Wadowice to miasto  przyjazne dla mieszkańców, zapewniające im dobre warunki życia, będące w dobre
Wadowice to podobno świetne miejsce do mieszkania. Zgodzicie się?

Wadowice to miasto  przyjazne dla mieszkańców, zapewniające im dobre warunki życia, będące w dobrej sytuacji finansowej i mające przed sobą dobre perspektywy. tak przynajmniej wynika z badań Polskiego Instytutu Ekonomicznego, który zbadał ponad 200 małych miast w Polsce. Zgodzicie się?

Zbadawszy ponad 200 małych miast (do 20 tysięcy mieszkańców) w Polsce (a takich jest w całym kraju 700...) Polski Instytut Ekonomiczny wskazał wśród nich 63 tzw. "miasta dobrego życia", czyli miasta przyjazne dla mieszkańców, zapewniające im dobre warunki życia, będące w dobrej sytuacji finansowej i mające przed sobą dobre perspektywy.

W styczniu tego roku PIE przedstawił kolejny raport poświęcony małym polskim miastom, w którym uwzględnił skutki pandemii. Dlatego ten nowszy raport zatytułowany jest „Weryfikacja scenariuszy rozwoju małych miast w perspektywie 2035”. Wynika z niego, że sytuacja większości małych miast w Polsce pogorszyła się przez pandemię oraz jej skutki i dotyczy to także ośrodków miejskich wskazanych wcześniej przez Polski Instytut Ekonomiczny jako „miasta dobrego życia”. Mimo to – jak pokazuje ów nowszy raport PIE – te miejscowości, miasta dobrego życia, wciąż mają przed sobą dobre, optymistyczne perspektywy. Że będą nadal dużo inwestować i dzięki dobrej sytuacji finansowej będą w dalszym ciągu zapewniać swym mieszkańcom atrakcyjne warunki życia.

W Małopolsce do takich miast należy Miechów, Wolbrom, Zator oraz nasze Wadowice, które znalazły się wśród czterech docenionych w województwie i 63 w całym kraju. Analizie poddano 48 czynników (społecznych, technologicznych, ekonomicznych, ekologicznych, politycznych, wartości, prawnych) m.in. poziom bezpieczeństwa w mieście, przyrost naturalny, liczba inicjatyw obywatelskich, poziom dostępności transportowej do i z miasta, poziom rozwoju technologii cyfrowej w mieście, poziom współpracy władz miasta z biznesem, dostępność terenów inwestycyjnych, poziom świadomości ekologicznej mieszkańców, stan środowiska naturalnego w mieście, gotowość władz miasta do współpracy z innymi miastami. Liczyła się tez potrzeba kultywowania tradycji, identyfikowanie się mieszkańców z miastem czy plany zagospodarowania przestrzennego w mieście.

Wśród cech które kwalifikują Wadowice do "miasta dobrego życia" znalazły się dobra sytuacja finansowa, zapewnienie mieszkańcom atrakcyjnych warunków życia, miasto zadbane i ładne, otwarte dla wszystkich, kultywujące tradycję, dbające o środowisko naturalne, atrakcyjne dla turystów, ośrodek edukacji i nauki, przyjazne dla biznesu, będące ważnym ośrodkiem kultury i rekreacji w regionie oraz o z silną pozycją w regionie. Cały raport można obejrzeć TUTAJ.

Co o tym sądzicie?

