Jak poradzi sobie bez większości w radzie, parku kulturowym, komunikacji, ofercie dla seniorów i wspó
Klinowski dla Radia Kraków: Walczę o prawdziwą demokrację

Jak poradzi sobie bez większości w radzie, parku kulturowym, komunikacji, ofercie dla seniorów i współpracy z Jackiem Jończykiem: o tym rozmawiał z Markiem Mędelą z Radia Kraków kandydat na fotel burmistrza Mateusz Klinowski.

W środę (19.11) Radio Kraków miało przeprowadzić debatę z Mateuszem Klinowskim i Ewą Filipiak, dwójką kandydatów, którzy już za niecałe dwa tygodnie powalczą w drugiej turze o fotel burmistrza Wadowic. Urzędująca burmistrz nie pojawiła się jednak na rozmowie (podobnie jak na debacie w bibliotece miejskiej), w zamian wysyłając rzecznika Stanisława Kotarbę z krótkim oświadczeniem. Ten miał chyba zły dzień (miał prawo: w niedzielę okazało się, że nie uzyskał mandatu jako radny powiatowy, co stawia go trochę w roli chwilowego politycznego bankruta) i z kolei miał wielkie pretensje do prowadzącego rozmowę Marka Mędeli, że w publicznym radiu udziela się czasu antenowego tylko jednemu kandydatowi i nie dopuszcza się do głosu drugiej strony.

Radio Kraków ustanowiło jednak jasne reguły: zaprasza i rozmawia tylko z kandydatami a nie ich przedstawicielami, więc Ewa Filipiak może mieć pretensje co najwyżej do siebie: jak poinformowała w telefonicznej rozmowie RK, nie widzi sensu rozmowy ze swoim kontrkandydatem. Takie podejście do mieszkańców i słuchaczy mocno dziwi, tym bardziej, że jak mówi nam Marek Mędela, spotkanie nie miało być otwartą konfrontacją tej dwójki, ale dwoma krótkim wywiadami przedwyborczymi. Taka była konwencja. Kto na tym stracił, nie trzeba chyba dodawać...

Mateusz Klinowski, który w niedzielnych (16.11) wyborach uzyskał wynik ponad 35%, opowiadał o tym, że nie widzi, mimo mniejszości w Radzie Miejskiej, problemów z dogadaniem się i "demokratycznym a nie fasadowym rządzeniu". Prowadzący rozmowę Marek Mędela dodawał jednak, że nie będzie łatwo.

Klinowski mówił też o konieczności wprowadzenia w Wadowicach parku kulturowego (cały projekt leży już podobno w szufladzie, przystopowany przez obecną burmistrz Ewę Filipiak), przywróceniu porządku w przestrzeni publicznej, komunikacji (stawia na kolej, czy na BDI ale w północnym wariancie), konieczności połączeń Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej z Krakowem a także ofercie dla osób starszych z konkretnymi dla nich propozycjami: radzie seniorów, która będzie określać, w jakim kierunku ma iść gmina, wykorzystaniu terenów sportowych i pracy młodych (wuefiści, rehabilitanci, dietetycy) dla osób 50+.

O tym, czy Wadowice chcą zmian w postaci Mateusza Klinowskiego, czy postawią na Ewę Filipiak dowiemy się już po 30 listopada.

Wysłuchaj całej rozmowy Marka Mędeli z Mateuszem Klinowskim, kandydatem na fotel burmistrza Wadowic, na stronie Radia Kraków TUTAJ

(Marcin Guzik)
(zdjęcia: Krzysztof Cabak)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+74 #1 Ikra Styczniowa 2014-11-19 19:36
Stasiu "Kocicho" Kotarba:

"nikt mnie nie zastraszył, więc i Wy nie dacie rady"

Boże, jak ten człowiek schodzi na psy.
+47 #2 Miłośnik magistratu 2014-11-19 19:42
Szkoda, że nie maił pociętego baneru przy sobie. Byłoby to wiarygodne.
Wybaczcie, lecę, drożdżowe mi rośnie w piekarniku.
A Wy bawcie się dobrze.

Nie kneblujcie mi ust!
:-)
+35 #3 moron 2014-11-19 19:45
Jeszcze nie oglądałem filmu ale po zdjęciach zapowiada się ciekawie. Idę po popkorn.
+47 #4 megie 2014-11-19 19:47
Po zdjęciach i wideo widać, że Kotarba to już wrak człowieka. Kończ Waść, oszczędź sobie wstydu...
+62 #5 podatnik 2014-11-19 19:49
Kocicho buroku z Huty ja też płacę podatki darmozjadzie na ciebie i sobie nie życzę żebyś się wogóle oddzywał nie pytany o zdanie. Waruj!!!!
+50 #6 łałoła 2014-11-19 19:52
Albo dostanie zawału albo pierdolca. Tylko takie możliwości widzę.
+38 #7 Ivan 2014-11-19 19:57
Trzeba przyznać, że pomarańczowa kurtka z którą jest na 4 zdjęciu mu pasuje, wszak niedługo będzie ją nosił codziennie sprzątając ulice :lol:
+61 #8 majka 2014-11-19 20:02
W jakim charakterze poszedł tam Kotarba, przecież zaproszono Ewę Filipiak?
+44 #9 Do Huty! 2014-11-19 20:04
Cytuję łałoła:
Albo dostanie zawału albo pierdolca. Tylko takie możliwości widzę.


Po zachowaniu widzę, że pierdolca to on już chyba ma.

Tak przy okazji: podziwiam to, jak polityczne dzieci Kocicha, czyli Klinowskim z Guzikiem, zaczynający praktycznie od zera w polityce i mediach, wykończyli w cztery lata Kotarbę. I to w białych rękawiczkach.

