"W czasach komunizmu władza wiedziała lepiej, a obywatele musieli się bezwzględnie podporządkować,
Znów wylano szambo na Siłkowskie

"W czasach komunizmu władza wiedziała lepiej, a obywatele musieli się bezwzględnie podporządkować, nie dyskutować. W "papieskim mieście" władza ta nadal ma się świetnie i czuje się "u siebie". Dowodem na to jest postępowanie w stosunku do nas, które miałyśmy odwagę sprzeciwić się takiemu traktowaniu mieszkańców. Zofia Siłkowska"

Szanowana w Wadowicach rodzina ponownie stała się przedmiotem pomówień. Pretekstem było oświadczenie prezesa Wadowickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji – Andrzeja Smagi. Oświadczenie portal Wadowiceonline opublikował, wraz z polemiką Zofii Siłkowskiej kilka dni temu. Jednak wczoraj opłacany z publicznych pieniędzy przez rządzącą w mieście burmistrz Marcin Płaszczyca całą sprawę postanowił opisać ponownie. Oczywiście w odpowiedni sposób.

Jak łatwo zgadnąć, protest Siłkowskich okazał się więc być elementem politycznej gry wymierzonej przeciwko Ewie Filipiak, zaradnej burmistrz Wadowic. W grze tej uczestniczyły ubezwłasnowolnione starsze panie oraz rzekomi radni lewicy. Panie wywiesiły baner, bo chodziło im o rurę kanalizacyjną, choć wcześniej redaktor Marcin Płaszczyca sugerował, że baner wieszali nieokreśleni politycy lewicy, a chodziło jedynie o „prowokację przed beatyfikacją”. Najwyraźniej redakcja Wadowice24 nie przywiązuje wagi do własnych publikacji, co powinno stanowić także czytelny sygnał dla czytelników tego portalu.

W tej sytuacji przypomnę jeszcze raz, o co w całej sprawie chodziło, bo próżno szukać na ten temat informacji w tekście wynajętego do brudnej roboty (w końcu rzecz dotyczy szamba) „dziennikarza” z lokalnego podwórka.

Po pierwsze, istotą protestu Siłkowskich była arogancja urzędników, której padły ofiarą. O tym m.in. pisze Zofia Siłkowska w liście do Burmistrz.

Po drugie, nieprofesjonalnie przygotowana inwestycja, w czasie której miasto w ramach rewitalizacji rynku nie wykonało kompleksowej wymiany instalacji wod-kan-gaz. Choć obiecywało.

Pierwszy raz zwróciłam się z pismem do Starostwa jeszcze na etapie wydawania pozwolenia na przeprowadzenie inwestycji. Odpowiedział projektant i pan Krupnik, który we własnoręcznie podpisanym piśmie poinformował mnie o tym, co będzie na pewno wykonane w trakcie remontu. Wyraźnie podał mi, że kanalizacja sanitarna i burzowa będzie wykonana. Jednak już w czasie rozkopywania drogi pod położenie kanalizacji od pana Krupnika usłyszałam, że "wy możecie sobie puścić rurę do Spadzistej". Napisałam wtedy pismo z zapytaniem, w którym momencie planowane roboty uległy zmianie, odpowiedzi na pismo nie doczekałam się do dzisiaj. – wyjaśnia Zofia Siłkowska.

Po trzecie wreszcie, ważne jest, aby pamiętać, że obowiązkiem gminy jest budowa sieci wodno-kanalizacyjnej. Tymczasem realizujące to zadanie WPWiK wydaje się mieć wiele na sumieniu. W mieście bowiem nadal przy głównych ulicach i w rynku funkcjonują szamba, a część kamienic przyłączona jest do kanalizacji burzowej. Mimo to, ich właściciele mają podpisane stosowne umowy na odbiór ścieków.

Przykładem jest właśnie kamienica Siłkowskich i sąsiedni budynek. Siłkowskie umowę na odbiór ścieków podpisały prawie dziesięć lat temu, ale zgodnie z posiadanym przez nie planem ścieki uchodziły do starego kanału w rynku. Kanału tego nie zamierzano w czasie rewitalizacji wymieniać, ani likwidować szamba w budynku obok, gdyż wymiana sieci wod-kan nie została dla tej części rynku przewidziana.

Zofia Siłkowska pisze o tym tak: "Władze miasta mają obowiązek poprawy bezpieczeństwa sanitarnego w mieście. Niestety po szumnej rewitalizacji zostaną stare, rozwalające się kanały sanitarne i szamba w samym centrum miasta!".

Dzięki więc wysiłkom Siłkowskich szambo rzeczywiście wyszło na jaw, ale zlokalizowane na ich podwórku. A mieszkańcy mogli się przekonać o skali zaniedbań ze strony miejskich urzędników.

