Ada Karcz-Zielińska (KWW Niezależny Samorząd) kandydatka na burmistrza Wadowic, na którą wyborcy odd
Ada Karcz-Zielińska udzieliła poparcia Bartoszowi Kalińskiemu w drugiej turze

Ada Karcz-Zielińska (KWW Niezależny Samorząd) kandydatka na burmistrza Wadowic, na którą wyborcy oddali 661 głosów w pierwsze turze wyborów na to stanowisko, przekazała swoje poparcie Bartoszowi Kalińskiemu (PiS) w drugiej turze.

W czwartek (26.10) podczas  konferencji prasowej zorganizowanej na szybko przez Bartosza Kalińskiego, starostę i kandydata PiS na fotel burmistrza Wadowic, Ada Karcz-Zielińska z KWW Niezależny Samorząd udzieliła poparcia Kalińskiemu w drugiej turze wyborów.

W dniu dzisiejszym przekazuje poparcie panu Bartoszowi Kalińskiemu ponieważ uważam, że jest on osobą godną zaufania – powiedziała na konferencji Ada Karcz Zielińska

Ada Karcz-Zielińska podkreśliła, że Mateusz Klinowski stracił jej zaufanie stąd jej decyzja.

Przypomnijmy, że niedzielnych (21.10) wyborach samorządowych Bartosz Kaliński w większości okręgów wyborczych pokonał Mateusza Klinowskiego w walce o fotel burmistrza Wadowic. Na Bartosza Kalińskiego głosowało 7 797 osób (47,06 %), na Mateusza Klinowskiego 5 858 głosów (35,36%), zaś na Adę Karcz-Zielińską wyborcy oddali 661 głosów (3,99%). Kalińskiemu nie udało mu się jednak uzyskać 50%. W niedzielę 4 listopada wyborców czeka więc druga tura wyborów na włodarza gminy.

Bartosz Kaliński podczas konferencji (którą zorganizował w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach, co oburzyło wielu mieszkańców, uważających, że kandydat nie powinien prowadzić kampanii wyborczej wykorzystując stanowisko starosty...) odniósł się też do wydarzeń w Urzędzie Miejskim w Wadowicach. Kilka godzin wcześniej Elżbieta Ł., podpisująca się w sieci jako "Ola" zdemolowała tutaj gabinet wiceburmistrz Ewy Całus oraz kilka razy uderzyła ją w twarz po czym uciekła z budynku. Sprawę naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariusza państwowego bada policja i była niestety na pierwszych stronach mediów z całej Polski, co wystawia Wadowicom niezbyt dobre świadectwo...  Kaliński powiedział, że przykro mu, że burmistrz Klinowski próbuje go "ubrać" w te wydarzenia.

Co ciekawe jeden z miejscowych portali, przychylny obecnemu staroście i kandydatowi na burmistrza Bartoszowi Kalińskiemu stwierdził, że Elżbieta Ł. popiera ostatnio właśnie Mateusza Klinowskiego, kontrkandydata Bartosza Kalińskiego. To trochę żałosne, bo przez kilka lat, kiedy atakowała Klinowskiego była przez ten portal nazywana "blogerką" i wręcz  bojowniczką o wolność i demokrację w mieście, często wykorzystywaną w artykułach do "przywalenia" w nielubianego polityka. Pobicie funkcjonariusza publicznego na służbie z widocznymi obrażeniami na twarzy, redaktor nazywa "hecą w sekretariacie", zaś kiedy  sam został lekko odepchnięty podczas jednego ze spotkań w magistracie był to "atak" i "napad" opatrzony hasztagiem #stopprzemocy... Gratuluje empatii...

Chaotyczne i często bezsensowne wpisy Elżbiety Ł. na Facebooku od dłuższego czasu sugerują, że osoba ta ma chyba jakieś problemy z samym sobą i nie należy ich brać zbyt poważnie, ale patrząc na kilka z nich wynika, że Elżbieta Ł. popiera raczej... Bartosza Kalińskiego:

 

 

 

Komu uda się zostać burmistrzem Wadowic? Tego dowiemy się już 4 listopada po drugiej turze wyborów.

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+93 #1 Żal.pl 2018-10-26 10:42
Oj Ada Ada, czego się nie zrobi, by dorwać się do korytka...
Cytować
+96 #2 Zawiedziony Wyborca 2018-10-26 10:45
Ładnie mi niezależna jak sprzedala sie PiSowi, wszyscy jesteście niezalezni do czasu szansy na stoleczek, niezależne chorągiewki na wietrze...
Cytować
-31 #3 Zenon+ 2018-10-26 10:53
Ostatnie 24 godziny i 2 ostatnie wpisy Klinowskiego pokazują, że to dokładnie ten sam twór co jego kolesie z KODu i Platformy. Budka, Petrusy, Róże, Schoeringi i inne zadymiarze. Wije się jak piskorz, bo już go nie ma. A za wczorajsze insynuacje to przegra jeszcze bardziej niż w I turze. I bardzo dobrze. Zadymiarzu jeden.
Cytować
+34 #4 markus 2018-10-26 10:56
To tylko świadczy źle o kalińskim
Cytować
+49 #5 w69 2018-10-26 10:57
Kaliśnkiemu? Przecież on nawet nie mieszka w wadowicach xdddddd
Cytować
-21 #6 Juźwiak 2018-10-26 10:58
On jest przekonany o tym, że wczorajsza bitka to wina pisu. I jeszcze ci jego wyborcy tępi na jego profilu. Tacy kulturalni i tacy oświeceni, że już sobie wersję Klina przyswoili na blaszkę. A najwięcej jak piszesz @Zenon, to agresji jest w kodziarzach i zwolennikach paltfusów, ubekach i starych układowcach.
Cytować
+61 #7 krykiet 2018-10-26 10:58
w69 - to prawda, mieszka w tych całych łączanach czy gdzieś tam z rodziną, a w wado siętylko zameldował zaraz przed wyborami. Smutne
Cytować
+49 #8 ks beskidzianka 2018-10-26 10:59
Ja oddam głos na Klinowskiego i mam nadzieje że wadowice powiedzą NIE! układom i też oddadzą głos na KLINA
Cytować
+31 #9 ks beskidzianka 2018-10-26 11:01
tak dla przypomnienia czym jest pis w wadowicach

http://inicjatywawadowice.pl/oskarzony-o-oszustwa-norweg-ukrywa-majatek-w-spolce-as-invest/
Cytować
+59 #10 55 2018-10-26 11:02
Polityczna PROSTYTUCJA p. Ado - wstyd!!!!!!
Cytować
+56 #11 maestro 2018-10-26 11:07
Zielińska tyś już pokazała w wyborach. Nie kompromituj się kobito dalej.
Cytować
-32 #12 Aston 2018-10-26 11:10
Pa Pa Klinowski. Pozdrów Robcia, tylko nie zbyt namiętnie :D
Cytować
+59 #13 Edison 2018-10-26 11:10
Ciekawe co ma obiecane ?

Bycie wiceburmistrzow ą czy jakoś kontrakt dla własnej foremki?

Na kilometr śmierdzi ustawką.

Oj Ada, Ada. Tak się sprzedać pisowi.....
Cytować
+57 #14 stefan 2018-10-26 11:13
te 600 głosów przekazuje? Respekt! ja już jestem zmęczony tą zielińską
Cytować
+41 #15 powiemwamcos 2018-10-26 11:14
Wadowice - jedyny słuszny wybór dla nas to Klinowski, nie sluchajcie bredni z wadowice24, portalu pisu. Niech zwyciezy Klinowski. stop układom. stop machlojom
Cytować
+45 #16 krystek 2018-10-26 11:15
Ada... to nie wypada...
Cytować
+57 #17 żeglarz prawdy 2018-10-26 11:17
Ada poparła kalińskiego? no nie może być! Pamietacie jak TVP przyjechało do wadowic? Jej się sluchac nie dało. Kto głosował na tą panią niechaj się wstydzi
Cytować
-32 #18 wow 2018-10-26 11:22
Już się nie ciskajcie klinowskie ameby. Już po waszym guru. Teraz jeszcze kilka prowokacji strzeli, w palikociarskim stylu odwali happening i adios. A wy sobie mozecie pluć, rzucać się i labidzić. Myślicie że jestescie lepsi bo głosujecie na "nowoczesnego" świra? Skończcie już kodomici wadowiccy bo żal ogarnia człowieka jak patrzy na ten kwik. Kalka z tego co było w 2015 jak świnie od kortya rozgoniono.
Cytować
-39 #19 Raf1511 2018-10-26 11:24
A jakby się sprzedała klinowskiemu to byście ją po głowie głaskali. Brawo Pani Ado za mądry wybór.
Cytować
+54 #20 Wata 2018-10-26 11:25
Rozważałem głosowanie na każdego kandydata. Pania Ade odrzucilem na wstępie. Dobrze bo okazała się przybudówką pisu.
Cytować
-29 #21 Kurmistrz Blinowski 2018-10-26 11:25
Żegnam Was, już wiem
Nie załatwię wszystkich swoich spraw
Idę sam, właśnie tam, gdzie czekają mnie
Tam przyjaciół kilku mam, od lat
Z nimi zawsze jaram, posady mam.
Jeszcze raz, walę was.
Nie spotkamy się.
Cytować
-36 #22 dron 2018-10-26 11:25
Widać tu jak kolesiowie "kanapki" dostali biegunki i kwiczą stojąc w kolejce do wychodka.
Cytować
+46 #23 Wnikliwy 2018-10-26 11:29
I co naiwni myślicie że dobrze robi Kalińskiemu? Robi dobrze sobie. Jak wygra pisiorek to będzie miejsce przy korytku? Swoją drogą przekazywanie poparcia to wyraz niezwykłej beszczelności. To były głosy oddane na Nią! - Skoro uważa że ta kukiełka z Pisu była ok to trzeba było nie startować w wyborach, tylko pomagać mu w komitecie wyborczym.
Cytować
+35 #24 mieszkaniec 2018-10-26 11:31
Cytuję wow:
Już się nie ciskajcie klinowskie ameby. Już po waszym guru. Teraz jeszcze kilka prowokacji strzeli, w palikociarskim stylu odwali happening i adios. A wy sobie mozecie pluć, rzucać się i labidzić. Myślicie że jestescie lepsi bo głosujecie na "nowoczesnego" świra? Skończcie już kodomici wadowiccy bo żal ogarnia człowieka jak patrzy na ten kwik. Kalka z tego co było w 2015 jak świnie od kortya rozgoniono.

