Kierowcy mogą już korzystać z nowego ronda, łączącego krajówkę i ulicę Wałową w Wadowicach. Bu
Kierowcy mogą już korzystać z nowego ronda na Wenecji. Jak się podoba?

Kierowcy mogą już korzystać z nowego ronda, łączącego krajówkę i ulicę Wałową w Wadowicach. Budowlańcy wywali już asfalt i zmienili oznakowanie, pierwszeństwo mają już osoby jadące rondem. Trwają prace wykończeniowe związane z chodnikami, przejściami dla pieszych i zatokami.

Dobra wiadomość dla kierowców. We worek (8.09) wieczorem budowlańcy sfrezowali nawierzchni i wylali cały asfalt na rondo łączące drogę krajową nr 52 z ulicą Wałową. Ustawiono także znaki informujące o rondzie i ustąpieniu pierwszeństwa. Od kilkunastu godzin jadący tędy mogą już korzystać z nowego ronda. Warto pamiętać, że pierwszeństwo mają tu teraz osoby jadące rondem.

Nie oznacza to jednak końca inwestycji. Trwa kończenie kładzenia chodnika, zatok autobusowych a także budowa przejść dla pieszych. Cały teren trzeba będzie również posprzątać. Samo rondo już jednak spełnia swoje zadanie.

Przypomnijmy, że w ramach prowadzonej inwestycji znalazły się rozbudowa drogi krajowej nr 52, budowa ronda na skrzyżowaniu  leżącej w ciągu drogi krajowej nr 52 ulicy Konstytucji 3 Maja i ulicy Wałowej, rozbudowa skrzyżowania krajówki z ulicą Wenecja,  rozbiórka, budowa i przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, budowa chodnika, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, zatok autobusowych, konstrukcji oporowych, kanalizacji deszczowej a także rozbudowa oświetlenia drogowego. Jak wynika z planów, powstaną tutaj trzy przejścia dla pieszych, pojawią się też chodniki na krajówce i samej ulicy Wałowej.

Przy wyjeździe z ulicy Wenecja powstanie spora wyspa zaś sam wyjazd bezie możliwy tylko w prawo, w kierunku Krakowa. Aby wiec jechać w stronę Wadowic, konieczna będzie "nawrotka" na nowym rondzie. To chyba świetne rozwiązanie, bo obecnie, zwłaszcza w godzinach szczytu, wyjazd od Jaroszowic to prawdziwa mordęga dla kierowców. Powstaną też dwie zatoki autobusowe i fragment ścieżki rowerowej.

Koszt wszystkich prac wyniesie prawie 5 milionów 698 tysięcy złotych brutto. Wykonuje je firma Eurovia Polska S.A., która nie marnowała czasu i mimo, że zgodnie z umową w okresie zimowym nie musiała pracować, wykorzystała ten okres znakomicie, co ważne, nie wyłączając ruchu samochodowego w tym miejscu

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze   

+47 #1 Szok 2020-09-09 13:28
I gdzie to rondo turbinowe o którym tak trąbiono?? Korki będą takie same albo i jeszcze większe..
Cytować
+25 #2 kierowca 2020-09-09 13:33
Tragedia, nie wspomnę już o kierowaniu ruchem przez pracowników którzy robią to fatalnie powodując olbrzymie korki.
Cytować
+40 #3 Noname 2020-09-09 13:37
Miało być wielce rondo turbinowe a powstało to małe gówno.
Cytować
-31 #4 Norweg 2020-09-09 13:39
Cytuję Noname:
Miało być wielce rondo turbinowe a powstało to małe gówno.

Cytuję Szok:
I gdzie to rondo turbinowe o którym tak trąbiono?? Korki będą takie same albo i jeszcze większe..


jest rondo - źle. nie ma ronda - też źle. weźcie się kurwa ogarnijcie polaczki.
Cytować
+21 #5 Noname 2020-09-09 13:42
Cytuję Norweg:
Cytuję Noname:
Miało być wielce rondo turbinowe a powstało to małe gówno.

Cytuję Szok:
I gdzie to rondo turbinowe o którym tak trąbiono?? Korki będą takie same albo i jeszcze większe..


jest rondo - źle. nie ma ronda - też źle. weźcie się kurwa ogarnijcie polaczki.
\
Wszędzie trąbiono, że będzie rondo turbinowe.

Chociażby tutaj:
https://www.wadowice24.pl/nowe/pieniadze/10562-rondo-turbinowe-na-wenecji-w-wadowicach-jeszcze-w-tym-roku-nie-ma-na-co-czekac.html

Jest rondo - źle, bo będzie dalej to co było.
Cytować
+18 #6 Prawda 2020-09-09 13:59
Oj widzę ze na razie jeden troll się pojawił :o
A reszta ludzi lubiących prawdę i nawet linki z płaskiego bloga się pojawiły no ja cie panie
No coż kolejny wał kolejna ściema ciula z łaczań
Czyli jak to mówimy od początku rządzenia tego matoła będzie jeszcze gorzej niż jest
Czy naprawdę wszystko czego tan pacan wybrany przez 8 k idiotów
Potrafi spierdolić wszystko czego się dotknie a miał gotowe plany po poprzedniku

To jest żenada
Te obiecanki cacanki których nawet nie ma jak liczyć bo tyle tych kłamstw jest :o

