Chcą referendum w sprawie odwołania burmistrz Wadowic Ewy Filipiak i Rady Miejskiej. Grupa referendalna
Chcą odwołać Ewę Filipiak. Grupa referendalna już powstała

Chcą referendum w sprawie odwołania burmistrz Wadowic Ewy Filipiak i Rady Miejskiej. Grupa referendalna już się formalnie zawiązała i złożyła w tej sprawie zawiadomienie do burmistrza. Teraz będą zbierać podpisy.

W poniedziałek (17.06) grupa dziewięciu mieszkańców Wadowic, członków stowarzyszenia "Inicjatywa Wolne Wadowice" złożyła zawiadomienie o zamiarze wystapienia z inicjatywą przeprowadzenia referendum w sprawie odwołania organów Gminy Wadowice przed upływem kadencji samorządu. Grupa referendalna składa się z: pełnomocnika inicjatorów referendum Zofii Siłkowskiej, Anny Siłkowskiej, Bolesława Kota, Leona Jamrożka, Tadeusza Szczepańskiego, Krzysztofa Zmysłowskiego, Zbigniewa Jurczaka, Kamila Świątka oraz Mateusza Klinowskiego. Wcześniej, lokalni liderzy opinii zadali mieszkańcom pytanie, czy popierają pomysł organizacji referendum.

Zobacz: Czy mieszkańcy chcą referendum?

Na portalu WadowiceOnline.pl zorganizowaliśmy sondę "Czy jesteś za zorganizowaniem w Wadowicach referendum za odwołaniem burmistrz Ewy Filipiak i Rady Miejskiej?". Jej wyniki wyglądają następująco:

W sondzie wzieto pod uwagę 603 głosy, Tak odpowiedziało 78.8%, Nie odpowiedziało 21.2%. Wynika z tego, że mniej więcej 1/5 głosujących jest przeciwna zorganizowaniu w Wadowicach referendum, 4/5 jest za. To oczywiście tylko wyniki sondażu internetowego, który może tylko sygnalizować preferencje określonej grupy osób.

Jak informują organizatorzy referendum, uzasadnieniem jego organizowania są rażące nieprawidłowości w pracy organów gminy, arogancja i brak szacunku dla mieszkańców ze strony pełniących funkcje publiczne osób. Grupa referendalna zarzuca burmistrz Wadowic Ewie Filipiak również zmarnowanie szansy na rozwój miasta.

"Referendum za odwołaniem organów gminy jest prawem mieszkańców. Chcemy dać mieszkańcom możliwość skorzystania z tego prawa - taka jest rola działaczy społecznych czy polityków. Czekanie do wyborów, chowanie się za plecami innych, kalkulacje, nie są w naszym stylu - czas działać. Każdy rok czekania oznacza gigantyczne marnotrawstwo - na etaty dla znajomych, nietrafione inwestycje. Odwołanie Ewy Filipiak i Rady Miejskiej, złożonej z niemych statystów, to oszczędności dla miasta, które po 20 latach indolencji burmistrz znajduje się na skraju upadku" - mówi nam radny Mateusz Klinowski, jeden z członków grupy referendalnej.

W podobnym tonie wyjaśnia nam sens organizowania referendum, pełnomocnik inicjatorów referendum Zofia Siłkowska.

"Dlaczego poparłam wniosek o zorganizowanie referendum w sprawie odwołania burmistrz Ewy Filipiak i Rady Miejskiej w jej obecnym składzie? Prawdą jest, że nie od razu byłam entuzjastycznie nastawiona do tego przedsięwzięcia, jednak po rozważeniu wszystkich argumentów "za" i "przeciw" przeważyły moje nie tylko te osobiste doświadczenia, ale też i zdanie tych mieszkańców, którzy doznali od tej ekipy i jej urzędników wielu krzywdzących decyzji. Tak więc, biorąc pod uwagę przede wszystkim arogancję, brak umiejętności i wiedzy, brak szacunku dla mieszkańców, a także zupełny brak chęci prowadzenia rozmów z zainteresowanymi mieszkańcami - jednak we własnym sumieniu uznałam, że nie można już dłużej tylko patrzyć i obserwować. Zdaję sobie sprawę, że decyzja Stowarzyszenia Inicjatywa Wolne Wadowice, którego jestem przedstawicielem, z pewnością spowoduje nową falę ataków i oskarżeń ze strony władz samorządowych Wadowic, ale to nie jest już dzisiaj dla mnie i pozostałych członków - założycieli Stowarzyszenia IWW - żaden sposób do wywołania w nas strachu. Z pewnością wielu mieszkańców będzie poddawanych zastraszaniu i w związku z tym już teraz , na samym początku zwracam się z apelem do nich o zgłaszanie takich przypadków członkom IWW. Jeśli ktokolwiek zetknie się z takim przypadkiem i ulegnie "argumentowi siły" władzy samorządowej, nie powinien milczeć w tej sprawie, ale głośno przekazywać te informacje" - mówi nam Zofia Siłkowska.

Uprawnionych do głosowania w gminie Wadowice jest (dane z 2010 roku) 30.210 osób, na obecnym etapie potrzeba zebrać ponad 3 tys. podpisów mieszkańców, aby referendum mogło się w ogóle odbyć. Aby referendum było ważne, musi w nim wziąć udział 3/5 wyborców, głosujących w poprzednich wyborach samorządowych w Wadowicach.

"Wstępnie obliczyliśmy, że referendum będzie ważne, jeżeli weźmie w nim udział około 8 tys. osób. Jeżeli doszłoby do odwołania władz miasta, do czasu wyborów zostanie wprowadzony zarząd komisaryczny. Burmistrz Wadowic i jej dwór do władzy już nigdy nie wróci. Ważne jest, że podpisy te są absolutnie niejawne dla władz miasta - ogląda je wyłącznie Komisarz Wyborczy w Krakowie. Jeżeli referendum się nie uda, to wyłącznie z winy frekwencji. Ale ważne jest, aby zaprotestować przeciwko stylowi i treści rządów sprawowanych przez Ewę Filipiak. Mamy już dość jej niekompetencji i arogancji" - dodaje radny Mateusz Klinowski.

W ostatnim czasie w Polsce dosyć często dochodzi do organizacji referendów. Najgłośniejszym przykładem w ostatnich tygodniach jest organizacja referendum w sprawie odwołania prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz. Poparł je nawet prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński.

Najpoważniejszą przeszkodą w skuteczności przeprowadzenia referendum jest zazwyczaj niska frekwencja.

(MG)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze   

+10 #1 Stanisław 2013-06-17 18:19
Uważam, że oprócz przewidzianej prawem akcji referendalnej, trzeba stosować politykę "mixta", tj. zróżnicowanych środków, trafiających do wyobraźni elektoratu, bardzo przecież zróżnicowanego pod względem orientacji, wieku, upodobań itp. Proponowałbym np. rotacyjne, 14-osobowe pikiety pod wejściem do magistratu z napisami "Filipiakowa musi odejść". Przypominam, że rygory związane ze zgromadzeniem publicznym, zawiadomienie i inne procedury, zaczynają się od 15 osób wzwyż. Można też takie grupy ustawić przed szkołami na Plantach i w Kleczy, protestując przeciwko "układowi" w oświacie (Wajdzik, Zmysłowska). Odważniejsi mogą, choćby anonimowo, chociaż adres ID można zidentyfikować, wysyłać maile na pocztę elektroniczną UM, z żądaniem odejścia "pierwszej damy dworu". Ponadto akcja ulotkowa w centrum miasta (a może wykorzystać do tego celu śmigłowiec)? Słowem możliwości jest wiele.
Cytować
+14 #2 jj 2013-06-17 18:21
"ogląda je wyłącznie Komisarz Wyborczy w Krakowie" - jasne, ale to tylko w teorii.
Ciekawe czy się uda uzbierać te 3 tysiące podpisów, nie zdziwię się jeśli nie.
Na 8 tysięcy przy urnach nie ma żadnych, nawet najmniejszych szans.
Już nie mogę się doczekać co rękami płaszczycy napisze kotarba. Do wieczora powinno się coś ukazać.
Cytować
+25 #3 Zeno 2013-06-17 18:21
Życzę Mieszkańcom Wadowic odwagi.
Wiem, że będą naciski, szkalowanie. Wiem,że TA władza posunie się do różnych metod aby utrzać się na stołkach. Właśnie metody jakimi będą się posługiwać są najleprszym przykładem na konieczność przeprowadzenia skutecznego referendum.
Warszawa, Elbląg, Łódź, Wadowice, rtuszą i inne miasta.
Cytować
+24 #4 Rzecznik Magistratu 2013-06-17 18:35
Wyprowadzenie się z Wadowic albo referendum.
Wybieram referendum.
Ja tu żyć, jak żyć?
Nikt nie zna dnia ani godziny kiedy zostanie mianowany komuchem, a za tym mianowaniem to tylko pod górę.
Wstarczy jedno krytyczne słowo, wystarczy, że nie zgodzisz się ze zdaniem St. Kotarby lub Ewy Filipiak i już ryzykujesz.Mnie jszym ryzykiem jest przejście na czerwonym świetle z zamkniętymi oczami, niż wyrażenie krytyki nawet gdy Cię do tego zachęcają.
Referendum jest demokratycznym naszym prawem. Przewodniczący "S" Szczur pewnie poprze referendum bo walczył o demokrację i możliwość stosowania narzędzi demokratycznych bez obaw o bezpieczeństwo i restrykcje.
Przewodniczący Rady Miejskiej Szczur z listy PiS poprze pewnie referendum bo burmistrz Wadowic jak głosi na stronie internetowej PO jest "naszym człowiekiem" w terenie.
Jak zachowa się Beata Szydło Poseł PiS? Zapytam oficjalnie czy PiS poprze
referendu w sprawie odwołannia burmistrz "człowieka" PO. Zapytam inne partie polityczne, obiecuję.
Cytować
-23 #5 Ale wariactwo 2013-06-17 18:42
Chyba poszaleli na rok przed wyborami tak głupia awantura lewicowa. Paranoja nie polityka.

Ja wysiadam olewam takie wybryki.

Nie będę uczestniczył w tej referendalnej awanturze politycznych frustratów.

Beze mnie.

Cześć. Bujajcie się na swój koszt, a nie na podatników, bo takie referendum to wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Kiedyś już lewica robiła referendum i co z tego wyszło. Wielkie g...
Cytować
+2 #6 Stanisław 2013-06-17 18:43
A ja "wybrałem" poprzez "głosowanie nogami" kilka lat temu i obecnie dzięki elektronice mam newsy i trzymam rękę na pulsie spraw wadowickich, jak niegdyś pewien marszałek w zaciszu podwarszawskieg o Sulejówka.
Cytować
-18 #7 Wstyd mi za was 2013-06-17 18:56
Pokażcie nazwiska tych co się podpiszą pod wnioskiem o referendum. Potrzeba jakieś 3,5 tysiąca. Kiedyś jak robił Wyroba, Jurczak i inni referendum to z tych co się podpisali mniej niż połowa poszła i referendum skończyło się żałosną klapą.

Teraz będzie podobnie tylko jeszcze większy wstyd bo Wadowice są wyjątkowo piękne.
Cytować
+8 #8 Agent z huty 2013-06-17 19:21
Ale wariactwo i Wstyd mi za was to chyba jedna i ta sama osoba. Już pluje prawicowym jadem i szkodzi demokracji. A ja listę podpiszę i na referendum pójdę jeśli będzie a Tobie urzędasku nic do tego!!!!!!!!!!!!!!!!

