Zmiany w Wadowickim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji: nowym prezesem spółki został 64-let
Zmiana prezesa w wodociągach. Odwołano Andrzeja Smagę

Zmiany w Wadowickim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji: nowym prezesem spółki został 64-letni Alfred Karelus, który zastąpił Andrzeja Smagę.

W poniedziałek (29.06) zebrała się rada nadzorcza Wadowickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, spółki, w której gmina Wadowice ma większość udziałów (98%). Burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski zadecydował, że dotychczasowemu prezesowi spółki Andrzejowi Smadze nie zostanie przedłużona umowa. Smaga był prezesem ponad 15 lat.

Burmistrz powołał na to stanowisko od 1 lipca 64-letniego Alfreda Karelusa, właściciela firmy Eka-Term z Choczni zajmującej się systemami klimatyzacyjnymi i wentylacyjnymi. W radzie Wadowickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji zasiadają Andrzej Zieliński z Tomic, Anna Bojęś oraz Magdalena Wawro z Wadowic.

Przed spółką poważne zadania, zwłaszcza gospodarka ściekowa pozostawia sporo do życzenia. Nowy prezes powinien sprostać wyzwaniom, ma ponad 30-letnie doświadczenie w branży. Zatrudniając go Rada Nadzorcza na mój wniosek dokonała również redukcji wynagrodzenia zarządu. To już kolejne cięcia wynagrodzeń zarządów w spółkach gminnych - mówi nam burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski.

Przypomnijmy, że to nie pierwsze poważne zmiany w spółkach, w których gmina Wadowice ma udziały. Niedawno na stanowisku wiceprezesa Przedsiębiorstwa Komunalnego Eko Sp. z o.o. w Choczni, Lesława Makucha zastąpił Paweł Koper, doszło też do zmian w radach nadzorczych.


(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+27 #1 STOP 2015-06-30 12:44
Sto układom! Hahaha. Taka Nikosia, kolegi Klina. Tyle w temacie.
+32 #2 stop układom czas ba 2015-06-30 12:55
śmiech na sali, którego jeszcze kolegę osadzi?? albo rodzinę? trochę tych gęb jest...
+31 #3 future 2015-06-30 13:08
Klinu wtłoczy jeszcze wielu znajomków w swój układ. A miały być konkursy, praca dla młodych, wykształconych, kompetentnych.

Klinowski zawodzi z każdym dniem. Sitwa goni sitwę.
+18 #4 PiotriPaweł 2015-06-30 13:42
Na fejsie widac jak byk że syn pana nowego prezesa to ziomek burmistrza. hehehehe dobre klinu dobre STOP STARYM UKŁADOM TWORZYMY NOWE !! GRATULACJE
+25 #5 Rodzic xxx 2015-06-30 13:50
To jakiś żart .
"KONIEC UKŁADÓW"
Kolejny minus
+49 #6 ale jaja 2015-06-30 14:12
a wiecie, że komentujaca Ola na wadowice24.pl to Karina Płaszczyca
siadło im komentowanie to musi dziewczynka teraz zapierdzielać
+19 #7 Bronek Samusionek 2015-06-30 14:13
ja wiedziałem, że to ona
+13 #8 ciekawe 2015-06-30 14:16
już niedługo ukażą sie plakaty na miescie z nowym wadowickim układem
p.s. panu H. dziekujemy za udostępnienie nam zdjęć i publikację
+20 #9 Marzena S. 2015-06-30 14:18
a ja się pytam co na to wszystko Dziadunio?????? ??????
+6 #10 Genowefa nie pinda 2015-06-30 14:20
a pan Smaga to dalej ma tą czarnulke , czy tylko to jest jego podwładna?????? ??
+26 #11 rektor 2015-06-30 14:23
Karelus ma jakieś studia?
+21 #12 @rektor 2015-06-30 14:52
takie same jak Płaszczyca, he he
może byscie napisali o jego wykształceniu, którego nie ma
+14 #13 białoruś 2015-06-30 15:11
Sprawdzcie czy macie jeszcze wodę?
+15 #14 samoa 2015-06-30 18:13
Porażka panie burmistrzu,i owszem, pan Karelus widzi wodę i takie też ma kompetencje,szk oda że tak
+9 #15 dert 2015-06-30 18:39
To w urzędzie miasta dychną od dziwaka :lol: brawo klinu.
+10 #16 dert 2015-06-30 19:00
smaga technik elektryk a Alfred ?
+23 #17 dert 2015-06-30 19:22
Alfred teraz ostro do roboty ! w pierwszej kolejności kanalizacja w miescie wszędzie tam gdzie z deszczówką płyną odchody ludzkie. sezonie to z kratek tak śmierdzi że trudno wytrzymać...
+3 #18 Duchovny 2015-06-30 19:27
Brawo Panie Burmistrzu!
-7 #19 okiem kobiety 2015-06-30 19:45
Pamiętam Pana Karelusa z lat osiemdziesiątyc h jako bardzo przystojnego mężczyznę :-)
0 #20 ala 2015-06-30 20:09
Zapomnieliście że Alfred to kolega Makucha! o co tu chodzi?
+1 #21 zosia 2015-06-30 20:13
Cytuję Genowefa nie pinda:
a pan Smaga to dalej ma tą czarnulke , czy tylko to jest jego podwładna????????

Ta Pani łatwo się przestawia nie będzie problem
+9 #22 roma 2015-06-30 20:59
Cytuję Genowefa nie pinda:
a pan Smaga to dalej ma tą czarnulke , czy tylko to jest jego podwładna????????

nie wchodz z butami w prywatne życie to nie ten temat-rozumiesz
+14 #23 roma 2015-06-30 21:13
Ja myslałam że stawiamy na MŁODYCH cóż widać że znajomości biorą górę
+16 #24 Karelax 2015-06-30 21:26
no cóż, widać, że czasem imprezowanie z młodości, wspólne balangi i przypały mogą procentować w przyszłości,
+10 #25 Fan Staszka 2015-06-30 21:49
Cytuję zosia:
Cytuję Genowefa nie pinda:
a pan Smaga to dalej ma tą czarnulke , czy tylko to jest jego podwładna????????

