Aktualny poseł i kandydat na fotel burmistrza Wadowice Józef Brynkus nie zgadza się z planami PKP PLK
Józef Brynkus sprzeciwia się wyburzeniu i budowie nowego wiaduktu w Kleczy

Aktualny poseł i kandydat na fotel burmistrza Wadowice Józef Brynkus nie zgadza się z planami PKP PLK dotyczącymi wyburzenia i budowy nowego wiaduktu kolejowego na drodze krajowej nr 52 w Kleczy Dolnej. Dlaczego?

Jak już informowaliśmy, w związku z rewitalizacją linii kolejowej nr 117, PKP PLK mają w planach rozebranie i wybudowanie w miejsce starego nowy wiadukt w Kleczy Dolnej na drodze krajowej nr 52. Prace mają obejmować m.in. rozbiórkę oraz budowę nowej konstrukcji, zabezpieczenie antykorozyjne nowych podpór i konstrukcji układu nośnego, montaż nowego wyposażenia obiektu wraz z systemem odwodnienia a także oczyszczenie i zabezpieczenie przyległych skarp. Prace mają być prowadzone pod nadzorem konserwatora zabytków (w końcu wiadukt to mocno wiekowa konstrukcja...) i w porozumieniu z zarządcą drogi krajowej nr 52 czyli Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad. Wiadukt będzie podniesiony: będą się mieścić pod nim ciężarówki o wysokości do 4,6 metra (w tej chwili 3,5 m).

Z planami kolei nie zgadza się aktualny poseł i kandydat na fotel burmistrza Wadowice Józef Brynkus, który wystąpił Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego i Ministra Infrastruktury Andrzeja Adamczyka o interwencję i zracjonalizowanie remontu linii 117. Twierdzi on, że podniesienie o metr nowego wiaduktu spowoduje wjazd na teren gminy Wadowice samochodów ciężarowych znacznie wyższych i cięższych, co znacząco utrudni komunikację w mieście i tak już  ciągle zakorkowanego.

Zwiększy się zanieczyszczenie, zwiększy się też zagrożenie dla pieszych, bo choć w teorii kolej jest skłonna w wiadukcie zbudować przejścia dla pieszych, tym niemniej od wiaduktu w kierunku tzw. Kopca, a także w kierunku Szkoły Podstawowej w Kleczy Dolnej musiałaby to zrobić Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ale z informacji urzędników UM w Wadowicach wynika, że nie podjęto w tej sprawie żadnych rozmów) – twierdzi Józef Brynkus

Poseł i kandydat na burmistrza Wadowic twierdzi również, że państwa polskiego nie stać na bezsensowne inwestycje zaś wydatkowanie ogromnych kwot na inwestycję nie tylko niepoprawiającą komunikację (linia 117 jest według niego niezwykle słabo wykorzystywana dla transportu towarów i ludzi), ale też sprzeczną z interesem społecznym i generującą dodatkowe trudności komunikacyjne jest karygodne.

Jak wam się podoba taka opinia?


(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+51 #1 b23x 2018-10-12 10:50
co za trol... ciary przechodzą człowieka że toto mogłoby być burmistrzem...
Cytować
+46 #2 pis-kukiz fuj 2018-10-12 10:55
Poseł z Wieprza niech z Wadowic spieprza!
Cytować
+37 #3 ikcimot 2018-10-12 10:59
zaściankowe myślenie! drogi zaorać trawą obsiać, liczyć motyle.
Wielokrotnie słyszałem utyskiwanie na klincz komunikacyjny, ale droga w okolicy zdecydowanie nie bo hałas i spaliny. Szczytem było narzekanie na latające samoloty w Choczni.
Cytować
+48 #4 Ignacjo Perez 2018-10-12 11:05
Niech sie już skończy kampania niech ten człowiek przestanie się kompromitować
Cytować
-8 #5 Kot Maciej 2018-10-12 11:07
A mowilem ze J.Brynkus powinien wrocic do Warszawy.Oszcze gam go ze jezdze Ciezarowka 18 ton i nie dam sie wypchnac z Wadowic rowerzyscie.
Cytować
+28 #6 Wadowice przyszłości 2018-10-12 11:15
Na początku XIX wieku w Anglii, powstał ruch społeczny o nazwie Luddyzm, którego cechą było niszczenie wszelkich przejawów powstających wówczas urządzeń technicznych. Dziś po 200 latach w Wadowicach narodził się Brynkuzm, ruch nie tyle społeczny, co wyborczy, który będzie walczył o zachowanie tych XIX-wiecznych rozwiązań technologicznyc h. Czyli powrót do furmanek i taczek mamy już pewny.
Cytować
+2 #7 Kot Maciej 2018-10-12 11:27
Cytuję pis-kukiz fuj:
Poseł z Wieprza niech z Wadowic spieprza!