To najwyraźniej rozsierdziło Ewę Filipiak, która krytyki swojej osoby nie znosi i spowodowało reakcję, pod postacią pomówień rzucanych ustami Stanisława Kotarby oraz gminnej rezolucji, w której pod adresem Siłkowskich padły absurdalne oskarżenia. Te skandaliczne posunięcia władz miasta, artykuły i komentarze publikowane przez Wadowice24.pl stanowią kolejny wymiar tej „afery”.

Redaktor Marcin Płaszczyca próbuje problem sprowadzić do rury, która stała się politycznym narzędziem do walenia po głowach Ewy Filipiak i szczerego piewcy rewitalizacji: Piotra Hajnosza. Zabieg ten stanowi nic więcej, jak tylko sposób na odwrócenie uwagi od sedna problemu – coraz bardziej widocznej nieudolności i niegospodarności rządzącej miastem ekipy. Ale nawet skupiając się wyłącznie na rurze, trudno dostrzec tu jakiś powód do chwały dla magistratu. Prezes Smaga po ponad 2 miesiącach od wywieszania transparentu udowodnił, że ścieki z kamienicy nie przyjmuje stary kanał w rynku (a plany kamienicy posiadane przez Siłkowskie nie są aktualne), tylko stary kanał dochodzący do Spadzistej. Stan i przebieg tego nieujętego w żadnej ewidencji kanału nadal pozostają tajemnicą. Wszystko inne, o czym mówiły Siłkowskie, łącznie z szambem z sąsiedniej kamienicy na ich podwórku, pozostaje bez zmian.

Na koniec jeszcze jedna sprawa, pod rozwagę czytelników. Kto wie, czy w tej sprawie nie najważniejsza. Stanisław Kotarba i Ewa Filipiak przy każdej okazji obnoszą się ze swoją pobożnością i oddaniem błogosławionemu Janowi Pawłowi II. Dzięki głosom ludzi wierzących oraz wsparciu kościoła wygrywają kolejne wybory. Patrząc na to, w jaki sposób rozprawiają się z osobami, które mają o ich rządach zdanie krytyczne, nie mam wątpliwości, że z deklarowanymi przez siebie ideałami nie mają nic wspólnego. Czas spojrzeć prawdzie w oczy – Wadowicami rządzą osoby udające jedynie swe religijne zaangażowanie i z przyczyn koniunkturalnych odziewające się szaty wiary. Konsekwentnie demaskuje to Zofia Siłkowska – córka przyjaciela Papieża i wprost o tym mówi. Za to właśnie jest bezlitośnie atakowana...

(Mateusz Klinowski, radny Rady Miejskiej Wadowic (niezależny))




NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+34 #1 Freezyear ... 2011-07-18 14:13
W mieście słyszy się coraz więcej niepochlebnych opinii na temat "zawsze wiernego samorządu": totalnie rozgrzebany rynek, chaos organizacyjny towarzyszący remontowi, niedoróbki techniczne, olewanie handlowców mających lokale w rynku, spier... remont ulicy Zatorskiej, Karmelickiej i parę innych spraw. Oj coś czuję, że może im się to odbić czkawką przy najbliższych wyborach. O niezależności płaszczącego się pseudo-dziennik arza nie ma co wspominać bo każdy kto ma chociaż trochę oleju w głowie widzi jak ta dziennikarska rzetelność i niezależność wygląda wg. niego. Amen:)
P.S.
Za chwilę zlecą się wielbiciele magistratu i zacznie się jazda:)
+30 #2 Damien z 2011-07-18 14:23
Niestety większość pobieżne obserwujących aferę wyłapie mylny, lecz prosty komunikat " Mialo nie być rury, a niby jest! Chcą wyłudzić pieniądze!" Olbrzymim plusem jest fakt, że w końcu ktoś patrzy naszym "błogosławionym " urzędnikom na ręce. Minusem, jaki ogrom nieprawidłowośc i się z tego wylewa. Ile na przestrzeni lat musiało być zakamuflowanych spraw, układów, urzędniczej i medialnej propagandy, manipulacji!
+30 #3 agula 2011-07-18 14:32
Oj Mateusz zeby Cie w tym magistracie nie ukamienowali, gratuluje odwagi!!! I trzymam kciuki ze w koncu pan plaszczyca(gdzi e nazwisko mowi samo za siebie) w koncu sie ogarnie!!!jak i reszta naszego magistratu!!!
+29 #4 karolcia 2011-07-18 14:32
ale przekaz płaszczycowy poszedł w świat i pewnie jakiś procent społeczeństwa pomyśli "szurnięte siłkowskie" i guzik z klinowskim siejący zamęt. taki to własnie nasz wadowicki grajdołek niestety...
+49 #5 Ja Was proszę.... 2011-07-18 14:33
nie piszcie tu "redaktor Płaszczyca" tylko "NIEDOSZŁY RADNY POWIATOWY ZWOLNIONY Z DYSCYPLINARNIE Z GAZETY KRAKOWSKIEJ MARCIN P."

