Po "aferze hotelowej" w Andrychowie związanej z zakupem połowy hostelu, która odbiła się szerokim ec
"Pudzian" dał głos w sprawie afery z hotelem w Andrychowie

Po "aferze hotelowej" w Andrychowie związanej z zakupem połowy hostelu, która odbiła się szerokim echem w mediach ogólnopolskich jak i lokalnych, głos w sprawie dał sam Mariusz Pudzianowski.

Jak już informowaliśmy, kilka dni temu Super Express opisał sprawę afery w Andrychowie. Przypomnijmy, że 42-letni utytułowany strongman i rugbysta oraz od niedawna zawodnik mieszanych sztuk walki (MMA) Mariusz Pudzianowski, jak sam twierdzi, jest współwłaścicielem hostelu Leskowiec przy ulicy Krakowskiej w tym mieście. "Połówkę" nabył od byłej żony właściciela. Jak opisała bulwarówka, "Pudzian"  wyłamał zamki, przegonił gości weselnych którzy w wynajęli pokoje w hotelu i wyrzucił również z niego właściciela nieruchomości.  Jednak sam właściciel ma na ten temat nieco inne zdanie... Na miejscu interweniowała policja.

Zobacz: Super Express donosi, że Mariusz Pudzianowski odbił połowę hotelu w Andrychowie

W piątek (19.04) sam zainteresowany, czyli Mariusz Pudzianowski wrzucił na swojego Facebooka krótkie wideo, w którym wyjaśnia kulisy tej afery i tego jak z kolei to on widzi. Zobaczcie:

 