Musicie zmienić ten tekst "ameba" bo cały czas go używacie, już mnie przestał obrażać- wyborcę Klina :) Jak ja bym użył jednego brzydszego słowa dotyczącego "jedynej nieskazitelnej partii" to by wam piana szła z ust :)
Cytować
-35 #25 wow 2018-10-26 11:35
Cytuję mieszkaniec:
Cytuję wow:
Już się nie ciskajcie klinowskie ameby. Już po waszym guru. Teraz jeszcze kilka prowokacji strzeli, w palikociarskim stylu odwali happening i adios. A wy sobie mozecie pluć, rzucać się i labidzić. Myślicie że jestescie lepsi bo głosujecie na "nowoczesnego" świra? Skończcie już kodomici wadowiccy bo żal ogarnia człowieka jak patrzy na ten kwik. Kalka z tego co było w 2015 jak świnie od kortya rozgoniono.

Musicie zmienić ten tekst "ameba" bo cały czas go używacie, już mnie przestał obrażać- wyborcę Klina :) Jak ja bym użył jednego brzydszego słowa dotyczącego "jedynej nieskazitelnej partii" to by wam piana szła z ust :)


OK, zmieniamy. Proponuję "Niedouku lewacki, podobnie jak wszyscy wyznawcy klina na jego profilu łykają jak leci wszytkie jego manipulacje, ziejący nienawiscią do pisu tylko dlatego, że proponują inne wartości niż wy. O ile w ogóle można w waszym przypadku mówić o wartościach, bo tylko was interesuje LGBT, zioło, aborcja, i inne skrzywienia"
Cytować
+46 #26 spADAj 2018-10-26 11:36
Jak słyszę że ktoś komuś przekazuje głosy to mi się tylko śmiać chce. Przekazać to sobie możesz, ale tylko swój JEDEN głos.

Mam pytanie do pełnomocnika komitetu Ady, pani Katarzyny Gołąb: czy pani również popiera wczorajszą decyzję swojej kandydatki?

Kolejnymi osobami które "przekażą" swoje głosy będą pewnie Brynkus i Skorecki.
Cytować
-34 #27 OdchodziKlin 2018-10-26 11:41
jak bardzo Klinowskiemu sie pali pod zadem ze zgodzil sie aby tak mu zaszkodzic tym artykulem?
Cytować
-21 #28 Mieszkaniec Gminy 2018-10-26 11:43
Cytuję ks beskidzianka:
Ja oddam głos na Klinowskiego i mam nadzieje że wadowice powiedzą NIE! układom i też oddadzą głos na KLINA


Gościu a co zbudował Klinowski popatrz co się dzieje w parku !!! Kto Klinowskiego sponsorował, a kto przetargi wygrywa - czy on myśli że prokuratura tego nie sprawdzi ?
Cytować
-21 #29 Koniec klina bliski 2018-10-26 11:44
znowu glosujemy nie za kallinsim tylko przeciwko klinowskiemu i jego rzadom opartym o bute, arogancje i cyrk w wadowicach.

cala polska z nas sie smieje a klin jak zwykle o wszystko obwinia PIS - to jest jego ostatni argument ktory mu zostal w reku bo wszystkie inne ostaly obalone.
Cytować
+21 #30 omg 2018-10-26 11:48
głupia baba Wstyd

https://wadowiceonline.pl/polityka/12293-starosta-ka

https://wadowiceonline.pl/polityka/4766-asystent-ewy-filipiak-nie-moze-pogodzic-sie-z-porazka
Cytować
-24 #31 prawda 2018-10-26 11:51
prawda jest taka ze klin nie zrobil praktycznie nic dla miasta:
- nie mam ronda (w BIPie pisze ze mu uwalili ten projekt bo byl zly),
- nie ma woonerfu (projekt wadliwy)
- nie ma skawy - przetarg uniewazniony
- nie ma sciezek rowerowych ktore obiecal
- nie ma wolnosci slowa (kasuje komentarze)
- nie ma spokoju (sam hejt tlko z niego plynie)
- zarabia z ekipa kokosy (po 120 tys rocznie
- chodzi po sadach ciagle i sadzi sie ze wszystkimi co maja czelnosc sie z nim nie zgadzac
- graniczna nie skonczona
- niejasne powiazania z biznesem (barleda i krisbud)
- obwinianie innych za swoje niepowodzenia

ktos widzial zeby klin kiedys powidzial ze sie pomylil?

Nawet Janusz Gawron po wczorajszej akcji klina rzucil papierami i odszedl z UM twierdzac ze ma juz dosc tego.

normalnie ZSRR
Cytować
-17 #32 Mieszkaniec Kleczy 2018-10-26 11:54
Liczę, że pan przewodniczący Robert Malik dotrzyma słowa i jak klin przegra to zrezygnuje z mandatu. Przyzwyczaił się co prawda ze ma podwójny głos, ale chyba jednak nie. Chciałeś być Robuś na plus, a wyszło na minus.
Cytować
+23 #33 Wnikliwy 2018-10-26 11:56
Cytuję prawda:
prawda jest taka ze klin nie zrobil praktycznie nic dla miasta:
- nie mam ronda (w BIPie pisze ze mu uwalili ten projekt bo byl zly),
- nie ma woonerfu (projekt wadliwy)
- nie ma skawy - przetarg uniewazniony
- nie ma sciezek rowerowych ktore obiecal
- nie ma wolnosci slowa (kasuje komentarze)
- nie ma spokoju (sam hejt tlko z niego plynie)
- zarabia z ekipa kokosy (po 120 tys rocznie
- chodzi po sadach ciagle i sadzi sie ze wszystkimi co maja czelnosc sie z nim nie zgadzac
- graniczna nie skonczona
- niejasne powiazania z biznesem (barleda i krisbud)
- obwinianie innych za swoje niepowodzenia

ktos widzial zeby klin kiedys powidzial ze sie pomylil?

Nawet Janusz Gawron po wczorajszej akcji klina rzucil papierami i odszedl z UM twierdzac ze ma juz dosc tego.

normalnie ZSRR

Ty sobie przypomni co się odpierdalało przy ekipie sprzed Klinowskiego... To u nich szkolony oficer prawdy z wadowice24.pl
Cytować
+1 #34 Gdzie Prokurator ? 2018-10-26 11:59
A ja się pytam co to mają być za podwójne standardy? Miał Klniowski audyt zrobić, nie zrobił. Miały trupy z szaf wypadać, nie wypadły. Dlaczego nikt nie siedzi? Gdzie te wszystkie układy, przewały, defraudacje o których wył za czasów tamtej władzy? Ani jednego aktu oskarżenia, ani jednego doniesienia do prokuratury złożonego przez niego. I co Klnioowski? To wszystko było pod wybory ustawione? Strategia wyborcza taka? Takiś uczciwy i taki wrażliwy na punkcie układów, a poza przejęciem władzy nic nie zrobiłeś, a ponoć sami aferzyści tu byli. Czemu nie siedzą? Zaraz pewnie się dowiemy, że nie siedzą, bo całe autokratyczne państwo pisu się sprzysięgło przeciw sprawiedliwości . Lecz się Klinowski. Idź w cholerę z tego miasta. W Krakowie masz dużo miejsca do robienia sobie jaj z ludzi. Tyle że tam przynajmniej zginiesz w tłumie.
Cytować
+32 #35 Obserwator 2018-10-26 12:03
Zadyanawiający jest fakt, iż na pytanie w czym program B.Kalińskiegi jest zbueżny z programem wybirczym Psni Ady, kandydatka nie potrafiła udzielić odpowiedzi potrzebowała czasu na analizę? Tak poważna sprawa i udziela poparcia od tak? A potem będzie się zastanawiać nad szczegółami programu? Czyżby nie była autorką postulowanych przez siebie treści skoro ich nie pamięta?
Cytować
+37 #36 Postronny 2018-10-26 12:09
Udzieliła poparcia bo pewnie nieźle zarobiła na tych wszystkich banerach Kalińskiego w których miasto i gmina tonie.
Przecież ktoś to musiał drukować, a że Kaliński jak na samorząd podobno miał potęrzne pieniądze z PISowskiej sakwy to zalał miasto i wioski swoim „wyidealizowany m” wizerunkiem
Cytować
+26 #37 Ble 2018-10-26 12:09
Bardzo ładnie podsumowany Płaszczyca z wadowice24, bierny ale wierny "dziennikarz" dobrej zmiany. Jak Łaski lała Klninowskiego, zakłócała zebrania, sesje, robiła awantury, to była super i walił przy jej pomocy w Klinowskiego. Jak dała po ryju Całusowej a wczesniej napisała kilka słów prawdy o terenach po Bumarze, zrobił z niej miłośniczkę Klina.

Za kliki potrafił swojego kolegę Sarapate ujebać, bo ten śmiał na swoim prywatnym profilu Facebook wyrazić opinię, że mieszkańcy wsi poparli Kalińskiego, na co wylała się taka fala nienawiści w komentarzach, że to przeraża.

Jeśli ktoś nastawia przeciwko sobie mieszkańców Wadowic wywołując największe fale hejtów w tym mieście to nie jest to nikt inny tylko właśnie ta zakompleksiona sierota...
Cytować
+30 #38 Miki 2018-10-26 12:21
Kaliński robi kampanię z Ada w Starostwie powiatowym, pod szyldem starostwa. To chyba coś nie tak...
Cytować
+25 #39 prawdziwy WOW 2018-10-26 12:22
do 25; podszywasz się :prawdziwy wow GŁOSUJE NA OBECNEGO BURMISTRZA
Cytować
-13 #40 zenon 2018-10-26 12:23
Nie żaden Zenon+ i inni próbujący się podszywać.
Ada poniosła największe koszty kampanii referendalnej przed wyborami 2014,(rozbite szyby w aucie i przecięte opony) wspomagała Klinowskiego.Pó źniej to już Klinowski pracował sam na to żeby tracić poparcie. Stracił zaufanie, trudno.Demokrac ja ma być gwarantem bezpiecznego dokonywania wyborów własnych.Nikt nie może mi nakazać komuś ufać lub zabronić oceny subiektywnej.
Sprawa jest prosta -Ada biorąc udział w wyborach pokazała swoją dezaprobatę w stosunku do panującego. W chwili obecnej podjęła taką nie inną decyzję jako wolny obywatel z demokratycznym prawem wyboru. Czy ktokolwiek z Was przyjąłby krytykę i nie oburzałby się za to, że jest potępiany za oddanie głosu tak jak chciał? Proszę mi pokazać gdzie powiedziała o przekazaniu "swoich głosów", gdzie wskazała, że robi to w imieniu komitetu NS? Widzę, że każdy czyta, a rozumie tak jak chce zinterpretować. To jest manipulacja. dziwi mnie jak te same osoby, które do mnie żaliły się na obecnego burmistrza przez ponad 3 lata teraz stają w jego obronie - "byle nie PiS". Mi chodzi o moje Miasto. Czy Państwo macie całą wiedzę na temat roszczeń w stosunku do Urzędu z powodów działań obecnego burmistrza ? Oceniam go jako słabego gospodarza, bardziej aspirującego do miana celebryty. Cierpliwości, za chwilę wyjdą trupy z szafy.
Cytować
+9 #41 Malutki 2018-10-26 12:23
Kalinski wygral I ture wyborow i nagle sie tylko hejterow klinowskiego znalazlo.
Cytować
+21 #42 mieszkaniec 2018-10-26 12:26
Cytuję wow:
Cytuję mieszkaniec:
Cytuję wow:
Już się nie ciskajcie klinowskie ameby. Już po waszym guru. Teraz jeszcze kilka prowokacji strzeli, w palikociarskim stylu odwali happening i adios. A wy sobie mozecie pluć, rzucać się i labidzić. Myślicie że jestescie lepsi bo głosujecie na "nowoczesnego" świra? Skończcie już kodomici wadowiccy bo żal ogarnia człowieka jak patrzy na ten kwik. Kalka z tego co było w 2015 jak świnie od kortya rozgoniono.

Musicie zmienić ten tekst "ameba" bo cały czas go używacie, już mnie przestał obrażać- wyborcę Klina :) Jak ja bym użył jednego brzydszego słowa dotyczącego "jedynej nieskazitelnej partii" to by wam piana szła z ust :)


OK, zmieniamy. Proponuję "Niedouku lewacki, podobnie jak wszyscy wyznawcy klina na jego profilu łykają jak leci wszytkie jego manipulacje, ziejący nienawiscią do pisu tylko dlatego, że proponują inne wartości niż wy. O ile w ogóle można w waszym przypadku mówić o wartościach, bo tylko was interesuje LGBT, zioło, aborcja, i inne skrzywienia"

Zapomniałeś jeszcze dodać, że interesuje nas kler.
Cytować
-27 #43 zKrakowa 2018-10-26 12:28
Obserwuje co sie tu dzieje i widze ze bardzo Mateusz boi sie przegrac z Bartkiem. To zalosne co wyprawia obecny Burmistrz.

Tak sie polityki nie uprawia - Mateusz mial ludzi scalac a nie dzielic. A to co przecztalem to z dziennikarstwem wiele wspolnego nie ma. Ot stek bzdur pisany pod konkretna teorie.

Niestety ale spodziewam sie upadku Klinowskiego bo nie mozna ludzi straszyc tylko PISem i uzywac tylko jednego argumentu bo to oznacza ze innych sie juz nie ma.
Cytować
-46 #44 Elżbieta Łaski 2018-10-26 12:31
Przepraszam za to, że porozmawiać z Ewą Całus poszłam dopiero dzisiaj. Miałam nadzieję, że drzemią w niej resztki inteligencji ale to co dzisiaj zobaczyłam i usłyszałam potwierdziło jedynie moją pierwotną diagnozę. Chciałam jej wytłumaczyć dlaczego Mateusz Klinowski przegrał z Bartoszem Kalińskim, bo jej mentor, MK nigdy się na to nie zdobędzie.

NORMALNOŚĆ - moje hasło w kampanii, które przejął Bartosz Kaliński. Nie zrobił tego bez powodu i jestem mu za to wdzięczna. Normalność jest czym innym od otaczania się krewnymi i znajomymi i Bartosz doskonale o tym wie. Niestety, Ewa Całus i asystentka Czyżowicz nie dopuszczają do świadomości faktu, iż takie osoby jak one są u nas w Wadowicach ... kością niezgody. To eufemizm ale staram się jak tylko mogę, żeby nikogo nie urazić.

Tak więc obie panienki, które "walczą" ze mną w sądach sądy te ośmieszając nie rozumieją, że to właśnie dzięki nim Mateusz Klinowski jest skazany na porażkę.
To chciałam dzisiaj wytłumaczyć Ewie Całus ale mi na to nie pozwoliła.
Oczywiście zadałam moje stałe pytanie "co pani tutaj robi" ale odpowiedź jest tak trudna, że raczej się nigdy nie dowiemy. I tu mamy problem, bo Ewa Całus całą swoją wyrazistością pragnie popierać Mateusza Klinowskiego.
Bez żadnych obaw dzisiaj nazywam Całusa Panną Migotką. Ewa Całus migocze tak bardzo, że swą migotliwością przysłoniła całokształt pracy MK dla Wadowic.

Nie mam zamiaru wybielać MK z jego łajdactw ale taka jest polityka, a on wcale wybielania nie potrzebuje. Jemu potrzebna jest ochrona przed Ewą Całus, prościej mówiąc - usunięcie -wice z Wadowic. Ewa Całus nie kontaktuje i sama nigdy na taki pomysł nie wpadnie pociągając MK na dno. Stąd też mój apel do każdego kto to co napisałam traktuje jako życzliwość i troskę o to miasto i gminę.
Pomóżcie jej zrozumieć, bo Mateusz nie daje sobie z nią rady. Ewa Całus wymaga troski i równocześnie czytelnego potępienia. Przynosi nam wstyd i trzeba jej yo otwarcie powiedzieć.

Tu tak naprawdę nie chodzi o Mateusza Klinowskiego, bo on mojego poparcia nie chciał, nie prosił o nie cały czas dyskredytując mnie i nazywając asystentką Filipiak i Kalińskiego. Ludzie bardzo chętnie w to uwierzyli, a prawda jest taka, że mnie nikt nie może "wypożyczyć".

Tu chodzi o to, że wadowiczanie mają swoją godność ale ... nikt w sprawie ich godności nie kiwnie palcem. Dlatego postanowiłam powiedzieć o tym głośno, bo mam dość doszukiwania się półprawd i spekulacji.

