69-letnia mieszkanka Wadowic wysłała list otwarty do burmistrza Wadowic Bartosza Kalińskiego w którym
Mieszkanka wysłała list otwarty do burmistrza Kalińskiego. Ma sporo zastrzeżeń do służby zdrowia

69-letnia mieszkanka Wadowic wysłała list otwarty do burmistrza Wadowic Bartosza Kalińskiego w którym zarzuca mu brak zainteresowania ochroną zdrowia, brak wsparcia dla wadowickiego szpitala i problemy ze szczepieniami przeciwko Covid-19.

69-letnia mieszkanka Wadowic wysłała list otwarty do burmistrza Wadowic Bartosza Kalińskiego, który został przekazany także mediom ogólnopolskim, lokalnym, (również redakcji WadowiceOnline.pl), posłom i staroście wadowickiemu.

Kobieta informuje w nim o problemach szczepień przeciwko Covid-19 w Wadowicach nazywając sytuację "choroby polskiej Służby Zdrowia, zdiagnozowanej jako ostra niewydolność". Opisuje sytuacje, w którym po  wybuchu epidemii była przerażona tym faktem, a także zapewnieniami rządzących, że rząd Zjednoczonej Prawicy zrobi wszystko aby w maksymalnym stopniu ochronić swoich obywateli.

Latem 2020, kiedy epidemia rozprzestrzeniała się w zastraszającym tempie i zbierała śmiertelne żniwo, Pan Premier dla politycznych korzyści (wybory prezydenckie) "odwołał epidemię cytat |"Już teraz nie trzeba bać się wirusa bo jest on w odwrocie. Wszyscy, a zwłaszcza seniorzy - nie obawiajmy się. Trzeba iść na wybory – pisze rozgoryczona kobieta

W liście zwraca ona uwagę, że przez wiele miesięcy separowała się od rodziny, przyjaciół i znajomych, samotnie spędzając święta, co było dla niej ogromną traumą, na szczęście doczekała się pojawienia się na rynku szczepionek. Jednak znowu pojawiły się problemy.

Zapewniono mnie, że po otrzymaniu e-skierowania, będę mogła umówić się na szczepienie w wybranym przeze mnie punkcie szczepień i wybranym przeze mnie terminie. 9 marca 2021 otrzymałam informację o 3 możliwych terminach szczepień w Krakowie (czyli ktoś wybrał mi miejsce i termin) (...). 8 kwietnia 2021 wyznaczono mi następne terminy- w Krakowie, Krynicy Zdrój i Limanowej. Informując mnie jednocześnie, że zaszczepienie w Wadowicach jest niemożliwe. A wie pan dlaczego? Bo w Wadowicach szczepieniami zajmują się tylko dwie prywatne przychodnie i jeden lekarz ginekolog – dodaje kobieta

Mieszkanka podkreśla, że kierownictwo prywatnych przychodni potrafi świetnie zorganizować pracę i profesjonalnie zajmować się pacjentami a państwowa służba zdrowia kompletnie sobie z tym nie radzi bo największa lecznica w powiecie - ZZOZ Wadowice, nie przystapiła od początku to szczepień populacyjnych.

Warto dodać, o czym już informowaliśmy, że od poniedziałku (17.04) ruszyły w wadowickim szpitalu szczepienia  populacyjne przeciwko Covid-19. Również gmina Wadowice jeszcze w tym miesiącu planuje uruchomienie takich szczepień w budynku Wadowickiego Centrum Kultury.

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze   

-15 #1 A to ci 2021-04-21 12:53
Już wiemy czemu płaski dziwek24 przywalił w starostę ;)
Cytować
-17 #2 Obatel 2021-04-21 12:58
Babci się trochę pomyliło. Organem nadzorczym nad zozem jest starostwo. Tam powinna żale wylewać. Reszta, to efekt zrytego beretu i tyle:-))))
Cytować
+71 #3 Maria 2021-04-21 13:02
Wadowicki szpital i sor to dno. A panie z rejestracji w całodobowce powinny zmienić pracę nawet zwierząt się tak nie traktują, z buta, okropne babska.
Cytować
+8 #4 yanek 2021-04-21 13:08
bo prywatne gabinety miały wspomóc w szczepieniu szpital główny, od nich szczepienia miały się zacząć aby nie obciążać szpitala, a szpital nie szczepi bo i tak nie ma tyle szczepionek aby w pełni wykorzystać te 2 przychodnie a co dopiero szpital...
Cytować
+6 #5 yanek 2021-04-21 13:12
ważne że do filipka wysłane, jutro będzie pisał na facebooku że już działa w tej sprawie...
Cytować
+48 #6 Solo 2021-04-21 13:34
Cytuję Maria:
Wadowicki szpital i sor to dno. A panie z rejestracji w całodobowce powinny zmienić pracę nawet zwierząt się tak nie traktują, z buta, okropne babska.