NAMASZCZAJMY PRAWDĘ WYTYKAJMY PŁASKICH TROLLI
Cytować
+34 #7 Policjant 2020-09-09 13:59
To rondo to będzie największa pomyłka budowana a jednoczenie pomnik obecnego włodarza....
Korki Będą większe niż przedtem.... rondo odzwierciedleni e stan umysłu.....
Cytować
-16 #8 Prawda 2020-09-09 14:01
Spójrzcie sobie na profil Fb obecnego włodarza i ludzi którzy komentują te posty ściem i jak je komentują:O
To są upośledzeni niedorozwinięci ludzie czy też ameby :o
To tak dodatkowo żeby wytykać trolli i chorych anty-polaków
Oczywiście nie obrażać nikogo Bo jak prawda może kogoś obrazić?
Cytować
+21 #9 Mateo 2020-09-09 14:07
Czytając powyższe komentarze ciśnie się na usta tylko jedno : jaki włodarz Wadowic takie rondo = HU*OWE :))
Cytować
+26 #10 Kierowca 2020-09-09 14:20
Szkoda tylko,że tak długo mówiono o rondzie turbinowym,któr e naprawde ułatwiło by jazde,ale gdy nagle powstaje zwykłe rondo,to efekty mamy już od 8 rano. Zjazd z kopca bez zmian ( a budowa mostu akurat tutaj nie koliduje).
Cytować
+28 #11 Lol 2020-09-09 14:45
Mogli zrobic wieksze te rondo przeciez tyle bylo miejsca tiry beda miec ciezko przejechac
Cytować
+26 #12 Sprawiedliwy 2020-09-09 15:38
Kolejny krowi placek na drodze
Cytować
+23 #13 Adrian Bacharz 2020-09-09 15:39
Wszystkich pasów nie ma, ale już otwarli krążek hokejowy, czyrak na trasie 52 , guz na zdrowej tkance rozumu i logiki , który można objechać w kółko. Pas do lewoskrętu na Wałową ,był świetnym pomysłem i działał ,ale musieli to spier..zepsuć, teraz witajcie znów korki . Ludzie miedzy rondami Okulickiego i tym będą namioty rozbijać w korku stojąc. Przewiduję wzrost ruchu przez Jaroszowice o jakieś 1000% i inne atrakcje. Czy tylko ja miałem wrażenie/ nadzieje/ wizje, że to rondo powstanie na tej działce ,gdzie Eurovia trzyma swoje graty i będzie dużo większe ? I komu mam podziękować, żeby teraz wrócić do domu muszę jechać w przeciwnym kierunku, a jakbym chciał wrócić na Wenecję to się będę bujał miedzy rondami jak plemnik miedzy parą jaj, bo tak to teraz
z góry wygląda , największy w okolicy,a może i w kraju betonowo-bitumi czny model męskich narządów rozrodczych, wyraźną dystrofią lewego jądra.
Cytować
-7 #14 Informacyjnie: 2020-09-09 15:43
Cytuję Noname:
Cytuję Norweg:
Cytuję Noname:
Miało być wielce rondo turbinowe a powstało to małe gówno.

Cytuję Szok:
I gdzie to rondo turbinowe o którym tak trąbiono?? Korki będą takie same albo i jeszcze większe..


jest rondo - źle. nie ma ronda - też źle. weźcie się kurwa ogarnijcie polaczki.
\
Wszędzie trąbiono, że będzie rondo turbinowe.

Chociażby tutaj:
https://www.wadowice24.pl/nowe/pieniadze/10562-rondo-turbinowe-na-wenecji-w-wadowicach-jeszcze-w-tym-roku-nie-ma-na-co-czekac.html

Jest rondo - źle, bo będzie dalej to co było.


W artykule który podajesz burmistrz nigdzie nie mówi o rondzie turbinowym ! [/]Wariant turbinowy jest w moim odczuciu pomysłem, sugestią autora tekstu.
Cytować
-19 #15 5 2020-09-09 15:53
Patrz Klinowski i podziwiaj.
Cytować
-17 #16 Gość 2020-09-09 16:05
Cytuję Noname:
Miało być wielce rondo turbinowe a powstało to małe gówno.


Kto Ci takich rzeczy naopowiadał - tam nie ma miejsca na takie rondo bo zaraz jest budynek !

Cytuję Noname:

Wszędzie trąbiono, że będzie rondo turbinowe.

Chociażby tutaj:
https://www.wadowice24.pl/nowe/pieniadze/10562-rondo-turbinowe-na-wenecji-w-wadowicach-jeszcze-w-tym-roku-nie-ma-na-co-czekac.html

Jest rondo - źle, bo będzie dalej to co było.


a potrafisz czytać tekst ze zrozumieniem ? Nigdzie ale to nigdzie w tym tekście władze nie mówią że tam powstanie takie rondo - jedyne takie stwierdzenie podaje autor.

Cytuję Szok:
I gdzie to rondo turbinowe o którym tak trąbiono?? Korki będą takie same albo i jeszcze większe..


