Dwa lokalne stowarzyszenia przygotowały wspólne oświadczenie dotyczące likwidacji karetki specjalisty
Stowarzyszenia bez głosu na sesji rady powiatu

Dwa lokalne stowarzyszenia przygotowały wspólne oświadczenie dotyczące likwidacji karetki specjalistycznej oraz problemom wadowickiego szpitala. Przewodniczący Józef Łasak odmówił jego przeczytania na sesji, tłumacząc się statusem rady. Pismo przeczytał radny Zbigniew Jurczak.

Na ostatniej sesji rady powiatu lokalne stowarzyszenia Inicjatywa Wolne Wadowice oraz Teraz Andrychów przygotowały wspólne oświadczenie, które dotyczyło likwidacji karetki specjalistycznej w powiecie oraz problemom wadowickiego szpitala. Skierowano je do radnych powiatu, a w imieniu mieszkańców przedstawić je miał radny gminny dr Mateusz Klinowski.

Radny Mateusz Klinowski (Inicjatywa Wolne Wadowice) razem z Piotrem Kucharskim (Teraz Andrychów) zgłosili się więc do przewodniczącego Józefa Łasaka. Ten po konsultacji ze starostą Jackiem Jończykiem i wicestarostą Martą Królik odmówił wygłoszenia oświadczenia, tłumacząc, że oświadczenia składa się tylko w sprawach nagłych, a pismo stowarzyszeń będzie dotyczyło spraw powszechnie znanych. Przewodniczący tłumaczył, że statut powiatu pozwala mu dopuszczać do głosu jedynie osoby przez siebie zaproszone, a on nikogo nie zapraszał.

Oświadczenie w końcu wygłosił radny powiatowy Zbigniew Jurczak, któremu nie można było odmówić głosu. Oto jego treść:

Materiał z odczytu oświadczenia przez radnego Zbigniewa Jurczaka oraz komentarz starosty Jacka Jończyka ukazał się na YouTube:

Radny Klinowski jest oburzony zachowaniem starosty, któremu zarzuca brak, mimo ostatnich zapewnień, dialogu i otwartości wobec mieszkańców. Jacek Jończyk gani zaś radnego, że oświadczenie to element kampanii wyborczej radnego Klinowskiego, który jakiś czas temu zadeklarował się (podobnie jak sam starosta), jako kandydat na fotel burmistrza Wadowic.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+42 #1 lewak 2014-07-17 14:30
Klinowski do domu. Nie wiesz chłopie co to prawdziwa polityka. Awanturujesz się a nie ma o co. Odgrzewany kotlet i to w dodatku nieświeży. Dwa stowarzyszenia? ?? Co? A gdzie Jamrożki, SIłkowskie i Kopry. Co nie umieją czytać?
Cytować
+44 #2 Topielec 2014-07-17 14:33
Tonący brzytwy się chwyta. Poszedł krzykacz na sesję powiatu a na gminnej nie pojawia się od miesięcy. Ktoś jeszcze temu panu wierzy? Strajk zakończył się w tamtym tygodniu i ten smark tego nie wie.
Cytować
+45 #3 współczuję 2014-07-17 14:34
Ale Jurczaka to szkoda. Czemu dał się wrobić w gierki Klinowskiego i Kucharskiego?
Cytować
+48 #4 Szkoda 2014-07-17 14:40
Dodajmy, że spór w szpitalu został zakończony, nawet tutaj o tym pisano:

http://www.wadowiceonline.pl/polityka/4203-spor-w-szpitalu-zakonczony-porozumieniem

Słabiutkie to. Klinowski rozmienia na drobne to co osiągnął w mieście przez ostatnie 3 lata. Szkoda. Znowy wygra FIlipiak albo Jończyk a w poniedziałek po niedzieli wyborczej będzie płacz...
Cytować
+42 #5 wiceburmistrz 2014-07-17 14:44
Klinowski na swojej stronie IWW żali się na dziadunia że ten zdradził jego propozycję zostania wiceburmistrzem . Ten mały chłopczyk powinien dostać zabawki i pójść do piaskownicy. Na szczęście na stronę Klinowskiego praktycznie nikt nie zagląda a już na pewno nie są to ludzie myślący. Z komentarzy wynika że na stronę Klinowskiego wchodzi sam Klinowski pod różnymi pseudonimami, dziadunio z obywatelem żeby odpowiedzieć oraz polityczna kochanka Klinowskiego majeczka.
Cytować
+45 #6 Krasnolud 2014-07-17 14:46
do wiceburmistrz