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+18 #1 bi 2019-04-19 21:55
dał głos hau hau hau ;)
Cytować
+2 #2 Misiek 2019-04-19 22:28
Oj Pudzian... lepiej żebyś zamilkł, bo się pogrążysz... żal mi Cię chłopie, zajmij się uczciwą robotą.
Cytować
-5 #3 Walodzia 2019-04-19 22:34
panie Pudziandaj pan na wino
Cytować
+20 #4 Obserwator 2019-04-19 22:41
Razem z blondi stworzyli plan jak szybko się obłowić. Ha haha. Żenada
Cytować
+9 #5 Adv 2019-04-19 22:42
Jaki prawnik mu doradza - geniusz, może to doktor prawa?!
Cytować
+3 #6 Żyd 2019-04-19 22:49
Ojjjj zapamięta Strong... Wielki Piątek jako wielki upadek swego imienia...ojjjj bardzo nieładnie tak kłamać Mariuszku z takim uśmieszkiem na twarzy w takie święto!!!Bozia wszystko widzi!!!i każdemu dogodzi, nawet jak ktoś po sterydach jest taki strong;)
Cytować
+18 #7 Sebastian 2019-04-19 22:49
Żenada, ten Pudzianowski to strasznie ograniczony intelektualnie człowiek, nie ma racji a przy tym policja zachowuje się jakby nieznała prawa. W jakim my państwie żyjemy że przyjeżdża znana osoba i policja nie stosuje prawa wobec tego człowieka.. Policja powinna mieć zarzuty dyscyplinarne za Joe wykonywanie swoim obowiązków służbowych wynikających z litery prawa.
Cytować
+32 #8 ROCUS 2019-04-19 22:51
Oj Pudzianowski
Nie masz racji, mimo, ze kupiłeś 50 % udziałów to nic nie znaczy. Nie ma podziału do kogo należą pokoje i które i gdzie sie znajdują. Więc nie możesz także zrobić remontu itd...
Druga sprawa ,,Celebryto,, wiadomo ugrywasz na tym dla Siebie, Policja itd nie zrobiła nic. nie znasz prawa...Jak kupie połowe Towjego domu to znaczy, ze mogę sobie chodzic gdzie chce , brac co chce i kiedy chce? musi byc ustalone prawnie co do kogo nalezy
Cytować
+3 #9 Edward Wyroba 2019-04-19 23:18
Oj, widzę, że "pudzianek" i jego "wiertacz" zamków nabierają w portki. Jeżeli miałbym jednym zdaniem podsumować te brednie, rzekłbym: Piekarski na mękach...
Ale myślę, że lepiej odda rzeczywistą wartość majaczenia Mariuszka wypowiedź Sądu Najwyższego, która w całości zaprzecza słowom tego czegoś, co gada /bo mową tego nazwać nie można/ wyżej...
Oto one: "... Po ustaniu wspólności ustawowej rozporządzenie przez jednego z małżonków (byłych małżonków) udziałem w przedmiocie należącym do majątku wspólnego wymaga zgody byłego współmałżonka, a przy jej braku jest wobec niego bezskuteczne, jeżeli naruszałoby uprawnienia przysługujące temu małżonkowi na podstawie przepisów o podziale majątku wspólnego ng> (por. uchwała składu siedmiu sędziów – zasada prawna Sądu Najwyższego: z dnia 15 października 1962 r. I CO 22/62, OSNC z 1964 r. Nr 1, poz. 2, uchwała Sądu Najwyższego z dnia 28 lipca 1993 r. III CZP 95/93, OSNC z 1994 r. Nr 2, poz. 30, postanowienia Sądu Najwyższego: z dnia 8 października 1997 r. II CKN 357/97, i z dnia 26 września 2007 r., IV CSK 139/07).
Coś dodać wobec braku zgody na sprzedaż połowy hostelu z nie podzielonego jeszcze przez sąd majątku ze strony drugiego współmałżonka?
Niestety, chyba sponsorzy mają mądrych prawników i "łón" widzi, że kasa poszła się je... :D
Cytować
+13 #10 Aneta 2019-04-19 23:18
Co kobiety potrafią zrobić z facetami,Żona Pana Andrzeja powinna się wstydzić za rozpętanie tej afery. Nie można było rozejść się w zgodzie cała Polska ogląda ten cyrk powinno być Pani wstyd...
Cytować
-22 #11 mr.law 2019-04-19 23:19
Z całym szacunkiem, ale Ci ludzie którzy piszą komentarze, które dotyczą, iż Mariusz Pudzianowski naruszył w prawo do uwłaszczenia są naprawdę ludźmi o małej inteligencji, którzy wypowiadają się na tematy które nie znają lub przeczytali pare wersów z kodeksu. Jak już chcecie oceniać to lepiej przyjrzyjcie się dokładnie paragrafom i ustępom!
Cytować
+12 #12 Karla 2019-04-19 23:50
Wstyd zmieniam o Panu zdanie potyczki rozwódki na tło całej Polski :/
Cytować
+18 #13 Bzdury.. 2019-04-20 00:00
Bardzo ciekawe jaki Sąd i do tego wszystkie trzy instancje popierają siłowe przejęcie posiadania w szczególności jeżeli jest taka sytuacja. Panie Pudzianowski pokaż Pan te wyroki bo jak nie zobaczę to nie uwierzę! Pinokio miał krótszy nos...
Cytować
+7 #14 Władzia 2019-04-20 00:19
Przykro widzieć Pana Andrzeja w takim stanie. Ale co się dziwić. Pudżilla odebrała mu żonę, kasę, a teraz odbiera resztki godności
Cytować
+8 #15 nic 2019-04-20 00:35
Cytuję Misiek:
Oj Pudzian... lepiej żebyś zamilkł, bo się pogrążysz... żal mi Cię chłopie, zajmij się uczciwą robotą.