To wymysł ludzi bo z ust władzy takiej deklaracji nie było, nawet cytowane tu artykuły gdzie cytowane są wypowiedzi burmistrza nie zawierają nigdzie słów turbinowe.
Cytować
+24 #17 Stefan 2020-09-09 16:12
[quote name="Adrian Bacharz"Czy tylko ja miałem wrażenie/ nadzieje/ wizje, że to rondo powstanie na tej działce ,gdzie Eurovia trzyma swoje graty i będzie dużo większe ?
Żartujesz? Przecież ta działka zapewne już jest obiecana na następną restauracje, wiadomo komu. Polecam spojrzeć na plan 100 obwodnic. I zdać sobie sprawę jakimi ochłapami w postaci kikuta obwodnicy na Suchą będziemy musieli się zadowolić. Warto zobaczyć w tym programie jakie wioski otrzymały promesę na obwodnicę z prawdziwego zdarzenia. Ale jak wybieracie do parlamentu ubezwłasnowolni one niemowy, to takie właśnie was reprezentują.
Cytować
-17 #18 Haha 2020-09-09 17:19
Największa wylegarnia hejtu to komentarze na tym portalu. Ciekawe co bierze gość o nicku Prawda.
Pewnie cisnienie mu leb rozsadza :) Milo w sumie sie czyta takich hejterow i wyobraza jak smutne i zalosne maja zycie.
Cytować
+13 #19 Racja 2020-09-09 17:33
Cytuję Adrian Bacharz:
Wszystkich pasów nie ma, ale już otwarli krążek hokejowy, czyrak na trasie 52 , guz na zdrowej tkance rozumu i logiki , który można objechać w kółko. Pas do lewoskrętu na Wałową ,był świetnym pomysłem i działał ,ale musieli to spier..zepsuć, teraz witajcie znów korki . Ludzie miedzy rondami Okulickiego i tym będą namioty rozbijać w korku stojąc. Przewiduję wzrost ruchu przez Jaroszowice o jakieś 1000% i inne atrakcje. Czy tylko ja miałem wrażenie/ nadzieje/ wizje, że to rondo powstanie na tej działce ,gdzie Eurovia trzyma swoje graty i będzie dużo większe ? I komu mam podziękować, żeby teraz wrócić do domu muszę jechać w przeciwnym kierunku, a jakbym chciał wrócić na Wenecję to się będę bujał miedzy rondami jak plemnik miedzy parą jaj, bo tak to teraz
z góry wygląda , największy w okolicy,a może i w kraju betonowo-bitumiczny model męskich narządów rozrodczych, wyraźną dystrofią lewego jądra.


Hahaha święta racja ;) dobrze to napisałeś hehe zgadzam sie w 100%
Cytować
+11 #20 Sprawiedliwy 2020-09-09 20:38
Tu lepiej by zdało egzamin zrobienie sygnalizacji kierunkowej. Taniej i chyba moim zdaniem ruch byłby sprawniejszy
Cytować
+14 #21 Robert 2020-09-09 20:42
Rondo beznadziejne. Małe i ciasne. Kolejny punkt do zwiększenia korków w Wadowicach
Cytować
+11 #22 fan wadzy 2020-09-09 21:55
szkoda nawet komentować. Ja pie...dole
Cytować
+3 #23 Tobiasz 2020-09-09 22:41
Tak średnio bym powiedział.
Cytować
+13 #24 max 2020-09-10 08:31
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam
Cytować
+12 #25 Adrian Bacharz 2020-09-10 08:49
Żartujesz? Przecież ta działka zapewne już jest obiecana na następną restauracje, wiadomo komu. Polecam spojrzeć na plan 100 obwodnic. I zdać sobie sprawę jakimi ochłapami w postaci kikuta obwodnicy na Suchą będziemy musieli się zadowolić. Warto zobaczyć w tym programie jakie wioski otrzymały promesę na obwodnicę z prawdziwego zdarzenia. Ale jak wybieracie do parlamentu ubezwłasnowolni one niemowy, to takie właśnie was reprezentują.

Dość szybko domyśliłem się ,że tak nie będzie i zapewne ten grunt dostanie jakieś korpo pod kolejną jakże Wadowicom potrzebną galerię, albo lokalny watażka. Plan obwodnic widziałem i muszę powiedzieć ,że określając to jako kikut jesteś wyjątkowo szczodry i dyplomatyczny, 1400m trochę szerszego asfaltu gdzieś w okolicach 2025-2030 to jak strzał gołą d w pysk, a Wadowice się cieszą. Straszne i smutne.
Cytować
-9 #26 Do max 2020-09-10 09:39
Cytuję max:
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam


Po co Ci takie udziwnienia jak tam masz tylko 2 główne kombinacje jazda na wprost lub skręt i do tego nie potrzeba budować żadnego skomplikowanego ronda - czy w Oświęcimiu, Andrychowie, Kętach, Kozach mają takie ronda...NIE NIE MAJĄ.. to po co ludzie wypowiadacie się w kwestii w której nie macie zielonego pojęcia.

Jadąc z miasta na Kraków przelatujesz przez rondo niemal że w linii prostej.
Cytować
-6 #27 Do Robert 2020-09-10 09:43
Cytuję Robert:
Rondo beznadziejne. Małe i ciasne. Kolejny punkt do zwiększenia korków w Wadowicach


Andrychów, Kęty, Oświęcim, Kozy,.... mają niemal że identyczne rozmiary lub nawet mniejsze i tam jakoś problemu ludzie nie mają ale pseudo "eksperci" z Wadowic z serii nie znam się ale wypowiem muszą dorzucać swoje 3 grosze.

PYTAM SIĘ - to jakim cudem w okolicznych regionach jest ok a u nas nagle dramat.
Cytować
-9 #28 ABC Rond 2020-09-10 10:14
INFORMACYJNIE - obalając niewiedzę piszących:

1. Zobacz na przykładzie informacji z Wikipedii jak wygląda rondo turbinowe:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fc/Turbo_Roundabout.svg/1024px-Turbo_Roundabout.svg.png

2. Co widzisz ?

By takie rondo działało wydajnie muszą być po dwa pasy w dojazdach i zjazdach. Gdzie tam wpakujecie dwa pasy na Kraków i Wadowice jak finalnie droga jest jednopasowa w daną stronę ???

PODSUMOWANIE:
Ludzie nie piszcie bredni bo zielonego pojęcia nie macie o rondach turbinowych.
Cytować
+4 #29 ToALL trolli Kalusia 2020-09-10 10:18
Cytat:
Andrychów, Kęty, Oświęcim, Kozy,.... mają niemal że identyczne rozmiary lub nawet mniejsze i tam jakoś problemu ludzie nie mają ale pseudo "eksperci" z Wadowic z serii nie znam się ale wypowiem muszą dorzucać swoje 3 grosze.

