- Opublikowano: 08 czerwca 2021, 17:00
- Komentarze: 3
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach poinformował, że Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK), nową usługę dla pacjentów. O co chodzi?
Jak poinformował nas Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 137 200 pacjenci otrzymają pomoc lekarską poza godzinami pracy poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w weekendy oraz święta.
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu działa podobnie jak nocna i świąteczna opieka zdrowotna, z tą różnicą, że konsultacje udzielane są przez telefon. Pod wskazanym numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze, gotowi udzielić pomocy. Pacjenci mogą dzwonić od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia. Platforma działa również całodobowo w soboty, niedziele oraz święta – tłumaczy ZZOZ w Wadowicach.
Z platformy mogą korzystać także osoby niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach: polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.
Szczegóły dotyczące TPK są dostępne na stronie NFZ TUTAJ.
(AS)
WadowiceOnline.pl
Ostatnie artykuły z kategorii Biznes:
Samochody Google fotografują naszą okolicę
Krakowskie lotnisko z nowym systemem kontroli. Nie trzeba będzie wyciągać płynów ani elektroniki
Powoli pną się do góry mury nowej komendy straży
Mobilne laboratorium testuje tory stosiedemnastki
Bistro na wadowickim dworcu już gotowe. Trwa rekrutacja obsługi
Komentarze