Święte słowa. Aż strach po rejestracji podejść. Szacunku do człowieka brak. Każde otwarcie ust wywołuje u nich ból ....z wielka łaska odpowiedzą...
Cytować
+11 #7 Seba 2021-04-21 13:36
Cytuję Obatel:
Babci się trochę pomyliło. Organem nadzorczym nad zozem jest starostwo. Tam powinna żale wylewać. Reszta, to efekt zrytego beretu i tyle:-))))

Twój wydaje się zryty bardziej....bur mistrz odpowiada za miasto.
Cytować
-12 #8 INOFORMACYJNIE 2021-04-21 14:00
Ludzie szpital nie podlega pod gminę tj. burmistrza. Burmistrz nie ma żadnej mocy prawnej do działania w kwestii szpitala, szczepień, służby zdrowia !

POMYSŁ NOWEJ INICJATYWY:
Fajnie jakby zrobione dla mieszkańców stronę informacyjną kto za co odpowiada by nie powstawały takie kwiatki jak ten obecny, gdzie ludzie oczekują od burmistrza coś na co w ogóle nie ma wpływu.

Kolejna kwestia w tamtych czasach wirus był w odwrocie co pokazują TWARDE DANE:
Wybory 1 tura odbyły się 28 czerwca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 247
Wybory 2 tura odbyła się 12 lipca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 370
średnia w tamtym okresie oscylowała w okolicach 300 osób na cały kraj.

Dziś zakażonych: 13926. Czyli mamy 13926 kontra 247-370 osób wówczas = w tamtym okresie wirus był w odwrocie i premier podawał prawdziwe informacje !!! Do 24 września w Polsce nie przekroczyliśmy 1000 przypadków.

https://koronawirus.abczdrowie.pl/statystyki/polska
Cytować
+8 #9 INOFORMACYJNIE 2021-04-21 14:06
Cytuję Seba:
Cytuję Obatel:
Babci się trochę pomyliło. Organem nadzorczym nad zozem jest starostwo. Tam powinna żale wylewać. Reszta, to efekt zrytego beretu i tyle:-))))

Twój wydaje się zryty bardziej....burmistrz odpowiada za miasto.


BURMISTRZ NIE ODPOWIADA ZA SZPITAL BO SZPITAL NIE PODLEGA POD GMINĘ !!!!!!!!!!!!!!
Cytować
-7 #10 Zenada 2021-04-21 14:17
Cytuję INOFORMACYJNIE:
Ludzie szpital nie podlega pod gminę tj. burmistrza. Burmistrz nie ma żadnej mocy prawnej do działania w kwestii szpitala, szczepień, służby zdrowia !

POMYSŁ NOWEJ INICJATYWY:
Fajnie jakby zrobione dla mieszkańców stronę informacyjną kto za co odpowiada by nie powstawały takie kwiatki jak ten obecny, gdzie ludzie oczekują od burmistrza coś na co w ogóle nie ma wpływu.

Kolejna kwestia w tamtych czasach wirus był w odwrocie co pokazują TWARDE DANE:
Wybory 1 tura odbyły się 28 czerwca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 247
Wybory 2 tura odbyła się 12 lipca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 370
średnia w tamtym okresie oscylowała w okolicach 300 osób na cały kraj.

Dziś zakażonych: 13926. Czyli mamy 13926 kontra 247-370 osób wówczas = w tamtym okresie wirus był w odwrocie i premier podawał prawdziwe informacje !!! Do 24 września w Polsce nie przekroczyliśmy 1000 przypadków.

https://koronawirus.abczdrowie.pl/statystyki/polska

Powiedz to emerytom którzy oddali na niego głos.... jest nadzieja ze wyciągną wnioski.
Cytować
-21 #11 Ania 2021-04-21 14:18
Cytuję INOFORMACYJNIE:
Cytuję Seba:
Cytuję Obatel:
Babci się trochę pomyliło. Organem nadzorczym nad zozem jest starostwo. Tam powinna żale wylewać. Reszta, to efekt zrytego beretu i tyle:-))))

Twój wydaje się zryty bardziej....burmistrz odpowiada za miasto.