Ta Pani łatwo się przestawia nie będzie problem

Pozostaje miec nadzieje ze nowy Prezes jest odporny na takie panie
+7 #26 Fan Staszka 2015-06-30 21:56
Cytuję roma:
Cytuję Genowefa nie pinda:
a pan Smaga to dalej ma tą czarnulke , czy tylko to jest jego podwładna????????

nie wchodz z butami w prywatne życie to nie ten temat-rozumiesz

Jak nie znasz tematu od srodka to sie nie wypowiadaj.Pryw atne zycie jest po godzinach pracy a nie podczas nich.A kto rzadzi Wodociagami to kazdy zainteresowany wie.
+2 #27 Fan Staszka 2015-06-30 22:12
Klinowski miał zrobic porzadek a co robi? Wyrzuca Smage tylko za to ze jest powiazany z Ewa. I co z tego? Tyle lat zarzadzał WPWIK ile inwestycji zrobił ile srodkow z UE pozyskał.Zadajc ie sobie trud i sprawdzcie ceny za wode i scieki w regionie i zobaczcie jaka mamy cene w porównaniu z innymi a jaka jakosc. I za to wyrzuca sie dobrego Gospodarza? Głosowałem za Klinowskim bo miało byc bez układow, konkursy, ludzie kompetentni,mło dzi, dobry pracownik miał zostac a co Burmistrz robi? Czy ktos wyrzuca dobrego zarzadce tylko dlatego ze jest znajomym Ewy? WPWiK sa własnoscia Gminy Wadowice wiec do P.Burmistrza teraz "Zły to ptak co własne gniazdo kala"
+12 #28 Fan Staszka 2015-06-30 22:51
Cytuję roma:
Ja myslałam że stawiamy na MŁODYCH cóż widać że znajomości biorą górę

Tez tak myslalem Roma dalem sie nabrac na kiełbase wyborcza Klinowskiego jak wielu innych.A teraz wychodzi ze nie o dobro mieszkancow P.Klinowskiemu chodzi.Moje głosy na niego to był bład.Powiem tak: Mnie jako swojego wyborce (w obu turach) oszukał juz po 6 miesiacach burmistrzowania .Pozdrawiam
+5 #29 dert 2015-06-30 23:09
Cytuję okiem kobiety:
Pamiętam Pana Karelusa z lat osiemdziesiątych jako bardzo przystojnego mężczyznę :-)

http://www.grafkom.pl/sztafeta/sztafeta1/obsluga.html
-5 #30 Elżbieta Łaski 2015-07-01 00:05
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.
+4 #31 Elżbieta Łaski 2015-07-01 00:09
do dert
Pamiętam pana Karelusa z dzieciństwa. Mieszkali na Kopernika w dwójce.
Bardzo fajna rodzina. Lepiej, żeby tak zostało :)
+9 #32 dert 2015-07-01 07:04
Cytuję Elżbieta Łaski:
do dert
Pamiętam pana Karelusa z dzieciństwa. Mieszkali na Kopernika w dwójce.
Bardzo fajna rodzina. Lepiej, żeby tak zostało :)

Alfreda znam od lat i też go lubie.......
+10 #33 dert 2015-07-01 07:12
Smage też znam od lat :P ale jako prezes to już inna historia .....
+8 #34 dert 2015-07-01 07:25
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

wypisujesz że Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
Z tym nie zgodzę sie bo facet ma absolutną racje i gdyby tego nie zrobił to jestem po twojej stronie .
-17 #35 Elżbieta Łaski 2015-07-01 08:15
Cytuję dert:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

wypisujesz że Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
Z tym nie zgodzę sie bo facet ma absolutną racje i gdyby tego nie zrobił to jestem po twojej stronie .


W aferze Pod Lipką wykazał się brakiem znajomości prawa i złamał wszystkie zasady,jakimi powinien kierować się burmistrz miasta. Wtedy ostatecznie stracił mój szacunek.
+18 #36 Stefan 2015-07-01 08:25
Teraz pora na Termowad.
+6 #37 roma 2015-07-01 08:52
Cytuję Fan Staszka:
Cytuję roma:
Ja myslałam że stawiamy na MŁODYCH cóż widać że znajomości biorą górę

Tez tak myslalem Roma dalem sie nabrac na kiełbase wyborcza Klinowskiego jak wielu innych.A teraz wychodzi ze nie o dobro mieszkancow P.Klinowskiemu chodzi.Moje głosy na niego to był bład.Powiem tak: Mnie jako swojego wyborce (w obu turach) oszukał juz po 6 miesiacach burmistrzowania.Pozdrawiam

ja nie jestem na weto co do samego burmistrza gdyby było głosowanie oddalabym na niego głos ale wtym przypadku popełnil błąd powinien byc konkurs na obiecie tego stanowiska a nie z wolnej reki strzał.Tu widac kolesiostwo
+14 #38 roma 2015-07-01 09:04
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

kobieto wez się w garsc i nie bredz to co wypisujesz to jest wina ex pani burmistrz,obecn y wszedł w wielkie G-no i dobrze sobie radzi.robi dobra robote ROZWALAJĄC stary system.Ityle w temacie
-11 #39 Elżbieta Łaski 2015-07-01 09:31
Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

kobieto wez się w garsc i nie bredz to co wypisujesz to jest wina ex pani burmistrz,obecny wszedł w wielkie G-no i dobrze sobie radzi.robi dobra robote ROZWALAJĄC stary system.Ityle w temacie


ROZWALA stary układ i tworzy nowy, bo jak sama piszesz, mógł ogłosić konkurs, a jest KOLESIOSTWO.
+15 #40 paweł 2015-07-01 09:40
popierałam Burmistrza niech robi czystki ale w tej chwili to co zrobił że powołał Pana Karelusa do wodociągów to jest kpina Karelus niech już idzie na emeryture gdzie są konkursy i start w nich ludzi młodych dobrze wykształconych Panie Burmistrzu wstydze sie teraz że głosowałem na pana
+4 #41 Dron 2015-07-01 09:55
Jedyny pozytyw tej niedemokratyczn ej akcji wymiany "świeczki na kijek" to obniżenie apanaży zarządu.Reszta to wendetta ekonomiczno - biurokratyczna.
-2 #42 Elżbieta Łaski 2015-07-01 09:55
Cytuję paweł:
popierałam Burmistrza niech robi czystki ale w tej chwili to co zrobił że powołał Pana Karelusa do wodociągów to jest kpina Karelus niech już idzie na emeryture gdzie są konkursy i start w nich ludzi młodych dobrze wykształconych Panie Burmistrzu wstydze sie teraz że głosowałem na pana

Cytuję paweł:
popierałam Burmistrza niech robi czystki ale w tej chwili to co zrobił że powołał Pana Karelusa do wodociągów to jest kpina Karelus niech już idzie na emeryture gdzie są konkursy i start w nich ludzi młodych dobrze wykształconych Panie Burmistrzu wstydze sie teraz że głosowałem na pana


Również popieram czystki ale nie chcę nowego układu. Grupa Klinowskiego tylko o tym marzyła i teraz z nich korzysta. Czysty pieniądz do ich kieszeni.
-4 #43 Elżbieta Łaski 2015-07-01 11:12
Cytuję Dron:
Jedyny pozytyw tej niedemokratycznej akcji wymiany "świeczki na kijek" to obniżenie apanaży zarządu.Reszta to wendetta ekonomiczno - biurokratyczna.