To jest nic, jak przeczytasz dokładnie to zauważysz że Klinowski żąda jakichś honorowych przeprosin. Kompletnie zgłupiał. Może niech go przeprosi kocicho że mu miejsca na liście sprzedał :D
Cytować
+44 #7 praczka 2014-07-17 14:48
A co na to parkingowy Leon? Może wreszcie wyrazi tu publicznie zdanie na temat niepokornego Klinowskiego? Oj byłoby to ciekawe bardzo.
Cytować
+45 #8 WYBORCA 2014-07-17 14:51
Wyroba wczoraj pisał że Jurczak został przez Klinowskiego wmanewrowany w to czytanie po to żeby się wygłupił i jednocześnie zaatakował starostę. Dzięki temu namaszczony przez samego siebie wiceburmistrz Klinowski mógłby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu bo podobno Jurczak też ma kandydować na burmistrza. Klinowski to sprytny gracz, może nabierze Jurczaka ale nie wyborców.
Cytować
+46 #9 Dziadunio Dziadunio 2014-07-17 14:52
Właściwie to przykra rzecz. Mateusz Klinowski zaproponował swoją definicję demokracji - nazwa tak wygłoszenie nic nie wnoszącego, w części nie aktualnego, w części po prostu kłamliwego , a w całości zwyczajnie obraźliwego oświadczenia. Analogicznie - ktoś kogo zaprosimy do własnego domu, pobije gospodarza, zwyzywa gospodynię i zgwałci córkę, mogłby się powoływać na święte prawo gościnności.
Cytować
+43 #10 czysty od 2 lat 2014-07-17 14:53
Narkotyki mieszają w głowie i powodują umieranie szarych komórek. Mózg wtedy zaczyna szwankować i człowiek staje się nerwowy i agresywny. W tym tekście jest cała diagnoza.
Cytować
-37 #11 majka 2014-07-17 14:58
Pracownicy są niezadowoleni z tego porozumienia, wręcz uważają, ze związki nadużyły zaufania załogi, a dlaczego okaże się niebawem.
Proszę zwrócić uwagę na ton wypowiedzi starosty, dryl wojskowy, EF przeskoczył o 10 mil
Cytować
+46 #12 co za głupek 2014-07-17 14:59
Klinowski myśli że jak jest kandydatem na burmistrza to może sobie chodzić i robić kampanię wszędzie. Powołuje się na to że Jończyk też jest takim kandydatem i na sesji może mówić. Rozumiecie tego barana? Przecież Jończyk to starosta i ma prawo zabierać głos na sesji w sprawach które tam są poruszane. Chyba tam nie agituje? Nie to co Klinowski. Ten jest nikim a chciałby od razu żeby go cały świat słuchał. Klinowski nie jesteś pępkiem świata. Może powiedz od razu że Filipiakowa też nie powinna mówić na sesji gminy bo jest burmistrzem a może i będzie kandydatem znowu. Co ty facet bredzisz?
Cytować
-38 #13 @praczka 2014-07-17 15:01
Lepiej być parkingowym z dobrym wykształceniem i kulturą niż wklepywaczem towaru do komputera.
Cytować
+34 #14 kochanica klina 2014-07-17 15:01
Jest i zakochana po uszy majeczka :D
Ona wszystko wie najlepiej.
Cytować
+36 #15 CBA 2014-07-17 15:13
Czyli że co, Klinowski wręczył komuś pieniadze za to że dostał się do rady? Pachnie to kryminałem na kilometr.
Cytować
+48 #16 Nędza... 2014-07-17 15:14
Nędzne to. Odgrzewane kotlety...
Cytować
-30 #17 majka 2014-07-17 15:15
Wpisy powyżej świadczą o wysokiej kulturze jończykowych(ko chanica klina), ciekawe jak jończykowe dostaną łomot w wyborach czy to też będzie wina Siłkowskiej, Jamrożka i Klinowskiego . Wyborcy maja więcej rozumu niż wam się wydaje.
Cytować
+38 #18 młody 2014-07-17 15:17
Czego się tak kłócicie. Nie wiecie że to całe IWW to bieda. Ludzi nie mają. Klinu węszy i namawia gówniarzy na start ale nikt z nim nie chce się pokazywać. Poszczeka tylko trochę i na jesień go nie będzie z całym tym układem.
Cytować
-30 #19 @cba 2014-07-17 15:22
Każdy kto będzie startował pieniądze komuś wręczy,nie da się prowadzić kampanii bez pieniędzy
@młody
IWW i Mateusz zrobili tyle dla gminy, że nikt im tego nie odbierze
Cytować
+41 #20 mam dość 2014-07-17 15:23
Filipiakowej i Kotarby to mam serdecznie dość. Ale tego Klinowskiego to mam powyżej uszu.
Cytować
+39 #21 Oficer 2014-07-17 15:27
Cytuję @cba:
Każdy kto będzie startował pieniądze komuś wręczy,nie da się prowadzić kampanii bez pieniędzy
@młody
IWW i Mateusz zrobili tyle dla gminy, że nikt im tego nie odbierze