On sie staral ale jak pisza w Encyklopedji nie wybrali go
Cytować
+19 #8 Ghost 2018-10-12 11:43
Trzeba coś zmienić. Jestem za tym by zmodernizowac i podwyzszyc wiadukt. Nie mam pojecia co sobie wyobraza kandydat na burmistrza, gdyz auta ciezarowe i tak przejezdzaja przez Wadowice jak nie pod wiaduktem to na pojazdach. Nie brał bym pod uwagę tego zażalenia gdyż jest to nie myślenie o przyszłych wyborcach, którzy muszą się zmagać z wiaduktem i niekiedy pomyłka kierowców tirów którzy blokują przejazd. Trzeba im pomóc A nie utrudniać.
Cytować
+4 #9 ja 2018-10-12 11:59
Wadowice, po podwyższeniu wiaduktu zostaną dosłownie rozjechana przez tir-y. Podniesienie wiaduktu, bez budowy BDI spowoduje, że spora grupa kierowców, zamiast na nadzorowany przez Stalexport, cholernie drogi odcinek autostrady Kraków - Katowice, wybierze darmową trasę, gdyż zniknie na niej jedyne utrudnienie - wiadukt w Kleczy. Zamiast trolować Brynkusa - najpierw pomyślcie. Chyba, że jesteście zwolennikami Klinowskiego. Wam myślenie nie grozi:)
Cytować
-6 #10 Kazek 2018-10-12 12:05
Cytuję ja:
Wadowice, po podwyższeniu wiaduktu zostaną dosłownie rozjechana przez tir-y. Podniesienie wiaduktu, bez budowy BDI spowoduje, że spora grupa kierowców, zamiast na nadzorowany przez Stalexport, cholernie drogi odcinek autostrady Kraków - Katowice, wybierze darmową trasę, gdyż zniknie na niej jedyne utrudnienie - wiadukt w Kleczy. Zamiast trolować Brynkusa - najpierw pomyślcie. Chyba, że jesteście zwolennikami Klinowskiego. Wam myślenie nie grozi:)

Święta prawda.
Cytować
+12 #11 Cytek 2018-10-12 12:06
Brynkus gada od rzeczy.
Po pierwsze ciężarówki i tak wjeżdżają i wyjeżdżają z Wadowic tyle że okrężną drogą przez Zaskawie.
Po drugie linia jest faktycznie słabo wykorzystywana ale po to ją remontują aby wykorzystać ją bardziej.
Po trzecie wiadukt jest stary (ma ok 50 lat)i nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma i kiedy się zawali.
Cytować
+14 #12 Kot Maciej 2018-10-12 12:14
Cytuję Kazek:
Cytuję ja:
Wadowice, po podwyższeniu wiaduktu zostaną dosłownie rozjechana przez tir-y. Podniesienie wiaduktu, bez budowy BDI spowoduje, że spora grupa kierowców, zamiast na nadzorowany przez Stalexport, cholernie drogi odcinek autostrady Kraków - Katowice, wybierze darmową trasę, gdyż zniknie na niej jedyne utrudnienie - wiadukt w Kleczy. Zamiast trolować Brynkusa - najpierw pomyślcie. Chyba, że jesteście zwolennikami Klinowskiego. Wam myślenie nie grozi:)

Święta prawda.