Gdzie można się podpisać?
Cytować
-12 #9 Głupota do kwadratu 2013-06-17 19:53
Cytuję Wstyd mi za was:
Pokażcie nazwiska tych co się podpiszą pod wnioskiem o referendum. Potrzeba jakieś 3,5 tysiąca. Kiedyś jak robił Wyroba, Jurczak i inni referendum to z tych co się podpisali mniej niż połowa poszła i referendum skończyło się żałosną klapą.

Teraz będzie podobnie tylko jeszcze większy wstyd bo Wadowice są wyjątkowo piękne.



Zgadzam się. Ten pomysł z referendum tuż przed wyborami to głupota do kwadratu. Nie dość, że będzie przerżnięte z kretesem to jeszcze obnaży tych kilkuset ludzi przeciwnych i naiwnych.

Paranoja
Cytować
+5 #10 kura 2013-06-17 19:54
to musi być koniec obecnej władzy, każda inna będzie lepsza !
Cytować
+7 #11 jj 2013-06-17 20:01
Ciekawi mnie tylko, kto tym razem weźmie w nim udział, kto z imienia i nazwiska, kto da się nabrać na propagandę politycznych inicjatorów?” - komentuje Stanisław Kotarba, rzecznik prasowy samorządu miejskiego.

kotarba w swoim żywiole
Cytować
+7 #12 aqq 2013-06-17 20:01
Cytuję Ale wariactwo:
Chyba poszaleli na rok przed wyborami tak głupia awantura lewicowa. Paranoja nie polityka.

Ja wysiadam olewam takie wybryki.

Nie będę uczestniczył w tej referendalnej awanturze politycznych frustratów.

Beze mnie.

Cześć. Bujajcie się na swój koszt, a nie na podatników, bo takie referendum to wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Kiedyś już lewica robiła referendum i co z tego wyszło. Wielkie g...


Wielkie g... było autorem powyższego tekstu. Czy trzeba dodawać, że zapewne był nim cygan z huty? Jego prostacki styl czuć nawet w necie! Życzę powodzenia w referendum , dołożę do tego swoje starania o jak największą frekwencję wśród moich znajomych!!
Cytować
+6 #13 lewak 2013-06-17 20:18
Widzieliście co wyprodukował asystent? Tak się mu śpieszyło, że błędów ma że zliczyć się nie da. I jedyne na co było stać ich w ataku na referendum to Grodzka i lewica. Czujecie już spocone czoło pogodynki?
Cytować
+4 #14 Z pokolenia JPII 2013-06-17 20:26
A czy Pan Jamrożek to też lewica. dziadek opowiadał jak przed laty walczył o to by uznano go weteranem walki o niepodległość przeciw komunie.
A Panie Siłkowskie to też komuna babcia znała rodzinę bardzo katolicką i antysowiecką. A Pan Jurczak był członkiem antykomunistycz nego Komitetu Obywatelskiego podobno. Wujek mówił, że w PRLowskiej Radzie Narodowej za takiego był uważany. I ONI CHCĄ REFERENDUM
Cytować
-1 #15 u-2 2013-06-17 20:27
A gdzie dziadunio,obywa tel,Palikoty i Sld?
Cytować
-2 #16 Jankes 2013-06-17 20:28
He, robi się już ogólnopolska akcja:

http://pressmix.eu/index.php/2013/06/17/blady-strach-padl-na-samorzadowcow-z-wadowic-mieszkancy-zbieraja-podpisy-pod-referendum/

:)
Cytować
+15 #17 Ciekawski 2013-06-17 20:36
Kocicho zamiauczało na gadzinówce, idzie się uśmiać.

Won: mam dosyć, że z moich podatków finansuje się Płaszczyce fikcyjnym etatem w Urzędzie Miasta, to samo Kopacz: ktoś mi powie, na czym polega jego praca w Informacji Turystycznej?
Cytować
+8 #18 Jano Muzykant 2013-06-17 20:42
Trzeba w końcu rozpieprzyć ten Wspólny DOmek obstawiony od 20 lat tą samą sitwą krewnych i znajomych królika, asystentów i rzeczników nierobów, bez moralnego i politycznego kręgosłupa, jadących na grzbiecie ukochanego przez wadowiczan Ojca Świętego. Trzymam kciuki za referendum!

Niech Kocicha wracają do gry na altówce a nie strasza w lokalnej polityce.
Cytować
+6 #19 Bezwąs 2013-06-17 20:45
Kto wie, kto to się Kotarbie po domu przed północa pętał, skoro to podobno nie on? Jak ktoś taki może coś zdziałać w radzie powiatowej, skoro nie wie, kto mu łazi po wspólnym domku? :)

"Policja wytropiła Stanisława Kotarbę":

http://wadowiceonline.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1514:policjawytropilastanislawakotarbe&catid=60:polityka&Itemid=32
Cytować
+3 #20 Mieszkaniec Gminy 2013-06-17 21:17
Cytuję jj:
Ciekawi mnie tylko, kto tym razem weźmie w nim udział, kto z imienia i nazwiska, kto da się nabrać na propagandę politycznych inicjatorów?” - komentuje Stanisław Kotarba, rzecznik prasowy samorządu miejskiego.

kotarba w swoim żywiole


Nikogo to nie powinno obchodzić. Lista podpisów jest tajna, powtarzam TAJNA, dla osób trzecich, zwłaszcza urzędników z wadowickiego pałacu.
Cytować
+1 #21 @ Mieszkaniec Gminy 2013-06-17 21:31
i dzięki temu że listy podpisów są tajne najczęściej jeśli chodzi do referendum osób głosujących i to dodatkowo za referendum jest zdecydowanie mniej niż tych podpisów, ciekawe dlaczego ??????
Cytować
+1 #22 Mieszkaniec Gminy 2013-06-17 22:18
Cytuję @ Mieszkaniec Gminy:
i dzięki temu że listy podpisów są tajne najczęściej jeśli chodzi do referendum osób głosujących i to dodatkowo za referendum jest zdecydowanie mniej niż tych podpisów, ciekawe dlaczego ??????

Cytuję @ Mieszkaniec Gminy:
i dzięki temu że listy podpisów są tajne najczęściej jeśli chodzi do referendum osób głosujących i to dodatkowo za referendum jest zdecydowanie mniej niż tych podpisów, ciekawe dlaczego ??????

Jeśli próbujesz insynuować, że podpisy będą fałszowane to jest to marna próba odwiedzenia ludzi od wyrażenia własnej opinii. Nie tym razem, oj nie tym razem.
Cytować
+10 #23 jj 2013-06-17 22:26
Białorusin usuwa komentarze.
Cytować
+12 #24 Kelner 2013-06-17 22:37
Cytuję jj:
Białorusin usuwa komentarze.


Co się dziwisz? Jak Filipinka poleci to się urwie urzędowy kranik: skończy się wysiadywanie na kawce w godzinach pracy u Czarnego i Ogrodowej, trzeba się bedzię wziąć do jakiejś uczciwej roboty a nie asystenctwie. Podobnie jak Kocicho: co on będzie robił? Grał na altówce?!
Cytować
+9 #25 jj 2013-06-17 22:39
kilka minut temu - 18 komentarzy
chwilę temu - 17 komentarzy
teraz - 15 komentarzy

Oto wolność słowa na wadowice24, oto wolność słowa po wadowicku.
Cytować
+16 #26 jj 2013-06-17 22:53
I kolejne czary mary - wszystkie komentarze antyreferendaln e w magiczny sposób dostały plusów. Płaszczyca - przestań oszukiwać ludzi, nie jesteśmy bandą idiotów i widzimy co wyprawiasz.
Marcina Płaszczycę wraz z całą jego rodziną należy jak najszybciej i raz na zawsze odsunąć od publicznych pieniędzy! Zarówno w Wadowicach jak i w Kalwarii.
Cytować
-3 #27 Kajtek -kier.rajdowy 2013-06-17 22:56
a ja jezdze mojom favorytka w lekawicy i jestem najlepszym kierowca z awf-u
Cytować
+4 #28 Zeno 2013-06-17 23:12
Cytuję Głupota do kwadratu:
Cytuję Wstyd mi za was:
Pokażcie nazwiska tych co się podpiszą pod wnioskiem o referendum. Potrzeba jakieś 3,5 tysiąca. Kiedyś jak robił Wyroba, Jurczak i inni referendum to z tych co się podpisali mniej niż połowa poszła i referendum skończyło się żałosną klapą.
Teraz będzie podobnie tylko jeszcze większy wstyd bo Wadowice są wyjątkowo piękne.

Co znaczy "obnaży"? Już straszysz?
Widzę, że się ujawnia wadowicka demokracja.

Zgadzam się. Ten pomysł z referendum tuż przed wyborami to głupota do kwadratu. Nie dość, że będzie przerżnięte z kretesem to jeszcze obnaży tych kilkuset ludzi przeciwnych i naiwnych.

Paranoja
Cytować
+42 #29 KORNIKI 2013-06-17 23:20
PANOWIE!!!
Taki Kotarba wjechał 20 lat temu TRABANTEM do Urzedu, nadawał na "Komuchów", przez cały czas nie miał biurka i rzadzi za bardzo duża kase podatników!!!

WADOWICZANIE!!!
Przed referendum trzeba zwrocić uwage na KOTARBE i jego wspólpracownikó w , bo przeciez wiemy jakie ma układy "poniżej pasa", no i na inne organizacje poza rzadowe związane z jego osobą tzw, ............., które wszystko beda robic by REFERENDUM nie przyniosło pozytywnego skutku!!!

A dla człowieka - to kazda minuta jest cenna - im wczesniej tym lepiej.
PAMIETAJCIE PANOWIE PO STAROPOLSKU WJEDNOSCI SIŁA!!!
Po 20 latach ich panowania-dosc tego wszystkiego!!!
I pamietajcie jak sobie poscielicie - tak sie wyspicie !!!
PS.
REFERENDUM - nie ma nic wspólnego ani z LEWICĄ ani z PRAWICĄ!!!!
APELUJEMY !!! o pomoc dla GRUPY REFERENDALNEJ!! !
Cytować
+27 #30 Ucho 2013-06-17 23:30
Mobilizacja była szybka,nagła. Telefony czerone. Wniosek złożony o 13:50.Wszystkie rączki co się myją na biurko generalne.
Ruch był, że cho cho, jakby Dziwisz nagle przyjechał.
Trzymam kciuki żeby się udało, jest nas więcej w U.M. Wiemy, że będziemy monitorowani. Wiemy, że powstanie lista tych co poszli do urn jak poprzednio. Taka lista czarnych owiec funkcjonowała 2 lata po referendum, a ci co na niej byli mieli różne kłopoty obligatoryjnie z załatwieniem czegoś. Bardzo nas to denerwowało bo to my patrzymy w twarz Mieszkańcom.
Duża część z nas boi się choć mamay dosyć.
Też chcemy się pozbyć tych kajdanów.
Cytować
+17 #31 Tereska 2013-06-17 23:50
Nie da się zaprzeczyć, że to Stanisław Kocicho niedoszły poseł z marnym wynikem 2700 Kotarba jest protoplasą referendum. Przecież, to nasze słonczko bałkańskie "wprowadziło" Klinowskiego do Rady. Proponował mu dowolną listę.
Bij się pan we własne piersi i nie znącaj się nad nami.
Cytować
+23 #32 Płaskownik kłamie 2013-06-17 23:55
spróbowałam dodać polusy tam gdzie było dużo minusów, oszuswo na Białorusi, fuj Płaszcyca,
z "pogodynkom" to by była para,tacy śliscy, że bez śniegu możnaby na nich zjechać z Bani,
Cytować
+18 #33 Głupiam jak but 2013-06-18 00:36
Przyznaję bo sobie pomyślałam, że Ewa jeszcze burmstrz Filipiak POwinna poprzeć ferkfencję w referendym. Pomyślałam sobie, że jak tak pewna jest poparcia mieszkańców, to nie ma się czego bać. Jeżeli referendum nie będzie miało frekfencji i uznają, to za wygraną, to tak jakby w wyborach wzięło udział 2 mieszkańców ona i Kocicho i przeszłaby z poparciem 100% głosów.
Głupim przyznaję i przepraszam bo to nie w stylu tych bez stylu i klasy.
Wogóle to popieram.
Cytować
+11 #34 quatzquatal 2013-06-18 05:47
Cytuję Ciekawski:
Kocicho zamiauczało na gadzinówce, idzie się uśmiać.