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

0 #1 PoPO 2021-04-06 12:21
Prawda- mieszkańcy czekają na twój hejterski komentarz.
+40 #2 dziurawice 2021-04-06 12:22
taaaa, mlekiem i miodem.... zero przemysłu, ten co był zniszczono lub wyniósł się do Zatora został Maspex z Mateuszkiem.., żadnych nowych inwestycji infrastruktural nych, żadnego rozwoju miasta, dziury na ulicach , niekończące się korki ..można godzinami wymieniać. Żeby porównać wystarczy wybrać się do innych miast np. Żory, Oświęcim .... W Wadowicach dobry to został tylko bus do Krk. Żałosne, zdewastowane, małomiasteczkow e - żeby nie powiedzieć prostacko-wsiow e ( nie obrażając mieszkańców wiosek ! ). A najlepszy dowód to od wielu lat spadająca liczba mieszkańców którzy stąd spier.....
+20 #3 Adam 2021-04-06 12:27
Smutne jak piz*a miasto...
-45 #4 Wadowiczanin 2021-04-06 12:30
Zgadzam się że jest to miejsce bardzo dobre do życia. W ostatnim czasie widać bardzo wiele pozytywnych inwestycji w różnych sektorach sądzę iż w czasie przyniesie to bardzo dobre owoce. Zarówno nowa komenda jak i system monitoringu to niewątpliwie duży krok w stronę bezpieczeństwa mieszkańców i turystów. Kolejny gigantyczny sukces to pozyskanie środków na własny odbiór śmieci. Na gigantyczny plus zasługuje także utrzymanie konserwatywnych wartości rodzinnych i między ludzkich.

Sądzę iż obecnie ten region bije na łeb na szyję Kraków pod względem atrakcyjności:
- W okolicy park rozrywki, atrakcyjne trasy i szlaki turystyczne
- Zapora która w czasie na pewno stanie się dużą letnią atrakcją
- Stok narciarski koło Andrychowa
- Samo miasto w wyniku inwestycji nabiera nowoczesności zachęcając do odwiedzin turystów

Podsumowując po ukończeniu kluczowych inwestycji i ustąpieniu epidemii będziemy dysponować bardzo atrakcyjną ofertą do życia i turystyki.
-1 #5 Wadowiczanin 2021-04-06 12:40
Cytuję dziurawice:
został Maspex z Mateuszkiem..


Który jest liderem w kraju

Cytuję dziurawice:
żadnych nowych inwestycji infrastruktural nych, żadnego rozwoju miasta, dziury na ulicach , niekończące się korki


Stek bredni. Pod wszystkimi drogami które są robione była wymieniana cała infrastruktura. Miasto rozwija się cały czas: nowa komenda, remonty dróg, inwestycje w sport, inwestycje w własny odbiór śmieci, nowy punkt pogotowia który powstaje koło Ekonomika, wkrótce nowa straż, obwodnica miasta, system monitoringu miasta itd. Korki to naturalna kolej rzeczy przy tylu inwestycjach drogowych.

żadnych nowych inwestycji infrastruktural nych, żadnego rozwoju miasta, dziury na ulicach , niekończące się korki ..można godzinami wymieniać. Żeby porównać wystarczy wybrać się do innych miast np. Żory, Oświęcim .... W Wadowicach dobry to został tylko bus do Krk. Żałosne, zdewastowane, małomiasteczkow e - żeby nie powiedzieć prostacko-wsiow e ( nie obrażając mieszkańców wiosek ! ). A najlepszy dowód to od wielu lat spadająca liczba mieszkańców którzy stąd spier.....
-9 #6 Help 2021-04-06 13:08
[quote name="Wadowicza nin"]Zgadzam się że jest to miejsce bardzo dobre do życia. W ostatnim czasie widać bardzo wiele pozytywnych inwestycji w różnych sektorach sądzę iż w czasie przyniesie to bardzo dobre owoce. Zarówno nowa komenda jak i system monitoringu to niewątpliwie duży krok w stronę bezpieczeństwa mieszkańców i turystów. Kolejny gigantyczny sukces to pozyskanie środków na własny odbiór śmieci. Na gigantyczny plus zasługuje także utrzymanie konserwatywnych wartości rodzinnych i między ludzkich.