Cytuję ja:
Wadowice, po podwyższeniu wiaduktu zostaną dosłownie rozjechana przez tir-y. Podniesienie wiaduktu, bez budowy BDI spowoduje, że spora grupa kierowców, zamiast na nadzorowany przez Stalexport, cholernie drogi odcinek autostrady Kraków - Katowice, wybierze darmową trasę, gdyż zniknie na niej jedyne utrudnienie - wiadukt w Kleczy. Zamiast trolować Brynkusa - najpierw pomyślcie. Chyba, że jesteście zwolennikami Klinowskiego. Wam myślenie nie grozi:)

Tobie tez Myslenie nie grozi, Ci ktorzy jada to i tak jada przez klecze A Ci ktorzy omijaja Odcinek A4 to i tak jada przez Skawine i Brzeznice. Mysle iz wam wszystkim udziela sie klinowanie wszystkiego. Co ma kandydat na Burmistrza z decydowaniem o wysokosci wiaduktu bedacego wlasnoscia PKP
Cytować
-9 #13 ja 2018-10-12 12:14
Cytuję Cytek:
Brynkus gada od rzeczy.
Po pierwsze ciężarówki i tak wjeżdżają i wyjeżdżają z Wadowic tyle że okrężną drogą przez Zaskawie.
Po drugie linia jest faktycznie słabo wykorzystywana ale po to ją remontują aby wykorzystać ją bardziej.
Po trzecie wiadukt jest stary (ma ok 50 lat)i nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma i kiedy się zawali.

tylko, że teraz wybiera tą drogę parę procent kierowców. Po usunięciu bariery wzrost będzie znacznie większy. Wiadukt nie przyczyni się do poprawy efektywności trasy kolejowej, a tylko drogowej. A wiadukt ma znacznie więcej niż 50 lat, ale takie obiekty się po prostu remontuje. Patrząc na logikę, musisz być zwolennikiem Klinowskiego.
Cytować
-5 #14 Mata 2018-10-12 12:23
Panie Brynkus popieram Pana w 100%. Podniesienie wiaduktu spowoduje wzmożony ruch ciężarówek. Ludzie w gminie nie wiedzą co to znaczy. Oglądają tylko w telewizji jak mieszkańcy innych miejscowości protestują aby zamieścić zakazy wjazdu dużych samochodów z obawy o swoje życie.
Cytować
+4 #15 ja 2018-10-12 12:25
@Kot. Nie ma sensu z tobą polemizować. Nie dość, że pieprzysz od rzeczy chcąc pokazać się przed wyborami, to na dodatek, jeżeli to ty jesteś tą osobą, która wystawiła Łaski, to kawał z ciebie.... (i nie żebym gloryfikował Łaski - wręcz przeciwnie. Ale wystawianie kogoś, z kimś się coś zaczęło i coś obiecało, robiąc gębę z cholewy, to zwykłe sku....stwo. Chociaż mam nadzieję, że to może nie ty, bo pokurcz tego pokroju nawet by nie pomyślał o kandydowaniu).
Cytować
-7 #16 Kot Maciej 2018-10-12 13:10
Cytuję ja:
@Kot. Nie ma sensu z tobą polemizować. Nie dość, że pieprzysz od rzeczy chcąc pokazać się przed wyborami, to na dodatek, jeżeli to ty jesteś tą osobą, która wystawiła Łaski, to kawał z ciebie.... (i nie żebym gloryfikował Łaski - wręcz przeciwnie. Ale wystawianie kogoś, z kimś się coś zaczęło i coś obiecało, robiąc gębę z cholewy, to zwykłe sku....stwo. Chociaż mam nadzieję, że to może nie ty, bo pokurcz tego pokroju nawet by nie pomyślał o kandydowaniu).

