Po dramatycznych wydarzeniach w okolicach Pańskiej Góry, podczas których 39-latek zaatakował nożem 2
Burmistrz  napisał pismo do posłów. Chce stanowczych działań w sprawie motocyklistów w lasach

Po dramatycznych wydarzeniach w okolicach Pańskiej Góry, podczas których 39-latek zaatakował nożem 21-letniego motocyklistę, burmistrz Andrychowa Tomasz Zak skierował do posłów z naszego regionu pismo, w którym domaga się stanowczych działań w kierunku zaostrzenia przepisów odnośnie motocyklistów w lasach.

Po niedzielnych (22.11) dramatycznych wydarzeniach w okolicach Pańskiej Góry w Andrychowie, w których, 39-letni mężczyzna ugodził nożem 21-letniego motocyklistę, burmistrz Andrychowa Tomasz Żak skierował do posłów z naszego regionu pismo domagając się działań w kierunku zmiany prawa w kierunku zaostrzenia przepisów dotyczących poruszania się motocyklistów i kierowców quadów po terenach leśnych.

Zobacz: Nożownik zaatakował motocyklistę na Pańskiej Górze
Zobacz: Atak nożownika na Pańskiej Górze. Dramatyczna relacja motocyklistów
Poszkodowany przez nożownika motocyklista zabrał głos. To znany zawodnik enduro
Nożownik z Pańskiej Góry działał w obronie własnej?

Jako gmina z wielkim turystycznym potencjałem nie możemy pozostać bierni na ustawiczne łamanie prawa poprzez zakłócanie ciszy i spokoju, niszczenie terenów leśnych – napisał burmistrz Tomasz Żak.

Włodarz chce, aby jednoznacznie określony zostały przepisy dotyczące kierowców motocykli poruszających po lasach, rejestracji tych pojazdów, tak, aby służby miały większe możliwości w zakresie egzekwowania prawa.

Pismo otrzymali posłowie Marek Polak, Marek Sowa, Filip Kaczyński, Ewa Filipiak oraz Dorota Niedziela. Poniżej jego treść:

 

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+32 #1 bezprzebaczenia 2020-11-25 10:28
Nie jestem w pańskim fan klubie ale w tym temacie popieram Pana :
1000/1000 %
Cytować
+27 #2 Zladecyzja 2020-11-25 10:31
Wysyłanie pisma do Filipiak mija się z celem. Ta kobieta nic nie robić tylko naciska guzik w sejmie
Cytować
+29 #3 3xK 2020-11-25 11:08
Jak najbardziej popieram. To jak wyglądają rozjeżdżone lasy i nieużytki, to coś karygodnego. Są takie miejsca w których warkot silników nie milknie od piątku do niedzieli i należy z tym coś zrobić. Ewidentnie policja i lasy państwowe nie robią nic w ty zakresie lub robią zdecydowanie za mało.

PS. Chcesz jeździć, to kup kawał ziemi i rób z nią co chcesz.
Cytować
+7 #4 hjhkjkkl 2020-11-25 11:50
Cytuję Zladecyzja:
Wysyłanie pisma do Filipiak mija się z celem. Ta kobieta nic nie robić tylko naciska guzik w sejmie

Wybór na posła panią Filipiak już był w ogóle bez sensu !!!
Cytować
+17 #5 Der 2020-11-25 12:04
Jeszcze jakby zrobili porzadek z tymi debilami na skuterach którzy szaleją na jeziorze mucharskim to by było git.
Cytować
-2 #6 Tomasz Mis 2020-11-25 12:40
I jeszcze te debile z silnikami na plecach co pomoim niebie pierdzą !
Cytować
+8 #7 jedraszewski 2020-11-25 14:21
Der Masz racje!Popieram
Cytować
+7 #8 Spacerowicz 2020-11-25 15:04
Cytuję 3xK:
Jak najbardziej popieram. To jak wyglądają rozjeżdżone lasy i nieużytki, to coś karygodnego. Są takie miejsca w których warkot silników nie milknie od piątku do niedzieli i należy z tym coś zrobić. Ewidentnie policja i lasy państwowe nie robią nic w ty zakresie lub robią zdecydowanie za mało.

PS. Chcesz jeździć, to kup kawał ziemi i rób z nią co chcesz.

