Janusz Palikot, lider "Ruchu Palikota", gościł w Wadowicach 8. lipca. Ten barwny ale i kontrowersyjny p
Janusz Palikot w Wadowicach - relacja video

Janusz Palikot, lider "Ruchu Palikota", gościł w Wadowicach 8. lipca. Ten barwny ale i kontrowersyjny polityk przybył na południe Polski, aby promować swoją partię i jej program przed zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi. Zapraszamy do obejrzenia pełnej relacji wideo z tego spotkania.

Przed spotkaniem z mieszkańcami, które zorganizowano w klubie Garsoniera, Palikot złożył kwiaty pod pomnikiem Emila Zegadłowicza, a następnie udał się na Rynek, gdzie pod urzędem miasta rozdawał święte obrazki. Jak zapewniał, kupił ich tyle, ile wynosi średnia dieta radnego. Miało to w jego opinii ilustrować, dokąd trafiają pieniądze wydawane na wadowickich radnych. "Każda zmora, prędzej czy później, musi odejść” – skwitował długoletnie rządy ekipy Wspólnego Domu i Ewy Filipiak, o których wiele już słyszał. W drodze odwiedził też liceum, którego korytarz skojarzył z zakrystią. Po krótkim spacerze przez miasto, pozdrawiany przez mieszkańców, udał się do Garsoniery.


Spotkanie w Garsonierze zgromadziło kilkadziesiąt osób, które osobiście chciały przekonać się, co do powiedzenia ma Palikot i jak brzmi jego diagnoza problemów polskiej polityki. Choć na sali dominowały osoby o poglądach lewicowych, nie zabrakło przedstawicieli lokalnych struktur PiS i PO. Dopisali zarówno starsi, jak i młodsi. Palikot przez prawie godzinę opowiadał, potem zadawano pytania z sali. Spotkanie zakończyło podpisywanie książek i pamiątkowe zdjęcia uczestników spotkania z gościem.

(WD)
(zdjęcia: Bartłomiej Lurka)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

-41 #1 lewica jest zła 2011-07-22 10:18
Palikot sepleni.
Oprócz seplenienia ma wiele innych problemów ze sobą, ale to już problem jego wielbicieli, czyli Klinowskiego i reszty lewicy.
Cytować
-42 #2 Cecylia 2011-07-22 10:20
Janusz Palikot obraził moje uczucia religijne. Kto to widział czynić znak krzyża (żegnać się) pod podobizną Emila Zegadłowicza. Palikot znalazł sobie nowego boga, będzie teraz modlił się do Emila Zegadłowicza. To jest wstyd dla wszystkich, którzy z Palikotem się pokazują. Wstyd Panie Klinowski, wstyd!
Cytować
+23 #3 normal 2011-07-22 10:41
oho!Pierwsze z Sabatu nadleciały!
Cytować
+10 #4 ramzes 2011-07-22 10:42
może Palikot pomodlił się pod pomnikiem i przeżegnał?:)

szkoda, że nie spalił kukły samorządowca niedorajdy przed magistratem!
Cytować
-24 #5 palikotyzacja kraju 2011-07-22 10:49
Klinowski zrezygnuj z diety radnego. Jeżeli tego nie zrobisz to znaczy, że ty i Palikot kłamiecie.
Wyśmiewacie branie diet a sami je bierzecie. Czy tacy jesteście, czy tak postępuje Klinowski i Palikot ?
Cytować
+11 #6 p 2011-07-22 11:49
choc biorac pod uwage czas publikacji ... dwa pierwsze napisala ta sama osoba
Cytować
-16 #7 mydełko FA 2011-07-22 13:40
Czy SLD podejmie uchwałę nakazującą Klinowskiemu umycie i ogolenie?
Prawdopodobnie nie, bo mydło za drogie.
Palikot też mydła nie kupi bo pieniądze wydał na obrazki świętych i wynajęcie garsoniery.
Cytować
-5 #8 antykomuch 2011-07-22 14:05
Komentarz usunięty ze względu na treści obraźliwe i namawiające do agresji oraz niezgodne z polskim prawem.
Cytować
+21 #9 Rex 2011-07-22 20:04
Obejrzałem całość: jakoś nie widzę komucha, antyklerykała i oszołoma. WIdzę normalnego faceta, który ma pomysł na naprawę tego kraju. Mówi ciekawie i w miare mądrze, same konkrety. W przeciwieństwie np. do Tuska czy tego niestabilnego Kaczyńskiego. Nie ze wszystkim się zgadzam (np. marginelizacja roli kościoła, dla mnie jako katolika to nie do przyjęcia) ale facet ma coś do powiedzenia.