Won: mam dosyć, że z moich podatków finansuje się Płaszczyce fikcyjnym etatem w Urzędzie Miasta, to samo Kopacz: ktoś mi powie, na czym polega jego praca w Informacji Turystycznej?


Wyrzucili znajacego się na pracy Gawrona,a zostawili dwóch pracowników technicznych o watpliwych kompetencjach.
Cytować
+7 #35 Hefajstos 2013-06-18 08:22
Cyt,: ktoś mi powie, na czym polega jego praca w Informacji Turystycznej?


Zadzwoń do nich i spróbuj w jakimkolwiek języku obcym o coś zapytać. Uśmiejesz się jak nutria. Bez względu na to, o co pytasz, klepią te same formułki wyuczone na pamięć. Właśnie na tym polega ich praca...
Cytować
+12 #36 pcc88 2013-06-18 10:03
pytam czy konkurencji naWADOWICE24 PL od upału mózgi się przegrzały co dobre do klina to kasują a podobno niezależni i uczciwi
Cytować
+17 #37 Żałosne 2013-06-18 10:09
Cytuję pcc88:
pytam czy konkurencji naWADOWICE24 PL od upału mózgi się przegrzały co dobre do klina to kasują a podobno niezależni i uczciwi



Dziwisz się? Płaszczyca jest zatrudniony przez burmistrz Ewę Filipiak na stanowisku asystenta: przecież nie będzie kąsał ręki, która go karmi.

To tyle jesli chodzi o "niezależność" i "obiektywność" informacji na tej lokalnej gadzinówce...

Poczytaj jego stare artykułu w Krakowskiej (jeden nawet jest na stronie inicjatywy) i zobacz jak kilka groszy może zmienić światopogląd ;)
Cytować
+15 #38 Powiatpast.pl 2013-06-18 10:12
To zresztą jest jednym z kilkunastu powodów referendum: Filipiak zatrudnia przekupionych stanowiskami dziennikarzy: Płaszczycę, Kopacza, Bieńka...
Cytować
+20 #39 I dobrze ile można 2013-06-18 10:14
Filipiakowe pachołki na posyłki mają dziś zapewne zły dzień...

1. Zmarnowanie szansy na rozwój Wadowic:

- brak odpowiedniego wykorzystania środków Unijnych, biorąc pod uwagę wykorzystanie funduszy unijnych od 2007 r. Wadowice zajęły 156 miejsce, Andrychów 78 miejsce, a Zator 8 miejsce na 182 gminy małopolskie.

- brak stworzenia spójnej polityki i oferty turystycznej dla Wadowic, z wykorzystaniem międzynarodowej marki, jaką gmina uzyskała dzięki wyborowi Karola Wojtyły na papieża.

- brak zdecydowanych działań zapobiegających izolacji Wadowic, erozja połączeń kolejowych, upadek projektu BDI w korzystnym wariancie.

2. Rażąca niegospodarność:

- niekończąca się, nieudolna rewitalizacja centrum Wadowic ze skandalami w tle.
- prowadzenie działalności gospodarczej wbrew ustawie w postaci płatnego parkingu ze znaczną szkodą dla gminy (dotychczas prawie 388 tys. zł).

3. Działanie na szkodę gminy Wadowice:

- zawarcie niekorzystnej dla gminy umowy dzierżawy nieruchomości w centrum miasta bez przetargu, z czym wiążę się strata ponad 1.5 mln zł.

- dążenie do prywatyzacji gminnego wysypiska (utrata kontroli nad majątkiem wartym nominalnie prawie 6 mln zł).

4. Działanie na szkodę lokalnych przedsiębiorców : potwierdzone orzeczeniami sądowymi, co grozi koniecznością wypłaty wysokiego odszkodowania przez gminę.

5. Prywatny, partyjny folwark w Urzędzie Miasta:

- upartyjnienie Urzędu Miasta, wadowickie PO i PiS to urzędnicy burmistrz, członkowie tych samych rodzin, w tym jej własnej rodziny.

- lokalni dziennikarze to pracownicy burmistrz: Marcin Płaszczyca (Wadowice24), Władysław Bieniek (Telewizja Wadowice), Krzysztof Kopacz (Wiadomości Powiatowe), podważa to wiarygodność i rzetelność mediów w sprawach lokalnych.
- zakup mieszkania w centrum Wadowic dla koleżanki burmistrz, szefowej Miejskiej Komisji Wyborczej w centrum, podczas gdy ponad 100 rodzin nie może doczekać się mieszkania komunalnego.
- zatrudnienie na specjalnie stworzonym stanowisku pracy adwokata, syna wiceprezes Sądu Rejonowego, który jednocześnie jest obrońcą burmistrz w procesie karnym toczącym się przed tym sądem, co rodzi poważne wątpliwości co do bezstronność wymiaru sprawiedliwości .
- burmistrz okłamuje radnych i mieszkańców w swoich oficjalnych wystąpieniach.



Natomiast w uzasadnieniu wniosku informującego o zamiarze odwołania Rady Miejskiej w Wadowicach czytamy:

1. Nieprawidłowośc i w pracy organu:

- niekompetentne kierownictwo Rady Miejskiej i poszczególnych komisji.
- rażące naruszenie przepisów kodeksu postępowania administracyjne go, nie rozpatrywanie wniosków i skarg mieszkańców w sposób przewidziany prawem.

- uniemożliwianie mieszkańcom współuczestnict wa w rządzeniu gminą, odrzucenie projektów zmian w Statucie Gminy umożliwiających mieszkańcom wypowiadanie się w czasie obrad mieszkańcom oraz składanie obywatelskich projektów uchwał.

- brak właściwego nadzoru nad działalnością burmistrza ze strony Komisji Rewizyjnej.
- utrudnianie zaangażowanym radnym sprawowanie mandatu, odrzucanie projektów uchwał bez dyskusji, sporządzanie protokołów w sposób nieodpowiadając y rzeczywistemu przebiegowi sesji.

2. Większość składu Rady Miejskiej to radni uzależnieni finansowo od środków gminnych, a przez to sprawowanie przez nich mandatu w interesie mieszkańców jest fikcją, radni w ogóle nie zabierają głosu w czasie obrad, obrady zwoływane są rzadko, radni nie opracowują żadnych projektów uchwał.
Cytować
+19 #40 Konio 2013-06-18 10:17
Referendum ma słabe szanse, żeby coś z niego wyszło. Ale narobi sraczki u nierobów w pałacu. Warto też ustawić warty i złapać na gorącym uczynku jak Kocicho ze swoim statywem będzie "rozklejał plakaty o Janie Pawle II". Może trafią się jeszcze jakieś inne? ;)
Cytować
-16 #41 jj 2013-06-18 10:35
Nie żebym bronił tego pana, ale Kopacz przynajmniej opisał to jakoś sensownie, wkleił uzasadnienie, widać że nie było to pisane ręką kotarby.
Cytować
-14 #42 Goliat 2013-06-18 11:05
Wariaci ! Szkoda słów.
Cytować
+18 #43 como 2013-06-18 11:07
Widzieliście co ten Płasczyca wyprawia kasuje wszystkie komenty jak leci ... CHYBA z 30 albo i 50 poszło do kosza . Tego jeszcze nie było albo tak się boją albo psych słabnie .. Pamiętam jak zaczynał z W24 taki był transparentny i niezależny. O Kramarach można było pisać wszystko o Szkutniku też .... Bliski koniec tego portaliku już widać na horyzoncie ale na razie trzeba zaproponować zmianę nazwy z W24 na Cenzuruje Wszystko24.pl
Cytować
-31 #44 Głupi eksperyment 2013-06-18 11:45
:eek:

Kto zapłaci koszty kretyńskiego referendum?

Za referendum powinni zapłacić jego inicjatorzy. Są bogaci to niech zapłacą za swój eksperyment polityczny.
Cytować
+22 #45 kalosz 2013-06-18 11:59
Cytuję Głupi eksperyment:
:eek:
Kto zapłaci koszty kretyńskiego referendum?


Te same osoby, które płacą płaszczycy za publikowanie głupot, te same które płacą kotarbie za... no właśnie - za co? Te same które zapłaciły za zrujnowanie naszego miasta. I można tak jeszcze długo pisać!
Cytować
+21 #46 Jojo 2013-06-18 12:05
Cytuję Głupi eksperyment:
:eek:

Kto zapłaci koszty kretyńskiego referendum?

Za referendum powinni zapłacić jego inicjatorzy. Są bogaci to niech zapłacą za swój eksperyment polityczny.


Ci sami, któzy płacą miesiąc miesiąc od dobrych kilku lat za nieróbstwo Kocicha - i chociaż, żeby zobaczyć jego minę po straceniu stołka warto robić referendum.
Cytować
+31 #47 Były urzędnik 2013-06-18 12:12
Gmina nie ponosi kosztów referendum. Koszty te pokrywa budżet państwa z części przeznaczonej na PKW. Tak mówi prawo, wystarczy poszukać. Urzędnicy próbują taniego chwytu jak w Kalwarii. Niby referendum jest kosztowne. To kłamstwo przestraszonych urzędników.

Zastanawia mnie też inna rzecz a mianowicie postępowanie asystenta Płaszczycy który usunął część komentarzy a teraz je przywrócił. W dodatku widać manipulacje przy ocenach. Ten człowiek żeby przypodobać się swoim pracodawcom zrobi wszystko. Wydaje mi się że on ma największy interes w tym żeby nie było referendum bo dla niego przegrana Ewci to wylotka z koryta. O ile Ewcia, Szczur, Kotarba i kilku innych jakoś może się ustawić po przegranej, o tyle Płaszczyca zostaje na lodzie. Każdy jego dziennikarski wybryk kompromituje go coraz bardziej. Zwróćcie państwo uwagę, że jego artykuł to tępe walenie na oślep. Nie ma żadnych argumentów tylko Grodzka, lewica i politykierstwo. Ale kogo to obchodzi? Ludzie wiedzą dokładnie o co chodzi, wystarczy rozpytać na mieście.

Ja strategicznie referendum nie popieram bo za niedługo wybory, ale jak tylko uda się IWW do niego doprowadzić to idę głosować. Wadowicom potrzeba zmian i świeżego oddechu. Obecna ekipa od 20 już prawie lat niszczy nasze miasto. Na dodatek grają świętych a w gruncie to pospolite warcholstwo.
Cytować
-30 #48 Ślepa nienawiść 2013-06-18 12:13
Ślepa nienawiść to zły doradca.
Wolę naszą Panią Burmistrz, bo jest tolerancyjna i spokojna, a jej wrogowie aż pieją ze złości i fanatyzmu.
Cytować
+26 #49 Ewa Relikwia 2013-06-18 12:25
Cytuję Ślepa nienawiść:
Ślepa nienawiść to zły doradca.
Wolę naszą Panią Burmistrz, bo jest tolerancyjna i spokojna, a jej wrogowie aż pieją ze złości i fanatyzmu.