co ty gadasz chlopcze
Cytować
+8 #16 Ideał 2019-04-20 00:38
Ten osobnik wie jak tanio kupić, ma metody, wie co robić, wie jak pozyskać zaufanie prokuratorów i policji, trzy instancje Sądu Rzeczpospolitej go popierają!! Chyba czas na emigracje...
Cytować
-3 #17 xXx 2019-04-20 00:42
Dużo fake komentarzy Kowalczyka widzimy tutaj ;d Jest spółka są udziały, można kupić, można sprzedać. Ciemnogród na etacie bez znajomości praw ;d
Cytować
-13 #18 Rumcajs 2019-04-20 00:52
Tylko ludzie jakbyście słyszeli wszystko, jak było w każdym „filmiku” Pana Andrzeja albo osoby wykonującej dla Pana Andrzeja.. Pan Mariusz zgłaszał pisemnie każdy ruch wykonywany w tym hostelu ale że Pan Andrzej nie raczył w żaden sposób sensownie odpowiedzieć na te pisma .. tylko jedynie Pan Andrzej potrafił kłody pod nogi rzucać i zachowywać się jak za przeproszeniem nastolatek (bo jako osoba poważna i znająca wszystkie przepisy (zabawne) nie powinien w taki sposób działać przeciwko Panu Mariuszowi) to teraz też nie może liczyć na poważne traktowanie przez osoby trzecie, co za tym idzie robienie szumu w internecie, bo czuje się bezradny i szuka pomocy z każdej strony. Zachowanie typu zapraszanie gości do większej części pokojów niż posiada Pan Andrzej i nie dzielenie się zyskiem to już jest kolejny punkt, który świadczy jaką osobą jest Pan Andrzej, słowa którymi rzuca problemowy współwłaściciel nie można traktować poważnie, bo tylko Była Żona oraz Pan Mariusz wiedzą jaka jest prawda i próbują to w jakiś sposób wyjaśnić ale nie chcą jednocześnie złamać prawa i starają się to robić w sposób delikatny. Po prostu Pan Andrzej jako osobabędąca na przegranej pozycji oraz robiąca wszystko tak aby nowy współwłaściciel miał utrudnione zadanie w rozkręcaniu biznesu do którego ma prawo.
Cytować
+19 #19 Xxx 2019-04-20 00:54
Każdy kto jest trochę bliżej sprawy wie że w tej całej aferze nie chodzi o hotel tylko o zawiść w stosunku do Pana Andrzeja. Sam się Andrzej dorobiłeś to i wygrasz z "strzykawkami".
Cytować
+13 #20 Cooo 2019-04-20 01:57
Cytuję Bzdury..:
Bardzo ciekawe jaki Sąd i do tego wszystkie trzy instancje popierają siłowe przejęcie posiadania w szczególności jeżeli jest taka sytuacja. Panie Pudzianowski pokaż Pan te wyroki bo jak nie zobaczę to nie uwierzę! Pinokio miał krótszy nos...

Trzy instancje? Buhahaa! To on chyba jest doradcą Ziobry? Chociaż nie słyszałem aby Ziobro wprowadził tryb postępowania trzyinstancyjne go w Polsce. Tak daleko jak ten facet, to jeszcze nawet minister sprawiedliwości w tym kraju nie zaszedł.
Cytować
+17 #21 Maniu 2019-04-20 07:36
Panie Mariuszu. Jak się kłamać nie umie to lepiej siedzieć cicho - naprawdę i szczerze radzę.
Cytować
+16 #22 Dawid 2019-04-20 07:48
Jak zaklejał kamery to nie był taki uśmiechnięty, burak i tyle
Cytować
+11 #23 Szczerbiec 2019-04-20 10:45
Pudzian kupil te 50% za bezcen… bo nikt inny nie pchalby sie w wrogie przejecie. Pazerny i chciewy i bezczelny Pudzian liczy ze wygryzie wspólwlasciciel a i bedzie mial 100% bo on jest cierpliwy… kamien ugotuje. Ujawnila sie jego psychopatyczna cecha charakteru i jaki wstyd… taki celebryta i bogacz potrzebowal do szczescia jeszcze te 50% udzialu w hostelu, ma czas na szarpanie sie z facetem któremu zona podrzucila Pudziana jak kukulka podrzuca swoje jaja.
Cytować
+14 #24 Szczerbiec 2019-04-20 10:53
Zenujacy spektakl, żenua…, dlaczego taki milioner jak Pudzian nie kupi sobie 100% jakiegos hostelu? Kto normalny i szanujacy sie kupi taki zainfekowany prawnie i emocjonalnie hostel? Nikt inny nie chcial kupic sobie problemów na glowe ale ze cena byla bardzo niska to skusil sie pazerny Pudzian, bo on sobie poradzi
Cytować
+1 #25 Joanna 2019-04-20 10:54
A Pan Andrzej się już nie przyzna jak wynosił meble i wyłączył prąd, wodę Pani Nel w obiecankach cacankach o godzinie mniej więcej 13? A do wykręcania zamków to, także ma zapał niezły, zresztą ludzie po co się wypowiadacie jak nie znacie prawdy, jakbyście mieli wszystkie materiały z kamer a nie powycinane fragmenty to to byłby słuszny powód to wypowiadania się... Pan Andrzej to powinien sie wziąć za naprawienie życia, bo nie dość ze oszukał wszystkich w Norwegii i uciekł do Polski bo nagle gotówkę od Steina dostal to się w dupie poprzewracało, to jak go żona zostawiła bo miała dość buca, który ani szacunku, ani miłości jej nie dawał a tym bardziej swojej jedynej córce to go zostawiła. Weźcie się za swoje życie i zostawcie przede wszystkim ich prywatne życie w spokoju. Panie Andrzejku niech pan przystopuje bo ma Pan zdecydowanie więcej brudów do wyciagnięcia od Pana Mariusza.
Cytować
+5 #26 Pudzilla 2019-04-20 12:14
Cały kraj ma ubaw ze Strongmena i jego ekipy. Dziwie się tylko że jego wizerunek jest jeszcze na super glue, choć w sumie to nawet bardzo do niego pasuje.
Cytować
+14 #27 Damian 2019-04-20 14:09
Większość atakuje Pana Andrzeja a może ktoś zna byłą żonę tego Pana, może ona ma więcej na sumieniu niż większości się wydaje a słyszałem od znajomego że to nieciekawa osoba. Chętnie bym posłuchał opini o tej Pani bo nie wydaje mi się że całym złem jest Pan Andrzej.
Cytować
+14 #28 Marta 2019-04-20 14:25
Panie Pudzianowski a może należy mówić o faktach? Podobno kupił Pan udziały od żony Pana Andrzeja bo jesteście parą? Może poprostu mścicie się na Panu Andrzeju? Po co Pani taki hotel może Pan kupić dużo większy, dziwna sprawa dla mnie to czysta złośliwośc...
Cytować
-6 #29 KUZYN 2019-04-20 15:33
Cytuję Xxx:
Każdy kto jest trochę bliżej sprawy wie że w tej całej aferze nie chodzi o hotel tylko o zawiść w stosunku do Pana Andrzeja. Sam się Andrzej dorobiłeś to i wygrasz z "strzykawkami".

