Dziennikarze Gazety Krakowskiej i radny Mateusz Klinowski organizują debatę kandydatów na fotel burmis
Będzie debata. Pojawią się wszyscy kandydaci na burmistrza Wadowic?

Dziennikarze Gazety Krakowskiej i radny Mateusz Klinowski organizują debatę kandydatów na fotel burmistrza Wadowic w najbliższych wyborach samorządowych. Uda się zebrać na wspólną dyskusję całą czwórkę, czyli Ewę Filipiak, Jacka Jończyka, Zbigniewa Jurczaka i Mateusza Klinowskiego?

Dziennikarze Gazety Krakowskiej: Ewelina Sadko, Małgorzata Gleń, Robert Szkutnik, Bogusław Kwiecień oraz współorganizator radny dr Mateusz Klinowski, który wyszedł z inicjatywą tego spotkania, organizują w czwartek (23.10) w godzinach od 18:00 do 20:00 w Wadowickiej Bibliotece Publicznej (ulica Legionów 1) debatę kandydatów, którzy w najbliższych wyborach samorządowych powalczą o fotel burmistrza Wadowic.

Jak dowiadujemy się, debatę poprowadzi niezależny prowadzący, dziennikarz Gazety Krakowskiej (Robert Szkutnik lub Ewelina Sadko). Wstęp na debatę będzie wolny dla każdego zainteresowanego.

Nie mogłem się już doczekać i postanowiłem sam zorganizować debatę, skoro na dwa moje zaproszenia do debaty burmistrz i starosta nie odpowiadają: starosta przemawia do pustych krzeseł na swoich spotkaniach (jak w minioną niedzielę), a burmistrz spotyka się ze mną tylko w sądzie - mówi nam radny dr Mateusz Klinowski, kandydat na fotel burmistrza.

W planie debaty jest przedstawienie kandydatów (po 5 minut na osobę), prezentacja programów 4 kandydatów (10 minut dla każdego na samodzielną prezentację własnego programu (priorytety, postulowane zmiany) – 40 minut), pytania redakcji Gazety Krakowskiej do kandydatów (około 30 minut), a następnie każdy kandydat będzie mógł zadać pytanie wybranemu przez siebie kontrkandydatowi i wysłuchać odpowiedzi (45 minut, kolejność zadawania pytań będzie losowana).

W przypadku braku odpowiedzi na zaproszenie ze strony któregokolwiek z kandydatów możliwe jest zwiększenie czasu wystąpień poszczególnych kandydatów lub zwiększenie liczby pytań zadawanych w poszczególnych punktach planu debaty - informują dziennikarze Gazety Krakowskiej.

Debata będzie nagrywana i udostępniona na lokalnych portalach (również na portalu WadowiceOnline.pl) w formie zapisu wideo. Patronat medialny nad debatą objęła Gazeta Krakowska.

16 listopada  w powiecie wadowickim będziemy wybierać 3 burmistrzów (Wadowic, Kalwarii Zebrzydowskiej i Andrychowa), 7 wójtów, 27 radnych powiatowych i 162 radnych gminnych a także radnych do Sejmiku Województwa Małopolskiego. Ważną zmianą jest to, że w gminie Wadowice, podzielonej na 21 okręgów wyborczych, będziemy wybierać radnych w ramach okręgów jednomandatowych.

O fotel burmistrza Wadowic powalczą radny Rady Miejskiej obecnej kadencji dr Mateusz Klinowski, urzędującą od 20 lat burmistrz Ewa Filipiak, obecny starosta wadowicki Jacek Jończyk oraz z radny Rady Powiatowej obecnej kadencji Zbigniew Jurczak.

Jak dowiadujemy się, udział w debacie na 100% deklaruję Mateusz Klinowski oraz Zbigniew Jurczak. Jacek Jończyk udział w niej uzależnia od obecności Ewy Filipiak.