Co prawda nie musieli specjalnie się starać, wystarczyło tylko od czasu do czasu pokazywać buźkę, filmiki i pisać o jakimkolwiek działaniu tego człowieka, bo cokolwiek robił przez ten czas było tylko gwoździem do jego trumny. Po tym co prezentuje człowiek z Huty obawiam się, że może być też gwoździem politycznej trumny Ewy Filipiak...
+29 #10 wiemy 2014-11-19 20:05
Jak napisal Janas na facebooku, Maciaszek z Chrzanowa wziął mandat, czyli Kotarba nie będzie posłem!!!
+6 #11 Ivan 2014-11-19 20:06
http://www.youtube.com/watch?v=OiiJUnhKZFk :D hahaha
+36 #12 Lusy 2014-11-19 20:11
Ten człowiek się już tak skompromitował i wodzę że żadnych wniosków nie wyciąga. Stachu nie unoś się tak bo ci żyłka pęknie.....
+35 #13 majka 2014-11-19 20:11
Przed wojną o takim zachowaniu jakie SK zaprezentował mówiono kupa śmiechu z przewagą kupy ;-)
+54 #14 Rhodus 2014-11-19 20:11
W poprzednim politycznym artykule pisałem o potrzebie zorganizowania debaty Klinowski vs Filipiak.

Skoro urzędująca Burmistrz nie potrafi się zjawić nawet na przedwyborczym wywiadzie to na pewno nie stawiła by się na zorganizowanej debacie.

To pokazuje jak bardzo ma w nosie NAS - Wyborców.

Kto zyskał, a kto stracił?? Wiadoma sprawa.

Dla mnie sytuacja jest jasna. Wybieramy Klinowskiego!
+43 #15 Tola 2014-11-19 20:18
Brawo Mateusz !!! znakomicie się zaprezentowales !!
+33 #16 kuweta 2014-11-19 20:20
To są oszczerstwa,pom ówienia ,insynuacje pani burmistrz chciała przyjść ale żółw dostał zatwardzenia przez lewice.
+25 #17 Myślące Wadowice 2014-11-19 20:21
Ponieważ redaktor Marcin, po reformie samorządowej wprowadził selektywną zbiórkę komentarzy i przyjmuje tylko komunalne odpady, jedynym punktem zbierania komentarzy nie podlegających obecnemu samorządowi miejskiemu jest państwa portal i zachęcam wszystkie wolne umysły do jego czytania i w nim pisania.
-33 #18 hic salta 2014-11-19 20:55
Dama Siłkowska obecna na zapleczu nie skomentowała swojej porażki wyborczej. Szkoda, bo ta przywódczyni IWW mogła by coś opowiedzieć o swojej przegranej. W zamian IWW wstawiła do powiatu wielce intelygentnego Kopra. Będą polewy na sesjach.
+11 #19 hic Rhodus 2014-11-19 21:06
Cytuję hic salta:
Dama Siłkowska obecna na zapleczu nie skomentowała swojej porażki wyborczej. Szkoda, bo ta przywódczyni IWW mogła by coś opowiedzieć o swojej przegranej. W zamian IWW wstawiła do powiatu wielce intelygentnego Kopra. Będą polewy na sesjach.

Dziś wybory skomentował Kaczyński z Milerem, co więcej pani Siłkowska mogłaby jeszcze dodać​?
-18 #20 hic salta 2014-11-19 21:16
Na przykład yntelygentny Koper mógłby zadeklarować, że odda swoje diety radnego na poczet spłaty zadłużenia powiatu. Wszak w programie obiecał nie zadłużać powiatu... a dietki kosztują. Niech, więc pokaże tu i teraz na co go stać.

Masz rację dama Silkowska niczego nie mogła skomentować.
-11 #21 sweterek 2014-11-19 21:36
o jak pienknie i elegancko sie prezętuje. Brafo, brafo .Godny wyglond na burmiscza
+14 #22 Obserwator 2014-11-19 21:39
Cytuję hic salta:
Na przykład yntelygentny Koper mógłby zadeklarować, że odda swoje diety radnego na poczet spłaty zadłużenia powiatu. Wszak w programie obiecał nie zadłużać powiatu... a dietki kosztują. Niech, więc pokaże tu i teraz na co go stać.

Masz rację dama Silkowska niczego nie mogła skomentować.

Mamusia nie nauczyła szacunku do starszych? szkoda, szkoda... pewnie Jezusa masz w sercu sącząc takie komentarze?
+1 #23 sweterek 2014-11-19 21:44
cza to rozpowszechniać ile się da, niech ludzie popaczo jak bedzie nos ( tfu, tfu, tfu) reprezętowoł. Nie docyć że dobrze gada to na dokładke siwietnię wyglondo
+8 #24 luzos swobodos 2014-11-19 21:49
Nam się bardzo podoba :P Cytuję sweterek:
cza to rozpowszechniać ile się da, niech ludzie popaczo jak bedzie nos ( tfu, tfu, tfu) reprezętowoł. Nie docyć że dobrze gada to na dokładke siwietnię wyglondo
+20 #25 Staszka Kontrabanda 2014-11-19 21:51
Chciałam się dziś skontaktować z niedorzecznikie m ale mi powiedziano, że na urlopie. To jak to? Na urlopie czy w pracy?
+23 #26 @sweterek 2014-11-19 21:52
Sweterek ci przeszkadza, a chamski i prymitywny Cholewka w garniturze to jest ok, a nie jest to przypadkiem przebieraniec ;-)
+33 #27 dert 2014-11-19 22:02
brak słów..burmistrz 20 lat na stanowisku i boi się radia ...wysyła rzecznika to już jaja .
-11 #28 sweterek 2014-11-19 22:05
@sweterek
czy gdzieś w moim wpisie było że mi się nie podoba????
Pisze przecie że pieknie wyglonda i niech to zobaczy jak najwiencej osob.
czy to mocherowy, ciepły?.
+21 #29 dert 2014-11-19 22:10
jej kadencja zakonczyła się ...teraz stara się o fotel burmistrza to dlaczego wysyła kotarbe on w tej sytuacji nie jest rzecznikiem i kandydatem też nie jest. Jężeli w tym dniu ma płacone to znaczy że pieniądze z gminej kasy idą na prywatna osobę..Może ktoś mi wytłumaczy jak jest ?
-7 #30 sweterek 2014-11-19 22:11
@dert
fakt szkoda, to bybyło poruwnanie
-4 #31 @sweterek 2014-11-19 22:13
Moherowe furto to ma Staszek :-
-3 #32 @dert 2014-11-19 22:16
Cytuję dert:
brak słów..burmistrz 20 lat na stanowisku i boi się radia ...wysyła rzecznika to już jaja .