PYTAM SIĘ - to jakim cudem w okolicznych regionach jest ok a u nas nagle dramat.
Najpierw napisze ci tak wprost skończ pierdolić
Potem użyje cytatów

Cytat:
Wszędzie trąbiono, że będzie rondo turbinowe.

Chociażby tutaj:
https://www.wadowice24.pl/nowe/pieniadze/10562-rondo-turbinowe-na-wenecji-w-wadowicach-jeszcze-w-tym-roku-nie-ma-na-co-czekac.html

Jest rondo - źle, bo będzie dalej to co było.
Tak ze to kolejna ściema kalusia niekompetentna na odpierdol zrobiona pseudo inwestycja co ty Wszyscy ludzie wytykają !!!

A teraz odpowiedź na twoje pytanie

Cytat:
PYTAM SIĘ - to jakim cudem w okolicznych regionach jest ok a u nas nagle dramat.
Z prostych przyczyn w W miescie został wybrany ciul z łączań człowiek wybrany przez 8 k tępych zaznaczam tępych antypolaków bo inaczej tego określić nie można.
Człowiek który jak widać na załączonym obrazku i przez ostatnie jego lata panowania
totalnie nie dbający o miasto i ciągle kłamiący czy to podczas arenowowo telefonowej kampania czy przez turbiny I tak dalej i tak dalej
TAK ZE DRAMAT BĘDZIE CAŁY CZAS DOPÓKI TEN FRAJER BĘDZIE NISZCZYŁ MIASTO
PROPONUJE SIĘ OGARNĄĆ
Cytować
+2 #30 Prawda 2020-09-10 10:23
Cytat:
#28 ABC Rond 2020-09-10 10:14
INFORMACYJNIE - obalając niewiedzę piszących:

1. Zobacz na przykładzie informacji z Wikipedii jak wygląda rondo turbinowe:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fc/Turbo_Roundabout.svg/1024px-Turbo_Roundabout.svg.png

2. Co widzisz ?

By takie rondo działało wydajnie muszą być po dwa pasy w dojazdach i zjazdach. Gdzie tam wpakujecie dwa pasy na Kraków i Wadowice jak finalnie droga jest jednopasowa w daną stronę ???

PODSUMOWANIE:
Ludzie nie piszcie bredni bo zielonego pojęcia nie macie o rondach turbinowych.
co Widze hmm
Zamknij mordę i przestań szerzyć dezinformacje i ściemę dobrze idź sobie na płaskiego bloga troolu
Dodatkowo użyje inny cytat bo To jest żenada

Cytat:
To wymysł ludzi bo z ust władzy takiej deklaracji nie było, nawet cytowane tu artykuły gdzie cytowane są wypowiedzi burmistrza nie zawierają nigdzie słów turbinowe.
Ja pierdole jak można zaprzeczać co co sam ciuł z łączan zapowiedział w swoich kłamstwach i co pewnie antypolacki bloger opisał na swoim blogu hahahahahah
hahaha zaprzeczacie nawet jak macie dowody na ściemę hahah to jest kurwa śmieszne cały trolling co próbujecie tutaj zrobić
Cytować
-6 #31 Informacyjnie 2020-09-10 10:26
Cytuję ToALL trolli Kalusia:
czy przez turbiny I tak dalej i tak dalej


1. Wchodzimy na tekst:
https://www.wadowice24.pl/nowe/pieniadze/10562-rondo-turbinowe-na-wenecji-w-wadowicach-jeszcze-w-tym-roku-nie-ma-na-co-czekac.html

2. Czytamy WSZYSTKIE wypowiedzi burmistrza:

Cytat:
Taką deklarację usłyszałem dzisiaj od dyrekcji krakowskiego oddziału #GDDKiA. Jak wiadomo, w przyszłym roku na DK52 rozpoczną się dwa ogromne przedsięwzięcia – przebudowa mostu na Skawie i modernizacja wiaduktu w Kleczy. Do czasu zakończenia obu zadań równolegle rozpoczęcie trzeciej inwestycji na tej samej drodze jest praktycznie niemożliwe. To oznacza, że albo wybudujemy rondo teraz, albo dopiero za trzy lata, więc nie ma na co czekać. I właśnie z takim apelem pojechaliśmy dzisiaj na rozmowę z dyrektorem GDDKiA Kraków Tomaszem Pałasińskim i jego zastępcą Andrzejem Kollbkiem - przekazał na portalu społecznościowym mieszkańcom Bartosz Kaliński.
Cytat:
Nareszcie doczekamy się nie tylko nowego ronda, ale również planowanych w ramach inwestycji chodników, od mostu na Skawie do supermarketu Majster - dodaje Kaliński.
Cytat:
Podczas spotkania w Krakowie poruszyliśmy także inne drogowe tematy, dotyczące m.in. południowej obwodnicy, BDI, a także budowy chodników w Choczni, Kleczy i pod Kopiec. Jestem pełen optymizmu i myślę, że współpraca Wadowic z GDDKiA będzie się układać w tej kadencji bardzo dobrze. Do zrobienia mamy wiele i zapowiedziałem, że będę u nich częstym gościem - przekazał burmistrz Wadowic.
Gdzie tu masz informacje że rondo będzie turbinowe ?

Odpowiadam: NIGDZIE ! Dlatego zamilcz.
Cytować
+3 #32 Prawda 2020-09-10 10:31
Cytat:
Gdzie tu masz informacje że rondo będzie turbinowe ?

