Na specjalnie zwołanym posiedzeniu połączonych komisji Rady Miejskiej w Wadowicach  z radnymi spotkal
Za obecny i poprzedni kryzys śmieciowy w Wadowicach przedstawiciele Empolu obwiniają burmistrza Kalińskiego

Na specjalnie zwołanym posiedzeniu połączonych komisji Rady Miejskiej w Wadowicach  z radnymi spotkali się przedstawiciele spółki Empol. Nie zostawili oni suchej nitki na burmistrzu Bartoszu Kalińskim, obwiniając go o obecny i poprzedni kryzys śmieciowy.

Dwa lata temu burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński i zarządzany przez niego magistrat stanęli przed sporym problemem. Wtedy żadna z firm nie zgłosiła się do ogłoszonego przez gminę  przetargu na wywożenie odpadów. Doszło do tego, że miasto i okoliczne miejscowości zaczęły tonąć w niewywożonych śmieciach bo zostały one bez stałego wywozu śmieci ze swoich terenów. Kryzys udało się zażegnać: gmina Wadowice podpisała wtedy umowę z Komwad Spółka z o. o. w Wadowicach a co najważniejsze, wykonawca miał zapewnioną możliwość składowania odpadów na wysypisku śmieci w Eko Sp. z o. o. w Choczni.

Wbrew entuzjazmowi niektórych, było to tymczasowe rozwiązanie awaryjne. Nie zjadły nas szczury i nie mieliśmy katastrofy ekologicznej jednak Wadowice stanęły przed sytuacją w której trzeba rozwiązać śmieciowy problem. Wadowice są współwłaścicielem spółki Eko, która zarządza wysypiskiem śmieci w Choczni. Tyle, że gmina jest mniejszościowym udziałowcem (49%) a większościowy pakiet na przedsiębiorstwo Empol z Tylmanowej (przez lata to właśnie ono wywoziło śmieci z miasta i okolic). To decyzja z 2013 roku ówczesnej burmistrz Ewy Filipiak dzięki której miasto utraciło kontrolę nad wybudowanym przez siebie i ze swoich środków wysypiskiem śmieci.

Tymczasem niestety powoli zaczyna się powtarzać sytuacja  z 2019 roku: nikt bowiem nie zgłosił się do ogłoszonego w przez Urząd Miejski przetargu na składowanie odpadów komunalnych.  Miasto chce przeznaczyć na ten cel ponad 12,5 miliona złotych i nie da się ukryć, że liczyło na ofertę spółki komunalnej Eko. Ta jednak nie złożyła oferty a kontrakt kończy się w grudniu tego roku... Po 1 stycznia 2022 Wadowice nie będą miały gdzie wywozić śmieci.

Od jakiegoś czasu burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński zapowiadał uruchomienie własnego odbioru śmieci, zaś w przypadku niepodpisania umowy,  odzyskania wysypiska w Choczni, poprzez rozpoczęcie procedury wywłaszczeniowej i likwidacji Przedsiębiorstwa Komunalnego "Eko" sp. z o.o. W grę wchodziłoby też wywożenie odpadów do Brzeszcz, co byłoby dosyć kuriozalną sytuacją, kiedy Wadowice mają w pobliżu wysypisko... którego są również właścicielem.

Sytuacja robi się nieciekawa, stąd w środę (10.11) w sali sesyjnej  Urzędu Miejskiego w Wadowicach odbyło się posiedzeniu połączonych komisji Rady Miejskiej w Wadowicach, na której zaproszono właściciela i przedstawicieli spółki Empol, m.in. właściciela i prezesa Marcina Maurera.

 

Jej pełnomocnik, mecenas Piotr Orzeł, nie zostawił suchej nitki na burmistrzu Wadowic Bartoszu Kalińskim. zarzucając mu brak współpracy: m.in. to, że nie pojawiał się na praktycznie żadnym strategicznym spotkaniu spółki (mimo, że posiada ona w radzie nadzorczej gminnego przedstawiciela, ważne decyzje musi podejmować osobiście włodarz), czy, że z jego strony padły szkalujące właściciela sformułowania w słynnym audycie, zaś polityczne wykorzystywanie przez włodarza sytuacji nie stwarza warunków do współpracy. Burmistrz według niego nie podpisał także zgody na złożenie oferty gminie.

W odpowiedzi na zarzuty, burmistrz Kaliński odpowiedział, że są one nieprawdziwe, zaś jego celem jest zabezpieczenie interesu mieszkańców: czyli możliwości składowania odpadów.

Po kilku godzinach obrad, obie strony wyraziły chęć współpracy. Co z tego wyniknie i jak zakończy się niewątpliwy kryzys śmieciowy w gminie Wadowice będziemy informować.

Na sali można było zauważyć dwa duże banery z hasłami „Koniec z monopolem precz z Empolem” oraz „Przez Empolu chciwość tracimy już cierpliwość. Mieszkańcy Wadowic”. To dziwne, bo jak wspomniał na początku obrad  przewodniczący Ra1dy Miejskiej w Wadowicach Piotr Hajnosz.. żaden z mieszkańców nie pojawił się na spotkaniu. Kto zatem je przyniósł?

 

 