Sądzę iż obecnie ten region bije na łeb na szyję Kraków pod względem atrakcyjności:
- W okolicy park rozrywki, atrakcyjne trasy i szlaki turystyczne
- Zapora która w czasie na pewno stanie się dużą letnią atrakcją
- Stok narciarski koło Andrychowa
- Samo miasto w wyniku inwestycji nabiera nowoczesności zachęcając do odwiedzin turystów

Podsumowując po ukończeniu kluczowych inwestycji i ustąpieniu epidemii będziemy dysponować bardzo atrakcyjną ofertą do życia i turystyki.[/quo te Żenada....Twoja postawa przeraża.....
+24 #7 Tutejszy 2021-04-06 13:36
Dane do badań powinni dostraczać mieszkańcy np. w ramach ankiety lub sondażu a nie samorządy, które sobie laurki wystawiają i potem takie brednie są upubliczniane. Jaki my mamy transport publiczny? Niby gdzie te tereny inwestycyjne? Jaka świadomość ekologiczna, że gmina zasyfiona zarówno pod względem jakości powietrza jak i wszędobylskich śmieci? Patrząc po ilości lokali do najmu w centrum to faktycznie przyjazne dla biznesu. A te atrakcje turystyczne to niby co to takiego? Niebieski szlak na Leskowiec wytyczony w 1929 r. przez Panczakiewicza? I można by tak jeszcze długo rozprawiać nad tym, jakie te Wołkowice atrakcyjne i przyjazne do życia.
+17 #8 @Wadowiczanin 2021-04-06 13:53
u można tylko jedno: ja pie...lę! (Nb: rozbudowa aparatu ucisku; komenda, monitoring; dowodem na rozwój miasta - tego by nawet Bareja nie wymyślił)
-17 #9 Wadowiczanin 2021-04-06 14:21
Cytuję @Wadowiczanin:
u można tylko jedno: ja pie...lę! (Nb: rozbudowa aparatu ucisku; komenda, monitoring; dowodem na rozwój miasta - tego by nawet Bareja nie wymyślił)


Jaki aparat ucisku człowieku. Turyści i duży biznes cenią bezpieczeństwo i stabilność. Wszędzie zawsze gdzie lewica zaczyna rządzić pierwszy problem który zaczyna się pojawiać to brak bezpieczeństwa masowe burdy, likwidacja policji itd. - widać to było na przykładzie czy Francji czy USA obecnie. Z czego Nowa Huta w Krakowie słynie....największy problem to jest tam bardzo niebezpiecznie - chciałbyś tam mieszkać...

Cytuję Tutejszy:
Dane do badań powinni dostraczać mieszkańcy np. w ramach ankiety lub sondażu a nie samorządy, które sobie laurki wystawiają i potem takie brednie są upubliczniane. Jaki my mamy transport publiczny? Niby gdzie te tereny inwestycyjne? Jaka świadomość ekologiczna, że gmina zasyfiona zarówno pod względem jakości powietrza jak i wszędobylskich śmieci? Patrząc po ilości lokali do najmu w centrum to faktycznie przyjazne dla biznesu. A te atrakcje turystyczne to niby co to takiego? Niebieski szlak na Leskowiec wytyczony w 1929 r. przez Panczakiewicza? I można by tak jeszcze długo rozprawiać nad tym, jakie te Wołkowice atrakcyjne i przyjazne do życia.


Nikt Cie tu człowieku nie trzyma nie pasuj pakuj się i wyjeżdżaj. Nie potrzeba nam tu ludzi wiecznie niezadowolonych którym wiecznie nic nie pasuje...
+14 #10 Tutejszy 2021-04-06 14:52
Cytuję Wadowiczanin:
Cytuję @Wadowiczanin:
u można tylko jedno: ja pie...lę! (Nb: rozbudowa aparatu ucisku; komenda, monitoring; dowodem na rozwój miasta - tego by nawet Bareja nie wymyślił)


Jaki aparat ucisku człowieku. Turyści i duży biznes cenią bezpieczeństwo i stabilność. Wszędzie zawsze gdzie lewica zaczyna rządzić pierwszy problem który zaczyna się pojawiać to brak bezpieczeństwa masowe burdy, likwidacja policji itd. - widać to było na przykładzie czy Francji czy USA obecnie. Z czego Nowa Huta w Krakowie słynie....największy problem to jest tam bardzo niebezpiecznie - chciałbyś tam mieszkać...