Kaliński nie ma żadnego związku z Wadowicami. Oczywiście w Wadowicach pracuje ale dla powiatu i nie zna spraw i potrzeb naszych mieszkańców. Swoją słabość w tej kwestii bardzo czytelnie i samodzielnie nam wyjawił jeżdżąc po wioskach i wadowickich osiedlach. Nie miał bladego pojęcia...
Bartosza Kalińskiego doceniam za jego troskę. Ostatnio poczynił niebywałe postępy w bardzo krótkim czasie. Myślę, że kiedyś będzie dobrym politykiem. Członkowie jego partii byli wobec niego bezwzględni. Przyjął to mianowanie z pokorą, a powinien stanowczo odmówić. Pisząc na jego temat nie chcę ujawniać jego wad, zaniedbań ani porażek. Piszę pozytywnie, bo go szanuję ale nigdy nie powiem, że ma być burmistrzem Wadowic. Kalińskiemu bardzo daleko do Klinowskiego. Niestety, Bartosz Kaliński nie ma mojego poparcia i nigdy go nie miał.

Wracając do mojej misji przypominam, iż Całus i Czyżowska to osoby, które nigdy nie stały się częścią Wadowic. Nie mają na to żadnych szans. Aby wygrał Mateusz Klinowski najpierw muszą odejść, a dopiero potem będzie można mówić o jako takiej normalności. Dużo pracy jeszcze przed nami.

Do końca jestem za Mateuszem Klinowskim.
Cytować
+17 #45 Alejaja 2018-10-26 12:34
no to ladnie, wynika z tego ze laski zrobila to bo jest zazdrosna o klinowskiego a ten sobie ubzdural ze to wina pisu.

ta afera odbije mu sie czkwaka....
Cytować
-26 #46 Wyborca 2018-10-26 12:46
Ukłon w strone Ady - BRAWO ADA
Czekamy na poparcie J. Brynkusa .......
Cytować
+33 #47 Lekarz weterynarii. 2018-10-26 12:49
#44
Lecz się babo ! I co z tego, że Pani Całus i Pani Czyżowicz (a nie Czyżowska) nie są częścią Wadowic. A może chciałyby być. Nie Twoja to sprawa, kto do miasta przyjeżdża, kto w nim pracuje i kto chce lub nie chce się tu osiedlić. Klinowskiego nie popieram, bo to dziwak, Kalińskiego też nie popieram. Ale nade wszystko nie popieram a wręcz potępiam Twoje zachowanie. Odczep się już od tych ludzi. Pisz pisma, podania, nagrywaj te sesje i komisje jak ci się nudzi w chałupie, ale przestań nachodzić i poniewierać ludźmi.
Cytować
+24 #48 Ciekawe 2018-10-26 12:56
Cytuję zenon:
Nie żaden Zenon+ i inni próbujący się podszywać.
Ada poniosła największe koszty kampanii referendalnej przed wyborami 2014,(rozbite szyby w aucie i przecięte opony) wspomagała Klinowskiego.Później to już Klinowski pracował sam na to żeby tracić poparcie. Stracił zaufanie, trudno.Demokracja ma być gwarantem bezpiecznego dokonywania wyborów własnych.Nikt nie może mi nakazać komuś ufać lub zabronić oceny subiektywnej.
Sprawa jest prosta -Ada biorąc udział w wyborach pokazała swoją dezaprobatę w stosunku do panującego. W chwili obecnej podjęła taką nie inną decyzję jako wolny obywatel z demokratycznym prawem wyboru. Czy ktokolwiek z Was przyjąłby krytykę i nie oburzałby się za to, że jest potępiany za oddanie głosu tak jak chciał? Proszę mi pokazać gdzie powiedziała o przekazaniu "swoich głosów", gdzie wskazała, że robi to w imieniu komitetu NS? Widzę, że każdy czyta, a rozumie tak jak chce zinterpretować. To jest manipulacja. dziwi mnie jak te same osoby, które do mnie żaliły się na obecnego burmistrza przez ponad 3 lata teraz stają w jego obronie - "byle nie PiS". Mi chodzi o moje Miasto. Czy Państwo macie całą wiedzę na temat roszczeń w stosunku do Urzędu z powodów działań obecnego burmistrza ? Oceniam go jako słabego gospodarza, bardziej aspirującego do miana celebryty. Cierpliwości, za chwilę wyjdą trupy z szafy.


Ada raczej szuka kolejńych slonsorów - niestety pewnie już wie, że dostanie coś konkretnego. Brak kręgosłupa moralnego- ale tak już jest jak samemu nie odnosi się sukcesów.
Bardzo smutne. Sprzedać się za miskę ryżu.
Cytować
+23 #49 olo 2018-10-26 12:58
Co się dziwicie szanowni państwo że pani Ada wspiera ścierwo PiSowskie???
Ada startowała z listy Kukiz 15 do sejmu w 2015 roku, nie dostała się do sejmu bo jej nikt nie chciał, teraz dostała 600 głosów to też porażka.
Widać że chce na siłę stołek bo interesy nie idą w tym kierunku co chce, a ta menda PiSowska jak wygra to interesy swoich starych dziadów będą reprezentowane.
Cytować
+33 #50 marc 2018-10-26 13:04
WIADOMO, ŻE CHODZI O WYDArcie Wadowic KLINOWSKIMU, I PRZYWRÓCENIE MIASTA I POWIATU LUDZIOM POSŁUSZNYM KOŚCIOŁOWI. Nawet film KLER, oblegany przez katolików - nic nie dał do myślenia, bo święta Hipokryzja im patronuje. Facet, który magistra bronił za pracę pt. Recepcja myśli i nauki papieża JPII w społeczności wadowickiej.- jest dostateczną gwarancją lojalności wobec plebanów z gminy. Co do Karcz - Zielińska, to zawsze była sympatyk władzy, wszak mąż był bliskim współpracowniki em E.Filipiak jako szef klubu Victoria.
Cytować
+26 #51 Szok 2018-10-26 13:06
Cytuję Wyborca:
Ukłon w strone Ady - BRAWO ADA
Czekamy na poparcie J. Brynkusa .......



Ciekawe jaką pracę lub ile kasy jej zaproponowali.
Czy można nie mieć zasad? Tak. Takich ludzi zawsze jest pełno.
Jak można mówić o wolności i jednocześnie popierać PIS?
Tragedia. Żenadometr poza skałą.
Cytować
+23 #52 Szok 2018-10-26 13:08
Cytuję zenon:
Nie żaden Zenon+ i inni próbujący się podszywać.
Ada poniosła największe koszty kampanii referendalnej przed wyborami 2014,(rozbite szyby w aucie i przecięte opony) wspomagała Klinowskiego.Później to już Klinowski pracował sam na to żeby tracić poparcie. Stracił zaufanie, trudno.Demokracja ma być gwarantem bezpiecznego dokonywania wyborów własnych.Nikt nie może mi nakazać komuś ufać lub zabronić oceny subiektywnej.
Sprawa jest prosta -Ada biorąc udział w wyborach pokazała swoją dezaprobatę w stosunku do panującego. W chwili obecnej podjęła taką nie inną decyzję jako wolny obywatel z demokratycznym prawem wyboru. Czy ktokolwiek z Was przyjąłby krytykę i nie oburzałby się za to, że jest potępiany za oddanie głosu tak jak chciał? Proszę mi pokazać gdzie powiedziała o przekazaniu "swoich głosów", gdzie wskazała, że robi to w imieniu komitetu NS? Widzę, że każdy czyta, a rozumie tak jak chce zinterpretować. To jest manipulacja. dziwi mnie jak te same osoby, które do mnie żaliły się na obecnego burmistrza przez ponad 3 lata teraz stają w jego obronie - "byle nie PiS". Mi chodzi o moje Miasto. Czy Państwo macie całą wiedzę na temat roszczeń w stosunku do Urzędu z powodów działań obecnego burmistrza ? Oceniam go jako słabego gospodarza, bardziej aspirującego do miana celebryty. Cierpliwości, za chwilę wyjdą trupy z szafy.


Straciła zaufanie? Nie dostała fuchy na plakaty? A może chciała pracować w domu kultury? Do polityki prywatny przedsiębiorca? To chyba mu nie wychodzi
Cytować
+29 #53 junik 2018-10-26 13:09
Ada powiedziała że likwidowała poprzedni układ (czyli Filipiak, kocicho i spółka), a teraz trzeba zlikwidować obecny.
Rozumiem że po to żeby powrócić do poprzedniego? Przecież przy Kalińskim stoją te same osoby co stały przy Filipiak - Kaczyński, Hajnosz itd.
Ada zatęskniła za tym co było? Czy może jej coś obiecano za to poparcie? Zapewne niedługo się dowiemy. A jak ją ten nowy-stary układ kopnie w dupę, to za 5 lat znowu będzie go obalać.
Żałosne to.
Cytować
-19 #54 KlinuBiedro 2018-10-26 13:14
https://www.tvp.info/38796797/klopoty-roberta-biedronia-w-tle-skandal-pedofilski-i-mobbing

A tak sie Klinowski z Biedroniem obnosili ze są progresywni. Biedron nawet nie startuje. Co ciekawsze kwiatki:

"Na sesjach Rady Miejskiej cały czas wpatruje się w smartfona i przegląda media społecznościowe"

"Miał nawet próbować zastraszać dziennikarzy podjęciem kroków prawnych. "

"Nawet rezolucja słupskich radnych, którzy usiłowali zdyscyplinować prezydenta, buntując się przeciwko jego częstym delegacjom, została skrytykowana jako homofobiczna. Tymczasem intencja radnych wydaje się oczywista: protestowali przeciwko wyjazdom, które nie były związane z pełnieniem obowiązków służbowych, lecz służyły wyłącznie autopromocji"