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+36 #1 Precz Z ciulem 2021-11-10 15:35
Nic dodać tylko jedno słowo panu dziękuje referendum polecam cały film oglądnąć działanie na szkodę mieszkańców na wała ciulu z łaczan do widzenia !!!
+29 #2 Busted 2021-11-10 15:37
Dla tych którym godzina męczy sama końcówka filmu najważniejsza .
A najlepszy moment zaczyna się https://youtu.be/rgb6j2qflsI?t=2412 Tutaj Gdy słychać dzwon to dzwon prawdy który spadł miasto.
Generalnie Tu powinien być audyt I sąd . film jest dowodem w sądzie i wszystkie działania na szkodę ludzi.
+26 #3 Busted 2021-11-10 15:46
Komisje Rady Miejskiej negocjują z przedstawiciela mi spółki Empol przyjmowanie śmieci na wysypisku w Choczni. Wadowice nie mają od stycznia możliwości wywozu odpadów na składowisko, bo wspólnik się na to nie zgadza.
Tytuł Bloga szm...ty mówiąc wprost A na filmie Od minut 40 do samego końca jest wytłumaczone żę to łączany nie zgodził I nie chciał żeby mieszkańcy mieli wywóz śmieci. Oczywiście właściciele spółki empol wytoczą proces i bardzo dobrze .
Kłamstwo zawsze wychodzi ale co z mieszkańcami jak my mamy wytoczyć proces ?
+25 #4 Mariolka@ 2021-11-10 16:24
Dobrze by było ,żeby to prokuratura i to nie wadowicka zajęła się sprawą przejęcia wysypiska śmieci i do tego należy wyjaśnić, dlaczego mają obecnie pakiet większościowy , oraz to ,jaką rolę pełniła wówczas Filipiakowa jako burmistrz miasta. Sprawa śmierdzi jak i te odpady i to bardzo. Dlaczego pan panie Kaliński nie zdecyduje się na taki krok ? Nie może być tak ,że tylko 2% udziałów więcej nie pozwala miastu korzystać z usług EMPOLU. Wiadomo ,że tym gościom chodzi o pieniądze , ale Wadowice to nie Neapol , gdzie okazało się ,że miasto tonęło w śmieciach i szczury grasowały wszędzie ( to nie było tak dawno ) , a na dodatek nie kto inny był zamieszany w tę aferę jak Berlusconi i mafia . Może i u nas już tak jest ? Czy brak odwagi ? Czy jest to niechęć do wyjaśniania i karania tych , którzy byli przed Wami . W Warszawie tak jest od wielu już lat , wszyscy kradną - nikt nie siedzi . Gdyby nie ukraińcy to i Nowakowi by się upiekło , ale mleko się wylało i coś muszą z tym zrobić . Śmiechu warte czyżby obowiązywała zasada : ręka rękę myje ?
+16 #5 Babo 2021-11-10 16:41
Cytat:
Dobrze by było ,żeby to prokuratura i to nie wadowicka zajęła się sprawą przejęcia wysypiska śmieci i do tego należy wyjaśnić, dlaczego mają obecnie pakiet większościowy , oraz to ,jaką rolę pełniła wówczas Filipiakowa jako burmistrz miasta. Sprawa śmierdzi jak i te odpady i to bardzo. Dlaczego pan panie Kaliński nie zdecyduje się na taki krok ? Nie może być tak ,że tylko 2% udziałów więcej nie pozwala miastu korzystać z usług EMPOLU. Wiadomo ,że tym gościom chodzi o pieniądze , ale Wadowice to nie Neapol , gdzie okazało się ,że miasto tonęło w śmieciach i szczury grasowały wszędzie ( to nie było tak dawno ) , a na dodatek nie kto inny był zamieszany w tę aferę jak Berlusconi i mafia . Może i u nas już tak jest ? Czy brak odwagi ? Czy jest to niechęć do wyjaśniania i karania tych , którzy byli przed Wami . W Warszawie tak jest od wielu już lat , wszyscy kradną - nikt nie siedzi . Gdyby nie ukraińcy to i Nowakowi by się upiekło , ale mleko się wylało i coś muszą z tym zrobić . Śmiechu warte czyżby obowiązywała zasada : ręka rękę myje ?
Aż szkoda cytować
Babo Oglądnij sobie film To kaliński nie zgodził sie na wywóz śmieci z miasta
Spółka "empol" czy pakiet większościowy nie jest niczemu winna
OGarnij sie kobieto
+14 #6 Norka 2021-11-10 16:42
Dlaczego ci w pisie mają przeważnie długie nosy.
+4 #7 OBSERWATOR 2021-11-10 16:52
A ja wiem kto przyniósł te banery na posiedzenie rady -- to byli Ci sami niewidzialni osobnicy ,którzy przy pomocy pilnika do paznokci usiłowali wyrwać tablice z biura poselskiego pana Kaczyńskiego a których żaden monitoring policyjny nie uchwycił. Proponuję ściągnąć do wyjaśnienia tych nadprzyrodzonyc h spraw specjalistów z ARCHIWUM X Foxa Muldera i Dane Scully - raz dwa rozwikłają tajemnice
-8 #8 Ccc 2021-11-10 17:02
Cytuję Norka:
Dlaczego ci w pisie mają przeważnie długie nosy.

A w PO rude włosy
+15 #9 Norka 2021-11-10 17:16
Rządy Pis to obecnie jednym z mocniejszych programów kabaretowych.
+24 #10 Snoopy 2021-11-10 17:17
Piękna orka kaliniaka. Won z tego miasta!
-8 #11 Stanowczy 2021-11-10 17:18
Cytuję Precz Z ciulem:
Nic dodać tylko jedno słowo panu dziękuje referendum polecam cały film oglądnąć działanie na szkodę mieszkańców na wała ciulu z łaczan do widzenia !!!


Cytuję Busted:
Komisje Rady Miejskiej negocjują z przedstawicielami spółki Empol przyjmowanie śmieci na wysypisku w Choczni. Wadowice nie mają od stycznia możliwości wywozu odpadów na składowisko, bo wspólnik się na to nie zgadza.
Tytuł Bloga szm...ty mówiąc wprost A na filmie Od minut 40 do samego końca jest wytłumaczone żę to łączany nie zgodził I nie chciał żeby mieszkańcy mieli wywóz śmieci. Oczywiście właściciele spółki empol wytoczą proces i bardzo dobrze .
Kłamstwo zawsze wychodzi ale co z mieszkańcami jak my mamy wytoczyć proces ?


Co ty jarasz ? Empol ma 51% udziału, a gmina 49% w tym wypadku gmina nie ma głosu decydującego !!!

Cytuję Babo:
Cytat:
Dobrze by było ,żeby to prokuratura i to nie wadowicka zajęła się sprawą przejęcia wysypiska śmieci i do tego należy wyjaśnić, dlaczego mają obecnie pakiet większościowy , oraz to ,jaką rolę pełniła wówczas Filipiakowa jako burmistrz miasta. Sprawa śmierdzi jak i te odpady i to bardzo. Dlaczego pan panie Kaliński nie zdecyduje się na taki krok ? Nie może być tak ,że tylko 2% udziałów więcej nie pozwala miastu korzystać z usług EMPOLU. Wiadomo ,że tym gościom chodzi o pieniądze , ale Wadowice to nie Neapol , gdzie okazało się ,że miasto tonęło w śmieciach i szczury grasowały wszędzie ( to nie było tak dawno ) , a na dodatek nie kto inny był zamieszany w tę aferę jak Berlusconi i mafia . Może i u nas już tak jest ? Czy brak odwagi ? Czy jest to niechęć do wyjaśniania i karania tych , którzy byli przed Wami . W Warszawie tak jest od wielu już lat , wszyscy kradną - nikt nie siedzi . Gdyby nie ukraińcy to i Nowakowi by się upiekło , ale mleko się wylało i coś muszą z tym zrobić . Śmiechu warte czyżby obowiązywała zasada : ręka rękę myje ?



