Zbigniew Jurczak, mimo, że 6 listopada zrezygnował z walki o fotel burmistrza Wadowic, będzie figurowa
Jurczak zrezygnował z walki o fotel burmistrza, ale...

Zbigniew Jurczak, mimo, że 6 listopada zrezygnował z walki o fotel burmistrza Wadowic, będzie figurował na kartach z wyborem burmistrza w niedzielnych wyborach samorządowych. Uczulamy: oddany na niego głos na tej karcie będzie nieważny!

Taka sytuacja o której chyba warto poinformować. Jak dowiadujemy się, nazwisko Zbigniewa Jurczaka, który 6 listopada poinformował  o swojej rezygnacji w walce o fotel burmistrza Wadowic, będzie figurować na karcie wyboru burmistrza, jednej z czterech, na których będziemy oddawać głosy w niedzielnych (16.11) wyborach samorządowych.

Zobacz: Zbigniew Jurczak rezygnuje z walki o fotel burmistrza

Nie wiadomo, dlaczego nazwisko Zbigniewa Jurczaka będzie figurować obok Jacka Jończyka, Mateusza Klinowskiego i Ewy Filipiak. Najprawdopodobniej ze względy na późny termin, PKW nie zdążyła już dosłać do komisji wyborczych karty bez jego nazwiska. W każdym bądź razie głos oddany na Jurczaka na karcie z wyborem burmistrza Wadowic BĘDZIE NIEWAŻNY.

W niedzielę (16.11) w powiecie wadowickim będziemy wybierać 3 burmistrzów (Wadowic, Kalwarii Zebrzydowskiej i Andrychowa), 7 wójtów, 27 radnych powiatowych i 162 radnych gminnych a także radnych do Sejmiku Województwa Małopolskiego. Ważną zmianą jest to, że w gminie Wadowice, podzielonej na 21 okręgów wyborczych, będziemy wybierać radnych w ramach okręgów jednomandatowych.

O fotel burmistrza Wadowic powalczą trzy osoby: radny Rady Miejskiej obecnej kadencji dr Mateusz Klinowski, urzędującą od 20 lat burmistrz Ewa Filipiak a także obecny starosta wadowicki Jacek Jończyk.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+41 #1 Miki 2014-11-14 18:14
czy nie można wydrukować na nowo kart do głosowania ? Czy znów pani burmistrz brakuje na ksero bo wszystko poszło w remont rynku ? Lub czy to kolejna zagrywka by cześć głosów poszło na marne ?
-45 #2 baca 2014-11-14 18:55
Zgodnie z Uchwałą PKW z dnia 29.09.14r w sprawie wytycznych dla obwodowych komisji w tym wypadku można postawić dwa krzyżyki, a głos będzie się liczył kandydatowi którego nazwisko nie zostało skreślone
+43 #3 @baca 2014-11-14 19:04
Ty takich propozycji nie rzucaj bo efekt tego będzie taki że wygra Filipiakowa
-6 #4 Obserwator 2014-11-14 19:04
Myślę,że warto zagłosować na dr Mateusza Klinowskiego. Pani Filipiak czas już podziękować po tylu latach panowania,staro ście Jończykowi również. Może w końcu skończą się w Wadowicach układy...
+8 #5 antyklin 2014-11-14 19:20
Głos oddany na Klinowskiego to głos przeciwko zmianom i wprowadzenie do urzędu układu młodych znajomków. Po tym co dziś Klinowski podał na profilu IWW na fejsie nie dziwię się że Jurczak go olał.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p180x540/10384891_552848371481792_6673008570591877390_n.jpg?oh=299f2a9874949bad17cdf2d5bd6804f7&oe=54DA05F8

Ten młody odurzony chłopiec z doktoratem nie potrafi walczyć fair w kampanii wyborczej. Polecam wpis Edwarda W.
http://www.wadowita24.pl/polityczny-uklad-filipiakowa-klamczuszek-klinowski-i-satyra-w-krotkich-majtach/

Dlatego po tym co dzisiaj zobaczyłem uważam że głosowanie na takiego prostaka i chama jakim jest Klinowski to największa głupota a jedyną alternatywą został tylko Jończyk. Na chamów z tytułami naukowymi szkoda głosu.
+7 #6 środkowy palec ręki 2014-11-14 19:22
Na ćpuna zagłosują tylko inne ćpuny. Jak dobrze policzyć to będzie ich z 50 może 100 osób.
+6 #7 jamajka 2014-11-14 19:24
Cytuję środkowy palec ręki:
Na ćpuna zagłosują tylko inne ćpuny. Jak dobrze policzyć to będzie ich z 50 może 100 osób.