. Melisę?!
BURMISTRZ NIE ODPOWIADA ZA SZPITAL BO SZPITAL NIE PODLEGA POD GMINĘ !!!!!!!!!!!!!!
Cytować
+2 #12 Henryk 2021-04-21 14:50
Napraw sieroto ulicę Krótką!!! Rozjebałeś przy remoncie wjazd od ul. Lwowskiej to naprawcie to teraz. Dziury jak skurwysyn, istny Bangladesz! Jak urwę zawieszenie to spotkamy się na sali sądowej. Obiecuję.
Cytować
-15 #13 Lol 2021-04-21 14:56
Cytuję INOFORMACYJNIE:
Ludzie szpital nie podlega pod gminę tj. burmistrza. Burmistrz nie ma żadnej mocy prawnej do działania w kwestii szpitala, szczepień, służby zdrowia !

POMYSŁ NOWEJ INICJATYWY:
Fajnie jakby zrobione dla mieszkańców stronę informacyjną kto za co odpowiada by nie powstawały takie kwiatki jak ten obecny, gdzie ludzie oczekują od burmistrza coś na co w ogóle nie ma wpływu.

Kolejna kwestia w tamtych czasach wirus był w odwrocie co pokazują TWARDE DANE:
Wybory 1 tura odbyły się 28 czerwca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 247
Wybory 2 tura odbyła się 12 lipca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 370
średnia w tamtym okresie oscylowała w okolicach 300 osób na cały kraj.

Dziś zakażonych: 13926. Czyli mamy 13926 kontra 247-370 osób wówczas = w tamtym okresie wirus był w odwrocie i premier podawał prawdziwe informacje !!! Do 24 września w Polsce nie przekroczyliśmy 1000 przypadków.

https://koronawirus.abczdrowie.pl/statystyki/polska


Prawdę piszesz i masz rację, ale naćpane lewactwo, które tu przesiaduje Ci racji nie przyzna, bo w przećpanym mózgu na wiedzę rzetelną miejsca już nie ma. A baba niech pisze nawet list otwarty do Joe Bidena. Jak się nie zna to niech pisze do woli buhahaha.
Cytować
-8 #14 Myk 2021-04-21 15:11
Cytuję Lol:
Cytuję INOFORMACYJNIE:
Ludzie szpital nie podlega pod gminę tj. burmistrza. Burmistrz nie ma żadnej mocy prawnej do działania w kwestii szpitala, szczepień, służby zdrowia !

POMYSŁ NOWEJ INICJATYWY:
Fajnie jakby zrobione dla mieszkańców stronę informacyjną kto za co odpowiada by nie powstawały takie kwiatki jak ten obecny, gdzie ludzie oczekują od burmistrza coś na co w ogóle nie ma wpływu.

Kolejna kwestia w tamtych czasach wirus był w odwrocie co pokazują TWARDE DANE:
Wybory 1 tura odbyły się 28 czerwca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 247
Wybory 2 tura odbyła się 12 lipca 2020 statystyki były takie: Zakażenia: 370
średnia w tamtym okresie oscylowała w okolicach 300 osób na cały kraj.

Dziś zakażonych: 13926. Czyli mamy 13926 kontra 247-370 osób wówczas = w tamtym okresie wirus był w odwrocie i premier podawał prawdziwe informacje !!! Do 24 września w Polsce nie przekroczyliśmy 1000 przypadków.

https://koronawirus.abczdrowie.pl/statystyki/polska


Prawdę piszesz i masz rację, ale naćpane lewactwo, które tu przesiaduje Ci racji nie przyzna, bo w przećpanym mózgu na wiedzę rzetelną miejsca już nie ma. A baba niech pisze nawet list otwarty do Joe Bidena. Jak się nie zna to niech pisze do woli buhahaha.

Co robisz między naćpanym lewactwem?
Cytować
-11 #15 Gość 2021-04-21 15:12
1. Jak to jest że kobieta 69 letnia precyzyjnie wypisuje adresy wszystkich redakcji, dokonuje rejestracji mailowo, a nie wie podstawowej rzeczy że szpital nie podlega pod gminę żyjąc w tym regionie X lat ???