Aż szkoda cytować
Babo Oglądnij sobie film To kaliński nie zgodził sie na wywóz śmieci z miasta
Spółka "empol" czy pakiet większościowy nie jest niczemu winna
OGarnij sie kobieto
Kaliński czytaj gmina nie ma 51% ( głosu większościowego ) tym samym głos gminy nic nie znaczy !!!
+7 #12 Norka 2021-11-10 17:19
Cytuję Babo:
Cytat:
Dobrze by było ,żeby to prokuratura i to nie wadowicka zajęła się sprawą przejęcia wysypiska śmieci i do tego należy wyjaśnić, dlaczego mają obecnie pakiet większościowy , oraz to ,jaką rolę pełniła wówczas Filipiakowa jako burmistrz miasta. Sprawa śmierdzi jak i te odpady i to bardzo. Dlaczego pan panie Kaliński nie zdecyduje się na taki krok ? Nie może być tak ,że tylko 2% udziałów więcej nie pozwala miastu korzystać z usług EMPOLU. Wiadomo ,że tym gościom chodzi o pieniądze , ale Wadowice to nie Neapol , gdzie okazało się ,że miasto tonęło w śmieciach i szczury grasowały wszędzie ( to nie było tak dawno ) , a na dodatek nie kto inny był zamieszany w tę aferę jak Berlusconi i mafia . Może i u nas już tak jest ? Czy brak odwagi ? Czy jest to niechęć do wyjaśniania i karania tych , którzy byli przed Wami . W Warszawie tak jest od wielu już lat , wszyscy kradną - nikt nie siedzi . Gdyby nie ukraińcy to i Nowakowi by się upiekło , ale mleko się wylało i coś muszą z tym zrobić . Śmiechu warte czyżby obowiązywała zasada : ręka rękę myje ?



Aż szkoda cytować
Babo Oglądnij sobie film To kaliński nie zgodził sie na wywóz śmieci z miasta
Spółka "empol" czy pakiet większościowy nie jest niczemu winna
OGarnij sie kobieto
Chcieli utworzyć swoim spółkę ,podobno już śmieciary zamówili.
+29 #13 Stefan 2021-11-10 17:41
Ślicznie Empole rozjechały ciula aż się trząsł ze strachu a w odpowiedzi takie brednie na konkretne zarzuty! Brawo!
-15 #14 Gość 2021-11-10 18:22
BRAK OBIEKTYWNOŚCI:

Materiał video prezentuje głos tylko jednej strony ! - dla mnie to już przekreśla obiektywność informacji prezentowanych na Wadowice Online.
-6 #15 Na to jest paragraf 2021-11-10 18:29
Cytuję Stefan:
Ślicznie Empole rozjechały ciula aż się trząsł ze strachu a w odpowiedzi takie brednie na konkretne zarzuty! Brawo!


Cytuję Precz Z ciulem:
Nic dodać tylko jedno słowo panu dziękuje referendum polecam cały film oglądnąć działanie na szkodę mieszkańców na wała ciulu z łaczan do widzenia !!!


"Zniewaga (art. 216 k.k.) jako przestępstwo w kodeksie karnym – dwa typy znieważenia.
§ 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,

podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
"

https://sprawy-karne.biz.pl/art-216-kk-zniewaga-zniewazenie/
+14 #16 haha 2021-11-10 18:52
Cytat:
Ślicznie Empole rozjechały ciula aż się trząsł ze strachu a w odpowiedzi takie brednie na konkretne zarzuty! Brawo!


Cytuję Precz Z ciulem:
Nic dodać tylko jedno słowo panu dziękuje referendum polecam cały film oglądnąć działanie na szkodę mieszkańców na wała ciulu z łaczan do widzenia !!!


"Zniewaga (art. 216 k.k.) jako przestępstwo w kodeksie karnym – dwa typy znieważenia.
§ 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,

podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."

https://sprawy-karne.biz.pl/art-216-kk-zniewaga-zniewazenie/
Jaka zniewaga frajerze Jak w filmie jest jawnie wszystko powiedzianie.
I trzeba mówić o tym głośno w mieście
Pan z łaczan nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców chciał zrobić wała żeby mieszkańcy drożej płacili.
Działa na szkodę gminy i mieszkańców od początku kadencji.
I nie przychodzi do pracy na 16 zebrań ze spółką przyszedł tylko raz
To wszystko samo o sobie świadczy tu musi być sąd
-10 #17 yanek 2021-11-10 18:55
Cytuję Na to jest paragraf:
Cytuję Stefan:
Ślicznie Empole rozjechały ciula aż się trząsł ze strachu a w odpowiedzi takie brednie na konkretne zarzuty! Brawo!


Cytuję Precz Z ciulem:
Nic dodać tylko jedno słowo panu dziękuje referendum polecam cały film oglądnąć działanie na szkodę mieszkańców na wała ciulu z łaczan do widzenia !!!


"Zniewaga (art. 216 k.k.) jako przestępstwo w kodeksie karnym – dwa typy znieważenia.
§ 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,

podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
"

https://sprawy-karne.biz.pl/art-216-kk-zniewaga-zniewazenie/


nooo, w obecności nie obrazili, a z wadowiceonline taki środek masowego komunikowania jak z koziej dupy trąbka, chyba nas tu ze 15 to wszystko przeczytało...

a na poważnie to zapoznaj się dokładnie z definicją i pozycjonowaniem tej "zniewagi", bo za powiedzenie "ciulu" to by normalny sędzia ze śmiechu pękł...
-4 #18 yanek 2021-11-10 18:56
Cytuję Gość:
BRAK OBIEKTYWNOŚCI:

Materiał video prezentuje głos tylko jednej strony ! - dla mnie to już przekreśla obiektywność informacji prezentowanych na Wadowice Online.


i ta jedna strona jest winna że druga strona nawet nie ma zamiaru się wypowiedzieć?
-8 #19 Do yanek 2021-11-10 19:17
Cytuję yanek:
Cytuję Gość:
BRAK OBIEKTYWNOŚCI:

Materiał video prezentuje głos tylko jednej strony ! - dla mnie to już przekreśla obiektywność informacji prezentowanych na Wadowice Online.


i ta jedna strona jest winna że druga strona nawet nie ma zamiaru się wypowiedzieć?


a w tekście pada stwierdzenie:

Cytat:
W odpowiedzi na zarzuty, burmistrz Kaliński odpowiedział, że są one nieprawdziwe, zaś jego celem jest zabezpieczenie interesu mieszkańców: czyli możliwości składowania odpadów.
to gdzie to jest w materiale wideo ?

Cytuję haha:


Jaka zniewaga frajerze Jak w filmie jest jawnie wszystko powiedzianie.
I trzeba mówić o tym głośno w mieście
Pan z łaczan nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców chciał zrobić wała żeby mieszkańcy drożej płacili.
Działa na szkodę gminy i mieszkańców od początku kadencji.
I nie przychodzi do pracy na 16 zebrań ze spółką przyszedł tylko raz
To wszystko samo o sobie świadczy tu musi być sąd


Wytłumacz wszystkim jak możesz działać na szkodę gminy np. podczas zebrań mając 49% głosu gdy druga strona ma 51% głosu :-)
-5 #20 yanek 2021-11-10 19:32
Cytuję Do yanek:
Cytuję yanek:
Cytuję Gość:
BRAK OBIEKTYWNOŚCI:

Materiał video prezentuje głos tylko jednej strony ! - dla mnie to już przekreśla obiektywność informacji prezentowanych na Wadowice Online.


i ta jedna strona jest winna że druga strona nawet nie ma zamiaru się wypowiedzieć?


a w tekście pada stwierdzenie:

Cytat:
W odpowiedzi na zarzuty, burmistrz Kaliński odpowiedział, że są one nieprawdziwe, zaś jego celem jest zabezpieczenie interesu mieszkańców: czyli możliwości składowania odpadów.


to gdzie to jest w materiale wideo ?