Odpowiadam: NIGDZIE ! Dlatego zamilcz.
Bo wyciąłeś jakieś z dupy cytaty w którym nie ma słowa turbinowe
I mówisz że nie ma turbinowego w samym linku który podałeś jest nawet podane pojebany jestes?
Zamknij mordę jebany trollu i idz na swojego płaskiego bloga cwelu proste jak budowa takiego cepa jak ty

SKOŃCZ SZERZYĆ DEZINFORMACJE FRAJERZE TU LUDZIE LUBIĄ PRAWDĘ
Cytować
-5 #33 Informacyjnie 2020-09-10 10:36
Cytuję Prawda:
Cytat:
Gdzie tu masz informacje że rondo będzie turbinowe ?

Odpowiadam: NIGDZIE ! Dlatego zamilcz.

Bo wyciąłeś jakieś z dupy cytaty w którym nie ma słowa turbinowe
I mówisz że nie ma turbinowego w samym linku który podałeś jest nawet podane pojebany jestes?
Zamknij mordę jebany trollu i idz na swojego płaskiego bloga cwelu proste jak budowa takiego cepa jak ty

SKOŃCZ SZERZYĆ DEZINFORMACJE FRAJERZE TU LUDZIE LUBIĄ PRAWDĘ
SKOPIOWAŁEM SŁOWO W SŁOWO Z ARTYKUŁU na który się wszyscy powołują i nigdzie ale to nigdzie burmistrz nie mówi o rondzie turbinowym. Jest tylko mowa że tam ma powstać rondo !
Cytować
-5 #34 Informacyjnie 2020-09-10 10:46
Cytuję Prawda:
Cytat:
Gdzie tu masz informacje że rondo będzie turbinowe ?

Odpowiadam: NIGDZIE ! Dlatego zamilcz.

I mówisz że nie ma turbinowego w samym linku który podałeś jest nawet podane pojebany jestes?
CHŁOPIE ale to jest stwierdzenie autora tekstu, a nie burmistrza który w artykule nigdzie nie potwierdza tej informacji !!! DOCIERA To DO CIEBIE ???
Cytować
+2 #35 Prawda 2020-09-10 10:50
Powiem ci tak skurwysynie nawet już nie kopiując jakiś cytatów czy czegokolwiek bo to nie ma sensu !!
Żadne z twoim kłamstw nie ma tu prawda bytu tak jak ci mówiłem tu ludzie lubią prawdę
chcesz trollowac idź na płaksiego bloga na którego dajesz linki rozumiesz stań pod areną zadzwoń do ciula i tyle
Jesteś chory psychicznie i takich ludzi trzeba wytykać palcami
Cytować
-3 #36 W KOŃCU 2020-09-10 10:52
BDI DO 2030 ROKU
Cytować
+6 #37 łopata 2020-09-10 11:10
Cytuję W KOŃCU:
BDI DO 2030 ROKU


Wielkie plany ministra Adamczyka...
Którego za miesiąc wywalą z rządu :lol: :lol: :lol:
Cytować
-4 #38 Informacyjnie 2020-09-10 11:22
Cytuję Prawda:
Powiem ci tak skurwysynie nawet już nie kopiując jakiś cytatów czy czegokolwiek bo to nie ma sensu !!
Żadne z twoim kłamstw nie ma tu prawda bytu tak jak ci mówiłem tu ludzie lubią prawdę
chcesz trollowac idź na płaksiego bloga na którego dajesz linki rozumiesz stań pod areną zadzwoń do ciula i tyle
Jesteś chory psychicznie i takich ludzi trzeba wytykać palcami


Daruj sobie taki patologiczny język - pokazałem Ci prawdę że swój hejt zbudowałeś na informacji która nie została potwierdzona. Przeczytałeś tytuł i pojechałeś z hejtem...To PROBLEM MASZ TY nie ja.
Cytować
+4 #39 Prawda 2020-09-10 11:24
A chuj dam cytat tak żeby ci jeszcze kłamliwa mordę trollu zamknąć tak żebyś zmieścił do mordy jeszcze jednego pyrtola
Wszedłem na płaskiego bloga specjalnie bo nie wchodzę na to gówno bo jak wiadomo śmierdzi !!
W każdym bądź razie cwelu o to cytat dla ciebie z płaskiego bloga jak i dla reszty trolów którym zachce się tu szerzyć kłamstwa
Cytat:
Po spotkaniu w Generalnej dyrekcji Dróg Krajowych Autostrad burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński jest pełen optymizmu. Jest szansa, że rondo turbinowe na Wenecji powstanie jeszcze w tym roku - ogłosił. Skąd taka zapowiedź?
Coś nie do końca skopiowałeś słowa z artykułu cwelu
PEace you jedz dalej gówno chory psychicznie trollu
Cytować
-6 #40 Informacyjnie 2020-09-10 11:30
Cytuję Prawda:
A chuj dam cytat tak żeby ci jeszcze kłamliwa mordę trollu zamknąć tak żebyś zmieścił do mordy jeszcze jednego pyrtola
Wszedłem na płaskiego bloga specjalnie bo nie wchodzę na to gówno bo jak wiadomo śmierdzi !!
W każdym bądź razie cwelu o to cytat dla ciebie z płaskiego bloga jak i dla reszty trolów którym zachce się tu szerzyć kłamstwa
Cytat:
Po spotkaniu w Generalnej dyrekcji Dróg Krajowych Autostrad burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński jest pełen optymizmu. Jest szansa, że rondo turbinowe na Wenecji powstanie jeszcze w tym roku - ogłosił. Skąd taka zapowiedź?