2. Skoro Pani otrzymuje do wyboru 3 terminy to nikt za nią terminu nie wybrał

3. Prywatne punkty nie działają na taką skalę jak szpitale gdzie ilość różnych pacjentów jest nieporównywalni e większa

4. W tych punktach które są w Wadowicach można się zaszczepić bez problemowo gdy ma się termin.

5. A co mieli robić szczepienia tam gdzie przyjmują też chorych na COVID-19 i wówczas byłoby ok ?
Cytować
-1 #16 Gosc2 2021-04-21 15:30
Cytuję Gość:
1. Jak to jest że kobieta 69 letnia precyzyjnie wypisuje adresy wszystkich redakcji, dokonuje rejestracji mailowo, a nie wie podstawowej rzeczy że szpital nie podlega pod gminę żyjąc w tym regionie X lat ???

2. Skoro Pani otrzymuje do wyboru 3 terminy to nikt za nią terminu nie wybrał

3. Prywatne punkty nie działają na taką skalę jak szpitale gdzie ilość różnych pacjentów jest nieporównywalnie większa

4. W tych punktach które są w Wadowicach można się zaszczepić bez problemowo gdy ma się termin.

5. A co mieli robić szczepienia tam gdzie przyjmują też chorych na COVID-19 i wówczas byłoby ok ?

Burmistrz powinien się interesować zdrowiem mieszkańców w tym przypadku szczepienia przecież to gospodarz miasta. Co cię dziwi ze senior umie korzystać z netu?!
Cytować
+39 #17 Maria 2021-04-21 15:44
Nie wiem od czego to zależy ale w Suchej Beskidzkiej przynajmniej miła obsługa a tutaj babska od pluga oderwane, udają ze nie widzą pacjenta przy okienku, ewidentnie nie chcą pomoc osobie chorej... Żałuję że tam dziś poszłam.
Cytować
0 #18 Gość 2021-04-21 15:53
Cytuję Gosc2:
Cytuję Gość:
1. Jak to jest że kobieta 69 letnia precyzyjnie wypisuje adresy wszystkich redakcji, dokonuje rejestracji mailowo, a nie wie podstawowej rzeczy że szpital nie podlega pod gminę żyjąc w tym regionie X lat ???

2. Skoro Pani otrzymuje do wyboru 3 terminy to nikt za nią terminu nie wybrał

3. Prywatne punkty nie działają na taką skalę jak szpitale gdzie ilość różnych pacjentów jest nieporównywalnie większa

4. W tych punktach które są w Wadowicach można się zaszczepić bez problemowo gdy ma się termin.

5. A co mieli robić szczepienia tam gdzie przyjmują też chorych na COVID-19 i wówczas byłoby ok ?

Burmistrz powinien się interesować zdrowiem mieszkańców w tym przypadku szczepienia przecież to gospodarz miasta. Co cię dziwi ze senior umie korzystać z netu?!


Zadania burmistrza są sprecyzowane w prawie zainteresowania nie mają tu nic do rzeczy i są jakimiś urojonymi wyobrażeniami ludzi że burmistrz to człowiek od wszystkiego co znajduje się w naszym regionie - tak nie jest. W tym wypadku burmistrz nie ma prawnie żadnego wpływu na szpital bo szpital nie podlega pod gminę której burmistrzem jest obecny włodarz. Szczepienia nie są zależne od żadnego burmistrza. To tak jakbyś miał pretensje do Marcina Guzika z Wadowice Online że na stronie Wirtualnej Polski nie ma informacji co tam dziś w Wadowicach się działo.
Cytować
-7 #19 haha 2021-04-21 16:33
TRZEBA PISAĆ LIST BO CHUJA W PRACY NIE MA
ZAJEBISTA REKLAMA I Pr .I ktoś takie bango miastu zrobił
WSTYD
Cytować
-4 #20 ja 2021-04-21 17:36
Cytuję Gość:
Cytuję Gosc2:
Cytuję Gość:
1. Jak to jest że kobieta 69 letnia precyzyjnie wypisuje adresy wszystkich redakcji, dokonuje rejestracji mailowo, a nie wie podstawowej rzeczy że szpital nie podlega pod gminę żyjąc w tym regionie X lat ???