Cytuję haha:


Jaka zniewaga frajerze Jak w filmie jest jawnie wszystko powiedzianie.
I trzeba mówić o tym głośno w mieście
Pan z łaczan nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców chciał zrobić wała żeby mieszkańcy drożej płacili.
Działa na szkodę gminy i mieszkańców od początku kadencji.
I nie przychodzi do pracy na 16 zebrań ze spółką przyszedł tylko raz
To wszystko samo o sobie świadczy tu musi być sąd


Wytłumacz wszystkim jak możesz działać na szkodę gminy np. podczas zebrań mając 49% głosu gdy druga strona ma 51% głosu :-)
no to tak jak z całym pisem, co by się im nie pokazało to powiedzą tylko "nie prawda" i uważają że to sprawę załatwia,
przecież nikt nie będzie za kalinskiego nagrywał wideo z własną odpowiedzią,
jak myślisz, kto to powinien zrobić???
+12 #21 Niszcze trolli 2021-11-10 19:36
Cytat:
Wytłumacz wszystkim jak możesz działać na szkodę gminy np. podczas zebrań mając 49% głosu gdy druga strona ma 51% głosu
Nie ma sprawy frajerze mało tego wytłumaczę ci to natukę do łba żebyś zmądrzał wreszcie "precz z ciulem głośno"
Przede wszystkim oglądnij film a nie pierdol głupot. Wszystko ci nie przytoczę bo tak naprawdę ch... z tobą pajacu
ALE
Jasno jest powiedziane pan z łączan nie przychodzi do pracy na 16 spotkań w ważnej sprawie dla mieszkanców miasta był tylko raz jak bardzo trzeba mieć wyjebane na miasto i ludzi żeby coś takiego zrobić ?
Jasno jest też powiedziane Kaliński nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców mimo iż spółka chciała podjąc współprace i to w normalnej stawce .
Jest tam duuuzo dużo wiecej powiedziane niech każdy oglądnie sobie film z seji mam nadzieje że pojawi sie też cał
y
A tym opłacanym trollon kijj w nery Je..ac was
+8 #22 yanek 2021-11-10 19:43
Cytuję Niszcze trolli:
Cytat:
Wytłumacz wszystkim jak możesz działać na szkodę gminy np. podczas zebrań mając 49% głosu gdy druga strona ma 51% głosu

Nie ma sprawy frajerze mało tego wytłumaczę ci to natukę do łba żebyś zmądrzał wreszcie "precz z ciulem głośno"
Przede wszystkim oglądnij film a nie pierdol głupot. Wszystko ci nie przytoczę bo tak naprawdę ch... z tobą pajacu
ALE
Jasno jest powiedziane pan z łączan nie przychodzi do pracy na 16 spotkań w ważnej sprawie dla mieszkanców miasta był tylko raz jak bardzo trzeba mieć wyjebane na miasto i ludzi żeby coś takiego zrobić ?
Jasno jest też powiedziane Kaliński nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców mimo iż spółka chciała podjąc współprace i to w normalnej stawce .
Jest tam duuuzo dużo wiecej powiedziane niech każdy oglądnie sobie film z seji mam nadzieje że pojawi sie też cał
y
A tym opłacanym trollon kijj w nery Je..ac was
no ciekawy właśnie jest urząd burmistrza, wygram wybory a później w sumie nie muszę nic,
nie przyjde, no i chuj mi zrobicie zarzuty z kazdej strony a w odpowiedzi "nie prawda", i chuj mi zrobicie
+7 #23 Pytanko 2021-11-10 19:44
A czy w PiS nie znają tej piosenki z tym cytatem " trzeba wiedzieć kiedy że sceny zejść " . Słownik dlatego że . Czy ktoś usłyszał z tego obozu rządzącego słowo przepraszam ???
-4 #24 Do Niszcze trolli 2021-11-10 19:53
Cytuję Niszcze trolli:
Cytat:
Wytłumacz wszystkim jak możesz działać na szkodę gminy np. podczas zebrań mając 49% głosu gdy druga strona ma 51% głosu

Nie ma sprawy frajerze mało tego wytłumaczę ci to natukę do łba żebyś zmądrzał wreszcie "precz z ciulem głośno"
Przede wszystkim oglądnij film a nie pierdol głupot. Wszystko ci nie przytoczę bo tak naprawdę ch... z tobą pajacu
ALE
Jasno jest powiedziane pan z łączan nie przychodzi do pracy na 16 spotkań w ważnej sprawie dla mieszkanców miasta był tylko raz jak bardzo trzeba mieć wyjebane na miasto i ludzi żeby coś takiego zrobić ?
Jasno jest też powiedziane Kaliński nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców mimo iż spółka chciała podjąc współprace i to w normalnej stawce .
Jest tam duuuzo dużo wiecej powiedziane niech każdy oglądnie sobie film z seji mam nadzieje że pojawi sie też cał
y
A tym opłacanym trollon kijj w nery Je..ac was
Jest jasno powiedziane:

Cytat:
gmina jest mniejszościowym udziałowcem (49%) a większościowy pakiet na przedsiębiorstwo Empol z Tylmanowej
Taki z ciebie niszczyciel trolli :D :D :D To kto ma decydujący głos ?
-4 #25 Do yanek 2021-11-10 19:57
Cytuję yanek:
Cytuję Niszcze trolli:
Cytat:
Wytłumacz wszystkim jak możesz działać na szkodę gminy np. podczas zebrań mając 49% głosu gdy druga strona ma 51% głosu

Nie ma sprawy frajerze mało tego wytłumaczę ci to natukę do łba żebyś zmądrzał wreszcie "precz z ciulem głośno"
Przede wszystkim oglądnij film a nie pierdol głupot. Wszystko ci nie przytoczę bo tak naprawdę ch... z tobą pajacu
ALE
Jasno jest powiedziane pan z łączan nie przychodzi do pracy na 16 spotkań w ważnej sprawie dla mieszkanców miasta był tylko raz jak bardzo trzeba mieć wyjebane na miasto i ludzi żeby coś takiego zrobić ?
Jasno jest też powiedziane Kaliński nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców mimo iż spółka chciała podjąc współprace i to w normalnej stawce .
Jest tam duuuzo dużo wiecej powiedziane niech każdy oglądnie sobie film z seji mam nadzieje że pojawi sie też cał
y
A tym opłacanym trollon kijj w nery Je..ac was