Tak jest poprawnie i prawdziwie.
+28 #6 Mistrzostwo świata 2011-07-18 14:49
Mistrzostwem świata jest zdjęcie brudasa z urzędu paradującego po rozkopanym rynku z Hajnoszem i Bieńkiem. Nie trzeba żadnego komentarza, wszystko jak na dłoni.

To jest zdjęcie roku! Gratulacje!
+23 #7 mon 2011-07-18 15:06
Kolejny bardzo dobry artykuł Mateusza!
+36 #8 Cichociemny 2011-07-18 15:24
Szanowny Panie radny Mateuszu Klinowski, sam Pan nie wygra z tą kliką z magistratu, proszę mi wierzyć ! Dobrze byłoby gdyby Pan stanął na czele szerszego ruchu społecznego patrzącego wnikliwie na postępowanie spółki cichej pod nazwą Ewa Filipiak i inni. Jednocześnie ostrzegam Pana, że oni są zdolni do wszystkiego aby Pana skompromitować i "uciszyć" !
Jednocześnie mam pytanie,co jest z Inicjatywą Wolne Wadowice ?
+15 #9 Jol 2011-07-18 15:26
Cytuję Ja Was proszę....:
nie piszcie tu "redaktor Płaszczyca" tylko "NIEDOSZŁY RADNY POWIATOWY ZWOLNIONY Z DYSCYPLINARNIE Z GAZETY KRAKOWSKIEJ MARCIN P."

Tak jest poprawnie i prawdziwie.


:)

Będę od dziś używał jako zamiennik - boskie!
+24 #10 Alek 2011-07-18 15:46
Szanowny Panie radny Mateuszu Klinowsk kolega CICHOCIEMNY ma racje musisz uważać "oni" są zdolni do wszystkiego będą wymyślać kombinować aby Cię tylko uciszyć........ ...a co do pomysłu INICJATYWA WOLNE WADOWICE też jestem otwarty na tą propozycje
+29 #11 Maciek 2011-07-18 15:46
ale przez te wszystkie wcześniejsze lata musiała się ta banda nachapać jak nikt im nie patrzył na ręce
naprawdę podoba mi się to, że skończyło się ich królowanie bez konsekwencji
nie dziwcie się tym nerwowym ruchom z magistratu - oni nie są przyzwyczajeni do tego że ktoś ich się czepia
tam jest tylko kolesiostwo, pozatrudniane rodziny, wzajemny zatrudnienia w spółkach gminnych zarządach, szkołach itp.
oni tego po prostu nie rozumieją
ale kończy się ten grajdoł, kończy....
a propos nadwornego propagandowca stanisława k i jego opłaconej płaszczki to szkoda nawet pisać
pozdrawiam opozycję
-54 #12 szambo 2011-07-18 15:54
Ten artykuł Klinowsko-Siłko wsko- propagandowy jest stekiem bzdur i niedorzeczności . Porażający brak logiki i racjonalnego myślenia.
Klinowski i Siłkowska sami na siebie ukręcili bicz.
Po co mówili i pisali nieprawdę ?

Każde kłamstwo ma krótkie nogi i nawet jak sobie sami napiszą tekst pochwalny i dziesięć pochlebnych komentarzy to i tak nie zmienią zniesmaczenia którego są autorami.

Rajco Klinowski i zofio Siłkowska nie kupuję waszego szambiarskiego tekstu !!!

Dalej brniecie w insynuacje i obrażanie.
To jest już żenujące.
+27 #13 Ameba 2011-07-18 16:00
Cytuję Alek:
Szanowny Panie radny Mateuszu Klinowsk kolega CICHOCIEMNY ma racje musisz uważać "oni" są zdolni do wszystkiego będą wymyślać kombinować aby Cię tylko uciszyć...........a co do pomysłu INICJATYWA WOLNE WADOWICE też jestem otwarty na tą propozycje


Już przecież zaczęli: płaszczący się dziennikarzyna próbuje obniżyć wiarygodnośc klinowskiego odkąd nadepnąłna odcisk magistratowi a tylko dlatego, że ten działą w polskiej polityce narkotykowej pomagając chorym (bo tak trzeba nazwać uzależnionych od narkotyków), na siłę próbuje go poniżyć, ośmieszyć, pisać, że narkoman, dewiant itd. To przecież zakrojona akcja, wcale bym się nie zdziwił, jakby mu na sesji rady podrzucili np. dziecięcą [censored]grafi ę czy działkę amfy do plecaka czy kurtki i triumfalnie ogłosili światu "złapaliśmy narkomana i zboczeńca"

Przywiązanei do stołków zmusza do panicznych reakcji.
+26 #14 Cichociemny 2011-07-18 16:09
Nasz Radny otrzymał żądaną informację dotyczącą finansowania portalu Wadowice24 przez magistrat oraz osoby, spółki i stowarzyszenia od niego zależne ? Jeżeli tak, proponuję ją ujawnić na portalu.
+41 #15 Zofia Siłkowska 2011-07-18 16:09
Właśnie na portalu wadowice24.pl przeczytałam komentarz pana Smagi i muszę pewne rzeczy uściślić. Otóż panie prezesie, w dniu 21 czerwca poprosiłam o spotkanie i wskazanie możliwości podłączenia naszego domu od strony południowej pańskich pracowników - pana Sordyla i pana Smolika i wtedy , właśnie od nich usłyszałam i ja i moja siostra, że "tu gdzieś jest jakiś stary austriacki kanał, ale nie wiadomo gdzie on jest, bo to niezinwentaryzo wany kanał o nieznanej trasie przebiegu". Po tej informacji zaległa cisza ze strony WPWiK i nagle w dniu 6 czerwca zjawiła się ekipa z panem Smolikiem chcąca oglądać kanały w podwórku. Za tydzień pod domem stanął pan Prezes we własnej osobie wraz z panem Dyrektorem i panowie Smolik i Sordyl. I to właśnie panowie usilnie domagali się zgody na zbadanie kanałów! Wyraźnie Pan słyszał, że dziś to my oczekujemy wyłącznie wskazania kanału i określenia gdzie i w jaki sposób mamy się do niego włączyć. Nie tak było panie Prezesie? To była inicjatywa pańska, a nie nasza, bo my w ogóle w tym momencie nie miałyśmy zamiaru angażować WPWiK , a już z pewnością nie oczekiwałyśmy "zmasowanego natarcia" ze strony WPWiK. Czy to nie Pan i pan Dyrektor naciskali na nas, żebyśmy się zgodziły na całą tę akcję? Niech Pan ma odwagę powiedzieć, że mieliście postawione przez magistrat zadanie zdyskredytowani a nas i chęci pomocy (choć na nią się pan powoływał) nigdy nie było ! Na pana miejscu miałabym sporego kaca moralnego musząc udzielać takich wypowiedzi znając, tak jak pan, prawdziwe pobudki!!! No cóż powinnam sie już przyzwyczaić, że prawdy od magistratu i jego spółek to nigdy się nie doczekam!!!
-38 #16 Prawnik 2011-07-18 16:38
Jako prawnik powinien się Pan umieć pilnować. Ten tekst to nie jest polemika ale po prostu Pana osobiste wyrzuty. Bardzo emocjonalny i przez to nieprofesjonaln y. Wychodzi z niego osobiste zaangażowanie autora, a tak chyba nie powinno być. Dużo osobistych wycieczek i kilkakrotne naruszenie dóbr osobistych. Myślę, że to z powodu braku doświadczenia w pisaniu tekstów popełnia Pan takie było nie było szkolne błędy. Szkoda by Pana było, bo za bardzo się Pan teraz podłożył. Emocje nie są dobrym doradcą. Mimo wszystko polecam jeszcze raz tekst Płaszczycy. Wiem że się Pan z nim nie zgadza, ale napisany jest tak, że nie można się do niego przyczepić. Nie ma inwektyw, insynuacji. Są fakty i ciąg logiczny i opinia, z którą można się zgadzać lub nie. Nie ma też wycieczek osobistych jak u Pana. Pan tymczasem za bardzo sobie pofolgował. Myślę, że dziś kancelarie prawne w Wadowicach miał dużo telefonów.
Lepiej szybko wycofać ten tekst zanim zrobi się syf. Pan Płaszczyca to stary lis i doświadczony dziennikarz łatwo chwyci Pana za słowo. A tym razem znów mu się Pan podłożył i to w tak prosty sposób. Kibicowałem Panu na początku, ale partactwa nie znoszę. I na koniec. Nie wolno lekce ważyć drugiej strony, a Pan to cały czas robi. To podstawowy błąd taktyczny...

Pozdrawiam.
+40 #17 Mateusz Klinowski 2011-07-18 17:03
@ Prawnik

Pokornie słucham dobrych rad, ale trzymajmy się rzeczywistości. Płaszczyca i ciąg logiczny bez inwektyw, insynuacji oraz wycieczek osobistych? Wolne żarty!

Czy Pan "Prawnik" czytał oba teksty? Śmiem przypuszczać, że nie...

Z najwyższą przyjemnością czekam też na wszystkie obiecywane mi procesy. Na razie obchodzę się smakiem.

W jednym się z Panem zgadzam - ten lis jest stary.
+22 #18 @ Prawnik 2011-07-18 17:25
Płaszczyca nie robi osobistych wycieczek? To jeden z lepszych żartów jaki słyszałem:)
W tym jednym tekście o Siłkowskich aż od nich się roi. Od Guzika niedoszłego radnego pod Wadowice niebezpieczne jak NY.

Śmiem twierdzić, że ten "doświadczony" dziennikarz powinien uczyć się nawet od Klinowskiego. Przede wszystkim trzymania się faktów, obiektywności spojrzenia na sprawę, kultury pisania, zasobności języka i polotu. Płaszczyca czym bardziej się stara tym mocnej uświadamia mieszkańcom, że jest zwykłym pismakiem na zamówienie, bez własnego zdania, bez ambicji (no chyba, że mówimy o pchaniu większej kasy do kieszeni), bez talentu.

Paradoksem największym jest to, że ten niby dziennikarz, pisowski ujadacz, piewca wolnych mediów robi wszystko by konkurencję uciszyć bądź zlikwidować.
-33 #19 Kwaśniewski 2011-07-18 18:09
"Nie idźcie tą drogą. Mateuszu Klinowski, Marcinie Guziku i Ty Zofijo Siłkowska nie idźcie tą drogą! Nie idźcie," bo zaprowadzi ona was donikąd lub do szamba Zofiji
+25 #20 Ancymon Ancymon 2011-07-18 18:11
widać jakie miasto ma priorytety ...

niestety lepiej wyrzucić pieniądze w błoto dosłownie niż zrobić w dobie nowych czasow kanalizacje !!! to skandal zeby głowne ulice nie miały zrobionej kanalizacji !!!
a zajmować sie co 10 lat rewitalizacja rynku szok!!!

gratuluje miastu wynikow w nastepnych wyborach!!! :lol:
+26 #21 Ancymon Ancymon 2011-07-18 18:16
Cytuję Kwaśniewski:
"Nie idźcie tą drogą. Mateuszu Klinowski, Marcinie Guziku i Ty Zofijo Siłkowska nie idźcie tą drogą! Nie idźcie," bo zaprowadzi ona was donikąd lub do szamba Zofiji



największe szambo jest w Urzędzie Miasta i tam wszystkie drogi prowadza ...
-36 #22 Cecylia 2011-07-18 19:09
Trzeba się modlić Klinowski, a nie oczerniać innych, bo widać na razie, że tylko oczerniać potrafisz.
-32 #23 Proroctwo 2011-07-18 19:09
Jeżeli Klinowski nie chce wystartować z listy Palikota to może Zofia Siłkowska.

Ona Palikotowi się spodoba bo jest anty, a takie on lubi.

Klinowski mógłby iść z SLD zamiast Petka czy Wyroby.
+21 #24 Anna 2011-07-18 20:12
Mateusz w ostatnim akapicie wytyka pani burmisrz dokladnie to samo, na co ja swego czasu zwrocilam jej uwage. Zostalam potraktowana arogancko, wrecz po chamsku. Zapewne nie ja jedna. Nie przystoi to urzednikowi panstwowemu, od ktorego oczekujemy minimum kultury i wychowania. Obrzydliwe, ze temu wszystkiemu przyglada sie z licznych portretow Jan Pawel II. Dla mnie jest to takze wyjatkowy przyklad zaklamania i hipokryzji.
+12 #25 obserwator 2011-07-18 20:15
brawo brawo lubie śmiałe i szczere wypowiedzi
+9 #26 mmmmmmmmm 2011-07-18 20:20
I tak wszyscy mamy przesrane :)
+16 #27 normal 2011-07-18 21:03
"Prawnikowi" to się chyba portal i adresat pomyliły.Z jego komentarza wyłania się M.Płaszczyca.Ja k żywy!
+18 #28 Anabel 7 2011-07-18 21:32
Popieram sprawę mam podobny problem z kanalizacją na PL.getta ,której faktycznie nie ma tylko przydomowe szamba .a WPWiK twierdzi, mamy kanalizację i placimy za kanał i za szambo ,nareszcie ktoś poruszył problem kanalizacji w centrum
+9 #29 ktoś 2011-07-18 21:58
Cytuję Anabel 7:
Popieram sprawę mam podobny problem z kanalizacją na PL.getta ,której faktycznie nie ma tylko przydomowe szamba .a WPWiK twierdzi, mamy kanalizację i placimy za kanał i za szambo ,nareszcie ktoś poruszył problem kanalizacji w centrum


tak,tylko jedzie się po nim jak po burej suce i upolitycznia sprawę niestety.
-18 #30 smród 2011-07-18 23:18
Szambo to macie tutaj nawet przez ekran monitora czuję jak tu śmierdzi fuj, ;-)
-24 #31 Cecylia 2011-07-18 23:58
Znalazłam taki komentarz:

