W walce o fotel burmistrza Wadowic w jesiennych wyborach samorządowych może być aż siedmiu kandydató
Siedmiu kandydatów na fotel burmistrza Wadowic? Będzie debata pomiędzy nimi

W walce o fotel burmistrza Wadowic w jesiennych wyborach samorządowych może być aż siedmiu kandydatów!  Radio Kraków organizuje z nimi debatę w Wadowickiej Bibliotece Publicznej. Zobaczcie nazwiska!

Kampania wyborcza do wyborów samorządowych w powiecie wadowickim już się powoli rozkręca. Wybory  odbędą się w niedzielę 21 października. Wyborcy wybiorą radnych gminnych, powiatowych, sejmików województwa, wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast. W wielu przypadkach będzie dochodzić do drugich tur wyborów na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Odbędą się one  w niedzielę 4 listopada.

W powiecie zarejestrowanych zostało sporo komitetów. Do 26 września, po zarejestrowaniu list kandydatów na radnych, będą one mogły formalnie zgłaszać kandydatów na burmistrzów. Może się okazać, że niektórym się nie uda... Część z nich zaprezentowało już takich kandydatów. Jak się okazuje, w walce o fotel burmistrza Wadowic może być aż siedmiu kandydatów! Oto ich nazwiska:

Józef Brynkus (KWW Kukiz'15). W piątek (7.09) podczas spotkania Kukiz '15 na wadowickim rynku na którym obecny był. m.in. założyciel i przewodniczący Paweł Kukiz, ogłoszono, że to właśnie Brynkus będzie kandydatem tego ruchu na włodarza Wadowic. 56-letni historyk i nauczyciel akademicki, doktor habilitowany nauk humanistycznych oraz poseł na Sejm VIII kadencji w poprzednich wyborach szedł ramię w ramię z obecnym burmistrzem Wadowic Mateuszem Klinowskim. Ich drogi jednak rozeszły się, a sam Brynkus jest obecnie zaciekłym krytykiem poczynań Klinowskiego.

Leon Jamrożek  (KWW Akcja Społeczna Wadowice). Jak sam mówi o sobie, 68-letni emeryt przedsiębiorca, właściciel telewizji "NOWA Telewizja Wadowice". Były działacz Solidarności. Do poprzednich wyborów również szedł razem z Klinowskim, współtwórca Inicjatywy Wolne Wadowice, która dzisiaj jest chyba mocno rozczarowany.

Bartosz Kaliński (KWW Prawo i Sprawiedliwość). Obecnie 35-letni najmłodszy starosta w Polsce. Były członek zarządu powiatu i radny powiatowy. Od jakiegoś czasu mocny krytyk burmistrza Klinowskiego. Niektórzy w nim widzą główne zagrożenie dla reelekcji obecnego włodarza Wadowic.

Ada Karcz-Zielińska (KWW Niezależny Samorząd). 41-letnia wadowiczanka, przedsiębiorca, jedna z założycieli stowarzyszenia Wadowicka Inicjatywa Obywatelska. Co ciekawe, jeszcze niedawno blisko jej było do ruchu Kukiz '15, w poprzednich wyborach współpracowała też z obecnym burmistrzem Mateuszem Klinowskim. Teraz jak widać postawiła na siebie i swój komitet.

Mateusz Klinowski (KWW Mateusz Klinowski i Wolne Wadowice). 40-letni doktor prawa, były radny Rady Miejskiej w Wadowicach, którego do polityki wprowadził Stanisław Kotarba (były rzecznik byłej burmistrz Ewy Filipiak), od 4 lat burmistrz Wadowic, który po 5 kadencjach pokonał w wyborach "niezatapialną" Ewę na tym stanowisku.

Elżbieta Maria Łaski (KWW Tu i Teraz). 47-letni tłumacz przysięgły języka angielskiego, właścicielka sklepu internetowego dla osób zajmujących się hobbystycznie lub zawodowo tworzeniem kartek, zaproszeń i scrapbookingiem. Od kilku lat stoi w opozycji do burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego. Inicjatorka referendum w sprawie jego  odwołania, którym jednak nikt poza nią nie był zainteresowany. Znana jest z sieci głównie z publikowania także pod pseudonimem "Ola" sporej ilości czasem chyba nie za bardzo przemyślanych komentarzy, prób prowadzenia politycznego "bloga", obklejania Wadowic karteczkami, nagrywaniu urzędników magistratu i zebrań wiejskich (z których kilkukrotnie była wyprowadzana z powodu zakłóceń porządku) i publikacją swoich chaotycznych filmów na platformie YouTube. Z tego powodu przegrała kilka spraw w sądzie, co skutkowało zarówno stratami finansowymi jak i przeprosinami.

Michał Janusz Skorecki (KWW Powiat Wadowicki). 35-letni prawnik z wieloletnim doświadczeniem menadżerskim w spółkach krajowych i zagranicznych, wadowiczanin od 3 pokoleń, nie powiązany politycznie z żadnym środowiskiem. Aktywista i działacz społeczny. Po latach nieobecności w mieście w maju postanowił przypomnieć o sobie mieszkańcom i zorganizował dla nich spotkanie. Głównym tematem była Beskidzka Droga Integracyjną, plany stworzenia kompleksu sklepów wielkopowierzchniowych w Choczni oraz chęć wprowadzenia całkowitego zakazu palenia węglem na terenie gminy Wadowice przez władze lokalne.

Jak widać chyba każdy z mieszkańców gminy Wadowice będzie miał w kim wybierać 21 października, o ile wyżej wymienione osoby spełnią warunki formalne. Co mają do powiedzenia w kwestii polityki i planów wobec miasta będziemy już niedługo mogli usłyszeć podczas debaty przedwyborczej, którą organizuje Radio Kraków w czwartek (13.09) o godzinie 18:05 w Wadowickiej Bibliotece Publicznej.

 

 

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+84 #1 Pała 2018-09-08 17:00
Łaski rozumiem to taki żart? ;)
Cytować
-53 #2 wyborca 2018-09-08 17:32
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:
Cytować
-40 #3 Maria 2018-09-08 18:00
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Porównując z rym co teraz się dzieje w Wadowicach to jednak niezastąpiona.
Cytować
+14 #4 Mini 2018-09-08 18:04
Cytuję Maria:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Porównując z rym co teraz się dzieje w Wadowicach to jednak niezastąpiona.



A co takiego się dzieje??
Cytować
+12 #5 Portfolio 2018-09-08 18:19
Nie zapominajmy o portfolio:
youtube.com/watch?v=2dz3oX3LyO8&t=10s

Zróbcie w Wadowicach Publiczną Debatę z transmisją online.
Cytować
-40 #6 Fan 2018-09-08 18:28
KWW Niezależny samorząd - na tych ludzi warto głosować.
Cytować
-20 #7 Maria 2018-09-08 18:36
Cytuję Mini:
Cytuję Maria:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Porównując z rym co teraz się dzieje w Wadowicach to jednak niezastąpiona.



A co takiego się dzieje??


Właśnie chodzi o to, że nic się nie dzieje. Pomijając imprezy organizowane na Rynku.
Cytować
-71 #8 Ewov ratuj nas 2018-09-08 18:40
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Co jak co, ale to święta prawda. Pani burmistrz Filipiak była najlepszym, niezastąpionym burmistrzem. Potwierdza to obecna sytuacja Wadowic.
Cytować
+33 #9 Hehe 2018-09-08 18:55
Cytuję Ewov ratuj nas:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Co jak co, ale to święta prawda. Pani burmistrz Filipiak była najlepszym, niezastąpionym burmistrzem. Potwierdza to obecna sytuacja Wadowic.
no wez nie żartuj :)
Cytować
+34 #10 Hehe 2018-09-08 18:57
Za Ewy Filipiak nic sie nie działo a teraz z towarzyszem prl piotrowiczem idzie rączka w rączke prosto do wiezienia :)
Cytować
-34 #11 Ewo ratuj 2018-09-08 19:06
Cytuję Ewov ratuj nas:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Co jak co, ale to święta prawda. Pani burmistrz Filipiak była najlepszym, niezastąpionym burmistrzem. Potwierdza to obecna sytuacja Wadowic.


On tylko nieudolnie naśladuje imprezy i inwestycje, które rozpoczęła i wymyśliła poprzednia burmistrz
Cytować
-25 #12 Hm 2018-09-08 19:07
Cytuję Hehe:
Cytuję Ewov ratuj nas:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Co jak co, ale to święta prawda. Pani burmistrz Filipiak była najlepszym, niezastąpionym burmistrzem. Potwierdza to obecna sytuacja Wadowic.
no wez nie żartuj :)


No to napisz proszę w czym Klinowski jest lepszy od Pani Ewy Filipiak. Co zrobił dla Wadowic podczas swojej kadencji. Oczywiście oprócz zapowiadanych planów na przyszłe lata ewentualnego urzędowania. Może mi coś umknęło.
Cytować
-41 #13 Gość 2018-09-08 19:11
Cytuję Ewov ratuj nas:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Co jak co, ale to święta prawda. Pani burmistrz Filipiak była najlepszym, niezastąpionym burmistrzem. Potwierdza to obecna sytuacja Wadowic.