"Za kadencji Biedronia zadbano tylko o to, by w komunalnych domach wzrosły czynsze – po 10 proc. każdego roku, w roku wyborczym 5 proc. Sporo jak na wrażliwą społecznie lewicę. Nie powstały porządne drogi, nie przeprowadza się remontów. Nic dziwnego, że wielu słupszczan wolało zamieszkać w sąsiednich gminach. Statystyki GUS są nieubłagane – exodus mieszkańców Słupska jest największy na Pomorzu"

"Nieprawdą ma być oddłużenie Słupska przez Biedronia. Miało ono polegać na kreatywnej księgowości. Jak czytamy w tekście, pod koniec rządów poprzedniego prezydenta oceniano, że zadłużenie Słupska w 2025 r. będzie wynosić 60 mln zł. Obecnie prognoza przewiduje, że będzie to ponad 160 mln zł. "
"Określanie Biedronia mianem »samorządowca« jest nieprzyzwoitośc ią wobec kompetentnych, ciężko pracujących wójtów i burmistrzów z całego regionu. On nie tylko nie miał żadnych kompetencji, lecz nawet nie starał się nauczyć podstawowych na tym stanowisku rzeczy"

"Określanie Biedronia mianem »samorządowca« jest nieprzyzwoitośc ią wobec kompetentnych, ciężko pracujących wójtów i burmistrzów z całego regionu. On nie tylko nie miał żadnych kompetencji, lecz nawet nie starał się nauczyć podstawowych na tym stanowisku rzeczy"

widac podobienstwa w zachowaniu i rzadzeniu. zamiatanie spraw pod dywan, brak remontow, olewanie ludzi, buta i ciagle delegacje.

Ta tak Klinowski sie chwalil jacy to sa progresywni. Biedronia juz nie ma, klinowski tez zniknie. Juz zniknal.
Cytować
+19 #55 Popieram Klina 2018-10-26 13:29
Cytuję KlinuBiedro:
https://www.tvp.info/38796797/klopoty-roberta-biedronia-w-tle-skandal-pedofilski-i-mobbing

A tak sie Klinowski z Biedroniem obnosili ze są progresywni. Biedron nawet nie startuje. Co ciekawsze kwiatki:

"Na sesjach Rady Miejskiej cały czas wpatruje się w smartfona i przegląda media społecznościowe"

"Miał nawet próbować zastraszać dziennikarzy podjęciem kroków prawnych. "

"Nawet rezolucja słupskich radnych, którzy usiłowali zdyscyplinować prezydenta, buntując się przeciwko jego częstym delegacjom, została skrytykowana jako homofobiczna. Tymczasem intencja radnych wydaje się oczywista: protestowali przeciwko wyjazdom, które nie były związane z pełnieniem obowiązków służbowych, lecz służyły wyłącznie autopromocji"

"Za kadencji Biedronia zadbano tylko o to, by w komunalnych domach wzrosły czynsze – po 10 proc. każdego roku, w roku wyborczym 5 proc. Sporo jak na wrażliwą społecznie lewicę. Nie powstały porządne drogi, nie przeprowadza się remontów. Nic dziwnego, że wielu słupszczan wolało zamieszkać w sąsiednich gminach. Statystyki GUS są nieubłagane – exodus mieszkańców Słupska jest największy na Pomorzu"

"Nieprawdą ma być oddłużenie Słupska przez Biedronia. Miało ono polegać na kreatywnej księgowości. Jak czytamy w tekście, pod koniec rządów poprzedniego prezydenta oceniano, że zadłużenie Słupska w 2025 r. będzie wynosić 60 mln zł. Obecnie prognoza przewiduje, że będzie to ponad 160 mln zł. "
"Określanie Biedronia mianem »samorządowca« jest nieprzyzwoitością wobec kompetentnych, ciężko pracujących wójtów i burmistrzów z całego regionu. On nie tylko nie miał żadnych kompetencji, lecz nawet nie starał się nauczyć podstawowych na tym stanowisku rzeczy"

"Określanie Biedronia mianem »samorządowca« jest nieprzyzwoitością wobec kompetentnych, ciężko pracujących wójtów i burmistrzów z całego regionu. On nie tylko nie miał żadnych kompetencji, lecz nawet nie starał się nauczyć podstawowych na tym stanowisku rzeczy"

widac podobienstwa w zachowaniu i rzadzeniu. zamiatanie spraw pod dywan, brak remontow, olewanie ludzi, buta i ciagle delegacje.

Ta tak Klinowski sie chwalil jacy to sa progresywni. Biedronia juz nie ma, klinowski tez zniknie. Juz zniknal.


BIEDROŃ OD STYCZNIA STARTUJE Z PARTIĄ
W SŁUPSKU WYGRAŁA JEGO ZASTĘPCZYNI
NA TYLE DOBRZE RZĄDZIŁ, ŻE MA OGROMNE POPRACIE W MIEŚCIE

PEDOFILÓW TO SZUKAJCIE W Kościel
Cytować
+17 #56 Popieram Klina 2018-10-26 13:31
W między czasie w Wadowicach... ktoś nieźle daje dziś dupy za pracę.
Hi hi hi
Cytować
+24 #57 Dupa sprzedana 2018-10-26 13:31
Ada może i udzieliła, ale jej pełnomocnik i kandydaci na radnych raczej nie... Zobaczcie na Fejsie...
Cytować
+21 #58 szaaa 2018-10-26 13:32
Cytuję junik:
Ada powiedziała że likwidowała poprzedni układ (czyli Filipiak, kocicho i spółka), a teraz trzeba zlikwidować obecny.
Rozumiem że po to żeby powrócić do poprzedniego? Przecież przy Kalińskim stoją te same osoby co stały przy Filipiak - Kaczyński, Hajnosz itd.
Ada zatęskniła za tym co było? Czy może jej coś obiecano za to poparcie? Zapewne niedługo się dowiemy. A jak ją ten nowy-stary układ kopnie w dupę, to za 5 lat znowu będzie go obalać.
Żałosne to.


ona sama chce byc czescia ukladu, o to tylko chodzi
Cytować
-5 #59 Mieszkaniec 2018-10-26 13:33
Podsumowanie Klinowskiego i spółki:

Co siali to zebrali
Cytować
-5 #60 KlinuBiedro 2018-10-26 13:44
Cytuję Popieram Klina:
Cytuję KlinuBiedro:
https://www.tvp.info/38796797/klopoty-roberta-biedronia-w-tle-skandal-pedofilski-i-mobbing

A tak sie Klinowski z Biedroniem obnosili ze są progresywni. Biedron nawet nie startuje. Co ciekawsze kwiatki:

"Na sesjach Rady Miejskiej cały czas wpatruje się w smartfona i przegląda media społecznościowe"

"Miał nawet próbować zastraszać dziennikarzy podjęciem kroków prawnych. "

"Nawet rezolucja słupskich radnych, którzy usiłowali zdyscyplinować prezydenta, buntując się przeciwko jego częstym delegacjom, została skrytykowana jako homofobiczna. Tymczasem intencja radnych wydaje się oczywista: protestowali przeciwko wyjazdom, które nie były związane z pełnieniem obowiązków służbowych, lecz służyły wyłącznie autopromocji"

"Za kadencji Biedronia zadbano tylko o to, by w komunalnych domach wzrosły czynsze – po 10 proc. każdego roku, w roku wyborczym 5 proc. Sporo jak na wrażliwą społecznie lewicę. Nie powstały porządne drogi, nie przeprowadza się remontów. Nic dziwnego, że wielu słupszczan wolało zamieszkać w sąsiednich gminach. Statystyki GUS są nieubłagane – exodus mieszkańców Słupska jest największy na Pomorzu"

"Nieprawdą ma być oddłużenie Słupska przez Biedronia. Miało ono polegać na kreatywnej księgowości. Jak czytamy w tekście, pod koniec rządów poprzedniego prezydenta oceniano, że zadłużenie Słupska w 2025 r. będzie wynosić 60 mln zł. Obecnie prognoza przewiduje, że będzie to ponad 160 mln zł. "
"Określanie Biedronia mianem »samorządowca« jest nieprzyzwoitością wobec kompetentnych, ciężko pracujących wójtów i burmistrzów z całego regionu. On nie tylko nie miał żadnych kompetencji, lecz nawet nie starał się nauczyć podstawowych na tym stanowisku rzeczy"

"Określanie Biedronia mianem »samorządowca« jest nieprzyzwoitością wobec kompetentnych, ciężko pracujących wójtów i burmistrzów z całego regionu. On nie tylko nie miał żadnych kompetencji, lecz nawet nie starał się nauczyć podstawowych na tym stanowisku rzeczy"

widac podobienstwa w zachowaniu i rzadzeniu. zamiatanie spraw pod dywan, brak remontow, olewanie ludzi, buta i ciagle delegacje.

Ta tak Klinowski sie chwalil jacy to sa progresywni. Biedronia juz nie ma, klinowski tez zniknie. Juz zniknal.