2. Skoro Pani otrzymuje do wyboru 3 terminy to nikt za nią terminu nie wybrał

3. Prywatne punkty nie działają na taką skalę jak szpitale gdzie ilość różnych pacjentów jest nieporównywalnie większa

4. W tych punktach które są w Wadowicach można się zaszczepić bez problemowo gdy ma się termin.

5. A co mieli robić szczepienia tam gdzie przyjmują też chorych na COVID-19 i wówczas byłoby ok ?

Burmistrz powinien się interesować zdrowiem mieszkańców w tym przypadku szczepienia przecież to gospodarz miasta. Co cię dziwi ze senior umie korzystać z netu?!


Zadania burmistrza są sprecyzowane w prawie zainteresowania nie mają tu nic do rzeczy i są jakimiś urojonymi wyobrażeniami ludzi że burmistrz to człowiek od wszystkiego co znajduje się w naszym regionie - tak nie jest. W tym wypadku burmistrz nie ma prawnie żadnego wpływu na szpital bo szpital nie podlega pod gminę której burmistrzem jest obecny włodarz. Szczepienia nie są zależne od żadnego burmistrza. To tak jakbyś miał pretensje do Marcina Guzika z Wadowice Online że na stronie Wirtualnej Polski nie ma informacji co tam dziś w Wadowicach się działo.


no właśnie:
Dz.U.2020.0.713 t.j. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Art. 7. Zadania własne gminy
1. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy:
1 (...)
5) ochrony zdrowia;

Tak więc zakłady POZ są w gestii burmistrza. Zresztą czegóż wymagać od kogoś, którego jedynym doświadczeniem zawodowym był dziennik podawczy?
Cytować
-5 #21 berek 2021-04-21 18:54
Dokładnie szczepią POZ-y a to leży w gestii gminy czyli adresat był prawidłowy.Nawe t jeśli jednym z POZ zarządza ZZOZ.
Cytować
+3 #22 Do ja 2021-04-21 19:31
Cytuję ja:
Cytuję Gość:
Cytuję Gosc2:
Cytuję Gość:
1. Jak to jest że kobieta 69 letnia precyzyjnie wypisuje adresy wszystkich redakcji, dokonuje rejestracji mailowo, a nie wie podstawowej rzeczy że szpital nie podlega pod gminę żyjąc w tym regionie X lat ???

2. Skoro Pani otrzymuje do wyboru 3 terminy to nikt za nią terminu nie wybrał

3. Prywatne punkty nie działają na taką skalę jak szpitale gdzie ilość różnych pacjentów jest nieporównywalnie większa

4. W tych punktach które są w Wadowicach można się zaszczepić bez problemowo gdy ma się termin.

5. A co mieli robić szczepienia tam gdzie przyjmują też chorych na COVID-19 i wówczas byłoby ok ?

Burmistrz powinien się interesować zdrowiem mieszkańców w tym przypadku szczepienia przecież to gospodarz miasta. Co cię dziwi ze senior umie korzystać z netu?!


Zadania burmistrza są sprecyzowane w prawie zainteresowania nie mają tu nic do rzeczy i są jakimiś urojonymi wyobrażeniami ludzi że burmistrz to człowiek od wszystkiego co znajduje się w naszym regionie - tak nie jest. W tym wypadku burmistrz nie ma prawnie żadnego wpływu na szpital bo szpital nie podlega pod gminę której burmistrzem jest obecny włodarz. Szczepienia nie są zależne od żadnego burmistrza. To tak jakbyś miał pretensje do Marcina Guzika z Wadowice Online że na stronie Wirtualnej Polski nie ma informacji co tam dziś w Wadowicach się działo.


no właśnie:
Dz.U.2020.0.713 t.j. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Art. 7. Zadania własne gminy
1. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy:
1 (...)
5) ochrony zdrowia;

Tak więc zakłady POZ są w gestii burmistrza. Zresztą czegóż wymagać od kogoś, którego jedynym doświadczeniem zawodowym był dziennik podawczy?


https://wadowiceonline.pl/polityka/12398-fatalna-sytuacja-wadowickiego-szpitala-zarzad-powiatu-nie-widzi-problemu

Cytat:
Zarządu Powiatu w Wadowicach, pod który podlega lecznica
https://pl.wikipedia.org/wiki/Podstawowa_opieka_zdrowotna_w_Polsce
https://pl.wikipedia.org/wiki/System_opieki_zdrowotnej_w_Polsce

Rola jednostek samorządu terytorialnego > Samorząd gminy:

Cytat:
- realizuje zadania zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w postaci gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych – zgodnie z ustawą z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

- realizuje usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi jako zadanie zlecone przez administrację rządową, co wynika z art. 9 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.
Cytować
+7 #23 Do berek 2021-04-21 19:40
Cytuję berek:
Dokładnie szczepią POZ-y a to leży w gestii gminy czyli adresat był prawidłowy.Nawet jeśli jednym z POZ zarządza ZZOZ.



