Gdy chcemy, aby nasza firma pojawiła się na jakimś wydarzeniu branżowymi i wyróżniła się na tle k
Drukuj
Okres targów i konferencji już niedługo! Jakie gadżety reklamowe przygotować na wydarzenia branżowe?
artykuł sponsorowany

Gdy chcemy, aby nasza firma pojawiła się na jakimś wydarzeniu branżowymi i wyróżniła się na tle konkurencji trzeba się dobrze przygotować. Można to zrobić na wiele sposobów – np. postawić na ciekawą kampanię reklamową lub identyfikację wizualną. W jaki sposób wykorzystać do tego gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe jako narzędzie marketingowe

Asortyment producentów gadżetów reklamowych jest obecnie tak szeroki, że nietrudno znaleźć produkt, który jednocześnie jest ładny, oryginalny i praktyczny. Przed dokonaniem zakupu powinniśmy się zastanowić nad następującymi rzeczami:

  1. Czy dany gadżet pasuje do branży, jaką się zajmujemy?
  2. Jak dany produkt ma się do przekazu naszej firmy?
  3. Jaka jest grupa docelowa, do której kierujemy nasze personalizowane produkty?

Dlaczego to ważne? Ponieważ gadżety reklamowe to jedna z wizytówek naszego biznesu, tak samo jak nasza strona internetowa czy ulotki rozdawane na targach. Musimy je wybierać świadomie, w końcu na każdym przedmiocie planujemy umieścić logo lub grafikę naszej firmy. Profesjonalną personalizację gadżetów reklamowych wykonuje Tampogadzet.

Jak dopasować gadżety reklamowe do eventu branżowego?

Przede wszystkim myślmy o swojej firmie – profilu jej działalności, ofercie oraz przekazie, jaki wyłania się z naszych kampanii reklamowych. Oto kilka przykładów, które pomogą, jeśli wciąż nie wiemy jakie gadżety z logo firmy wybrać.

Naszą grupą docelową będą prawdopodobnie opiekunowie zwierząt (przyszli lub obecni). Możemy im zaproponować gadżety związane z pielęgnacją i opieką nad ich pupilami.

Przykłady:

Brelok do kluczy z żetonem na wózek zakupowy – kot

 

Nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy wykorzystali również artykuły reklamowe z logo tylko pośrednio związane z branżą zoologiczną. Możemy np. postawić na produkty przeznaczone nie dla zwierząt, a dla ich opiekunów, jak:

Nasza grupa docelowa może być bardzo szeroka – od uczniów w różnym wieku, po osoby, które tego typu produkty wykorzystują w pracy lub w ramach hobby np. nauczyciele, artyści, zaopatrzeniowcy biur.

Przykłady:

Notatnik – MEMOFF

 

Grupa docelowa obejmie prawdopodobnie osoby dorosłe w różnym wieku, z przyczyn osobistych lub zawodowych interesujące się uprawą i hodowlą roślin. Jest wiele gadżetów, które mogą im przypaść do gustu.

Przykłady:

Praktyczny kapelusz „Safari”

 

Mamy nadzieję, że powyższe przykłady pomogą w dopasowaniu i zakupie ciekawych produktów. Pamiętajmy, że gadżety reklamowe w sklepie internetowym czy te wręczane podczas eventów możemy też zapakować w specjalne torby, opakowania z logo naszej firmy oraz nazwą i datą konkretnego wydarzenia branżowego. Będzie to wyjątkowa pamiątka dla klientów, którą ci na pewno docenią!

artykuł sponsorowany
NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Ostatnie artykuły z kategorii Sponsorowane:

Jakie zalety posiada rower elektryczny?

Wielki wybór napojów izotonicznych: czym się kierować przy wyborze?

Presta vs Woocommerce - co wybrać do sklepu internetowego?

Ranking najbezpieczniejszych cyfrowych metod płatności online dla graczy

Co zabrać na wakacje za granicę?