BIEDROŃ OD STYCZNIA STARTUJE Z PARTIĄ
W SŁUPSKU WYGRAŁA JEGO ZASTĘPCZYNI
NA TYLE DOBRZE RZĄDZIŁ, ŻE MA OGROMNE POPRACIE W MIEŚCIE

PEDOFILÓW TO SZUKAJCIE W Kościel


spokojnie - tutaj w artykule pisze ze zamiatam pod dywan sprawy ktorymi powinien sie zajac ale olewal temat. nikt tu nie szuka.
Cytować
-8 #61 korkowskitez 2018-10-26 14:00
Cytuję Szok:
Cytuję zenon:
Nie żaden Zenon+ i inni próbujący się podszywać.
Ada poniosła największe koszty kampanii referendalnej przed wyborami 2014,(rozbite szyby w aucie i przecięte opony) wspomagała Klinowskiego.Później to już Klinowski pracował sam na to żeby tracić poparcie. Stracił zaufanie, trudno.Demokracja ma być gwarantem bezpiecznego dokonywania wyborów własnych.Nikt nie może mi nakazać komuś ufać lub zabronić oceny subiektywnej.
Sprawa jest prosta -Ada biorąc udział w wyborach pokazała swoją dezaprobatę w stosunku do panującego. W chwili obecnej podjęła taką nie inną decyzję jako wolny obywatel z demokratycznym prawem wyboru. Czy ktokolwiek z Was przyjąłby krytykę i nie oburzałby się za to, że jest potępiany za oddanie głosu tak jak chciał? Proszę mi pokazać gdzie powiedziała o przekazaniu "swoich głosów", gdzie wskazała, że robi to w imieniu komitetu NS? Widzę, że każdy czyta, a rozumie tak jak chce zinterpretować. To jest manipulacja. dziwi mnie jak te same osoby, które do mnie żaliły się na obecnego burmistrza przez ponad 3 lata teraz stają w jego obronie - "byle nie PiS". Mi chodzi o moje Miasto. Czy Państwo macie całą wiedzę na temat roszczeń w stosunku do Urzędu z powodów działań obecnego burmistrza ? Oceniam go jako słabego gospodarza, bardziej aspirującego do miana celebryty. Cierpliwości, za chwilę wyjdą trupy z szafy.


Straciła zaufanie? Nie dostała fuchy na plakaty? A może chciała pracować w domu kultury? Do polityki prywatny przedsiębiorca? To chyba mu nie wychodzi


a korkowski ktorego zatrudnil klin to niby nie mial wlasnej dzialanosci jak go robili prezesem
Cytować
+17 #62 sa niewiarygodni 2018-10-26 14:01
a udawali głupa że są z kaziem niezależni
Cytować
+25 #63 obłuda 2018-10-26 14:03
Ada straciła u mnie wszystko, jest kompletnie spalona u mnie na wieki!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Cytować
-6 #64 misiek 2018-10-26 14:23
Czy to prawda, że spada liczba lajków na fejsie klina?

Bez kitu. Nie ma się co dziwić, gdybym miał fejsa też bym trola nie karmił
Cytować
-10 #65 poznalaSienaKlinie 2018-10-26 14:24
co wyscie narobiili????
a miasto huczy od afery z calusowa - klinu stracil popracie a kalisnki je zyskal. sprawa obrocila sie przeciwko niemu!!!!!!!!!

kto odpowiada za PR klinowskiego? zadam dymisji i wywalenia na zbity pysk!
Cytować
+18 #66 Ale wieś.... 2018-10-26 14:25
Kasiu, pełnomocniczko komitetu Ady Karcz-Zieliński ej: co by pani powiedziała, że Pani koleżanka wypięła się na Panią i cały komitet za stanowisko dyrektora Wadowickiego Centrum Kultury?
Cytować
+15 #67 totalna obłuda 2018-10-26 14:26
jest godny zaufania bo da za free stanowisko?
Cytować
+20 #68 wilson 2018-10-26 14:26
co to znaczy "przekazać poparcie komuś" - czy ludzie to bydło, owce które można przeganiać z jednej obory do drugiej?! Komuś się chyba zapomniało, że wybory są demokratyczne i każdy głosuje jak uważa. Pani Ada może jedynie zarekomendować swoim wyborcom aby głosowali na kogoś i to tyle co może. Przepraszam, ale takie sprawy warto podkreślać.
Cytować
+15 #69 wilson 2018-10-26 14:34
... i jeszcze jedno. Jeśli Brynkus postąpi podobnie, tj. "przekaże głosy wyborców" Kukiz15 powinno go usunąć z ruchu. Swoją drogą jak patrzyłem na listy wyborcze to niezła śmietaneczka się nagarnęła w naszym okręgu. To utwierdza tylko w tym żeby nie zawracać sobie d..py polityką. W większości przypadków nie powinno się używać słowa polityk tylko "żłobiarz".
Cytować
+23 #70 Kika 2018-10-26 14:38
Jak ktoś może decydować moim głosem niech się puknie w łeb
Cytować
-13 #71 noIPieknie 2018-10-26 14:41
cala ekipa z wyborow przekaze poparcie kalinskiemu teraz po tym co zrobilisie wczoraj w urzedzie.

wcale sie im nie dziwie - maja do wyboru spokojnego czlowieka albo nieobliczalnego czlowieka.

niestety ale klin walnal ze zbyt grubej armaty i ludzie mu tego nie zapomna.

i mozecie sobie pisac ile komentarzy chcecie po necie, ale na wlasne zyczenie zniszczyliscie mu szanse wygrania wyborow.

I tura pokazala ze ludzie daja sygnal "sprawdzam" ale nikt nie posluchal - teraz dadza sygna "wypad" bo chca spokojnie zyc.
Cytować
-13 #72 misiek 2018-10-26 14:46
A i jeszcze jedno w temacie miłośników imigrantów, to przykład z niemiec:

https://web(kropka)facebook(kropka)com/laleh.walie/videos/10215063433791834/?_rdc=1&_rdr
Cytować
+16 #73 dziunia 2018-10-26 14:49
do 43- jestem pewna ,że mieszkasz pod krakowem
Cytować
+25 #74 leon 2018-10-26 15:02
Zielińscy zawsze byli aparatczykami ale to co wyprawiają nie mieści się w zwykłej przyzwoitości. Po tak sromotnej przegranej ona jeszcze nie ma kszty honoru tylko kupczy z pisiorami? szkoda gadać, szkoda tych ludzi z WIO na takie pomiatanie. Mieliście jakieś idee a dziś macie targowicę
Cytować
+3 #75 A gdzie Brynkus? 2018-10-26 15:04
Czekamy na "przekazanie" poparcia.
Cytować
+8 #76 king 2018-10-26 15:17
Ale Łączaniki go nie chcą.
Cytować
-12 #77 pilgrim 2018-10-26 15:20
Cytuję Wnikliwy:
Cytuję prawda:
prawda jest taka ze klin nie zrobil praktycznie nic dla miasta:
- nie mam ronda (w BIPie pisze ze mu uwalili ten projekt bo byl zly),
- nie ma woonerfu (projekt wadliwy)
- nie ma skawy - przetarg uniewazniony
- nie ma sciezek rowerowych ktore obiecal
- nie ma wolnosci slowa (kasuje komentarze)
- nie ma spokoju (sam hejt tlko z niego plynie)
- zarabia z ekipa kokosy (po 120 tys rocznie
- chodzi po sadach ciagle i sadzi sie ze wszystkimi co maja czelnosc sie z nim nie zgadzac
- graniczna nie skonczona
- niejasne powiazania z biznesem (barleda i krisbud)
- obwinianie innych za swoje niepowodzenia

ktos widzial zeby klin kiedys powidzial ze sie pomylil?

Nawet Janusz Gawron po wczorajszej akcji klina rzucil papierami i odszedl z UM twierdzac ze ma juz dosc tego.

normalnie ZSRR

Ty sobie przypomni co się odpierdalało przy ekipie sprzed Klinowskiego... To u nich szkolony oficer prawdy z wadowice24.pl

Bedziemy sie licytowac kto był wiekszym nieudacznikiem? Toz to skrajnie słabe a p. Mateusz obiecywał cuda..
Cytować
+19 #78 Popieram Klina 2018-10-26 15:21
Cytuję szaaa:
Cytuję junik:
Ada powiedziała że likwidowała poprzedni układ (czyli Filipiak, kocicho i spółka), a teraz trzeba zlikwidować obecny.
Rozumiem że po to żeby powrócić do poprzedniego? Przecież przy Kalińskim stoją te same osoby co stały przy Filipiak - Kaczyński, Hajnosz itd.
Ada zatęskniła za tym co było? Czy może jej coś obiecano za to poparcie? Zapewne niedługo się dowiemy. A jak ją ten nowy-stary układ kopnie w dupę, to za 5 lat znowu będzie go obalać.
Żałosne to.


ona sama chce byc czescia ukladu, o to tylko chodzi


Konkurs- albo WCK, a może kelnerka w nowej Ogrodowej?
Czekamy na bonusy dla Ady
Cytować
+34 #79 adaToNieWypada 2018-10-26 15:23
Oświadczenie Niezależnego Samoarządu z facebooka:

Oświadczamy, iż poparcie Pani Ady Karcz-Zieliński ej dla kandydata na burmistrza Bartosza Kalińskiego było jej osobistą decyzją.
Większość członków komitetu pozostaje niezależna pozostawiając wybór w II turze mieszkańcom Gminy i Miasta Wadowice.
Z poważaniem
Pełnomocnik wyborczy

Jak widać odcinają się od Ady i słusznie.
Cytować
-12 #80 pilgrim 2018-10-26 15:25
Cytuję poznalaSienaKlinie:
co wyscie narobiili????
a miasto huczy od afery z calusowa - klinu stracil popracie a kalisnki je zyskal. sprawa obrocila sie przeciwko niemu!!!!!!!!!

kto odpowiada za PR klinowskiego? zadam dymisji i wywalenia na zbity pysk!