Będzie miał 101 bo musisz doliczyć jezcze głupiutką majeczkę.
-8 #8 majka 2014-11-14 19:41
@Statyw Pietro
Pan Jurczak z tymi swoimi zmiennymi decyzjami co parę dni, okazał się osobą nieszczerą, a trzeba było uczciwie powiedzieć, że od początku ma swojego kandydata, a cały ten start to pic ;-) . Nie wiem co sądzić o tak póznej rezygnacji, czyżby to było celowe, by było zamieszanie z kartami do głosowania?
-14 #9 majka 2014-11-14 19:48
@jamajka
Dziękuje Panie Edwardzie jak zwykle jest Pan "dżentelmenem", a kultura godna magla :-)
+20 #10 Nic dodać 2014-11-14 20:04
"Po drodze IWW stała się jednak ugrupowaniem wodzowskim, które swoim zachowaniem przypomina mi „grupę z Łabęd” z 1989 roku. "
-18 #11 @nic dodać 2014-11-14 20:23
Wywody Jurczaka nietrafione , zresztą szkoda gadać Pan Zbyszek teraz kojarzy mi się z osobą idącą z parasolem bez płótna w tracie ulewy.2 dni temu było oświadczenie o treści zgoła innej, a wczoraj go "olśniło", tak łatwo zniszczył swoją legendę, a w jakim celu niech sobie każdy odpowie ;-)
+20 #12 Nic dodać 2014-11-14 21:12
ZJ miał dla ludzi inicjatywy nad wyraz dużo tolerancji i cierpliwości. Długo znosił wyskoki i chamstwo Klinowskiego. Jednak jak widać czara się przepełniła. Nie on jeden i nie ostatni. Inicjatywa jest skończona.
-29 #13 Zdezorientowany 2014-11-14 21:17
Nie wiem , czy dobrze zrozumiałem, ale z powyższego wynika że wartość głosu oddanego na pana Jurczaka jest taka sama jak wartość głosu oddana na pan Jończyka.
-13 #14 upadek jurczaka 2014-11-14 21:29
Radny Jurczak okazał się koniem trojańskim. Ale kto go zna bliżej, wiedział czego można się było spodziewać po nim. Swoim wygłupem z kandydowaniem pogrążył kolegów z lewicy a wpisem o IWW spalił mosty u ludzi przyzwoitych. Ostatnio grał rolę rzecznika pułkownika, a nie krytycznego radnego opozycji. Jego miejsce jest w lamusie z Brodaczem, są siebie warci. Wstyd!
-20 #15 majka 2014-11-14 21:33
@nic dodać
Jak czytam takie wpisy to zastanawiam się czy jakakolwiek dobrze wykształcona osoba z ugruntowaną pozycją naukową będzie chciała wracać do tego miasta i w nim działać :sad: Te wszystkie kalumnie, które rzucacie na Mateusza Klinowskiego są poniżej krytyki, a kto w tym wiedzie prym? osoby wykształcone z pozycją? Zasłużyliście dokładnie na Ewę i Kocicha i na małomiasteczkow y magiel, bo każdy kto ma jakąś wizję odmienną od tych wszystkich wszechwiedzącyc h jest niszczony ,tępiony itp...
Tylko Mateusz Klinowski gwarantuje brak układów i będę na niego głosować
-23 #16 @Camerum 2014-11-14 23:35
TW Donosiciel ma być pokrzywdzony :D :D :D :D :D
-30 #17 PawloS 2014-11-15 08:12
Głos oddany na p.Jurczaka nie będzie brany pod uwagę...i tyle...tak jakby jego nazwiska nie było na wydruku...
+39 #18 piaskowa 2014-11-15 09:35
NIECH BANDA KOCICHA PRZESTANIE TU KŁAMAĆ. GŁOS NA JURCZAKA JEST GŁOSEM NIEWAŻNYM I SŁUŻY TO TYLKO FILIPIAKOWEJ. MIELI TYLE CZASU ŻEBY WYDRUKOWAĆ NOWE KARTY ALE CELOWO NIE ZOSTAŁO TO ZROBIONE. PO PROSTU CI CO MIELI GŁOSOWAĆ NA JURCZAKA TERAZ MOGĄ SIĘ WYŁOŻYĆ BO ZAMIAST GŁOSOWAĆ NA DWÓCH POZOSTAŁYCH PANÓW ICH GŁOS NIE BĘDZIE LICZONY WCALE. JUTRO NIE GŁOSUJEMY NA PANA JURCZAKA, GŁOS NA NIEGO ODDANY TO POŚREDNIO GŁOS DLA FILIPIAKOWEJ CZYLI GŁOS ZMARNOWANY.
+8 #19 PawloS 2014-11-15 09:55
nie rozumiem minusowania mojegoTAKA JEST PRAWDA, WIDAC NIE MA POJĘCIA TEN KTO MINUSUJE !!