Staszek był z PO, a ona w ostatniej chwili wskoczył do PiS mimo że nigdy w tej partii nie była. Klinowski na nią najeżdżał, a finalnie robił dokładnie to co poprzedniczka. Mój głos w tych wyborach idzie na Bartosza Kalińskiego facet przynajmniej konkretnie projekty ogarnia co widać na jego fb.
Cytować
0 #14 Nowy 2018-09-08 19:21
Cytat:
No to napisz proszę w czym Klinowski jest lepszy od Pani Ewy Filipiak.
Mówisz masz: youtube.com/wat ch?v=2dz3oX3LyO 8&t=10s
Cytować
+19 #15 Ja Tzek 2018-09-08 19:25
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Stasek Kocicho , żyjesz?
Cytować
-53 #16 A co z innymi? 2018-09-08 19:28
A co myślicie o Jamrożku?
Cytować
-26 #17 wadowiczanin 2018-09-08 19:47
Cytuję A co z innymi?:
A co myślicie o Jamrożku?


Nie mam zdania. Trudno powiedzieć.
Cytować
-30 #18 200 l a t 2018-09-08 20:01
Cytuję Pała:
Łaski rozumiem to taki żart? ;)

Cóż to nie żart ta pani ma dobry pomysł na gmine i sprawiedliwości społeczna a kaliński podpisał aby zniszczyć dworzec aby wybudować komędę przypomne dworzec PKS był zbudowane za wasze podatki brawo wy.....
Cytować
-26 #19 WAD 2018-09-08 20:26
Cytuję A co z innymi?:
A co myślicie o Jamrożku?


Jedno jest pewne - z powodzenie prowadził i prowadzi różnego rodzaju biznesy. Czyli na inwestowaniu pieniędzy się zna w przeciwieństwie do pozostałych kandydatów.
Cytować
+3 #20 frasiu4 2018-09-08 20:31
WITAMY NOWEGO BURMISTRZA
Cytować
+10 #21 lump 2018-09-08 20:50
Cytuję Ja Tzek:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Stasek Kocicho , żyjesz?

zatrudnił go król POPIEL by łapał myszy
Cytować
-21 #22 kazzeek 2018-09-08 22:08
Może jakaś kobieta wygra?
Cytować
+27 #23 Jaja 2018-09-08 22:11
Cytuję A co z innymi?:
A co myślicie o Jamrożku?

Leon jamrożek to tylko jedynie do kółka różańcowego.
W tym wieku to nawet całe Zdrowaś Mario z pamięci nie powie.
Cytować
-39 #24 Węgiel 2018-09-08 22:25
Może Skornecki wygra
Cytować
-25 #25 Pawlikowski2137 2018-09-08 22:35
A gdzie Jan Paweł Pawulon III postrach polskich dzieci na Wołyniu i Katyniu?
Cytować
-45 #26 K. 2018-09-08 22:40
Chyba na tego Michała zagłosuje przynajmniej zbytnio nie jest zatruty brudną polityką. Pani Ewo tęsknimy za panią.
Cytować
+29 #27 Zuza 2018-09-08 23:05
Rozumiem ze Łaski jest tutaj przez przypadek i zaraz zniknie :-) poza tym jak sama pisala...nie moze kandydować na burmistrza i oby tak zostalo
Cytować
-3 #28 wiki - 2018-09-08 23:13
Startować każdy moźe tak jak śpiewać kaźdy może,ale do rządzenia tylko nadaje się obecny pan burmistrz dr.Klinowski i ma nasze głosy.
Cytować
+13 #29 Mieszkaniec 2018-09-08 23:35
Cytuję Węgiel:
Może Skornecki wygra

Cytuję K.:
Chyba na tego Michała zagłosuje przynajmniej zbytnio nie jest zatruty brudną polityką. Pani Ewo tęsknimy za panią.


Swoje ostatnio wystąpienie miał z znajomym z Nowoczesnej = ZDECYDOWANIE NIE !!! Dodatkowo to kolejny prawnik jak Klinowski .... na linkedin gość często roboty zmienia wiec z stałością u niego to mocno słabo.

Cytuję wiki -:
Startować każdy moźe tak jak śpiewać kaźdy może,ale do rządzenia tylko nadaje się obecny pan burmistrz dr.Klinowski i ma nasze głosy.