Cytuję Tutejszy:
Dane do badań powinni dostraczać mieszkańcy np. w ramach ankiety lub sondażu a nie samorządy, które sobie laurki wystawiają i potem takie brednie są upubliczniane. Jaki my mamy transport publiczny? Niby gdzie te tereny inwestycyjne? Jaka świadomość ekologiczna, że gmina zasyfiona zarówno pod względem jakości powietrza jak i wszędobylskich śmieci? Patrząc po ilości lokali do najmu w centrum to faktycznie przyjazne dla biznesu. A te atrakcje turystyczne to niby co to takiego? Niebieski szlak na Leskowiec wytyczony w 1929 r. przez Panczakiewicza? I można by tak jeszcze długo rozprawiać nad tym, jakie te Wołkowice atrakcyjne i przyjazne do życia.


Nikt Cie tu człowieku nie trzyma nie pasuj pakuj się i wyjeżdżaj. Nie potrzeba nam tu ludzi wiecznie niezadowolonych którym wiecznie nic nie pasuje...

Ale sęk w tym, że ja jestem bardzo optymistyczny, szczęśliwy, mega radosny i zadowolony i nigdzie się stąd nie ruszę. Faktem natomiast jest, że kłamstwa "wiecznie mi nie pasują" i "wiecznie będę z nich niezadowolony" i będę je wytykał.
-17 #11 Wadowiczanin 2021-04-06 15:02
Cytuję Tutejszy:
Cytuję Wadowiczanin:
Cytuję @Wadowiczanin:
u można tylko jedno: ja pie...lę! (Nb: rozbudowa aparatu ucisku; komenda, monitoring; dowodem na rozwój miasta - tego by nawet Bareja nie wymyślił)


Jaki aparat ucisku człowieku. Turyści i duży biznes cenią bezpieczeństwo i stabilność. Wszędzie zawsze gdzie lewica zaczyna rządzić pierwszy problem który zaczyna się pojawiać to brak bezpieczeństwa masowe burdy, likwidacja policji itd. - widać to było na przykładzie czy Francji czy USA obecnie. Z czego Nowa Huta w Krakowie słynie....największy problem to jest tam bardzo niebezpiecznie - chciałbyś tam mieszkać...

Cytuję Tutejszy:
Dane do badań powinni dostraczać mieszkańcy np. w ramach ankiety lub sondażu a nie samorządy, które sobie laurki wystawiają i potem takie brednie są upubliczniane. Jaki my mamy transport publiczny? Niby gdzie te tereny inwestycyjne? Jaka świadomość ekologiczna, że gmina zasyfiona zarówno pod względem jakości powietrza jak i wszędobylskich śmieci? Patrząc po ilości lokali do najmu w centrum to faktycznie przyjazne dla biznesu. A te atrakcje turystyczne to niby co to takiego? Niebieski szlak na Leskowiec wytyczony w 1929 r. przez Panczakiewicza? I można by tak jeszcze długo rozprawiać nad tym, jakie te Wołkowice atrakcyjne i przyjazne do życia.


Nikt Cie tu człowieku nie trzyma nie pasuj pakuj się i wyjeżdżaj. Nie potrzeba nam tu ludzi wiecznie niezadowolonych którym wiecznie nic nie pasuje...

Ale sęk w tym, że ja jestem bardzo optymistyczny, szczęśliwy, mega radosny i zadowolony i nigdzie się stąd nie ruszę. Faktem natomiast jest, że kłamstwa "wiecznie mi nie pasują" i "wiecznie będę z nich niezadowolony" i będę je wytykał.