Nie liczcie na poprawę rzeczywistości, Tu i tam podaruje rower, zrobi sobie focię, opublikuje na fb i ma Was z głowy.
Rozdaje również roboty kuchenne...
+17 #44 Pryszczaty 2015-07-01 11:43
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

kobieto wez się w garsc i nie bredz to co wypisujesz to jest wina ex pani burmistrz,obecny wszedł w wielkie G-no i dobrze sobie radzi.robi dobra robote ROZWALAJĄC stary system.Ityle w temacie


ROZWALA stary układ i tworzy nowy, bo jak sama piszesz, mógł ogłosić konkurs, a jest KOLESIOSTWO.


A teraz dokładnie przeczytajcie:
Ad.1 BDI- to FILIPIAKOWA blokowała budowę BDI - wystarczyć sprawdzić dokumentyb w GDDKiA !!!
Ad.2 Strefa Ekonomiczna - to FILIPIAKOWA przez 20 lat nie stworzyła strefy ekonomicznej, nawet się o nią nie starała - dokumenty w UM , nawet prawdziwej strefy przemysłowej w mieście nie utworzyła.
Ad.3 Centrum handlowe - dlaczego w ostatnich dniach urzędowania FILIPAKOWEJ "uchwalono", że "nowy podmiot gospodarczy" zatrudniający powyżej 50 osób w gminie będzie zwolniony z podatku od nieruchomości na (5) lat?? jaki nowy podmiot jednorazowo mógł zatrudnić ponad 50 osób ?? ile podatku od nieruchomości było by w gminie od terenów po Bumarze ??- ok. 1mln rocznie, kto na tym mógł skorzystać ?? - sami sobie odpowiedzcie !!
Ad.4 Działka nad Skawą - to FILIPAKOWA blokowała inwestycję przez 10 lat dla lokalnej firmy, aby Frączek z Ogrodowej mógł handlować ziemią, za co dostała 2 wyroki sądowe - nie chwali się nimi???
Ad.5 Niszczy UKŁAD - to fakt, ale za to mu CHWAŁA
Ad.6 Starsi ludzie bardzo liczą się dla Klina - to właśnie on chce się z nimi spotykać i załatwiać konkretne sprawy, a nie wręczać medale i mieć ludzi w d..ie jak Filipiakowa
Ad.7 Nie ma żadnej podstawy prawnej aby to negować poza PIENIACTWEM
Ad.8 A kto finansował kampanie FILIPIAKOWEJ ?? Czy przypadkiem nie jakiś biznesmen z wyrokami??
Ad.9 Lipka - to FILIPIAKOWA wynajema mienie miasta za cenę kilka razy niższą niż rynkowa, To MY Mieszkańcy tracimy na tym !! Chcą zostać to niech płacą cenę rynkową !!!
Ad.10 Wszystkiego naprawić po FILIPIAKOWEJ w ciągu kilku miesięcy się nie. !
Pozdrawiam
Pryszczaty
-11 #45 Elżbieta Łaski 2015-07-01 12:49
Cytuję Pryszczaty:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

kobieto wez się w garsc i nie bredz to co wypisujesz to jest wina ex pani burmistrz,obecny wszedł w wielkie G-no i dobrze sobie radzi.robi dobra robote ROZWALAJĄC stary system.Ityle w temacie


ROZWALA stary układ i tworzy nowy, bo jak sama piszesz, mógł ogłosić konkurs, a jest KOLESIOSTWO.


A teraz dokładnie przeczytajcie:
Ad.1 BDI- to FILIPIAKOWA blokowała budowę BDI - wystarczyć sprawdzić dokumentyb w GDDKiA !!!
Ad.2 Strefa Ekonomiczna - to FILIPIAKOWA przez 20 lat nie stworzyła strefy ekonomicznej, nawet się o nią nie starała - dokumenty w UM , nawet prawdziwej strefy przemysłowej w mieście nie utworzyła.
Ad.3 Centrum handlowe - dlaczego w ostatnich dniach urzędowania FILIPAKOWEJ "uchwalono", że "nowy podmiot gospodarczy" zatrudniający powyżej 50 osób w gminie będzie zwolniony z podatku od nieruchomości na (5) lat?? jaki nowy podmiot jednorazowo mógł zatrudnić ponad 50 osób ?? ile podatku od nieruchomości było by w gminie od terenów po Bumarze ??- ok. 1mln rocznie, kto na tym mógł skorzystać ?? - sami sobie odpowiedzcie !!
Ad.4 Działka nad Skawą - to FILIPAKOWA blokowała inwestycję przez 10 lat dla lokalnej firmy, aby Frączek z Ogrodowej mógł handlować ziemią, za co dostała 2 wyroki sądowe - nie chwali się nimi???
Ad.5 Niszczy UKŁAD - to fakt, ale za to mu CHWAŁA
Ad.6 Starsi ludzie bardzo liczą się dla Klina - to właśnie on chce się z nimi spotykać i załatwiać konkretne sprawy, a nie wręczać medale i mieć ludzi w d..ie jak Filipiakowa
Ad.7 Nie ma żadnej podstawy prawnej aby to negować poza PIENIACTWEM
Ad.8 A kto finansował kampanie FILIPIAKOWEJ ?? Czy przypadkiem nie jakiś biznesmen z wyrokami??
Ad.9 Lipka - to FILIPIAKOWA wynajema mienie miasta za cenę kilka razy niższą niż rynkowa, To MY Mieszkańcy tracimy na tym !! Chcą zostać to niech płacą cenę rynkową !!!
Ad.10 Wszystkiego naprawić po FILIPIAKOWEJ w ciągu kilku miesięcy się nie. !
Pozdrawiam
Pryszczaty