Kobieto oglądnij to :
youtube.com/watch?v=2dz3oX3LyO8&t=10s

Klinowski tylko powtarza w kółko PiS jest zły, a jak przyjechał Budka z PO do Wadowic to z nim prowadził debatę z serii PiS jest zły. W sierpniu robił remont kostki którą remontował sezon wcześniej, ulice koło sadowej do dziś robi jak już pod 3 miesiące po terminie. Park rewitalizację tak zaplanował ze otwarcie zimą :D :D :D z Maspexem miał budować mini amfiteatr i .... Stadion na Skawie miał być ogarnięty i ..... ścieżek rowerowych to miało być hohoho a machnął tylko na odwal się koło Skawy przy okazji zamykając cały dojazd do wody. Zezwolił na dziwny biznes w Choczni w którym właściciel niczego nie gwarantuje - Klinowski nie wie co tam powstanie. Cały czas opowiada jak to w Krakowie jest jakbyśmy byli dzielnicą Krakowa.

Reasumując tego gościa trzeba pogonić niech spada do Krakowa.
Cytować
+14 #30 niewierny 2018-09-09 00:14
Po prostu "Siedmiu wspaniałych"...
Cytować
+35 #31 Pracownik 2018-09-09 07:48
Zróbcie w Wadowicach Publiczną Debatę z transmisją online.

Popieram. Debata musi być transmitowana online. Tam przecież nie pomieści się nawet część publiczności. Debata ważna. Kogo wybierzemy tak będą wyglądały Wadowice za 5 i następne lata. T
Cytować
+19 #32 Pracownik 2018-09-09 07:50
Cytuję niewierny:
Po prostu "Siedmiu wspaniałych"...


tylko jeden na koniu
Cytować
+8 #33 gosc 2018-09-09 08:09
Trzeba koniecznie zmienic tu Klinowskiego
Cytować
-28 #34 kormoran 2018-09-09 08:16
ja zagłosuje na Kalinowskiego
bo jak będzie burmistrzem
to nie będzie okradał pracowników
socjalnych
Cytować
-5 #35 olo 2018-09-09 09:12
Głosuje na KLINOWSKIEGO
Cytować
+14 #36 JJJ 2018-09-09 09:29
Cytuję Pała:
Łaski rozumiem to taki żart? ;)

Brynkus i Kaliński również.
Cytować
-13 #37 JJJ 2018-09-09 09:49
Cytuję Pracownik:
Cytuję niewierny:
Po prostu "Siedmiu wspaniałych"...


tylko jeden na koniu

Nie na koniu, a z końskim ryłem.
Cytować
-1 #38 Tadek58 2018-09-09 09:57
Klinu bądź spokojny. Wygrasz. Jak do władzy dorwałby się jakiś oszołom albo człowiek współpracujący z „zakrystią” byłaby tragedia. Kościoły cicho liczą na wygraną kogoś kto poniesie monstrancje i będzie ich słuchał.

Nam potrzebny nowoczesny, wykształcony, otwarty na głos ludu człowiek który umie się wypowiedzieć
Cytować
-10 #39 Wyborca2018 2018-09-09 10:43
Klinowski ma mój głos!!!
Cytować
+8 #40 Odklinować 2018-09-09 11:14
Klinowski to ma, ale nasze pieniądze.
Cytować
+9 #41 obserwator 2018-09-09 11:40
Cytuję Tadek58:
Klinu bądź spokojny. Wygrasz. Jak do władzy dorwałby się jakiś oszołom albo człowiek współpracujący z „zakrystią” byłaby tragedia. Kościoły cicho liczą na wygraną kogoś kto poniesie monstrancje i będzie ich słuchał.

Nam potrzebny nowoczesny, wykształcony, otwarty na głos ludu człowiek który umie się wypowiedzieć


To, że Klinowski umie lać przysłowiową wodę i że jest dr.prawa, nie oznacza wcale że jest dobrym gospodarzem gminy, o czym mogliśmy przekonać się na przestrzeni tych kilku lat jego urzędowania. Nie zawsze idzie to w parze. W jego przypadku się rozmija. Ponieważ Wadowice bardzo podupadły za jego rządów, mojego głosu na pewno nie dostanie. Jedynie o co przez ten czas dbał, to o lansowanie siebie i Całusowej. A przecież wybieraliśmy go do dbania o gminę.
Cytować
+4 #42 obserwator 2018-09-09 11:42
Cytuję JJJ:
Cytuję Pała:
Łaski rozumiem to taki żart? ;)

Brynkus i Kaliński również.

