Okres targów i konferencji już niedługo! Jakie gadżety reklamowe przygotować na wydarzenia branżowe?
- Opublikowano: 03 października 2023, 07:00
- Komentarze: 0
Gdy chcemy, aby nasza firma pojawiła się na jakimś wydarzeniu branżowymi i wyróżniła się na tle konkurencji trzeba się dobrze przygotować. Można to zrobić na wiele sposobów – np. postawić na ciekawą kampanię reklamową lub identyfikację wizualną. W jaki sposób wykorzystać do tego gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe jako narzędzie marketingowe
Asortyment producentów gadżetów reklamowych jest obecnie tak szeroki, że nietrudno znaleźć produkt, który jednocześnie jest ładny, oryginalny i praktyczny. Przed dokonaniem zakupu powinniśmy się zastanowić nad następującymi rzeczami:
- Czy dany gadżet pasuje do branży, jaką się zajmujemy?
- Jak dany produkt ma się do przekazu naszej firmy?
- Jaka jest grupa docelowa, do której kierujemy nasze personalizowane produkty?
Dlaczego to ważne? Ponieważ gadżety reklamowe to jedna z wizytówek naszego biznesu, tak samo jak nasza strona internetowa czy ulotki rozdawane na targach. Musimy je wybierać świadomie, w końcu na każdym przedmiocie planujemy umieścić logo lub grafikę naszej firmy. Profesjonalną personalizację gadżetów reklamowych wykonuje Tampogadzet.
Jak dopasować gadżety reklamowe do eventu branżowego?
Przede wszystkim myślmy o swojej firmie – profilu jej działalności, ofercie oraz przekazie, jaki wyłania się z naszych kampanii reklamowych. Oto kilka przykładów, które pomogą, jeśli wciąż nie wiemy jakie gadżety z logo firmy wybrać.
- Prowadzimy firmę z branży zoologicznej
Naszą grupą docelową będą prawdopodobnie opiekunowie zwierząt (przyszli lub obecni). Możemy im zaproponować gadżety związane z pielęgnacją i opieką nad ich pupilami.
Przykłady:
- gryzaki, piłki, zabawki z piszczałkami, frisbee itp.;
- pojemniki do przechowywania woreczków na odpady;
- smycze, obroże oraz szelki;
- chusty (bandany).
Brelok do kluczy z żetonem na wózek zakupowy – kot
Nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy wykorzystali również artykuły reklamowe z logo tylko pośrednio związane z branżą zoologiczną. Możemy np. postawić na produkty przeznaczone nie dla zwierząt, a dla ich opiekunów, jak:
- breloki z podobizną kota, psa, chomika itd.;
- zabawne ołówki np. z motywem rybek, kawii, żyraf itd.;
- pluszaki - zwierzątka, które sprawią radość najmłodszym gościom eventu.
- Prowadzimy firmę działającą w branży papierniczej/artykułów biurowych
Nasza grupa docelowa może być bardzo szeroka – od uczniów w różnym wieku, po osoby, które tego typu produkty wykorzystują w pracy lub w ramach hobby np. nauczyciele, artyści, zaopatrzeniowcy biur.
Przykłady:
- notatniki, bloki rysunkowe, bloki akwarelowe;
- artykuły piśmiennicze (pióra, ołówki, długopisy itd.);
- artykuły kreatywne (kredki, farby, markery, pędzle itd.).
Notatnik – MEMOFF
- Prowadzimy firmę o profilu ogrodniczym
Grupa docelowa obejmie prawdopodobnie osoby dorosłe w różnym wieku, z przyczyn osobistych lub zawodowych interesujące się uprawą i hodowlą roślin. Jest wiele gadżetów, które mogą im przypaść do gustu.
Przykłady:
- zestawy nasion do samodzielnej hodowli roślin;
- mini doniczki z pojedynczymi sadzonkami;
- bransoletki z miernikiem UV (osoby zajmujące się ogrodem bardzo dużo przebywają na słońcu, dzięki takiej opasce mogą kontrolować ewentualne zagrożenie i w odpowiednim momencie posmarować się kremem z filtrem);
- czapki, kapelusze, rękawice.
Praktyczny kapelusz „Safari”
Mamy nadzieję, że powyższe przykłady pomogą w dopasowaniu i zakupie ciekawych produktów. Pamiętajmy, że gadżety reklamowe w sklepie internetowym czy te wręczane podczas eventów możemy też zapakować w specjalne torby, opakowania z logo naszej firmy oraz nazwą i datą konkretnego wydarzenia branżowego. Będzie to wyjątkowa pamiątka dla klientów, którą ci na pewno docenią!