Rozumem to Ty nie grzeszysz:
Ad.1 Pani Filipiak zablokowała przebieg BDI, który był nie do przyjęcia. W tej sprawie zgadzała się z Klinowskim.
Ad.2 P. Po wygranej p. Filipiak, miała powstać strefa ekonomiczna. Są na to dowody w urzędzie i w Internecie.
Ad.3 Bardzo słusznie, że zwolniła inwestora z podatku od nieruchomości pod warunkiem, że ten da pracę ponad 50 ludziom. To słuszna decyzja. Inni mniejsi przedsiębiorcy też mają ulgi.
Ad.4 Na koniec kadencji p. Filipiak doszła do zgody z państwem Frączek, co poparli radni, i gmina miała otrzymać ważny pas drogowy do budowy BDI. Klinowski jak zwykle jest przeciwny.
Ad.5 Powstaje NOWY UKŁAD znajomych Klinowskiego. Nazwiska widać w urzędzie i na fb. Osoby te otrzymują intratne oferty, czym Klinowski odwdzięcza się za pomoc w prowadzeniu kampanii wyborczej - reklama, plakaty, strona internetowa - nazwiska znacie.
Ad.6 Klinowski nie spotyka się ze starszymi ludźmi, nie integruje ich, jak obiecywał.
Ad.7 Dz. U. 2006r. Nr 216, poz. 1584 z późn. zm. – dalej jako ustawa antykorupcyjna
Ad.8 Sprawa finansowania kampanii Klinowskiego ŚMIERDZI. Pani Filipiak rozliczenie ma w porządku. To mądra i kulturalna kobieta, w przeciwieństwie do niektórych znajomych JPII.
Ad.9 Sprawa była prosta - wystarczyło postępować zgodnie z porozumieniem z 2013 roku. Klinowski wybrał rozwiązanie siłowe.
Ad. 10 Nawet nie zaczął, a rada sołecka, czyli konkretni ludzie z Kleczy są dla niego nikim

Pisz jeszcze, a na wszystko dostaniesz ode mnie kontrargument. Nie masz nic na obronę Klinowskiego :lol:
Tak, zwalcza układy :lol: Do tego tylko się nadaje :D
+11 #46 Pozazdrościła Oli 2015-07-01 13:12
W 24 ma OLĘ, a Online ma ...Elżbietę Łaski :D :D :D
-14 #47 Brawo Ela 2015-07-01 13:25
Tak trzymaj Łaski. Jesteśmy z Tobą. Kiedyś dałaś się omamić Klinowskiemu ale wreszcie dostrzegłaś druga twarz Klinowskiego. Odpłacimy burmistrzowi za złamanie obietnic wyborczych. Rozliczymy go! Do listy dodaj śledztwo ws finansowania kampanii Klinowskiego i IWW. Wadowice zasługują na uczciwość i normalność. Wkrótce protesty przyjmą zorganizowana formę. Odezwiemy się do Ciebie.
-9 #48 Elżbieta Łaski 2015-07-01 13:48
Cytuję Pozazdrościła Oli:
W 24 ma OLĘ, a Online ma ...Elżbietę Łaski :D :D :D


Tak własnie jest :D Zazdroszczę Oli jej mocy sprawczej :lol: No i żeby urozmaicić pojawiam się tu jako Ela ;-)
-4 #49 Elżbieta Łaski 2015-07-01 14:00
Cytuję Brawo Ela:
Tak trzymaj Łaski. Jesteśmy z Tobą. Kiedyś dałaś się omamić Klinowskiemu ale wreszcie dostrzegłaś druga twarz Klinowskiego. Odpłacimy burmistrzowi za złamanie obietnic wyborczych. Rozliczymy go! Do listy dodaj śledztwo ws finansowania kampanii Klinowskiego i IWW. Wadowice zasługują na uczciwość i normalność. Wkrótce protesty przyjmą zorganizowana formę. Odezwiemy się do Ciebie.


I będzie nowy układ? O, ja na to nie idę :-) Nie po to się ujawniłam, żeby stworzyć Układ Numer Trzy.
Tak czy inaczej, nie da rady bez referendum, czy ktoś tego chce, czy nie. Im starczyło kilka miesięcy na zawiązanie Układu Nowej Władzy. Są lepsi i szybsi od Ewy Filipiak i kompletnie odbiegają od standardów władzy samorządowej.
Moje motto na początek - z chamstwem trzeba walczyć.
+8 #50 Pozazdrościła Oli 2015-07-01 14:23
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję Pozazdrościła Oli:
W 24 ma OLĘ, a Online ma ...Elżbietę Łaski :D :D :D


Tak własnie jest :D Zazdroszczę Oli jej mocy sprawczej :lol: No i żeby urozmaicić pojawiam się tu jako Ela ;-)

Niespełnione kobiety już tak mają :-)
-4 #51 roma 2015-07-01 14:27
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

kobieto wez się w garsc i nie bredz to co wypisujesz to jest wina ex pani burmistrz,obecny wszedł w wielkie G-no i dobrze sobie radzi.robi dobra robote ROZWALAJĄC stary system.Ityle w temacie


ROZWALA stary układ i tworzy nowy, bo jak sama piszesz, mógł ogłosić konkurs, a jest KOLESIOSTWO.

tak masz rację i to mi sie nie podoba o czym juz pisałam i tu mnie zawiodł ale w innych sprawach Go popieram a jest tego duzo jak na pół roku.
-10 #52 Elżbieta Łaski 2015-07-01 14:30
Cytuję Pozazdrościła Oli:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję Pozazdrościła Oli:
W 24 ma OLĘ, a Online ma ...Elżbietę Łaski :D :D :D


Tak własnie jest :D Zazdroszczę Oli jej mocy sprawczej :lol: No i żeby urozmaicić pojawiam się tu jako Ela ;-)

Niespełnione kobiety już tak mają :-)

Cytuję Pozazdrościła Oli:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję Pozazdrościła Oli:
W 24 ma OLĘ, a Online ma ...Elżbietę Łaski :D :D :D


Tak własnie jest :D Zazdroszczę Oli jej mocy sprawczej :lol: No i żeby urozmaicić pojawiam się tu jako Ela ;-)

Niespełnione kobiety już tak mają :-)


Kogo cytujesz? Siebie, czy jakiegoś wadowickiego mędrca? :lol:
-9 #53 Elżbieta Łaski 2015-07-01 14:48
Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

kobieto wez się w garsc i nie bredz to co wypisujesz to jest wina ex pani burmistrz,obecny wszedł w wielkie G-no i dobrze sobie radzi.robi dobra robote ROZWALAJĄC stary system.Ityle w temacie


ROZWALA stary układ i tworzy nowy, bo jak sama piszesz, mógł ogłosić konkurs, a jest KOLESIOSTWO.

tak masz rację i to mi sie nie podoba o czym juz pisałam i tu mnie zawiodł ale w innych sprawach Go popieram a jest tego duzo jak na pół roku.

Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Cytuję roma:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Jedynie REFERENDUM odwoławcze może przywrócić normalność w Wadowicach. Burmistrz Klinowski niszczy nam miasto i nie spełnia swoich obietnic wyborczych.

Dlaczego musimy odwołać burmistrza Klinowskiego:
1) BDI - nie będzie
2) Strefy ekonomicznej - nie będzie
3) Centrum handlowe - zablokował
4) Działka nad Skawą, z pasem drogowym do budowy części BDI - nie był zainteresowany
5) Układy niszczy - i zakłada nowe, swoje własne,
6) Starsi ludzie dla niego nie istnieją
7) Bezprawnie zasiadł w Radzie Nadzorczej EKO.
8) Finansowanie kampanii wyborczej (m.in. faktury za usługi wystawione po terminie).
9) Awantura Pod Lipką z udziałem policji, sanepidu, wodociągów, staży miejskiej, prokuratury
10) Klecza - chodniki i rada sołecka mogą poczekać

W ciągu najbliższych 4 lat, kiedy Kalwaria, Andrychów zorganizują strefy gospodarcze, my będziemy daleko za nimi, będziemy zaściankiem.
Jeśli tego chcecie, nie róbcie nic. Wciąż popierajcie pana Klinowskiego.
Jeśli mamy cokolwiek tu zmienić, musimy go odwołać.

kobieto wez się w garsc i nie bredz to co wypisujesz to jest wina ex pani burmistrz,obecny wszedł w wielkie G-no i dobrze sobie radzi.robi dobra robote ROZWALAJĄC stary system.Ityle w temacie


ROZWALA stary układ i tworzy nowy, bo jak sama piszesz, mógł ogłosić konkurs, a jest KOLESIOSTWO.

tak masz rację i to mi sie nie podoba o czym juz pisałam i tu mnie zawiodł ale w innych sprawach Go popieram a jest tego duzo jak na pół roku.


Rzeczywiście, poradził sobie z niemal wszystkimi układami, usunął ludzi, którzy teraz zieją do niego nienawiścią. Chyba nie można było inaczej.
Co jeszcze zrobił przez ten czas?
-8 #54 Elżbieta Łaski 2015-07-01 15:36
O widzę, że na ten portal czytają sami wyznawcy Klinowskiego :lol:
Cóż takiego zrobił dla Wadowic przez 7 miesięcy?
ZAKUPIŁ ŁAWKI I KOSZE NA ŚMIECI

Idę stad pisać na wadowice24, a wy chwalcie Klinowskiego za każdy rower, robot kuchenny i nową sitwę wadowicką :lol:
+10 #55 Oj Ela 2015-07-01 15:54
Laskawa pani, nie sadze, zeby niejaka "Ola" (inteligentni domyslaja sie o kogo chodzi, patrz kilka wpisow wyzej)miala jakakolwiek moc sprawcza, choc jej sukcesem moze byc to, ze pani jej czegos zazdrosci- chyba kolejnej manipulacji macierzystego portalu, na ktorym i pani sie udziela(faceboo k) liczac na cudowna moc sprawcza pani slowa. Problem pani polega na tym, ze burmistrz nie jest takim, jakim pani go sobie wyobraza, czyli glosowala pani na wlasne wyobrazenie burmistrza - prosze wybaczyc,ale to dosc naiwne podejscie do polityki nawet tej na szczeblu lokalnym. Zycze wiec powodzenia w szukaniu idealnego kandydata.Obawi am sie jednak, ze zawiedziona bedzie pani zawsze, chyba ze pani wpisom przyswieca inny cel, i nie jest to tylko glos zawiedzionej obywatelki. W szesc miesiecy oczekuje pani cudow, kreci nosem jak zawiedziona panna, w ogole postawy roszczeniowe, sa na dziennym porzdku, czyzby to nie efekt dwudziestoletni ej posuchy i kompletnego marazmu?
+11 #56 Oj Ela 2015-07-01 16:10
Cytuję Elżbieta Łaski:
O widzę, że na ten portal czytają sami wyznawcy Klinowskiego :lol:
Cóż takiego zrobił dla Wadowic przez 7 miesięcy?
ZAKUPIŁ ŁAWKI I KOSZE NA ŚMIECI

Idę stad pisać na wadowice24, a wy chwalcie Klinowskiego za każdy rower, robot kuchenny i nową sitwę wadowicką :lol:

Pani Elu, zgodnie z pani tokiem rozumowania, idzie pani wspierac stara sitwe wadowicka?
+9 #57 kujawianka ci ja 2015-07-01 16:24
Od niedawna portal W-ce.24 dziala w drugim pasmie, dla wzmocnienia tzw. sily oddzialywania. To pasmo to tzw. kolchoznik, czyli tajemnicza Ola. Nadajaca, ujadajaca od rana do wieczora.

Ola kreowana jest na czytelniczke (uwaga, jak utrzymuje Ola, kilka osob podpisuje sie tym imieniem, i jakby co, to ona i tak bierze wszystko na klate, która (czytelniczka Ola) z wypiekami na twarzy sledzi wydarzenia w miescie i okolicy, by potem obwiescic wszem i wobec, co ona o tym wszystkim mysli. A mysli Ola ma soczyste, zwlaszcza, gdy pisze w emocjach.
Ola powoli ma stac sie, z tak zwanej dziewczyny z sasiedztawa, autorytetem, ba glosem ludu we wszystkich sprawach zwiazanych z miastem, choc nie wiadomo, co ja do tego ma upowazniac.
Ale zaraz, oprocz Oli, nikt nie ma odwagi (czyzby czula sie osamotniona w swojej walce, przeciez jest pania Ela) przeciwstawic sie burmistrzowi, ktorego porownuje Olenka do glizdy z jakims tam odwlokiem. To juz niestety traci jakimis zaburzeniami osobowosci. Niestety dosc latwo zorientowac sie, kim jest Ola. Na szczescie, wiekszosc jeszce potrafi samodzielnie poslugiwac sie rozumem.
+7 #58 @Oj Ela 2015-07-01 16:41
Ola ma Płaskiego, a Ela nawet Asa nie ma :D
-3 #59 z oddali 2015-07-01 17:01
Jak was czytam, to mi się chce rzygać. Flaki, flaki, flaki ..... flacorze!
+10 #60 roma 2015-07-01 18:25
Cytuję Elżbieta Łaski:
O widzę, że na ten portal czytają sami wyznawcy Klinowskiego :lol:
Cóż takiego zrobił dla Wadowic przez 7 miesięcy?
ZAKUPIŁ ŁAWKI I KOSZE NA ŚMIECI

Idę stad pisać na wadowice24, a wy chwalcie Klinowskiego za każdy rower, robot kuchenny i nową sitwę wadowicką :lol:

tak pisz razem z mężem dobrze wam idzie opluwanie
-4 #61 Elżbieta Łaski 2015-07-01 18:33
Nie bez powodu wspierałam Mateusza Klinowskiego w jego kampanii wyborczej. Bardzo się na nim zawiodłam.