Wszystko pomyliłeś – wysłała jaja ponieważ boi się słów, po tych 20 latach braku burmistrza na stanowisku.
+8 #33 dert 2014-11-19 22:17
jedne brwi i drugi odpadły ........czas na niemowę .... :lol:
+7 #34 dert 2014-11-19 22:19
Cytuję @dert:
Cytuję dert:
brak słów..burmistrz 20 lat na stanowisku i boi się radia ...wysyła rzecznika to już jaja .

Wszystko pomyliłeś – wysłała jaja ponieważ boi się słów, po tych 20 latach braku burmistrza na stanowisku.

wiesz u mnie już demencja :lol:
+5 #35 Ivan 2014-11-19 22:42
Cytuję dert:
Cytuję @dert:
Cytuję dert:
brak słów..burmistrz 20 lat na stanowisku i boi się radia ...wysyła rzecznika to już jaja .

Wszystko pomyliłeś – wysłała jaja ponieważ boi się słów, po tych 20 latach braku burmistrza na stanowisku.

wiesz u mnie już demencja :lol:



A co ma powiedzieć Staszek :D
-17 #36 okok 2014-11-19 22:53
To dopiero cyrk klinowski i jego mentorzy Grodzką i Palikot
+4 #37 sweterek 2014-11-19 22:55
@Tola
tak znakomicie się prezentuje, dołączam się do zachwytów.
Nie rozumiem dlaczego wstawiacie mi minusy kiedy pisze że szkoda, iż EF nie przyszła bo byłoby porównanie???
+10 #38 Ivan 2014-11-19 23:07
Cytuję sweterek:
@Tola
tak znakomicie się prezentuje, dołączam się do zachwytów.
Nie rozumiem dlaczego wstawiacie mi minusy kiedy pisze że szkoda, iż EF nie przyszła bo byłoby porównanie???



Jakie znowu porównanie, może takie kto zrobi lepszą kalafiorową ;-)
Ifi się nie pojawiła ponieważ nie miała nic mądrego do powiedzenia lub były pan rzecznik nie napisał jej ściągi co ma mówić ;-)

A tak poza tematem ta minusowa sprawa, może inni pomyśleli, że w czerwonym Ci do twarzy ;-)
Pozdrawiam :-)
+11 #39 @sweterek 2014-11-19 23:22
Pisz dalej tylko już nie maluj po plakatach bo z rozpędu ciocię Ewę zamalujesz :P
+8 #40 sweterek 2014-11-19 23:56
@Ivan
EF nie miała nic mądrego do powiedzenia i nie przyszła a MK przyszedł. Rozumiem, że brak radnych popierających to żaden problem, bo radni będą robić co będą chcieć :lol: :lol: :lol: :lol: (róbta co chceta). Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Ale zaraz jutro biegnę do radnego i jak MK zostaje burmistrzem to niech nie popuszcza naszych spraw - a jest ich sporo, różnego kalibru. Ciekawe czy inni radni też na to wpadną?? Aż strach się bać. Pozdrawiam ;-)
+20 #41 Hefajstos 2014-11-20 00:30
Kocicho myślał, że jak Filipiakowa nie przyjechała - BO ODMÓWIŁA UDZIAŁU W PROGRAMIE - to radio Kraków w ogóle zrezygnuje z tego programu...Zast anawiam się, czy to jest głupota czy bezczelność?
A filmik - bezcenny...
Wybierajmy Mateusza, bo przyjdzie tu zwariować!
+11 #42 Ivan 2014-11-20 03:56
Normalnie nie wierzę, trochę późno zrozumiała, że nikt Jej tu nie chce ale lepiej późno niż wcale :lol:

http://www.wadowice24.pl/index.php/nowe/polityka/955-ewa-filipiak-dziekuje-za-glosy-i-zapowiada-ze-bedzie-to-jej-ostatnia-kadencja.html

Jak to ostatnia, przecież nie będzie miała kolejnej kadencji bo nikt Jej takiego poparcia nie udzieli :lol:
Sama sobie strzela w stopę raz w prawą, a raz w lewą i kto ma niby wierzyć w te bzdury co wygaduje bo na pewno nie Ja :lol:
-19 #43 delfin 2014-11-20 07:50
Klinowski walczy ! tak walczy oto aby obsadzić stanowiska swoimi ludźmi i zobaczycie że tak będzie jak wygra tylko co te jego nieroby potrafią robić tylko kręcić !!! Żenada
-26 #44 65% na NIE 2014-11-20 08:06
Klinowskiego na burmistrza nie chce 65% głosujących. I taki człowiek ma rządzić Wadowicami? Nigdy.
+16 #45 Hefajstos 2014-11-20 08:08
Cytuję delfin:
Klinowski walczy ! tak walczy oto aby obsadzić stanowiska swoimi ludźmi i zobaczycie że tak będzie jak wygra tylko co te jego nieroby potrafią robić tylko kręcić !!! Żenada

Cytuję 65% na NIE:
Klinowskiego na burmistrza nie chce 65% głosujących. I taki człowiek ma rządzić Wadowicami? Nigdy.



I to jest właśnie odpowiedź na pytanie, jak można wybrać chamskiego Cholewkę i arogancką Ewę. Niestety, przy takiej głupiźnie to ręce opadają!
+14 #46 Jach 2014-11-20 08:42
Cytuję Do Huty!:
Cytuję łałoła:
Albo dostanie zawału albo pierdolca. Tylko takie możliwości widzę.