Szkoda, że szanse ma mizerne, nie wyjdzie pewnie z progu wyborczego, ale może za kilka lat, czemu nie?
Cytować
+17 #10 Totimi 2011-07-22 20:33
Wyjdzie, wyjdzie z progu wyborczego, tylko trzeba mu dać szansę, bo dobrze gada.
Cytować
+17 #11 mizerykordia 2011-07-22 20:43
Po zobaczeniu relacji z wizyty...zagłos uję na ludzi Palikota!
Cytować
+18 #12 rolnik 2011-07-22 20:49
Nadchodzi jesień,magistra ckie wykopki czas zacząć !
Cytować
+15 #13 henry 2011-07-22 22:33
Nie wiem, jak gdzie indziej, ale w Wadowicach Ruch Palikota te wybory wygra. Nie chce mi się wierzyć, że mieszkańcy tego sympatycznego miasteczka mają wstawione przez swoich proboszczów watykańskie mikroprocesory zamiast polskich szarych koórek.
Cytować
0 #14 alik nie kot 2011-07-22 23:19
cytuje klinowskiego : "Po co mam stąd wyjeżdżać. Piękne tereny, rzeka - można się kąpać. Skawa." Pozostawie to kąpanie się w tej brei bez komentarza ...
Cytować
+16 #15 Cemetery 2011-07-23 08:25
Cytuję Cecylia:
Janusz Palikot obraził moje uczucia religijne. Kto to widział czynić znak krzyża (żegnać się) pod podobizną Emila Zegadłowicza. Palikot znalazł sobie nowego boga, będzie teraz modlił się do Emila Zegadłowicza. To jest wstyd dla wszystkich, którzy z Palikotem się pokazują. Wstyd Panie Klinowski, wstyd!


A na cmentarzu przed czym się żegnasz? Nie przed pomnikiem?
Cytować
+18 #16 Wadowice 2011-07-23 08:30
Cytuję palikotyzacja kraju:
Klinowski zrezygnuj z diety radnego. Jeżeli tego nie zrobisz to znaczy, że ty i Palikot kłamiecie.
Wyśmiewacie branie diet a sami je bierzecie. Czy tacy jesteście, czy tak postępuje Klinowski i Palikot ?


Gdzie w tym materiale jest wyśmiewanie? Ja tu widzCytuję alik nie kot:
cytuje klinowskiego : "Po co mam stąd wyjeżdżać. Piękne tereny, rzeka - można się kąpać. Skawa." Pozostawie to kąpanie się w tej brei bez komentarza ...


Radny chciał pokazać miasto z dobrej strony, tzn. zrobić dobre wrażenie, a to, że potencjał tego miasta jest marnowany to każdy wie.
Cytować
-6 #17 dziadunio 2011-07-23 10:28
Noszenie plakietek to ciekawy obyczaj:) Moja sympatia do noszących 62.1 wzrosłaby jeszcze bardziej, gdyby w druga klapę marynarki wpieli przekreslony 196KK:)

Co do tych nieszczęsnych narkotyków- maksymalnie znuzony jestem utopijnym, ba dziecinnym wręcz postulowaniem legalizacji narkotyków - ale karanie za posiadanie ich niehandlowej ilosci to rzeczywiscie dosc opresyjne.
Cytować
-5 #18 dziadunio 2011-07-23 10:31
Gratulacje dla Redakcji - wreszcie dotarło do was ze konfrontowanie komentujacych tutaj ludzi z twierdzeniem - "po zaakceptowaniu przez moderatora" jest wulgarne i niepotrzebne.
Cytować
0 #19 ... 2011-07-23 11:32
Nie oddam głosu na żadną z partii "prawicowych", ani lewicowych. Za żadną z nich nie stoi ani ideologia, ani faktyczna chęć zmian na lepsze. Dlatego partie są zmuszone do otwartej konfrontacji, bo NICZYM się nie różnią.