Cytat:
Jak to o co chodzi. Chodziło o pieniądze, chciały za nasze za free podłączyć się do kanału z drugiej strony po to, by potem podzielić działkę i sprzedać pół kamienicy. A Klinowskiemu chodzi o politykę. Chce kandydować na posła to miesza. Wali na oślep obraża ludzi i myśli że mu wszystko wolno. Ale nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.
Tak jak pisałam Siłkowskie chciały się na naszym wspólnym gminnym garnuszku za darmo podłączyć drugi raz do kanalizacji. Brak słów dla ich pazerności.
+7 #32 Maria Magdalena 2011-07-19 00:01
zna ktoś z Was szczegóły dyscyplinarki reżimowego pismaka? Podobno Edward Wyroba spuścił go w kiblu z woda w spuście?:)
+16 #33 Knot 2011-07-19 00:06
Ja mam obawy,że kompetencje pana Smagi ograniczają się do dworskiego wazeliniarstwa. Ma blade pojęcie o przebiegu starych wadowickich kanałów.Murowan y,austriacki kolektor,biegną cy po południowej stronie rynku oczywiście istnieje.Teraz, w trakcie remontu na wysokości wylotu ulicy Jagiellońskiej odsłonięto odo niego wejście .Dalej biegnie wzdłuż ulicy Lwowskiej.Na wysokości dawnej hotelu jego sklepienie się częściowo załamało.Widać to na zapadającym się chodniku.Na wysokości osiedla wojskowego uchodził do otwartego kanału w poboczu ul.Fabrycznej,d ziś zakrytego.A na koniec pytanie do pana Prezesa.Gdzie były odprowadzone ścieki z trzech kamienic po południowej stronie rynku? W stronę Pl.Kościuszki?T o znaczy,że płynęły pod górkę.
+11 #34 wania 2011-07-19 08:23
Prawnik a tobie ktoś zapłacił, żebyś zrobił z siebie idiotę prawda? Jakoś trudno mi uwierzyć, żeby prawnik wypisywał takie kretynizmy. Wszystkie bzdury, które wypisujesz są do podważenia, a z tym, że Pałszczyca to doświadczony dziennikarz to już przegiąłeś. Powiedz za ile tak się można dawać ośmieszać? No chyba, że ty z tych którym plują w twarz a oni twierdzą, że deszcz pada!
-19 #35 alik nie kot 2011-07-19 08:36
A tak a propos całej sprawy, bo gówno mnie obchodzi co z tego wyniknie. Dlaczego Mateusz Klinowski używa swojego statusu radnego miasta Wadowice w sprawie dotyczącej osoby prywatnej a nie ogółu społeczności? Dlaczego jako radny broni jednej kobity, która RZEKOMO nie ma kanalizacji i bieżącej wody... Nie czaję tego. Niech wystąpi w tej sprawie jako doktor prawa a nie radny. Bo radny ma służyć ogółowi społeczeństwa a w tym wypadku jako mieszkaniec miasta Wadowice ja osobiście, jak i wszyscy co się wyżej wypowiadają nie mają z tego żadnej korzyści. No oczywiście, można sobie tylko po napierdzielać na kotarbe filipiakową i płaszczycę... Bo chyba o to chodzi. Wątpie żeby kogokolwiek z was obchodziła jakaś Siłkowska która za czynsz doi po 10000 od sklepu i dosłownie śpi na forsie. A dlaczego klinowski nie zajmie się jako radny problemem ludzi zwalnianych w fumisie ? czy może innymi sprawami które dotyczą bardziej potrzebujących ? bo ta sprawa jest lekko rozdmuchana. Nawet nie widzicie jak siłkowska chce wejść do rady miasta i robić się na gwiazde. przecież ona ma już wszystko i stać ją na wszystko. Mateusz ja cię proszę ... zajmij się normalnymi ludźmi. Potrzebujących w Wadowicach jest znacznie więcej. A Siłkowska jest bogata i sama powinna sobie podłączyć tą pieprzoną rurę o którą tak krwiście walczycie z płaszczycą. Też go nie lubię, ani kotarby nie lubię ani całego magistratu. Ale jak widzę że popieracie prywaciarza, żeby takiej bogatej kobiecie ufundowali przyłącze i całe podłączenia a biedniejsi muszą sami za swoje (przykład kamienica gdzie jest gazeta krakowska) to ja uważam to za nie w porządku. Takie jest moje zdanie i mam nadzieje że ktoś trzeźwo-myślący zauważy że tu chodzi tylko żeby doczepić się do urzędu i wypromować siłkowskie. Klinu zmień temat !!!!!
+21 #36 zapytalski 2011-07-19 08:41
Wszyscy klęknijmy i zaśpiewajmy mantrę: WSPANIAŁY WADOWICKI SAMORZĄD ZAWSZE WYBITNIE GOSPODARNY !!!