Sam zainteresowany chyba kieruje swoim PR bo ktozby inny sie osmielił - nie wiadomo czy bedzie Burmistrzem ale meczennikiem "sprawy" juz jest!
Cytować
+19 #81 Ale. Wstyd 2018-10-26 15:26
Żenada roku.
Ciekawe jakie poglądy ma wspólne z Kalińskim?
Może takie, że .... warto być w układzie.
Ja Tobie Ty mi... załatwię

Ada jest za BDI wariant południowy - ma w tym biznes.
Za coś trzeba postawić nowy dom, jak z starego była żona wywala.
Cytować
+27 #82 precz 2018-10-26 15:28
jest już politycznie skończona, ale to było do przewidzenia
Cytować
+22 #83 Ale. Wstyd 2018-10-26 15:40
Cytuję precz:
jest już politycznie skończona, ale to było do przewidzenia

Racja

A tu za 5 lat Ada po pobycie w Indiach odnajdzie nowe ja...
Alkohol już odrzuciła, a teraz przejdzie na weganizm i na nowo odkryje kolejny układ, który uniemożliwił jej na rozwój zawodowy....
Taki typowy nieudacznik...
Cytować
+26 #84 QWERTY 2018-10-26 15:54
Pewnie Ada dostała w zamian już jakąś ciepłą posadkę u Bartusia pierdoły ,no cóż są ludzie i parapety
Cytować
-20 #85 laska 2018-10-26 16:05
trzeba było głosować na Brynkusa - jest pryncypialny i jak ktoś już na ogólnopolskim medium napisał - niesterowalny. Żadnego ze swoich wyborców nie nakłania by poparł Kalińskiego lub Klinowskiego. Brynkus miał pomysł na miasto. Teraz macie niezłą nawalankę i przez nastepne lata lot koszący do przepaści. Nieważne co - albo woonerf na Lwowskiej i Barleda, albo macodnalds na Bumarze i wycięcie handlowców przez sponsora chłopca z Lączan
Cytować
+24 #86 hmm.. 2018-10-26 16:08
ale dlaczego na konkurencyjnej stroni nie ma takiej informacji jakoby pani Ada "oddała" ""swoje"" głosy na Bartosza..? Tylko jakiś inny wycinek z konferencji? Czyżby to nie była do końca korzystna informacja dla Pana Starosty??
Hmmm...
Cytować
+18 #87 zawiedziony 2018-10-26 16:20
Czyli zmarnowałem głos w pierwszej turze, no cóż jak to mówi przysłowie, mądry polak po szkodzie.
Cytować
+25 #88 zupa 2018-10-26 17:50
Z niedzielnych wyborów płynie jeden przekaz dla przyszłego burmistrza - należy olewać wioski przynależne do gminy Wadowice. Klinowski starał się im dać dużo więcej niż jego poprzedniczka-k analizację, chodniki, świetlice itd. Ale po analizie ilości głosów jakie otrzymał we wsiach wniosek jest jeden - dla nich nieważne czy w XXI wieku za przeproszeniem gówno im wzdłuż drogi płynie-ważne co powie ksiądz i czy kandydat "kościółkowy". A pan Kalinski już obiecuje znajomym co im załatwi po wyborach. Brawo wiecznie żywe Wołkowice!
Cytować
-15 #89 MAX 2018-10-26 17:54
Kabaret to już TVN interweniuje biednej calusnej i klinowi ... Tonący brzytwy się chwyta..... Do czego są jeszcze zdolni.. brawo wy........,
Cytować
-1 #90 MAX 2018-10-26 17:59
Cała Polska śmiechem .... Z Wadowic .... poszło w TVN......
Cytować
+8 #91 borys 2018-10-26 18:01
Cytuję Aston:
Pa Pa Klinowski. Pozdrów Robcia, tylko nie zbyt namiętnie :D

pajac
Cytować
-17 #92 Mieszkaniec 2018-10-26 19:21
Cytuję zupa:
Z niedzielnych wyborów płynie jeden przekaz dla przyszłego burmistrza - należy olewać wioski przynależne do gminy Wadowice. Klinowski starał się im dać dużo więcej niż jego poprzedniczka-kanalizację, chodniki, świetlice itd. Ale po analizie ilości głosów jakie otrzymał we wsiach wniosek jest jeden - dla nich nieważne czy w XXI wieku za przeproszeniem gówno im wzdłuż drogi płynie-ważne co powie ksiądz i czy kandydat "kościółkowy".


Człowieku !!!

Klinowski na wsiach nie zrobił NIC, ZERO. Tam Starosta ogarnął drogi chodniki. Gdyby Klinowski cokolwiek zrobił to by od razu o tym pisał ale nie zrobił NIC. Więc nie wypisuj totalnych bzdur jak nie wiesz jak jest
Cytować
+4 #93 reks 2018-10-26 19:26
Zagłosuje wtedy na kalinskiego jak da na papierze że zatrudni plaskiego i spółki
Cytować
+1 #94 reks 2018-10-26 19:27
Nie zatrudni
Cytować
-9 #95 MAX 2018-10-26 19:53
Cała Polska śmiechem z Wadowic .... Znajomi już dzwonią że my w Wadowicach to mamy cyrk bez trzymanki..... Ciekawe ile Polsat i TVN skasował urząd miasta za ten żałosny reportaż
Cytować
-9 #96 dert 2018-10-26 21:12
rozwoj choroby heheheh
https://www.youtube.com/watch?v=xSL1TXRe_mM
bobita
Cytować
-16 #97 Skarpa 2018-10-26 22:01
Cytuję Wadowiczanin:
Kilka uwag:

Pani Ewa Całus wczoraj ganiał do sesji w krótkim rękawku z napisem WICE (zdjęcia w tej koszulce szły do mediów), a dziś jak telewizje przyjechały to nagle długi rękaw kurtka hahahahahahaha i opowiada jaka to ona poszkodowana

Zobaczcie na zdjęcia z wczoraj - ludzie w długich rękawach bo chłodno, a na zdjęciach Pani Całus w letnim podkoszuleczku nawiązującym do Wadowic i akcja (co za zbieg okoliczności)

#ZapytajOFakty #SprzedawanieBajek


Ludzie mówią na mieście że takiej ustawki to nawet za poprzedniej burmistrz nie było.
Cytować
-14 #98 OBSERWATOR 2018-10-26 22:14
Witam jestem mieszkańcem z poza Wadowic nawet spoza gminy,ale ten cały show jaki został wczoraj i dziś zorganizowany, zainteresował mnie i poprostu zacząłem w sieci szukać na tematy pana Klinowskiego i pana Kalinskiego... ogólnie informacji jest bardzo niewiele i bardzo wiele.Jesli chodzi o burmistrza to niewiele znalazłem rzeczy którymi mógłby się pochwalić że coś zrobił gdzieś pomógł mieszkancą poprostu jako człowiek i żeby ludzie jakoś normalnie mówili pisali... Więc takie rzeczy w sieci chyba nie biorą się z nikąd.A jeśli chodzi o starostę to jest bardzo wiele rzeczy które dokonał zrobił dla ludzi mieszkańców,jes t zaradny wiele projektów skończył w terminach,i w moim odczuciu jest taki poprostu ludzki.Gdybym ja był mieszkańcem waszego miasta to poprostu zagłosowałbym na człowieka na osobę która stara się iść w kierunku mieszkańców.Pop rostu osoba która jest przedstawiciele m wszystkich mieszkańców... Życzę wam dobrego wyboru i zgody wśród mieszkańców.
Cytować
-3 #99 Staroć i do tego 2018-10-26 22:30
Cytuję ks beskidzianka:
tak dla przypomnienia czym jest pis w wadowicach

http://inicjatywawadowice.pl/oskarzony-o-oszustwa-norweg-ukrywa-majatek-w-spolce-as-invest/

A co to kretynko ma wspólnego z pis?
Cytować
-8 #100 Gość 2018-10-26 22:41
Cytuję OBSERWATOR:
Witam jestem mieszkańcem z poza Wadowic nawet spoza gminy,ale ten cały show jaki został wczoraj i dziś zorganizowany, zainteresował mnie i poprostu zacząłem w sieci szukać na tematy pana Klinowskiego i pana Kalinskiego... ogólnie informacji jest bardzo niewiele i bardzo wiele.Jesli chodzi o burmistrza to niewiele znalazłem rzeczy którymi mógłby się pochwalić że coś zrobił gdzieś pomógł mieszkancą poprostu jako człowiek i żeby ludzie jakoś normalnie mówili pisali... Więc takie rzeczy w sieci chyba nie biorą się z nikąd.A jeśli chodzi o starostę to jest bardzo wiele rzeczy które dokonał zrobił dla ludzi mieszkańców,jest zaradny wiele projektów skończył w terminach,i w moim odczuciu jest taki poprostu ludzki.Gdybym ja był mieszkańcem waszego miasta to poprostu zagłosowałbym na człowieka na osobę która stara się iść w kierunku mieszkańców.Poprostu osoba która jest przedstawicielem wszystkich mieszkańców... Życzę wam dobrego wyboru i zgody wśród mieszkańców.