Klinowski pisał że "KUPIŁ" sobie miejsce. To że komitety mają pieniądze z wpłat kandydatów to oczywiste bo za coś trzeba robić kampanię. Słowa Klinowskiego jednak mają zupełnie inny oddźwięk. Handel miejscami i uczestniczenie w tym procederze przez Klinowskiego to jego najlepsze świadectwo demokracji i czystości.
Cytować
-53 #22 Mariia 2014-07-17 15:38
Klinowski, Jończyk, Królikowa, Kucharski, Koper. Dziwny ten świat IWW i reszty.
Cytować
+34 #23 nie wierze 2014-07-17 15:42
Nie wierze jak to widzę. To taki inteligentny gość i zasłużony jak Jurczak daje się za nos wodzić jakiemuś smarkaczowi i robi mu kampanię? No nie do wiary.
Cytować
+50 #24 Dobra rada 2014-07-17 17:11
Mateusz,proponu ję Ci utworzyć Komitet Poparcia Jacka Jończyka.To przynosi efekty w wyborach,
Cytować
+28 #25 Kupiec 2014-07-17 17:20
Cytuję Dobra rada:
Mateusz,proponuję Ci utworzyć Komitet Poparcia Jacka Jończyka.To przynosi efekty w wyborach,

W życiu mu na to nie pozwoli jego ego. No i nie kupi tak łatwo miejsca na liście bo Jończyk to nie kocicho i mu stanowiska wiceburmistrza nie sprzeda. Może lepiej niech idzie do Ewki teraz już grają do jednej bramki.
Cytować
+30 #26 Lost zagubieni 2014-07-17 17:35
A gdzie byli panowie Klinowski i Kucharski jak była sesja absolutoryjna i dyskutowano o sytuacji szpitala? Co spali? Jurczak głosował za?
Cytować
+34 #27 do zagubionego 2014-07-17 18:48
Możliwe że ratowali Palestynę albo protestowali przeciwko igrzyskom. Kto to wie.
Cytować
+29 #28 Nazywam się milion 2014-07-17 19:01
Na stronie IWW Klinowski twierdzi że reprezentuje 10 tyś osób. No to skoro tak to nie wiem po kiego on się w ogóle strzępi, z takim poparciem to facet zostanie burmistrzem i starostą jednocześnie i zrobi tą swoją rewolucje prawie od Bałtyku po Tatry :lol:
Swoją drogą, ciekawe ilu z tych ludzi, co to ich reprezentuje Klin, w ogóle wie kto to taki?
Cytować
-25 #29 Obywatel dziadusio 2014-07-17 19:09
Za kanapkę z kawiorem sprzedali swojego przyjaciela Mateusza.
Cytować
+31 #30 I cierpię za miliony 2014-07-17 19:10
On nikogo nie rerezentuje ale bardzo chętnie się pod coś takiego podłączy bo to jest nośne politycznie i można na tym zbić kapitał polityczny.
Cytować
+31 #31 układ2 2014-07-17 19:27
płaszczyca przez małe p chyba oszalał. Reklamuje awanturę Klinowskiego. Kocicho mu pojedzie po premii.
Cytować
+23 #32 Politolog 2014-07-17 19:36
Cytuję układ2:
płaszczyca przez małe p chyba oszalał. Reklamuje awanturę Klinowskiego. Kocicho mu pojedzie po premii.

Nic nie pojedzie. Już pisano o tym że Klinowski realizuje koci scenariusz. Jest jak marionetka. Tylko doktorek myślał że prostytutka nigdy nie napisze o jego wojence z Jończykiem a tu masz. Stoi jak byk. Skosili doktorka po całej linii.
Cytować
-24 #33 @ praczka 2014-07-17 21:16
Przyjdzie pora to głos zabiorę. Może już niedługo.
Leon Jamrożek
Cytować
+20 #34 Su 24 2014-07-17 21:21
Klinowski niech nie ściemnia. Długi czas pisał dla Filipiakowej ekspertyzy prawne w sprawie BDI a obraził się jak nie został przewodniczącym rady. Niestety z prawdą jest zawsze na bakier.
Cytować
+15 #35 Obywatel Wadowic 2014-07-17 23:26
Panie Klinowski gdzie pan jest ? W mysiej dziurze ?

Naobiecywał pan rozbić układ, a właśnie został pan medialnym bożyszczem wadowickiego układu.