no ciekawy właśnie jest urząd burmistrza, wygram wybory a później w sumie nie muszę nic,
nie przyjde, no i chuj mi zrobicie zarzuty z kazdej strony a w odpowiedzi "nie prawda", i chuj mi zrobicie
Dooglądaj o przedstawiciels twie :-)
+13 #26 cykada 2021-11-10 20:01
1. bezczelność mecenasa Orła jest nie do określenia. No, ale cóż nie potrafią radni Rady Miejskiej Wadowic na to zareagować. Gdy Orzeł mieszał z błotem krzaczastego przewodnicząceg o, pouczał go, by słuchał Malika, ten od razu powinien mu odebrać głos, albo przewodniczący posiedzenia. Krzaczasty może więc co najwyżej nosić aparat za posłem flamingim;
2. Tak zmanipulować sposób przejęcia 51% udziałów w spółce EKO, jak zrobił to mecenas Orzeł, to mistrzostwo. Wystarczyło wskazać, że przecież współudziałowce m w inwestycjach spółki, w której 51% miał Empol, była też gmina. I w pewnym momencie się zreflektował, by nie przedstawić ofensywy inwestycyjnej Empolu, jako działalność charytatywną;
3. Obrona poseł/burmistrz Filipiak, to takie przysłowiowe wbicie noża w plecy. Z jednej strony Orzeł kopie Kalińskiego, ale też obnaża kulisy przejęcia udziałów - zadecydowała o tym burmistrz Filipiak;
4. Czekam na to jak Jakubas ze swoimi strażakami i współmieszkańca mi zablokuje składowisko w Choczni. Nie raczej podkuli ogon pod siebie;
5. Dlaczego nikt nie zajął się stwierdzeniem Orła, że była propozycja odkupu udziałów spółki Empol dla gminy Wadowice? I czy ta oferta nadal jest aktualna??
6. Dlaczego na takim ważnym spotkaniu nie byli posłowie: Filipiak i Kaczyński. Podobno robią coś dla miasta. Jak posłem był Brynkus, to na każdym takim spotkaniu był i to on "orał" Orła, a nie tak jak teraz Orzeł orze Kalińskiego;
7. A za nieupublicznion y audyt Kaliński powinien prawnie beknąć
8. No i niechcący Orzeł dodał dlaczego taki wielki zysk uzyskały spółki zajmujące sie odpadami - chyba mu właściciel Empolu tego nie zapomni, a powinni też mieszkańcy gminy Wadowice, bo to m. in. dzięki ich opłatom taki wielki zysk osiągnęły;
9.Generalnie jednak Kaliński powinien na te zarzuty Orła odpowiedzieć. Ale raczej nie da rady - Orzeł go wypunktował. Niech wróci Kaliński do obsługi ksero. Niestety nie do starostwa, bo Gienek go nie przyjmie, za te świństwa, które mu Bartuś podłożył
+4 #27 Je ba ć ich 2021-11-10 20:02
Cytat:
Taki z ciebie niszczyciel trolli :D :D :D To kto ma decydujący głos ?
Ty pojebany frajerze hah jaki decydujący głos pierdolnięty jesteś hahha
kaliński nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców wolał im walnąć podwyżkę i zrobił wała
Empol chciał współprace .
To o co ci palancie chodzi?
Kto odpisuje umowę o wywóz śmieci i to co się dzieje w mieście? podpowiem ci matole włodarza
Wiec spie...dalaj
+11 #28 cykada 2021-11-10 20:03
zobaczyymy co płaski napisze i szkoda, że guziczek nie nagrał odpowiedzi Kalińskiego. Czy krzaczasty też się wypowiadał??
+6 #29 Pytanko 2021-11-10 20:06
Cytuję Gość:
BRAK OBIEKTYWNOŚCI:

Materiał video prezentuje głos tylko jednej strony ! - dla mnie to już przekreśla obiektywność informacji prezentowanych na Wadowice Online.

Tak jak w waszym TVP .
-3 #30 Pytający 2021-11-10 20:08
Cytuję Je ba ć ich:
Cytat:
Taki z ciebie niszczyciel trolli :D :D :D To kto ma decydujący głos ?

Ty pojebany frajerze hah jaki decydujący głos pierdolnięty jesteś hahha
kaliński nie chciał wywozu śmieci dla mieszkańców wolał im walnąć podwyżkę i zrobił wała
Empol chciał współprace .
To o co ci palancie chodzi?
Kto odpisuje umowę o wywóz śmieci i to co się dzieje w mieście? podpowiem ci matole włodarza
Wiec spie...dalaj
To dlaczego w przetargu nie wystartowali ? Z kim miał podpisać jak nikt się nie zgłosił do przetargu.
+6 #31 człowieku 2021-11-10 20:10
Cytat:
Jak posłem był Brynkus, to na każdym takim spotkaniu był i to on "orał" Orła, a nie tak jak teraz Orzeł orze Kalińskiego;
Własnie udowodniłeś kim jesteś józio
Bo Każdy w mieście wie że ze Jb nie potrafił zaorać siebie przed lustrem a co dopiero kogokolwiek skoro chłop nawet nie umie się dobrze wysłowić .
Generalnie komentarz bezsensu co tu dużo mówić hah
-4 #32 puk puk 2021-11-10 20:15
Leonsjo- wulgarny gbur i ham jedyny w swoim rodzaju, pierwszy kierowca w państwie który nigdy nic nie ukradł.

organista i lejdis - wielkie państwo ze słomą w butach.

Mareeek - nadęty gówniarz który liże dupe i myśli że wszystko wie bo on jest najmądrzejszy.

rattataj - kurdupel fachowiec
jastrząb - sęp jakich mało
To tak w skrócie !
+4 #33 Ale ćwoki kalusia 2021-11-10 20:18
Cytat:
To dlaczego w przetargu nie wystartowali ? Z kim miał podpisać jak nikt się nie zgłosił do przetargu.
Ty pojeb ale co to ma do tego ? Nikt nie chce współpracować z kalusiem bo robi wały
Nie przychodzi do pracy i nie chodzi na spotkania w sprawach ważnych dla miasta .
Jaki przetarg jak jego tam też nie było haha
Sam się błaźnisz frajerze swoimi pytaniami
Zwłaszcza ze empol zaproponował tą sama stawkę .
Teraz kutangu ja ci zadam pytanie ? Dlaczego kalus kłamie oszukuje mieszkańców i działa na szkodę gminy?
Dlaczego ten fjjjjjjjjjjjjjj jjjjjut nie przychodzi do pracy i na spotkania ważne dla miasta ?
I chuj ci frajerze nie odpisuje ludzie musza wyjść po urząd i sami usunać tego szkodnika i cała jego świte
+7 #34 Wysoka 2021-11-10 20:20
A to temu na wysokiej od tylu lat nie ma wody ?
Bo najpierw kalinski w starostwie z dorotka już zaczynali oszukiwać ludzi
A teraz jako burmistrz również razem z dorotką okłamuje ich i udaje że coś dla nich robi
WTYD
+7 #35 Wszystko jest jasne 2021-11-10 20:23
Pomyślcie sobie teraz ludzie ile więcej było by mieście
te 4 lata przy poprzedniku .
A tu kalus w starostwie blokował inwestycje i już działał na szkodę miasta
+2 #36 Pytanko 2021-11-10 20:28
Cytuję Wysoka:
A to temu na wysokiej od tylu lat nie ma wody ?
Bo najpierw kalinski w starostwie z dorotka już zaczynali oszukiwać ludzi
A teraz jako burmistrz również razem z dorotką okłamuje ich i udaje że coś dla nich robi
WTYD