Zgadzam się z Tobą lecz nie można bezpośrednio winić Policji i lLasów Państwowych za bierność gdyż nie mają środków i sprzętu do walki z tym procederem, no niestety pieszo po lesie nie złapią motocykla A strzelać nie wolno. Trzeba intereencji w Warszawie i niech się zajmą najpierw zakupem odpowiedniego sprzętu
Cytować
+5 #9 Ponikwianin 2020-11-25 17:50
Jeżeli Policja jeździ po stokach narciarskich to dlaczego nie może jeździć po naszym Beskidzie i patrolować szlaków i wsi . Wiem że to narazie jest niemożliwe wszystko przed nami.
Cytować
-6 #10 Endurowiec 2020-11-25 20:10
Ludzie zastanówcie się nad swoim "widzimisie" wy łazić zrywać i deptać możecie to dlaczego chcecie ograniczać innym spełnianie się w taki czy inny sposób...Ci co latają po niebie na motolotniach mogą uzyskać na to zezwolenie(osob iście mnie też wkurzają, pomimo tego, że lubię dźwięk dwusuwa), a dla pasjonata enduro nie ma legalnej drogi... Ci co piszą o "motocrossowcac h" w lesie, nawet nie mają pojęcia z jakim sportem mają do czynienia. Motocross uprawia się na torze jeżdżąc w kółko, a ENDURO, choć podobne,(motocy kle podlegające rejestracji jak w przypadku pokrzywdzonego przez nożownika) ma zupełnie inna definicję, polecam zapoznać się z nią każdemu mądrali przed podaniem komentarzy ( panu p
Prezydentowi Wadowic też) . nasz kraj jest wyjątkowo utytułowany w tej dziedzinie, na pewno bardziej niż w innych dziedzinach motorsportu.
Gość ugodzony nożem przez porządnego obywatela, który urządził sobie polowanie na motocyklistów razem z nierozgarniętym leśniczym, który dobrze wiedział co tam robi i brał udział w obławie, swoją drogą też powinien dostać zarzuty. To było usiłowanie zabójstwa! kto dźga nożem w obronie własnej kogoś bez broni?
To jest obrona własna?
Cytować
-5 #11 Jeb@cPiS 2020-11-25 20:43
Co się dzieje w tym małym popierdolony kraju , chłopak został dźgnięty nożem , a gościu poszedł sobie na wolność bo niby obrona wslasna . Ten bandyta leśniczy i burmistrz to sobie lody chyba na zmianę robię . zakaz motorów do lasu a, nóż obowiązkowo.
Cytować
+2 #12 hmm 2020-11-26 00:13
no ktoś coś myśli
Ciekawe kiedy Wadowice wprowadzą zakaz wjazdu motorów na wyższych biegach
Bo nie niektórzy to czasem w mieście robią sobie tor i gazuja jak wiesniaki
Oczywiście łamiac prawo naruszając możliwą ilość głośności
Cytować
+6 #13 vuornb 2020-11-26 06:55
A mnie np denerwują ludzie którzy na wszystko narzekają. Mam nadzieję że wejdzie ta ustawa i narzekanie będzie nielegalne. Człowiek chce sobie wyjść na miasto i wszędzie tylko narzekanie słyszy. Tak właśnie brzmicie przeciwnicy motocykli. Najlepiej niech świat jest po waszej myśli, bo jak coś wam się nie podoba, to nikt nie ma prawa żeby mu się podobało. Jak ktoś ma pozwolenie na jazdę po czyimś polu, czy ma SWÓJ las, za który PŁACI podatki, to nic do tego wam krzykacze. Poglądy iście komunistyczne, zabronić wszystkiego. Wiecie co powiedział nasz pewien towarzysz, gdy wyszedł pomysł stworzenia w Polsce samochodu? Że Polacy to mają pracować a nie podróżować. Jesteście tej samej mentalności. Wasza jedyna przyjemność z życia to zabranianie ludziom posiadania hobby.
Cytować
+1 #14 endurowiec rowerowy 2020-11-26 15:42
Cytuję Endurowiec:
Ludzie zastanówcie się nad swoim "widzimisie" wy łazić zrywać i deptać możecie to dlaczego chcecie ograniczać innym spełnianie się w taki czy inny sposób...Ci co latają po niebie na motolotniach mogą uzyskać na to zezwolenie(osobiście mnie też wkurzają, pomimo tego, że lubię dźwięk dwusuwa), a dla pasjonata enduro nie ma legalnej drogi... Ci co piszą o "motocrossowcach" w lesie, nawet nie mają pojęcia z jakim sportem mają do czynienia. Motocross uprawia się na torze jeżdżąc w kółko, a ENDURO, choć podobne,(motocykle podlegające rejestracji jak w przypadku pokrzywdzonego przez nożownika) ma zupełnie inna definicję, polecam zapoznać się z nią każdemu mądrali przed podaniem komentarzy ( panu p
Prezydentowi Wadowic też) . nasz kraj jest wyjątkowo utytułowany w tej dziedzinie, na pewno bardziej niż w innych dziedzinach motorsportu.
Gość ugodzony nożem przez porządnego obywatela, który urządził sobie polowanie na motocyklistów razem z nierozgarniętym leśniczym, który dobrze wiedział co tam robi i brał udział w obławie, swoją drogą też powinien dostać zarzuty. To było usiłowanie zabójstwa! kto dźga nożem w obronie własnej kogoś bez broni?
To jest obrona własna?

Łamiesz przepisy, koniec kropka. Jak przepisy zezwolą na pierdzenie i dymienie spalinami w lasach nie ma problemu. Motolotnia jeszcze mnie w lesie nie potrąciła ani nie musiałem uciekać z drogi, a koledzy endurowcy tak. Tyle. Moją pasję strzelecką realizuję na strzelnicy. Kup las, załatw odpowiednie zgody i baw się.... Kto ci broni... Nie stać Cię? Uj mnie to obchodzi.
Cytować
-3 #15 weopgvbu 2020-11-27 08:08
Cytuję endurowiec rowerowy:
Cytuję Endurowiec:
Ludzie zastanówcie się nad swoim "widzimisie" wy łazić zrywać i deptać możecie to dlaczego chcecie ograniczać innym spełnianie się w taki czy inny sposób...Ci co latają po niebie na motolotniach mogą uzyskać na to zezwolenie(osobiście mnie też wkurzają, pomimo tego, że lubię dźwięk dwusuwa), a dla pasjonata enduro nie ma legalnej drogi... Ci co piszą o "motocrossowcach" w lesie, nawet nie mają pojęcia z jakim sportem mają do czynienia. Motocross uprawia się na torze jeżdżąc w kółko, a ENDURO, choć podobne,(motocykle podlegające rejestracji jak w przypadku pokrzywdzonego przez nożownika) ma zupełnie inna definicję, polecam zapoznać się z nią każdemu mądrali przed podaniem komentarzy ( panu p
Prezydentowi Wadowic też) . nasz kraj jest wyjątkowo utytułowany w tej dziedzinie, na pewno bardziej niż w innych dziedzinach motorsportu.
Gość ugodzony nożem przez porządnego obywatela, który urządził sobie polowanie na motocyklistów razem z nierozgarniętym leśniczym, który dobrze wiedział co tam robi i brał udział w obławie, swoją drogą też powinien dostać zarzuty. To było usiłowanie zabójstwa! kto dźga nożem w obronie własnej kogoś bez broni?
To jest obrona własna?

Łamiesz przepisy, koniec kropka. Jak przepisy zezwolą na pierdzenie i dymienie spalinami w lasach nie ma problemu. Motolotnia jeszcze mnie w lesie nie potrąciła ani nie musiałem uciekać z drogi, a koledzy endurowcy tak. Tyle. Moją pasję strzelecką realizuję na strzelnicy. Kup las, załatw odpowiednie zgody i baw się.... Kto ci broni... Nie stać Cię? Uj mnie to obchodzi.

A mi przeszkadza to że jeździsz na rowerze, jeszcze mi motolotnia na drogę nie wyskoczyła, ani nie musiałem uciekać przed nią z drogi, a rowerzysta tak. Dajesz się człowieku zniewolić w imię czyjegoś wymysłu. Tak, mam swój las, więc jakim prawem, jakiś urzędnik który jest moim pracownikiem, bo to ja daję mu pieniądze, ma mi mówić co mogę, a czego nie mogę robić na mojej własności. Jak pisałem wcześniej, iście komunistyczne podejście. Ludzie tacy jak ty dają sobie wmówić, że zakazy są potrzebne, a prawda jest zgoła inna. W praktyce każdy zakaz obowiązuje tylko osoby takie jak ja czy ty, osoby które tworzą prawo, mają je kompletnie gdzieś. Jak rząd zakaże Ci wychodzić z domu po 23, bo wtedy wzrasta ryzyko że zrobisz coś zakazanego, to będziesz się słuchał Owieczko?
Cytować
-2 #16 Dan 2020-11-27 08:25
Lasy państwowe to dobro ogólne narodu czyli nas. Państwo to My obywatele, każdy powinien mieć prawo wstępu czy wjazdu na pewnych zasadach oczywiście.Juic e
Cytować
+6 #17 rrhrwhr 2020-11-27 08:52
Cytuję Dan:
Lasy państwowe to dobro ogólne narodu czyli nas. Państwo to My obywatele, każdy powinien mieć prawo wstępu czy wjazdu na pewnych zasadach oczywiście.Juice

Skoro dobro ogólne narodu, to Panie Naród płać za mnie podatek za ten las.
Jeżeli chodzi o używanie to każdy chętny, każdy mówi Mi co Ja mam robić z moją własnością, ale gdy przychodzi do płacenia, nagle to MÓJ las i JA mam sobie za niego płacić.
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.