Masz racje nie ma sesu ze mna Polemizowac bo nalezy miec wpierw wiedze a U Ciebie jej brak. To Pani Ela sama sie wystawila to sama rozwiazala Komitet TU I TERAZ a ja pozniej przeszedlem do AS a osoba ktora ja wystawila przeszla do PiS Dlatego to co piszesz to nie jest pieprzenie to co ty uprawiasz majac na uwadze slownictwo to jest juz PIER....nie
Cytować
+10 #17 JAN23 2018-10-12 13:21
Brynkus to idiota!!!
Kukiz go przygarną bo każdy nim zygał na kilometry!!!
Kukiz go przygarnął bo nie miał kogo na listy w pisać!!!
A głupie ludzie poszli i zagłosowali bo od muzyka kukiza startował!!!
Teraz już wie że na posłowanie nie ma szans więc startuje na fotel burmistrza kompromitują się za każdym razem!!!
No cóż, jaka wiocha taki poseł!!!
Cytować
+9 #18 bezprzebaczenia 2018-10-12 13:28
" Spieprzaj dziadu" / cyt. klasyka/
I chyba wszystko w tym temacie w dniu wyborów.
Cytować
0 #19 Andrzej 2018-10-12 13:35
Pan Brynkus pomylił się z rzeczywistością pisze bzdury poperwsze 20 lat Pani burmistrz koleżanki Pana brynkusa w parki nic nie robiono tylko wycinano drzewa a mieszkam obok i najlepiej ten problem widzę
Druga sprawa to poprzednicy z tej samej opcji co Pan Brynkus zastosowali drogę obwodnice a ciężarowe samochody jeżdżą prze objazd Klęczy i jakoś o tym się zapomina tyloma wymyśla bzdury aby zaistnieć,
Wszystko co się działo przez dwadzieścia lat Pani burmistrz to katastrofa dla gminy i miasta ,
To co robi Pan burmistrz Kalinowski to wyprowadzanie miasta i okolicy z uśpienia i niszczenia wszystkiego .panie Brynkus co Pan w życiu osiągną niech Pan o tym pisze a nie co zrobi za nasze pieniądze
Cytować
-5 #20 Kilka Faktów 2018-10-12 13:52
Cytuję ja:
Chyba, że jesteście zwolennikami Klinowskiego. Wam myślenie nie grozi:)


Zobaczcie jak w Wadowicach realizowane są inwestycje:

1. Wpisz w Google hasło: Klinowski Maria Głuch

2. Wejdź na pierwszą stronę i przeczytaj:

"Największa wpłata na kampanię komitetu burmistrza to 10.000 złotych, które przekazała Maria Głuch z Myślachowic koło Trzebini."

3. Wpisz w Google hasło: Krisbud z Trzebini zobacz kto jest założycielem

"Rok 1997 – powstaje Firma Budowlana KRISBUD założona przez mgr inż. Krzysztof Głuch..."

4. Wpisz w Google hasło: Wadowice Krisbud z Trzebini by uzyskać potwierdzenie że to ta firma ogarnia park

Porównaj dane:

Maria Głuch i Krzysztof Głuch


To te same nazwiska, teren i w przetargu ta oferta była NAJDROŻSZA !
Cytować
+13 #21 maruda 2018-10-12 14:00
do; Wadowice przyszłości, doskonała analogia.
Możny by też zlikwidować problem tirów w ogóle obniżając wszystkie wiadukty o metr. Pomysł sprzedaję kandydatowi za darmo.
Cytować
-1 #22 Mieszkaniec 2018-10-12 14:00
Cytuję Andrzej:
Pan Brynkus pomylił się z rzeczywistością pisze bzdury poperwsze 20 lat Pani burmistrz koleżanki Pana brynkusa w parki nic nie robiono tylko wycinano drzewa a mieszkam obok i najlepiej ten problem widzę


W parku obecnie jest gigantyczna akcja:

"Największa wpłata na kampanię komitetu burmistrza to 10.000 złotych, które przekazała Maria Głuch z Myślachowic koło Trzebini."

"Remont i odnowa Parku Miejskiego w Wadowicach ma kosztować 9,9 mln złotych. Urząd Miasta zdecydował o wybraniu w przetargu najdroższej oferty firmy Krisbud z Trzebini."

