Małopolska uruchomiła możliwość poszerzenia bazy łóżek dedykowanych pacjentom zarażonym SARS-CoV
Małopolska poszerza bazę łóżek COVID-owych

Małopolska uruchomiła możliwość poszerzenia bazy łóżek dedykowanych pacjentom zarażonym SARS-CoV-2 w województwie małopolskim i wymagającym hospitalizacji.

Władze województwa uruchaomiły możliwość poszerzenia bazy łóżek dedykowanych pacjentom zarażonym SARS-CoV-2 w województwie małopolskim i wymagającym hospitalizacji. Strategia została przygotowana przez ekspertów w konsultacji z Ministerstwem Zdrowia. W ramach pierwszego kroku na początku września w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego w Krakowie zostanie poszerzona baza łóżek COVID-owych do 60 (30 łóżek dla pacjentów dorosłych i 30 dla dzieci).

Cały czas na bieżąco monitorujemy sytuację epidemiczną w województwie małopolskim. Szczególnie ważne jest dla nas zapewnienie fachowej opieki medycznej dla pacjentów zakażonych koronawirusem. W uzgodnieniu z Ministerstwem Zdrowia przyjęliśmy takie rozwiązanie, które pozwala poszerzyć do 60 liczbę łóżek COVID-owych w Szpitalu Żeromskiego w Krakowie. Dziękuję dyrekcji Szpitala Żeromskiego w Krakowie oraz dyrekcji Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ za dobrą współpracę na rzecz pacjentów z koronawirusem w Małopolsce – mówi wojewoda Łukasz Kmita.

Poszerzenie bazy łóżek COVID-owych w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego w Krakowie nastąpiło w wyniku porozumienia z dyrektorem Sszpitala Jerzym Friedigerem. Będą tam kierowani pacjenci zakażeni koronawirusem po wypełnieniu miejsc przygotowanych w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie. W celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa pacjenci zarażeni SARS-CoV-2 będą hospitalizowani w osobnym budynku szpitalnym, co nie będzie powodowało zagrożenia dla pozostałych pacjentów Szpitala Żeromskiego.

Dzięki przyjętemu rozwiązaniu liczba łóżek COVID-owych w województwie małopolskim będzie wynosić odpowiednio: 431 łóżek w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie oraz 60 łóżek w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego w Krakowie.

Według danych z niedzieli (30.08) w województwie Małopolskim odnotowano do tej pory 7409 przypadków zakażenia koronawirusem, zmarło 127 osób, wyzdrowiało 3374 mieszkańców województwa. Liczba obecnie hospitalizowanych osób to 360, liczba osób objętych kwarantanną to 10 505, 972 to liczba osób objętych w Małopolsce nadzorem epidemiologicznym.

W powiecie wadowickim od początku epidemii odnotowano 259 przypadków zakażenia nowym wirusem, niestety 6 osób zmarło.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

-5 #1 nina 2020-08-30 12:55
w jaki sposób odnotowano tych chorych ? Na jakiej podstawi?
+1 #2 nina 2020-08-30 12:56
Cytuję nina:
w jaki sposób odnotowano tych chorych ? Na jakiej podstawi?

Na jakiej podstawie?
-1 #3 As123 2020-08-30 16:01
Średnia wieku umarłych zwykle to koło 77 lat . Ciekawe czemu zwiększają łóżka dla dzieci
-2 #4 nina 2020-08-30 17:16
Na moje pytanie sypią się minusy, ale nikt nie potrafi odpowiedzi dać
-1 #5 dd 2020-08-30 17:17
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć
+1 #6 Lekarz 2020-08-30 20:43
Cytuję As123:
Średnia wieku umarłych zwykle to koło 77 lat . Ciekawe czemu zwiększają łóżka dla dzieci

Dzieci też chorują ciężko - szczególnie te z cukrzyca albo w trakcie immunosupresji
Najmłodsze miało 3 miesiące
+1 #7 Lekarz 2020-08-30 20:48
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL
0 #8 dd 2020-08-30 21:50
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Śledzę to i słucham i nawet sporo lekarzy mówi że nie ma pandemii. Statystyka też to potwierdza. naukowo nie ma nic
0 #9 dd 2020-08-30 21:53
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Dodatkowo dane sa na podstawie testów których nie wolno używać do diagnostyki. Jeśli o tym nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć to obym nie trafił do takiego lekarza ignoranta
-2 #10 Lekarz 2020-08-30 22:20
Cytuję dd:
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL


Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Dodatkowo dane sa na podstawie testów których nie wolno używać do diagnostyki. Jeśli o tym nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć to obym nie trafił do takiego lekarza ignoranta


Dane są na podstawie testów rPCR
Jacy lekarze ? Zawiadom Izbę Lekarską
Za takie brednie odbiera się prawo wykonywania zawodu
0 #11 Lekarz 2020-08-30 22:25
Cytuję dd:
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL



Śledzę to i słucham i nawet sporo lekarzy mówi że nie ma pandemii. Statystyka też to potwierdza. naukowo nie ma nic

Cytuję dd:
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Śledzę to i słucham i nawet sporo lekarzy mówi że nie ma pandemii. Statystyka też to potwierdza. naukowo nie ma nic


Jakie źródła naukowe czytasz?
Co to jest metaanaliza z badań ?
Ci to jest test PCR, test rPCR i testy kasetkowe o których piszesz i nie wiesz co piszesz.
Testy kasetkowe, ELISAnie są wiarygodne. Natomiast rPCR są.
Kolejny temat to brak empatii wobec ludzi chorych i starych, dla których ten wirus może być bardzo niebezpieczny.
Chociaż teraz w Krakowie coraz młodsi mają problemy. Jeśli uważasz, ze nie ma pandemii, a wirus jest fikcja to zapraszamy do pracy do szpitala jednoimiennego bez maseczki - brakuje rąk do pracy.

Cierpimy w naszym kraju na kryzys kompetencji i wiedzy. Nieuki i totalne barany zabierają się za badania naukowe, a nawet nie wiedza jak je czytać. Dopiero ze łzami w oczach w szpitalu dowiadują się, ze niestety ich wiedza jest żadna, a ziemia
nie jest płaska
+1 #12 Lekarz 2020-08-30 22:27
Cytuję dd:
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Dodatkowo dane sa na podstawie testów których nie wolno używać do diagnostyki. Jeśli o tym nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć to obym nie trafił do takiego lekarza ignoranta


Pytanie do ignoranta - czym różni się test rPCRod ELISy i uwaga co to jest EBM?
Startuj z wiedzą
0 #13 dd 2020-08-30 22:28
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL


Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Dodatkowo dane sa na podstawie testów których nie wolno używać do diagnostyki. Jeśli o tym nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć to obym nie trafił do takiego lekarza ignoranta


Dane są na podstawie testów rPCR
Jacy lekarze ? Zawiadom Izbę Lekarską
Za takie brednie odbiera się prawo wykonywania zawodu

Na szczęście za lekarze i to profesorowie co myślą a usuwani powinni być ignoranci jak Ty. Testy o których piszesz można wywalić do śmieci. Nie można wydawać diagnozy na ich podstawie. Słaby lekarz to marność, ale ignorant który nie chce dociekać co się dzieje to tragedia.
+1 #14 Lekarz 2020-08-30 22:37
Cytuję dd:
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL


Cytuję Lekarz:
Cytuję dd:
z tą pandemią jest jak z religią. Nic nie musi być racjonalne i udowodnione tylko trzeba wieżyć

To jest udowodnione
Trzeba tylko słuchać lekarzy i naukowców
Czytać opracowania naukowe
Słuchać NIL

Dodatkowo dane sa na podstawie testów których nie wolno używać do diagnostyki. Jeśli o tym nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć to obym nie trafił do takiego lekarza ignoranta


Dane są na podstawie testów rPCR
Jacy lekarze ? Zawiadom Izbę Lekarską
Za takie brednie odbiera się prawo wykonywania zawodu

Na szczęście za lekarze i to profesorowie co myślą a usuwani powinni być ignoranci jak Ty. Testy o których piszesz można wywalić do śmieci. Nie można wydawać diagnozy na ich podstawie. Słaby lekarz to marność, ale ignorant który nie chce dociekać co się dzieje to tragedia.


Trudno nie ma z Tobą o czym rozmawiać
Nie odpowiadasz na pytanie o testy, bo nie znasz odpowiedzi.
Atak jako brak wiedzy... typowe prostackie zachowanie
Jestem specjalistą z ogromna ilością dorobku naukowego m.in. w mikrobiologii