Coś nie do końca skopiowałeś słowa z artykułu cwelu
PEace you jedz dalej gówno chory psychicznie trollu
To nie jest cytat wypowiedzi - cytaty oficjalne są na szarych polach.
Cytować
-3 #41 Informacyjnie 2020-09-10 11:37
Zobacz tu Wadowice Online udostępniają plan ronda i także niema słowa o tym by było turbinowe:
https://wadowiceonline.pl/biznes/15474-tak-bedzie-wygladac-nowe-rondo-na-wenecji
Cytować
-3 #42 max 2020-09-10 11:40
Cytuję Do max:
Cytuję max:
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam


Po co Ci takie udziwnienia jak tam masz tylko 2 główne kombinacje jazda na wprost lub skręt i do tego nie potrzeba budować żadnego skomplikowanego ronda - czy w Oświęcimiu, Andrychowie, Kętach, Kozach mają takie ronda...NIE NIE MAJĄ.. to po co ludzie wypowiadacie się w kwestii w której nie macie zielonego pojęcia.




Jadąc z miasta na Kraków przelatujesz przez rondo niemal że w linii prostej.


nie znasz mnie więc nie mów czy się znam czy nie - jeśli takie rondo jak w Skawinie jest dla Ciebie udziwnieniem - a nie ułatwieniem to znaczy, że raczej bardziej wioskowy z Ciebie kierowca - co to ma problem jak więcej niż jeden pas jest - a jeśli chodzi o rondo to budować należy tak by ruch był jak najbardziej płynny - a z Wadowic najwiecej samochodów jedzie w kierunku Krakowa więc powinny jechać bez wjazdu na rondo i to nie żadne wymyśle udziwnienie tylko normalna sprawa - no chyba, że ktoś tylko drogą kr 1-2 jeździ
Cytować
-1 #43 Prawda 2020-09-10 11:46
Cytat:
To nie jest cytat wypowiedzi - cytaty oficjalne są na szarych polach.
NA SZARO TO TY ZOSTAŁEŚ ZROBIONY Z WŁASNEJ GŁUPOTY
HAH A CO TO CWELU JEST JEGO WYPOWIEDŹ JUŻ CIE KŁAMLIWY CHUJKU ZMIAŻDŻYŁEM MERYTORYCZNIE I PRAWDĄ I CO DALEJ ZAPRZECZASZ HAHAH
Linki z jedynego portalu informacyjnego możesz sobie dawać bo tam była napisana prawda a kaluś jak zawsze kłamał
TO jest miód że jak bardzo prawda boli takich cweli jak ty :D hahaha
Cytować
-3 #44 Do max 2020-09-10 11:53
Cytuję max:
Cytuję Do max:
Cytuję max:
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam


Po co Ci takie udziwnienia jak tam masz tylko 2 główne kombinacje jazda na wprost lub skręt i do tego nie potrzeba budować żadnego skomplikowanego ronda - czy w Oświęcimiu, Andrychowie, Kętach, Kozach mają takie ronda...NIE NIE MAJĄ.. to po co ludzie wypowiadacie się w kwestii w której nie macie zielonego pojęcia.


Jadąc z miasta na Kraków przelatujesz przez rondo niemal że w linii prostej.


nie znasz mnie więc nie mów czy się znam czy nie - jeśli takie rondo jak w Skawinie jest dla Ciebie udziwnieniem - a nie ułatwieniem to znaczy, że raczej bardziej wioskowy z Ciebie kierowca - co to ma problem jak więcej niż jeden pas jest - a jeśli chodzi o rondo to budować należy tak by ruch był jak najbardziej płynny - a z Wadowic najwiecej samochodów jedzie w kierunku Krakowa więc powinny jechać bez wjazdu na rondo i to nie żadne wymyśle udziwnienie tylko normalna sprawa - no chyba, że ktoś tylko drogą kr 1-2 jeździ


Ale my nie jesteśmy Skawiną i nie mamy układu drogowej jak w Skawinie. No i co i jechałby bez wjazdu, a Ci z ronda by musieli mieć ustąp pierwszeństwa patrząc w lusterko czy z tylu im coś nie wyskoczy - wieć byłoby rozwiązanie które drogowo tworzy więcej sytuacji do kolizji. Obecne rozwiązanie jest najlepsze ze wszystkich bo widzisz wszystko i pilnujesz tylko lewej jadąc z Wadowic na Kraków
Cytować
-4 #45 Informacyjnie 2020-09-10 11:55
Cytuję Prawda:
Cytat:
To nie jest cytat wypowiedzi - cytaty oficjalne są na szarych polach.


NA SZARO TO TY ZOSTAŁEŚ ZROBIONY Z WŁASNEJ GŁUPOTY
HAH A CO TO CWELU JEST JEGO WYPOWIEDŹ JUŻ CIE KŁAMLIWY CHUJKU ZMIAŻDŻYŁEM MERYTORYCZNIE I PRAWDĄ I CO DALEJ ZAPRZECZASZ HAHAH
Linki z jedynego portalu informacyjnego możesz sobie dawać bo tam była napisana prawda a kaluś jak zawsze kłamał
TO jest miód że jak bardzo prawda boli takich cweli jak ty :D hahaha
Kolejny artykuł na Wadowice Online i brak informacji że tam ma być rondo turbinowe:
https://wadowiceonline.pl/biznes/14616-umowa-podpisana-powstanie-rondo-na-krajowce
Cytować
0 #46 okropne 2020-09-10 11:58
Wescie sie ludzie ogarnijcie bo jak sie czyta te wasze wypowiedzi to sie rzygac chce, NA wszystko narzekacie wszystko co zrobia to tez zle i tak i siak jest zle, SAMI sie weżcie do roboty na tych stanowiskach i WTEDY mozna pogadac, Przed komputerem kazdy madry w gebie, Nazekaliscie na rondo przy stokrotce koło mafa a teraz sie jeazdi i nie widac nic złego w tym rondzie, a było wielkie halo,
Cytować
-4 #47 Informacyjnie 2020-09-10 14:22
Cytuję Prawda:
Cytat:
To nie jest cytat wypowiedzi - cytaty oficjalne są na szarych polach.