Dobre sam się dorobił, wszyscy wiedzą z Wadowice, że dzięki norwegowie jako tako przędzie, po pierwsze to jak przyjechał do Norwegii gość potrzebował kogoś by wykopać mrów i tak poznał jednego z bogatszych ludzi w Norwegii i od tego czasu kręci lody i na Noreegu i na innych inwestycjach tak tak sam się dorobił....
Cytować
+22 #30 Szczerbiec 2019-04-20 16:19
Czy to prawda ze Pudzian rucha te rozwódke i teraz robi wendette? Uprzykrza zycie i niszczy mu biznes
Cytować
+18 #31 Karol 2019-04-20 17:34
Tak, to prawda. Już od dwóch lat...
Cytować
+1 #32 Maria 2019-04-20 17:57
Pan Andrzej podobno głodzi Dinozaury w Inwałdzie. To prawda, że wychudzone są???????
Cytować
+11 #33 Prawo 2019-04-20 19:00
Szanowni państwo. Pozostawcie w spokoju sytuację rodzinną tych państwa bo tu jest problem prawny a nie rodzinny. A prawo jest tutaj proste - Pudzian kupił coś, co w praktyce nie istnieje. Proponuję przeczytać przepisy co to jest współwłasnosć łączna ( bo taka jest w małżeństwie).

Zgodnie z przepisami, każdemu ze współwłaściciel i przysługuje prawo do całej rzeczy, a nie tylko do jej części.

Współwłasność może mieć formę:

współwłasności w częściach ułamkowych, w której udział każdego współwłaściciel a we wspólnym prawie własności określony jest ułamkiem, albo
współwłasności łącznej (np. ustawowa wspólność małżeńska), charakter tej współwłasności jest bezudziałowy.
Współwłasność a sprzedaż mieszkania
W przypadku własności ułamkowej, każdy z właścicieli może rozporządzać swoim prawem dowolnie, w granicach przysługującego mu udziału. Nie musi przy tym uzyskać zgody pozostałych współwłaściciel i. Współwłasność łączna natomiast takiego prawa nie daje, a współwłaściciel nie może rozporządzać swoim prawem dopóki stosunek prawny trwa. Rozporządzanie wspólną nieruchomością, przekraczające zakres zwykłego zarządu, wymaga zgody wszystkich właścicieli, np. gdy ma ona zostać wydzierżawiona.