NIE JEST TO GŁOS NIE WAZNY !!
Jeśli ktos zagłosuje na p.Jurczaka i kogoś z pozostałej trójki, głos będzie zaliczony osobie z tej trójki właśnie...

NIE KŁAMCIE TUTAJ !!

Też dziwi mnie fakt, że nie wydrukowano nowych kart do głosowania na burmistrza, no ale coż....

PS
Nie jestem z "bandy kocicha" jak pisze #21 piaskowa, wprost przeciwnie !
+5 #20 zdegustowany 2014-11-15 09:58
Ludzie siedzący w komisjach mają OBOWIĄZEK poinformować każdego wyborcę, że Jurczak już nie startuje, podobnie było jak Mastek się wycofał.
Idąc jutro na wybory sprawdzajcie czy taka informacja jest przekazywana!
+7 #21 PawloS 2014-11-15 09:59
oczywiście jeśli tylko będzie głos na p.Jurczaka a na nikogo innego głosu nie oddamy, to wtedy będzie głos nie ważny
+7 #22 PawloS 2014-11-15 10:03
na tym i innych portalach powinien ukazać się artykuł JAK GŁOSOWAĆ - szczegółowo opisujący zasady głosowania...
+12 #23 członek komisji 2014-11-15 10:04
@pawlo
Kolego pomyśl choć przez chwilę kto idzie głosować i kreśli przy dwóch nazwiskach? No pomyśl. Nikt tak nie robi albo ktoś kto jest głupi. Każdy idzie i skreśla swojego kandydata. Problemem jest to że część osób może nie wiedzieć że Jurczak się wycofał i nikt nie będzie w komisjach o tym informował. Powieszą kartkę przy wejściu której nikt nie przeczyta i będą mieć w dupie a ludzie będą oddawać nieważne głosy. Moim zdaniem jeżeli takich nieważnych głosów byłoby w gminie ponad 200 to należałoby powtórzyć wybory na burmistrza bez względu na wynik. Tutaj zawiniła miejska komisja ale kto jest jej przewodniczącą? Koleżanka Ewy od willi w kleczy. Teraz już jasne dlaczego Jurczak jest na liście?
+8 #24 PawloS 2014-11-15 10:10
#26 oj zdziwiłbyś się jak ludzie głosują, przypadkowe pomyłki, celowe pomyłki etc...
też zasiadam w komisji, będziemy informować przy wydawaniu kart o rezygnacji kandydata...

nie rozsądzam czyja to wina, że karty nie zostały przedrukowane.. .nie znam procedury...

Miejska komisja mogła zalecić danym obwodowym komisjom, aby te przekreśliły tego kandydata, postawiły tam pieczęć komisji i nie byłoby ewentualnych problemów ...
+11 #25 wyborca 2014-11-15 10:23
Podziękować Jurczakowi za celowe działanie, jaki stary taki głupi, a chytry dwa razy traci
0 #26 Avro Lancaster 2014-11-15 10:24
Cicho-sza,wiara ruszyła.
+6 #27 uko 2014-11-15 10:43
Co to wczoraj za dantejskie sceny pod Skarpą się działy? Interwencja Policji, bieganina Straży Miejskiej, jakieś przepychanki ?
+2 #28 Lusy 2014-11-15 11:03
Cytuję członek komisji:
@pawlo
Kolego pomyśl choć przez chwilę kto idzie głosować i kreśli przy dwóch nazwiskach? No pomyśl. Nikt tak nie robi albo ktoś kto jest głupi. Każdy idzie i skreśla swojego kandydata. Problemem jest to że część osób może nie wiedzieć że Jurczak się wycofał i nikt nie będzie w komisjach o tym informował. Powieszą kartkę przy wejściu której nikt nie przeczyta i będą mieć w dupie a ludzie będą oddawać nieważne głosy. Moim zdaniem jeżeli takich nieważnych głosów byłoby w gminie ponad 200 to należałoby powtórzyć wybory na burmistrza bez względu na wynik. Tutaj zawiniła miejska komisja ale kto jest jej przewodniczącą? Koleżanka Ewy od willi w kleczy. Teraz już jasne dlaczego Jurczak jest na liście?

W komisjach wyborczych są przedstawiciele różnych komitetów wyborczych więc napewno będą informować o rezygnacji jednego z kandydatów. Z resztą na piątkowym liczeniu kart w urzędzie była o tym mowa.
0 #29 ibanez 2014-11-16 17:00
Pan Jurczak - w mojej ocenie to bufon narcyz przekonany o swojej wyższości nad resztą gawiedzi. Numer z startem w wyborach a potem wycofaniem tylko to potwierdza

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.