Tyle ile w ostatnim czasie jest inwestycji w Wadowicach i regionie to nie było nigdy i nie są to żadne kłamstwa tylko twarde fakty. Most wyremontowano, rondo wybudowano i jadąc od Badury włączenie się do ruchu jest obecnie bezproblemowe. Od ronda BP do rynku jest w połowie wyremontowana cała infrastruktura pod droga jak i sama droga. Nowa komenda Policji jest z prawdziwego zdarzenia, w budowie jest pogotowie koło ekonomika i straży które będzie całe nowe jak nowa komenda. Pozostałe rzeczy są w realizacji.
-13 #12 PoPO 2021-04-06 15:33
Brawo dla redaktora za ten artykuł.Lewaki mogą sobie po świętach powyć bo mieli przerwę i nazbierało się im już sporo jadu.
+4 #13 Prawda 2021-04-06 16:07
Bardzo podoba mi się postawa mieszkańców którzy nie dają się oszukać .
Nie dajecie się oszukać opłacanym trollom którzy są ujawnieni z imienia i nazwiska
I dajecie nadzieje na lepsze jutro .
Niestety zostały jeszcze 3 lata tej żenady ale damy radę ludzie może nawet w któryś dzień jakiś protest pod urzędem sie zorganizuje kto wie .
A Trolli wytykać palcami
+3 #14 Gość 2021-04-06 16:33
Cytuję Prawda:
Bardzo podoba mi się postawa mieszkańców którzy nie dają się oszukać .
Nie dajecie się oszukać opłacanym trollom którzy są ujawnieni z imienia i nazwiska
I dajecie nadzieje na lepsze jutro .
Niestety zostały jeszcze 3 lata tej żenady ale damy radę ludzie może nawet w któryś dzień jakiś protest pod urzędem sie zorganizuje kto wie .
A Trolli wytykać palcami


To nie postawa mieszkańców tylko wpisy ciągle tych samych ludzi :D
+11 #15 smog 2021-04-06 16:47
to są górskie okolice,zasmogo wane Wadowice
-1 #16 Ania 2021-04-06 17:01
Cytuję Gość:
Cytuję Prawda:
Bardzo podoba mi się postawa mieszkańców którzy nie dają się oszukać .
Nie dajecie się oszukać opłacanym trollom którzy są ujawnieni z imienia i nazwiska
I dajecie nadzieje na lepsze jutro .
Niestety zostały jeszcze 3 lata tej żenady ale damy radę ludzie może nawet w któryś dzień jakiś protest pod urzędem sie zorganizuje kto wie .
A Trolli wytykać palcami


To nie postawa mieszkańców tylko wpisy ciągle tych samych ludzi :D
. Jak to mówią : Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka. Powodzenia - przyda się!
+4 #17 NiszczeTrolli 2021-04-06 17:11
Cytat:
To nie postawa mieszkańców tylko wpisy ciągle tych samych ludzi :D
To są wpisy mieszkańców jak i tu tak samo na fb nikt kto jest inteligenty i chce rozwoju miasta,
nie wspiera działań ciula z łaczan te działania niszczą miasto i kulturę tego miejsca .
A Ciulik biedaczek musi wynajmować takich trolli żeby tuszowali jego kłamstwa w necie.
A patrząc na jego profil w necie komentarze od upośledzonych agresywnych osób :O to WStyd
-3 #18 Gość 2021-04-06 17:25
Tradycyjnie ta sama grupka sfrustrowanych hejterów:

Cytuję Prawda:
Bardzo podoba mi się postawa mieszkańców którzy nie dają się oszukać .
Nie dajecie się oszukać opłacanym trollom którzy są ujawnieni z imienia i nazwiska
I dajecie nadzieje na lepsze jutro .
Niestety zostały jeszcze 3 lata tej żenady ale damy radę ludzie może nawet w któryś dzień jakiś protest pod urzędem sie zorganizuje kto wie .
A Trolli wytykać palcami