Okradają mieszkańców okolicznych wsi by ładować miliony w miasto . Każda inwestycja to bubel budowlany nic nie jest porządnie zrobione a kasują jak za woły . Może inspektorzy jakby odpowiadali finansowo za odbiory to w tym kraju byłoby lepiej a tak to są wały .
+10 #37 Norka 2021-11-10 20:32
Jesteśmy młodymi obywatelkami i obywatelami. Powiedzcie nam, jak mamy planować przyszłość w kraju w którym w jednym momencie: szaleje drożyzna, pandemia zabija coraz więcej osób, a wicepremier ds. bezpieczeństwa woli miesięcznice smoleńską od kryzysu na granicy. Tak się nie da pisie .
-6 #38 Pytający 2021-11-10 20:34
Cytuję Ale ćwoki kalusia:
Cytat:
To dlaczego w przetargu nie wystartowali ? Z kim miał podpisać jak nikt się nie zgłosił do przetargu.

Ty pojeb ale co to ma do tego ? Nikt nie chce współpracować z kalusiem bo robi wały
Nie przychodzi do pracy i nie chodzi na spotkania w sprawach ważnych dla miasta .
Jaki przetarg jak jego tam też nie było haha
Sam się błaźnisz frajerze swoimi pytaniami
Zwłaszcza ze empol zaproponował tą sama stawkę .
Teraz kutangu ja ci zadam pytanie ? Dlaczego kalus kłamie oszukuje mieszkańców i działa na szkodę gminy?
Dlaczego ten fjjjjjjjjjjjjjjjjjjjut nie przychodzi do pracy i na spotkania ważne dla miasta ?
I chuj ci frajerze nie odpisuje ludzie musza wyjść po urząd i sami usunać tego szkodnika i cała jego świte
Gmina ogłosiła przetarg na odbiór śmieci i NIKT nie złożył oferty koniec tematu ! Nie ma innej możliwości zgłoszenia oferty jak tylko przez przetarg. To o czym piszesz jest tylko spotkaniem zarządu w którym gmina ma 49% głosu, a druga strona 51% ! Więc kto ma decydujący głos ?!

Cytat:
Urząd Miejski w Wadowicach już po raz drugi ogłosił zamówienie na składowanie odpadów komunalnych bo żadna z firm nie złożyła oferty.
https://wadowiceonline.pl/biznes/19327-bedzie-powtorka-z-rozrywki-i-wadowice-zaleja-niewywozone-smieci
+3 #39 Norka 2021-11-10 20:34
Cytuję Norka:
Jesteśmy młodymi obywatelkami i obywatelami. Powiedzcie nam, jak mamy planować przyszłość w kraju w którym w jednym momencie: szaleje drożyzna, pandemia zabija coraz więcej osób, a wicepremier ds. bezpieczeństwa woli miesięcznice smoleńską od kryzysu na granicy. Tak się nie da pisie .

Stracili kontrolę nad finansami państwa, stracili kontrolę nad inflacją, stracili kontrolę nad drożyzną, stracili kontrolę nad pandemią (sorry, nigdy jej nie mieli),a teraz stracą kontrolę nad granicami?!
Może niech pozwolą wreszcie rządzić ludziom kompetentnym, bo chaos narasta?
-9 #40 Pytający 2021-11-10 20:40
Cytuję Norka:
Jesteśmy młodymi obywatelkami i obywatelami. Powiedzcie nam, jak mamy planować przyszłość w kraju w którym w jednym momencie: szaleje drożyzna, pandemia zabija coraz więcej osób, a wicepremier ds. bezpieczeństwa woli miesięcznice smoleńską od kryzysu na granicy. Tak się nie da pisie .


To wyjedź do innego kraju jak tu ci tak źle nikt cię na siłę tu nie trzyma żyjesz w wolnym kraju, tylko za komuny były problemy z wyjazdami z kraju.

Cytuję Norka:
Cytuję Norka:
Jesteśmy młodymi obywatelkami i obywatelami. Powiedzcie nam, jak mamy planować przyszłość w kraju w którym w jednym momencie: szaleje drożyzna, pandemia zabija coraz więcej osób, a wicepremier ds. bezpieczeństwa woli miesięcznice smoleńską od kryzysu na granicy. Tak się nie da pisie .

Stracili kontrolę nad finansami państwa, stracili kontrolę nad inflacją, stracili kontrolę nad drożyzną, stracili kontrolę nad pandemią (sorry, nigdy jej nie mieli),a teraz stracą kontrolę nad granicami?!
Może niech pozwolą wreszcie rządzić ludziom kompetentnym, bo chaos narasta?


Może przestaniesz pisać nie na temat ?
+1 #41 Pytanko 2021-11-10 20:46
Cytuję Pytanko:
A czy w PiS nie znają tej piosenki z tym cytatem " trzeba wiedzieć kiedy że sceny zejść " . Słownik dlatego że . Czy ktoś usłyszał z tego obozu rządzącego słowo przepraszam ???

Jarosław dobrze to przemyślał jak skłócić naród . Hitler też tak zrobił po kryzysie na giełdzie . Ale brawo dla ciemnogrodu tych którzy ich wybrali .
-9 #42 Gość 2021-11-10 20:53
Cytuję Pytanko:
Cytuję Pytanko:
A czy w PiS nie znają tej piosenki z tym cytatem " trzeba wiedzieć kiedy że sceny zejść " . Słownik dlatego że . Czy ktoś usłyszał z tego obozu rządzącego słowo przepraszam ???

Jarosław dobrze to przemyślał jak skłócić naród . Hitler też tak zrobił po kryzysie na giełdzie . Ale brawo dla ciemnogrodu tych którzy ich wybrali .


Po co wypisujesz takie brednie ! Raz że są nie na temat dwa to totalne kłamstwo ! To nie wyborcy Jarosława chodzili po wiecach kodowych z przekleństwami na ustach !
+6 #43 Mieszkaniec 2021-11-10 20:55
Cytat:
Okradają mieszkańców okolicznych wsi by ładować miliony w miasto . Każda inwestycja to bubel budowlany nic nie jest porządnie zrobione a kasują jak za woły . Może inspektorzy jakby odpowiadali finansowo za odbiory to w tym kraju byłoby lepiej a tak to są wały .
Wszystko fajnie tylko nic nie jest pompowane w miasto bo miasto jest w ruderze i upadłe .
Wiec kasa idzie do jego kieszeni i państwa f
-10 #44 Gość 2021-11-10 21:02
Cytuję Mieszkaniec:
Cytat:
Okradają mieszkańców okolicznych wsi by ładować miliony w miasto . Każda inwestycja to bubel budowlany nic nie jest porządnie zrobione a kasują jak za woły . Może inspektorzy jakby odpowiadali finansowo za odbiory to w tym kraju byłoby lepiej a tak to są wały .