No i jeszcze Klinowski też chyba sobie zażartował z nas swoim kandydowaniem.
Cytować
-14 #43 bezstronny 2018-09-09 12:33
Przez 4 lata słysze jak cały czas narzekacie na Waszego burmistrza... teraz przychodzi Wam prawo wyboru i nagle stał zaje8bistym gospodarzem. Osobiscie nie wiem na kogo jeszcze zagłosuje ale z tych 7 kandydatów osobiscie widze ze najlepsza robote zrobił Pan Bartek Kalinski...
Jest od 4 lat starosta i za jego dotychczasowej kadencji zrobiono naprawde bardzo duzo. Podoba mi sie to ze drogi na których spedzamy naprawde bardzo duzo czasu sa zrobione naprawde bardzo dobrze ! tyle km w 4 lata ??? NAPRAWDE PEŁEN SZACUNEK !!! Wiadomo ze nigdy nie bedzie takiego gospodarza by dogodził kazdemu z osobna ale widze ze ten Pan sie stara i chce zrobic jak najwiecej. Moze warto by bylo temu mlodemu czlowiekowi dac szanse byc gospodarzem naszej gminy ? Ma nowe pomysly,ma siłe i chec zrobienia cos nowego dla Wadowic.Zróbmy cos dla naszego miasta bo pamiec o nim zanika !!!
Cytować
+4 #44 Ojtam ojtam 2018-09-09 13:15
Cytuję obserwator:
Cytuję JJJ:
Cytuję Pała:
Łaski rozumiem to taki żart? ;)

Brynkus i Kaliński również.

No i jeszcze Klinowski też chyba sobie zażartował z nas swoim kandydowaniem.

Narzekacie a i tak go wybierzecie
bo sie innych boicie
a tego juz znacie,
tyle w temacie.
Cytować
+3 #45 MAKS 2018-09-09 13:29
Klinowski jest nie do obrony!
Cytować
+17 #46 fFan_klina 2018-09-09 13:32
Cytuję Maria:
Cytuję wyborca:
Nie zastąpiona poprzednia pani burmistrz.
:D :lol: :D :lol:

Porównując z rym co teraz się dzieje w Wadowicach to jednak niezastąpiona.


NIE MA LUDZI NIEZASTĄPIONYCH proszę sobie to zapamiętać !!
Cytować
+8 #47 nauczyciel 2018-09-09 14:23
do maryji: jak to nic sie nie dzieje? a co modły w okół kościoła tylko mają być a co ta młodzież, ma robić po to jest sobota niedziela żeby sie cieszyli muzyką randkami i odpoczywali od upirdliwych ludzi
Cytować
+14 #48 hrab 2018-09-09 14:28
Nie wiem po co Ada Leon i Ela startują !!! przecież dopiero co byli wiernymi wyznawcami klinizmu razem ze swoim guru a teraz robią mu taki afront ,,,, A Ela nawet zainwestowała 50 zł na swojego lidera Leon razem z IWW zbierał śmieci nad skawą,a Ada dopiero jedno 20 z rumcajsem a teraz niewiniątka każdy wie co jest żle ... a gdzie byli do tego czasu ????

Tej czwórce już dziękujemy !!! Be Be
Cytować
+9 #49 hrab 2018-09-09 14:42
Pewnie nie każdy pamięta jak nie tak dawno Cała czwórka razem miała akcję pod publikę pt "wielkie sprzątanie" i śmieci na rynek przywozili biegali z megafonami i iii czar prysnął została walka o stołki i plany .. tzn "kiełbasa wyborcza " albo kaszanka - mieszanka
Cytować
-6 #50 Maria 2018-09-09 15:03
Cytuję nauczyciel:
do maryji: jak to nic sie nie dzieje? a co modły w okół kościoła tylko mają być a co ta młodzież, ma robić po to jest sobota niedziela żeby sie cieszyli muzyką randkami i odpoczywali od upirdliwych ludzi

Jeżeli mają tylko takie potrzeby, no to faktycznie Klinowski się sprawdza. Ale co w pozostałe dni tygodnia? Gdzie są nowe miejsca pracy? Jak dojechać do innych miejscowości, by w nich pracować? Gdzie miejsca spotkań dla młodzieży oprócz Rynku w sobotę i w Niedzielę? Gdzie szacunek dla inteligencji wadowickiej, która mogła by rozwijać miasto z poziomu Urzędu Miasta? Pogardził nią i zatrudnił swoich znajomych spoza Wadowic. Poza tym w Wadowicach oprócz młodzieży mieszkają jeszcze dorośli obywatele.Co dla nich zrobił Klinowski. Nic, jedno wielkie nic. A w tych ludziach również dżemie ogromny potencjał, który również można było wykorzystać. Ale nie, lepsi są ludzie z zewnątrz, a wadowiczanie należą według Klinowskiego do gorszej kategorii społeczeństwa. Przypomniał sobie o nich przy ubieganiu się o głosy przy wyborach. Mam nadzieję, ze oprócz mnie widzą i pamiętają to też inni moi ziomkowie i młodsi i starsi.
Cytować
+13 #51 Megan 2018-09-09 15:46
Kaliński jest bardzo słabym starostą (spróbujcie COKOLWIEK załatwić w starostwie - same przeszkody dla inwestycji, długi czas oczekiwania więc firmy sobie odpuszczają i wybierają inne powiaty).
Cytować
-7 #52 Romek 2018-09-09 16:31
Cytuję Megan:
Kaliński jest bardzo słabym starostą (spróbujcie COKOLWIEK załatwić w starostwie - same przeszkody dla inwestycji, długi czas oczekiwania więc firmy sobie odpuszczają i wybierają inne powiaty).

Intuicja podpowiada mi, że jesteś "żołnierzem" Klinowskiego.
Cytować
-7 #53 dert 2018-09-09 16:39
[quote name="gosc"]Trz eba koniecznie zmienic tu Klinowskiego[/quote
Nie kopie się leżącego !
Cytować
+15 #54 JOLA 2018-09-09 16:57
Cytuję dert:
[quote name="gosc"]Trzeba koniecznie zmienic tu Klinowskiego[/quote
Nie kopie się leżącego !

Po polsku i bez cenzury To po chuja wybieraliscie klinowskiego Trzeba było zostawić Filipiakowa i Kotarba skończyłem papa
Cytować
+12 #55 Megan 2018-09-09 17:04
Cytuję Romek:
Cytuję Megan:
Kaliński jest bardzo słabym starostą (spróbujcie COKOLWIEK załatwić w starostwie - same przeszkody dla inwestycji, długi czas oczekiwania więc firmy sobie odpuszczają i wybierają inne powiaty).

Intuicja podpowiada mi, że jesteś "żołnierzem" Klinowskiego.


Nie. Rozmawiałem z inwestorem, który powiedział mi że czas oczekiwania na decyzje wydawane przez starostwo (np pozwolenia budowlane) jest zawsze możliwie najdłuższy. Czas to pieniądz więc woli inwestować gdzie indziej.
Cytować
+5 #56 Romek 2018-09-09 17:46
Cytuję Megan:
Cytuję Romek:
Cytuję Megan:
Kaliński jest bardzo słabym starostą (spróbujcie COKOLWIEK załatwić w starostwie - same przeszkody dla inwestycji, długi czas oczekiwania więc firmy sobie odpuszczają i wybierają inne powiaty).

Intuicja podpowiada mi, że jesteś "żołnierzem" Klinowskiego.


Nie. Rozmawiałem z inwestorem, który powiedział mi że czas oczekiwania na decyzje wydawane przez starostwo (np pozwolenia budowlane) jest zawsze możliwie najdłuższy. Czas to pieniądz więc woli inwestować gdzie indziej.


Jak to się mówi: " jedna baba drugiej babie". Napisać można wszystko, ale nie wszystko jest zgodne z prawdą. Jest określony czas na wydanie decyzji, a jak są jakieś braki to trzeba je uzupełnić, co też wymaga czasu.
A propos, Klinowski jest bardzo słabym burmistrzem, dużo mówi- mało robi.
Cytować
+6 #57 Rammbo 2018-09-09 19:09
Cytuję Romek:
Cytuję Megan:
Cytuję Romek:
Cytuję Megan:
Kaliński jest bardzo słabym starostą (spróbujcie COKOLWIEK załatwić w starostwie - same przeszkody dla inwestycji, długi czas oczekiwania więc firmy sobie odpuszczają i wybierają inne powiaty).

Intuicja podpowiada mi, że jesteś "żołnierzem" Klinowskiego.


Nie. Rozmawiałem z inwestorem, który powiedział mi że czas oczekiwania na decyzje wydawane przez starostwo (np pozwolenia budowlane) jest zawsze możliwie najdłuższy. Czas to pieniądz więc woli inwestować gdzie indziej.


Jak to się mówi: " jedna baba drugiej babie". Napisać można wszystko, ale nie wszystko jest zgodne z prawdą. Jest określony czas na wydanie decyzji, a jak są jakieś braki to trzeba je uzupełnić, co też wymaga czasu.
A propos, Klinowski jest bardzo słabym burmistrzem, dużo mówi- mało robi.

"wzsyscy jestescie mocni w kłamstwie!
Wadowiczanie to najgorsze spoleczenstwo z całej polski, - swiete krowy!
Jeden tylko Wadowiczanin był Karol Wojtyła który jak do tego sam doszedł uciekł z Wadowic!"
Cytować
+7 #58 muniek 2018-09-10 06:56
Do Maryji:to wszystko miał zrobić w jednej kadencji? sporo" oczyścił",poprz edniczka miała 20 lat i rezultatu niewidać.
Cytować
+7 #59 Romeo 2018-09-10 07:59
Cytuję Romek:
Cytuję Megan:
Cytuję Romek:
Cytuję Megan:
Kaliński jest bardzo słabym starostą (spróbujcie COKOLWIEK załatwić w starostwie - same przeszkody dla inwestycji, długi czas oczekiwania więc firmy sobie odpuszczają i wybierają inne powiaty).

Intuicja podpowiada mi, że jesteś "żołnierzem" Klinowskiego.


Nie. Rozmawiałem z inwestorem, który powiedział mi że czas oczekiwania na decyzje wydawane przez starostwo (np pozwolenia budowlane) jest zawsze możliwie najdłuższy. Czas to pieniądz więc woli inwestować gdzie indziej.


Jak to się mówi: " jedna baba drugiej babie". Napisać można wszystko, ale nie wszystko jest zgodne z prawdą. Jest określony czas na wydanie decyzji, a jak są jakieś braki to trzeba je uzupełnić, co też wymaga czasu.
A propos, Klinowski jest bardzo słabym burmistrzem, dużo mówi- mało robi.

Jezeli bedziesz miał taka rade to tez gowno zrobisz.
Jedynie całkiem nowa rada młodych ludzi !!!
Cytować
+4 #60 jacie krece 2018-09-10 09:06
Obecny burmistrz za swojej kadencji wprowadza tylko ZAKAZY WJAZDU , ZAKAZ PALENIA WEGLEM itd Cały czas tylko sądy kłótnie zatargi jakies W KONCU niech wprowadza CAŁKOWITY ZAKAZ!!!!! jedzenia i było by super :lol: :D
Cytować
-2 #61 jacie krece 2018-09-10 09:09
AAAi jeszcze picia zakaz przeróżnych napojow a zwłaszcza ALKOCHOLOWYCH
Cytować
+6 #62 Romeo i Julia 2018-09-10 09:56
Cytuję jacie krece:
Obecny burmistrz za swojej kadencji wprowadza tylko ZAKAZY WJAZDU , ZAKAZ PALENIA WEGLEM itd Cały czas tylko sądy kłótnie zatargi jakies W KONCU niech wprowadza CAŁKOWITY ZAKAZ!!!!! jedzenia i było by super :lol: :D

Cytuję jacie krece:
AAAi jeszcze picia zakaz przeróżnych napojow a zwłaszcza ALKOCHOLOWYCH

"WSZYSTKO W CELU OCHRONY ZDROWIA" :lol:
Cytować
+12 #63 jacie krece 2018-09-10 10:44
Tak zgoda ochrona zdrowia A czym dawniej palili???? trawa?? i zobaczcie ile zyje starsze pokolenie,nie było gazu po domach tak jak dzis, w kaflokach w pokojach paliło sie w piecu zeby ogrzac dom i dzieci nie zmarzły i nie było tyle chorob co dzis NO niestety PALENIE WEGLEM CZY DRZEWEM nie ma nic wspolnego z naszym zdrowiem,POPATR ZMY NAJPIERW CO JEMY,
Cytować
-8 #64 Eskadra 2018-09-10 12:51
Kolejno według zdjęć:Dr. Brynkus mądry gość,dobry na wice burmistrza...., dr.Skorecki,wyk onał desant na Wadowice,ale ma słabe zaplecze "ogniowe"....,p .Jamrożek,myśli że wszystkie rozumy pozjadał a zaczął zjadać swój ogon,bo już biedak nie wie że już nic nie może....,pani Ada nie mylić z Adą Sari więc to nie brylant a jedynie syntetyk Swaroskiego.... ,doktor niemanologi stosowanej,"kan apka",ten "gość" już powiedział co ma do powiedzenia i nic z tego nie wyszło,jego gadanie to jak rozmowa ze ślepym o kolorach,albo z głuchym o muzyce a
Wadowice płacą.....,pani Elżbieta ,wojowniczka,do kładnie zna bolączki naszego miasta i okolic i zapewne potrafiła by rozliczyć "sitwę wyzwolicieli" i w między czasie odblokować zaklinowane inwestycje..... ,p.Kaliński powinien wiedzieć,że ostatni będą pierwszymi,myśl imy tu o zestawieniu powyżej na zdjęciach i oby zawalczył o pierwsze miejsce w realu ,w walce o kierowanie miastem ku chwale obywateli,Króle wskiego Papieskiego Miasta Wadowice!Amen.
Cytować
+7 #65 Y 2018-09-10 14:35
OD KIEDY PAN KALIŃSKI MIESZKA GMINIE WADOWICE I GDZIE JEST ZAMELDOWANY???
Cytować
+8 #66 nauczyciel 2018-09-10 14:47
66-a poco ci zdrowe jedzenie jak nie będziesz miał czym oddychać :lol:
Cytować
+7 #67 Haha 2018-09-10 15:31
Cytuję nauczyciel:
66-a poco ci zdrowe jedzenie jak nie będziesz miał czym oddychać :lol:

C2H5OH. Poprawia oddech!!!
Cytować
+7 #68 kormoran 2018-09-11 15:37
jak będę palił gazem to mi i tak na jedzenie
nie starczy i tak kicha
Cytować
-2 #69 Nina 2018-09-11 17:49
A Ja popieram klinowskiego.
Cytować
+6 #70 das 2018-09-11 20:51
Koniec z matactwem. Z zatrudnianiem po znajomości kopra - gość bez żadnych kwalifikacji do prowadzenia wysypiska z wykształceniem średnim zostaje wiceprezesem, człowiek, który ma 2 mln długu, swoim budżetem nie umie zarządzać, a chce rządzić na wysypisku i w powiecie. Upadłość firmy
Wyrzucenie z pis
Upadłość konsumencka - 2mln długu
Rok temu przywieziony do więzienia za niezapłacone mandaty - wyszedł za kaucją.
Przez 4 lata ani razu nie zabrał głosu w Powiecie. Koniec z takimi bezradnymi!
Cytować
+1 #71 Lis 2018-09-11 22:33
Ale wszyscy pieprzycie.
Cytować
-6 #72 Marek 2018-09-11 23:33
Cytuję Megan:
Cytuję Romek:
Cytuję Megan:
Kaliński jest bardzo słabym starostą (spróbujcie COKOLWIEK załatwić w starostwie - same przeszkody dla inwestycji, długi czas oczekiwania więc firmy sobie odpuszczają i wybierają inne powiaty).

Intuicja podpowiada mi, że jesteś "żołnierzem" Klinowskiego.


Nie. Rozmawiałem z inwestorem, który powiedział mi że czas oczekiwania na decyzje wydawane przez starostwo (np pozwolenia budowlane) jest zawsze możliwie najdłuższy. Czas to pieniądz więc woli inwestować gdzie indziej.


Jaasne, a tyle dróg co w powiecie zrobiono, to nie widziałem za żadnych rządów po '89. Proszę Cię, zamilcz klakierze Klinowskiego. Słabo Ci to wychodzi.
Szkoda dobrego starostę, ale na takiego burmistrza jak Kaliński z przyjemnością oddam głos. Ty piszesz o jakichś bredniach, a ja codziennie poruszam się po drogach, które zbudowało starostwo.
Cytować
+1 #73 Jasne że tak 2018-09-12 15:41
Cytuję hrab:
Nie wiem po co Ada Leon i Ela startują !!! przecież dopiero co byli wiernymi wyznawcami klinizmu razem ze swoim guru a teraz robią mu taki afront ,,,, A Ela nawet zainwestowała 50 zł na swojego lidera Leon razem z IWW zbierał śmieci nad skawą,a Ada dopiero jedno 20 z rumcajsem a teraz niewiniątka każdy wie co jest żle ... a gdzie byli do tego czasu ????


Tej czwórce już dziękujemy !!! Be Be

Gdzie była Ada? Tam gdzie większość zaangażowanych ludzi, którzy po wyborach zobaczyli plecy Klinowskiego i malownicze dziewczyny z Kluczborka, Krakowa i innych miast.. Była po stronie mieszkańców angażując się w różne sprawy, akcje, projekty w niezależnym stowarzyszeniu - walcząc o rozwiązanie ich problemów, działała na rzecz przedsiębiorców w WIGu i teraz w MAAR. Jest aktywnym społecznikiem i proszę nie pisać bajek.
Cytować
-3 #74 AMBROŻYq 2018-09-12 23:37
Do hm13:- wypraszamy sobie mówić przez ty panu burmistrzowi większością wygrał wybory z filipiakową i jak ci ? Przyjemnie nigdy tak nie mówiłem o pani byłej burmistrz przez ty, kultury trochę polaczki kultura leźy u Was w stodole.
Cytować
+1 #75 wacek 2018-09-13 07:12
klinowski,pis,n owoczesny z brodka,juz na wstepie u mnie odpadaja
Cytować
-2 #76 Szeloba 2018-09-13 19:20
W zasadzie nie interesuje mnie, kto zostanie burmistrzem, byle by był zdolny tą jedną sprawę załatwić. Mieszkam w Choczni i bardzo chciałabym nie musieć z każdym listem jechać 10 km do UP. na Zatorskiej w Wadowicach. Takiego dziadostwa nie było nawet za zapyziałego peerelu.
Cytować
-3 #77 anna 2018-09-17 11:57
cyt: Jak widać chyba każdy z mieszkańców gminy Wadowice będzie miał w kim wybierać 21 października, o ile wyżej wymienione osoby spełnią warunki formalne.- koniec cyt.
I bez tego nie ma w kim wybierać. Serio.
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.