Miał zmieniać Wadowice.

Widzę, że popierałam nie jego, tylko swoje wyobrażenie praworządności, porządku i kultury.
+3 #62 roma 2015-07-01 18:35
jak czytam to E.Ł dostaje wścieku M-cy
+8 #63 @roma 2015-07-01 18:51
Cytuję roma:
jak czytam to E.Ł dostaje wścieku M-cy

Ignorować i już :-)
+9 #64 kinga 2015-07-01 20:53
Cytuję @roma:
Cytuję roma:
jak czytam to E.Ł dostaje wścieku M-cy

Ignorować i już :-)

masz rację!!!!!!!!!! G-no najlepiej omijać
+7 #65 Thor111 2015-07-01 20:58
Cytuję Marzena S.:
a ja się pytam co na to wszystko Dziadunio????????????

Dziadunio jak Poncjusz P. umył ręce i uważa że jest OK
-9 #66 Elżbieta Łaski 2015-07-01 22:35
Najlepiej olać ciepłym moczem.
Witajcie w domu, przyjaciele :-)
+4 #67 wieprzowy_kaznodziej 2015-07-01 22:42
Cytuję Fan Staszka:
Klinowski miał zrobic porzadek a co robi? Wyrzuca Smage tylko za to ze jest powiazany z Ewa. I co z tego? Tyle lat zarzadzał WPWIK ile inwestycji zrobił ile srodkow z UE pozyskał.Zadajcie sobie trud i sprawdzcie ceny za wode i scieki w regionie i zobaczcie jaka mamy cene w porównaniu z innymi a jaka jakosc. I za to wyrzuca sie dobrego Gospodarza? Głosowałem za Klinowskim bo miało byc bez układow, konkursy, ludzie kompetentni,młodzi, dobry pracownik miał zostac a co Burmistrz robi? Czy ktos wyrzuca dobrego zarzadce tylko dlatego ze jest znajomym Ewy? WPWiK sa własnoscia Gminy Wadowice wiec do P.Burmistrza teraz "Zły to ptak co własne gniazdo kala"


Zrobił tyle inwestycji, że Wysoka i inne miejscowości nie mają kanalizacji, proszę Cię.. Teraz przed Panem Karelusem stoi wyzwanie w 3,5 roku podłączyć całą gminę do kanalizacji. Też głosowałem na Mateusza i nie przeszkadza mi to, że zatrudnia takie, a nie inne osoby. Czas pokaże, czy to będzie dobry czy zły wybór. Jeśli zły to poleci głowa burmistrza.
+9 #68 Oj Ela 2015-07-01 23:06
Cytuję Elżbieta Łaski:
Nie bez powodu wspierałam Mateusza Klinowskiego w jego kampanii wyborczej. Bardzo się na nim zawiodłam.

Miał zmieniać Wadowice.

Widzę, że popierałam nie jego, tylko swoje wyobrażenie praworządności, porządku i kultury.

Pani wpis #46 (Elżbieta Łaski), dlaczego wiec nie poparla pani Ewy Filipak i cieszyla sie w listopadzie, ze zostalo "pozamiatanie"?
-2 #69 Elżbieta Łaski 2015-07-01 23:45
Cytuję Oj Ela:
Cytuję Elżbieta Łaski:
Nie bez powodu wspierałam Mateusza Klinowskiego w jego kampanii wyborczej. Bardzo się na nim zawiodłam.

Miał zmieniać Wadowice.

Widzę, że popierałam nie jego, tylko swoje wyobrażenie praworządności, porządku i kultury.

Pani wpis #46 (Elżbieta Łaski), dlaczego wiec nie poparla pani Ewy Filipak i cieszyla sie w listopadzie, ze zostalo "pozamiatanie"?


Nie poparłam pani Filipiak tylko i wyłącznie dlatego, żeby zniknęły układy. Udało się, wygrał Klinowski. On walczy z układami, pani Filipiak nie potrafiła.
+1 #70 Zawór 2015-07-02 06:40
Ciekawe czy I.S. poradzi sobie z Alfredem
+8 #71 russian soldiers 2015-07-02 07:06
Cytuję wieprzowy_kaznodziej:
Cytuję Fan Staszka:
Klinowski miał zrobic porzadek a co robi? Wyrzuca Smage tylko za to ze jest powiazany z Ewa. I co z tego? Tyle lat zarzadzał WPWIK ile inwestycji zrobił ile srodkow z UE pozyskał.Zadajcie sobie trud i sprawdzcie ceny za wode i scieki w regionie i zobaczcie jaka mamy cene w porównaniu z innymi a jaka jakosc. I za to wyrzuca sie dobrego Gospodarza? Głosowałem za Klinowskim bo miało byc bez układow, konkursy, ludzie kompetentni,młodzi, dobry pracownik miał zostac a co Burmistrz robi? Czy ktos wyrzuca dobrego zarzadce tylko dlatego ze jest znajomym Ewy? WPWiK sa własnoscia Gminy Wadowice wiec do P.Burmistrza teraz "Zły to ptak co własne gniazdo kala"


Zrobił tyle inwestycji, że Wysoka i inne miejscowości nie mają kanalizacji, proszę Cię.. Teraz przed Panem Karelusem stoi wyzwanie w 3,5 roku podłączyć całą gminę do kanalizacji. Też głosowałem na Mateusza i nie przeszkadza mi to, że zatrudnia takie, a nie inne osoby. Czas pokaże, czy to będzie dobry czy zły wybór. Jeśli zły to poleci głowa burmistrza.