Może jakieś oświadczenie z panem Kucharskim przygotujecie na tą okoliczność? Przestraszylści e się krytycznego głosu licznych mieszkańców ? Jak się pan czuje jako ostatnia szansa Filipiak i Kotarby ?
Cytować
+25 #36 teraz nie Andrychów 2014-07-18 00:26
Kucharski swoim kumplom politycznym zrobił w Andrychowie chyba "Twój Ruch". Podejrzewam że to się odbije sporym echem nie tylko na scenie politycznej Wadowic.
Kucharskiego już nie ma w Wadowicach, a w Andrychowie również lepiej nie będzie. Jestem wewnętrznie skłonny powiedzieć z dużą dozą pewności, że nikt z liczących się polityków nie będzie chciał z nim mieć do czynienia.
Cytować
-24 #37 Z miasta 2014-07-18 08:19
hahahahahah a toś wymyślił .....Nienawiść do kucharskiego jest widać tak wielka że nawet takie ,,barany'' biorą się za pisanie komentarzy na guzikowym portalu,. Wszystkim wam trzeba powiedzieć Twój Ruch to macie u PiETRASA w PiSie któremu ssiecie kampanię i u waszego umiłowanego żaka dla którego pracują wasze rodziny. Teraz Andrychów sobie poradzi bez problemu. Lepiej przypomnij jak Andrychowskie słoneczko burmiść składa kwiaty z komuszkami na 1 maja z Senyszyn i cała bandą. Z resztą pytanie do autora powyższego komentarza na jakiej podstawie wyciąga takie wnioski ma swoją odpowiedź .. Chodzi oto aby jak najbardziej skompromitować grupę ludzi która coś dla tego miasta poza uśmiechami i bufonadą w Andrychowie chce zrobić Nawet takie buractwo pisząc ten komentarz nie zadał trudu przeczytanie tego oświadczenia i w jaki sposób zaznaczono tam OBECNOŚĆ ,,TA'' . Jeżeli boli was zazdrośnicy że to nie harty pietrasa uzbierały te podpisy albo na taki pomysł nie wpadli propagandziści ŻAKA to trudno. Na marginesie trzeba przypomnieć że Teraz Andrychów to stowarzyszenie działające społecznie na trenie gminy i powiatu. Śmiać się chce jak się czyta takie propagandowa bzdury na zlecenie Pietrasa Jończyka i żako..no ale skoro barany takie głupie i to piszą co cóż przykre.
Cytować
-20 #38 Pracownicy ZZOZ 2014-07-18 08:36
Gdyby nie Stowarzyszenie Teraz Andrychów juz dawno by nas wywalili z roboty w ZZOZie . My jesteśmy wdzięczni że się zaangażowali w sprawę obsad w karetkach. Dzięki za wszystko !
Cytować
-16 #39 DPD Wadowice 2014-07-18 09:11
Podwyżka którą obiecano nam 390zł jednorazowo na 3 lata , jest pogardą dla pracy którą wykonujemy.
po prostu płakać się chce - i żyj tu :cry:
Cytować
-17 #40 franek 2014-07-18 09:14
Mam propozycję, aby wielbiciele Jończyka podali warunki umowy o podwyżce dla pracowników szpitala, dla wszystkich kategorii pracowników i zestawili to z nagrodami dla Lasy
Cytować
+20 #41 franek 2014-07-18 09:15
@leon Jamrożek
- a o czym będziesz mówił - o orzechach laskowych?
Cytować
-22 #42 DPD Wadowice 2014-07-18 09:53
:-x :cry:
Cytować
+15 #43 Co myślicie? 2014-07-18 10:12
Podobno Klinowskiego już bardzo dawno temu ostrzegano żeby nie szedł na wojnę z Jończykiem tylko zajmował się sprawami w gminie. Co lepsze ostrzegali go wszyscy najbliżsi znajomi a samo IWW, ale nie Klinowski, było gotowe do takiego dogadania się z Jończykiem żeby przyspawanych od 20 lat od Ewy pozbyć się raz na zawsze i spokojnie rządzić miastem. Potem jednak sam Mateusz zaczął zachowywać się tak dziwnie i nieodpowiedzial nie, że wszyscy się od niego odwrócili. Nawet w samej IWW nie wiedzieli co robi za ich plecami. Zaczęły się kłótnie i obelgi ze strony IWW co poskutkowało tym, że cała opozycja skupiła się wokół Jończyka a cały obóz władzy i Klinowski wpadli w panikę bo mają na przeciw mocnego kandydata. Wcześniej ruchy zaczął wykonywać Płaszczyca któremu podejrzenia o Jończyku zdradził pewnie kocisko ale wtedy tylko pochukiwali i straszyli na swoim portalu. Kiedy sprawa jednak się wydała przystąpili do spółki do frontalnego ataku ponieważ wiedzą że zniszczenie i oplucie Jończyka to jedyna ich szansa na przetrwanie. Dla układu Ewy to sprawa wagi życiowej, to starzy ludzie którzy polecą na bruk a pracy nie znajdą tak łatwo. Tak samo Płaszczyca ma w tym interes bo jak mu się cycek finansowy skończy to będzie słodko klepał biedę jak za dawnych czasów. Dla Klinowskiego i IWW Jończyk jest zagrożeniem z tego powodu, że wobec niego to oni żadną opozycją nie są bo facet jest rozsądny i potrafi się dogadywać ze wszystkimi. Skończą się afery z rynkiem i mieszkaniami dla swoich to co Klinowski będzie atakował? Fajdające gołębie? Nie dajcie się mieszkańcy nabrać na propagandę Płaszczycy i IWW. Myślcie logicznie. Jończyk to zagrożenie dla obecnych polityków i stąd te wściekłe ataki.
Cytować
+13 #44 Stefek 2014-07-18 10:28
Na czyją korzyść w ostatnich tygodniach działa Inicjatywa i MK? Stali się naturalnym sojusznikiem Ewy i jej kocicha. Czy to was nie martwi drodzy mieszkańcy?
Cytować
-15 #45 ##Wadowiczanin 2014-07-18 10:28
myślę że Jończyk nie ma szans i oby tak było :zzz
Cytować
-8 #46 Biznes 2014-07-18 10:39
To tylko kwestia czasu by Jończyk sprywatyzował ZZOZ Wadowice
Cytować
-7 #47 MamNewsa 2014-07-18 10:47
"Skąd te ustępstwa? Niektórzy łączą to wszystko z faktem, że starosta wadowicki Jacek Jończyk, który sprawuje nadzór nad szpitalem, planuje kandydować na stanowisko burmistrza Wadowic i przed wyborami chce rozładować wszystkie konfliktowe sytuacje."
Coś w tym jest szyte grubą nicią...
Cytować
-2 #48 franek 2014-07-18 10:53
ciekaw jestem dlaczego zminusowano moje pytanie o warunki umowy z pracownikami szpitala i o nagrody dla lasy, gdy powinny się znaleźć setki odpowiedzi w tej sprawie. Merytoryczne. A tak z zachwytem przyjęto pytanie do Leona o orzechy laskowe? Przecież ważniejsza jest sprawa umowy z pracowniami. Może niektórzy z nich, nawet anonimowo się wypowiedzą. Chętnie dowiem się tego. Może dziadunio je przedstawi. Orzechy to już przeszłość, a zarobki i teraźniejszość i przyszłość
Cytować
-4 #49 DPD Wadowice 2014-07-18 11:00
Cytuję franek:
ciekaw jestem dlaczego zminusowano moje pytanie o warunki umowy z pracownikami szpitala i o nagrody dla lasy, gdy powinny się znaleźć setki odpowiedzi w tej sprawie. Merytoryczne. A tak z zachwytem przyjęto pytanie do Leona o orzechy laskowe? Przecież ważniejsza jest sprawa umowy z pracowniami. Może niektórzy z nich, nawet anonimowo się wypowiedzą. Chętnie dowiem się tego. Może dziadunio je przedstawi. Orzechy to już przeszłość, a zarobki i teraźniejszość i przyszłość