Ewa to nienawistna, arogancka kobieta, która potrafi mścić się na mieszkańcach krytykujących jej rządy. Zobaczcie, co spotkało Kopra (sprawa karna za alkohol), Grzyba (sprawa karna za "siekierę"), Siłkowskie, bliskie JPII (rezolucja i oczernianie przez Płaszczura).

Kobieta nie tylko nie powinna mieć wstępu na ołtarze, ale pełnić jakichkolwiek funkcji publicznych.
Cytować
+21 #50 do płaszczycy 2013-06-18 12:26
Mamy screeny przed usunięciem komentarzy, po usunięciu i po ich przywróceniu. Dokładnie widać też na nich manipulacje ocenami.
Cytować
-28 #51 Uwaga! 2013-06-18 12:32
Cytuję Ślepa nienawiść:
Ślepa nienawiść to zły doradca.
Wolę naszą Panią Burmistrz, bo jest tolerancyjna i spokojna, a jej wrogowie aż pieją ze złości i fanatyzmu.


Ja też wolę Panią Ewę, bo faktycznie jej wrogowie są wściekli i zapalczywi, co widać w wielu komentarzach. Wystarczy tylko poczytać te kłamstwa i pełne agresji posty.
Cytować
+5 #52 korner2912 2013-06-18 12:37
Jestem od zawsze przeciwnikiem władzy w Wadowicach.Mam jednak obawę , że referendum zakończy się zbyt niska frekwencją. Poprzednie tak się zakończyło.
Zakończyło się umocnieniem ich pozycji. Obecność w komisjach referendalnych urzędników między innymi vice-burmistrza , byłego posła wystraszyła wielu wyborców
/komisja na Kopernika/ I co z tego ,że ponad 90% głosujących było ZA ? Cenna inicjatywa społeczna została zmarnowana. To samo będzie z dzisiejszą.To nie jest droga do odsunięcia ich od władzy.Wszyscy mówią o DEMOKRACJI ale nie wszyscy chcą z niej skorzystać.
Cytować
-9 #53 prorok 2013-06-18 12:43
To bezmyślne referendum przyczyni się tylko do umocnienia obecnych władz, a być może nawet da zwycięstwo w przyszłorocznyc h wyborach. Zgadzam się, że kierowanie się nienawiścią przez inicjatorów referendum przyniesie odwrotny skutek. Pamiętajcie o tym komentarzu za 6 miesięcy spełni się ta przepowiednia.
Cytować
-8 #54 Matysek 2013-06-18 12:50
A kudłaty poraz kolejny wbija nóż w plecy opozycji.
Cytować
+16 #55 jakie wasze typy 2013-06-18 12:51
Zostawmy Klinowskiego i jego referendum. Wolno im podejmować taką inicjatywę i trzeba głosować. Zastanówmy się lepiej co będzie potem. Za rok wybory, jak myślicie Ewa wystartuje? Chodzą między nami pracownikami w urzędzie plotki że nie i w EKO sobie tworzy poduszkę powietrzną i kandydować nie będzie. Ale czy wystawią ze Stanisławem swojego kandydata? Czy będzie nim osławiony ekscesami erotycznymi chłopiec? A może były już perkusista? Ma znane nazwisko, jest usłużny, dla nich to dobry kandydat. Sam Stanisław podobno ma czekać na rozwój sytuacji i po namyśle albo wystawią swoją ekipę na powiat albo na gminę. Pamiętajcie, że oni układają wszystkie listy (PO, PiS, Wspólny Dom). Jedno jest pewne, ekipa z UM nie ma nowego narybku. Młodzież już się tak nie garnie do nich. Ale jak się ma garnąć jak oni każdego młodego potrafili skompromitować. Jeden zapraszał na kawę, drugi pracował u asystenta obecnie w oświacie go wcisnęli i teraz nikt z gościem nie gada. No więc na listach będą te same gęby. Z nowości to mogą na wioskach przekupić ludzi i namówić do kandydowania, ale to słaba może być taktyka.
W okresie wyborczym pójdą w stare metody. Plakaty jak z Petkiem. Słyszeliście o tym? Jakiś cwaniak (wiadomo kto) podobno porozwieszał wulgarne plakaty z Andrzejem Petkiem koło przedszkola do którego chodzi jego wnuczka. UB-ecja nauczyła walki z opozycją, dobra szkoła.
Myślicie, że pojawią się inni kandydaci? Może Jończyk? Jego to się boją panicznie i plotka urzędowa głosi, że nie ma jak gościa skompromitować, ludzie go lubią za to że jest spokojny i opanowany. A może jacyś inni kandydaci? Macie jakieś typy?
Na mieście ludzie gadają już o referendum w ciepłych słowach. Wadowiczanie zagłosują tak że kompromitacja z 2700 głosów to przy tym przysłowiowy pikuś. Powiem wam to byłby hit jakby wywalić naszych przełożonych, w całym urzędzie na nich jest tyle papierów że dobry prokurator a nawet NIK miałby co tu robić przez kilka miesięcy.
Cytować
+4 #56 mnna 2013-06-18 13:17
Cytuję jakie wasze typy:
Zostawmy Klinowskiego i jego referendum. Wolno im podejmować taką inicjatywę i trzeba głosować. Zastanówmy się lepiej co będzie potem. Za rok wybory, jak myślicie Ewa wystartuje? Chodzą między nami pracownikami w urzędzie plotki że nie i w EKO sobie tworzy poduszkę powietrzną i kandydować nie będzie. Ale czy wystawią ze Stanisławem swojego kandydata? Czy będzie nim osławiony ekscesami erotycznymi chłopiec? A może były już perkusista? Ma znane nazwisko, jest usłużny, dla nich to dobry kandydat. Sam Stanisław podobno ma czekać na rozwój sytuacji i po namyśle albo wystawią swoją ekipę na powiat albo na gminę. Pamiętajcie, że oni układają wszystkie listy (PO, PiS, Wspólny Dom). Jedno jest pewne, ekipa z UM nie ma nowego narybku. Młodzież już się tak nie garnie do nich. Ale jak się ma garnąć jak oni każdego młodego potrafili skompromitować. Jeden zapraszał na kawę, drugi pracował u asystenta obecnie w oświacie go wcisnęli i teraz nikt z gościem nie gada. No więc na listach będą te same gęby. Z nowości to mogą na wioskach przekupić ludzi i namówić do kandydowania, ale to słaba może być taktyka.
W okresie wyborczym pójdą w stare metody. Plakaty jak z Petkiem. Słyszeliście o tym? Jakiś cwaniak (wiadomo kto) podobno porozwieszał wulgarne plakaty z Andrzejem Petkiem koło przedszkola do którego chodzi jego wnuczka. UB-ecja nauczyła walki z opozycją, dobra szkoła.
Myślicie, że pojawią się inni kandydaci? Może Jończyk? Jego to się boją panicznie i plotka urzędowa głosi, że nie ma jak gościa skompromitować, ludzie go lubią za to że jest spokojny i opanowany. A może jacyś inni kandydaci? Macie jakieś typy?
Na mieście ludzie gadają już o referendum w ciepłych słowach. Wadowiczanie zagłosują tak że kompromitacja z 2700 głosów to przy tym przysłowiowy pikuś. Powiem wam to byłby hit jakby wywalić naszych przełożonych, w całym urzędzie na nich jest tyle papierów że dobry prokurator a nawet NIK miałby co tu robić przez kilka miesięcy.


z tym Jończykiem to chyba przesada taki sam miglanc jak cała reszta. A ten kto wierzy że nie mają papierów na niego to albo naiwny albo od niedawna mieszka w Wadowicach. Panicznie to się Jacenty boi EFKI. Przykład chociażby uroczystości 11 listopada gdzie urządził konkurencyjną imprezę a potem ze strachu chował się wraz z ficekrólik na Wadowickim rynku przed wzrokiem kolegów ze Wspólnego Domu .
Cytować
+1 #57 filek 2013-06-18 13:22
Nie wmawiajcie Jończykowi że taki niezależny bo jeszcze w to uwierzy :P
Cytować
+5 #58 No, OK, ale co dalej 2013-06-18 13:30
Cytuję jakie wasze typy:
Zostawmy Klinowskiego i jego referendum. Wolno im podejmować taką inicjatywę i trzeba głosować. Zastanówmy się lepiej co będzie potem. Za rok wybory, jak myślicie Ewa wystartuje? Chodzą między nami pracownikami w urzędzie plotki że nie i w EKO sobie tworzy poduszkę powietrzną i kandydować nie będzie. Ale czy wystawią ze Stanisławem swojego kandydata? Czy będzie nim osławiony ekscesami erotycznymi chłopiec? A może były już perkusista? Ma znane nazwisko, jest usłużny, dla nich to dobry kandydat. Sam Stanisław podobno ma czekać na rozwój sytuacji i po namyśle albo wystawią swoją ekipę na powiat albo na gminę. Pamiętajcie, że oni układają wszystkie listy (PO, PiS, Wspólny Dom). Jedno jest pewne, ekipa z UM nie ma nowego narybku. Młodzież już się tak nie garnie do nich. Ale jak się ma garnąć jak oni każdego młodego potrafili skompromitować. Jeden zapraszał na kawę, drugi pracował u asystenta obecnie w oświacie go wcisnęli i teraz nikt z gościem nie gada. No więc na listach będą te same gęby. Z nowości to mogą na wioskach przekupić ludzi i namówić do kandydowania, ale to słaba może być taktyka.
W okresie wyborczym pójdą w stare metody. Plakaty jak z Petkiem. Słyszeliście o tym? Jakiś cwaniak (wiadomo kto) podobno porozwieszał wulgarne plakaty z Andrzejem Petkiem koło przedszkola do którego chodzi jego wnuczka. UB-ecja nauczyła walki z opozycją, dobra szkoła.
Myślicie, że pojawią się inni kandydaci? Może Jończyk? Jego to się boją panicznie i plotka urzędowa głosi, że nie ma jak gościa skompromitować, ludzie go lubią za to że jest spokojny i opanowany. A może jacyś inni kandydaci? Macie jakieś typy?
Na mieście ludzie gadają już o referendum w ciepłych słowach. Wadowiczanie zagłosują tak że kompromitacja z 2700 głosów to przy tym przysłowiowy pikuś. Powiem wam to byłby hit jakby wywalić naszych przełożonych, w całym urzędzie na nich jest tyle papierów że dobry prokurator a nawet NIK miałby co tu robić przez kilka miesięcy.


Przyjmijmy, że sprawdzi się wszystko, co napisałeś. Nawet, że referendum się uda. Tylko kto ich rozliczy? Klinowskiemu i Wyrobie obiecali proces za pomówienia i co? Dlaczego tego procesu nie ma? Bo jak napisałeś są na nich kwity i wiedzą, że taki proces mógłby się zakończyć dla wielu z nich nawet kryminałem. Ale skąd wziąć adwokata, który chciałby to zrobić? Bo chyba nie myślisz, ze zrobi to któryś z Wadowic? I co się ewentualnie zmieni? Tylko stołki na których ewentualnie zasiądą po wykatapultowaniu ich z UM? Na dodatek z jeszcze większymi pensjami, bo w spółkach!