Chcę czegoś nowego - oddam swój głos na Nową Prawice.
Cytować
0 #20 normal 2011-07-23 12:22
Stara-nowa Prawica z J.Korwinem Mike na czele. Stare "nowe" twarze pojawiające się aż do znudzenia zmieniające szyld i barwy na zasadzie -a nuż się uda.Przykładów można by podać bez liku,ale mi się nie chce.No może tylko te najbardziej rzucające się w oczy-Czarnecki- przeszedł chyba wszystkie możliwe partie żeby zakotwiczyć w PIS-ie i stać się jego gorącym orędownikiem .Kluzik -Rostkowska która wciskała nam Kaczyńskiego na prezydenta i omal się jej nie udało, a potem zmieniła barwy trzykrotnie w ciągu roku.Wszyscy ci ,w zależności jak wiatr zawieje,są gotowi zmienić swoje poglądy o 180 stopni byle pozostać w parlamencie, lub jak w przypadku Korwina Mikke ,do niego wrócić.Nie dajcie się znowu nabrać,jeśli chcecie nowe, wyeliminujcie stare-nowe.
Cytować
+17 #21 Anatol 2011-07-23 12:32
O tym właśnie mówi Palikot. Szkoda, że większość ludzi ma go za nieszkodliwego błazna: a to naprawdę niegłupi facio.

No cóż, zobaczymy co będzie, ale wg mnie będzie tak samo: te same mordy przy korycie i taki sam syf jak był. Polak głupi...
Cytować
+15 #22 Głos za 2011-07-23 20:24
Byłem na spotkaniu z Palikotem, spodziewałem się sensacji, prowokacji (opierając się na doniesieniach mediów na temat Palikota). Tymczasem była rzeczowa, rozsądna dyskusja. W następnych wyborach moja rodzina i ja głosujemy na jego ugrupowanie. Oby mu się powiodło.
Cieszę się, że zamieszczono tutaj relację ze spotkania.
Cytować
+16 #23 gość 2011-07-24 00:43
Jestem katolikiem praktykującym,s iłą rzeczy z pewnymi poglądami nie zgadzam się z Palikotem.Ale większość jego poglądów dotyczących organizacji państwa jest sensowna, tylko jak będzie z realizacją.Głos owanie na jedno i to samo od 20 lat nie przynosi żadnych obiecywanych zmian na lepsze, jest coraz gorzej(jak widać to w realiach).Ale jeśli nie on, to kto to zmieni.Tylko obawiam się ,że tyle już naobiecywano i nic,
Cytować
0 #24 antygłupocie 2011-07-24 10:37
Cytuję gość:
Jestem katolikiem praktykującym,siłą rzeczy z pewnymi poglądami nie zgadzam się z Palikotem.Ale większość jego poglądów dotyczących organizacji państwa jest sensowna, tylko jak będzie z realizacją.Głosowanie na jedno i to samo od 20 lat nie przynosi żadnych obiecywanych zmian na lepsze, jest coraz gorzej(jak widać to w realiach).Ale jeśli nie on, to kto to zmieni.Tylko obawiam się ,że tyle już naobiecywano i nic,

Ten cytat to kwintesencja szans Palikota na zaistnienie. Przy czym nie wzięto pod uwagę, co nie zapomni mu znaczny odsetek idących do wyborów, że ten kreowany tutaj na "jedyną szansę białych", już sam przy żłobie siedział. Już miał szansę stworzenia "przyjaznego państwa" I co? I nic. I teraz nagle on będzie cacy? Bez rozwalenia systemu okrągłostołoweg o, nic w tym kraju się nie zmieni - pokazał to już przykład Olszewskiego i Kaczyńskiego. Palikot na pewno nie jest człowiekiem tego formatu - wręcz przeciwnie - prezentuje pospolitą polityczną głupotę wykorzystywaną dla umocnienia układu sterującego Polską od grubej kreski. Tak więc podniecanie się tym medialnym tworem, świadczy tylko o miejscu w szeregu jego wadowickich klakierów. Panowie - nie tędy droga, by rozwalić wadowicki układ. Negowanie historii i tradycji w ich kulturotwórczym kształtowaniu naszej społeczności, zapewni wam tylko nieliczny odsetek oszołomów, a nie siłę mogącą zagrozić cwaniakom wykorzystującym do cna sytuację społeczno - polityczną. I co? Negując wartości wyznawane i respektowane przez zdecydowaną większość naszego społeczeństwa, chcecie być lepsi od cyników, którzy w absurdalny sposób doprowadzili w skali powiatu do symbiozy dwóch głównych przeciwników politycznych i anihilacji wszelkiej konkurencji? Retoryka Palikota nie odpowiadała jak widać PO, która zrezygnowała z jego usług, bowiem przekonała się, że przynoszą więcej szkody niż pożytku... Jeżeli chcecie splendoru w nikłym palikotowym blasku - to wasz wybór.Taki splendor, jaki blask. Nie miejcie tylko później pretensji do reszty społeczeństwa, że nie popiera tego, co wiadome: że z przyczyn społeczno, kulturowo, religijnych nie znajdzie poparcia. W Wadowicach jedyną - jak na dzisiaj - szansą jest spolaryzowanie układu PO PiS, by były rzeczywistą konkurencją - jak w skali kraju. Łatwe to nie jest - po pacyfikacji PiS-u i cichym poparciu tej partii dla Filipiakowej (zresztą Szydło to krewna Szczura), Kotarba poświęcił parę lat i sporo wazeliny na wyrobienie sobie pozycji w PO. Tu trzeba zmusić kopytko do jasnego określenia swojego miejsca - reszta już przyjdzie sama.
Cytować
-4 #25 dziadunio 2011-07-24 14:29
antygłupocie