Wyjaśnij nam to znawco tematu ... bo to te same nazwiska, region, a oferta tej firmy była najdroższa (rewitalizacja miała początkowo kosztować ok 5 mln a potem się nagle zrobiło prawie 10) !!!

jak czytamy na stronie firmy z Trzebini:
"Rok 1997 – powstaje Firma Budowlana KRISBUD założona przez mgr inż. Krzysztof Głuch..."
Cytować
+2 #23 Gość 2018-10-12 14:03
Cytuję JAN23:
Brynkus to idiota!!!
Kukiz go przygarną bo każdy nim zygał na kilometry!!!
Kukiz go przygarnął bo nie miał kogo na listy w pisać!!!
A głupie ludzie poszli i zagłosowali bo od muzyka kukiza startował!!!
Teraz już wie że na posłowanie nie ma szans więc startuje na fotel burmistrza kompromitują się za każdym razem!!!
No cóż, jaka wiocha taki poseł!!!


Ty za to kipisz inteligencją :D
Cytować
+1 #24 Gość 2018-10-12 14:06
Cytuję Wadowice przyszłości:
Na początku XIX wieku w Anglii, powstał ruch społeczny o nazwie Luddyzm, którego cechą było niszczenie wszelkich przejawów powstających wówczas urządzeń technicznych. Dziś po 200 latach w Wadowicach narodził się Brynkuzm, ruch nie tyle społeczny, co wyborczy, który będzie walczył o zachowanie tych XIX-wiecznych rozwiązań technologicznych. Czyli powrót do furmanek i taczek mamy już pewny.


Bzdury wypisujesz, ten człowiek podał konkretne argumenty które mają znaczenie.
Cytować
-2 #25 On 2018-10-12 14:11
Cytuję ja:
Wadowice, po podwyższeniu wiaduktu zostaną dosłownie rozjechana przez tir-y. Podniesienie wiaduktu, bez budowy BDI spowoduje, że spora grupa kierowców, zamiast na nadzorowany przez Stalexport, cholernie drogi odcinek autostrady Kraków - Katowice, wybierze darmową trasę, gdyż zniknie na niej jedyne utrudnienie - wiadukt w Kleczy. Zamiast trolować Brynkusa - najpierw pomyślcie. Chyba, że jesteście zwolennikami Klinowskiego. Wam myślenie nie grozi:)


Tu temat musi być dobrze przemyślany, bo to co piszesz jest ważne, a odcinek koło Klasztoru już ma obecnie nierówności na których samochód podskakuje.
Cytować
-2 #26 JAN23 2018-10-12 14:22
Cytuję Gość:
Cytuję JAN23:
Brynkus to idiota!!!
Kukiz go przygarną bo każdy nim zygał na kilometry!!!
Kukiz go przygarnął bo nie miał kogo na listy w pisać!!!
A głupie ludzie poszli i zagłosowali bo od muzyka kukiza startował!!!
Teraz już wie że na posłowanie nie ma szans więc startuje na fotel burmistrza kompromitują się za każdym razem!!!
No cóż, jaka wiocha taki poseł!!!


Ty za to kipisz inteligencją :D


Inteligencją?????????????
prosty człowiecze z niziny społecznej Kukiz'15, z tej nazwy można wszystko wywnioskować
nie mam nikogo mądrego kto mnie poprze to szukam samych bałwanów którzy tylko za czapkę gruszek do mnie przystąpią
Cytować
+11 #27 Kukiz 2018-10-12 15:31
Józef Brynkus sprzeciwia się wyburzeniu i budowie nowego wiaduktu w Kleczy.