są ludzie na tym samym stanowisku a różnice w pensji sięgają 1000zł - jakoś dyrekcji to nie przeszkadza wiec dla porównania jeden zarabia 1380zł na ręką a drugi 2600zł ...
Cytować
-3 #50 DPD Wadowice 2014-07-18 11:03
SzcCytuję DPD Wadowice:
Cytuję franek:
ciekaw jestem dlaczego zminusowano moje pytanie o warunki umowy z pracownikami szpitala i o nagrody dla lasy, gdy powinny się znaleźć setki odpowiedzi w tej sprawie. Merytoryczne. A tak z zachwytem przyjęto pytanie do Leona o orzechy laskowe? Przecież ważniejsza jest sprawa umowy z pracowniami. Może niektórzy z nich, nawet anonimowo się wypowiedzą. Chętnie dowiem się tego. Może dziadunio je przedstawi. Orzechy to już przeszłość, a zarobki i teraźniejszość i przyszłość

są ludzie na tym samym stanowisku a różnice w pensji sięgają 1000zł - jakoś dyrekcji to nie przeszkadza wiec dla porównania jeden zarabia 1380zł na ręką a drugi 2600zł ...Cytuję DPD Wadowice:
[quote name="franek"]ciekaw jestem dlaczego zminusowano moje pytanie o warunki umowy z pracownikami szpitala i o nagrody dla lasy, gdy powinny się znaleźć setki odpowiedzi w tej sprawie. Merytoryczne. A tak z zachwytem przyjęto pytanie do Leona o orzechy laskowe? Przecież ważniejsza jest sprawa umowy z pracowniami. Może niektórzy z nich, nawet anonimowo się wypowiedzą. Chętnie dowiem się tego. Może dziadunio je przedstawi. Orzechy to już przeszłość, a zarobki i teraźniejszość i przyszłość

są ludzie na tym samym stanowisku a różnice w pensji sięgają 1000zł - jakoś dyrekcji to nie przeszkadza wiec dla porównania jeden zarabia 1380zł na ręką a drugi 2600zł ...


Ale cóż 10tyś Jończyk umiał wydać na słuszny cel - poza tym ciekawe co z futrem Lasy ...
Cytować
-15 #51 DPD Wadowice 2014-07-18 11:51
:cry: :-x
Cytować
-5 #52 DPD Wadowice 2014-07-18 12:45
Cytuję majka:
Pracownicy są niezadowoleni z tego porozumienia, wręcz uważają, ze związki nadużyły zaufania załogi, a dlaczego okaże się niebawem.
Proszę zwrócić uwagę na ton wypowiedzi starosty, dryl wojskowy, EF przeskoczył o 10 mil

100% racji
Cytować
-5 #53 DPD Wadowice 2014-07-18 12:49
Minusujcie - a bedziecie lizać dupe jak wpadnie jedna z drugą karetką do was do domu...
8)
Cytować
-10 #54 DPD Wadowice 2014-07-18 12:59
Żenada - do zobaczenia w "akcji". . .
Cytować
-3 #55 Kalwarianka :* 2014-07-18 13:16
Nie rozumiem po co ta cała pokazówka , nie wiem kto jest winny ale pielęgniarki i ratownicy winni zarabiać więcej jeżeli to prawda z tą pensją 1380zł...
Mój mąż w Maspex na magazynie widlakiem jeździ i ma zdecydowanie więcej - a oni ratują życie...
Katastrofa...
Cytować
-5 #56 Pracownicy ZZOZ 2014-07-18 13:54
Cytuję Co myślicie?:
Podobno Klinowskiego już bardzo dawno temu ostrzegano żeby nie szedł na wojnę z Jończykiem tylko zajmował się sprawami w gminie. Co lepsze ostrzegali go wszyscy najbliżsi znajomi a samo IWW, ale nie Klinowski, było gotowe do takiego dogadania się z Jończykiem żeby przyspawanych od 20 lat od Ewy pozbyć się raz na zawsze i spokojnie rządzić miastem. Potem jednak sam Mateusz zaczął zachowywać się tak dziwnie i nieodpowiedzialnie, że wszyscy się od niego odwrócili. Nawet w samej IWW nie wiedzieli co robi za ich plecami. Zaczęły się kłótnie i obelgi ze strony IWW co poskutkowało tym, że cała opozycja skupiła się wokół Jończyka a cały obóz władzy i Klinowski wpadli w panikę bo mają na przeciw mocnego kandydata. Wcześniej ruchy zaczął wykonywać Płaszczyca któremu podejrzenia o Jończyku zdradził pewnie kocisko ale wtedy tylko pochukiwali i straszyli na swoim portalu. Kiedy sprawa jednak się wydała przystąpili do spółki do frontalnego ataku ponieważ wiedzą że zniszczenie i oplucie Jończyka to jedyna ich szansa na przetrwanie. Dla układu Ewy to sprawa wagi życiowej, to starzy ludzie którzy polecą na bruk a pracy nie znajdą tak łatwo. Tak samo Płaszczyca ma w tym interes bo jak mu się cycek finansowy skończy to będzie słodko klepał biedę jak za dawnych czasów. Dla Klinowskiego i IWW Jończyk jest zagrożeniem z tego powodu, że wobec niego to oni żadną opozycją nie są bo facet jest rozsądny i potrafi się dogadywać ze wszystkimi. Skończą się afery z rynkiem i mieszkaniami dla swoich to co Klinowski będzie atakował? Fajdające gołębie? Nie dajcie się mieszkańcy nabrać na propagandę Płaszczycy i IWW. Myślcie logicznie. Jończyk to zagrożenie dla obecnych polityków i stąd te wściekłe ataki.

Jończyk to zagrożenie dla wszystkich dla samego siebie też jest zagrożeniem. Facet bierze pensję starosty ,emeryturę i jeszcze ponoć rentę . To okolo 20 tys zeta na miecho a pracownikom szpitala i DPD rzucą po 130 zeta. Szczytem sku........ stwa już było przyznanie tej swojej dyrektorce 10,000 tyś zł nagrody i to nie w ratach nie w grudniu na święta tylko od razu na konto bo ponoć ma dobre wyniki w pracy. Tego jeszcze nie było ...jak istnieją Wadowice żeby wmawiać ludziom którzy ślepi nie są że jak przyjdzie Jończyk to się coś zmieni ....
Cytować
-6 #57 wania 2014-07-18 14:52
Jestem laikiem w kwestii polityki ale dla mnie Jończyk na stanowisko burmistrza to układ: Putin (Filipiakowa) - Miedwiediew (Jończyk). I nic się nie zmieni w kwestii rządzenia w Wadowicach, dopóki nie pojawi się zupełnie obiektywna osoba niewmieszana w układy i układziki!
Cytować
-3 #58 Stan 2014-07-18 15:25
Myśle ,że Panowie Radni mają racje domagając się by karetka została przywrócona natomiast nie rozumiem postawy Pana Przewodnicząceg o przecież to On decyduje komu udzielić głos co by się stało Panie Józefie no chyba ,że Pan boi sie Starosty lub Vice to by sprawe wyjaśniało
Cytować
-7 #59 alek 2014-07-18 15:50
Dziadunio przestań pisać głupoty Montuj z Jonczykiem swoją sitwę i daj spokój gościom z Andrychowa. Publikujesz jakieś jednoosobowe oświadczenia i myślisz że ktoś się na to nabierze.
Cytować
+6 #60 Oburzony 2014-07-18 17:34
Cytuję: Radny Klinowski jest oburzony zachowaniem starosty, któremu zarzuca brak, mimo ostatnich zapewnień, dialogu i otwartości wobec mieszkańców.