Cytuję Ania:
Cytuję Gość:
Cytuję Prawda:
Bardzo podoba mi się postawa mieszkańców którzy nie dają się oszukać .
Nie dajecie się oszukać opłacanym trollom którzy są ujawnieni z imienia i nazwiska
I dajecie nadzieje na lepsze jutro .
Niestety zostały jeszcze 3 lata tej żenady ale damy radę ludzie może nawet w któryś dzień jakiś protest pod urzędem sie zorganizuje kto wie .
A Trolli wytykać palcami


To nie postawa mieszkańców tylko wpisy ciągle tych samych ludzi :D
. Jak to mówią : Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka. Powodzenia - przyda się!


Cytuję NiszczeTrolli:
Cytat:
To nie postawa mieszkańców tylko wpisy ciągle tych samych ludzi :D

To są wpisy mieszkańców jak i tu tak samo na fb nikt kto jest inteligenty i chce rozwoju miasta,
nie wspiera działań ciula z łaczan te działania niszczą miasto i kulturę tego miejsca .
A Ciulik biedaczek musi wynajmować takich trolli żeby tuszowali jego kłamstwa w necie.
A patrząc na jego profil w necie komentarze od upośledzonych agresywnych osób :O to WStyd
+10 #19 Mieszkaniec 2021-04-06 17:28
Bo mamy włodarza z PiS i dają mu pieniądze by go poprzeć w następnych wyborach . Ale mądrzy ludzie widzą że to wszystko na kredyt dlatego wykonuje się byle jak wszystkie prace . Na pewno na tego pana nie zagłosuję bo zadłuża mnie i moje dzieci bez mojej zgody .
-12 #20 Fakty nie Mity 2021-04-06 17:55
Cytuję Mieszkaniec:
Bo mamy włodarza z PiS i dają mu pieniądze by go poprzeć w następnych wyborach . Ale mądrzy ludzie widzą że to wszystko na kredyt dlatego wykonuje się byle jak wszystkie prace . Na pewno na tego pana nie zagłosuję bo zadłuża mnie i moje dzieci bez mojej zgody .


I bardzo dobrze że mamy takiego włodarza bo dzięki temu mamy dobre relacje z ludźmi decyzyjnymi i wiele spraw idzie do przodu sprawnie. Poprzedni włodarz chodził na wojenki ze wszystkimi i ile prac ukończył to każdy widział wyrażając swoją opinię w wyborach.
-5 #21 Ania 2021-04-06 18:51
Cytuję Fakty nie Mity:
Cytuję Mieszkaniec:
Bo mamy włodarza z PiS i dają mu pieniądze by go poprzeć w następnych wyborach . Ale mądrzy ludzie widzą że to wszystko na kredyt dlatego wykonuje się byle jak wszystkie prace . Na pewno na tego pana nie zagłosuję bo zadłuża mnie i moje dzieci bez mojej zgody .


I bardzo dobrze że mamy takiego włodarza bo dzięki temu mamy dobre relacje z ludźmi decyzyjnymi i wiele spraw idzie do przodu sprawnie. Poprzedni włodarz chodził na wojenki ze wszystkimi i ile prac ukończył to każdy widział wyrażając swoją opinię w wyborach.