Łatwo ci przychodzi zarzucanie głupoty innym - po czym sam jako receptę na wadowickie kłopoty podajesz rozwiązanie nie dośc ze zwyczajnie niemozliwe(kto, w jakim celu, no i jak miałby dokonac tego jak mówisz - spolaryzowania? ??), to kompletnie nieefektywne - co niby miałoby sie wydarzyc nawet gdyby?

I juz całkiem na koniec- a nie przyszło ci do głowy ze partyjne szyldy z ogólnokrajowej polityki na lokalnym rynku sa nikomu do niczego nie potrzebne?


Wadowicom potrzebny jest kompetentny gospodarz z wizją i głową wypełnioną pomysłami zamiast litanii do bł Karola.

Gospodarz który mysli samodzielnie a pracuje rękoma najlepszych fachowców, jakich da sie wynalezc i zatrudnic na kluczowych stanowiskach.

Gospodarz który wie ze władza jest słuzbą.
Gospodarz który swoją wierność ofiarowuje sprawom i ludziom swojego miasta a nie pomnikom czy hasłom.
Po prostu - gospodarz - zamiast polityka.
Cytować
-4 #26 Edward Wyroba 2011-07-24 15:47
Cytuję antygłupocie:
(...) ten kreowany tutaj na "jedyną szansę białych", już sam przy żłobie siedział. Już miał szansę stworzenia "przyjaznego państwa" I co?


I wychodzisz na głpca, który tylko przychodzi tutaj, żeby dokopać, zamiast wysłuchać co facet mia m.in. i Tobie do powiedzenia i dopiero potem dyskutować...
A Palikot wyraźnie powiedział nie tylko to, że chciał realizować przyjazne obywatelowi państwo, ale też i to, że kiedy od obiecującego gruszki na wierzbie Tuska dowiedział się, że jego propozycje zmian w ustawach - mające pomóc Polakom w codziennym życiu - i tak nie będą głosowane, opuścił krętacką PO i złożył mandat posła!
Więc gdzie jesteś ze swoim gupim wywodem?
Pokaż drugiego takiego posła, któremu honor nie pozwolił kpić sobie ze społeczeństwa i oderwał dupsko od poselskiego stołka dobrowolnie?

Dlatego jak nabardziej rację ma "dziadunio"...

Cytuję dziadunio:
(...) potrzebny jest kompetentny gospodarz z wizją i głową wypełnioną pomysłami zamiast litanii do bł Karola.
Gospodarz który mysli samodzielnie a pracuje rękoma najlepszych fachowców, jakich da sie wynalezc i zatrudnic na kluczowych stanowiskach.
Gospodarz który wie ze władza jest słuzbą.
Gospodarz który swoją wierność ofiarowuje sprawom i ludziom swojego miasta a nie pomnikom czy hasłom.
Po prostu - gospodarz - zamiast polityka.


...