Ja jestem oburzony zachowaniem Klinowskiego że w tak perfidny sposób wykorzystał mieszkańców Andrychowa i sprawę w której wcale nie uczestniczył. To się nazywa cynizm. Panie radny stracił pan u mnie resztki szacunku.
Cytować
+2 #61 Obywatel Wadowic 2014-07-18 17:51
@przytomy

Poczekajmy cierpliwie na oświadczenie stowarzyszenia Teraz Andrychów, ale jesli okaże się prawdą że Kucharski do spólki z Klinowskim bez upoważnienia tego stowarzyszenia urządzili publiczny cyrk z pobudek politycznych czy też własnych frustracji w dodatku wykorzystując cynicznie symbol 10 tyś podpisów mieszkańców powiatu to nie wiem czego jeszcze mogą szukać Ci panowie w sferze publicznej. Będą skompromitowani.

Wadowice od lat zmagają się z kliką cynicznych manipulatorów żerujacych na autorytecie Jania Pawla II wspieranych płatną propagandą o poziomie putninowskim. Klinowski stał się właśnie bożyszczem medialnym wadowickiego układu i ostatnią nadzieją Filipiak i Kotarby na zachowanie samorzadowych stolków. Mogę wyciagnąć z tego tylko jeden wniosek. Grają synergicznie w rytm altówki. Nie łudżmy się ze Klinowski zmieni Wadowice. On jest gwarantem trwania Filipiak na stołku burmistrza.
Cytować
+4 #62 Przytomny 2014-07-18 17:59
Panie Zbyszku na co tu czekać? Na stronie IWW pada następujące pytanie:

"Bartłomiej Westwalewicz pisze:
18 lipca 2014 o 14:12

Jako członek zarządu Stowarzyszenie „Teraz Andrychów” pytam Pana Dr Mariusza Klinowskiego, na jakiej podstawie lub za czyim pozwoleniem powołuje się w swoich wypowiedziach na „wspólne oświadczenie IWW I Teraz Andrychów”?"

Do tej pory pytanie pozostało bez odpowiedzi. Tu nie ma co dyskutować. Dwóch panów pomyliło swoje polityczne role.

Ciekawi mnie co do powiedzenia ma reszta członków IWW. Obawiam się, że oni też o niczym nie wiedzieli.
Cytować
+4 #63 do redaktora portalu 2014-07-18 18:03
Proszę o zmianę tytułu artykułu na Klinowski i Kucharski bez głosu na sesji rady powiatu.
Obecny tytuł obraża mieszkańców Andrychowa wykorzystanych w perfidny sposób.
Cytować
-1 #64 Obywatel Wadowic 2014-07-18 18:03
Cytuję Przytomny:
Panie Zbyszku na co tu czekać? Na stronie IWW pada następujące pytanie:

"Bartłomiej Westwalewicz pisze:
18 lipca 2014 o 14:12

Jako członek zarządu Stowarzyszenie „Teraz Andrychów” pytam Pana Dr Mariusza Klinowskiego, na jakiej podstawie lub za czyim pozwoleniem powołuje się w swoich wypowiedziach na „wspólne oświadczenie IWW I Teraz Andrychów”?"

Do tej pory pytanie pozostało bez odpowiedzi. Tu nie ma co dyskutować. Dwóch panów pomyliło swoje polityczne role.

Ciekawi mnie co do powiedzenia ma reszta członków IWW. Obawiam się, że oni też o niczym nie wiedzieli.


Nie znałem tej wypowiedzi. Jestem zszokowany takim poziomem manipulacji pod płaszczykiem demokratycznych haseł. Pytałem wczoraj publicznie pana Klinowskiego jak czuje się jako medialne bożyszcze wadowickiego ukladu ? Nie odpowiedział. Chyba ze wstydu...
Cytować
+4 #65 jamajka 2014-07-18 18:07
Cytuję Przytomny:
Ciekawi mnie co do powiedzenia ma reszta członków IWW. Obawiam się, że oni też o niczym nie wiedzieli.