Po zachowaniu widzę, że pierdolca to on już chyba ma.

Tak przy okazji: podziwiam to, jak polityczne dzieci Kocicha, czyli Klinowskim z Guzikiem, zaczynający praktycznie od zera w polityce i mediach, wykończyli w cztery lata Kotarbę. I to w białych rękawiczkach.

Co prawda nie musieli specjalnie się starać, wystarczyło tylko od czasu do czasu pokazywać buźkę, filmiki i pisać o jakimkolwiek działaniu tego człowieka, bo cokolwiek robił przez ten czas było tylko gwoździem do jego trumny. Po tym co prezentuje człowiek z Huty obawiam się, że może być też gwoździem politycznej trumny Ewy Filipiak...

Z za Huty!!!!!!!!!!! !! Burak napisze kolejny życiorys i uda że wszystko zaczyna się od nowa. Ciekawe co on ma na Monstrancję, że do tej pory dziada nie wywaliła i to najlepiej z Wadowic raz na zawsze!!!!!!!!! !
+8 #47 Ivan 2014-11-20 09:38
Panie redaktorze czy mógłby pan w jakiś sposób potwierdzić informację Fifi którą zamieścił na swojej stronie Płaszczyca ponieważ podobno rozesłała drogą pantoflową taką wiadomość do różnych lokalnych mediów i aż dziw bierze, że na pana stronce jeszcze się to oświadczenie nie znalazło, może Ifi zapomniała ? Z resztą sami wiemy jak te obietnice Ifi spełnia :lol:
http://www.wadowice24.pl/index.php/nowe/polityka/955-ewa-filipiak-dziekuje-za-glosy-i-zapowiada-ze-bedzie-to-jej-ostatnia-kadencja.htm
Pozdrawiam ;-)
+17 #48 W-ce żegnają Kocicho 2014-11-20 09:53
Kilka słów na temat zachowania Ewy Filipiak:

1) Polityczne tchórzostwo i brak odwagi cywilnej - jak po 20 latach piastowania urzędu burmistrza można bać się udzielenia wywiadu radiowego;
2) Brak szacunku dla Wyborców i Mieszkańców - bierze udział w wyborach, ale nie czuje się zobowiązana do publicznej konfrontacji z kontrkandydatem , sama siedzi wygodnie w zamkniętym gabinecie, wysyłając do mediów błazna i politycznego bankurta, który ośmiesza Wadowice;
3) Potencjalne nadużycie budżetu - jeżeli (tego nie wiem) rzecznik był w RK w godzinach pracy, to należy to ocenić nagannie, ponieważ jest rzecznikiem burmistrza, a nie kandydata na stanowisko burmistrza - w RK był nie w związku z pełnieniem obowiązków obecnej burmistrz, ale w związku z kandydowaniem Ewy Filipiak na stanowisko burmistrza...

Efekt jak zwykle cudowny - Kotarba ośmieszył Filipiak na całej linii i już ciągnię ją na dno. W magistracie już trzęsą portkami - wystarczy wejść na portal białoruś24 i poczytać komentarze - cała armia urzędników pisze już dzisiaj pod dyktando peany na cześć Filipiakowej i wylewa pomyje na Klinowskiego...
+10 #49 Kynolog 2014-11-20 10:01
A ja zagłosuje na "włochatego brodacza"....oc zywiście na wystawie psów nie rasowych czyli kundli. :lol:
+7 #50 @W-ce żegnają Kocich 2014-11-20 10:19
Proszę żadnym wypadku nie odciągać redaktora Płaszczycy od decyzji sprofilowania przekazu medialnego. Prawdopodobnie będzie to jego największy błąd w tej części kampanii, a dotychczas nie popełnił ich wiele. To, że komentarze są koncesjonowane i sztucznie krytyczne, dostrzeże nawet czytelnik lekko czytający, a prawdziwa argumentacja ma miejsce właśnie na tym portalu.
-12 #51 Koniczyna8923 2014-11-20 10:21
Po co komu kolej? Są samochody,są busy. Myślę, że problemów z komunikacją do Krakowa nie ma.
+13 #52 zprawozmywak 2014-11-20 10:41
Cytuję Koniczyna8923:
Po co komu kolej? Są samochody,są busy. Myślę, że problemów z komunikacją do Krakowa nie ma.


Nie ma? Jedź z Choczni do Krakowa w godzinach szczytu, to i za dwie godziny nie zajedziesz Panie WSZYSTKOWIEDZĄC Y. Dlaczego Francja, Anglia, Niemcy mają super zarąbistą kolej, z której ludzie korzystają, a tu mówią, że nie potrzebna.
+15 #53 A może jednak 2014-11-20 10:53
@Koniczyna8923

przejedź się choć raz do dowolnego kraju w europie zachodniej, to doświadczysz, co oznacza sprawna kolej podmiejska, właśnie dla ludzi dojeżdżających do pracy czy szkoły w aglomeracjach, ale rozumiem, że trajektoria twego ruchu zawiera się w granicach gminy wadowice więc busiki to rzeczywiście dla ciebie szczyt techniki transportu zbiorowego :)
+11 #54 lump 2014-11-20 10:54
a ja rano koło kościoła widziałem SZCZURA szedł jak by się czegoś bał
-16 #55 nono 2014-11-20 10:55
Cytuję 65% na NIE:
Klinowskiego na burmistrza nie chce 65% głosujących. I taki człowiek ma rządzić Wadowicami? Nigdy.


I tak Klinowki Przegra !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
-16 #56 65% na NIE 2014-11-20 11:12
Ile będzie zarabiał Klinowski jak zostanie burmistrzem? Tyle samo co Filipiak.

Czy Klinowskiemu będzie potrzebny służbowy kierowca i samochód? Tak, bo nie ma prawa jazdy.

Czy burmistrz Klinowski będzie mieć przeciw sobie cała Radę Miasta? Tak, bo z nikim nie umie się dogadać A swoich radnych nie ma.