W przypadku nieruchomości będącej współwłasnością w częściach ułamkowych, każdy ze współwłaściciel i może rozporządzać częścią, przypadającą na jego udział i np. sprzedać ją. W stosunku do tej części może również toczyć się postępowanie egzekucyjne prowadzone przez komornika, który może sprzedać udział w nieruchomości na pokrycie długów właściciela tego udziału. W jego miejsce wstępuje wtedy osoba lub osoby, które udział ten nabyły.

Jeśli mamy do czynienia z współwłasnością łączną, jeden ze współwłaściciel i nie może sprzedać swojej części, ponieważ takowa mu nie przysługuje. Każdy ze współwłaściciel i ma bowiem prawo do całości nieruchomości. W przypadku gdy dwie osoby dzielą własność dwupiętrowego domu, nie oznacza to, że każda z nich jest właścicielem jednego piętra, ale że każdy z nich jest właścicielem całego domu. W tej sytuacji nieruchomość nie może zostać zajęta i sprzedana przez komornika, chyba że pozostali współwłaściciel e wyrazili na to zgodę, bądź wyrazili zgodę na ustanowienie na niej hipoteki pod zabezpieczenie kredytu, który zaciągnął zadłużony współwłaściciel.

Jeśli właściciele nie mogą dojść do porozumienia, mogą skorzystać z możliwości zniesienia współwłasności, czyli likwidacji łączącego ich stosunku prawnego. Z żądaniem takim może wystąpić każdy ze współwłaściciel i. Może się to odbyć za porozumieniem w drodze umowy, albo w przypadku odmiennych stanowisk współwłaściciel i zniesienie takie może orzec sąd.
Cytować
+16 #34 @Szczerbiec 2019-04-20 19:30
Cytuję Karol:
Tak, to prawda. Już od dwóch lat...

Ale czym...?
Poza tym trudno oszukać metryke. Nel dobija pięćdziesiątki, a stare jak wiadomo dobre jest wino.
Cytować
+12 #35 Anulka 2019-04-20 20:07
Strasznie zużyty ten Mariusz. Mój mąż starszy, ale wygląda jak jego młodszy ( dużo młodszy ) brat. A swoją drogą, oboje siebie warci. Z resztą oni żyją w innym świecie. Tam każdy z każdą.
Cytować
-2 #36 żałosne byznyesmyny 2019-04-20 21:20
Bogactwo bez intelektu nie ma żadnej wartości, ale nowobogaccy tak mają, ludzie kulturalni nie robią z siebie pośmiewiska i dotyczy to zarówno w/w ex męża i żony. Celebryci dla ubogich ;)
Cytować
+11 #37 Koniec 2019-04-21 10:04
Wygląda mi to na huczny koniec kariery tego pseudocelebryty .
Cytować
+12 #38 Staszek stachu 2019-04-21 11:56
Ale pokozoł.... Ojjj Pudzian Pudzian...
Cytować
+6 #39 Marcelina 2019-04-21 19:18
A kto to jest ten Pudzian? Ktoś z okolic Wadowic? 6y3y3
Cytować
+15 #40 Anna 2019-04-21 21:10
Na filmikach które są w internecie zauważyłem że jednym z pomocników Pudziana jest chyba syn Pani Nel? To chyba wszystko wyjaśnia...
Cytować
-8 #41 super 2019-04-21 22:47
Kto oglądał taxi 3 i 4000 mil do nieba :D
Cytować
+5 #42 Janko 2019-04-22 00:30
Trafiła kosa na kamień.Cwaniaka wycyckal większy cwaniak.
Cytować
+7 #43 dfdfdf 2019-04-22 01:44
Cytuję mr.law:
Z całym szacunkiem, ale Ci ludzie którzy piszą komentarze, które dotyczą, iż Mariusz Pudzianowski naruszył w prawo do uwłaszczenia są naprawdę ludźmi o małej inteligencji, którzy wypowiadają się na tematy które nie znają lub przeczytali pare wersów z kodeksu. Jak już chcecie oceniać to lepiej przyjrzyjcie się dokładnie paragrafom i ustępom!