Może dlatego, że jest kretynem?
Cytować
+2 #28 Andrzej 2018-10-12 15:52
Proszę spojrzeć na całe te wybory pierwszy raz tylu chętnych. Na burmistrza Wadowic
Wszystkie zgłoszone komitety to 3/4 to jedna opcja PiS i kukiz czyli tym sposobem chcą rozbić całe wybory już podzielili schedę jak zagospodarowć wygraną
A co liczy się najbardziej spokój jak te Partie wygrają to naprawdę czarne chmury widzę nad Polską i naszym miastem
Zapraszam wszystkich na wybory i głosujmy bo przez ilość wygra demokracja
Cytować
+2 #29 katol 2018-10-12 16:09
I to ma być burmistrz . którego nasze problemy mają być Jego. przecież wszystko robi przeciwko mieszkańcom. wiadukt zablokuje. parku remont. będą tylko sprawy w prokuraturze. kontrole i wrogość między ludźmi. niech każdy pilnuje swojej wsi a nie wpycha die jsko słoik do Wadowic
Cytować
+1 #30 Andrzej 2018-10-12 16:29
Najlepsze robi interesy opcja popierająca komitety Kukiz tj Pan premier musi kupiliśmy stocznie pytają za ile tajemnica handlowa kupiliśmy kolejkę linowa na Kasprowym Wierch pytają za ile tajemnica handlowa miliardy wypływają z Polski a wy tu szukacie u burmistrza strat to jest najlepszy Burmistrz ostatnich lat wszystko można sprawdzić a jak dostaną się do władzy PiS cz Kukis będzie tajemnica Handlowa
Cytować
+2 #31 Kleczanin 2018-10-12 16:42
A ja jestem przeciwny podnoszeniu wiaduktu. Gdzie są chodniki. Ciężki transport wjeżdża a dzieciaki do szkoły i ze szkoły będą chodzić fosami. Już jest problem a co będzie później. Strach z domu wyjechać.
Cytować
+3 #32 Kika 2018-10-12 17:06
Może Brynkus ma inne plany co do tego wiaduktu obniżyć go żeby tylko osobowe mogły jeździć a w Wadowicach wybudować lotnisko
Cytować
+4 #33 Ha 2018-10-12 17:09
Ciekawe jaki inwentarz po wyborach będzie
Cytować
-7 #34 jbrynkus 2018-10-12 17:52
- nie jestem przeciwny remontowi, ale przeciwko jego podwyższeniu do wymiarów, by mogły jeździć pod nim TiRy rozjeżdżające Klęczę i Wadowice. Wystarczy że remont będzie wiaduktu, a pod nim zostanie dotychczasowa przestrzeń. Z chwilą wybudowania BDI może być obniżona droga. Teraz trzeba podnieść znacznie tory dojazdowe nad wiaduktem - to są ogromne koszty. Trolle Klinowskiego i Kalińskiego - miejcie odwagę pisać pod swoim nazwiskiem. Przecież pisze wyraźnie - kolej powiedziała jasno, że nie będzie chodnika, ani w stronę szkoły w Kleczy, ani w stronę Kopca. Przyjmijcie to do wiadomości i dyskutujcie rzeczowo. Pomyślcie też o kosztach budowy dwóch przystanków kolejowych w Kleczy zamiast jednego. Gdzie tu logika??
Cytować
+7 #35 Maryna 2018-10-12 19:16
Cytuję ja:
Cytuję Cytek:
Brynkus gada od rzeczy.
Po pierwsze ciężarówki i tak wjeżdżają i wyjeżdżają z Wadowic tyle że okrężną drogą przez Zaskawie.
Po drugie linia jest faktycznie słabo wykorzystywana ale po to ją remontują aby wykorzystać ją bardziej.
Po trzecie wiadukt jest stary (ma ok 50 lat)i nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma i kiedy się zawali.

tylko, że teraz wybiera tą drogę parę procent kierowców. Po usunięciu bariery wzrost będzie znacznie większy. Wiadukt nie przyczyni się do poprawy efektywności trasy kolejowej, a tylko drogowej. A wiadukt ma znacznie więcej niż 50 lat, ale takie obiekty się po prostu remontuje. Patrząc na logikę, musisz być zwolennikiem Klinowskiego.

No i brawo Mostów klęczy nie wolno burzyć.
Muscle czy jest zabytkiem historycznym należy go tylko remontować i zostawić.
Każde inne działanie to sabotaż osiągnięć ostatniego stulecia.
Brawo panie Brynkus most należy zostawić tak samo most drogowy na Skawie należy zostawić wybudować nowy.
Należy myśleć o nowej drodze na Kraków dwupasmowej.
Jak dotychczas naprawiacze tylko osiągnięcia Gomułki Gierka czasów lat 50 60 do tego czasu nic nowego żeście nie wymyślili chyba bide!
No i oczywiście należy dodać produkcję towaru smako podobnego mięso podobnego mleko podobnego opartego na chemii to osiągnięcie 21 wieku trzeciej RP.
Artykułów bio wytwarzanych przy autostradach i drogach głównych gdzie gleba użyźniania jest spalinami samochodów.
Cytować
+8 #36 Lump 2018-10-12 19:21
Cytuję Kika:
Może Brynkus ma inne plany co do tego wiaduktu obniżyć go żeby tylko osobowe mogły jeździć a w Wadowicach wybudować lotnisko