Nie dziękuję. Na Klinowskiego nie głosuję.
+10 #57 zdegustowany 2014-11-20 11:18
Oglądajcie wczorajszy hit dnia i pokazujcie wszystkim, szczególnie wyborcom Jończyka:

https://www.youtube.com/watch?v=MsJMdTO5qHg

Czy dalej chcemy utrzymywać tego pana? Czy dalej chcemy Ewę, która nie raczy odezwać się do wyborców?
+15 #58 Bonzo 2014-11-20 11:19
Kocicho idź sobie do apteki kup viagrę i wracaj do swojej Pani. Z Twoich podatków mówisz ??? He He, He He. A to ciekawe. Jakoś przez 20 lat rządów Ewki nie przeszkadzało Ci kneblowanie kogokolwiek w Wadowicach. Powyższa scena pokazuje, że są jeszcze na świecie ludzie normalni, którzy z sierściuchem gadać nie chcą. BA. Z Kocichem nikt normalny rozmawiać nie chce. Najlepszym dowodem na to był czas kanonizacji Jana Pawła II. Szalał jak w marcu. A i tak media pokazały mu fakersa. Sparafrazuję słowa Millera - Panie Kocicho Pan jest ZEREM Panie rzeczniku Kocicho.
+13 #59 . 2014-11-20 11:30
Czy po ewentualnej wygranej pan Klinowski jako burmistrz poradzi sobie z opozycyjną Radą? Wiele będzie zależało od samego Klinowskiego, jego charyzmy i zdolności. Ale są duże szanse, że tak, poradzi sobie (dla wspólnego dobra mieszkańców gminy). Na szczęście w wyborach przepadli najbardziej zrośnięci z poprzednią władzą 'towarzysze partyjni" a w nowo wyłonionych radnych większość to pragmatycy.
+10 #60 ŁapkaNaKocichy 2014-11-20 11:31
Cytuję zdegustowany:
Oglądajcie wczorajszy hit dnia i pokazujcie wszystkim, szczególnie wyborcom Jończyka:

https://www.youtube.com/watch?v=MsJMdTO5qHg

Czy dalej chcemy utrzymywać tego pana? Czy dalej chcemy Ewę, która nie raczy odezwać się do wyborców?


VIDEO REWELACJA !!!!! Po prostu piękne. Ja nie wiem co Kocicho bierze ale musi odstawić albo przynajmniej zmniejszyć dawkę :lol:
+11 #61 satyw Barista 2014-11-20 11:56
W niedzielę 30,11, o godz 21 zapraszamy wszystkich na kawę!
+14 #62 Obserwator 2014-11-20 12:05
Internauci wyrażają obawę jak Mateusz K. poradzi sobie w sytuacji kiedy 16 radnych reprezentuje podobno przeciwny mu Wspólny Dom. Uważam, że rekrutacji tych radnych dokonał S. Kotarba pod kątem mierności, bierności ale wierności. Dla przykładu M. Zadora. Kiedyś z nadania „komuchów” sztandarowa dyrektorka szkoły. Po przemianach ustrojowych podziękowano jej za dyrektorowanie w warunkach, które uważam za skandaliczne. Dzięki pamiętliwej wadowickiej lewicy z jej ramienia została radną. Na kolejną kadencję wnioskował ją już magistrat , który parę lat wcześniej z hukiem zdjął ją z dyrektorowania. Jak widać pani Marii to nie przeszkadzało. Ważne, że za mierność, bierność ale wierność dawny wróg daje szanse na pobieranie diet radnej. Pytam koleżanek nauczycielek dlaczego MZ jest wybierana. Odpowiedź : dobrze organizuje imprezy dla dzieci. To ja mam kolejne pytanie: to dlaczego nie pozwolić jej robić to co dobrze robi? Czyli dlaczego nie pomagać jej w pracy z dziećmi? Pod kątem mierności, bierności , ale wierności należy też przyjrzeć się np. K. Lichwiarskiemu, ale czy tylko jemu?
+9 #63 Ivan 2014-11-20 12:19
Cytuję nono:
Cytuję 65% na NIE:
Klinowskiego na burmistrza nie chce 65% głosujących. I taki człowiek ma rządzić Wadowicami? Nigdy.


I tak Klinowki Przegra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Chyba w Boga nie wierzysz, a zresztą nie mieszajmy do tego instytucji zwanej dalej kościołem.
Myślę, że ma sporą przewagę nad Fifi, szczególnie, że nie zjawiła się na rozmowie w radiu potwierdzając tym samym, że ma Wadowiczan, a w szczególności NAS WYORCÓW w dupie więc i Ciebie zarazem :P
0 #64 Ivan 2014-11-20 12:23
Nie dziękuję. Na Klinowskiego nie głosuję.

Już gdzieś te słowa widziałem hmmm...???
A już wiem na plakatach przed referendum tyle, że tam zdaje mi się pisało "Nie idę do referendum" czy coś takiego :lol:
Brawo, więcej takich maluczkich Fifi potrzeba :lol:
+10 #65 lotnik 2014-11-20 13:26
Ja myślę że pożałowania godny występ Pana Kotarby to położenie całej kampanii Pani Filipiak. Znamy takie przypadki kiedy to Wałęsa nogę Kwaśniewskiemu podawał. Nie pojawianie się na debatach oraz wysyłania tak ubogiej intelektualnie i nie wychowanej osoby w osobie szefa sztabu wyborczego to właśnie "podanie nogi: ale nie tylko Klinowskiemu ale i wyborcom.
0 #66 Koniczyna8923 2014-11-20 13:36
Cytuję A może jednak:
@Koniczyna8923

przejedź się choć raz do dowolnego kraju w europie zachodniej, to doświadczysz, co oznacza sprawna kolej podmiejska, właśnie dla ludzi dojeżdżających do pracy czy szkoły w aglomeracjach, ale rozumiem, że trajektoria twego ruchu zawiera się w granicach gminy wadowice więc busiki to rzeczywiście dla ciebie szczyt techniki transportu zbiorowego :)



A koleją ile zajedzie do Krakowa? bo na pewno nie 2h... Polska to nie Szwajcaria:P Ja nie mam żadnego problemu z dojazdem do Krakowa.Cytuję zprawozmywak:
Cytuję Koniczyna8923:
Po co komu kolej? Są samochody,są busy. Myślę, że problemów z komunikacją do Krakowa nie ma.