Zapytajmy majeczki bo ona na wszystko znała odpowiedź dwa dni temu. Chyba można powiedzieć że jest rzecznikiem IWW. A co na to siostry i Leon?
Cytować
-12 #66 majka 2014-07-18 18:15
Kultura jończykowych na poziomie magistrackich, z IWW nikogo osobiście nie znam, róbcie sobie z tego portalu dalej ściek i ale ode mnie z daleka.
Cytować
+1 #67 Dżony 2014-07-18 18:29
Co wy macie z tymi jończykowymi? Pogieło was? Wy myślicie że wadowice są filipiakowe, klinowskie i jończykowe???? Ludzie widzą i oceniają. IWW się zbłaźniło tymi gierkami, płasczyca przetraszony z Ewką i kocichem a Jończyk śmieje się im w twarz bo idzie po zwycięstwo. I co jestem może jończykowy?? Bo co bo będę na niego głosował? Opamiętaj się majka!
Cytować
-3 #68 majka 2014-07-18 18:54
@Dżony
Nigdy nie zagłosuję na JJ, to nie żadna zmiana. Różnica miedzy EF, a JJ byłaby tylko taka, ze JJ nie będzie trzymał torebki na stole w trakcie obrad.
Państwo mogą głosować na kogo tylko sobie życzą, a ja jeśli JJ wygra będę się skrupulatnie przyglądać polityce zatrudnienia i zobaczymy ile rodziny JJ i wybranych radnych oraz ich rodzin otrzyma posady. W starostwie pierwszy lepszy pracownik o tym mówi.
Cytować
+1 #69 gimbus 2014-07-18 19:01
Sory majka ale gadasz bzdury. Te oskarżenia są wyssane z palca. Pewnie masz na myśli tych pracowników którzy anonimowo wypisują na portalach kogo to Jończyk nie zatrudnił i gdzie. Idź lepiej do dziadunia szerzyć swój brak wiary. Klinowski to dopiero alternatywa, młody, sprytny, kupuje miejsca na listach wyborczych, podszywa się pod stowarzyszenie. Brawo, brawo. Prawdziwy wzór cnót samorządowca.
Cytować
+1 #70 majka 2014-07-18 19:09
gimbus
EF dała pracę znajomym W/W pan rodzinie, a liczna ci ona, nawet w konkursach okazuje się najlepsza rodzina, dziękuje proszę szczuć dalej, w końcu przecież portal zmienił oblicze to do dzieła nie zaniżać poziomu.
Cytować
-1 #71 gimbus 2014-07-18 19:39
To ja uważam że MK da pracę swoim kolegom Koprowi i Witkowskiemu a sekretarką zostanie któraś z sióstr. To są właśnie bzdury powtarzane przez wyznawców MK tylko w drugą stronę. Portal zmienił oblicze? A to niby w jaki sposób? Jak ludzie was oceniają źle to już wszystko winne tylko nie wy?
Cytować
+5 #72 majka 2014-07-18 20:20
GIMBUS
Mylisz się MK miał inny plan na każde stanowisko miał ogłaszać konkurs, a wyboru miał dokonywać headhunter , Mateusz chciał wprowadzić nową jakość, a nie upolitycznienie więc nie pisz głupstw ja nie wiesz :P
No ale na pochyłe drzewo każda koza skacze, gratuluję MK takich znajomych :sad:
Cytować
+6 #73 dert 2014-07-18 21:26
Cytuję @cba:
Każdy kto będzie startował pieniądze komuś wręczy,nie da się prowadzić kampanii bez pieniędzy
@młody
IWW i Mateusz zrobili tyle dla gminy, że nikt im tego nie odbierze

Dokładnie !!!
JJ to karierowicz .... tyle w temacie.
Cytować
+3 #74 @Przytomny 2014-07-20 19:40
Długo Leon myślał tydzień temu napisał, ze się wypowie
Cytować
-1 #75 Dziadunio Dziadunio 2014-07-20 21:08
@Sympatyk Ja tylko w kwestii formalnej - podczas gdy Twoje drugie zdanie jest prawdziwe, to w trzecim mylisz się bądź kłamiesz. Pełnomocnik nie decyduje o działalności stowarzyszenia, on wyłącznie przekazuje w jego imieniu wyrażoną wśród członków, demokratycznie, wolę. Co oznacza w tej szczególnej sytuacji że Mateusz Klinowski mógł mieć prawo wypowiedzi w imieniu IWW- i jak rozumiem nikt tego nie neguje, a Leon z Krzysztofem mogą wygłosić votum seperatum. Zwłaszcza jeśli po prostu pominięto ich podczas podejmowania decyzji.

Taki jest sposób działania stowarzyszeń.
Cytować
-1 #76 @Sympatyk 2014-07-20 22:05
@Sympatyk A to co napisałeś krytykując Jamrożka tylko godzi w Klinowskiego że wypowiadał się w imieniu Teraz Andrychów zupełnie nie mając ku temu umocowania. Co więcej "podpierał" swoją płytką akcję wyborczą podpisami zebranymi przez Teraz Andrychów - również bez prawa do tego.
Cytować
+1 #77 @Sympatyk 2014-07-20 22:47
Jamrożek jest taki wiarygodny, chyba jako Orzech,
Cytować
-8 #78 Obywatel Wadowic 2014-07-21 09:19
Oświadczenie Jamrożka i Zmysłowskiego pokazuje jak naprawdę wygląda podejmowanie decyzji w IWW. Jak konsultuje się je ze swoimi członkami. Tak sobie myślę, że skoro nawet w swoim nielicznym gronie IWW nie jest w stanie rzetelnie konsultować decyzji to jak Ci ludzie mogli by cokolwiek jako władza konsultować z mieszkańcami. Wodzostwo i arogancja jak w stylu Filipiak.
Cytować
+7 #79 Spitfire 2014-07-21 10:51
Gotuje się w tym" wadowickim kociołku ostro przyprawiona"zu pka wyborcza ,a" Wojski trąbi i trąbi" i nic nie dociera.- A wygra na wszystkich frontach mocne "Uderzenie Socjalne"tak przepowiadają koncesjonowane wróżki.
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.