Cytat:
Docelowo w każdym powiecie (lub mieście na prawach powiatu) powinny być co najmniej 2 duże punkty szczepień funkcjonujące jako Punkty Szczepień Powszechnych
https://www.gov.pl/web/zdrowie/wytyczne-dotyczace-organizacji-punktow-szczepien-powszechnych
Cytować
-8 #24 Olo 2021-04-21 20:35
Ej głupki co głosowali na tego fajtłapę, on tylko potrafi fotkę zrobić razem z filipkiem i nic po za tym
Cytować
+7 #25 @Do ja 2021-04-21 20:58
że potrafisz czytać, to nie znaczy, że już potrafisz myśleć. Bez sensu te twoje wywody
Cytować
-7 #26 hah 2021-04-21 21:11
Cytat:
Ej głupki co głosowali na tego fajtłapę, on tylko potrafi fotkę zrobić razem z filipkiem i nic po za tym
Nawet tego nie potrafi bo obaj wyglądają jak szmaty na zdjęciach haha ,
a kto na niego głosował pytaj ludzi i ich uświadamiaj
Cytować
-7 #27 berek 2021-04-21 22:38
Cytuję Do berek:
Cytuję berek:
Dokładnie szczepią POZ-y a to leży w gestii gminy czyli adresat był prawidłowy.Nawet jeśli jednym z POZ zarządza ZZOZ.



Cytat:
Docelowo w każdym powiecie (lub mieście na prawach powiatu) powinny być co najmniej 2 duże punkty szczepień funkcjonujące jako Punkty Szczepień Powszechnych