Tylko za tamtego 500+ nie było.... dlatego przegrał.
+10 #22 Magdalena 2021-04-06 18:57
Przyjazne dla ludzi? Miasto z perspektywami? Jakimi? Brak pracy! Ceny mieszkań "z sufitu"! W takiej dziurze gdzie brak pracy, zero życia miasta po godzinie 17, brak zaplecza kulturalnego cena za metr kwadratowy mieszkania powyżej 4500!Kogo Wy chcecie mamić i po co???!
-3 #23 Fakty nie Mity 2021-04-06 19:06
Cytuję Ania:
Cytuję Fakty nie Mity:
Cytuję Mieszkaniec:
Bo mamy włodarza z PiS i dają mu pieniądze by go poprzeć w następnych wyborach . Ale mądrzy ludzie widzą że to wszystko na kredyt dlatego wykonuje się byle jak wszystkie prace . Na pewno na tego pana nie zagłosuję bo zadłuża mnie i moje dzieci bez mojej zgody .


I bardzo dobrze że mamy takiego włodarza bo dzięki temu mamy dobre relacje z ludźmi decyzyjnymi i wiele spraw idzie do przodu sprawnie. Poprzedni włodarz chodził na wojenki ze wszystkimi i ile prac ukończył to każdy widział wyrażając swoją opinię w wyborach.

Tylko za tamtego 500+ nie było.... dlatego przegrał.


Przegrał bo co innego obiecywał ludziom, a co innego robił, ale ludzie szybko się zorientowali że jak sponsoruje cie ktoś kto nie może nawet na ciebie zagłosować to coś jest nie halo...a potem jak wyglądały zbiegi okoliczności w przetargu każdy widział. Taki typ zawodnika jest już potem dożywotnio skompromitowany w oczach ludzi !

Miejmy nadzieję że niebawem doczekamy się:
Cytat:
Projekt Kukiz‘15 zakłada m.in. że osoby skazane za korupcję będą miały zakaz pracy oraz zakaz zajmowania funkcji m.in. w instytucjach publicznych. Sachajko przekazał, że PiS zaproponowało, aby rozszerzyć działalność tej ustawy na samorządowców, burmistrzów i radnych.
https://wpolityce.pl/polityka/545921-przelom-w-rozmowach-kukiz15-zjednoczona-prawica-to-mozliwe
-5 #24 Ania 2021-04-06 19:40
Cytuję Fakty nie Mity:
Cytuję Ania:
Cytuję Fakty nie Mity:
Cytuję Mieszkaniec:
Bo mamy włodarza z PiS i dają mu pieniądze by go poprzeć w następnych wyborach . Ale mądrzy ludzie widzą że to wszystko na kredyt dlatego wykonuje się byle jak wszystkie prace . Na pewno na tego pana nie zagłosuję bo zadłuża mnie i moje dzieci bez mojej zgody .


I bardzo dobrze że mamy takiego włodarza bo dzięki temu mamy dobre relacje z ludźmi decyzyjnymi i wiele spraw idzie do przodu sprawnie. Poprzedni włodarz chodził na wojenki ze wszystkimi i ile prac ukończył to każdy widział wyrażając swoją opinię w wyborach.

Tylko za tamtego 500+ nie było.... dlatego przegrał.


Przegrał bo co innego obiecywał ludziom, a co innego robił, ale ludzie szybko się zorientowali że jak sponsoruje cie ktoś kto nie może nawet na ciebie zagłosować to coś jest nie halo...a potem jak wyglądały zbiegi okoliczności w przetargu każdy widział. Taki typ zawodnika jest już potem dożywotnio skompromitowany w oczach ludzi !

Miejmy nadzieję że niebawem doczekamy się:
Cytat:
Projekt Kukiz‘15 zakłada m.in. że osoby skazane za korupcję będą miały zakaz pracy oraz zakaz zajmowania funkcji m.in. w instytucjach publicznych. Sachajko przekazał, że PiS zaproponowało, aby rozszerzyć działalność tej ustawy na samorządowców, burmistrzów i radnych.

https://wpolityce.pl/polityka/545921-przelom-w-rozmowach-kukiz15-zjednoczona-prawica-to-mozliwe
A gdzie studentka , park, palety ... no i adidasy......?
+1 #25 Mieszkaniec 2021-04-06 19:50
Cytuję Mieszkaniec:
Bo mamy włodarza z PiS i dają mu pieniądze by go poprzeć w następnych wyborach . Ale mądrzy ludzie widzą że to wszystko na kredyt dlatego wykonuje się byle jak wszystkie prace . Na pewno na tego pana nie zagłosuję bo zadłuża mnie i moje dzieci bez mojej zgody .