I nie tylko Wadowicom!
Polsce też!
Cytować
-6 #27 Piwosz Ben 2011-07-24 16:22
Program Palikota nie ogranicza się do rozdawania wibratorów, gumowych penisów i świńkich ryjów. On chce jeszcze legalizacji zwiąków homo.
Cytować
-3 #28 antygłupocie 2011-07-24 17:19
@dziadunio
cóż, mówiłem o głupocie politycznej, tu natykam się na taką zwykłą. Ty nawet nie wiesz. o czym piszę, zastępując brak refleksji sloganami o potrzebie dobrego gospodarza zamiast polityka. Dziecięca naiwność cię już zżera? A tu się kłania realpolityka, wykorzystana do cna przez Kotarbe i kopytko, o której jak widać ich konkurenci ze względów ideologicznych, czy to innych nie chcą słyszeć. Na temat głupoty z Edkiem nie mam co gadać - szkoda że już nic nie powiedzą na ten temat Kusztal i Zimnal, tak jak obecni nauczyciele o inteligencji niektórych młodych demokratów. Ryczcie sobie dalej. Wróci Kotarba, to znowu się zacznie...

Na koniec, muszę sie z jednym z Edkiem i dziaduniem zgodzić: I nie tylko Wadowicom!Polsc e też!
Ale nie w tym układzie i nie przez Palikota.
Cytować
+14 #29 lilunia 2011-07-24 19:20
Dobrze gada!
Cytować
+1 #30 Wartości wyznawane 2011-07-24 23:35
antygłupocie. Cytuję:
"Negując wartości wyznawane i respektowane przez zdecydowaną większość naszego społeczeństwa..."
Kto takie wartości neguje? A może zadam inne pytanie. Jakie wartości masz na myśli? Co oznacza, według Ciebie, "zdecydowana większość naszego społeczeństwa"?
I jeszcze raz: "negowanie historii i tradycji w ich kulturotwórczym kształtowaniu naszej społeczności, zapewni wam tylko nieliczny odsetek oszołomów..."
Więcej cytatów nie będzie, bo już późno :)
Cytować
-2 #31 dziadunio 2011-07-25 07:33
antygłupocie
Nie odnosze wrazenia zebys miał cokolwiek do powiedzenia.
Upss, zrymowalo sie zupełnie niechcacy:)

Filipiakowa z przystawkami nie wykorzystuje kłaniajacej sie jak mówisz "realkopityki" - jest po prostu czyms na kształt pasozyta - wczepiona jedna parą przyssawek w kosciół, drugą w miasto - ssie póki nie przyjdzie ktos ze skalpelem i z chirurgiczną precyza nie usunie przyssawek z jednego zywiciela.

Masz syndrom dziecka które patrzac w ciemnosciach na powieszony na framudze drzwi stary płaszcz zamyka mocno oczy bo widzi w nim wszystkie duchy i potwory, tak potęzne ze nie wiadomo nawet czy spiący tuz obok tata potrafiłby sobie z nimi poradzic. I biedny dzieciak męczy sie i cały trzesie noc w noc - tak długo az ktos nie zapali swiatla i maluch nie przekona sie ze to co wydawało sie takie potezne i złowieszcze jest tylko kawałkiem starej, kompletnie niegroźnej i nikomu niepotrzebnej szmaty.
Cytować
-8 #32 Piwosz Ben 2011-07-26 19:18
Wiecie co jest ciekawe w partii Palikota?
Nie?
Dobra odpowiedź, bo nic w niej ciekawego nie ma. Jest nudna i zupełnie pozbawiona sensu.
Cytować
+8 #33 Dytko Smoleński 2011-07-26 19:21
Cytuję Piwosz Ben:
Wiecie co jest ciekawe w partii Palikota?
Nie?
Dobra odpowiedź, bo nic w niej ciekawego nie ma. Jest nudna i zupełnie pozbawiona sensu.


A powiedz no mi Piwoszu Benie, co ciekawego jest w PiSie, PO czy SLD?
Cytować
-7 #34 antygłupocie 2011-07-27 22:25
Cytuję dziadunio:
antygłupocie
Nie odnosze wrazenia zebys miał cokolwiek do powiedzenia.
Upss, zrymowalo sie zupełnie niechcacy:)

Filipiakowa z przystawkami nie wykorzystuje kłaniajacej sie jak mówisz "realkopityki" - jest po prostu czyms na kształt pasozyta - wczepiona jedna parą przyssawek w kosciół, drugą w miasto - ssie póki nie przyjdzie ktos ze skalpelem i z chirurgiczną precyza nie usunie przyssawek z jednego zywiciela.