TIRY NA TORY!!!
Cytować
+7 #37 XD 2018-10-13 08:25
Strzelił se w kolano a wniosek z jego kampani : skończony dureń.
Cytować
-4 #38 XD 2018-10-13 08:35
Cytuję Maryna:
Cytuję ja:
Cytuję Cytek:
Brynkus gada od rzeczy.
Po pierwsze ciężarówki i tak wjeżdżają i wyjeżdżają z Wadowic tyle że okrężną drogą przez Zaskawie.
Po drugie linia jest faktycznie słabo wykorzystywana ale po to ją remontują aby wykorzystać ją bardziej.
Po trzecie wiadukt jest stary (ma ok 50 lat)i nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma i kiedy się zawali.

tylko, że teraz wybiera tą drogę parę procent kierowców. Po usunięciu bariery wzrost będzie znacznie większy. Wiadukt nie przyczyni się do poprawy efektywności trasy kolejowej, a tylko drogowej. A wiadukt ma znacznie więcej niż 50 lat, ale takie obiekty się po prostu remontuje. Patrząc na logikę, musisz być zwolennikiem Klinowskiego.

No i brawo Mostów klęczy nie wolno burzyć.
Muscle czy jest zabytkiem historycznym należy go tylko remontować i zostawić.
Każde inne działanie to sabotaż osiągnięć ostatniego stulecia.
Brawo panie Brynkus most należy zostawić tak samo most drogowy na Skawie należy zostawić wybudować nowy.
Należy myśleć o nowej drodze na Kraków dwupasmowej.
Jak dotychczas naprawiacze tylko osiągnięcia Gomułki Gierka czasów lat 50 60 do tego czasu nic nowego żeście nie wymyślili chyba bide!
No i oczywiście należy dodać produkcję towaru smako podobnego mięso podobnego mleko podobnego opartego na chemii to osiągnięcie 21 wieku trzeciej RP.
Artykułów bio wytwarzanych przy autostradach i drogach głównych gdzie gleba użyźniania jest spalinami samochodów.

Moze Martyna żywność bio kupować w japoni bo tam podobno czyste powietrze no i coś urośnie.droga do Krk musi być to każdy wie. Ale wiadukt to kiepski zabytek i utrudnia np.transport maszyn do zakładów pracy zresztą chyba na całym świecie nie ma takiej przeszkody na drodze głównej do centrum miasta.
Cytować
+2 #39 Jack 2018-10-13 08:49
Widzę że co niektórzy kosztem swoich interesów nie chcą zmian zwłaszcza Ci z parku i okolic boją się BDI .Podejrzewam że tu nie chodzi o ludzi tylko o kontynuację tego wadowickiego marazmu .Masakra wydaje się co niektórym że Wadowice to pępek świata a to teraz to taki grajdoł że aż żal.
Cytować
0 #40 Do XD 2018-10-13 09:02
O jakich maszynach mówisz transporcie wadowicach nie ma zakładów produkcyjnych polikwidowane, przelotowe miasto - Wybacz ale spadaj.
Zabronić przejazdu tirów przez wadowice sprawa rozwiązana.
Tiry na tory ciężki sprzęt kolejową!
Cytować
-2 #41 Nn 2018-10-13 11:04
Najgorsze co można zrobic na odcinku drogi Wadowice Klecza to udrożnic przejazd dla Tirów.Nie ma tam chodników dla pieszych, ogromny ruch osobówek,stoi sie w korkach do Wadowic nieraz pare kilometrów.Wado wice jako miasto nie odczuje tego aż tak bardzo ale dla ludzi jeżdżący codziennie do pracy i szkoły od strony Kleczy zacznie się koszmar.Do tego szkoła na Kopcu bez pasu do skrętu, polożona w połowie góry i z roku na rok zwiększająca sie tam liczba uczniów i dowożących ich rodziców.Trzeba budować nową droge albo chociaż ten most w Rokowie a nie jeszcze starą dopychać tirami.
Cytować
-2 #42 Stolec 2018-10-13 13:02
Cytuję Nn:
Najgorsze co można zrobic na odcinku drogi Wadowice Klecza to udrożnic przejazd dla Tirów.Nie ma tam chodników dla pieszych, ogromny ruch osobówek,stoi sie w korkach do Wadowic nieraz pare kilometrów.Wadowice jako miasto nie odczuje tego aż tak bardzo ale dla ludzi jeżdżący codziennie do pracy i szkoły od strony Kleczy zacznie się koszmar.Do tego szkoła na Kopcu bez pasu do skrętu, polożona w połowie góry i z roku na rok zwiększająca sie tam liczba uczniów i dowożących ich rodziców.Trzeba budować nową droge albo chociaż ten most w Rokowie a nie jeszcze starą dopychać tirami.