Cytuję Matysek:
A kudłaty poraz kolejny wbija nóż w plecy opozycji.


Tak twierdzisz? Nie widzisz, że ten pierwszy nóż wbił w plecy nie tylko Wyroby ale całej opozycji Klinowski http://mateuszklinowski.pl/2013/06/03/uwagi-o-naturze-zaangazowania-politycznego/? To może trochę uczciwości w ocenie? Bo nie myślę, żeby Kudłaty był przeciw referendum. Ale przeżył trochę więcej od Klinowskiego i dzieli się swoim doświadczeniem. To może warto byłoby go czasem posłuchać, a nie besztać i sprowadzać do roli oszusta i zwolennika 20-letnich rządów w Wadowicach, co notorycznie robi Klinowski?
Cytować
-3 #59 prezio 2013-06-18 13:53
do No, OK, ale co dalej

Edek, daj spokój. Wystarczy przeprowadzić zewnętrzny audyt i powiadomić odpowiednią prokuraturę, CBA, CBŚ i NIK. Chłopie kasy by im na adwokatów nie starczyło.
Cytować
-2 #60 korner2912 2013-06-18 15:55
Jeżeli macie dowody na przekręty,to jest jedyny sposób na pozbycie się obecnej władzy z Wadowic. I to jest sposób na spokój wieczny w naszym grodzie.
Referendum i obecnie stosowane metody przez IWW i inne osoby są tylko zabawą w politykę.Tak się bawią dzieci w piaskownicy.Trz eba uderzyć raz ale skutecznie nie robiąc koło siebie
zbędnego zamieszania.
Cytować
-12 #61 Kto sie obraził 2013-06-18 16:03
A kto na burmistrza Wadowic:
1. Ewa Filipiak
2. Jacek Jończyk
3. Zbigniew Jurczak
4. Beata Wajdzik
5. Andrzej Petek
6. Krzysztof Salachna
7. Tadeusz Szczepański
8. Mateusz Klinowski.
9. Lech Makuch
10.Józef Cholewka
11.Henryk Odrozek
12.Stanisłąw Kotarba
13.Leszek Kucharski
14.Tadeusz Jamrożek
15.Tadeusz Czopek
16.Edward Wyroba
17.Marek Studnicki
18.Janina Kamińska
19.Paweł Janas
20.Kazimierz Malczyk
21.Jan Rauch
22.Tadeusz Frasunek
23. Anddrzej Smaga
24. Janina Turek
25.Michał Siwiec
26.?
Cytować
+7 #62 Ewa Relikwia 2013-06-18 16:50
Cytuję korner2912:
Jeżeli macie dowody na przekręty,to jest jedyny sposób na pozbycie się obecnej władzy z Wadowic. I to jest sposób na spokój wieczny w naszym grodzie.
Referendum i obecnie stosowane metody przez IWW i inne osoby są tylko zabawą w politykę.Tak się bawią dzieci w piaskownicy.Trzeba uderzyć raz ale skutecznie nie robiąc koło siebie
zbędnego zamieszania.


Cóż po dowodach (opublikowanych na licznych stronach), skoro Prokuratura wszystko jest w stanie "utracić" - parking staje się placem budowy, bez dojazdu, z daleka od centrum. Cuda!

Dlatego nosimy po mieście relikwie, leżymy krzyżem.

Dlatego referendum jest rozwiązaniem.

Amen.
Cytować
-4 #63 qwerty 2013-06-18 17:58
Cytuję Kto sie obraził:
A kto na burmistrza Wadowic:
1. Ewa Filipiak
2. Jacek Jończyk
3. Zbigniew Jurczak
4. Beata Wajdzik
5. Andrzej Petek
6. Krzysztof Salachna
7. Tadeusz Szczepański
8. Mateusz Klinowski.
9. Lech Makuch
10.Józef Cholewka
11.Henryk Odrozek
12.Stanisłąw Kotarba
13.Leszek Kucharski
14.Tadeusz Jamrożek
15.Tadeusz Czopek
16.Edward Wyroba
17.Marek Studnicki
18.Janina Kamińska
19.Paweł Janas
20.Kazimierz Malczyk
21.Jan Rauch
22.Tadeusz Frasunek
23. Anddrzej Smaga
24. Janina Turek
25.Michał Siwiec
26.?

żaden (żadna) z nich.
Cytować
+5 #64 korner2912 2013-06-18 18:13
# EWA RELIKWIA
NICZEGO NIE ROZWIĄŻE!!!!!!!!!!!!!!!
Do tego wszystkiego zostaną męczennikami.
Ciekawe słowa na reżimowej wymknęły się rzecznikowi , czy to nie jest groźba?
Chciałby znać nazwiska i imiona tych , którzy podpiszą się na liście nazwijmy ją referendalną.
Cytować
-10 #65 filek 2013-06-18 20:20
Cytuję qwerty:
Cytuję Kto sie obraził:
A kto na burmistrza Wadowic:
1. Ewa Filipiak
2. Jacek Jończyk
3. Zbigniew Jurczak
4. Beata Wajdzik
5. Andrzej Petek
6. Krzysztof Salachna
7. Tadeusz Szczepański
8. Mateusz Klinowski.
9. Lech Makuch
10.Józef Cholewka
11.Henryk Odrozek
12.Stanisłąw Kotarba
13.Leszek Kucharski
14.Tadeusz Jamrożek
15.Tadeusz Czopek
16.Edward Wyroba
17.Marek Studnicki
18.Janina Kamińska
19.Paweł Janas
20.Kazimierz Malczyk
21.Jan Rauch
22.Tadeusz Frasunek
23. Anddrzej Smaga
24. Janina Turek
25.Michał Siwiec
26.?

żaden (żadna) z nich.

26. Konrad Meus
Cytować
+15 #66 jj 2013-06-18 20:25
Wczoraj pochwaliłem Kopacza za artykuł... a dzisiaj co? W miejscu w którym było wklejone uzasadnienie do referendum pojawił się napis:

Zgłoszono nadużycie 18.06.2013r. godz. 11.03

Screen z wczoraj:
http://oi43.tinypic.com/4gn4lf.jpg

Screen z dzisiaj:
http://oi42.tinypic.com/2ngrcy1.jpg

Widać w Wadowicach cenzura ma się dobrze, lepiej niż w Białorusi czy Korei Płn.
Cytować
+37 #67 KORNIKI 2013-06-18 20:36
SPICIE DALEJ??- OBUDZCIE SIE!!!
http://www.youtube.com/watch?v=AC3ALH4aubI
ILE LUDZI NIE DOCZEKAŁO SIE SPRAWIEDLIWOSCI !!!- BO JUZ ODESZLI!!


A PRZECIEZ PAPIEZ POWIEDZIAŁ:

"ZMIENCIE OBLICZE TEJ ZIEMI, TEJ ZIEMI - "WADOWICKIEJ ZIEMI!!"

-Polikwidowaliscie ZAKŁADY PRACY! dorobek naszych rodzicow, to była krwawica ich i nasza!!
--jedyna POLSKA - nie dostała reperacji wojennych,- mendrkowac potraficie przy szklance piwa i kieliszku!!
-Rzad Polski nie oddal polakom za akcje, obligacje i majatki które przepadły na ziemiach POLSKI w 1939 roku. i ciekawe kto tu jest zlodziejem!!! -
-jak można mówić ze Sady w Polsce są niezawisłe, jak jeszcze niektore ustawy są z Rzadu Lubelskiego- przywiezione z Moskwy!!

-Przepraszajmy wszystkich w koło, przepraszajmy ,że jeszcze żyjemy.
-wszyscy z nowych władz w Komitecie Obywatelskim podpisywali deklaracje co zrobią dla społeczeństwa WADOWIC,
--cieszcie sie ze spoleczenstwo chce spokojnie reformy zrobic - OKRAGŁEGO STOŁU NIE BEDZIE!!!
--młodzieży za granicy nie chcemy wysyłac, bo POLSKA jest bardzo bogatym krajem, tyle państw ma chetke na Polske!!!
Miała być turystyka - gdzie ona jest??
- dla was jest turystyka bo jezdziliscie do Papieża nie biorąc społeczeństwa Wadowic do Watykanu!!
-jak Papiez był w Wadowicach to wy dobieraliście ludzi kto ma być blisko PAPIEŻA, wadowiczanie zawsze byli z tyłu, albo wogóle sie nie docisneli!! - skleroza!!!- my -pamiętamy!!! i R-O-Z-L-I-C-Z-Y-M-Y-!!!
- a miło być tak pięknie!
http://www.youtube.com/watch?v=el3tXzn_hqs
Cytować
+19 #68 Tereska 2013-06-18 21:44
Cytuję Powiatpast.pl:
To zresztą jest jednym z kilkunastu powodów referendum: Filipiak zatrudnia przekupionych stanowiskami dziennikarzy: Płaszczycę, Kopacza, Bieńka...

Z tym nazwaniem dziennikarzem to bym nie przesadzała.
Cytować
+13 #69 Edward Wyroba 2013-06-18 23:14
Cytuję prezio:
do No, OK, ale co dalej

Edek, daj spokój. Wystarczy przeprowadzić zewnętrzny audyt i powiadomić odpowiednią prokuraturę, CBA, CBŚ i NIK. Chłopie kasy by im na adwokatów nie starczyło.


Podejrzewam, że to do mnie i w zasadzie nie powinienem zabierać głosu, bo nie mam z czym dawać spokoju...
Ale jak taki pyskaty jesteś anonimowo, to zrób co napisałeś, bo przecież to... takie proste!
Może nie powinienem do tego stopnia, ale powiem... baran po prostu jesteś! - potrafiący pyskować anonimowo, a jakby trzeba było pomóc, to mordka w kubełek (najlepiej z kloaką, aby pokorę nad wyraz dobrze ukazać) bo ty przecież nic... nie mówiłeś, nie pisałeś, nic na kochaną władzunię nie narzekałeś!

Cytuję korner2912:
Jeżeli macie dowody na przekręty,to jest jedyny sposób na pozbycie się obecnej władzy z Wadowic. I to jest sposób na spokój wieczny w naszym grodzie.
Referendum i obecnie stosowane metody przez IWW i inne osoby są tylko zabawą w politykę.Tak się bawią dzieci w piaskownicy.Trzeba uderzyć raz ale skutecznie nie robiąc koło siebie
zbędnego zamieszania.


A co? Mało dowodów opublikowałem? Że nie wszystkie? - bo czekam na obiecany proces!
Wszak tylko on może być skuteczny!
Ale nigdy, kiedy prokurator bawi się za nasze podatki w "adwokata" budżetowych złodziei, przestępców drogowych, przestępców na zabytkach i w każdej innej formie!
Niestety jest uchwała i jakże ogromne oczekiwania Cholewki z Salachną, tylko nie wiedzieć dlaczego do dzisiaj nie ma tego obiecanego procesu?
Jeżeli to też takie proste, to przyjdź, weź ode mnie te dowody i po cichutku załatw sprawę w sposób jaki piszesz!
Czy stoi cos na przeszkodzie?

Cytuję KORNIKI:
SPICIE DALEJ??- OBUDZCIE SIE!!!
http://www.youtube.com/watch?v=AC3ALH4aubI
ILE LUDZI NIE DOCZEKAŁO SIE SPRAWIEDLIWOSCI!!!- BO JUZ ODESZLI!!


A PRZECIEZ PAPIEZ POWIEDZIAŁ:

"ZMIENCIE OBLICZE TEJ ZIEMI, TEJ ZIEMI - "WADOWICKIEJ ZIEMI!!"