Masz syndrom dziecka które patrzac w ciemnosciach na powieszony na framudze drzwi stary płaszcz zamyka mocno oczy bo widzi w nim wszystkie duchy i potwory, tak potęzne ze nie wiadomo nawet czy spiący tuz obok tata potrafiłby sobie z nimi poradzic. I biedny dzieciak męczy sie i cały trzesie noc w noc - tak długo az ktos nie zapali swiatla i maluch nie przekona sie ze to co wydawało sie takie potezne i złowieszcze jest tylko kawałkiem starej, kompletnie niegroźnej i nikomu niepotrzebnej szmaty.

dziadunio - cóż, po prostu mi przykro, że z wiekiem i dymensja i pospolity kretynizm. Leczyć już nie ma co, mądrzejszy też już nie będziesz...
Cytować
+7 #35 stanisław 2011-07-30 11:59
Głosuję na Palikota i będę do tego przekonywał innych. Dość rządów kleru!nie nalez tego mylić z wiarą!
Cytować
-10 #36 Zbigniew Adam Karski 2011-08-19 15:46
A ja żałuję że nie byłem na spotkaniu. Zapytał bym Palikota dlaczego jeśli jest taką nową siłą i etyką w polityce spółkował z PO (które jak sam mówi nic nie zrobiło). Obietnica władzy? Chęć zmian ? To dlaczego zamiast zmieniać zajmował się tym głupim Kaczyńskim? Zapytał bym się dlaczego jeśli jest takim cudownym politykiem, to dlaczego nie czytał programu PiS i swój lewacki elektorat straszy PiSem powtarzając brednie na jego temat. Zapytał bym dlaczego jeśli mówi że ludzie głosują na PO ze strachu i to karygodne, to dlaczego głosował ze strachu przed Kaczyńskim na Komorowskiego (przecież robił to za pieniądze jakie mu obiecali po przejęciu władzy). Szkoda Panie Palikot że Pana wy...kolegowali bo ładne szopki i kłamstwa Pan robił zamiast polityki co nie było demokratyczne a teraz Pan krzyczy że chce pan demokracji. Gdybym głosował na pana obawiał bym się że przyjdzie Pan znowu pod wpływem narkotyków do Sejmu - Proste.A na koniec poprosił bym o opowiastki o grupie bilderberg i komisję trójstronną . Bo to dosyć ważne struktury w jakich Pan należy . Biedni ci młodzi co się nabierają na uczciwość człowieka który potrafi tylko teatr robić z polityki. Moim skromnym zdaniem jest Pan takim Kotarbą tylko na skale kraju. Te samem mechanizmy manipulacji ludźmi. Wstyd mi za tych ludzi którzy dają się nabierać tak jak dawniej SLD komunistycznej tak teraz młodym komunistom zmienionym na kapitalistów. O ile przekonał mnie co do rozdziału kościoła to nie mogę go poprzeć w żaden sposób , bo . Na końcu tej retoryki o kościele jest znak zapytania. A ja znam koniec jaki ma ten pan na myśli. I bynajmniej nie jest to Państwo bez Kościoła takim jakim go znamy.
Cytować
-11 #37 Zbigniew Adam Karski 2011-08-19 16:16
Zamiast robić szopkę pod pomnikiem trzeba było ten czas poświęcić na odpowiadanie na pytania publiczności. Generalnie rzadko się spotykam z tym by tak traktowano spotkania z ludźmi . Jako ideowe tuby, zresztą tego co na co dzień słyszymy. No ale co słychać było o Palikocie jak miał swoje 5 min, Penisy w telewizji pokazywał. No ale czego się spodziewać po Palikocie.
Cytować
-12 #38 mm 2011-08-21 15:29
Jak mogą Wadowiczanie cieszyć sie z pobytu tego oszołoma wstydzę się za nasze miasto niepierwszy raz.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/13407-nasz-wywiad-marek-wikinski-o-probie-napasci-z-strony-bojowkarzy-palikota-tak-balem-sie-o-moich-najblizszych
Cytować
+7 #39 majka 2011-08-21 15:44
Cytuję mm:
Jak mogą Wadowiczanie cieszyć sie z pobytu tego oszołoma wstydzę się za nasze miasto niepierwszy raz.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/13407-nasz-wywiad-marek-wikinski-o-probie-napasci-z-strony-bojowkarzy-palikota-tak-balem-sie-o-moich-najblizszych