NA SZARO TO TY ZOSTAŁEŚ ZROBIONY Z WŁASNEJ GŁUPOTY
HAH A CO TO CWELU JEST JEGO WYPOWIEDŹ JUŻ CIE KŁAMLIWY CHUJKU ZMIAŻDŻYŁEM MERYTORYCZNIE I PRAWDĄ I CO DALEJ ZAPRZECZASZ HAHAH
Linki z jedynego portalu informacyjnego możesz sobie dawać bo tam była napisana prawda a kaluś jak zawsze kłamał
TO jest miód że jak bardzo prawda boli takich cweli jak ty :D hahaha
Sprawdziłem dodatkowo profil burmistrza dotyczący tego tematu:

https://www.facebook.com/KalinskiBartek/photos/p.2673943219301640/2673943219301640/?type=1&theater

https://www.facebook.com/KalinskiBartek/photos/p.3430727676956520/3430727676956520/?type=1&theater

i nigdzie w tych oficjalnych wpisach nie ma informacji że rondo miało być turbinowe. Dlatego człowieku nie siej nienawiści. Ja prywatnie jako mieszkaniec jestem zadowolony z obecnego rozwiązania bo jest rozwiązuje tam kluczowy problem w ruchu drogowym.
Cytować
-2 #48 Prawda 2020-09-10 15:12
Aleś ty uparty jebany trollu dostałeś czarno na białym artykuł, ludzie ci tu prawdę piszą
minusy dostajesz nie od botów płaskiego czy hackingu tylko od ludzi
I dalej Chory psychicznie uparty troll
Bez kitu mam na ciebie wyjebane cwelu z prawdą i tak nie wygrasz wracaj do swojej nory z gówna
I nie trooluj i zmień nick na dezinformacyjni e pacanie

A co do nienawiści to takie osoby siejące kłamstwa jak ty robicie
Nie mówiąc już o tym co robiliście przy poprzednim włodarzu
Tak że sssij pałe bo to umiesz najlepiej
Cytować
+3 #49 max 2020-09-10 15:16
Cytuję Do max:
Cytuję max:
Cytuję Do max:
Cytuję max:
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam


Po co Ci takie udziwnienia jak tam masz tylko 2 główne kombinacje jazda na wprost lub skręt i do tego nie potrzeba budować żadnego skomplikowanego ronda - czy w Oświęcimiu, Andrychowie, Kętach, Kozach mają takie ronda...NIE NIE MAJĄ.. to po co ludzie wypowiadacie się w kwestii w której nie macie zielonego pojęcia.


Jadąc z miasta na Kraków przelatujesz przez rondo niemal że w linii prostej.


nie znasz mnie więc nie mów czy się znam czy nie - jeśli takie rondo jak w Skawinie jest dla Ciebie udziwnieniem - a nie ułatwieniem to znaczy, że raczej bardziej wioskowy z Ciebie kierowca - co to ma problem jak więcej niż jeden pas jest - a jeśli chodzi o rondo to budować należy tak by ruch był jak najbardziej płynny - a z Wadowic najwiecej samochodów jedzie w kierunku Krakowa więc powinny jechać bez wjazdu na rondo i to nie żadne wymyśle udziwnienie tylko normalna sprawa - no chyba, że ktoś tylko drogą kr 1-2 jeździ


Ale my nie jesteśmy Skawiną i nie mamy układu drogowej jak w Skawinie. No i co i jechałby bez wjazdu, a Ci z ronda by musieli mieć ustąp pierwszeństwa patrząc w lusterko czy z tylu im coś nie wyskoczy - wieć byłoby rozwiązanie które drogowo tworzy więcej sytuacji do kolizji. Obecne rozwiązanie jest najlepsze ze wszystkich bo widzisz wszystko i pilnujesz tylko lewej jadąc z Wadowic na Kraków


Proponuję popatrzeć na korki jakie są na obwodnicy - a obecne rozwiązanie jest dla tych co jeździć nie umieją skoro to taki problem większe rondo - wychodzi na to że prawo jazdy powinno mieć jeszcze kategorie "wiejskie" co nie umieją jeździć po niczym innym niż wioska i małe miasteczko - tylko przez takich reszta ma stać w korkach? bo ktoś nie umie jeździć po większym rondzie - nie umiesz jeździć kup rower i po poboczu bez problemu.
Cytować
-3 #50 Do max 2020-09-10 16:05
Cytuję max:
Cytuję Do max:
Cytuję max:
Cytuję Do max:
Cytuję max:
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam


Po co Ci takie udziwnienia jak tam masz tylko 2 główne kombinacje jazda na wprost lub skręt i do tego nie potrzeba budować żadnego skomplikowanego ronda - czy w Oświęcimiu, Andrychowie, Kętach, Kozach mają takie ronda...NIE NIE MAJĄ.. to po co ludzie wypowiadacie się w kwestii w której nie macie zielonego pojęcia.