Gdzie interwencja wspaniałego włodarza w sprawie dylatacji na moście i sprawnego przejazdu kolejowego przy podhalaninie !!!??? 2000000 zł za co ??????? Za takie pieniądze osiedle domów można zbudować gdzie prokuratura ???
+1 #26 ??? 2021-04-06 20:09
Cytuję Mieszkaniec:
Cytuję Mieszkaniec:
Bo mamy włodarza z PiS i dają mu pieniądze by go poprzeć w następnych wyborach . Ale mądrzy ludzie widzą że to wszystko na kredyt dlatego wykonuje się byle jak wszystkie prace . Na pewno na tego pana nie zagłosuję bo zadłuża mnie i moje dzieci bez mojej zgody .


Gdzie interwencja wspaniałego włodarza w sprawie dylatacji na moście i sprawnego przejazdu kolejowego przy podhalaninie !!!??? 2000000 zł za co ??????? Za takie pieniądze osiedle domów można zbudować gdzie prokuratura ???


Ja tam żadnej dylatacji nie czuje, przejazd samochodem jest bezproblemowy.
-1 #27 Mieszkaniec 2021-04-06 20:21
Właśnie na tym włodarze mają pieniądz zamiast interweniować puki gwarancja jest to siedzą cicho bo dostali dole a jak gwarancja się skończy to i tak naród zapłaci .!!!!!!!!
+9 #28 Lol 2021-04-06 20:34
Jak słyszę o tym, żeby burmistrz miał interweniować w kwestii mostu na Skawie, który jest inwestycją GDDKiA, albo przejazdu przez tory, to nie mam złudzeń dlaczego w tym kraju jest tak jak jest. Większość ludzi tutaj to pewnie myśli, że za budowę lotniska odpowiada sołtys, a wydobyciem ropy naftowej i energetyką zajmuje się rada cmentarna. Za politykę monetarną zapewne odpowiada straż miejska, a ochroną środowiska zajmują się bobry. 90% tutaj komentujących odebrałbym ustawowo świadectwa ukończenia podstawówki i ubezwłasnowolni ł, bo skoro swoje decyzje przy urnach podejmujecie na podstawie takiego wyobrażenia o świecie, to nic tylko odebrać prawa obywatelskie i na zsyłkę.
+4 #29 Do Mieszkaniec 2021-04-06 20:37
Cytuję Mieszkaniec:
Właśnie na tym włodarze mają pieniądz zamiast interweniować puki gwarancja jest to siedzą cicho bo dostali dole a jak gwarancja się skończy to i tak naród zapłaci .!!!!!!!!


W kwestii mostu na Skwie nie trzeba w niczym interweniować bo wszystko jest OK !!!
-6 #30 Mieszkaniec 2021-04-06 21:23
Cytuję Do Mieszkaniec:
Cytuję Mieszkaniec:
Właśnie na tym włodarze mają pieniądz zamiast interweniować puki gwarancja jest to siedzą cicho bo dostali dole a jak gwarancja się skończy to i tak naród zapłaci .!!!!!!!!


W kwestii mostu na Skwie nie trzeba w niczym interweniować bo wszystko jest OK !!!


Wykonawca pisze komentarz ??? Co następna bmka pod domem a ludzie na najniższej krajowej ?
0 #31 ToJa 2021-04-08 10:43
NiszczeTrolli - A Ciebie kto wynajal.? "Ciulu" nie wiadomo skąd?Z takim chamstwem i kulturą to Z PO na pewno albo Lewicy

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.