Jacek Jończyk podtrzymuje zakomunikowane na konferencji prasowej 25 września zaproszenie do debaty wszystkich zarejestrowanych kandydatów na stanowisko burmistrza Wadowic. Jednocześnie mając na uwadze przeszło już 20 letni okres rządów pani Ewy Filipiak, nie sposób odnosić się do gminnych spraw bez jej obecności. Wobec czego swoją obecność Jacek Jończyk uzależnia od zgody na debatę wszystkich kandydatów, ze szczególnym uwzględnieniem kandydatki Ewy Filipiak. Chcę także zwrócić uwagę, że w zaproponowanym Planie Debaty wyszczególniono dyskusję o programach kandydatów - do dnia dzisiejszego jedynym opublikowanym programem wyborczym dysponuje KWW Jacka Jończyka. Pozostali kandydaci albo zakomunikowali mediom kilka postulatów (jak pan Zbigniew Jurczak czy pan Mateusz Klinowski), bądź w ogóle nie posiadają programu dostępnego dla mieszkańców (pani Ewa Filipiak), co stanowić może zasadniczą trudność w rozmowie o programach kandydatów - mówi nam Marcin Gładysz, odpowiedzialny za kontakt z mediami w KWW Jacka Jończyka.

Czy stroniąca raczej od takich dyskusji i publicznych wystąpień obecna burmistrz Ewa Filipiak pojawi się na spotkaniu i będziemy mogli usłyszeć merytoryczną dyskusję wszystkich kandydatów, którzy mają aspirację kierowania naszym miastem przez najbliższe cztery lata? Zobaczymy.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+47 #1 niezależny? 2014-10-16 10:44
Kto w krakowskiej jest niezależny skoro organizują debatę WSPÓLNIE z jednym z kandydatów? Głupków z ludzi nie zrobicie.
Cytować
+51 #2 Histeryk 2014-10-16 10:47
do niezależny
I to jeszcze w bibliotece miejskiej. Na to zgodę musiała wydać Filipiakowa.
Cytować
+72 #3 Gdzie program Fifi? 2014-10-16 10:50
Filipiak ja się pytam gdzie Twój doskonały, przełomowy program, który miałaś zaprezentować mieszkańcom w październiku? Jest połowa października a ja widzę jedynie durne zdjęcia z ciastem i żółwiami na żałosnym profiliku na fejsbuku. Gdzie jest program? Co ma Pani do zaoferowania w mieście, które rozleciało się po 20 latach Pani nierządów. Strach Pani nie pozwoli uczestniczyć w debacie bo konkandydaci Panią rozniosą paroma prostymi pytaniami.

Ludzię chcą normalności a nie bandy co okupuje stołki, robi igrzyska z gwiazdkami radia na spartalonym wadowickim rynku i wmawia przy pomocy propagandy kurierowej jakie to miasto pod jej rządami jest doskonałe.
Cytować
-23 #4 Buehehehehe 2014-10-16 10:53
Cytuję niezależny?:
Kto w krakowskiej jest niezależny skoro organizują debatę WSPÓLNIE z jednym z kandydatów? Głupków z ludzi nie zrobicie.


Klakierku weź się do roboty bo za moje pieniądze piszesz w godzinach pracy pierdoły.

Prawdziwa cnota krytyk sięnie boi. Jakie ma znaczenie kto organizuje debatę? Skoro Filipiak tak świetnie rządzi miastem i ma zamiasr robić to kolejną kadencjęto przecież swojąwiedzą i doświadczeniem zje na śniadanie innych kandydatów.