Wszystko fajnie tylko nic nie jest pompowane w miasto bo miasto jest w ruderze i upadłe .
Wiec kasa idzie do jego kieszeni i państwa f
a Lwowska to gdzie leży na prowincji :D , a parking koło Straży, a nowa siedziba pogotowia koło Ekonomika, a nowa Policja przy obwodnicy, a system monitoringu miasta, a tężnia solankowa koło parku, a nowy odcinek drogi od ul. Fatimskiej,...
+3 #45 DZwon 2021-11-10 21:02
Ten dzwon pogrzeby z kościoła od 40 Minuty kiedy jest mowa o kalusiu Jest genialny.
Gdyby nawet ktoś próbował taki efekt zrobić nigdy nie udało by się to osiągnąć a tu widać ktoś z góry jasno daje nam do zrozumienia z jakim szkodnikiem miasto ma do czynienia
Sam bóg nam to mówi !!
-5 #46 Pytanko 2021-11-10 21:05
Cytuję Gość:
Cytuję Pytanko:
Cytuję Pytanko:
A czy w PiS nie znają tej piosenki z tym cytatem " trzeba wiedzieć kiedy że sceny zejść " . Słownik dlatego że . Czy ktoś usłyszał z tego obozu rządzącego słowo przepraszam ???

Jutro coś napisz jak Ci niby patrioci wyjdą na ulice Warszawy .już mam odpowiedź kim oni są ale czekam bo jak to mówią historia co 100 lat się powtarza.
Jarosław dobrze to przemyślał jak skłócić naród . Hitler też tak zrobił po kryzysie na giełdzie . Ale brawo dla ciemnogrodu tych którzy ich wybrali .


Po co wypisujesz takie brednie ! Raz że są nie na temat dwa to totalne kłamstwo ! To nie wyborcy Jarosława chodzili po wiecach kodowych z przekleństwami na ustach !
+2 #47 Pytanko 2021-11-10 21:06
Jutro coś napisz jak Ci niby patrioci wyjdą na ulice Warszawy .już mam odpowiedź kim oni są ale czekam bo jak to mówią historia co 100 lat się powtarza.
Jarosław dobrze to przemyślał jak skłócić naród . Hitler też tak zrobił po kryzysie na giełdzie . Ale brawo dla ciemnogrodu tych którzy ich wybrali .
-7 #48 Do DZwon 2021-11-10 21:09
Cytuję DZwon:
Ten dzwon pogrzeby z kościoła od 40 Minuty kiedy jest mowa o kalusiu Jest genialny.
Gdyby nawet ktoś próbował taki efekt zrobić nigdy nie udało by się to osiągnąć a tu widać ktoś z góry jasno daje nam do zrozumienia z jakim szkodnikiem miasto ma do czynienia
Sam bóg nam to mówi !!



Dekalog:
2. Nie będziesz wzywał imienia Boga twego nadaremno.

a już tym bardziej z małej litery
+3 #49 Pytanko 2021-11-10 21:14
http://uchodzcy.info/infos/polacy-tez-byli-uchodzcami/
A to na temat tego co czyni teraz kraj niby taki katolicki .
-8 #50 Odpowiedź 2021-11-10 21:19
Cytuję Pytanko:
http://uchodzcy.info/infos/polacy-tez-byli-uchodzcami/
A to na temat tego co czyni teraz kraj niby taki katolicki .


Byli i przybywali do innych krajów LEGALNIE, nie forsując granic z siekierą w kurtkach za 4000 tys zł
Cytat:
Gdy z biedy rąbiesz drzewa na granicy w kurtce za 4000 zł
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/573275-ciekawe-gdy-rabiesz-drzewa-na-granicy-w-kurtce-za-4000-zl

Ale twoja głupota przysłania ci myślenie.
-1 #51 Pytanko 2021-11-10 21:24
Cytuję Odpowiedź:
Cytuję Pytanko:
http://uchodzcy.info/infos/polacy-tez-byli-uchodzcami/
A to na temat tego co czyni teraz kraj niby taki katolicki .


Byli i przybywali do innych krajów LEGALNIE, nie forsując granic z siekierą w kurtkach za 4000 tys zł
Cytat:
Gdy z biedy rąbiesz drzewa na granicy w kurtce za 4000 zł

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/573275-ciekawe-gdy-rabiesz-drzewa-na-granicy-w-kurtce-za-4000-zl

Ale twoja głupota przysłania ci myślenie.
Obyś w życiu też nie musiał szukać nowego domu .
-4 #52 Odpowiedź 2021-11-10 21:36
Cytuję Pytanko:
Cytuję Odpowiedź:
Cytuję Pytanko:
http://uchodzcy.info/infos/polacy-tez-byli-uchodzcami/
A to na temat tego co czyni teraz kraj niby taki katolicki .


Byli i przybywali do innych krajów LEGALNIE, nie forsując granic z siekierą w kurtkach za 4000 tys zł
Cytat:
Gdy z biedy rąbiesz drzewa na granicy w kurtce za 4000 zł

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/573275-ciekawe-gdy-rabiesz-drzewa-na-granicy-w-kurtce-za-4000-zl

Ale twoja głupota przysłania ci myślenie.

Obyś w życiu też nie musiał szukać nowego domu .
1. Ci ludzie mogli granice przekraczać legalnie !
2. Po co do Europy idą przez Białoruś jak to nieporównywalni e dłuższa droga, ty też jadąc z Polski np. do Grecji jedziesz przez Niemcy, Belgię i Holandię ?
3. Czemu nie forsowali granic z siekierami Państw im bliższych ?! - po co od razu cisnąć przez pół kontynentu z siekierą w plecaku.

Więc daruj sobie takie tanie gadanie.
+8 #53 Hania 2021-11-10 22:49
A na kogo głosowaliscie, wadowiczanie, wieszając psy na Mateuszu Klinowskim? Dobrze wam tak! :lol:
+12 #54 Adios 2021-11-10 22:50
Pseudo "burmiszczu" KALIŃSKI:

Znak pokoju i baj baj....

Taczki już szykujemy
-9 #55 Norka 2021-11-11 08:48
Jebać Klinowskiego i tyle w temacie. Kaliński jest słaby, ale tamten to był dopiero niszczyciel i pajac.
+1 #56 Jan 2021-11-11 12:34
Cytuję Norka:
Jebać Klinowskiego i tyle w temacie. Kaliński jest słaby, ale tamten to był dopiero niszczyciel i pajac.


Niszczyciel to jesteś ty capie niedomyty. Norka to za dumna nazwa jak na zwykłego capa.
+5 #57 Norka 2021-11-11 12:50
Cytuję Jan:
Cytuję Norka:
Jebać Klinowskiego i tyle w temacie. Kaliński jest słaby, ale tamten to był dopiero niszczyciel i pajac.