Wysoka nie ma i teraz już na pewno nie będzie miała kanalizacji. Budowa kanalizacji to ogromne nakłady inwestycyjne (ogromne koszty). Później dodatkowo dochodzą znaczne koszty eksploatacji. Na dotację UE nie ma co liczyć, gdyż:
1. UE wymaga min. 120 odbiorców na km - co na obszarach wiejskich jest nie do wykonania,
2. przy ubieganiu się o dotację UE trzeba przedstawić plan pokazujący, że inwestycja jest opłacalna (nie będzie przynosić strat) - więc ciekawy jestem który mieszkaniec Wysokiej będzie płacił po 70zł (albo i więcej) za m3 ścieków, bo niestety taka musiała by być cena aby eksploatacja nie przynosiła strat. Dopiero wtedy były by protesty i narzekania.

A na to, że Burmistrz przekaże Wodociągom środki na inwestycję, a później będzie dopłacał, aby opłata za ścieki była niższa ... raczej bym nie liczył.
-7 #72 ja 2015-07-02 10:35
zastanawiam się, czy burmistrz tak sam, czy ktoś mu doradza. Odwołanie jedynego kompetentnego prezesa miejskiej spółki, tylko za to, że jest z układu filipiak, to zwykły kretynizm. No chyba, że miał też ochotę na kanapki.
0 #73 my8hn 2015-07-02 16:31
Cytuję russian soldiers:
Cytuję wieprzowy_kaznodziej:
Cytuję Fan Staszka:
Klinowski miał zrobic porzadek a co robi? Wyrzuca Smage tylko za to ze jest powiazany z Ewa. I co z tego? Tyle lat zarzadzał WPWIK ile inwestycji zrobił ile srodkow z UE pozyskał.Zadajcie sobie trud i sprawdzcie ceny za wode i scieki w regionie i zobaczcie jaka mamy cene w porównaniu z innymi a jaka jakosc. I za to wyrzuca sie dobrego Gospodarza? Głosowałem za Klinowskim bo miało byc bez układow, konkursy, ludzie kompetentni,młodzi, dobry pracownik miał zostac a co Burmistrz robi? Czy ktos wyrzuca dobrego zarzadce tylko dlatego ze jest znajomym Ewy? WPWiK sa własnoscia Gminy Wadowice wiec do P.Burmistrza teraz "Zły to ptak co własne gniazdo kala"


Zrobił tyle inwestycji, że Wysoka i inne miejscowości nie mają kanalizacji, proszę Cię.. Teraz przed Panem Karelusem stoi wyzwanie w 3,5 roku podłączyć całą gminę do kanalizacji. Też głosowałem na Mateusza i nie przeszkadza mi to, że zatrudnia takie, a nie inne osoby. Czas pokaże, czy to będzie dobry czy zły wybór. Jeśli zły to poleci głowa burmistrza.


Wysoka nie ma i teraz już na pewno nie będzie miała kanalizacji. Budowa kanalizacji to ogromne nakłady inwestycyjne (ogromne koszty). Później dodatkowo dochodzą znaczne koszty eksploatacji. Na dotację UE nie ma co liczyć, gdyż:
1. UE wymaga min. 120 odbiorców na km - co na obszarach wiejskich jest nie do wykonania,
2. przy ubieganiu się o dotację UE trzeba przedstawić plan pokazujący, że inwestycja jest opłacalna (nie będzie przynosić strat) - więc ciekawy jestem który mieszkaniec Wysokiej będzie płacił po 70zł (albo i więcej) za m3 ścieków, bo niestety taka musiała by być cena aby eksploatacja nie przynosiła strat. Dopiero wtedy były by protesty i narzekania.

A na to, że Burmistrz przekaże Wodociągom środki na inwestycję, a później będzie dopłacał, aby opłata za ścieki była niższa ... raczej bym nie liczył.

Gościu mijasz się z prawdą:Pozorna łatwość pozyskiwania i taniość środków, naciski na tworzenie zbiorowych systemów kanalizacji, braki w zakresie aktualnej dokumentacji zagospodarowani a przestrzennego (aczkolwiek zasadnicze regulacje pochodzą sprzed ponad 20 lat – Ustawa z 7 lipca1994 r. o zagospodarowani u przestrzennym, Dz. U. 89/1994 z późn. zm.), tendencje do pochopnego powiększania obszarów „aglomeracji” itd., prowadzą do realizacji programów inwestycyjnych bez liczenia się z kosztami. Tym
bardziej, że ostateczne decyzje podejmowane są na poziomie „gmin”, gdzie pozycja prezydenta, burmistrza czy wójta jest nieproporcjonal nie wyeksponowana w stosunku do odpowiednich
rad, praktycznie nie ponoszą oni odpowiedzialnoś ci za swoje działania. Poza tym, regulacje prawne (w tym Ustawa z 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Dz. U. 72/2001z późn. zm.) stawiają przedsiębiorstw a w dziwnej i dwuznacznej sytuacji.
P r z e d e w s z y s t k i m w s k a ź n i k„120 M/1 km sieci”, oczywiście wbrew niektórym opiniom (w tym szeregu potencjalnych inwestorów), nie wziął sięz powietrza. Stanowi on polską (złagodzoną) wersję dość powszechnie akceptowanego europejskiego wskaźnika„150 M/1 km sieci”. Ta ostatnia wartość jest wynikiem przemyśleń wynikających z analiz konsekwencji rozbudowy kanalizacji zbiorczej i oczyszczalni w latach 80. XX w., m.in. w Niemczech i Szwecji. Oczywiście trudno jest stosować bezpośrednie przeniesienia, m.in. w konsekwencji bardzo dużego rozproszenia zabudowy na znacznej części obszaru Polski. Dodatkowym problemem pozostają dość powszechne niekorzystne warunki terenowe, ograniczające możliwość sensownego wykonania kanalizacji grawitacyjnej.
Żaden wskaźnik nie może być traktowany jako tabu, i w rejonach Polski, w których istnieją w miarę korzystne warunki dla budowy kanalizacji Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
A jeśli nie „120” to co?
Poruszono w nim niezwykle ważny problem zachowania warunków akceptowalnych kosztów korzystania z kanalizacji publicznej.
grawitacyjnej i niezłe skupienie zabudowy, da się uzyskać akceptowalne
rozwiązanie nawet przy niższych wartościach wskaźnika, co jednak dotyczy
tylko wybranych sytuacji. Powyższe dane zdają się świadczyć o tym, że:
– wybudowanie sieci kanalizacyjnej na terenach o zagęszczeniu ludności mniejszym niż 120 Mk/km może być racjonalne, pod warunkiem prawidłowego rozplanowania eksploatacji i funkcjonowania całego systemu kanalizacyjnego w większej skali;
– wybudowanie sieci kanalizacyjnej na terenach o zagęszczeniu powyżej 120 Mk/km niekoniecznie będzie gwarantowało uzyskanie taryf spełniających warunek dostępności cenowej.
-19 #74 Elżbieta Łaski 2015-07-02 20:01
Co u pana Smagi słychać? Pogodził się z dymisją? Tego Klinowskiego wypadałoby zamknąć w końcu i nie wypuszczać. Najlepiej razem z Całusową :lol:
Zniszczą nam Wadowice, rozsiewają dziwne fluidy, które atakują zdrowe komórki myślowe. Wypadałoby znaleźć na to jakąś szczepionkę, ale ja się nie znam na medycynie. Może ktoś pomoże?
Bardzo mi zależy na łagodnym środku zaradczym :-)
+11 #75 @Elżbieta Łaski 2015-07-02 20:45
Cytuję Elżbieta Łaski:
Co u pana Smagi słychać? Pogodził się z dymisją? Tego Klinowskiego wypadałoby zamknąć w końcu i nie wypuszczać. Najlepiej razem z Całusową :lol:
Zniszczą nam Wadowice, rozsiewają dziwne fluidy, które atakują zdrowe komórki myślowe. Wypadałoby znaleźć na to jakąś szczepionkę, ale ja się nie znam na medycynie. Może ktoś pomoże?
Bardzo mi zależy na łagodnym środku zaradczym :-)

