Po ponad dwóch latach od uruchomienia Biura Interwencji Mieszkańca, burmistrz  Bartosz Kaliński ciesz
Drukuj
Ponad dwa lata istnienia Biura Interwencji Mieszkańca. Ile razy interweniowali w tym czasie?

Po ponad dwóch latach od uruchomienia Biura Interwencji Mieszkańca, burmistrz  Bartosz Kaliński cieszy się z zainteresowania mieszkańców tym pomysłem. Ile odnotowano interwencji?

W 2018 roku podczas kampanii wyborczej w walce o fotel burmistrza Wadowic ówczesny kandydat, jeszcze jako starosta Bartosz Kaliński organizował poranne konferencje prasowe. Podczas jednej z nich zapowiadał uruchomienie Biura Interwencji Mieszkańca (BIM). Minęło jednak prawie trzy lata żeby w końcu słowo ciałem się stało: w połowie września 2021  roku  uruchomiono BIM.

Jego celem jest  załatwianie „od ręki” prostych spraw bieżących zgłaszanych przez mieszkańców i dostarczenie informacji zwrotnej zgłaszającemu w interesującym go temacie w przeciągu 448 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy.

Minęło ponad dwa lata i jak poinformował burmistrz, w ciągu tego czasu odnotowano 555 interwencji mieszkańców. Wygląda więc na to, że BIM się przyjęło i chyba przydaje się mieszkańcom.

Przypomnijmy, że kontakt z Biurem Interwencji Mieszkańca jest możliwy przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie urzędu (TUTAJ), telefonicznie pod numerem 33 873 18 16 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Od początku listopada można też dzwonić i pisać przez aplikację Facebook, Messenger i Whastapp.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Ostatnie artykuły z kategorii Polityka:

Żona posła postawiona do pionu przez wójta Spytkowic

Były burmistrz uniewinniony za rzekomą samowolę budowlaną w parku

20 lat w Unii Europejskiej. Na wadowickim rynku zbiorowe śpiewanie "Ody do radości.

Na ostatniej sesji tej kadencji pożegnano odchodzących radnych

Zielone światło od radnych. Wadowice powołały nową spółkę komunalną