno lać, a nie zna się pan na niczym i wprowadza chamskie zachowania do Wadowic, może lepiej skupić się na wykładach bo studentki nie mają dobrego zdania :lol:
+21 #16 @j.Brynkus 2016-12-14 21:26

Na wszystkim chce się pan znać nawet na tym, że burmistrz wolno lać, a nie zna się pan na niczym i wprowadza chamskie zachowania do Wadowic, może lepiej skupić się na wykładach bo studentki nie mają dobrego zdania :lol:

Pięknie pan wypowiada słowo ubek, ale proszę się też nauczyć, że kobiece piersi to nie ....cycki :lol:
-22 #17 jbrynkus 2016-12-14 21:46
@@j.Brynkus
- widzisz tchórzu - ja piszę pod swoim nazwiskiem, a ty się ukrywasz pod nickiem "odważnie" piszesz chamskie teksty
+23 #18 @jbrynkus 2016-12-14 21:51
Co tu chamskiego, przecież popiera pan walenie na odlew, nie było tam pana, a wie pan lepiej, a o burmistrzu ciągle z ubeckiej strony. Czy panu nie wstyd? czy taki styl uprawiania polityki przystoi wykładowcy?
-20 #19 jbrynkus 2016-12-14 21:57
@@jbrynkus
- czytaj ze zrozumieniem. Mój wpis był do @j.Brynkus. Do tego chamskiego wpisu.
Do @jbrynkus mogę się odnieść merytorycznie.
Dla mnie stwierdzenie wnuk ubeka oznacza identyfikację kulturowo-świat opoglądową burmistrza. Nigdy nie uznał takiego określenia za hańbiące dla niego. Nie musisz ty mu tego przypominać, że takie określenie ma pejoratywny charakter.
Poza tym ty też unikasz przyznania się do swojego nazwiska. Wstydzisz się go??
+22 #20 @jbrynkus 2016-12-14 22:07
Wybiórczo pan szuka, szukaj pan na wysokich stanowiskach dzieci SB skoro pan taki poszukiwacz, brzydko pan się zachowuję, a żaden z wpisów nieobraża. Pan chciałby chamskie zwyczaje w mieście wprowadzać...mo że na sztachety się będziemy wszyscy okładać. Czasem warto milczeć panie pośle.
+21 #21 cipcia@brynkus 2016-12-14 22:19
Bulwersuje lub niepokoi pana posła pochodzenie burmistrza, jego przodek (czyt. dziadek). Może tak być zgadzam się ma pan do tego prawo. Skoro jednak tak, to czy volksdeutsch był lepszy od ubeka? Czy wie pan kim był dziadek poprzedniej burmistrz? Czy jako historyk może pan odpowiedzieć na pytanie czy w czasie wojny dzieci kogoś kto podpisał volks listę też były z automatu volsdeutschami? Apeluję. Niech pan do tego nie wraca, bo na tym temacie "przejechała" się poprzednia ekipa.
+23 #22 Mieszkaniec Gminy 2016-12-14 22:30
Czy ktoś w ogóle apele takich ludzi jak Ewa Filipiak bierze poważnie?
+1 #23 @cipcia 2016-12-14 23:10
Cytuję cipcia@brynkus:
Bulwersuje lub niepokoi pana posła pochodzenie burmistrza, jego przodek (czyt. dziadek). Może tak być zgadzam się ma pan do tego prawo. Skoro jednak tak, to czy volksdeutsch był lepszy od ubeka? Czy wie pan kim był dziadek poprzedniej burmistrz? Czy jako historyk może pan odpowiedzieć na pytanie czy w czasie wojny dzieci kogoś kto podpisał volks listę też były z automatu volsdeutschami? Apeluję. Niech pan do tego nie wraca, bo na tym temacie "przejechała" się poprzednia ekipa.

a może popatrz na to tak: tragedią Wadowic w najnowszej historii miasta w okresie "wolnej" Polski, było to, że wadowiczanie mieli do wyboru i wybierali - albo potomka volksdoeutscha, albo U-Beka. I tak źle, i tak - niedobrze. Może pora na normalność.
+11 #24 @@cipcia 2016-12-14 23:14
Cytuję @cipcia:
Cytuję cipcia@brynkus:
Bulwersuje lub niepokoi pana posła pochodzenie burmistrza, jego przodek (czyt. dziadek). Może tak być zgadzam się ma pan do tego prawo. Skoro jednak tak, to czy volksdeutsch był lepszy od ubeka? Czy wie pan kim był dziadek poprzedniej burmistrz? Czy jako historyk może pan odpowiedzieć na pytanie czy w czasie wojny dzieci kogoś kto podpisał volks listę też były z automatu volsdeutschami? Apeluję. Niech pan do tego nie wraca, bo na tym temacie "przejechała" się poprzednia ekipa.

a może popatrz na to tak: tragedią Wadowic w najnowszej historii miasta w okresie "wolnej" Polski, było to, że wadowiczanie mieli do wyboru i wybierali - albo potomka volksdoeutscha, albo U-Beka. I tak źle, i tak - niedobrze. Może pora na normalność.