jeśli już co to mówimy o zniesieniu współwłasności baranie
Cytować
-13 #44 Sir RichardvonPetros 2019-04-22 17:16
Witam,przeczyta łem o tej sprawie i widzę że jest tu dużo obelg pod adresem Pana Mariusza. Myślę że problem leży w tym że stary właściciel nie może się pogodzić z utratą mienia na rzecz obcego człowieka. Co co jest zrozumiałe bo jak tu pracować na coś całe życie i nagle ktoś obcy mówi że to jego. Niestety takie jest prawo że po rozwodzie podział majątku. I co chce powiedzieć. Panowie nie zencie się, zyjcie w wolnych związkach oczywiście po Bożemu. Nie dajcie sobie wejść na głowy tym liberalny babą, nie pozwólcie się okiełznać bo nasz barid umrze,. Ja np czymam krótko kobiety, raz jedna raz druga, biorę np na madere na kilka dni potem odstawiam i inna, tu potrzebna jest rotacja wtedy im głupie pomysły nie przychodzą na myśl. Pozdrawiam Pana Kowalczyka
Cytować
+3 #45 @Sir RichardvonPetro 2019-04-22 19:59
Znasz powiedzenie o krowie, która dużo ryczy? Pasujesz do niego jak mało kto. Raz, że kompletnie nie wiesz o czym tu mówią. Dwa, konfabulacja u ciebie na najwyższym poziomie. Szczególnie ta o twoich relacjach z babami (to kobiety są), kiedy ci szczypce z lupą zegarmistrzowsk ą przy sikaniu potrzebne. Ogarnij się chłopie i nie ośmieszaj :P :lol:
Cytować
-9 #46 Sir RichardvonPetros 2019-04-22 21:02
W odpowiedzi do mojego/ej przedmówcy. Po pierwsze mówiłem o liberalnych babach które trzeba trzymać krótko np taka jedna myszke ale mniejsza z tym. Ja tylko z kobietami jak mówiłem. Może nie wiem o czym tu mówią ale byłem w podobnej sytuacji, nie będę tu dużo o tym mówił ale chodziło o mój projekt który mi odebrano zgodnie z demokracją pfuu przez kilka kobiet bo inny mężczyzna zawrócił im głowie, taki Shrek...
Po drugie znam to powiedzenie i niechwalac się dużo ryczę i dużo daje mleka, chcesz spróbować ...?
Po trzecie ja nie jestem żaden chłop, ja jestem szlachcic choć ubogi.
Cytować
+4 #47 @Sir RichardvonPetro 2019-04-23 20:53
Cytuję Sir RichardvonPetros:
W odpowiedzi do mojego/ej przedmówcy ja nie jestem żaden chłop, ja jestem szlachcic choć ubogi.

:D To ty chłop jesteś, a jak ubogi to chłop pańszczyźniany, albo co jeszcze gorsze, plebański :P Biedaku i ty dajesz :lol:
Cytować
+11 #48 botoks w mózgu 2019-04-24 10:07
Ciekawe czy na te kilogramy silikonu i botoksu też mają wspólnotę majątkową
Cytować
+9 #49 olo 2019-04-24 10:29
tyle mózgu co miesni?
Cytować
+11 #50 ziemniaczanka 2019-04-24 11:34
Żeby zniszczyć współmałżonka wystarczy sprzedać udziały przed podziałem majątku, najlepiej Pudzianowi, bo jego ani prokuratura ani policja nie ruszą. Łatwy sposób na zniszczenie człowieka.
Cytować
-5 #51 Sir RichardvonPetros 2019-04-24 13:24
Co was to obchodzi, bluzgacie tylko w internetach, jesteście penerami i tyle
Zostawcie tych dwóch samców i samice w spokoju i weźcie się za robotę
Cytować
-5 #52 Bolo 2019-04-24 17:19
Cytuję Edward Wyroba:
Ale myślę, że lepiej odda rzeczywistą wartość majaczenia Mariuszka wypowiedź Sądu Najwyższego, która w całości zaprzecza słowom tego czegoś, co gada /bo mową tego nazwać nie można/ wyżej...
Oto one: "... Po ustaniu wspólności ustawowej rozporządzenie przez jednego z małżonków (byłych małżonków) udziałem w przedmiocie należącym do majątku wspólnego.."