Nie ma? Jedź z Choczni do Krakowa w godzinach szczytu, to i za dwie godziny nie zajedziesz Panie WSZYSTKOWIEDZĄCY. Dlaczego Francja, Anglia, Niemcy mają super zarąbistą kolej, z której ludzie korzystają, a tu mówią, że nie potrzebna.


Nie ma problemu. Są busy, jest samochód. Było kilka pociągów z Wadowic i kto tym jeździł? Ludzie do Krakowa jeżdżą zazwyczaj rano gdzie nie ma korków a, powrót trwa zazwyczaj 1,5h do 2h i to nie jest żadna tragedia. Ciekawe ile trwa taki powrót koleją... ukochaną. Gdzie zdarzają się opóźnienia itp.itd. Mnie kolej nie jest potrzebna do szczęścia.
0 #67 zprawozmywak 2014-11-20 14:12
Cytuję Koniczyna8923:
Cytuję A może jednak:
@Koniczyna8923

przejedź się choć raz do dowolnego kraju w europie zachodniej, to doświadczysz, co oznacza sprawna kolej podmiejska, właśnie dla ludzi dojeżdżających do pracy czy szkoły w aglomeracjach, ale rozumiem, że trajektoria twego ruchu zawiera się w granicach gminy wadowice więc busiki to rzeczywiście dla ciebie szczyt techniki transportu zbiorowego :)



A koleją ile zajedzie do Krakowa? bo na pewno nie 2h... Polska to nie Szwajcaria:P Ja nie mam żadnego problemu z dojazdem do Krakowa.Cytuję zprawozmywak:
Cytuję Koniczyna8923:
Po co komu kolej? Są samochody,są busy. Myślę, że problemów z komunikacją do Krakowa nie ma.


Nie ma? Jedź z Choczni do Krakowa w godzinach szczytu, to i za dwie godziny nie zajedziesz Panie WSZYSTKOWIEDZĄCY. Dlaczego Francja, Anglia, Niemcy mają super zarąbistą kolej, z której ludzie korzystają, a tu mówią, że nie potrzebna.


Nie ma problemu. Są busy, jest samochód. Było kilka pociągów z Wadowic i kto tym jeździł? Ludzie do Krakowa jeżdżą zazwyczaj rano gdzie nie ma korków a, powrót trwa zazwyczaj 1,5h do 2h i to nie jest żadna tragedia. Ciekawe ile trwa taki powrót koleją... ukochaną. Gdzie zdarzają się opóźnienia itp.itd. Mnie kolej nie jest potrzebna do szczęścia.


Robić 50 km w dwie godziny to super? Gratuluję dobrego humoru. Busami nie jeżdżę, bo ich stan techniczny zagraża życiu. Samochodem jest niebezpiecznie. Jakiś debil w ciebie wjedzie. A gdyby zmodernizowano kolej i pociąg jechał powiedzmy góra 60 minut jeździłbym koleją.
-15 #68 WYBORY GMINA WIEPRZ 2014-11-20 14:35
Niepojęte, tak w skrócie można skomentować wynik wyborów na Wójta Gminy Wieprz. Mało logicznym jest blisko 40% poparcie dla niejakiego Bartłomieja Westwalewicza - człowieka, który miesiąc przed wyborami stwierdził, iż będzie kandydował na Wójta Gminy i bez jakiegokolwiek doświadczenia w samorządzie, raptem po kilku wizytach na radach sołeckich, gdzie o zdobyciu doświadczenia mówić nie można, nie mający zielonego pojęcia, z jakich pozycji składa się budżet gminy, bez żadnego programu, o wizji i pomysłach na rozwój gminy nie wspominając, z propozycją poczęstunku kawy i ciastka po wygranej, uzyskał tak duże poparcie od mieszkańców. Smutne to, bo świadczy o wyborcach, dla których mniejszym złem jest wybór kogoś dla kogo o jakości i standardach rządzenia gminą przemawia jedyny atut – mianowicie taki, że jest on kimś NOWYM!!
Takich absurdów to w żadnej sąsiedzkiej gminie można szukać na próżno, nie ma tam kandydatów, którzy nagle stwierdzili, że będą wójtami, bo przecież są nowi i to im wystarczy do wyborczego sukcesu.
Bartłomiej Westwalewicz - człowiek nie do końca wiadomo skąd, na pewno nie pochodzący
z Wieprza, nie wiadomo czym się zajmujący, gdzie pracujący – nie pochwalił się (może nie ma czym?), z dyplomem „bielskiej sorbony”, słynnej z kształcenia bezrobotnych niedoszłych urzędników, nie udzielający się w sprawach dla gminy ważnych...nagle skonstatował, że on też może być wójtem, bo skoro w końcu się udziela na naszejgminiewie prz.pl, to pojęcie o rządzeniu ma. Próbował udzielać się też w Andrychowie ale z miernym skutkiem, tam mieszkańcy są bardziej zdystansowani i myślący.
Myślę, że ten przypadek musi być frapujący nie tylko dla mieszkańców ale także dla P. Brynkusa, który z tytułem dra. dobrej uczelni, znany mieszkańcom i należącym wówczas do partii, 4 lata temu mógł tylko pomarzyć o takim sukcesie, gdyż nawet wtedy nie został radnym, a w wyborach a.d. 2014 do rady powiatu także nie udało mu się zdobyć mandatu.
Wystarczyło, aby P. Westwalewicz przeprowadził akcję facebookową, wywiesił kilka billboardów, wręczył nic nie mówiące ulotki oraz zawarł kluczową informację, iż będzie on NOWYM WÓJTEM, napisał pod różnymi nickami sprzyjające swojej osobie opinie zagrał na emocjach młodych mieszkańców, ukrywając fakt, że nie ma on kompletnie nic do zaproponowania, aby „kupić” głos niezorientowany ch lub zmęczonych dotychczasową władzą mieszkańców.
P. Westwalewicz - wystarczy poczytać Pańskie posty, aby utwierdzić się, że nie ma Pan zielonego pojęcia o samorządzie, a tym bardziej pomysłu na rozwój tej gminy, a merytoryczność oraz jakość Pańskich wypowiedzi świadczą o wielkiej słabości i braku kompetencji w dziedzinach, w których próbuje się Pan wypowiadać, o języku jakim się Pan posługuje nie wspominając („radosna twórczość”). Jakość P. Westwalwicza podobnie, jak i jakość nowych radnych wynika tylko z tego, że są nowi i nie mają doświadczenia. Długa droga przed wami.
P. Westwalewicz z pewnością wysunie swoją kandydaturę na przewodnicząceg o rady po ty by móc otrzymywać dużo wyższe uposażenie bo Szanowni Państwo ten Pan do samorządu poszedł po pieniądze a nie dla dobra mieszkańców, jak sam powiedział uczciwie nic Nam obiecywał przecież nie będzie gdyż musiałby kłamać.
Szkoda, że ludzie mający odpowiednią pozycję nie chcą kandydować w wyborach i skazani jesteśmy na nieobytych karierowiczów, którzy uważają, iż psim swędem będą pełnić dobrze płatne funkcje zbytnio się przy tym nie wysilając.
Mam nadzieję, że za 4 lata mieszkańcy będą trzymać P. Westwalewicza daleko od fotela przyszłego Wójta aby uniknąć kompromitacji takiej jak w tym roku – że nasze interesy reprezentuje człowiek zupełnie do tego nieprzygotowany.