Stuknij się w głowę Brynku s w życiu nie zostanie burmistrzem. Standardy białoruskie preferujecie.
+8 #25 @@@cipcia 2016-12-14 23:19
Cytuję @@cipcia:
Cytuję @cipcia:
Cytuję cipcia@brynkus:
Bulwersuje lub niepokoi pana posła pochodzenie burmistrza, jego przodek (czyt. dziadek). Może tak być zgadzam się ma pan do tego prawo. Skoro jednak tak, to czy volksdeutsch był lepszy od ubeka? Czy wie pan kim był dziadek poprzedniej burmistrz? Czy jako historyk może pan odpowiedzieć na pytanie czy w czasie wojny dzieci kogoś kto podpisał volks listę też były z automatu volsdeutschami? Apeluję. Niech pan do tego nie wraca, bo na tym temacie "przejechała" się poprzednia ekipa.

a może popatrz na to tak: tragedią Wadowic w najnowszej historii miasta w okresie "wolnej" Polski, było to, że wadowiczanie mieli do wyboru i wybierali - albo potomka volksdoeutscha, albo U-Beka. I tak źle, i tak - niedobrze. Może pora na normalność.

Stuknij się w głowę Brynku s w życiu nie zostanie burmistrzem. Standardy białoruskie preferujecie.

a kto tu mówi o Brynkusie? Imoprt poszukujący miejsca i stołka - to wg ciebie normalność?
-2 #26 DAWID 2016-12-15 07:20
Niech sprzedają samo wysypiskao a empol niech dzierżawi ziemię na której się znajduje.
Ziemia na której się znajduje wysypisko jest dużo więcej warta niż ta za którą chcą sprzedać w dodatku rozdają obcym ziemie Wadowickie.
(sprzedajesz tylko raz!!!a z dzierżawy kasa leci cały czas)
+2 #27 ZKamiński 2016-12-15 08:53
Ciekawe jak Pani Filipiak zmnienia sie zdanie. Kiedyś blokowała BDI, teraz jest jego orędowniczką. Kiedyś podpisała niekorzystną dla gminy umowę z Empolem (oddając 51% oddajesz tak naprawdę władzę nad spółką) a teraz apeluje. Ale tak faktycznie to Filipiak sprzedała Eko narobiła bałaganu. Czy nalezy sprzedac pozostałe udziały? Oczywiście NIE! Należy natychmiast usunąć Kopra w Eko, zatrudnić niezależnego menagera i uzdrowić sytuacje w spółce, która ma stały dopływ gotówki ( smieci). I to wszystko da się przeprowadzić bez podwyżek dla mieszkańców.
-10 #28 znowu kłamstwa ? 2016-12-15 10:49
Czy młody emeryt mundurowy nie wie że pomysł budowy BDI jest dziełem p. Ewy?
czy on dalej nie wie że gmina nie sprzedała ani jednego udziału wysypiska śmieci?

Jak widać powyżej, ten emeryt mundurowy nie wie nawet, że ktoś nam zbudował RIPOK za swoje prywatne pieniądze i uratował wysypisko w Choczni przed likwidacją.
+6 #29 ZKamiński 2016-12-15 11:14
Cytuję znowu kłamstwa ?:
Czy młody emeryt mundurowy nie wie że pomysł budowy BDI jest dziełem p. Ewy?
czy on dalej nie wie że gmina nie sprzedała ani jednego udziału wysypiska śmieci?

Jak widać powyżej, ten emeryt mundurowy nie wie nawet, że ktoś nam zbudował RIPOK za swoje prywatne pieniądze i uratował wysypisko w Choczni przed likwidacją.


Dziękuję za zakwalifikowani e do "młodych". BDI nie było pomysłem Ewy Filipiak tylko Rapciaka z GDDKiA. Natomiast przekazanie we władztwo prywatnemu przedsiębiorcy 51% udziałów w EKO ( objetnie czy poprzez sprzedaż czy dokapitalizowan ie i podniesienie udziałów) w praktyce oznaczało utratę kontroli nad tą spółką.
+17 #30 słaby spektakl 2016-12-15 11:14
hahaha teraz się odezwała a 51% śmietnika opyliła empolowi. Teraz wielce doradza jak spółka jest w obych rękach empol ma większość i rządzi. Przynajmniej by się nie kompromitowała
+8 #31 mieszkaniec 2016-12-15 11:34
Proste pytanie: ile kosztowało wybudowanie RIPOK, że warte było aż 51% ?
-11 #32 Włącz rozum 2016-12-15 12:15
Cytuję mieszkaniec:
Proste pytanie: ile kosztowało wybudowanie RIPOK, że warte było aż 51% ?