Niszczyciel to jesteś ty capie niedomyty. Norka to za dumna nazwa jak na zwykłego capa.

Ten troll panie Janie jest znany z dyskredytacji innych ,podszywa się pod czyjeś nicki.To zagorzały ciemnogrodzian Kaczyńskiego.
0 #58 Niszcze trolli 2021-11-11 14:01
Cytat:
Cytuję Norka:
Jebać Klinowskiego i tyle w temacie. Kaliński jest słaby, ale tamten to był dopiero niszczyciel i pajac.


Niszczyciel to jesteś ty capie niedomyty. Norka to za dumna nazwa jak na zwykłego capa.

Ten troll panie Janie jest znany z dyskredytacji innych ,podszywa się pod czyjeś nicki.To zagorzały ciemnogrodzian Kaczyńskiego.
Ten troll jak i inne był ujawniony z imienia i nazwiska i to opłacane ścierwo przez ciula z łaczan
Już to było ujawniane
-4 #59 Kastys 2021-11-11 18:04
Cytuję Niszcze trolli:
Cytat:
Cytuję Norka:
Jebać Klinowskiego i tyle w temacie. Kaliński jest słaby, ale tamten to był dopiero niszczyciel i pajac.


Niszczyciel to jesteś ty capie niedomyty. Norka to za dumna nazwa jak na zwykłego capa.

Ten troll panie Janie jest znany z dyskredytacji innych ,podszywa się pod czyjeś nicki.To zagorzały ciemnogrodzian Kaczyńskiego.

Ten troll jak i inne był ujawniony z imienia i nazwiska i to opłacane ścierwo przez ciula z łaczan
Już to było ujawniane
Ujawniony to Ty zaraz będziesz pedale z Witanowic.
+6 #60 Wolny człowiek 2021-11-11 19:59
A po co im te majtki na gębach?
+1 #61 cykada 2021-11-12 09:00
@człowieku
- głupi jesteś sugerując, że to Brynkus pisał komentarz. A gdyby nawet tak było, to napisz człowieku (??) co w tym komentarzu jest niewłaściwego??
+3 #62 aaaaaaaaaaaaaaa 2021-11-12 11:23
Orzeł przetarł Kalińskim po podłodze jak qkizem profesjonalna sprzątaczka! Brawo!
-2 #63 Antonio 2021-11-12 12:44
Great post. I'm experiencing some of these issues as
well..

Also visit my web-site; read more: https://jl.ms/2URGn8
0 #64 Radca 2021-11-12 17:29
Są instrumenty prawne, żeby raz na zawsze wykurzyć tą spółeczkę z gminy razem z ich śmieciami. Trzeba ich wykopać na zbity pysk i zrobić na nowo komunalną spółkę odbioru odpadów. Koniec tego pasienia się.
-3 #65 Rozbiegnij sie ćwoku 2021-11-12 18:12
Cytat:
Są instrumenty prawne, żeby raz na zawsze wykurzyć tą spółeczkę z gminy razem z ich śmieciami. Trzeba ich wykopać na zbity pysk i zrobić na nowo komunalną spółkę odbioru odpadów. Koniec tego pasienia się.
Co ty pierdolisz ?
Oglądałeś film z sesji rady?
Widziałeś komentarze ? Masz podane nawet do do minuty?
TO nie wina spółki że mieszkańcy mają problem ze śmieciami ?
Tak samo jak nie ich problem że wiecej płacą.
To wszystko wina włodarza z łączan jawnie wszystko jest powiedzianę
To jest pod prokuraturę i audyt !
Tak samo jak liczna godziń w pracy !
0 #66 Mieszkaniec 2021-11-13 23:15
Czy da się zrobić zbiorowy pozew do sądu mieszkańców na włodarza ?
-3 #67 Norka 2021-11-14 16:25
Cytuję Rozbiegnij sie ćwoku:
Cytat:
Są instrumenty prawne, żeby raz na zawsze wykurzyć tą spółeczkę z gminy razem z ich śmieciami. Trzeba ich wykopać na zbity pysk i zrobić na nowo komunalną spółkę odbioru odpadów. Koniec tego pasienia się.

Co ty pierdolisz ?
Oglądałeś film z sesji rady?
Widziałeś komentarze ? Masz podane nawet do do minuty?
TO nie wina spółki że mieszkańcy mają problem ze śmieciami ?
Tak samo jak nie ich problem że wiecej płacą.
To wszystko wina włodarza z łączan jawnie wszystko jest powiedzianę
To jest pod prokuraturę i audyt !
Tak samo jak liczna godziń w pracy !
A budowa w Kleczy rozpoczęta .
-3 #68 Obiektywnie na Fakta 2021-11-16 10:08
Cytuję Hania:
A na kogo głosowaliscie, wadowiczanie, wieszając psy na Mateuszu Klinowskim? Dobrze wam tak! :lol:


Droga Haniu w 2016 roku Pan Klinowski:

"Burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski wystąpił do radnych Rady Miejskiej w Wadowicach z projektem uchwały wystąpienia gminy Wadowice ze spółki Przedsiębiorstw o Komunalne "EKO" Sp. z o.o. i sprzedaż 49% udziałów gminy o łącznej wartości 5 mln 790 tys. złotych. Przypomnijmy, że resztę, 51% udziałów, posiada spółka Empol z Tylmanowej, która zainteresowana jest wykupieniem udziałów gminy Wadowice.

"Gmina już jest jedynie udziałowcem mniejszościowym , spółkę sprzedała w ręce prywatne Ewa Filipiak. Mniejszościowy udział nie przynosi gminie zysków. Jednocześnie spółka potrzebuje inwestycji. Sprzedaż udziałów pozwoli nam racjonalnie wykorzystać majątek mieszkańców na gminne inwestycje , a właścicielowi spółki pozyskać potrzebne wysypisku finansowanie. Inaczej składowisko zostanie zamknięte" — mówi nam burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski."

źródło:
https://wadowiceonline.pl/polityka/8277-wadowice-pozbeda-sie-wysypiska-smieci-w-choczni

Pisał że nie przynosi zysków tymczasem z obecnego materiału wideo wiemy o 5 milionach.
+2 #69 Ciulowice 2021-11-18 12:31
Cytat:
Obiektywnie na Fakta 2021-11-16 10:08
Ty obiektywny pajac a czemu nie napiszesz obiektywnie ze pan z łączan okłamuje ludzi i zarabia na mieszkancach miasta ! okrada ich podnosi cenę za śmieci i sam na tym zarabia
Gdzie twoje fakty bucu !!
0 #70 Mellissa 2021-11-22 15:18
I'm really enjoying the design and layout of your site.
It's a very easy on the eyes which makes it much
more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire
out a developer to create your theme? Excellent work!


Also visit my web-site футболки
с рукавом длинным: http://club.rt.plus/community/profile/adelaidaarndt02/
+1 #71 Sąd 2021-11-23 23:09
Gnój okrada mieszkańców i jeszcze sobie pensje podnosi !!
Pod sąd

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.