Podaj źródła wiedzy
Napisz gdzie należy zdobywać wiedzę na temat medycyny

Nic nie wiesz i smutne jest to, że moi koledzy i
Koleżanki leczą pacjentów z Covid, a Ty
ignorujesz naukę.
Mam nadzieję, że pojedziesz do szpitala jednoimiennego pomóc.
Testy wg Ciebie są złe, ale
Może rzucisz okiem na stan płuc pacjentów po ptzechorowaniu- jest na co patrzeć
-1 #15 dd 2020-08-30 22:58
Są też lekarze o wielkim dorobku co maja inne zdanie. Nie oznacza to że własnie tylko ty masz rację Liczby statystyki i logika pokazuje że raczej oni mają wieksza rację na temat pandemii niż Ty . próbujesz wykazać że nie mam wiedzy na temat pewnych spraw. tak nie mam w tej chwili bo nie jestem lekarzem. Mam jednak kontakt z lekarzami co maja wielki dorobek i maja inne zdanie już Ty. Prostackie zachowanie? Atak? Właśnie ty atakujesz bo zadufanie nie pozwala dopuścić że są lekarze co mają inne podejście i dociekliwość.
-1 #16 nina 2020-08-30 23:05
Trzeba ogłosić pandemię np. sepsy, nowotworów ,ofiar wypadków drogowych. W tych przykładach śmierć ponosi więcej ludzi niż przez covid, a np samochodów nie zakazują . Groźna jest też bardzo śmierć. Wielu ją przechodzi bezobjawowo
+1 #17 Lekarz 2020-08-30 23:22
Cytuję nina:
Trzeba ogłosić pandemię np. sepsy, nowotworów ,ofiar wypadków drogowych. W tych przykładach śmierć ponosi więcej ludzi niż przez covid, a np samochodów nie zakazują . Groźna jest też bardzo śmierć. Wielu ją przechodzi bezobjawowo


Przeczytaj co to jest pandemia, epidemia
Jest różnica pomiędzy wypadkiem samochodowym - gdzie masz wybór czy jedziesz czy nie. Czy masz nowotwór płuc bo palisz, czy jesteś otyły bo za dużo jesz... oczywiście na pewne rzeczy nie mamy wpływu, ale w przypadku Covid mamy wpływ i to bardzo prosty aby nie zabijać tych słabszych i chorych.
Tamie podejście jest egoistyczne i pokazuje absolutny brak empatii wobec słabszych

Jeśli to jest nic to jako ludzie z katolickiego kraju jedziecie w wolne dni od pracy do szpitala jednoimiennego i pomóżcie
+1 #18 Lekarz 2020-08-30 23:24
Cytuję dd:
Są też lekarze o wielkim dorobku co maja inne zdanie. Nie oznacza to że własnie tylko ty masz rację Liczby statystyki i logika pokazuje że raczej oni mają wieksza rację na temat pandemii niż Ty . próbujesz wykazać że nie mam wiedzy na temat pewnych spraw. tak nie mam w tej chwili bo nie jestem lekarzem. Mam jednak kontakt z lekarzami co maja wielki dorobek i maja inne zdanie już Ty. Prostackie zachowanie? Atak? Właśnie ty atakujesz bo zadufanie nie pozwala dopuścić że są lekarze co mają inne podejście i dociekliwość.

Nie znam takiego lekarza i jeszcze raz podkreślam zgłoś go do Izby Lekarskiej
Proszę napisz co Ci lekarze sadzą o ludziach podczas chemioterapii, radioterapii, cukrzyków itd. I infekcji Covid
Zapytaj co to jest test Real Time PCR

Podzielę się z nami ta wiedza
+1 #19 Lekarz 2020-08-30 23:30
Cytuję nina:
Trzeba ogłosić pandemię np. sepsy, nowotworów ,ofiar wypadków drogowych. W tych przykładach śmierć ponosi więcej ludzi niż przez covid, a np samochodów nie zakazują . Groźna jest też bardzo śmierć. Wielu ją przechodzi bezobjawowo


Mamy w Polsce epidemię głupoty i niewiedzy.
Mamy bardzo dużo zachorowań na nowotwory i jeszcze gorsze statystyki badań przesiewowych.
Mamy problem z otyłością, cukrzyca
Mamy problem z chorobami i nowotworami w jamie ustnej
Mamy problem z ogromna ilością chorób autoimmunologicznych

Jak ktoś je za dużo, jest gruby z swojej własnej winy. Nie ma zębów bo ich nie myje Ma problemy z miażdżyca bo pożera za dużo tłuszczów i ma syf w buzi... ni to Ok ma wpływ na swój stan zdrowia
Ale jak starsi i chorzy muszą się chronić przed Covid to tego nie rozumiesz, ze oni nie mają na to wpływu ???
Skazujesz ich na smierć ? Eugenika ? W takim katolickim kraju??? Chcesz zabić innych tym ze masz gdzieś innych ???

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.