Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach poinformował, że Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił
Drukuj
Wadowicki szpital uruchomił nową teleusługę

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach poinformował, że Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK), nową usługę dla pacjentów. O co chodzi?

Jak poinformował nas Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 137 200 pacjenci otrzymają pomoc lekarską poza godzinami pracy poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w weekendy oraz święta.

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu działa podobnie jak nocna i świąteczna opieka zdrowotna, z tą różnicą, że konsultacje udzielane są przez telefon. Pod wskazanym numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze, gotowi udzielić pomocy. Pacjenci mogą dzwonić od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia. Platforma działa również całodobowo w soboty, niedziele oraz święta – tłumaczy ZZOZ w Wadowicach.

Z platformy mogą korzystać także osoby niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach: polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.

Szczegóły dotyczące TPK są dostępne na stronie NFZ TUTAJ.      

(AS)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Ostatnie artykuły z kategorii Biznes:

Na wadowickim dworcu autobusowym ruszyło nowe bistro

Terytorialsi przyjdą do pracy w... mundurze. Taki dzień

Mimo, że ratują życie, liczna przeciwników szczepień rośnie. Trwa Europejski Tydzień Szczepień

Ruszył remont domu przedpogrzebowego i kaplicy na cmentarzu komunalnym

ZUS zachęca do złożenia wniosku o 800+ do końca kwietnia