Ps. P. Brynkus niech się Pan nie bawi w odźwiernego P. Wetwalewicza, biorąc pod uwagę Pańskie osiągnięcia naukowe, wiek, a także totalne porażki w lokalnej polityce nawet tegoroczne, o wydaleniu z partii nie wspominając, agitacja taka budzi litość u osób z zewnątrz (wstydu Waść oszczędź), a Pan nie jest w stanie dotrzeć do targetu Westwalewicza gdyż są nim młodzi ludzie, których światopogląd oraz zorientowanie w polityce, a właściwie jego brak nigdy nie będzie zrozumiane przez Pana i odwrotnie, a z kolei mieszkańcy zmęczeni dotychczasową władzą nie byli nią na tyle zmęczeni aby wybrać Pana 4 lata temu jak i w tym 2014 roku.
No i Westwalewicz, jak na karierowicza przystało niebawem zrozumie że przez zbytnią znajomość z Panem może tylko tracić, a nie zyskiwać więc wybór dla niego będzie prosty. Proszę o tym pamiętać.
+9 #69 @Gmina Wieprz 2014-11-20 14:41
Nie umieszczaj tu swoich żali bo nas nie interesuje gmina Wieprz, ani cały Brynkus prywatne porachunki załatwiaj gdzie indziej.Pan redaktor powinien takie wpisy usuwac
+22 #70 Lech 2014-11-20 15:24
Ja podobnie, jak Pan Kotarba nie zgadzam się, aby z publicznych pieniędzy (a więc i moich) była utrzymywana Gminna Telewizja, dziennikarze, Kurier Wadowicki itp. Rozliczajmy wszystkich a nie tylko swoich przeciwników. Rzeczywiście w Wadowicach czas na zmiany
-11 #71 Avro Lancaster 2014-11-20 17:21
Madam Ewka nie przyszła na debatę z towarzyszem doktorkiem,bo już z nim miała nieprzyjemność debatować bardzo często w sądach.Przeważn ie te spotkania kończyły się nie po myśli towarzysza doktorka,gdyż donosy i pozwy ,które kierował do sądów nie znajdowały potwierdzenia dowodowego i nie polegały na prawdzie.No ale doktorek lubi debatować,kiedy ś próbował nawet polemizować z Papieskimi poczynaniami.Ki edy zechciał zostać burmistrzem, nagle się nawrócił i do towarzystwa towarzyszy zaliczył nawet Jezusa.Co za olśnienie.Teraz chciał "zgwałcić"debat ą Madam Ewkę,ale widocznie uznała ,że co miała przekazać wyborcom już przekazała i wcale nie musi się spotykać z towarzyszem doktorkiem i narażać na jego impertynencje,i wcale tym posunięciem nie zlekceważyła wyborców,nawet tych ustawionych na nie.Towarzysz doktorek jak chce poprawić kondycje finansową miasta i Gminy ,to jest na to sposób ,niech się opodatkuje, starym komunistycznym podatkiem,BYKOW YM bo jakoś nie śpieszno mu do założenia i reaktywacji Wspólnego Rodzinnego Domu,gdyż jak na razie ten Wspólny Dom zdradził.
+4 #72 ???? 2014-11-20 17:43
Ile lat i z jakiego paragrafu można dostać za podobno przywłaszczenie buzi Edwarda :roll:
+11 #73 anonimus 2014-11-20 20:44
Starsza Pani rządzi królowa drugiego planu :)
ja też sie nie zgadzam na sponsorowanie Kuriera z pieniędzy podatników. Propaganda przez duże P:)
+7 #74 góral 2014-11-20 23:35
1. wiadukt w Kleczy do przebudowy 2.Pendollino do Krakowa 3.BDI przez Tomice 4.drogi rowerowe
Mateusz to twoje deklaracje !!
Mam nadzieje że to nie jest śmierdząca kiełbasa wyborcza, bo jak tak to będziesz musiał ją pogryżć za 4 lata na oczach wszystkich. Powiedziałeś że masz umiejętności i możliwości żeby tego dokonać i że bierzesz za to odpowiedzialnoś ć. Potwierdż proszę ...
+1 #75 malina 2014-11-21 00:05
A Cytuję góral:
1. wiadukt w Kleczy do przebudowy 2.Pendollino do Krakowa 3.BDI przez Tomice 4.drogi rowerowe
Mateusz to twoje deklaracje !!
Mam nadzieje że to nie jest śmierdząca kiełbasa wyborcza, bo jak tak to będziesz musiał ją pogryżć za 4 lata na oczach wszystkich. Powiedziałeś że masz umiejętności i możliwości żeby tego dokonać i że bierzesz za to odpowiedzialność. Potwierdż proszę ...