W dupie sobie udrożnij i może się TIR zmieści będzie droga Przelotowa przez twoją dupę.
:D
Cytować
-2 #43 ja 2018-10-13 14:10
Cytuję b23x:
co za trol... ciary przechodzą człowieka że toto mogłoby być burmistrzem...

zobacz jakie toto jest teraz burmistrzem. To jest dopiero tragedia :D
Cytować
0 #44 ha 2018-10-13 20:38
Cytuję jbrynkus:
- nie jestem przeciwny remontowi, ale przeciwko jego podwyższeniu do wymiarów, by mogły jeździć pod nim TiRy rozjeżdżające Klęczę i Wadowice. Wystarczy że remont będzie wiaduktu, a pod nim zostanie dotychczasowa przestrzeń. Z chwilą wybudowania BDI może być obniżona droga. Teraz trzeba podnieść znacznie tory dojazdowe nad wiaduktem - to są ogromne koszty. Trolle Klinowskiego i Kalińskiego - miejcie odwagę pisać pod swoim nazwiskiem. Przecież pisze wyraźnie - kolej powiedziała jasno, że nie będzie chodnika, ani w stronę szkoły w Kleczy, ani w stronę Kopca. Przyjmijcie to do wiadomości i dyskutujcie rzeczowo. Pomyślcie też o kosztach budowy dwóch przystanków kolejowych w Kleczy zamiast jednego. Gdzie tu logika??

Wynika z tego że tiry jeżdżą tylko w kleczy i Wadowicach ciekawe zjawisko ha
Cytować
+5 #45 jjaglarz 2018-10-14 10:07
@jbrynkus

Szanowny Panie Pośle, remont wiaduktu jest konieczny. Konieczne jest także wybudowanie w ramach infrastruktury chodników dla pieszych. Podnoszenie wiaduktu jest koniecznością, tak samo zresztą jak jego poszerzenie.

Wszelakiego rodzaju samochody ciężarowe są wszechobecne. Najwięcej ich wjeżdża od strony Tomic, jak wiedzą z pewnością Ci, którzy od lat stoją w korkach na ul. Wojska Polskiego.

W kwestii ruchu samochodów ciężarowych nieistotny jest zresztą nasz pogląd na wiadukt w Kleczy, nieistotna jest nawet kwestia budowy BDI; duża część bowiem tych samochodów to dostawy z i do firm zlokalizowanych w Wadowicach i okolicznych miejscowościach .

Zamiast myśleć o jednym czy dwóch aspektach infrastruktury drogowej w Wadowicach, polecam wszystkim kandydującym na burmistrza jak i na radnych by patrzyli na sprawy kompleksowo.

BDI bez przygotowanej PEŁNEJ obwodnicy miasta, obwodnica (o ile tak można ten poroniony pomysł nazwać), która zawiera tylko dwa pasy ruchu, brak wygodnego i dobrze zorganizowanego transportu gminnego (dzięki któremu mieszkańcy mogliby zrezygnować z używania samochodu w przypadku dojazdu do Wadowic i przy okazji nie jeździć w kółko po całym mieście) < - to tylko niektóre z problemów, z którymi będziecie się musieli jako radni i burmistrz zetknąć. I jako tacy będziecie z realizacji swoich obietnic rozliczani.
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.