- Opublikowano: 27 lutego 2019, 09:49
- Komentarze: 1
Tradycyjnie już od siedmiu lat Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy gości w swoich murach młodzież zaprzyjaźnionych szkół podstawowych oraz gimnazjów z okazji Walentynkowego Festiwalu Piosenki Obcojęzycznej. Wystąpiło ponad 100 osób!
Głównym celem festiwalu jest motywowanie uczniów do nauki języków obcych poprzez śpiewanie piosenek, wymiana doświadczeń między wykonawcami i nauczycielami oraz prezentacja umiejętności wokalnych i instrumentalnych młodych artystów.
Przygotowaniem imprezy zajęli się nauczyciele języków obcych Zespołu Szkół w Radoczy: Barbara Pawlik, Dagmara Baca, Katarzyna Jurecka oraz Lucjan Pietrykowski. Gościem specjalnym wydarzenia był wójt gminy Tomice Witold Garbowski.
W festiwalu wzięła udział rekordowa liczba uczestników: ponad 100 wykonawców, reprezentujących 19 szkół podstawowych i gimnazjalnych. Wszyscy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Jury w składzie: Katarzyna Jurecka, Jarosław Wojtal, Wojciech Kulig i Witold Kołodziejczyk oceniało poprawność językową, muzyczną oraz ogólny wyraz artystyczny występów.
Przyznano nagrody w 3 kategoriach: indywidualnie, dla duetów oraz zespołów.
Wyniki w kategorii „solistów”:
I miejsce: Paulina Chorąży - Szkoła Podstawowa w Skawinkach,
II miejsce: Daniel Najbor - Szkoła Podstawowa Nr 4 w Wadowicach,
III miejsce: Zuzanna Jurecka - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przeciszowie.
W kategorii „duety” podium wyglądało następująco:
I miejsce: Emilia Horąży, Natalia Orzechowska - ZSP w Brzeźnicy,
II miejsce: Emilia Hyla, Natalia Hyla - Szkoła Podstawowa w Wysokiej,
III miejsce: Oliwia Kozioł, Julia Garlacz - ZS nr 3 w Przytkowicach.
Rywalizacja „zespołów” zakończyła się rezultatem:
I miejsce: Zespół Śpiewające Jeziora - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przeciszowie,
II miejsce: Zespół TREMUSIE - Szkoła Podstawowa nr 1 w Wadowicach,
III miejsce: Zespół Karmelki - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Witanowicach.
https://wadowiceonline.pl/kultura/13422-z-okazji-walentynek-zaspiewali-w-obcych-jezykach#sigFreeId38a26c75b9
(AS)
Komentarze