myśle ,że nie wiesz o czym mówisz najprościej jest powiedzieć oszołom i tkwic w tym mafijnym zaścianku sprawdz sobie wszystkie powiązania w urzędach w radach nadzorczych w Wadowicach jeśli tak uważasz to pewno jesteś beneficjentem tego układu
Cytować
-6 #40 wadowiczanin 2011-08-21 15:51
Panie Bartku i pan zdjęcia robił do tej imprezy? Rozczarował mnie pan ogromnie.
Cytować
+9 #41 Głosuję na Palikota 2011-08-21 18:04
Byłem na tym spotkaniu. Palikot nie tylko przedstawiał na nim swój program, ale też odpowiadał na pytania publiczności (coś, o co upomina się w swoim poście Zbigniew Adam Karski). Wcześniej miałem dość mgliste wyobrażenie na temat Palikota, kształtowane głównie przez media, które podkreślały to, co chciały. Tymczasem spotkałem normalnego, otwartego, rozsądnego człowieka. Konkretny program. Likwidacja senatu. Rozdział państwa od kościoła. Koniec finansowania partii politycznych z budżetu. Nie ze wszystkim się zgadzam, chodzi np. o opłatę za studia. Palikot uważa, że nie powinno jej być w ogóle. Ja jestem zdania, że opłata w tej formie, jaką teraz wprowadzono, jest do przyjęcia - jeden kierunek bezpłatny, każdy następny - płatny. W dyskusji nie było żadnej złości, pogróżek pod czyimś adresem. Gdyby p. Zbigniew Adam Karski był na spotkaniu, może również zmieniłby zdanie na temat jego partii? Może zadałby pytania, których nie zadał, i może otrzymałby takie odpowiedzi, które spowodowałyby, że zmieniłby trochę swoją ocenę? Może tak, a może nie. Wiążę duże nadzieje z Palikotem. Głosujemy na niego i namawiam innych na oddanie swoich głosów na jego ugrupowanie.
Poza tym: nie widzę niczego złego w złożeniu kwiatów pod pomnikiem Zegadłowicza. To jeden z wielkich wadowiczan, ciągle pomijany i zapominany, nie wiadomo, dlaczego. Może dlatego, że obraz Wadowic ukazany w Zmorach ciągle jest aktualny (niestety).
Cytować
-12 #42 Zbigniew Adam Karski 2011-08-21 19:05
Pytanie do głosujących na Palikota : Wymień sześć państw Uni Europejskiej które Palikot uznał za nie godne posiadania statusu członka UE.

Dam wskazówkę, są to Państwa wyznaniowe w których formalnie i realnie kościół ma wpływ na Państwo. Nie są to bynajmniej państwa o których nigdy w wyborczej nie wspominali - więc ich istnieniu nie można zaprzeczać.


ja bym polecał obejrzenie tego od początku, chyba że to oszołomy z pod namiotu.


http://youtu.be/S6UESHvQ6xI?t=3m2s
Cytować
+8 #43 Dziadek 2011-08-29 19:08
Cytuję mm:
Jak mogą Wadowiczanie cieszyć sie z pobytu tego oszołoma wstydzę się za nasze miasto niepierwszy raz.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/13407-nasz-wywiad-marek-wikinski-o-probie-napasci-z-strony-bojowkarzy-palikota-tak-balem-sie-o-moich-najblizszych


Trzeba tylko zapytać, czego boi się SLD? Bo niby go napadli, więc przestępstwo, no to dlaczego mówi "To miało znamiona naruszenia miru domowego. I nękania. Na razie jednak odstąpię od kroków prawnych."? Odstąpi? Bo wszystko zmyślił, żeby tylko na wyborcach zrobić wrażenie! I wystraszyć ich przed Palikotem. Jak go napadli, to powinien wezwać Policję i nie certolić się z napastnikami. A o nawet patrolu interwencyjnego nie wezwał o który ponoć prosiła go żona! Śmieszny ten Wikiński jak całe SLD!
Cytować
+1 #44 bartek 2011-10-02 15:25
Pan bredzi Panie Palikot!!!!
Niech Pan posłucha co Pan mówi!!!
ręce opadają stek bzdur.
Cytować
-2 #45 Ime 2011-10-02 16:32
Byłem na spotkaniu z Palikotem i nie mam żadnych wątpliwości, że to normalny i rozsądny człowiek. Oby mu się powiodło w najbliższych wyborach.
Cytować
-1 #46 AS 2011-10-22 17:10
amen
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.