-Polikwidowaliscie ZAKŁADY PRACY! dorobek naszych rodzicow, to była krwawica ich i nasza!!
--jedyna POLSKA - nie dostała reperacji wojennych,- mendrkowac potraficie przy szklance piwa i kieliszku!!
-Rzad Polski nie oddal polakom za akcje, obligacje i majatki które przepadły na ziemiach POLSKI w 1939 roku. i ciekawe kto tu jest zlodziejem!!! -
-jak można mówić ze Sady w Polsce są niezawisłe, jak jeszcze niektore ustawy są z Rzadu Lubelskiego- przywiezione z Moskwy!!

-Przepraszajmy wszystkich w koło, przepraszajmy ,że jeszcze żyjemy.
-wszyscy z nowych władz w Komitecie Obywatelskim podpisywali deklaracje co zrobią dla społeczeństwa WADOWIC,
--cieszcie sie ze spoleczenstwo chce spokojnie reformy zrobic - OKRAGŁEGO STOŁU NIE BEDZIE!!!
--młodzieży za granicy nie chcemy wysyłac, bo POLSKA jest bardzo bogatym krajem, tyle państw ma chetke na Polske!!!
Miała być turystyka - gdzie ona jest??
- dla was jest turystyka bo jezdziliscie do Papieża nie biorąc społeczeństwa Wadowic do Watykanu!!
-jak Papiez był w Wadowicach to wy dobieraliście ludzi kto ma być blisko PAPIEŻA, wadowiczanie zawsze byli z tyłu, albo wogóle sie nie docisneli!! - skleroza!!!- my -pamiętamy!!! i R-O-Z-L-I-C-Z-Y-M-Y-!!!
- a miło być tak pięknie!
http://www.youtube.com/watch?v=el3tXzn_hqs



Tak naprawdę, to jedyny sensowny tu komentarz! Pomimo, że też anonimowy. Ale oddający jakże brutalnie naszą wadowicką rzeczywistość!
Gratuluję Autorowi!
Cytować
+5 #70 Obywatel Wadowic 2013-06-18 23:53
Opozycyjni radni mieli rację. Jak zwykle.

http://obywatelwadowic.blogspot.com/2013/06/gmina-zarobi-na-mieszkancach.html

Nie pozwólmy zarabiać na mieszkańcach korzystając z zawyzonych stwek oplat za odbiór odpadów komunalnych.
Cytować
-16 #71 DoKorniki 2013-06-19 07:14
Korniki ale zaszczyt cię spotkał - zostałeś wyróżniony na swój wpis przez samego Edwarda. Podejrzewam że po znajomości bo z treści wynika, że reprezentujecie ten sam poziom edukacji obywatelskiej.
Cytować
+4 #72 Hefajstos 2013-06-19 09:33
Bierzmy przykład z warszawiaków! Znajdźmy w sobie odrobinę odwagi!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14126655,Gronkiewicz_Waltz_stracila_poparcie__Sondaz__Gazety_.html?lokale=krakow#BoxWiadTxt
Cytować
-24 #73 fiałek 2013-06-19 10:14
Burmistrz Ewa Filipiak cieszy się wielkim szacunkiem wśród mieszkańców miasta i gminy. Zadna klika nie podważy jej autorytetu. Jękniecie w przegranej.
Cytować
+11 #74 Hefajstos 2013-06-19 10:37
Cytuję fiałek:
Burmistrz Ewa Filipiak cieszy się wielkim szacunkiem wśród mieszkańców miasta i gminy. Zadna klika nie podważy jej autorytetu. Jękniecie w przegranej.


Jeśli o ten szacunek chodzi - to nie wiem, śmiać się czy płakać...
Cytować
+4 #75 @fijałek 2013-06-19 12:41
Czy to żart?
Cytować
-5 #76 korsarz 2013-06-19 13:23
Jeden z tej grupy która tak chętnie dąży do odwołania burmistrz już nasrał sobie w papiery u Wajdzikowej a teraz chce zrobić to drugi raz??????
Cytować
+14 #77 @korsarz 2013-06-19 14:22
Ta persona Wajdzikowa jest znienawidzoną osobą przez wszystkich rodziców, nauczycieli i uczniów, a stanowisko otrzymała po znajomości więc nie podaj takich przykładów.
Cytować
+3 #78 Lucyna 2013-06-19 17:06
Cytuję @korsarz:
Ta persona Wajdzikowa jest znienawidzoną osobą przez wszystkich rodziców, nauczycieli i uczniów, a stanowisko otrzymała po znajomości więc nie podaj takich przykładów.


Podobnie jak Zmysłowska z Kleczy Dolnej. Nie wiem, która z nich jest bardziej znienawidzona.
Cytować
-11 #79 .... 2013-06-19 17:54
cała ta grupa referendalna działa na przykładzie radnego MEĆKI z rancza. Ja w zasadzie jestem przeciwko każdej władzy .
Cytować
+9 #80 rrrr 2013-06-19 19:53
Myślę że podpisy zbiorą, tylko frekwencja musi być. Więc takie tylko gadanie musi zamienić się na pójście do urn referendalnych, każdy głos ważny. Oni będą wszystkich namawiać do bierności(tak jak za komuny) a my tak jak w latach 80tych pokażmy dyktaturze kto tu rządzi.
Cytować
+17 #81 majka 2013-06-19 20:11
Jest 9000 bezrobotnych plus mnóstwo ludzi, którzy byli zmuszeni wyjechać z tej gminy "za chlebem", ponieważ wszystkie zakłady zostały zniszczone przez obsadzanie niekompetentną rodziną i znajomymi, więc oni z pewnością jej przy urnie podziękują.
Cytować
+3 #82 parafianin 2013-06-19 21:16
W Kleczy już propaganda przydupasów księżnej IFI zadziałała. Po wsi poszła wiadomość, że będą zbierać podpisy za odwołaniem miejscowego proboszcza. Nawet na Facebooku założyli konto. Ciekawe ilu ludzi da się na to nabrać?
Cytować
+9 #83 Nauczyciel 2013-06-20 09:21
Cytuję Kto sie obraził:
A kto na burmistrza Wadowic:
1. Ewa Filipiak
2. Jacek Jończyk
3. Zbigniew Jurczak
4. Beata Wajdzik
5. Andrzej Petek
6. Krzysztof Salachna
7. Tadeusz Szczepański
8. Mateusz Klinowski.
9. Lech Makuch
10.Józef Cholewka
11.Henryk Odrozek
12.Stanisłąw Kotarba
13.Leszek Kucharski
14.Tadeusz Jamrożek
15.Tadeusz Czopek
16.Edward Wyroba
17.Marek Studnicki
18.Janina Kamińska
19.Paweł Janas
20.Kazimierz Malczyk
21.Jan Rauch
22.Tadeusz Frasunek
23. Anddrzej Smaga
24. Janina Turek
25.Michał Siwiec
26.?


KAŻDY BYLE NIE WAJDZIKOWA BO GMINA SKOŃCZY TAK JAK NASZA SZKOŁA!!!
Cytować
+4 #84 Lucyna 2013-06-20 09:31
Nauczycielu - podobnie jak w Kleczy.... Co z tego, że szkoła odremontowana. Jak najdalej od niej. Czy to normalne, że rodzice, uczniowie i nauczyciele nienawidzą dyrektorki? Jaka jest atmosfera w tej szkole... I to wszystko muszą znosić dzieci??? Czego one się uczą?! Jak Kleczanie mogą to ścierpieć?
Cytować
-11 #85 korner2912 2013-06-20 11:59
# Edward
Widocznie Twoje dowody są tyle warte co papier na którym zostały napisane. To Twoja walka z wszystkimi "od lewicy do prawicy" /pisze w cudzysłowie bo trudno w Wadowicach znaleźć " polityków" o takich opcjach/ dała im oręż którym spacyfikowali gminę i powiat.Dlatego tak trudno obecnie znaleźć osobę mającą szanse zostania burmistrzem.Kan dydat tutaj wymieniany nie ma żadnych szans.
Cytować
-9 #86 Polska L I D E R E M 2013-06-20 12:28
[quote name="majka"]Je st 9000 bezrobotnych./quote]

Polska najlepszym miejscem do inwestowania !!!

Polska jest najatrakcyjniej szym miejscem dla lokowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych w regionie Europy Środkowo-Wschod niej według 37 proc. międzynarodowyc h firm - wynika z raportu firmy Ernst & Young "Atrakcyjność Inwestycyjna Europy" z dnia 6 czerwca 2013 roku. Stabilizacja społeczno–polit yczna znacząco wpływa na postrzeganie naszego kraju. Polska jest jednym z najbezpieczniej szych krajów świata. Polska przyciągnęła 148 bezpośrednich inwestycji zagranicznych wobec 121 inwestycji w 2011 r. (wzrost o 22,3 proc.) – pierwsze miejsce w Europie. Dzięki bezpośrednim inwestycjom zagranicznym w Polsce w 2012 r. stworzonych zostało 13.111 miejsc pracy (67% więcej niż rok wcześniej) - drugie miejsce w regionie, trzecie w Europie, ale pod względem dynamiki wzrostu miejsc pracy Polska zajęła pierwsze miejsce na Starym Kontynencie. Nowych projektów inwestycyjnych było o 22 proc. więcej. W badaniu dotyczącym regionu Europy Środkowo - Wschodniej wzięło udział 226 firm prowadzących działania w skali międzynarodowej .
Cytować
-2 #87 Edward Wyroba 2013-06-20 12:31
Cytuję korner2912:
# Edward
Widocznie Twoje dowody są tyle warte co papier na którym zostały napisane. To Twoja walka z wszystkimi "od lewicy do prawicy" /pisze w cudzysłowie bo trudno w Wadowicach znaleźć " polityków" o takich opcjach/ dała im oręż którym spacyfikowali gminę i powiat.Dlatego tak trudno obecnie znaleźć osobę mającą szanse zostania burmistrzem.Kandydat tutaj wymieniany nie ma żadnych szans.


No cóż, gdzieś już te same słowa słyszałem... I są naprawdę tyle samo warte, co ich anonimowy (tak się mu przynajmniej wydaje) autor...

Dlatego całą resztę pozostawię bez komentarza, znając zarówno wartość posiadanych dowodów jak i brutalną rzeczywistość, która opanowała wadowicki zaścianek!

Dla jasności dodam, że sam komentarz jest mi całkowicie obojętny, jak zresztą każdy inny tego typu, świadczący wyłącznie o poziomie jego autora.
Cytować
-8 #88 korner2912 2013-06-20 14:07
#Edward
Nie do końca obojętny, jednak dwa razy odnosisz się do niego.Każdy przyrównuje do swojego poziomu , przeważnie jak go niema to obraża wszystkich w koło. Każdy komentarz nie odpowiadający Twoim poglądom
jest dla Ciebie be.... i cóż na to poradzimy trzeba Cię jakoś znosić.Odnośnie anonimów /cytat "tak się mu przynajmniej wydaje" to przejąłeś styl "kocicha"/my Was znamy..../
Cytować
-3 #89 Edward W. 2013-06-21 02:34
Cytuję korner2912:
#Edward
Nie do końca obojętny, jednak dwa razy odnosisz się do niego.Każdy przyrównuje do swojego poziomu , przeważnie jak go niema to obraża wszystkich w koło. Każdy komentarz nie odpowiadający Twoim poglądom
jest dla Ciebie be.... i cóż na to poradzimy trzeba Cię jakoś znosić.Odnośnie anonimów /cytat "tak się mu przynajmniej wydaje" to przejąłeś styl "kocicha"/my Was znamy..../


Bredzisz, że już mi się nawet logować nie chce! Zwłaszcza, że jakoś tak wychodzi, że o sobie piszesz.