Jadąc z miasta na Kraków przelatujesz przez rondo niemal że w linii prostej.


nie znasz mnie więc nie mów czy się znam czy nie - jeśli takie rondo jak w Skawinie jest dla Ciebie udziwnieniem - a nie ułatwieniem to znaczy, że raczej bardziej wioskowy z Ciebie kierowca - co to ma problem jak więcej niż jeden pas jest - a jeśli chodzi o rondo to budować należy tak by ruch był jak najbardziej płynny - a z Wadowic najwiecej samochodów jedzie w kierunku Krakowa więc powinny jechać bez wjazdu na rondo i to nie żadne wymyśle udziwnienie tylko normalna sprawa - no chyba, że ktoś tylko drogą kr 1-2 jeździ


Ale my nie jesteśmy Skawiną i nie mamy układu drogowej jak w Skawinie. No i co i jechałby bez wjazdu, a Ci z ronda by musieli mieć ustąp pierwszeństwa patrząc w lusterko czy z tylu im coś nie wyskoczy - wieć byłoby rozwiązanie które drogowo tworzy więcej sytuacji do kolizji. Obecne rozwiązanie jest najlepsze ze wszystkich bo widzisz wszystko i pilnujesz tylko lewej jadąc z Wadowic na Kraków


Proponuję popatrzeć na korki jakie są na obwodnicy - a obecne rozwiązanie jest dla tych co jeździć nie umieją skoro to taki problem większe rondo - wychodzi na to że prawo jazdy powinno mieć jeszcze kategorie "wiejskie" co nie umieją jeździć po niczym innym niż wioska i małe miasteczko - tylko przez takich reszta ma stać w korkach? bo ktoś nie umie jeździć po większym rondzie - nie umiesz jeździć kup rower i po poboczu bez problemu.


Ale to rondo jest wystarczająco duże zobacz na video z tego artykułu jak jadą ciężkie samochody z naczepami i przejazd jest bezproblemowy. Na większe rondo tam nie ma miejsca, a wlot i wylot z i do ronda to dalej ta sama droga i te punkty mają dalej tą samą przepustowość. Zobacz sobie na rondo w Katowicach koło spodka tam masz turbinowe i wyloty i wloty są wszędzie drogą dwupasmową. To które jest obecnie wybudowane spełnia swoją funkcjonalność tj. ułatwia skręt w stronę Badury oraz wyjazd do głównej jadąc od Badury oraz wyjazd z Orlenu ( bo teraz pojedziesz w prawo do ronda i na most - bez czekania aż Cie ktoś wpuści by w lewo skręcić ). Identyczne rozwiązanie jest w Kozach przed Bielskiem
gdzie ruch jest nieporównywalni e większy i mimo podjazdu pod górkę jadąc w stronę BB działa bez problemu.
Cytować
+6 #51 Stefan 2020-09-10 17:25
Cytuję Do max:
Cytuję max:
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam


Po co Ci takie udziwnienia jak tam masz tylko 2 główne kombinacje jazda na wprost lub skręt i do tego nie potrzeba budować żadnego skomplikowanego ronda - czy w Oświęcimiu, Andrychowie, Kętach, Kozach mają takie ronda...NIE NIE MAJĄ.. to po co ludzie wypowiadacie się w kwestii w której nie macie zielonego pojęcia.

Jadąc z miasta na Kraków przelatujesz przez rondo niemal że w linii prostej.

Jechałeś kiedyś przez Oświęcim? Nie ma tam rond o wydzielonych zjazdach? Doszkolić się trzeba. Jeśli porównujemy to należy zauważyć, że tylko w Wadowicach krzyżują się dwie krajówki i to o sporym natężeniu ruchu. I przez ten pryzmat należy patrzeć. A co do klasycznej turbiny, to jest to rondo na drogach dwupasmowych. I jako takie nie jest odpowiednie w tym miejscu. Natomiast wykupując działkę można i trzeba było wybudować większą wyspę centralną. W klasycznych rondach to wielkość wyspy decyduje o przepustowości. I tu dali d...
Cytować
-2 #52 Do Stefan 2020-09-12 13:04
Cytuję Stefan:
Cytuję Do max:
Cytuję max:
beznadziejne - bez pomysłu lub bez mózgu ktoś projektował - tyle miejsca by zrobić bezpośrednie pasy z miasta na Kraków, z przewozu w str. miasta i od Krakowa jadąc w stronę przewozu - tak by jadąc w tych kierunkach płynie bez wjazdu na rondo się poruszać ... tak jak to przed Skawiną jest zrobione ... no ale to chyba ktoś robił "co i tak tamtędy nie będzie jeździł" więc co mu tam


Po co Ci takie udziwnienia jak tam masz tylko 2 główne kombinacje jazda na wprost lub skręt i do tego nie potrzeba budować żadnego skomplikowanego ronda - czy w Oświęcimiu, Andrychowie, Kętach, Kozach mają takie ronda...NIE NIE MAJĄ.. to po co ludzie wypowiadacie się w kwestii w której nie macie zielonego pojęcia.

Jadąc z miasta na Kraków przelatujesz przez rondo niemal że w linii prostej.

Jechałeś kiedyś przez Oświęcim? Nie ma tam rond o wydzielonych zjazdach? Doszkolić się trzeba. Jeśli porównujemy to należy zauważyć, że tylko w Wadowicach krzyżują się dwie krajówki i to o sporym natężeniu ruchu. I przez ten pryzmat należy patrzeć. A co do klasycznej turbiny, to jest to rondo na drogach dwupasmowych. I jako takie nie jest odpowiednie w tym miejscu. Natomiast wykupując działkę można i trzeba było wybudować większą wyspę centralną. W klasycznych rondach to wielkość wyspy decyduje o przepustowości. I tu dali d...


Identyczne rondo jak u nas - rondo Bobrek Oświęcim:
https://www.youtube.com/watch?v=gBzKqV43eu8

Kolejne identyczne jak u nas Oświęcim:
https://www.youtube.com/watch?v=P8Otmeqwesw
Cytować
Dodaj komentarz

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.