https://www.gov.pl/web/zdrowie/wytyczne-dotyczace-organizacji-punktow-szczepien-powszechnych
To się tyczy sytuacji z ubiegłego tygodnia gdy stworzono powszechne punkty szczepień i takie jest założenie ze minumum dwa maja być ale nie zmienia to faktu ze wcześniej listę punktów szczepień tworzono w oparciu o POZ-y bo taka jest ich rola a podstawowa opieka zdrowotna leży w gestii gminy oraz prywatne gabinety.Z tego co pisano w ostatnich dniach ub.roku nagle kilkadziesiąt POZ chyba 40 z terenu województwa wycofało się z zamiaru szczepień.Było to zadanie dodatkowe, nieobowiązkowe ale płatne ok.61 zł za szczepienie-nie wiem czy za 1 czy za cykl.Utworzono tez punkty szczepień w szpitalach węzłowych do szczepienia grupy zero i 1.I dlatego płaski jak debil powtarza ze na terenie gminy Tomice nie ma żadnego punktu szczepień no ale skąd miałby się wziasc kiedy na terenie tej gminy nie ma żadnego POZ-u.Pretensje o działalność POZ należy kierować do włodarzy gminy burmistrza, wójta.
Cytować
+3 #28 Wadowiczanin 2021-04-22 07:57
Prawdą jest niestety, że władze samorządowe dały ciała w temacie szczepień. Mamy wydział zarządzania kryzysowego na który idą duże pieniądze, a przez 4 miesiące nie potrafili zorganizować masowego punktu szczepień. Przy prawie każdej szkole istnieją hale sportowe na których od ponad pół roku nic się nie dzieje. Powiat Wadowickim jest w ogonie jeśli chodzi o szczepienia.
Cytować
+28 #29 Obywatel 2021-04-22 09:09
Jeśli tak duźo pacjentów krytykuje pracowników rejestracji w szpitalu na sorze to coś w tym jest czy dyrekcja szpitala nie powinna tym się zająć? (Nie korzystałam z usłóg tych osób )ale jest dość ludzi szukających pracy wymienić,a kamery powinny tam być.
Cytować
+7 #30 emeryt 2021-04-22 10:45
Do wszystkich tych którzy po chamsku ocenili ten list Pani 69 letniej . Hejterzy może uda wam się dożyć tych lat co tej pani , życzę wam tego , ale wszystko co jest zawarte w tym liście jest prawdą . Ludzie z pokolenia 60+ , 70+ zasłużyli sobie, a nawet poprzez zapłacone składki na NFZ inwestowali przez 40 parę lat na właściwą opiekę zdrowotną w tym również na szczepienia w Wadowicach , a nie plątanie się po Krakowie w poszukiwaniu punktu który by ich zaszczepił . Za właściwą organizację pracy służb medycznych odpowiada Starosta ale również władze gminne i tu trzeba stwierdzić , że nie tylko zawiedli , ale wykazali się całkowitym brakiem chęci aby ten problem rozwiązać . Do tych wszystkich żalów dodam , że w Przychodni w Wadowicach od czasu gdy zmarła panie doktor Smolec , nieczynna jest poradnia endokrynologicz na , bo dyrekcja nie potrafi zatrudnić lekarza specjalisty . Jest to skandal , wszystkie osoby chore nie mają zapewnionej żadnej opieki w Wadowicach i rejestratorki odprawiają wszystkich z tymi problemami z kwitkiem . / szukajcie sobie prywatnie ?
Cytować
+25 #31 Gościu 2021-04-22 12:28
Od 1989 roku służba zdrowia to dno. Ludzie chcieli kapitalizmu a służba zdrowia-nawet nie wiadomo w jakim systemie ją zkatalagować. Miały być kasy chorych a wprowadzili podatek na ubezpieczenie zdrowotne który płacą jedynie Ci którzy nie oszukują i się uczciwie rozliczają. Reszta udaje, że płaci a ci tak zwani celebryci mający umowy o dzieło albo nie płacą a jak płacą to najniższe stawki a leczą się na saszerów. Covid 19 to wszystko obnażył. Etyka lekarzy też budzi wiele zastrzeżeń. Porównując lekarzy z czasów PRL-u a dzisiejszych to niebo a ziemia, choć są wyjątki. Widać to po ofiarach śmiertelnych podawanych codziennie w statystyce covidowej, number one na świecie. Brak leczenia na poziomie POZ, brak kontaktu z pacjentem i potem zwalanie na pacjentów że za późno zgłaszają się do szpitala. A jak mają się zgłosić jak są w kwarantannie a pogotowie nie przyjedzie jak saturacje masz >90, lekarz też nie przyjedzie , nie zbada niewdroży leków które zrobią przełom w walce z covidem(sterydy ). Gdybym sam się nie leczył tak jak leczą na saszerów w szpitalu MSWiA tony mnie już nie było, a w najlepszym wypadku wylądował byka uszkodzonymi płucami pod respiratorem.
Cytować
-17 #32 yanek 2021-04-22 13:04
nic babie nie pasuje, ale jak będą wybory to pewnie na pis zagłosuje...
takich mamy wyborców
Cytować
-7 #33 PoPO 2021-04-22 18:30
Baba jak nie ma co robić to niech razem z osłem Sową zmówi litanię do drzewa.
Cytować
0 #34 edek 2021-04-23 08:36
Napiszcie lepiej o remoncie lwowskiej i o tym co dzieje się ze starą kostką brukową z chodników na miejscu której układana jest nowa. Czy miasto jest stać na taką rozrzutność. Łatwo się wydaje publiczne nieswoje pieniądze Panie Kaliński. Żaden z Pana burmistrz tylko marnotrawca majątku miasta ! ! !
Cytować
+14 #35 berek 2021-04-23 09:13
@ emeryt
Endokrynolog prywatnie za wizytę kasuje min.150 zł ,NFZ za wizytę płaci ok.30 zł .Stad ciężko znaleźć endokrynologa.K iedyś w całym województwie dolnośląskim nie było czynnej poradni NFZ bo nie było chętnego do pracy.
Cytować
+3 #36 srebniki 2021-05-02 15:08
wierzycie jeszcze tym krętaczą pisowcom?,zaraz będą wam wciskac kity o nowym ładzie!won złodzieją obajtkom z pisu!zadłużają Polskę 1,5bln zł,myślicie jak pinokio wam ładnie będzie głupoty opowiadał to jest wszystko super...pisowcy rozliczymy Was!
Cytować
Dodaj komentarz

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.