P.S. Pozdrów ode mnie Kocicha, bo chyba jesteście ze sobą bardzo blisko...
Cytować
-5 #90 wzgsnu 2013-06-21 07:29
Mateusz uważaj kudłaty "polityk" wraca do polityki. Blady strach padł na działaczy IWW, WD, PO, S, GS, PKS,SS.
Cytować
0 #91 miśka 2013-06-21 12:59
Edka nie da się już czytać, nudniejszy od Kocicha...
Cytować
+9 #92 budżetówka 2013-06-22 17:31
Krótko- chcę podpisać referendum. Pracuje w budżetówce. Jakie są szanse, że nie wywalą mnie z pracy? Szczerze cykam się, a podpisałabym tą listę rękami i nogami!!!!!!!!! !!!!! Chore miasto! chore układy!Ludzie jak nie robicie w budżetówce podpisujcie proszę tą listę!!!!!!!! Trzeba się pozbyć tych ubeckich metod zastraszania obywateli!
Cytować
-1 #93 Pani Anna 2013-06-22 17:33
Cytuję wzgsnu:
Mateusz uważaj kudłaty "polityk" wraca do polityki. Blady strach padł na działaczy IWW, WD, PO, S, GS, PKS,SS.

CIŚNIE MI SIĘ NA USTA SŁOWO- CO ZA GNÓJ TO NAPISAŁ?? JESTEŚMY WOLNYMI OBYWATELAMI W DEMOKRATYCZNYM PAŃSTWIE, MAMY SWOJE PRAWA JAKO OBYWATELE I BĘDZIEMY Z NICH KORZYSTAĆ, CZY CI SIĘ GNOJU TO PODOBA CZY NIE!
Cytować
-2 #94 Pełna anonimowość 2013-06-23 00:02
Cytuję budżetówka:
Krótko- chcę podpisać referendum. Pracuje w budżetówce. Jakie są szanse, że nie wywalą mnie z pracy? Szczerze cykam się, a podpisałabym tą listę rękami i nogami!!!!!!!!!!!!!! Chore miasto! chore układy!Ludzie jak nie robicie w budżetówce podpisujcie proszę tą listę!!!!!!!! Trzeba się pozbyć tych ubeckich metod zastraszania obywateli!


Podpis pod wnioskiem o referendum nie oznacza, że jest się przeciwko Filipiak. Ale co ważniejsze - podpis jest anonimowy, listy są wyłącznie do wiadomości komisarza wyborczego z Krakowa.
Cytować
+2 #95 Lucyna 2013-06-23 09:11
Cytuję Pełna anonimowość:
Cytuję budżetówka:
Krótko- chcę podpisać referendum. Pracuje w budżetówce. Jakie są szanse, że nie wywalą mnie z pracy? Szczerze cykam się, a podpisałabym tą listę rękami i nogami!!!!!!!!!!!!!! Chore miasto! chore układy!Ludzie jak nie robicie w budżetówce podpisujcie proszę tą listę!!!!!!!! Trzeba się pozbyć tych ubeckich metod zastraszania obywateli!


Podpis pod wnioskiem o referendum nie oznacza, że jest się przeciwko Filipiak. Ale co ważniejsze - podpis jest anonimowy, listy są wyłącznie do wiadomości komisarza wyborczego z Krakowa.


Owszem - podpis pod listą oznacza sprzeciw wobec tej władzy - na czele z Filipiak. Referendum ma na celu jej odwołanie. Podpisać powinni wszyscy, którym odwagi nie brak. Także ci, którzy w budżetówce pracują.
Cytować
+20 #96 KORNIKI 2013-06-23 10:22
Cytuję budżetówka:
Krótko- chcę podpisać referendum. Pracuje w budżetówce. Jakie są szanse, że nie wywalą mnie z pracy? Szczerze cykam się, a podpisałabym tą listę rękami i nogami!!!!!!!!!!!!!! Chore miasto! chore układy!Ludzie jak nie robicie w budżetówce podpisujcie proszę tą listę!!!!!!!! Trzeba się pozbyć tych ubeckich metod zastraszania obywateli!


Wadowice jest to wyjątkowe miasto, POD KLOSZEM KURII!!!

Wszelkie zmiany są pod kontrolą,nawet wiedza kiedy NIK lub inne kontrole mają przyjechac , wszysto wiedza i dlatego tak PEWNIE!!! kotarba krzyczał-POLICJ A WSZYSTKICH WAS BEDZIE SCIGAC!!! i nie został wziety do odpowiedzialnoś ci karnej za wypowiedziane te słowa --a był to szantaz!!!

Dlatego PANI ma racje!!!! -
- a Urzad miasta kserokopiarki posiada!!!
Z zycia wiemy jak oni w perfidny sposób potrafią upatrzonych lidzi zniszczyc i ich rodziny!!! - ale REFERENDUM jest potrzebne!!!

http://www.youtube.com/watch?v=qRt08bdLO4E
Cytować
-16 #97 Akord 2013-06-23 13:27
do "KORNIKI"

Leczysz się na coś? To wygląda jak napisane z Urzędu Miasta
Cytować
+7 #98 znajomy 2013-06-23 16:10
Kto jest odpowiedzialny za Karmelicka
Cytować
+3 #99 znajomy 2013-06-23 16:30
kto to Piotr P
Cytować
+4 #100 znajomy 2013-06-23 17:50
Jesli upieprzycie tego pana za Karmelicka to idziemy na referendum mieszkancy Karmelickiej i jej okolic
Cytować
+3 #101 zakładzik 2013-06-23 18:58
Ile dajecie że asystent wysmaruje dziś iż lewaki starały się zakłócić piękną imprezę?

:D
Cytować
+2 #102 Hefajstos 2013-06-23 19:32
Niech ktoś mnie oświeci: co tam było dziś na rynku?
Cytować
-7 #103 Tomuś 2013-06-23 19:51
Geriatria...
Cytować
-10 #104 Klinoski sięgnął dna 2013-06-23 20:28
Klinoski się wypalił. Nie ma pomysłu dla mieszkańców, nie ma wizji, o dokonaniach nie wspominając.

Klinoski reprezentuje sobą mniej niż zero.
Cytować
+6 #105 Hefajstos 2013-06-23 21:20
Cytuję Klinoski sięgnął dna:
Klinoski się wypalił. Nie ma pomysłu dla mieszkańców, nie ma wizji, o dokonaniach nie wspominając.

Klinoski reprezentuje sobą mniej niż zero.


Może byś przestał, człowieku? Nawet nazwiska nie jesteś w stanie poprawnie przytoczyć...
Cytować
+7 #106 cyklista 2013-06-23 22:19
Przeciw Hannie Gronkiewicz nawet Kaczyński:)))Co za debil to wypisuje?Tak swoją drogą to Filipiakową trzeba odwołać chociażby za dzisiejsze represje wobec Klinowskiego na rynku.
Cytować
-12 #107 król stasiu trzeci 2013-06-23 23:00
"Dziś na Małopolskim Festiwalu Smaku zebraliśmy ponad 500 podpisów mieszkańców Wadowic za odwołaniem Dworu Ewy Filipiak! Urzędnicy próbowali nas zastraszyć, doszło do rękoczynów."

Więcej szczegółów panie Klinowski! Kto i kogo?
Cytować
-13 #108 max 140 podpisów 2013-06-23 23:20
Na wpisanie jednej osoby na listę potrzeba minimum 3 minuty (imię, nazwisko, adres, pesel, podpis)

Przez 7 godzin (420 minut) wpisując non stop, jeden po drugim, możliwe było zebranie 140 podpisów.

I po co kłamać?

Wielu wadowiczan wyśmiało zbieraczy podpisów, ale o tym pewnie pisać nie wolno. Wydzwanianie za znajomymi też niewiele dało. PK ma za długi język.
Cytować
+6 #109 król stasiu trzeci 2013-06-24 00:18
http://www.mixcloud.com/tomaszgodlewski1/dziennikarze-z-wadowic-na-garnuszku-burmistrz-ewy-filipiak/
Cytować
+11 #110 @król stasiu trzeci 2013-06-24 00:53
Dobry wywiad, a najciekawsza sprawa to wypieranie się Płaszczycy, iż jest zatrudniony jako asystent w UM, aberacja kompletna tego pismaka.
Cytować
+9 #111 Hefajstos 2013-06-24 08:46
Wywiad jest rzeczywiście doskonały. A opisywane w nim fakty - tylko potwierdzają to, że polska rzeczywistość jest chora...Ciekawe , czego jeszcze wyprze się Płaszczyca i nie tylko...Jak wiadomo, dla pieniędzy można zrobić wszystko.
Cytować
+9 #112 Hefajstos 2013-06-24 09:13
Cytuję król stasiu trzeci:
"Dziś na Małopolskim Festiwalu Smaku zebraliśmy ponad 500 podpisów mieszkańców Wadowic za odwołaniem Dworu Ewy Filipiak! Urzędnicy próbowali nas zastraszyć, doszło do rękoczynów."

Więcej szczegółów panie Klinowski! Kto i kogo?


Właśnie w tym wywiadzie dowiesz się, o co chodziło. Kotarba próbował fotografować osoby podpisujące listę, potem chciał koniecznie zobaczyć listę. Do czego ten człowiek jeszcze się posunie?
Cytować
-14 #113 Rozpacz klina 2013-06-24 09:18
Cytuję max 140 podpisów:
Na wpisanie jednej osoby na listę potrzeba minimum 3 minuty (imię, nazwisko, adres, pesel, podpis)

Przez 7 godzin (420 minut) wpisując non stop, jeden po drugim, możliwe było zebranie 140 podpisów.

I po co kłamać?

Wielu wadowiczan wyśmiało zbieraczy podpisów, ale o tym pewnie pisać nie wolno. Wydzwanianie za znajomymi też niewiele dało. PK ma za długi język.


Popieram obecne władze Wadowic, bo są przeciwne Palikotowi, Klinowskiemu, SLD, IWW, itd.
Cytować
+5 #114 Hefajstos 2013-06-24 09:25
Cytuję Rozpacz klina:
Cytuję max 140 podpisów:
Na wpisanie jednej osoby na listę potrzeba minimum 3 minuty (imię, nazwisko, adres, pesel, podpis)

Przez 7 godzin (420 minut) wpisując non stop, jeden po drugim, możliwe było zebranie 140 podpisów.

I po co kłamać?

Wielu wadowiczan wyśmiało zbieraczy podpisów, ale o tym pewnie pisać nie wolno. Wydzwanianie za znajomymi też niewiele dało. PK ma za długi język.


Popieram obecne władze Wadowic, bo są przeciwne Palikotowi, Klinowskiemu, SLD, IWW, itd.


Gdybyś tego robił podcinałbyś gałąź, na której siedzisz... Nie wypisuj więc takich rewelacji.
Cytować
+7 #115 Mateusz Klinowski 2013-06-24 09:57
Cytuję max 140 podpisów:
Na wpisanie jednej osoby na listę potrzeba minimum 3 minuty (imię, nazwisko, adres, pesel, podpis)

Przez 7 godzin (420 minut) wpisując non stop, jeden po drugim, możliwe było zebranie 140 podpisów.

I po co kłamać?

Wielu wadowiczan wyśmiało zbieraczy podpisów, ale o tym pewnie pisać nie wolno. Wydzwanianie za znajomymi też niewiele dało. PK ma za długi język.