A lotniska i metra nie obiecał ???
+6 #76 PiotrWado 2014-11-21 09:03
Pani Filipiak błaga Wadowiczan o jeszcze jedną kadencje po której już nie będzie startować.
Dlaczego tak błaga ? Czy trzeba coś pozamiatać czego nie zdążyła ?
Dlaczego pani Filipiak przez te wszystkie lata nic nie zrobiła, żeby w Wadowicach powstawały miejsca pracy ?
Z Wadowic większe firmy uciekają, a ludzie masowo tracą pacę.
-8 #77 Spitfier 2014-11-21 09:37
Pani Ewa nie błaga o kolejną kadencje,tylko grzecznie i kulturalnie dziękuje wyborcom za oddane głosy na Nią,czego niestety nie doczekali się wyznawcy towarzysza doktorka.Pewnie jego EGO nie pozwoliło mu na takie podziękowanie.C ały czas towarzysz doktorek zachowuje się jak serialowy DYZMA i stosuje socjotechnikę już dawno rozszyfrowaną co potwierdzi nadchodzące referendum.
+7 #78 Ktoś 2014-11-21 10:15
@Spitfier
Czy na pewno masz na myśli serial wg Dołęgi-Mostowic za porównując M.KLinowskiego do Dyzmy?
Czy pomyliłeś osoby? Miałeś na myśli rzecznika?
A 30. 11 jest druga tura wyborówa nie referendum!
A co do p. Ewy - 4 lata potrzebne do ...godnej emerytury!
No i sama zdecydowałaby kiedy odejść. A tak zrobią to za nią Mieszkańcy miasta i gminy Wadowice.
Mam nadzieję.
-2 #79 PPPPP 2014-11-21 10:20
kLINOWSKI NIE JEST Z UKŁADU, A SKĄD MA KASE???!!!!POPA RCIE STARCH?????!!!! OCNKIJCIE SIE
-6 #80 Spitfier 2014-11-21 11:16
Do Ktosia.---- Nadzieja matką głupich.Bez urazy.Osób nie pomyliłem,a odniosłem się do najnowszego filmu o Dyzmie.Jeżeli zaś chodzi o drugą turę wyborów na Burmistrza,to celowo do tych wyborów przykleiłem nazwę "referendum",gd yż będzie to głosowanie podobne do ostatniego referendum z prawie identycznym wynikiem.Mam taką nadzieję.
+2 #81 Stanisław Kliś 2014-11-21 12:11
Witajcie.
#81 Spitfier:
Leć se ty do onej Anglii zgodnie z nickiem.
Ego mógłbym zacytować spotkanie z początku lat 90-tych w Sawii p.już Burmistrz i Śp.Marka Chrapli (kolegi bodaj ze szkoły p.Filipiak) w kolejce do kasy.
Do dzisiaj to cytuję,choć Marek będąc młodsijszy jest Śp.
Miłego Dnia tyż Staszek.
P.S.Określenie zachowam dla się (..... Burmistrzyni).
+6 #82 makintosz 2014-11-21 16:08
A dlaczego nie usiedli w Ogrodowej?
+2 #83 sprawiedliwy 2014-11-21 16:47
na staska to bym nawet ,,nienarobil,, jest bez honoru ,obłudny dran
+3 #84 Anulka 2014-11-22 19:48
Przechodziłam dzisiaj ulicą Ogrodową, a tu taki widok: S. Kotarba i M. Nowak przeglądają plakaty wyborcze E. Filipiak, które w aucie miał S. Kotarba. Popatrzcie, jaka to wspólna koalicja PO i PIS ! Można było zauważyć w zachowaniu S. Kotarby MEGA PANIKĘ !!! Oby pseudorzecznik S. Kotarba po 30 listopada wyleciał z UM !! TEGO MU ŻYCZĘ Z CAŁEGO SERCA !!!
+8 #85 . 2014-11-23 20:35
W Wadowicach grupa trzymająca władzę formalnie należy do różnych ugrupowań politycznych (PO, PiS, bezpartyjni). W rzeczywistości stanowią jedną drużynę (klikę?) Taki sprytny podział zapewnia im władzę w mieście. Prawdziwi sympatycy PO, są podobnie jak zwolennicy SLD czy Twojego ruchu nazywani w tym mieście komuchami.
-1 #86 aw 2014-11-24 15:14
Wszystko super ale nie mogli gdzie indziej usiąść bo strasznie słychać tło wokół nich...?!
-2 #87 Drjonderko 2014-11-25 06:38
Pytanie kiedy Pan Klinowski odetnie się jednoznacznie od kontaktów z tak kontrowersyjną postacią jaką jest Pan Mariusz Witkowski ? Uczciwość jest bodajże najczęściej używanym słowem przez Pana Doktora. Co zatem jako przyboczny, robi Pan Witkowski w otoczeniu "elyty" IWW ? Może IWW powinna przytoczyć jak to od kilku lat Pan Witkowski zmaga się z prawem ?
+2 #88 @Drjonderka 2014-11-25 07:28
Klinowski startuje jako Mateusz Klinowski, a nie IWW, również na radnego wygrał jako Mateusz Klinowski, a nie IWW
0 #89 Tu-154 2014-11-25 11:29
@Drjonderka .
Zgadza się, IWW to tylko statyści w w planach Klinowskiego.
+1 #90 dert 2014-11-25 11:53
orły...... :lol: :lol: :lol:

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.