A ty rozumiesz wiesz, że majątek był wspólny?
Cytować
+7 #53 Edward Wyroba 2019-04-24 17:35
Cytuję Bolo:
Cytuję Edward Wyroba:
Ale myślę, że lepiej odda rzeczywistą wartość majaczenia Mariuszka wypowiedź Sądu Najwyższego, która w całości zaprzecza słowom tego czegoś, co gada /bo mową tego nazwać nie można/ wyżej...
Oto one: "... Po ustaniu wspólności ustawowej rozporządzenie przez jednego z małżonków (byłych małżonków) udziałem w przedmiocie należącym do majątku wspólnego.."

A ty rozumiesz wiesz, że majątek był wspólny?

Tak, rozumiem doskonale. I dlatego, że był wspólny, nie może zostać zbyty przed podziałem bez zgody drugiej strony. I wiesz, Pudzianowski to nie tylko też wie, ale w akcie notarialnym, którego fragment ujawnił wczoraj portal money.pl, potwierdził tę wiedzę własnoręcznym podpisem. Nie podam ci tu linka, bo komentarz zablokują, ale poszukaj sobie na money.pl, albo wp.pl, bo też jest, materiału pod tytułem: "Nalot" na hostel. Dziś "Pudzian" twierdzi, że sąd stanął po jego stronie. Wcześniej mówił co innego - i wszystko będziesz sam również wiedział, bez zadawania mi zbędnych pytań.
Bo tak naprawdę dzisiaj zasadniczym jest już tylko jedno: po co w tym przedświąteczny m nagraniu tyle nakłamał? Czy po to, aby ratować swój wizerunek u sponsorów, dla których takim zachowaniem robi im obciach i staje się zgraną już kartą reklamową? Pomyśl...
Cytować
+7 #54 Bodzio 2019-04-24 22:36
Sterydy mózg wyżarły, Pudzianowski to bezmózgi, ograniczony wieśniak
Cytować
-3 #55 Sir RichardvonPetros 2019-04-24 23:25
Pan Mariusz Pudzianowski to gość.
Całe życie ciężko pracował, był 5 razy najsilniejszym człowiekiem na świecie, oddał swoje życie sportowi, spoularyzowal dyscyplinę MMA 2 w Polsce. Bierze udział w życiu publicznym i wypowiada się na tematy polityczne. Z tego co słyszałem ma bardzo zdrowe poglądy. Jest przedsiębiorcą i płaci uczciwie podatki dla wujka Morawieckiego.
Wsciekacie się bo, moze mieć wszystko co chce, i takie są realia tego świata. Silne jednostki są ponad słabymi haha. Np ja mam wszystko bo Polska to nie kraj dla słabych ludzi, ciot zzaa ekranu.
Cytować
+1 #56 @Sir RichardvonPetro 2019-04-25 00:02
I macie wspólne cechy. Jesteście jak te zza ekranu, z wybujałym ego i jedną szarą komórką.
Cytować
-1 #57 Sir RichardvonPetros 2019-04-25 01:03
Ty umiesz tylko obrażać, pluć i tyle, wyladowywac swoją frustrację w internecie
Ja kibicuje Panu Mariuszowi ale też rozumie Kowalczyka. Uważam że dojdą do porozumienia na pochybel wam biednym brzydki hejterom, hahahahaha hahahahaha ha
Cytować
+3 #58 @Sir RichardvonPetro 2019-04-25 02:46
Nie oni dojdą do porozumienia, tylko Pudzian padnie na kolana przed panem Kowalczykiem. Jak tego nie zrobi to zostanie mu tylko nic nie warty akt notarialny, podstarzała kobita, szansa na kryminał za bandyterkę i zapomnienie u dotychczasowych fanów. Bo o sponsorach już może zacząć zapominać. Przecież nikt nie lubi takiej reklamy zamiast reklamy swojego produktu. I co wtedy? Tobie też zamknie się kranik z gotówką za pisanie takich farmazonów. Ja już zaczynam szukać ogłoszenia o sprzedaży połowy hotelu w Andrychowie za symboliczna złotówkę. ;-)
Cytować
+2 #59 Energia Polska 2019-04-30 07:03
Karma Andrzej.Pan Bóg sprawiedliwy. Cofnij się i pomyśl czy komuś życia nie wywróciłeś z uśmiechem na twarzy. Karma .
Cytować
+1 #60 Darek D. 2019-05-02 00:49
Karma oj karma dla Kowalczyka doczekałem się .
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.