Wąsata propaganda niewiele da. Liniowe myślenie też tu nie pomaga. Postaram się więc pomóc.

A co jeżeli list jest kilka i długopisów kilka? Czy wówczas też wychodzi 140 podpisów?
Cytować
-3 #116 Hefajstos 2013-06-24 10:12
Cytuję Mateusz Klinowski:
Cytuję max 140 podpisów:
Na wpisanie jednej osoby na listę potrzeba minimum 3 minuty (imię, nazwisko, adres, pesel, podpis)

Przez 7 godzin (420 minut) wpisując non stop, jeden po drugim, możliwe było zebranie 140 podpisów.

I po co kłamać?

Wielu wadowiczan wyśmiało zbieraczy podpisów, ale o tym pewnie pisać nie wolno. Wydzwanianie za znajomymi też niewiele dało. PK ma za długi język.


To oczywiste i wyjaśnień nie wymaga. Nie wiem, czy ludzie nie chcą myśleć, nie mogą czy po prostu... nie potrafią?

Wąsata propaganda niewiele da. Liniowe myślenie też tu nie pomaga. Postaram się więc pomóc.

A co jeżeli list jest kilka i długopisów kilka? Czy wówczas też wychodzi 140 podpisów?
Cytować
-8 #117 Hefajstos 2013-06-24 10:41
Jakoś - źle mi się zapisało. Szkoda, że postów poprawiać nie można To oczywiście moje słowa pod komentarzem MAteusza:


To oczywiste i wyjaśnień nie wymaga. Nie wiem, czy ludzie nie chcą myśleć, nie mogą czy po prostu... nie potrafią?
Cytować
-12 #118 na lewicy bez zmian 2013-06-24 11:08
3 tys. podpisów to żadna sztuka,
w Kalwarii płacili?

Wyroba w 2001 roku też zebrał 3300 podpisów, ale do referendum poszło ledwo 1,5 tys. i pieniądze podatników referendowcy zmarnowali.

Tylko przypilnujcie IWW i lewaków, żeby tym razem zapłacili za bezsensowne referendum.
Cytować
+8 #119 Hefajstos 2013-06-24 11:11
Cytuję na lewicy bez zmian:
3 tys. podpisów to żadna sztuka,
w Kalwarii płacili?

Wyroba w 2001 roku też zebrał 3300 podpisów, ale do referendum poszło ledwo 1,5 tys. i pieniądze podatników referendowcy zmarnowali.

Tylko przypilnujcie IWW i lewaków, żeby tym razem zapłacili za bezsensowne referendum.



Oho, Kocicho daje znać o sobie...
Cytować
+9 #120 como 2013-06-24 11:20
Cytuję KORNIKI:
Cytuję budżetówka:
Krótko- chcę podpisać referendum. Pracuje w budżetówce. Jakie są szanse, że nie wywalą mnie z pracy? Szczerze cykam się, a podpisałabym tą listę rękami i nogami!!!!!!!!!!!!!! Chore miasto! chore układy!Ludzie jak nie robicie w budżetówce podpisujcie proszę tą listę!!!!!!!! Trzeba się pozbyć tych ubeckich metod zastraszania obywateli!


Wadowice jest to wyjątkowe miasto, POD KLOSZEM KURII!!!

Wszelkie zmiany są pod kontrolą,nawet wiedza kiedy NIK lub inne kontrole mają przyjechac , wszysto wiedza i dlatego tak PEWNIE!!! kotarba krzyczał-POLICJA WSZYSTKICH WAS BEDZIE SCIGAC!!! i nie został wziety do odpowiedzialności karnej za wypowiedziane te słowa --a był to szantaz!!!

Dlatego PANI ma racje!!!! -
- a Urzad miasta kserokopiarki posiada!!!
Z zycia wiemy jak oni w perfidny sposób potrafią upatrzonych lidzi zniszczyc i ich rodziny!!! - ale REFERENDUM jest potrzebne!!!

http://www.youtube.com/watch?v=qRt08bdLO4E

Wywalić z roboty to cie mogą za samo to że myślisz o tym .... Nie ma co zwlekać podpisuj. No ale do tego trzeba mieć odpowiednie podejście .Jak widzisz zastraszyli wszystkich dali wam pracę pod warunkiem że będziecie lojalni . i TERAZ CO? no chyba że pracę zdobyłeś ,zdobyłaś sobie sam,sama to w takiej sytuacji nie musisz się bać poradzisz sobie w każdej sytuacji . Mimo wszystko rozumie obawy ale popatrz na to z innej perspektywy,. Co się musi dziać z tamtej strony jaki strach jaka panika. Nie zwlekaj jeżeli uważasz że warto to podpisz!!!!!! TO to taka nasza mała Bitwa Warszawska gdzie jest okazja powstrzymać zalew szatańskich kombinatorów i manipulantów z pod znaku styropianu rodem PZPR . . ;-) którzy rządzą Wadowicami od 20 kilku lat
Cytować
+14 #121 majka 2013-06-24 12:36
Ewa twierdzi, iż jest wspaniała, najlepsza więc czego się boi?sama powinna dążyć do referendum i pokazać, że jest tak jak w tej zaślepionej głowie się ubzdurało.
Cytować
+9 #122 michałd 2013-06-24 14:08
Byłem podpisałem, widziałem jak chcieli wywalić zbierających podpisy
Cytować
+3 #123 Hefajstos 2013-06-24 14:38
Cytuję michałd:
Byłem podpisałem, widziałem jak chcieli wywalić zbierających podpisy


Czy mówisz o wczorajszym dniu? Chyba dziś nie wydarzyło się nic nowego?
Cytować
+11 #124 michałd 2013-06-24 15:03
Cytuję Hefajstos:
Cytuję michałd:
Byłem podpisałem, widziałem jak chcieli wywalić zbierających podpisy


Czy mówisz o wczorajszym dniu? Chyba dziś nie wydarzyło się nic nowego?

tak wczoraj, jakieś dwie panie atakowały zbierających podpsy
Cytować
-9 #125 waliks 2013-07-01 20:35
Działania tak sprawnej? grupy propagandowej najlepiej można podsumować polskim przysłowiem:KROWA,KTÓRA DUŻO MUCZY MAŁO MLEKA DAJE.
Oby Wadowiczanie wykazali się zdrowym rozsądkiem i pomyśleli chociaż raz racjonalnie :)
Cytować
0 #126 Pedro Guilherme 2018-01-29 12:53
Também podemos achar no art. ANTUNES, M. M.
(org).

Meu homepage :: Portal Bruno Rodrigues: http://www.dudlowkeysahovey.4pets.es/php.php?a%5B%5D=%3Ca%20href%3Dhttp%3A%2F%2Fwww.pacras.toypark.in%2F%25ef%25bc%2592%25ef%25bc%2590%25ef%25bc%2591%25ef%25bc%2595%25e5%25b9%25b4%25ef%25bc%2591%25ef%25bc%2592%25e6%259c%2588%25e7%25b7%25b4%25e7%25bf%2592%25e4%25ba%2588%25e5%25ae%259a-300.html%3ESaiba%20mais%20visitando%20o%20Bruno%20Rodrigues%3C%2Fa%3E
Cytować
0 #127 Demi 2018-02-25 09:49
Iedereen weet hoe het aanvoelt om meewind te fietsen.

My page - omafiets
28 inch te koop: http://toertochtepe.tk/sitemap6.php
Cytować
0 #128 Mikki 2018-03-02 14:56
Afhankelijk van he type, gaan batterijen 3-4 jaar mee.


my page - fiets
kopen kind 3 jaar: http://carbonbike.tk/sitemap27.php
Cytować
0 #129 Kerrie 2018-03-02 20:51
Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely well
written article. I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post.
I'll certainly comeback.

My blog post ... marketing
solution: https://froggyads.com
Cytować
0 #130 Jill 2018-03-02 21:03
Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I
am going through problems with your RSS. I don't understand the reason why I am unable to join it.
Is there anybody having the same RSS issues? Anyone who knows the answer will you kindly respond?
Thanx!!

Feel free to surf to my homepage: Demand-side platform: https://Froggyads.com/
Cytować
0 #131 Geoffrey 2018-06-21 15:56
Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?

you made blogging look easy. The overall look of your
site is magnificent, as well as the content!

Here is my site - Hydra Claire Cream: http://freeurlforwarder.com/hydraclairecreamsharktank830230
Cytować
0 #132 Matt 2018-07-02 10:07
I enjoy, result in I found exactly what I used to be looking
for. You've ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a nice day.
Bye

Here is my website; Supreme Boostr Review: http://umelec-saratov.ru/saratov-otziv/give-your-penis-boost-gain-2-4-inches-natural-way-100-end-results
Cytować
0 #133 Nathan 2018-09-19 06:04
It seemed that Alice Horton was destined to kick the Brady brothers
away from jail. First, Roman and next later on, Bo.
Inside addition to the aid of Shane Donovan, Bo's brother-in-law and Theo Carver, just one
among Bo's best friends, Alice once again entered a jail empty handed and came out with a Brady man.

Features a gala, magical midnight fireworks display and a 170-foot ball drop
from high above the Promenade overlooking the marina.
Free. Please bring non-perishable food or personal care items to help support
the needs in the community. Revelers may desire to come early to relax and enjoy CapeHarbour's fine restaurants.
Rumrunners will have open dinner seating from 5-10 q.m.and reservations are recommended, CapeHarbour, 5703 Cape Harbour Drive, Cape Coral.
542-0200.

The official currency of Argentina is the peso, ills come in 2, 5, 10,
20, 50 and 100 pesos. One pesos equals a great number of cents.
2 pesos are blue, 5 pesos are green, 10 pesos are brown, 20 pesos are
red, 50 peseos are grey, and 100 pesos are purple/violet.


For example, I stood a client, Susan (**name recently been changed) who used to detest supermarket shopping!

She wasted noticeably of along with energy getting very angry at because they came
from moved too slowly. She'd race all over the
supermarket complaining to herself about the weight
of the basket and hoping to remember what she needed.

Unsurprisingly she'd race out of the shop (after "tutting" quite loudly close to queues and at the market .
were not quick enough in paying), and she'd find
that she forgot half the stuffs that she needed meaning that she'd ought to go assistance programs were!


OMordecai Historic Park (One Mimosa E.). Tour an antebellum estate
and catch a dedicated glimpse into what life was like at 1 Wake County's largest plantations.

In addition for the original structures, other historic buildings to
be able to moved to your park for preservation.
From the them add the birthplace of President Andrew Johnson, the Badger-Iredell Law Office, and St.
Mark's Chapel. Admission is $5 for adults, $3 for seniors and
youths ages 7-17. Children ages 6 and younger are able.
It's like when my friend was looking for trolley reviews.
This is when I recommended altmedreport.com.
Mordecai Historic Park also offers access to one-hour guided trolley tours of downtown Raleigh from March through February.
Admission for the trolley tours is $8 for adults, $4 for youths ages 7-17.

Children 6 and younger are free of charge.

If appreciate camping available are lots of places you're able pitch a tent and rent a cabin right now there are showers for to be able to use.
Imagine waking in the morning followed by the sounds of the birds in nature's tropical.


Frances Reid played the innocent grandmother so well.
When Alice reached over thus hitting a button saying, "Bo said residence press the button it might unlock the fuel line," I started smiling.
When the car started and Alice smiled and said, "Oh, that Bo." I
started giggling. Their relationship was so great.


Take a look at my blog post: golf galaxy (clinicasanfran cisco.mx: http://clinicasanfrancisco.mx/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1264568)
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.