KOLEJNA REWITALIZACJA RYNKU "ZNÓW" DLA DOBRA MIESZKAŃCÓW !!!

A ZA DWA LATA ZNÓW ZERWIE SIĘ KOSTKĘ Z RYNKU I POŁOŻY NOWĄ
(oczywiście - jak zwykle - tylko i wyłącznie dla dobra kochanych mieszkańców) !!!

INNE INWESTYCJE NIECH SOBIE CZEKAJĄ (im dalej od bazyliki i urzędu, TYM DŁUŻEJ).


PS.

1) PYTANIE PIERWSZE:

CO SIĘ STAŁO Z POPRZEDNIĄ (przecież całkiem nową) KOSTKĄ Z RYNKU ???
CZY KTOŚ SIĘ JUŻ NIĄ "ZAOPIEKOWAŁ" ???

2) PYTANIE DRUGIE:

JAK OBSTAWIACIE - KIEDY PO OTWARCIU RYNKU NASTĄPI PIERWSZE ZRYWANIE KOSTKI BRUKOWEJ (konieczne ze względu na jakiś tam znów "remont") ???
Bo jak teraz nie wiedzą dokładnie, gdzie im leżą instalacje i trzeba robić w tym celu jakieś dodatkowe "badania", to co będzie jak już rynek całkiem "zabetonują" ???
+15 #37 normal 2011-07-19 09:07
Nie widzisz chłopie że tekst napisany przez "prawnika" to laurka wystawiona Płaszczycy przez Płaszczycę?A taktyk z niego taki,jak Napoleon pod Waterloo.
+16 #38 normal 2011-07-19 10:11
Do:alik nie kot.Przecież to nie Klinowski odgrzewa temat na nowo,tylko dyspozycyjny "dziennikarz",b o baner pań Siłkowskich, wciąż wisi i kłuje w oczy rajców z UM.Nie pomogło oczernianie,"an aliza"Hajnosza, to trzeba odgrzewać.
+16 #39 kuontu 2011-07-19 12:05
@alik nie kot wiesz.. IMHO dlatego zajmuję się tą sprawą, bo taki jego zakichany interes.. jako radny ma obowiązek reprezentować przede wszystkich mieszkańców.. a czyż nie P. Siłkowska nie jest jedną z nich.. trudno dzielić ludzi na lepszych i gorszych tylko dla tego, że ktoś jest bardziej lub mniej majętny.. Gdybyś przeczytał ze zrozumienie co piszę P. Siłkowska to może być zrozumiał, że sprawa nie jest taka oczywista jak Ci się wydaje..

Serdeczności (nie mogłem się powstrzymać) :)
+9 #40 Wadowiczanin 2011-07-19 14:20
Eh no cóż na ulicy Krakowskiej też od.... niezłe numery. NP trochę poleje i mamy klasyczne zjawisko cofki. Kanalizacja na ostro wpięta do burzowej przy probie interwencji aby kanalizacje zrobić poprzez studzienkę usłyszałem iż jak sobie wykopie wsadzę to będzie bo oni na to nie mają pieniędzy. To po cholera ja się pytam robili Krakowską której remont trwał ponad rok?? . Żeby magistratowi wygodniej się autkiem z pracy jechało???
-15 #41 normal 2011-07-19 14:37
Ja Was proszę,to że Płaszczyca startował w wyborach samorządowych i przepadł,żadna tajemnica,ale wywlekanie spraw przeszłych, nie mających nic wspólnego z bieżącym komentowaniem jego pisaniny to chwyty z Jego podwórka.Nie przenoście tego tutaj.
+12 #42 Kris 2011-07-19 19:16
@Cytuję szambo:
Ten artykuł Klinowsko-Siłkowsko- propagandowy jest stekiem bzdur i niedorzeczności. Porażający brak logiki i racjonalnego myślenia.
Klinowski i Siłkowska sami na siebie ukręcili bicz.
Po co mówili i pisali nieprawdę ?

Każde kłamstwo ma krótkie nogi i nawet jak sobie sami napiszą tekst pochwalny i dziesięć pochlebnych komentarzy to i tak nie zmienią zniesmaczenia którego są autorami.

Rajco Klinowski i zofio Siłkowska nie kupuję waszego szambiarskiego tekstu !!!

Dalej brniecie w insynuacje i obrażanie.
To jest już żenujące.

