Właśnie otwierasz sklep w sieci i zastanawiasz się jak pakować swoje produkty? A może już jakiś cz
Produkty do pakowania dla e-commerce
artykuł sponsorowany

Właśnie otwierasz sklep w sieci i zastanawiasz się jak pakować swoje produkty? A może już jakiś czas działasz na rynku online, ale szukasz sposobów na zoptymalizowanie procesu pakowania i wysyłki towaru? Podpowiemy Ci jakie akcesoria wybrać, by móc sprawnie przygotować przesyłkę, starannie zabezpieczyć produkty i dodatkowo zareklamować swoją firmę. Oto najlepsze akcesoria do pakowania dla branży e-commerce.

  1. Skropak

Po włożeniu produktów do pudełka nie powinno pozostać w nim zbyt wiele wolnej przestrzeni. W przeciwnym wypadku podczas transportu towar będzie w niekontrolowany sposób przemieszczać się wewnątrz opakowania i obijać o ścianki, co może skutkować jego uszkodzeniem. Dlatego do pakowania zawsze należy wykorzystywać wypełniacze. Najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie skropaku. Ten rodzaj wypełniacza ma wiele zalet: jest niedrogi, doskonale dopasowuje się do kształtu przedmiotów, amortyzuje wstrząsy i niewiele waży, dzięki czemu nie zwiększa dodatkowo masy przesyłki. Przedsiębiorcy, którzy cenią rozwiązania ekologiczne, powinni natomiast wybierać bio skropak dostępny na tej stronie: https://kartony24.eu/pl/c/Skropak/79. Ten typ wypełniacza wykonany jest z surowców pochodzenia roślinnego, dzięki czemu w pełni podlega biodegradacji i nie zanieczyszcza środowiska.

 

  1. Woreczki strunowe

Wysyłasz do klientów przedmioty, które zawierają w komplecie śrubki, nakrętki, małe mechanizmy lub innego rodzaju niewielkie elementy? Pamiętaj, że wszelkie drobiazgi należy starannie zabezpieczyć. Najlepiej umieścić je najpierw w woreczku strunowym, a dopiero potem włożyć do pudełka z pozostałą zawartością. Dzięki temu małe części nie rozsypią się w opakowaniu, nie pogubią się i nie uszkodzą pozostałych produktów. Woreczki są tanie, lekkie i mają uniwersalne zastosowanie, a materiał, z którego zostały wykonane odznacza się dużą odpornością na przedarcia. Dobrej jakości woreczki strunowe w różnych rozmiarach znajdziesz na stronie: https://kartony24.eu/pl/c/Woreczki-strunowe/81.

  1. Opakowania fasonowe

Większość przedsiębiorców wysyła swoje produkty w tradycyjnych pudełkach klapowych. Warto jednak wyróżnić się na rynku, wybierając kartony fasonowe. Takie pudełka nadają się do pakowania wielu różnych przedmiotów, chociażby: galanterii, drobnej odzieży, niewielkich sprzętów elektronicznych, zabawek czy butów. Prezentują się znacznie lepiej niż tradycyjne opakowania, a ponadto zajmują niewiele przestrzeni w magazynie i można złożyć je bez użycia taśmy klejącej.

  1. Taśmy i opakowania z nadrukiem

Czy wiesz, że zwykłe pudełko możesz przeistoczyć w oryginalną reklamę? To bardzo proste. Wystarczy zamówić pudełka i taśmy z nadrukiem. Można umieścić na nich logo firmy, hasło reklamowe, nazwę sklepu i inne dowolne grafiki oraz napisy. W Internecie dostępne są także kartony z gotowymi wzorami np. świątecznymi. Dzięki takim pudełkom z pewnością wyróżnisz się na tle konkurencji.  

  1. Foliopaki

Do wysyłki książek, zeszytów, maskotek, akcesoriów czy pojedynczych sztuk odzieży warto wybierać foliopaki. Koperty te wykonane są z kilku warstw wytrzymałej folii LDPE, która perfekcyjnie chroni zawartość przed kurzem, wilgocią i zabrudzeniami. Wystarczy włożyć rzeczy do środka, zamknąć kopertę za pomocą samoklejącego paska, a na końcu ją zaadresować. Dzięki foliopakom przesyłka będzie gotowa w mgnieniu oka.

  1. Karton z automatycznym dnem

Masz sporo zamówień, więc przygotowywanie przesyłek musi przebiegać bardzo szybko? W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie kartonów z automatycznym dnem. Żeby złożyć karton, wystarczy tylko ścisnąć go z obu stron. Nie musisz używać do tego celu taśmy ani żadnych innych akcesoriów. Pudełko będzie gotowe do pakowania dwa razy szybciej niż jego tradycyjna wersja. W ten sposób zaoszczędzisz mnóstwo czasu!

Sposób pakowania produktów świadczy o jakości usług i wpływa na opinie klientów o firmie. Pamiętaj, że karton to nie tylko zwykłe opakowanie, ale także nośnik reklamowy, który można wykorzystać do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Zainwestuj więc w akcesoria, dzięki którym towar zostanie zabezpieczony szybko, a zarazem starannie i estetycznie.

artykuł sponsorowany
NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl