Burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski opublikował dwa filmy, w których mówi o dwóch poruszanych na spot
Nie będzie zakazu spalania węgla, będzie za to bus pod szpital dla mieszkańców

Burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski opublikował dwa filmy, w których mówi o dwóch poruszanych na spotkaniach z nim przez mieszkańców zagadnieniach: zakazie spalania węgla i dojazdu busów pod szpital powiatowy.  Zobaczcie.

Burmistrz Klinowski wyjaśnia, że uchwalona przez Sejmik Województwa Małopolskiego uchwała antysmogowa nie oznacza konieczności zaprzestania używania pieców na węgiel. Obowiązujące przepisy oznaczają za to konieczność wymiany posiadanych przez większość mieszkańców pieców - na te spełniające wysokie normy ekologiczne. Taka wymiana oznacza spore wydatki i podobno dlatego magistrat, kierowany przez włodarza, robi wszystko, aby mieszkańcy gminy Wadowice mogli skorzystać z dotacji na wymianę pieca i termomodernizację domu.

 

Jak informują urzędnicy, kilkaset osób już skorzystało z dopłat zorganizowanych przez gminę Wadowice, a następne kilkaset skorzysta w najbliższym czasie z kolejnych.

Burmistrz Mateusz Klinowski rozpoczął też cykl spotkań z mieszkańcami wiosek na temat programu “Czyste Powietrze”, który adresowany jest  do mieszkańców naszej gminy. Ten rządowy program umożliwia nie tylko dotację na wymianę pieca, ale również ocieplenie domu i wymianę stolarki okiennej. Jedno spotkanie odbyło się już w Choczni, we wtorek (30.10) odbędzie się w Stanisławiu Górnym, kolejne są planowane.

 

Osobną kwestie stanowi komunikacja gminna, a zwłaszcza bezpośredni dojazd pod szpital. Mieszkańcy miasta mają ją już zapewnioną, a od kilku miesięcy trwają prace nad uruchomieniem busów obsługujących miejscowości wiejskie, które zapewnią sprawny i szybki dojazd pod szpital wszystkim mieszkańcom. Projekt komunikacji gminnej rozwijany jest przy współpracy z gminami sąsiednimi - Andrychowem i Kalwarią.

Zobacz: Kalwaria chętna na wspólną komunikację z Wadowicami

Jak zapowiada Klinowski, komunikacja powinna być uruchomiona w połowie przyszłego roku - tyle potrwa organizacja przetargu i wyłonienie wykonawcy usługi.

 

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+81 #1 Anka 2018-10-30 13:11
No tak. Tyle lat mówić co innego a na 3 dni przed wyborami to przrkreslic i że względu na wynik wyborczy mówić co innego. To jest tak szczere jak to przebierańców się w kampanii w garnitur by później gości przyjmować w bojowkach. Straszne to.
-33 #2 g 2018-10-30 13:13
życzę powodzenia w niedzielę
-29 #3 JBB 2018-10-30 13:14
Lepsze to niż 500 plus!
+64 #4 wyborca 2018-10-30 13:16
Ależ to sztuczne. Nagrane na potrzeby kampanii czyli kiełbasa wyborcza. A jak było wcześniej wszyscy wiemy. Ja się nie dam nabrać na to słodzenie, i mam nadzieję że inni wyborcy też nie. 4 listopada głosuję na Bartosza Kalińskiego. On wzbudza moje zaufanie i nie robi teraz na szybkiego filmików pod publikę.
+70 #5 widz 2018-10-30 13:19
Klinowski...gdz ie ty byles wczesniej?Dupe plaszczyles przez 4 lata biorac za darmo kase a teraz obiecujesz na nastepne 4 lata...wez swoj rower,Calusowa i zdziwaczalą Łaski i wypad do Krakowa.Nam mieszkancom jest wstyd za takiego burmistrza.
-47 #6 na plus 2018-10-30 13:24
tylko Klinowski
+66 #7 Zyga 2018-10-30 13:26
Panie burmistrzu czas pana dobiega końca. Wystarczy mieszkańcom podziękować żę z panem wytrzymali. Czepia sìę pan starosty że nie pochodzi z Wadowic a pani całus też. Powodzenia w wyborach następnych na burmistrza Kluczborka.
+42 #8 Wyborca z Wadowic 2018-10-30 13:28
Myślę, że Klinowski na potrzeby kampanii wyparłby się własnej matki, by tylko wygrać.
+38 #9 mieszkaniec gminy 2018-10-30 13:28
Najgorsze jest to, że podobno zwolennicy Klinowszyzny meldują się czasowo w gminie Wadowice, by 4 listopada oddać głos na Klinowskiego. Ja nie wiem do czego jest jeszcze zdolny ten człowiek, ale ta perfidia, żądza władzy i pieniądza mnie przeraża. Czy my, wadowiczanie, damy radę wygrać z taką bezwzględnością ?
-14 #10 Misiek 2018-10-30 13:31
Cytuję wyborca:
Ależ to sztuczne. Nagrane na potrzeby kampanii czyli kiełbasa wyborcza. A jak było wcześniej wszyscy wiemy. Ja się nie dam nabrać na to słodzenie, i mam nadzieję że inni wyborcy też nie. 4 listopada głosuję na Bartosza Kalińskiego. On wzbudza moje zaufanie i nie robi teraz na szybkiego filmików pod publikę.


Sobota Arena Wadowice to pewnie planowane było od dawna.... :lol:
+78 #11 obietniceKlina 2018-10-30 13:33
podsumowanie
- mialo nie byc wody na Wysokiej - 7 dni przed BEDZIE
- mialo nie byc przystanku - 3 dni przed BEDZIE
- miala byc walka ze smogiem - na 3 dni przed wyborami NIE BEDZIE

Stolek sie paliiiiii - paaaaaarzy!!!!! !!
+35 #12 wyborca 2018-10-30 13:37
Cytuję Misiek:
Cytuję wyborca:
Ależ to sztuczne. Nagrane na potrzeby kampanii czyli kiełbasa wyborcza. A jak było wcześniej wszyscy wiemy. Ja się nie dam nabrać na to słodzenie, i mam nadzieję że inni wyborcy też nie. 4 listopada głosuję na Bartosza Kalińskiego. On wzbudza moje zaufanie i nie robi teraz na szybkiego filmików pod publikę.


Sobota Arena Wadowice to pewnie planowane było od dawna.... :lol:


Za 5 lat rozliczymy Pana Bartosza Kalińskiego, jak oczywiście wyborcy zdecydują, że to on będzie Burmistrzem Miasta i Gminy Wadowice. Teraz weryfikujemy obietnice przedwyborcze Klinowskiego z 2014r. Obietnic nie spełnił czyli rzuca słowa na wiatr. Ja się na to nie dam nabrać.
+60 #13 Chocznia górą 2018-10-30 13:43
Ten człowiek nie ma za grosz honoru. Jego kampania jest oparta na kłamstwie, kłamstwie i jeszcze raz kłamstwie. Wyborcy nie są głupi, czego dadzą wyraz w niedzielę. To będzie głosowanie za Kalińskim i przeciw Klinowskiemu!!!
+50 #14 z Nowej Komendy 2018-10-30 13:45
Klinowski spieprzaj dziadu.

Ja się pytam
1. na kogo głosowała w I turze nijaka Łaski ?
2. Komu nijaka Łaski wpłaciła na kampanię wyborczą 4 lata temu ?
3. Kto ukartował niby pobicie w urzędzie przez nijaką Łaski ?
4. Dlaczego nijaki Klinowski źle współpracuje z obecnym Rządem ?
5. Dlaczego nijaki Klinowski źle współpracuje z Kościołem ?
6. Dlaczego przez 4 lata Klinowski nie zrobił obwodnicy Wadowic, dlaczego blokuje BDI, dlaczego nie wyremontował dróg w Parku i samego Parku Miejskiego, dlaczego nie zrewitalizował Rynku i ul. Lwowskiej. Dlaczego nie ma porządnego dworca PKP i PKS. Dlaczego nie ma ronda turbinowego i nowego mostu na Skawie. Dlaczego są korki w Wadowicach większe niż w Andrychowie. Dlaczego nie było koncertów na rynku (poza jednym marnym).
Dlaczego źle współpracuje z druhami OSP .
Dlaczego nie przejazdu z ul. Bałysa do Al. Wolności ? Dlaczego Burmistrz nie sprzedał działki dla Spółdzielni Mieszkaniowej , która planowała budowę bloków Pod Skarpą?

To Rząd PIS-u daje ludziom kasę na akcję "Czyste powietrze". Wiem, że jak burmistrzem zostanie Kaliński to będzie lepsza współpraca z Rządem.
0 #15 Felix 2018-10-30 13:50
https://www.youtube.com/watch?v=jd3IBrM5-2A
+36 #16 Mieszkaniec wsi 2018-10-30 13:53
Jedynym gwarantem, że będą dopłaty dla gminy programu "Czyste Powietrze" jest Kaliński, program Pisu, z którym Klinowski nie chce mieć nic wspólnego.
+33 #17 Won z Klinowskim 2018-10-30 14:06
Won zklinowskim
+9 #18 Ada-kompromitacja 2018-10-30 14:07
Cytuję mieszkaniec gminy:
Najgorsze jest to, że podobno zwolennicy Klinowszyzny meldują się czasowo w gminie Wadowice, by 4 listopada oddać głos na Klinowskiego. Ja nie wiem do czego jest jeszcze zdolny ten człowiek, ale ta perfidia, żądza władzy i pieniądza mnie przeraża. Czy my, wadowiczanie, damy radę wygrać z taką bezwzględnością?


U MNIE JUŻ 20 osób z Suwałek:)
+2 #19 fakty 2018-10-30 14:15
ludzie byli przez długi okres bałamuceni że nie będą mili czym palić w piecach
-21 #20 bonifracy 2018-10-30 14:25
do 9 jesteś w wielkim błędzie , zazdrość ,albo masz coś za uszami że tak się boisz żeby nie wygrał.ja głosuję na obecnego burmistrza
-31 #21 fakty 2018-10-30 14:28
mało kto wie że ojciec starosty Zdzisław Kaliński został wybrany na radnego powiatowego i może być nowym starostą. Poustawiane jak nigdzie indziej
-9 #22 bonifracy 2018-10-30 14:31
dlaczego piszesz klinowszczyzny, dlaczego poniżasz? pytam się czy ty jesteś katolikiem? czy chodzisz do kościoła? ja nie chodzę ,nie poniżam cię ,
+30 #23 ABC 2018-10-30 14:33
Cytuję fakty:
mało kto wie że ojciec starosty Zdzisław Kaliński został wybrany na radnego powiatowego i może być nowym starostą. Poustawiane jak nigdzie indziej


Oglądałeś wczoraj live na fb Starosty że jasno zostało zadeklarowane że nie będzie. Więc nie produkuj fałszywych informacji !!!
-27 #24 Andrzej 2018-10-30 14:35
Głosujcie młodzi mieszkańcy na kogo chcecie ale bilecie odpowiedzialnoś ć za swoją decyzje .
Już to jest trzeci burmistrz w moim życiu i widzę porażka pierwszy brak kliki zaczyna być normalność a nie budowania bez pomysłu na przeszłość jak sławetna obwodnica która jest o 50 lat do tylu a budowała tą obwodnice Pani burmistrz Filipiak z PiS a Pan Ksliński takie same ma plany więc wybór nalży do Was .
Napiszcie swój wybór na kartce odważnie i Powiśle w domu byłem za Panem Kalińskim i wiem że będzie dobrze i dalej będziemy w Europie co mam wątpliwości bo oto chodzi
Zachęcam do głosowanie
Wszystkich mieszkańców Wadowic
Andrzej
-13 #25 AMADEUSZ 2018-10-30 14:42
do 6- wypad to ty zrób bo pewnie jesteś przyszywanym wadowiczaninem ,ja rodowity wadowiczanin mieszkam tu 75 lat,i jestem dumny z obecnego burmistrza, nareszcie jest ktoś uczciwy,wykszta łcony, mądry i chętny do roboty nie pracy.gdyby jeżdził mercedesem też byłoby żle,tylko warszawka może rozbijać się limuzynami
+32 #26 Mój Głos 2018-10-30 14:43
Precz z Klinowskim !!! Tak walczył z układami że gdzie patrzymy tam ludzie Klinowskiego:

Opowiedz nam o remoncie parku doktorze prawa - Czy tak maja wyglądać przetargi ??? Myślisz ze ludzie są głupi ???

Klinowski to symbol KITU i OBŁUDY. Jeszcze jakiś czas temu nasyłał straż miejską, a dziś opowiada bajki ten człowiek niema za grosz honoru !!!

Nie zrobił nic w 4 lata, a dziś mówi że wszystko jest możliwe HAHAHAHAHAHHA :D :D :D

PRECZ Z BAJKAMI DR. KLINOWSKIEGO !!!
-18 #27 Ada to nie wypada 2018-10-30 15:00
Park szykuje się na piękny. Wreszcie coś dla ludzi, a nie tylko przystań Victoria.
Przez cały czas rządów Filpi.. nie było nic ciekawego w parku. Teraz naprawdę będzie gdzie wyjść - ma być kawiarnia, ma być lodowisko...

Ludzi chcecie znowu powrotu układu i to jeszcze z Adą w grupie.

Ludzie bez kręgosłupa moralnego nie są godni zaufania. Chcecie takich nieudaczników, których jedynym sukcesem jest polityka?

Mateusz jest dobrym włodarzem Wadowic- jest czysto, jest porządek z busami - było naprawdę syfnie, jest bus darmowy, są super koncerty - a kiedyś to tylko katolickie wycie i orkiestra - z szacunkiem do orkiestry, ale młodzi wolą Brodkę, były Foodtracki - młodym się to bardzo podobało - mi też, a młody nie jestem, a najważniejsze w urzędzie było grzecznie wobec petentów, a mnie za poprzedniej władzy grożono straż miejską - wyszedłem i dopiero Wojewoda przyznał mi rację, ale jak grzecznie z architektem byłem w urzędzie to spadaj...
Teraz było inaczej. Petent jest ważny.

Pozyskanie 90 mln to jest nic? Ludzie powiedzcie mi kim z wykształcenia jest ten Kaliński, bo jestem ciekawy - ale serio. Ktoś z jego wyborców mógłby mi napisać?
-22 #28 bulbon 2018-10-30 15:00
A ja na Klina głosuję, bo przecież chyba by mi ręka uschła jakbym na Pisuara zagłosował.
-17 #29 Ada to nie wypada 2018-10-30 15:02
Kim jest z wykształcenia Pan Kaliński?
-31 #30 Pati 2018-10-30 15:04
Ide głosować na Klinowskiego !
-19 #31 Ada to nie wypada 2018-10-30 15:05
Cytuję fakty:
mało kto wie że ojciec starosty Zdzisław Kaliński został wybrany na radnego powiatowego i może być nowym starostą. Poustawiane jak nigdzie indziej


To jest tragedia. Ja nie wiem czy polityk to zawód rodzinny?
Przecież to jest patologia. A z innej beczki ma skończone 65? to nie wiem, jak ma nami rządzić, jakby w sądzie nie mógł pracować:)
+27 #32 ParadoxKlamcy 2018-10-30 15:10
"Mateusz jest dobrym włodarzem Wadowic- jest czysto, jest porządek z busami"

NO K****A faktcznie problem porzadek z jednym busem zrobic. mam mu za to kwiaty przyniesc?

rzadam odejscia tego czlowieka od wladzy!!!

Paradoks klamcy:
https://www.youtube.com/watch?v=CRrHiiQ9okM
-23 #33 Ada to nie wypada 2018-10-30 15:10
GŁOSUJMY NA MŁODOŚĆ

GŁOSUJMY NA RÓWNOWAGĘ, ABY W WADOWICACH NIE RZĄDZIŁ TYLKO KLER

GŁOSUJMY NA NOWOCZESNOŚĆ

NA KLINOWSKIEGO
+32 #34 On 2018-10-30 15:11
Cytuję obietniceKlina:
podsumowanie
- mialo nie byc wody na Wysokiej - 7 dni przed BEDZIE
- mialo nie byc przystanku - 3 dni przed BEDZIE
- miala byc walka ze smogiem - na 3 dni przed wyborami NIE BEDZIE

Stolek sie paliiiiii - paaaaaarzy!!!!!!!



Jutro nam obieca dostęp do morza :D :D :D

Razem z Ewitą zasługuje na oskara za najlepszą pierwszoplanową rolę w produkcji ŚCIEMA I KIT
-21 #35 Ada to nie wypada 2018-10-30 15:18
Sprawdziłem - Frycz - no to nie Uniewersytet Jagielloński tylko prywatna uczelnia za kasę. Słabo
+25 #36 Video 2018-10-30 15:22
Jak ściemnia Klinowski - dobrze że to ktoś nagrał:

youtube.com/watch?v=2dz3oX3LyO8&t=10s

Tyle są wart jego słowa o paleniu itd.: ten człowiek nie ma za grosz honoru. Co komu jeszcze On naobiecywał ???
-19 #37 AMADEUSZ 2018-10-30 15:26
cieszymy się że park będzie tak odmłodzony,inny ,nareszcie można będzie tam spedzać wolny czas a nie na rynku na pasie startowym
+14 #38 DO AMADEUSZ 2018-10-30 15:35
Cytuję AMADEUSZ:
cieszymy się że park będzie tak odmłodzony,inny ,nareszcie można będzie tam spedzać wolny czas a nie na rynku na pasie startowym


Za park to Klinowski z ekipą zostanie rozliczony, bo przetarg to jeden wielki....

Myślisz że dlaczego słyszymy tu takie wycie i zaklinanie rzeczywistości.
+1 #39 Bieda 2018-10-30 15:48
Cytuję Ada to nie wypada:
Kim jest z wykształcenia Pan Kaliński?


Pan Kaliński w swoim dorobku edukacyjnym ma ukończoną szkołę w Radoczy oraz studia magisterskie z politologii na Fryczu (prywatna uczelnia o renomie "Kup Sobie Wyskztałcenie") . Informację pochodzą z jego strony, na której oprócz wizerunku kandydata na tle okolicznych kościołów, nie ma w sumie nic...
+28 #40 Misiek 2018-10-30 15:49
Klinowski już kombinuje zostało mu 3 dni i wypad z Wadowic.Oszuści e!!!
+14 #41 MAKS 2018-10-30 15:59
No proszę,dopiero się obudził?Refleks słonia!
-11 #42 CBŚ 2018-10-30 16:22
Cytuję Bieda:
Cytuję Ada to nie wypada:
Kim jest z wykształcenia Pan Kaliński?


Pan Kaliński w swoim dorobku edukacyjnym ma ukończoną szkołę w Radoczy oraz studia magisterskie z politologii na Fryczu (prywatna uczelnia o renomie "Kup Sobie Wyskztałcenie"). Informację pochodzą z jego strony, na której oprócz wizerunku kandydata na tle okolicznych kościołów, nie ma w sumie nic...

I tu masz chłopie proces o pomówienie!
-9 #43 waldi 2018-10-30 16:28
Tylko Klinowski. Ogladałem wywiad "debate" kalińskiego i powiem że dno
-19 #44 Andrzej 2018-10-30 16:34
W Brzeszczcg i Oświęcimiu już pokazali PiS gdzie jest jego miejsce Terazliczę na Wadowice .
Głosujcie za Panem Klinowskim a jest szansa pozostania w Unii Europejskiej może to śmieszne ale tak samo było w Anglii a teraz żałują tej decyzji.Żebyśmy tego nie żałowali.A zwłaszcza młodzi mieszkańcy Wadowic . Nie dajmy się aby okolica wibierała nam burmistrza tam nie głosują młodzi .
Pozdrawiam
Andrzej
+22 #45 Robt 2018-10-30 16:40
Trochę spóźnione te obiecanki cacanki panie Klinowski.
-3 #46 Mieszkam koło parku 2018-10-30 16:45
Cytuję DO AMADEUSZ:
Cytuję AMADEUSZ:
cieszymy się że park będzie tak odmłodzony,inny ,nareszcie można będzie tam spedzać wolny czas a nie na rynku na pasie startowym


Za park to Klinowski z ekipą zostanie rozliczony, bo przetarg to jeden wielki....

Myślisz że dlaczego słyszymy tu takie wycie i zaklinanie rzeczywistości.


Ale park teraz będzie naprawdę ładny, a za F naprawdę była tylko Viktoria. Sorki, ale teraz to wypas- przejdźcie się i zobaczcie.

Za F zdecydowano o budowie socjalnego bloku koło parku- wiecie co mieszkańcy mówili, że nie tu, że będzie źle. Wiecie jak jest- patologia, alkohol, butelki rozbite, w weekendy policja... takie rządzenie za F
-3 #47 Ada to nie wypada 2018-10-30 16:48
Cytuję CBŚ:
Cytuję Bieda:
Cytuję Ada to nie wypada:
Kim jest z wykształcenia Pan Kaliński?


Pan Kaliński w swoim dorobku edukacyjnym ma ukończoną szkołę w Radoczy oraz studia magisterskie z politologii na Fryczu (prywatna uczelnia o renomie "Kup Sobie Wyskztałcenie"). Informację pochodzą z jego strony, na której oprócz wizerunku kandydata na tle okolicznych kościołów, nie ma w sumie nic...

I tu masz chłopie proces o pomówienie!



ALE FRYCZ JEST UZNAWANY ZA UCZELNIĘ TYLU KUP SOBIE WYKSZTAŁCENIE
+20 #48 jack 2018-10-30 16:50
A ja przypomniałem sobie jak pisaliście o naszym budynku dworca PKP w WADOWICACH miała go przejąć gmina. W Brzeżnicy się dało a u nas tylko wizualizacja i na tym się skończyło a miało być tak pięknie a skończyło się jak zwykle i cisza.
-16 #49 Krytycznym okiem 2018-10-30 16:55
Wszystkie dosłownie wszystkie komentarze popierające obecnego burmistrza, negujące konkurenta lub sugerujące aby samemu sprawdzać podawane przez kandydatów informacje są oceniane na minus... natomiast popierające wPISy za zmianą są bardzo plusowane, dziwne patrząc na to że obecny burmistrz to poparcie jednak ma bardzo duże...
Czekam na oceny tego kom ^^
+6 #50 Mieszkańcy miasta 2018-10-30 16:58
Cytuję Mieszkam koło parku:
Cytuję DO AMADEUSZ:
Cytuję AMADEUSZ:
cieszymy się że park będzie tak odmłodzony,inny ,nareszcie można będzie tam spedzać wolny czas a nie na rynku na pasie startowym


Za park to Klinowski z ekipą zostanie rozliczony, bo przetarg to jeden wielki....

Myślisz że dlaczego słyszymy tu takie wycie i zaklinanie rzeczywistości.


Ale park teraz będzie naprawdę ładny, a za F naprawdę była tylko Viktoria. Sorki, ale teraz to wypas- przejdźcie się i zobaczcie.

Za F zdecydowano o budowie socjalnego bloku koło parku- wiecie co mieszkańcy mówili, że nie tu, że będzie źle. Wiecie jak jest- patologia, alkohol, butelki rozbite, w weekendy policja... takie rządzenie za F



Poprzednią kampanię Klinowskiego finansuje najwyższą kwotą Maria Głuch, a potem przetarg na renowację parku wygrywa firma KRISBUD pana Krzysztofa Głuch + kwota przetargu najwyższa ze wszystkich i koszty renowacji parku wyższe o 5 mln zł - MOŻNA SAMODZIELNIE SPRAWDZIĆ w Google wszystkie podane fakty w 10 sekund wpisując Klinowski Maria Głuch oraz Krisbud z Trzebini.

1. Gdzie jest ekstra 5 mln zł ???
2. Sponsor Klinowskiego i wykonawca te same nazwiska i obszary


Człowieku komu Ty ten kit ciśniesz ... myślisz że ludzie w Wadowicach nie wiedzą co tam się wyprawia
-16 #51 do pana kalińskiego 2018-10-30 17:00
Ja mam pytanie do starosty, jak po norwesku będzie "ośmiornica" ?
+11 #52 Opinia 2018-10-30 17:01
Cytuję Krytycznym okiem:
Wszystkie dosłownie wszystkie komentarze popierające obecnego burmistrza, negujące konkurenta lub sugerujące aby samemu sprawdzać podawane przez kandydatów informacje są oceniane na minus... natomiast popierające wPISy za zmianą są bardzo plusowane, dziwne patrząc na to że obecny burmistrz to poparcie jednak ma bardzo duże...
Czekam na oceny tego kom ^^


Klinowskiego poparcie jest jak domek z pasku - rozpada się w błyskawicznym tempie bo ludzie widzą jaką obłudę prezentuje, gdzie był przez 4 lata co zrobił dla miasta WIELKIE NIC
-3 #53 xdxd 2018-10-30 17:01
"blekksprut" a łódzka ośmiornica to nie wiem :D :D :D
No ogólnie to Wadowice się muszą obudzić i zagłosować na Klinowskiego
-5 #54 wojo 2018-10-30 17:02
:lol dowaliliście hehehe
Zresztą wszyscy wiedzą żejedynym kandydatem na burmistrza jest Klinowski. Po cholere Wadowice mają znowu być częścią układu jak za pani filipiak...
-4 #55 wojo 2018-10-30 17:04
i powiem wam jeszcze że jak zobaczyłem konferencję albo raczej "debatę" z mieszkańcami to umierałem ze śmiechu. Zenada. Ja oddam swój głos na nieumoczonego polityka czyli pana Klinowskiego
-7 #56 zdzisław barańczak 2018-10-30 17:05
Jak można głosować na człowieka z rodzinki ?
MAFIA, jedna mafia. Dlatego będę głosował na pana MAteusza Klinowskiego
-6 #57 weronika 2018-10-30 17:06
Tylko Klinowski, nie widze innej opcji
-8 #58 Monika Wado 2018-10-30 17:07
Mateusz Klinowski to człowiek od zawsze związany z naszym miastem. A Kaliński ? skąd on jest? mieszka na wiosce, nie zna problemów miasta. porażka i Więcej niech obiecuje XDDDD
-12 #59 minusujcie 2018-10-30 17:09
Minusujcie dalej, pokazujecie jak bardzo kaliński was kupił. ile wam płaci za minusowanie? poracha
-5 #60 Wiktor Z 2018-10-30 17:10
Kaliński musi odejść z polityki, trzeba zastępować ludzi z układu - rzetelnymi i prawdziwymi politykami jak Klinowski
-11 #61 hahaha 2018-10-30 17:11
Moje imie wyraża jak bardzo śmieszne jest minusowanie komentarzy przez ludzi najprawdopodobn iej z wadowice24 - żal dupe ściska
+8 #62 wyborca 2018-10-30 17:11
Cytuję wojo:
:lol dowaliliście hehehe
Zresztą wszyscy wiedzą żejedynym kandydatem na burmistrza jest Klinowski. Po cholere Wadowice mają znowu być częścią układu jak za pani filipiak...

Przestań powtarzać slogany swojego guru bo to jest już nudne. Przyjrzyj się lepiej układom jakie są teraz w urzędzie i w jego spółkach.
-7 #63 Krytycznym okiem 2018-10-30 17:12
Obecnie nie ma lepszego wyboru i trzeba zagłosować na Pana Klinowskiego, no chyba że ludzie chcą rzeczywiscie zmian- na gorsze...
+1 #64 Mirek 2018-10-30 17:14
Cytuję wyborca:
Cytuję wojo:
:lol dowaliliście hehehe
Zresztą wszyscy wiedzą żejedynym kandydatem na burmistrza jest Klinowski. Po cholere Wadowice mają znowu być częścią układu jak za pani filipiak...

Przestań powtarzać slogany swojego guru bo to jest już nudne. Przyjrzyj się lepiej układom jakie są teraz w urzędzie i w jego spółkach.


Jaja sobie robisz? jedyny układ jaki widać w Wadowicach to "rodzinka na swoim" Po co głosowaliście na takich ludzi jak p. Kaczyńska ? obudźcie się wadowice błagam
-2 #65 Dru65 2018-10-30 17:14
Tylko Klinowski
+1 #66 Zbysiu Zbych 2018-10-30 17:15
Panie kaliński, panu już dziękujemy
-2 #67 Wera87 2018-10-30 17:16
Cytuję Dru65:
Tylko Klinowski

Zgadzam się w 100%
0 #68 Grażka 2018-10-30 17:17
Amagad :eek: serio Wadowice wolą kalińskiego? To nie do wiary
-1 #69 bóbr66 2018-10-30 17:18
Cytuję do pana kalińskiego:
Ja mam pytanie do starosty, jak po norwesku będzie "ośmiornica" ?


No rozwaliłeś system hahahahaha
+2 #70 Dejf44 2018-10-30 17:21
serio dalej chcecie żeby było jak za filipiakowej?
+17 #71 Mix 2018-10-30 17:22
4 Listopada Klinowskiemu i jego ekipie dajemy czerwoną kartkę - TO KONIEC tego cyrku
+9 #72 Do Dejf44 2018-10-30 17:25
Cytuję Dejf44:
serio dalej chcecie żeby było jak za filipiakowej?


Filipiakowej już dawno niema jest posłem na sejm - widziałeś gdzieś Filipiakową w działaniach w starostwie bo ja nie wiec nie opowiadaj bzdur !

Cytuję Mix:
4 Listopada Klinowskiemu i jego ekipie dajemy czerwoną kartkę - TO KONIEC tego cyrku


O TAK
+2 #73 piotr daniel 2018-10-30 17:32
Cytuję Do Dejf44:
Cytuję Dejf44:
serio dalej chcecie żeby było jak za filipiakowej?


Filipiakowej już dawno niema jest posłem na sejm - widziałeś gdzieś Filipiakową w działaniach w starostwie bo ja nie wiec nie opowiadaj bzdur !

Cytuję Mix:
4 Listopada Klinowskiemu i jego ekipie dajemy czerwoną kartkę - TO KONIEC tego cyrku


O TAK



Płaski ty już skończ minusować i komentować. Wracaj na swój smieszny portalik
-6 #74 krystian 2018-10-30 17:33
serio oddajmy swój głos na Klinowskiego, ja swój oddam
-9 #75 kapi88 2018-10-30 17:35
w tych komentarzach to minusuje tylko jedna osoba. serio. znam ją... taki tam pion z wado24
-3 #76 sobota 2018-10-30 17:37
https://www.youtube.com/watch?v=6spvQJ6iZeA

tyle w temacie... Nie pozwólnie żeby tak znowu było w wWadowicach jak za pani poseł filipiak. Wybierzmy Klinowskiego
-7 #77 Henrykmalarz 2018-10-30 17:38
Cytuję sobota:
https://www.youtube.com/watch?v=6spvQJ6iZeA

tyle w temacie... Nie pozwólnie żeby tak znowu było w wWadowicach jak za pani poseł filipiak. Wybierzmy Klinowskiego


zgadzam się z Tobą
+5 #78 wyborca 2018-10-30 17:41
Cytuję Krytycznym okiem:
Pan Kaliński musi wygrać!!!!
Ale to nie znaczy że Klinowski nie byłby lepszym burmistrzem.

Przecież wiemy jakim jest Burmistrzem Klinowski- złym. Teraz stawiamy na Kalińskiego. Myślę że będzie lepszym burmistrzem od Klinowskiego.
-15 #79 Mieszkaniec Gminy 2018-10-30 17:41
Cytuję Wyborca z Wadowic:
Myślę, że Klinowski na potrzeby kampanii wyparłby się własnej matki, by tylko wygrać.

Na szczęście nie musi brać przykładu z Bartusia, który przed kamerami wypiera się własnego tatusia, a pod stołem i tak zrobi swoje. Czy Kocicho z Filipiak już mu przygotowali zestaw uchwał na całą kampanię?
-18 #80 wybraniec 2018-10-30 17:41
wybierzmy mądrze. wybierzmy Klinowskiego
-18 #81 ośmiorniczka 2018-10-30 17:42
a ja tam lubie kalińskiego i to że to mój chłopak :D
-11 #82 Bogdan57 2018-10-30 17:43
Proszę państwa, ja nie moge uwierzyć w to że tylu ludzi oddało swój głos nastarostę. To jest niedorzeczne! Trzeba wybrać rozwój dla Wadowic- Pana Klinowskiego
-5 #83 Danielxx 2018-10-30 17:44
Cytuję ośmiorniczka:
a ja tam lubie kalińskiego i to że to mój chłopak :D


:D :D :D :D :D :D :D :D
-7 #84 Norwego 2018-10-30 17:46
O norwegu który jest poszukiwany listem gończym tez nie wiecie?
Wybierzmy Klinowskiego
-8 #85 Monikk 2018-10-30 17:47
Ciekawym kto z PiS tak minusuje komentarze popierającego p Mateusza Klinowskiego.
0 #86 ofiko 2018-10-30 17:48
Cytuję Danielxx:
Cytuję ośmiorniczka:
a ja tam lubie kalińskiego i to że to mój chłopak :D


:D :D :D :D :D :D :D :D


Leże na ziemi i się turlam ze śmiechu :D
+15 #87 wyborca 2018-10-30 18:00
Cytuję Bogdan57:
Proszę państwa, ja nie moge uwierzyć w to że tylu ludzi oddało swój głos nastarostę. To jest niedorzeczne! Trzeba wybrać rozwój dla Wadowic- Pana Klinowskiego

Niedorzeczna była cała kadencja Klinowskiego więc jemu już dziękujemy,a właściwie on powinien podziękować nam, że daliśmy mu tak dużo czasu na zrealizowanie swoich obietnic przedwyborczych , a i tak go nie wykorzystał bo ich nie spełnił.
-8 #88 Masakrator 2018-10-30 18:03
Ludzie obudźcie świadomość.. Chcecie przestoju rozwoju Gminy? Pomyślcie nim zaznaczycie krzyżyk przy nie właściwym nazwisku. Zobaczcie ile Klinowski zrobił przez te 4 lata, mało? Zagłosujcie lepiej na osobę która już ma doświadczenie i wszystko zaplanowane na kolejne 5 lat, a nie człowieka, który przez kolejne 5 lat będzie wycofywał wszystko i próbował stworzyć od nowa.. Zajmie mu to pewnie hmm 14 lat? I tak nie zdoła tak rozwinąć gminy jak robi/zrobił to klinowski. Trzeba dać mu jeszcze czas nic nie da zrobić się od razu.. Kalinski zrobi? Zobaczymy po 4 latach będziecie mieć dużo gorsze zdanie o nim niż o Klinie zobaczycie..
+4 #89 Do Masakrator 2018-10-30 18:16
Cytuję Masakrator:
Ludzie obudźcie świadomość.. Chcecie przestoju rozwoju Gminy? Pomyślcie nim zaznaczycie krzyżyk przy nie właściwym nazwisku. Zobaczcie ile Klinowski zrobił przez te 4 lata, mało? Zagłosujcie lepiej na osobę która już ma doświadczenie i wszystko zaplanowane na kolejne 5 lat, a nie człowieka, który przez kolejne 5 lat będzie wycofywał wszystko i próbował stworzyć od nowa.. Zajmie mu to pewnie hmm 14 lat? I tak nie zdoła tak rozwinąć gminy jak robi/zrobił to klinowski. Trzeba dać mu jeszcze czas nic nie da zrobić się od razu.. Kalinski zrobi? Zobaczymy po 4 latach będziecie mieć dużo gorsze zdanie o nim niż o Klinie zobaczycie..



Masakrator :D :D :D

Co to jakieś bojówki Klinowskiego :D

Weź się chłopie nie ośmieszaj. Jak on jednego busa ma i jeszcze koło odpada :D :D :D Gość niech się lepiej zajmie składaniem palet.
+13 #90 Do Klina 2018-10-30 18:20
Kolejne oszustwo w jego wykonaniu. Wymieniłem piec z węglowego na gazowy i do dziś nie dostałem ani złotówki bo podobno nie było pieniędzy. Nie wierzcie ludzie temu oszustowi który kiedyś powiedział publicznie że nie będzie zatrudniał znajomych i co? zobaczcie sami jak kolesie siedzą na stołeczkach. Oszust i tyle.
-7 #91 księżna Katja 2018-10-30 18:24
Czysty populizm, nowa odsłona kampanii Mateusza Klinowskiego, zwrot o 180 stopni, obiecać wszystko.
Żaden z kandydatów, ani Kaliński ani Klinowski nie gwarantują szacunku dla mieszkańców.
Żaden z nich mnie nie przekonuje jednak z jednego tylko powodu popieram Mateusza Klinowskiego. Mateusz Klinowski jest cały czas sobą, nie zmienił się przez ostatnie 4 lata.
Oczywiście nie dołączył do żadnego ugrupowania politycznego i jest wolnym człowiekiem.
Ale to Wy wybieracie.
+14 #92 No to wbiłam klina 2018-10-30 18:26
Ja się tak zastanawiam czy "SZANOWNY" P. Klinowski, jest zdrowy? Nic mu nie dolega? Bo może jemu pomoc jest potrzebna? Chodzić po domach i mówić ludziom że jego rywal jest chory na raka to chyba lekkie przegięcie. Gościu największemu wrogowi nie życzy się takich rzeczy. Najwidoczniej ludzie bez mózgu nie wiedzą o takich rzeczach. Przykro się patrzy na to co się wyprawia. Rządzi zawiść,nienawiś ć, kłamstwo i obłuda. Na tych rzeczach nic nie zyskasz.
-2 #93 Nel 2018-10-30 18:43
Cytuję Andrzej:
Głosujcie młodzi mieszkańcy na kogo chcecie ale bilecie odpowiedzialność za swoją decyzje .
Już to jest trzeci burmistrz w moim życiu i widzę porażka pierwszy brak kliki zaczyna być normalność a nie budowania bez pomysłu na przeszłość jak sławetna obwodnica która jest o 50 lat do tylu a budowała tą obwodnice Pani burmistrz Filipiak z PiS a Pan Ksliński takie same ma plany więc wybór nalży do Was .
Napiszcie swój wybór na kartce odważnie i Powiśle w domu byłem za Panem Kalińskim i wiem że będzie dobrze i dalej będziemy w Europie co mam wątpliwości bo oto chodzi
Zachęcam do głosowanie
Wszystkich mieszkańców Wadowic
Andrzej


Andrzej Ty już nie pij, lepiej Pudzianowi powiedz żeby Ci oddał klamki i klucze do drzwi
-4 #94 Ada-kompromitacja 2018-10-30 18:52
Cytuję obywatel:
Cytuję Ada to nie wypada:
Cytuję Mieszkańcy miasta:
Cytuję Mieszkam koło parku:
[quote name="DO AMADEUSZ"][quote name="AMADEUSZ"]cieszymy się że park będzie tak odmłodzony,inny ,nareszcie można będzie tam spedzać wolny czas a nie na rynku na pasie startowym


Można to zobaczyć wędrując Parkową. Polecam
Ale pewnie nie spacerujesz w tych okolicach


Za park to Klinowski z ekipą zostanie rozliczony, bo przetarg to jeden wielki....

Myślisz że dlaczego słyszymy tu takie wycie i zaklinanie rzeczywistości.[/



Ale park teraz będzie naprawdę ładny, a za F naprawdę była tylko Viktoria. Sorki, ale teraz to wypas- przejdźcie się i zobaczcie.

Za F zdecydowano o budowie socjalnego bloku koło parku- wiecie co mieszkańcy mówili, że nie tu, że będzie źle. Wiecie jak jest- patologia, alkohol, butelki rozbite, w weekendy policja... takie rządzenie za F



Poprzednią kampanię Klinowskiego finansuje najwyższą kwotą Maria Głuch, a potem przetarg na renowację parku wygrywa firma KRISBUD pana Krzysztofa Głuch + kwota przetargu najwyższa ze wszystkich i koszty renowacji parku wyższe o 5 mln zł - MOŻNA SAMODZIELNIE SPRAWDZIĆ w Google wszystkie podane fakty w 10 sekund wpisując Klinowski Maria Głuch oraz Krisbud z Trzebini.

1. Gdzie jest ekstra 5 mln zł ???
2. Sponsor Klinowskiego i wykonawca te same nazwiska i obszary


Człowieku komu Ty ten kit ciśniesz ... myślisz że ludzie w Wadowicach nie wiedzą co tam się wyprawia[/


Ale ja myślę, że jak coś nie gra to zawsze można iść zgłosić doniesienie, więc leź...
Natomiast park faktycznie jest ładny, a za F faktycznie wrzucona tam Victorię.
Może Kazek znowu chce tam być.

Park jeszcze nie jest zrobiony więc skąd możesz wiedzieć ze jest ładny? Nawet jest zakaz wstępu. Więc skąd to wiesz?
+9 #95 Zeno 2018-10-30 19:04
Cytuję No to wbiłam klina:
Ja się tak zastanawiam czy "SZANOWNY" P. Klinowski, jest zdrowy? Nic mu nie dolega? Bo może jemu pomoc jest potrzebna? Chodzić po domach i mówić ludziom że jego rywal jest chory na raka to chyba lekkie przegięcie. Gościu największemu wrogowi nie życzy się takich rzeczy. Najwidoczniej ludzie bez mózgu nie wiedzą o takich rzeczach. Przykro się patrzy na to co się wyprawia. Rządzi zawiść,nienawiść, kłamstwo i obłuda. Na tych rzeczach nic nie zyskasz.

To dotknął dna mulistego.
+3 #96 Pati 2018-10-30 19:21
KALIŃSKI wygra ;)
+11 #97 WON Z KLINOWSKIM 2018-10-30 19:24
DO PANA POSŁA BRYNKUSA PROSZĘ MIEĆ ODWAGĘ POPRZEĆ PANA STAROSTĘ NA BURMISTRZA WADOWIC . WON Z KLINOWSKIM
+5 #98 Janina 2018-10-30 19:28
Cytuję Pati:
KALIŃSKI wygra ;)

To jasne że Kaliński wygra bo Kinowski dalej powtarza stare bajery
-4 #99 dert 2018-10-30 19:39
Lubie obraz upadek stanczyka .
-6 #100 ELEKTORAT KLINA 2018-10-30 19:42
Mateusz, jak możesz? Zobaczyłeś wynik WIOCHY i właśnie nas ZDRADZIŁEŚ, zdradziłeś swój największy ELEKTORAT, który był za całkowitym zakazem spalania węgla i drewna. :sad: Byliśmy w stanie za Tobą wskoczyć w ogień i rękę sobie za Ciebie uciąć, i co teraz? I byśmy teraz kur nie mieli ręki. :eek: Jak mogłeś nam to zrobić? :eek: :eek:
+19 #101 Blik 2018-10-30 20:16
Proszę o Pana komentarz do poniższego tekstu który znalazłem w internecie, zbliża się druga tura wyborów i ma to dla mnie znaczenie, bo nie wyobrażam sobie takiego kolesiostwa, jak byłem za panem tak się mocno nad tym zastanawiam...
Skandal w Wodociągach!!!
W 2015 roku BEZ KONKURSU, na stanowisko Prezesa WADOWICKICH WODOCIĄGÓW, zostaje powołany, Pan Alfred Karelus. Z oświadczenia majątkowego Pana Karelusa, dowiadujemy się iż , w 2015 roku, był on INWALIDĄ z przyznaną rentą inwalidzką. Ta NIEZDOLNOŚĆ ma zapewne wpływ, na NIEUDOLNE kierowanie swoją działalnością gospodarczą, z tytułu której Pan Karelus osiągnął do połowy 2015 roku, dochód w wysokości 10.018,36 zł, co daje miesięcznie 1.669,72zł ! Z takich dochodów, Pan Karelus, ma do utrzymania dom o pow. 240m2 i musi też spłacać liczne KREDYTY. Przyznajcie sami, że Pan Karelus był prawdopodobnie, w TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ.
Z pomocą przyszedł Burmistrz Klinowski. W SKANDALICZNYCH okolicznościach , bez KONKURSU, powłuje dnia 29.06.2015, INWALIDĘ Pana Alfreda Karelusa, na stanowisko Prezasa Wodociągów w Wadowicach. Z powodu tego AWANSU, Prezes Karelus osiąga w 6 miesięcy 2015go roku, dochód 61.752,64 zł, co daje 10.292,10 MIESIĘCZNIE. Tak więc jedną decyzją KLINOWSKIEGO, Prezes Karelus zwiększył swoje dochody o ponad 600%. Przyznacie, że imponujący SKOK.
Ten skandal ma też DRUGIE DNO, a mianowicie Prezes Karelus w 2017 roku, przechodzi na emeryturę i doznaje CUDOWNEGO UZDROWIENIA, nie jest już INWALIDĄ jak w 2015 roku. Kontynuuje swoją "ciężką" pracę jako Prezes-emeryt. Pobiera więc dodatkowo emeryturę. SKANDALICZNOŚĆ tej sytuacji polega na tym, iż OGROMNĄ wagę, w obliczaniu świadczenia emerytalnego Prezesa Karelusa, mają dochody które uzyskuje jako Prezes w Wodociągach.
Szanowni Wadowiczanie, za ten PRZEKRĘT i emeryturę Pana Karelusa, płacą NASZE DZIECI.
P.S
1. Jedyną kompetencją na podstawie której ,Pan Karelus został powołany na stanowisko prezesa, było to iż jego syn, jest przyjacielem Burmistrza Klinowskiego. Brak konkursu podyktowany był tym, iż kandydatura KAŻDEGO z Was była by LEPSZA!
2. Pełne oświadczenia majątkowe Prezesa Karelusa, na podstawie których powstał ten tekst znajdziecie pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,1086924,alfred-kalerus.html
+8 #102 baba 2018-10-30 20:17
Fałszywy sprzedawczyk za kasę wyprze się wszystkich FE FE FE
+13 #103 Tom 2018-10-30 20:34
Cytuję ELEKTORAT KLINA:
Mateusz, jak możesz? Zobaczyłeś wynik WIOCHY i właśnie nas ZDRADZIŁEŚ, zdradziłeś swój największy ELEKTORAT, który był za całkowitym zakazem spalania węgla i drewna. :sad: Byliśmy w stanie za Tobą wskoczyć w ogień i rękę sobie za Ciebie uciąć, i co teraz? I byśmy teraz kur nie mieli ręki. :eek: Jak mogłeś nam to zrobić? :eek: :eek:

A
Ha ha ha już nawet elektorat Mateusza klamczuszka si odwraca... To jest typowy kłamcą obraża wieś teraz ją kocha wszystko im próbuje wcisnąć i sami widzicie... Wy byście za nim w ogień poszli i co zostały z was popioły...
-11 #104 olo 2018-10-30 20:35
Głosuję na Klina!!!
Nie chcę PiSu w mieście!!!
-9 #105 jan23 2018-10-30 20:36
Won z PiSem
+15 #106 Tom 2018-10-30 20:40
On nie ma żadnych faktów dowodów że coś robił ... Kaliński w swojej broszurze jasno i klarownie pokazał wraz ze zdjęciami co zrobił ile i gdzie... A klin tylko puste słowa i atak na Kalinskiego.Zap ytajcie każdego dobrego psychologa że atakuje osoba drugą osobę tylko wtedy jeśli ta pierwsza nie ma argumentów ma problemy z sobą i pubóje za wszelką cenę pokazać że jest się lepszym.
+13 #107 MAX 2018-10-30 20:46
No tak w szkole kto do bójek doprowadza dzieci które mają jakieś problemy ,na drogach kto szaleje ludzie z niską samooceną,do bójek na mieście kto doprowadza słabi ludzie z małym EGO i muszą sobie go podbudować atakami.To SAMOROBI KLIN... Tylko potrafi atakować jak mały piesek szczeniaczek .A Kaliński spokojny zrównoważony...
+17 #108 Wolne Miasto 2018-10-30 20:56
4 Listopad - dzień w którym upadł KLINIZM !!!

Zapamiętajcie tą datę
+5 #109 MAX 2018-10-30 21:11
Dziś popołudniu wizytówki klina zasmiecily mi klatkę schodową... Dzwonił na domofon i ja zostawić ulotki w koszyku przed klatką a ten mi wlazł i teraz te wizytówki walają się po calej klatce schodowej.
-17 #110 XD 2018-10-30 21:13
Haha WC sprzedało się pisowi gratuluję i władzy pociotki i plecaki z głupim uśmiechem robią monopol poglądy polityczne. Ale czego spodziewać się po wadowiczniniuni ach.
+3 #111 Za klinowskim 2018-10-30 21:17
Mateusz głosowałem na ciebie gdy była Filipiakowa , głosowałem teraz bo wiedziałem że będziesz w mieście coś robił weźmiesz się do roboty ale ty idziesz teraz na wioski bo się boisz odwracasz się od miasta jak my tzk za tobą... Zawiodłem się
+14 #112 OSZUKANY przez KLINA 2018-10-30 21:43
toż to KOTARBA II ... nawet w lepszym empirycznym wydaniu! ... gonić oszusta z Wadowic... Jeżeli mogę Ci doradzić Klinowski to lepiej opublikuj jutro, albo jeszcze dzisiaj oświadczenie że rezygnujesz i wracasz po kurtkę moro, czapkę z daszkiem , gumioki , taczki i idziesz wozić śmieci... to przecież Ci wychodziło!!! ...
-12 #113 Wow 2018-10-30 22:18
Dla mnie Klinu jest super bo walczy z klerem ,walczy o konopie i ma fajne kolczyki,
+2 #114 Ada-kompromitacja 2018-10-30 22:30
Cytuję baba:
Fałszywy sprzedawczyk za kasę wyprze się wszystkich FE FE FE

Sprzedawczyk to Ada
-3 #115 Ada-kompromitacja 2018-10-30 22:33
Jak tak czytam to takie raczej mocno prostackie wypowiedzi.
Ktoś zaminusował fakt, że Frycz to uczelnia za kasę, a taka jest prawda.
Uniwersytet Jagielloński to klasa i studiuje się tam za wiedzę.
Nie wiem po co to minusować to prawda.
Wystarczy sprawdzić rankingi i zobaczyć na czesne w Fryczu.
+12 #116 staszek 2018-10-30 22:48
Mateusz "Kocicho" Klinowski i tyle ne temat walki z układem
-7 #117 staszek 2018-10-30 22:56
Cytuję Ada to nie wypada:
Kim jest z wykształcenia Pan Kaliński?

magister UJ, komunikacja społeczna
+6 #118 staszek 2018-10-30 22:58
Cytuję Norwego:
O norwegu który jest poszukiwany listem gończym tez nie wiecie?
Wybierzmy Klinowskiego

a co mnie obchodzi jakaś Norwegia? wybieramy przyszłość Wadowic a nie Oslo, Krakowa czy Kluczborka
-3 #119 staszek 2018-10-30 23:11
Cytuję Ada to nie wypada:
Cytuję fakty:
mało kto wie że ojciec starosty Zdzisław Kaliński został wybrany na radnego powiatowego i może być nowym starostą. Poustawiane jak nigdzie indziej


To jest tragedia. Ja nie wiem czy polityk to zawód rodzinny?
Przecież to jest patologia. A z innej beczki ma skończone 65? to nie wiem, jak ma nami rządzić, jakby w sądzie nie mógł pracować:)

Cytuję WON Z KLINOWSKIM:
DO PANA POSŁA BRYNKUSA PROSZĘ MIEĆ ODWAGĘ POPRZEĆ PANA STAROSTĘ NA BURMISTRZA WADOWIC . WON Z KLINOWSKIM

pOseł słynie z tchórzostwa, nie ma na tp szans
-9 #120 Wróżka 2018-10-31 01:05
Wynik znamy.
KLINOWSKI BURMISTRZEM !!!
-5 #121 prawdziwy wow 2018-10-31 03:27
Do 1:nie szaty zdobią człowieka mówią katolicy ,nie złoto i srebro,Głosuje na obecnego burmistrza.
+6 #122 prawdziwy wow 2018-10-31 03:35
Do 115: nie podszywaj się
-8 #123 Józef 2018-10-31 04:35
Tak jest jak ktoś juź pisał: siedzą przy komputerze 2 moźe 3 osoby i piszą w kółko to samo ,a poniewaź są teraz bezrobotnym,maj ą duźo wolnego czasu,nieośmies zajcie się,kaźdy mądry widzi jak zap.. obecny burmistrz ,od rana do nocy,bez urlopu ale w jednà kadencję naprawić tego bajzlu się nie da ,choćby się szaty rwało.pozwólcie mu dokończyć to co zaczął,a wyjdziemy na tym wszyscy dobrze
+10 #124 mieszkaniec gminy 2018-10-31 05:19
Cytuję Józef:
Tak jest jak ktoś juź pisał: siedzą przy komputerze 2 moźe 3 osoby i piszą w kółko to samo ,a poniewaź są teraz bezrobotnym,mają duźo wolnego czasu,nieośmieszajcie się,kaźdy mądry widzi jak zap.. obecny burmistrz ,od rana do nocy,bez urlopu ale w jednà kadencję naprawić tego bajzlu się nie da ,choćby się szaty rwało.pozwólcie mu dokończyć to co zaczął,a wyjdziemy na tym wszyscy dobrze

Przecież on nic nie naprawia, wręcz psuje. Myślisz że ludzie uwierzą w te banialuki o dobrej pracy Klinowskiego. Wszyscy mamy oczy i widzimy. Wadowice przez te 4 lata zostały zniszczone. Chcesz aby były niszczone dalej. To teraz trzeba wszystko naprawiać i posprzątać po tych 4 latach. Przejrzyj na oczy i otwórz umysł a przyznasz mi rację.
+15 #125 Jaro 2018-10-31 05:54
Panie posle Brynkus prosze wreszcie sie okreslic kogo pan popiera,chyba ze ma pan Wadowice w dupie.
-9 #126 olo 2018-10-31 08:05
PiS nawet nie potrafi dobrze uchwalić ustawy o wolnym na 12 listopada, a co dopiero mówiąc o reszcie rządzenia!
To jest partia nieudaczników do której należny starosta Kaliński!
Mają prezydenta który zaprasza na marsz niepodległości a potem się z niego wycofuje!
To tylko ostatnie info z kilku godzin, nie wspominając już o fatalnych 3 latach rządzenia, gdzie wszyscy ich miażdżą jak w PiS swoją biedą umysłową!!!
Kaliński jest z PIS czyli jest partyjny!
Jak chcemy aby miasto nie było jak za PRL to głosujmy na Klinowskiego!!!
Kaliński sam nie wydaje poleceń tylko wydaje partia!!!
Precz z Pisowskimi Wadowicami!!!
-10 #127 dupa 2018-10-31 08:39
deklaracje Kalińskiego i Klinowskiego, że nie będzie zakazu palenia węglem i innym świństwem to dowód, że żaden z nich nie nadaje się na burmistrza. Brynkus wam przedstawił projekt jak wyjść z tego wadowickiego smogu, ale wolicie oszustów z parciem na władzę i koryto dla swoich (Klinowski - Koper, Całus) albo rodzina na swoim (Kaliński - ojciec szykujący się na starostę, Kaczyńscy w Radzie miasta i sejmiku wojewódzkim)
-19 #128 kormoran 2018-10-31 09:23
kalinowski to burak i oszust
Mateusz rozwalił tą klikę
filipiakowej
za to jestem za Mateuszem
+8 #129 sherman 2018-10-31 11:24
Ludzie nie naparzajcie się tak bo wam żyłka w głowie pęknie.Prawda jest jedna ,burmistrz "kanapka"zrobił z urzędu, który miał być przyjazny dla wadowiczan, firmę windykacyjną która rzeźbiła nas na każdym kroku.Woda podrożała,ciepł o podrożało,śmiec i podrożeją,z parku po przekręcie z kwotą, chcą zrobić jakiś obiekt sportowo,zielon y za dziesięć baniek,a nie potrafią wespół z całuśną uruchomić miejskiej toalety na Trybunalskiej.T ego się nie da obronić i miejskie koryto trzeba koniecznie "zakluczyć"dla darmozjadów i nieudaczników za sto tysięcy złoty z hakiem, rocznie.
+1 #130 jack 2018-10-31 14:09
Cytuję Blik:
Proszę o Pana komentarz do poniższego tekstu który znalazłem w internecie, zbliża się druga tura wyborów i ma to dla mnie znaczenie, bo nie wyobrażam sobie takiego kolesiostwa, jak byłem za panem tak się mocno nad tym zastanawiam...
Skandal w Wodociągach!!!
W 2015 roku BEZ KONKURSU, na stanowisko Prezesa WADOWICKICH WODOCIĄGÓW, zostaje powołany, Pan Alfred Karelus. Z oświadczenia majątkowego Pana Karelusa, dowiadujemy się iż , w 2015 roku, był on INWALIDĄ z przyznaną rentą inwalidzką. Ta NIEZDOLNOŚĆ ma zapewne wpływ, na NIEUDOLNE kierowanie swoją działalnością gospodarczą, z tytułu której Pan Karelus osiągnął do połowy 2015 roku, dochód w wysokości 10.018,36 zł, co daje miesięcznie 1.669,72zł ! Z takich dochodów, Pan Karelus, ma do utrzymania dom o pow. 240m2 i musi też spłacać liczne KREDYTY. Przyznajcie sami, że Pan Karelus był prawdopodobnie, w TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ.
Z pomocą przyszedł Burmistrz Klinowski. W SKANDALICZNYCH okolicznościach, bez KONKURSU, powłuje dnia 29.06.2015, INWALIDĘ Pana Alfreda Karelusa, na stanowisko Prezasa Wodociągów w Wadowicach. Z powodu tego AWANSU, Prezes Karelus osiąga w 6 miesięcy 2015go roku, dochód 61.752,64 zł, co daje 10.292,10 MIESIĘCZNIE. Tak więc jedną decyzją KLINOWSKIEGO, Prezes Karelus zwiększył swoje dochody o ponad 600%. Przyznacie, że imponujący SKOK.
Ten skandal ma też DRUGIE DNO, a mianowicie Prezes Karelus w 2017 roku, przechodzi na emeryturę i doznaje CUDOWNEGO UZDROWIENIA, nie jest już INWALIDĄ jak w 2015 roku. Kontynuuje swoją "ciężką" pracę jako Prezes-emeryt. Pobiera więc dodatkowo emeryturę. SKANDALICZNOŚĆ tej sytuacji polega na tym, iż OGROMNĄ wagę, w obliczaniu świadczenia emerytalnego Prezesa Karelusa, mają dochody które uzyskuje jako Prezes w Wodociągach.
Szanowni Wadowiczanie, za ten PRZEKRĘT i emeryturę Pana Karelusa, płacą NASZE DZIECI.
P.S
1. Jedyną kompetencją na podstawie której ,Pan Karelus został powołany na stanowisko prezesa, było to iż jego syn, jest przyjacielem Burmistrza Klinowskiego. Brak konkursu podyktowany był tym, iż kandydatura KAŻDEGO z Was była by LEPSZA!
2. Pełne oświadczenia majątkowe Prezesa Karelusa, na podstawie których powstał ten tekst znajdziecie pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,1086924,alfred-kalerus.html

Może to prawda nie wnikam ale obecny prezes wodociągów jest człowiekiem przynajmniej kompetentnym i zmiana akurat na tym stanowisku miastu wyszła na dobre .Proszę wybierajmy ludzi a nie dzielmy się na obozy po obu stronach barykady są tacy na których można postawić .Wybierajmy ludzi a nie partie !!
+11 #131 ! 2018-10-31 14:30
Teraz Klinowski prowadzi szybką promocje swojej osoby i czego to nie zrobił bo był pewny że wygra w pierwszej turze. Teraz nagrywa filmiki i roznosi ulotki. Ogólnie ostatnio głosowałam na niego bo myślałam że będzie ok. Teraz widząc jego ulotke z minusami starosty traci mój głos. Czemu swoch wad nie wypisze?!
+14 #132 miro 2018-10-31 15:27
Powiem krótko czy pan burmistrz już nie ma gdzie przeprowadzać swojej kampani wyborczej jak na cmentarzu(chodz i mi oczywiście o ludzi rozdających ulotki dokładnie rudą panią w ciemnych okularach).Wsdy t i żenada i mieli ludzie racje że ją wyprosili z cmentarza.Brawo za pomysł.
+12 #133 olek 2018-10-31 15:31
Cytuję miro:
Powiem krótko czy pan burmistrz już nie ma gdzie przeprowadzać swojej kampani wyborczej jak na cmentarzu(chodzi mi oczywiście o ludzi rozdających ulotki dokładnie rudą panią w ciemnych okularach).Wsdyt i żenada i mieli ludzie racje że ją wyprosili z cmentarza.Brawo za pomysł.

Przemawia do zmarłych bo już nikt o zdrowych zmysłach na niego nie zagłosuje....
+8 #134 Jaro 2018-10-31 19:16
Cytuję Monika Wado:
Mateusz Klinowski to człowiek od zawsze związany z naszym miastem. A Kaliński ? skąd on jest? mieszka na wiosce, nie zna problemów miasta. porażka i Więcej niech obiecuje XDDDD

A całuśna to skąd jest,z Wadowic???
-10 #135 zuzia 2018-11-01 07:22
Do51:-obecny burmistrz ma bardzo duźe poparcie,tylko 2 moźe 3 osoby najeźdzają na niego ,siedząc przy klawiaturze całymi dniami,mają chyba swoje prywatne problemy .
+4 #136 Jack 2018-11-01 08:12
Zuzia jesteś w błędzie taka jest rzeczywistość niestety. Pozdrawiam
+10 #137 Emanuel 2018-11-01 09:57
Cytuję zuzia:
Do51:-obecny burmistrz ma bardzo duźe poparcie,tylko 2 moźe 3 osoby najeźdzają na niego ,siedząc przy klawiaturze całymi dniami,mają chyba swoje prywatne problemy .

Problemy to ty masz ale z sobą ten gość miał swoje 4 lata nic nie zrobił oprócz zlikwidowania kilku działalności gospodarczych, po mieście i urzędzie chodzi jak władca A przecież to jest nasze miasto A nie prywatny folwark.Mam do niego pytanie co zrobił w sprawie klubu w Kleczy czy wyciągnął konsekwencje wobec prezesa.Klubu nie ma A prezes nadal rządzi i wynajmuje pokoje w klubie Ukraińcom.Kto bierze za to kasę?
-1 #138 W59 2018-11-02 15:39
Zobaczcie jak Płaszczyca zarabiał w magistracie i dlaczego chce znowu zarabiać u Kalińskiego ;)


https://wadowiceonline.pl/polityka/6071-tak-sie-zarabialo-w-ratuszu-138-tysiecy-dla-asystenta-ewy-filipiak
+4 #139 Martin Pająk 2018-11-02 19:00
Panie Klinowski!
Twoje utopijne pomysły zniszczyły miasto za te 4 lata!
A co by było dalej?
Daliśmy Ci szanse ogromna, nie wykorzystałeś tego, czas na zmianę.
Zbyt ciężko cale pokolenia Wadowiczan pracowały na to, nie możemy
pozwolić na zmarnowanie ich dorobku.
Twoje rządy to stek kłamstw I obiecanek, najwyraźniej nie nadajesz się na gospodarza.
Zawiedliśmy się na Tobie.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.