Gdyby budować miał podmiot publiczny (gmina) to RIPOK kosztowałby około 27 milionów zł, lecz gdy buduje podmiotniepubli czny to koszty są znacznie niższe 8 mln zł.
Teraz rozumiecie po co był gminie bny inwestor strategiczny.
Ale tego ani Klinowski ani jego układ chyba nie rozumie.
-5 #33 Włącz rozum 2016-12-15 12:19
Cytuję Włącz rozum:
Cytuję mieszkaniec:
Proste pytanie: ile kosztowało wybudowanie RIPOK, że warte było aż 51% ?


Gdyby budować miał podmiot publiczny (gmina) to RIPOK kosztowałby około 27 milionów zł, lecz gdy buduje podmiot niepubliczny to koszty są znacznie niższe, 8 mln zł.
Teraz rozumiecie po co był gminie bny inwestor strategiczny.
Ale tego ani Klinowski ani jego układ chyba nie rozumie.


W końcu teraz pojąłem głupotę tych co kłamią.
Bo gmina nie sprzedała ani jednego udziału.
+1 #34 mieszkaniec 2016-12-15 13:14
# Włącz rozum
Informacje masz od inwestora lub może tam pracowałeś ? Czy to są ceny rynkowe ,czy wymyślone ?. Parę przenośników i kilku przebierających pracowników aż tyle kosztuje?
Zastanawiające.
+8 #35 rew 2016-12-15 21:44
Cytuję jbrynkus:
@@jbrynkus
- czytaj ze zrozumieniem. Mój wpis był do @j.Brynkus. Do tego chamskiego wpisu.
Do @jbrynkus mogę się odnieść merytorycznie.
Dla mnie stwierdzenie wnuk ubeka oznacza identyfikację kulturowo-światopoglądową burmistrza. Nigdy nie uznał takiego określenia za hańbiące dla niego. Nie musisz ty mu tego przypominać, że takie określenie ma pejoratywny charakter.
Poza tym ty też unikasz przyznania się do swojego nazwiska. Wstydzisz się go??


Odkąd to określenie "wnuk ubeka" to identyfikacja kulturowo-śwait opoglądową? Pisze Pan wierutne bzdury. To jest po prostu deprecjonowanie osoby poprzez wypominnie dziadków, pradziadków i innych krewnych. Jest to niskie, niekulturalne i nie licuje z funkcją wykładowcy uniwersyteckieg o. Niestety Pańskie ostatnie wypowiedzi publiczne skreślają Pana jako człowieka, wykładowcę i posła.
+5 #36 @Z,Kamiński 2016-12-15 22:27
Cytuję ZKamiński:
Cytuję znowu kłamstwa ?:
Czy młody emeryt mundurowy nie wie że pomysł budowy BDI jest dziełem p. Ewy?
czy on dalej nie wie że gmina nie sprzedała ani jednego udziału wysypiska śmieci?

Jak widać powyżej, ten emeryt mundurowy nie wie nawet, że ktoś nam zbudował RIPOK za swoje prywatne pieniądze i uratował wysypisko w Choczni przed likwidacją.


Dziękuję za zakwalifikowanie do "młodych". BDI nie było pomysłem Ewy Filipiak tylko Rapciaka z GDDKiA. Natomiast przekazanie we władztwo prywatnemu przedsiębiorcy 51% udziałów w EKO ( objetnie czy poprzez sprzedaż czy dokapitalizowanie i podniesienie udziałów) w praktyce oznaczało utratę kontroli nad tą spółką.

To o wiele lepsze niż "groteskowy policjant" w/g muzy poselskiej ;-)
-9 #37 do odwżnych 2016-12-17 11:09
Tak czytam i nie wierzę - tak już wam nerwy puszczają - wy zwolennicy klina-że pacyfikujecie wszystkie inne od waszych komentarze?! My mieszkańcy -wyborcy was obserwujemy, wnioski wyciągniemy. Posłom dziękujemy, że nie zapomnieli w czyim interesie występują!
+4 #38 @do odwżnych 2016-12-18 19:42
Tak patrze na panią poseł i cóż. ..straszna z niej babuleńka. Powinna zająć się wnukami, a nie uprawianiem polityki. Czas już minął i pora odejść z godnością.
+2 #39 omerta666 2016-12-19 09:32
Poseł Ewa Filipiak:
Wystąpienia: 1.
Zapytania: 2.
Pytania w sprawach bieżących: 1.
Nie mam pytań co do tej Pani, Sejm to nie przechowalnia rupieci przed emeryturą. Bierze Pani pieniądze z moich podatków.
+2 #40 omerta666 2016-12-19 09:34
Cytuję do odwżnych:
Tak czytam i nie wierzę - tak już wam nerwy puszczają - wy zwolennicy klina-że pacyfikujecie wszystkie inne od waszych komentarze?! My mieszkańcy -wyborcy was obserwujemy, wnioski wyciągniemy. Posłom dziękujemy, że nie zapomnieli w czyim interesie występują!

Wiesz pisze tutaj bo Pan Płaszczyca dał mi wieczystego bana na w24. Tak mu moje komentarze nie pasowały. Tam tylko towarzystwo wzajemnej adoracji

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.