Podzielam Twoją opinię
Cytować
-4 #101 Rysiek Musiał 2018-10-27 00:15
Apeluje podpisujcie się imieniem i nazwiskiem pod swoimi komentarzami, bo wtedy staniecie się bardziej wiarygodni
Cytować
+14 #102 Ale. Wstyd 2018-10-27 09:28
Cytuję Rysiek Musiał:
Apeluje podpisujcie się imieniem i nazwiskiem pod swoimi komentarzami, bo wtedy staniecie się bardziej wiarygodni


To cały urok internetu
Nie możemy się podpisywać
, bo władza układowo-załatw iarksa będzie się miścić.
Tak los
A Ada pewnie wszystko nagrała i ułożyła przed wyborami.
Taki plan Kazia na bycie Królem Wadowic.
Żenada z tymi głosami 600- to troszkę mało, wstyd.
Zamiast zająć się firmą to tylko kombinują.
Oni chyba tylko zarabiają na kolejnych wyobrach.
Kazek - Mistrz Fake News w Krakowskiej już snuje plany....
Cytować
+20 #103 Obserwator z Kleczy 2018-10-27 09:34
Obciach
Ale to prości ludzie - trzeba im wybaczyć
Marzą o władzy, ale będzie ubaw jak nic nie dostaną.
Mam nadzieję, że Adę i Kazia nowa władza kopnie w dupę.
Będzie wesoło
Cytować
+9 #104 krakus 2018-10-27 12:52
Pacanom wadowickim żaden burmistrz nie "dogodzi".Jak było poprzednio to babsko,to 3/4 wadowiczan opluwało tą dewotkę.Teraz robią to z dr.Klinowskim czyli "powtórka z rozrywki".Wadow iczanie nie wstyd Wam!!! Niby święte miasto,a mieszkańcy .......???
Cytować
+15 #105 Wad 2018-10-27 14:07
Cytuję krakus:
Pacanom wadowickim żaden burmistrz nie "dogodzi".Jak było poprzednio to babsko,to 3/4 wadowiczan opluwało tą dewotkę.Teraz robią to z dr.Klinowskim czyli "powtórka z rozrywki".Wadowiczanie nie wstyd Wam!!! Niby święte miasto,a mieszkańcy .......???


Skończcie wreszcie tą błązenade ze świętym miastem. Słowo to zaczyna nic nie znaczyć...
Cytować
+14 #106 Ktoś 2018-10-27 15:59
W okolicy sklepu Stop są dwa banery- Ady i Kalińskiego .
Zastanawiałem się przed wyborami o co chodzi. Teraz wiadomo, że to było ustalone wcześniej.
Jak czują się ludzie z Jej komitetu wyborczego- podobno bezpartyjni i niezależni. Tak oszukać przyjaciół.
Obciach i prostytucja polityczna
Cytować
+6 #107 Robt 2018-10-27 16:36
Ludziom się mylą nazwiska Klinowski-Kaliń ski więc zadecyduje przypadek kto wygra.Ja osobiscie głosowałem na Karcz, a teraz wybiotę mniejsze zło czyli Kalinowskiego nie Kalińskiego, nie nie na Kalinowskiego, zaraz zaraz który jest który??
Cytować
+13 #108 Ja 2018-10-27 18:59
Ada, to nie wypada!
Nie pamiętasz jak walczyłaś o usunięcie od koryta Ewy i Staszka? Ech, a teraz podasz rękę Panu Kotarbie i Pani Filipiak? Cieszy Cię ich powrót? Gratuluję!
Cytować
-15 #109 wnuczek przegrywa 2018-10-27 19:38
kosmos klina odchodzi w niebyt
jego kamaryla zwiewa na drugą stronę
Cytować
+6 #110 W kapeluszu 2018-10-27 20:20
Kocham Klinowskiego oddam głowę za niego.
Cytować
-9 #111 zazdro 2018-10-27 22:17
i dobrze! Myśli kobieta logicznie a nie chowa głowy w piasek jak wielcy "mężowie"! Idzie się za wygranym! A Kaliński działa! Ma łatwiej, bo z partii, ale w du..ie to mam już. Byle miasto odkorkować, byle była praca, ceny za śmieci i opłaty normalne i żeby dzieci i młodzież mogły się uczyć i rozwijać w najlepszych warunkach! Kaliński -wygraj
Cytować
+5 #112 Ktoś 2018-10-28 18:21
Cytuję zazdro:
i dobrze! Myśli kobieta logicznie a nie chowa głowy w piasek jak wielcy "mężowie"! Idzie się za wygranym! A Kaliński działa! Ma łatwiej, bo z partii, ale w du..ie to mam już. Byle miasto odkorkować, byle była praca, ceny za śmieci i opłaty normalne i żeby dzieci i młodzież mogły się uczyć i rozwijać w najlepszych warunkach! Kaliński -wygraj


Kobieta ta myśli przede wszystkim o swoich interesach. Kręgosłup moralny u Niej nie istnieje. Słaby człowiek. Ale chyba tak już jest z ludźmi, którzy są byłymi alkoholikami. Słaba wola. Uleganie pokusom. Prosta baba i już.
Klinu też myśl o odkorkowaniu miasta, ale nie za wszelką cenę. Nie za cenę zniszczenia najpiękniejszej okolicy miasta.
Cytować
+6 #113 Ale obciach 2018-10-28 18:22
Cytuję Ktoś:
Cytuję zazdro:
i dobrze! Myśli kobieta logicznie a nie chowa głowy w piasek jak wielcy "mężowie"! Idzie się za wygranym! A Kaliński działa! Ma łatwiej, bo z partii, ale w du..ie to mam już. Byle miasto odkorkować, byle była praca, ceny za śmieci i opłaty normalne i żeby dzieci i młodzież mogły się uczyć i rozwijać w najlepszych warunkach! Kaliński -wygraj


Kobieta ta myśli przede wszystkim o swoich interesach. Kręgosłup moralny u Niej nie istnieje. Słaby człowiek. Ale chyba tak już jest z ludźmi, którzy są byłymi alkoholikami. Słaba wola. Uleganie pokusom. Prosta baba i już.
Klinu też myśl o odkorkowaniu miasta, ale nie za wszelką cenę. Nie za cenę zniszczenia najpiękniejszej okolicy miasta.


Masz rację.
Ciekawe co wymyśliła, aby zarobić na BDI.
Ona szuka kasy.
Bida
Cytować
+6 #114 llidka3 2018-10-28 23:15
Do 43:-PiC na wode-jak to pisze ktoś z Krakowa to ja jestem królowa Elżbieta
Cytować
+8 #115 Ada- wstyd 2018-10-29 08:50
Cytuję llidka3:
Do 43:-PiC na wode-jak to pisze ktoś z Krakowa to ja jestem królowa Elżbieta


Taki styl Kazia;)
Cytować
-2 #116 czytam i nie wierzę 2018-12-08 22:32
Po co Łaski miałaby demolować gabinet i naruszać nietykalność funkcjonariusza ?
Nie wierzę własnym oczom, tylko że w tym mieście są jeszcze w miarę ogarnięci ludzie i nie wierzą w bajki o pobiciu i demolowaniu gabinetu. Zaliczają się do nich między innymi urzędnicy UM Wadowice.
Ciekawa jestem co by napisał redaktor gdyby to jego Całus popchnęła tak, że upadłby na plecy.
W głowie się nie mieści co Całus z Klinowskim robili, żeby przegrać te wybory. Xałusa polecałabym przebadać ale prędko i przez kilku specjalistów, a potem najlepiej zamknąć dla bezpieczeńśtwa publicznego.
Proszę mnie minusowa ale jestem świadoma tego co właśnie napisałam.
Całusa za jratki za agresję i brak samokontroli.
Ciekawa jestem co powiedziałaby inna kobieta popchnięta tak mocno, że runęłaby z całą siłą na podłogę. Domyślam się, że w Wadowicach to normalka, bo w końcu Klinowski otrzymał ponad 7 tys, głosów. Zapewne za agresję i brak samokontroli swojej koleżanki, -wice.
Oczywiście popierałam Klinowskiego, bo przecież tak napisał Marcin Płąszczyca :lol:

Patrzę na ludzi na zdjęciach, Kaliński, Zielińska, BRAK MI SŁÓW

byle do koryta
Jeszcze gdybym miała za co podziękować Kalińskiemu ale niestety, nie było za co, chyba tylko za to, że wygrał ale równie dobrze mógłby wygrać Klinowski
niepotrzebnie odstawili szopkę

szczehólnie ciekawa jestem wyjątkowego kitu, na który żaden z dziennikarzy, którzy przyjechali do Wadowic nie dał się nabrać

Wadowice mają alergię na idiotów z Kluczborka, a ja mam alergię na agresję
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.