Startuje kampania „Ja Małopolska” - takiej promocji regionu jeszcze nie było. Zamiast koncentrować
„Ja Małopolska” - razem po zwycięstwo!
artykuł sponsorowany

Startuje kampania „Ja Małopolska” - takiej promocji regionu jeszcze nie było. Zamiast koncentrować się wyłącznie na pięknych krajobrazach, „Ja Małopolska” pokazuje pozytywne cechy mieszkańców województwa, którzy będą mogli przetestować swoją wiedzę, kreatywność… i zdolność do współpracy. W organizowanym konkursie Małopolanie walczą o nagrody nie tylko dla siebie, ale i swojego powiatu. 

“Ja Małopolska” to uniwersalne hasło, z którym może zidentyfikować się każdy. Podkreśla, że nasz region to nie tylko teren, ale przede wszystkim wspólnota mieszkańców – mówi Marek Sowa Marszałek Województwa Małopolskiego.

Kampania Województwa Małopolskiego składa się z dwóch etapów. Pierwszy to konkurs internetowy, drugi – Małopolskie Kino Letnie. Kampania wystartowała 11 czerwca – wtedy właśnie ruszył etap internetowy, który potrwa do 7 lipca. Na uczestników na stronie www.jamalopolska.pl czeka quiz sprawdzający wiedzę o regionie i władzach samorządowych oraz dwa kreatywne zadania: przesłanie zdjęcia lub filmu ukazującego piękno regionu, z którego dany uczestnik pochodzi. Warto zajrzeć także na Fanpage Małopolski na Facebooku, gdzie na bieżąco podsumowywana będzie rywalizacja między uczestnikami i powiatami.

Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców Małopolski do zabawy. Pokażcie jak wspaniali i kreatywni ludzie tworzą sukces naszego regionu. Trzymam kciuki za wszystkich uczestników! – kontynuuje Marszałek Sowa.

Ważnym aspektem kampanii jest nauka poprzez zabawę. Województwo Małopolskie – pomysłodawca i organizator, zamierza pokazać, jak ważną rolę w budowaniu regionalnej wspólnoty odgrywa samorząd.

Rywalizacja małych ojczyzn
Nowoczesne smartwatche Samsung Gear 2 Neo oraz zestawy gadżetów to nagrody dla osób, które zdobędą najwięcej punktów w konkursie. Na tym jednak rywalizacja się nie kończy.

Punkty uczestników będą sumowane, dając wynik dla powiatu, w którym mieszkają. Te z najlepszymi wynikami odwiedzi w okresie wakacyjnym Małopolskie Kino Letnie, w ramach którego będzie można nie tylko obejrzeć dobre filmy, ale też wziąć udział w wielu konkursach. Im więcej mieszkańców z danego powiatu weźmie udział w konkursie, tym większe ma on szanse na zwycięstwo. – To zdolności organizacyjne uczestników i ich umiejętność działania w grupie zadecydują o tym, gdzie przyjedzie Małopolskie Kino Letnie. Tak zaplanowana rywalizacja pozwala poczuć się odpowiedzialnym za swoją małą ojczyznę – dodaje Marszałek Małopolski.

Warto dodać, że kampania „Ja Małopolska” wpisuje się też doskonale w ogólnopolskie obchody 25-lecia istnienia samorządu terytorialnego. Przypomnijmy, ćwierć wieku temu, 27 maja, po raz pierwszy w powojennej historii naszego kraju odbyły się wybory samorządowe.

Strona Ja Małopolska – www.jamalopolska.pl
Fanpage Facebook


artykuł sponsorowany
NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl