- Opublikowano: 29 grudnia 2016, 11:10
- Komentarze: 0
Chrzanowski Zakład Ubezpieczeń Społecznych, pod który podlega również wadowicki inspektorat, wprowadza nową usługę: doradcę do spraw ulg i umorzeń dla osób mających zadłużenie w ZUS.
Jak informuje nas Anna Szaniawska, regionalny rzecznik ZUS w województwie małopolski, od piątku (30.12) zmienia się sposób obsługi klientów z zadłużeniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Teraz przypominać będzie bezpośrednią obsługę klienta firmowego w banku. Zadłużonemu płatnikowi składek na każdym etapie rozpatrzenia sprawy będzie pomagać ten sam pracownik zakładu. Doradzi przy kompletowaniu dokumentów i składaniu wniosku oraz poprowadzi krok po kroku przez wszystkie inne formalności.
Ta sama osoba skontaktuje się na każdym etapie sprawy, dlatego będzie znała wszystkie szczegóły związane z danym przypadkiem. To na pewno pozytywnie wpłynie na współpracę pomiędzy doradcą ZUS a przedsiębiorcą i pomoże dobrać najlepszą formę pomocy.
Doradcy będą wspomagać płatników składek w sprawach związanych m.in. z rozłożeniem zadłużenia na raty, odroczeniem terminu płatności składek, utrzymaniem w mocy zawartej już umowy, zmianą warunków udzielonej już ulgi a także ponownym rozpatrzeniem wniosku o umorzenie należności z tytułu składek.
Usługa doradcy do spraw ulg i umorzeń realizowana będzie w chrzanowskim Oddziale ZUS, (ulica Oświęcimska 14) pod który podlega również wadowicki inspektorat.
(AS)