Pani pomoże tylko lekarz, ADH jak nic, a ujawnione w wieku starczym grozi zanikiem mózgu ;-)
0 #76 z oddali 2015-07-06 16:09
Cytuję russian soldiers:
Cytuję wieprzowy_kaznodziej:
Cytuję Fan Staszka:
Klinowski miał zrobic porzadek a co robi? Wyrzuca Smage tylko za to ze jest powiazany z Ewa. I co z tego? Tyle lat zarzadzał WPWIK ile inwestycji zrobił ile srodkow z UE pozyskał.Zadajcie sobie trud i sprawdzcie ceny za wode i scieki w regionie i zobaczcie jaka mamy cene w porównaniu z innymi a jaka jakosc. I za to wyrzuca sie dobrego Gospodarza? Głosowałem za Klinowskim bo miało byc bez układow, konkursy, ludzie kompetentni,młodzi, dobry pracownik miał zostac a co Burmistrz robi? Czy ktos wyrzuca dobrego zarzadce tylko dlatego ze jest znajomym Ewy? WPWiK sa własnoscia Gminy Wadowice wiec do P.Burmistrza teraz "Zły to ptak co własne gniazdo kala"


Zrobił tyle inwestycji, że Wysoka i inne miejscowości nie mają kanalizacji, proszę Cię.. Teraz przed Panem Karelusem stoi wyzwanie w 3,5 roku podłączyć całą gminę do kanalizacji. Też głosowałem na Mateusza i nie przeszkadza mi to, że zatrudnia takie, a nie inne osoby. Czas pokaże, czy to będzie dobry czy zły wybór. Jeśli zły to poleci głowa burmistrza.


Wysoka nie ma i teraz już na pewno nie będzie miała kanalizacji. Budowa kanalizacji to ogromne nakłady inwestycyjne (ogromne koszty). Później dodatkowo dochodzą znaczne koszty eksploatacji. Na dotację UE nie ma co liczyć, gdyż:
1. UE wymaga min. 120 odbiorców na km - co na obszarach wiejskich jest nie do wykonania,
2. przy ubieganiu się o dotację UE trzeba przedstawić plan pokazujący, że inwestycja jest opłacalna (nie będzie przynosić strat) - więc ciekawy jestem który mieszkaniec Wysokiej będzie płacił po 70zł (albo i więcej) za m3 ścieków, bo niestety taka musiała by być cena aby eksploatacja nie przynosiła strat. Dopiero wtedy były by protesty i narzekania.

A na to, że Burmistrz przekaże Wodociągom środki na inwestycję, a później będzie dopłacał, aby opłata za ścieki była niższa ... raczej bym nie liczył.

To lepiej srajcie za stodołą, będzie swojsko, a ścieki wylewajcie do rowów, będzie wsiowo pachnieć.
-1 #77 Nowy 2015-07-07 11:15
A teraz po Rządach Filipiakowej - Kotarby omijać Wadowice z daleka.
-2 #78 sasha 2015-07-07 12:35
Kabaretowa wymiana prezesa nikogo nie dziwi? Nie, bo tu mieszkańców nic nie interesuje. Łykają wszystko, jak im się poda.
Klinowski jest burmistrzem na schwał, swój chłop ze swoją wice babą rządzą nami jak należy :lol:
Wezmę kiedyś koparkę i go rozjadę na chodniku, Ciekawe, czy ktoś zauważy :D
+1 #79 Heniek 2015-08-24 12:29
Cytuję Zawór:
Ciekawe czy I.S. poradzi sobie z Alfredem

Cytuję ja:
zastanawiam się, czy burmistrz tak sam, czy ktoś mu doradza. Odwołanie jedynego kompetentnego prezesa miejskiej spółki, tylko za to, że jest z układu filipiak, to zwykły kretynizm. No chyba, że miał też ochotę na kanapki.

Cytuję ja:
zastanawiam się, czy burmistrz tak sam, czy ktoś mu doradza. Odwołanie jedynego kompetentnego prezesa miejskiej spółki, tylko za to, że jest z układu filipiak, to zwykły kretynizm. No chyba, że miał też ochotę na kanapki.


Kompetentnego ??? - kpina.
0 #80 bus lover 2015-08-24 13:24
Wywieziemy was wszystkich na wschód Ukrainy :lol: Tam zobaczycie jak to jest kiedy wody brak :lol:
Oby się sitwa nie zdziwiła, gdyby tak każdemu kołkowi zakręcić kurek, może by głąb zrozumiał :-x
-1 #81 bus lover 2015-08-24 13:26
Głąb wadowicki - prosty człowiek, któremu krzywda ludzka nie wadzi. jest takich w bród :-x
+2 #82 MichałC 2015-09-25 14:56
A odwołany niedawno prezes Wadowickich wodociągów, startujący w wyborach samorządowych z listy PO, rozwiesza po terenie banery p. Filipiak z PIS - co za ironia losu. A może nadzieja powrotu na stołek.
+4 #83 @MichałC 2015-09-25 20:13
A to dopiero przywiązanie i wierność ideałom. Rzekłby uczciwa pomoc w wyborach :lol:
+2 #84 Eryk 2015-09-26 12:29
Porozumienie ponad podzialami...

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.