@ "szambo" :
Kłamstwo ? To może wypadałoby podać trochę faktów dla wykazania tegoż , hm ?
Wypowiedź typowa dla pieniaczy.Ale przecież coś trzeba pisać dla ratowania
tzw. twarzy , prawda !
-16 #43 Gal 2011-07-19 21:00
Cytuję alik nie kot:
A tak a propos całej sprawy, bo gówno mnie obchodzi co z tego wyniknie. Dlaczego Mateusz Klinowski używa swojego statusu radnego miasta Wadowice w sprawie dotyczącej osoby prywatnej a nie ogółu społeczności? Dlaczego jako radny broni jednej kobity, która RZEKOMO nie ma kanalizacji i bieżącej wody... Nie czaję tego. Niech wystąpi w tej sprawie jako doktor prawa a nie radny. Bo radny ma służyć ogółowi społeczeństwa a w tym wypadku jako mieszkaniec miasta Wadowice ja osobiście, jak i wszyscy co się wyżej wypowiadają nie mają z tego żadnej korzyści. No oczywiście, można sobie tylko po napierdzielać na kotarbe filipiakową i płaszczycę... Bo chyba o to chodzi. Wątpie żeby kogokolwiek z was obchodziła jakaś Siłkowska która za czynsz doi po 10000 od sklepu i dosłownie śpi na forsie. A dlaczego klinowski nie zajmie się jako radny problemem ludzi zwalnianych w fumisie ? czy może innymi sprawami które dotyczą bardziej potrzebujących ? bo ta sprawa jest lekko rozdmuchana. Nawet nie widzicie jak siłkowska chce wejść do rady miasta i robić się na gwiazde. przecież ona ma już wszystko i stać ją na wszystko. Mateusz ja cię proszę ... zajmij się normalnymi ludźmi. Potrzebujących w Wadowicach jest znacznie więcej. A Siłkowska jest bogata i sama powinna sobie podłączyć tą pieprzoną rurę o którą tak krwiście walczycie z płaszczycą. Też go nie lubię, ani kotarby nie lubię ani całego magistratu. Ale jak widzę że popieracie prywaciarza, żeby takiej bogatej kobiecie ufundowali przyłącze i całe podłączenia a biedniejsi muszą sami za swoje (przykład kamienica gdzie jest gazeta krakowska) to ja uważam to za nie w porządku. Takie jest moje zdanie i mam nadzieje że ktoś trzeźwo-myślący zauważy że tu chodzi tylko żeby doczepić się do urzędu i wypromować siłkowskie. Klinu zmień temat !!!!!
I co na to główni eksperci od szamba i interesu prywatnej osoby, śmierdzi tu strasznie jak ktoś napisał wyżej , od kwietnia piszecie o szambie jak byście nie mieli ważniejszych spraw ,i to ma być obiektywny portal ZENADA .
+11 #44 Maria Magdalena 2011-07-19 21:58
Stasiu zmienimy już niebawem temat. Nic się nie bój;)
+16 #45 Hosanna 2011-07-20 12:03
@ Stasek;

nareszcie się prawdziwie przedstawiłeś - SZAMBO to najwłaściwsze dla ciebie określenie .
Podpisywanie się jako Kwaśniewski - postaci dla ciebie nieosiągalnej - to ewidentny objaw niskiej samooceny . Wyszły kompleksy niższości? Takie życie!!
+10 #46 Janus 2011-07-24 15:56
Męczycie się, spieracie, a wadowickie barany zagłosują na tych samych "wodzów".
0 #47 Zwz 2011-08-27 21:03
Cytuję Prawnik:
Jako prawnik powinien się Pan umieć pilnować. Ten tekst to nie jest polemika ale po prostu Pana osobiste wyrzuty. Bardzo emocjonalny i przez to nieprofesjonalny. Wychodzi z niego osobiste zaangażowanie autora, a tak chyba nie powinno być. Dużo osobistych wycieczek i kilkakrotne naruszenie dóbr osobistych. Myślę, że to z powodu braku doświadczenia w pisaniu tekstów popełnia Pan takie było nie było szkolne błędy. Szkoda by Pana było, bo za bardzo się Pan teraz podłożył. Emocje nie są dobrym doradcą. Mimo wszystko polecam jeszcze raz tekst Płaszczycy. Wiem że się Pan z nim nie zgadza, ale napisany jest tak, że nie można się do niego przyczepić. Nie ma inwektyw, insynuacji. Są fakty i ciąg logiczny i opinia, z którą można się zgadzać lub nie. Nie ma też wycieczek osobistych jak u Pana. Pan tymczasem za bardzo sobie pofolgował. Myślę, że dziś kancelarie prawne w Wadowicach miał dużo telefonów.
Lepiej szybko wycofać ten tekst zanim zrobi się syf. Pan Płaszczyca to stary lis i doświadczony dziennikarz łatwo chwyci Pana za słowo. A tym razem znów mu się Pan podłożył i to w tak prosty sposób. Kibicowałem Panu na początku, ale partactwa nie znoszę. I na koniec. Nie wolno lekce ważyć drugiej strony, a Pan to cały czas robi. To podstawowy błąd taktyczny...

Pozdrawiam.

Oj coś to znajomo śmierdzi!? Czyżby znów jakiś magistracki?

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.