Czy może jednak strach jej nie pozwoli bo zdajęsobie sprawę ze swojej beznadziejności ?
Cytować
+25 #5 układ2 2014-10-16 10:55
Tuba IWW czyli Krakowska robi wszystko żeby Klinowski dostał się do drugiej tury. Pomyślcie ludzie przez minutę. Ewa na debate nie przyjdzie ale pozwoliła na jej zrobienie w bibliotece. Po co? No po to żeby cała debata zeszła na Jończyka i żeby jej pasierb Klinowski mógł zadać jakieś "niewygodne" pytanie. Kto zyska na tej debacie? Filipiakowa bo jej nie będzie i Klinowski bo będzie się woził po Jończyku. Jurczak to figurant i tak nic nie ugra w tych wyborach. Klinowski z Filipiakową już pewnie dogadani co do przebiegu i razem scenariusz mają ustalony. Niestety Klinowski i Filipiakowa to jedna drużyna. Kto wierzy w demokratę Klinowskiego ten jest po prostu głupi. Ten koleś już raz kupował miejsca na listach u Kotarby czym się publicznie chwalił.
Cytować
+28 #6 koperkowa 2014-10-16 10:56
Wiedziałem że po 5 minutach da głos Koper z Witkowskim.
Cytować
+37 #7 mieszkaniec 2014-10-16 10:58
Krakowska jest taka sama jak portal politycznej prostytutki. Różnica jest tylko taka że gazetą dupę podetrzesz a monitorem nie.
Cytować
-66 #8 Sherman 2014-10-16 11:00
Burmistrz Ewa nie musi przedstawiać swojego programu,Jej dwudziestoletni e kierowanie urzędem i piękniejące z roku na rok miasto i okolice jest najlepszą legitymacją do ponownego wyboru tej Damy na fotel burmistrza. Taka jest prawda ,zrozumiałe że niezbyt wygodna dla opozycji i konkurencji.!
Cytować
-27 #9 @układ2 2014-10-16 11:00
Radna Zadora czeka na ciebie :D :D :D
Cytować
+47 #10 program efki 2014-10-16 11:00
Efka sobie zleciła program ale diagnoza jej 20 lat rządzenia kazała ten program schować do szuflady.
Cytować
+30 #11 luzak 2014-10-16 11:03
Jednym z punktów debaty powinno być wspólne spalenie zioła. Pewien kandydat mógłby skręta dostarczyć.
Cytować
+30 #12 myślący 2014-10-16 11:05
Cytuję układ2:
Tuba IWW czyli Krakowska robi wszystko żeby Klinowski dostał się do drugiej tury. Pomyślcie ludzie przez minutę. Ewa na debate nie przyjdzie ale pozwoliła na jej zrobienie w bibliotece. Po co? No po to żeby cała debata zeszła na Jończyka i żeby jej pasierb Klinowski mógł zadać jakieś "niewygodne" pytanie. Kto zyska na tej debacie? Filipiakowa bo jej nie będzie i Klinowski bo będzie się woził po Jończyku. Jurczak to figurant i tak nic nie ugra w tych wyborach. Klinowski z Filipiakową już pewnie dogadani co do przebiegu i razem scenariusz mają ustalony. Niestety Klinowski i Filipiakowa to jedna drużyna. Kto wierzy w demokratę Klinowskiego ten jest po prostu głupi. Ten koleś już raz kupował miejsca na listach u Kotarby czym się publicznie chwalił.

Lepiej tego nie da się wytłumaczyć.
Cytować
+29 #13 ale ściema 2014-10-16 11:10
Popatrzcie lepiej ze wskazania jakiego komitetu wyborczego siedzi Szkutnik w powiatowej komisji wyborczej.
Cytować
+30 #14 Jasiu 2014-10-16 11:14
'starosta przemawia do pustych krzeseł na swoich spotkaniach (jak w minioną niedzielę)'

Dlaczego Klinowski kłamie?
https://www.youtube.com/watch?v=IOiYjiV9QnQ
Cytować
+26 #15 pytajnik 2014-10-16 11:18
To ja mam od razu pytanie do jednego z kandydatów a nawet do dwóch kandydatów. Pierwsze to pytanie w jakiej ilości jeżeli wogóle w ostatnim roku jeden z kandydatów zażywał narkotyki i jakie to były narkotyki? I do innego kandydata mam pytanie jak sobie kandydat radzi z alkoholizmem?
Cytować
+23 #16 Spitfier 2014-10-16 11:23
Jaka ciekawa fotka doktorka,stara odrapana kamienica, dwa fotele,czyżby w dyskusji brał pod uwagę tylko siebie i przepytującego go dziennikarza.Al e to jest w jego stylu. Bo przecież tylko" On " ma racje,i ta czarna koszula,czyżby porzucił ideologię palikota i zafascynował się musolinim.
Cytować
+29 #17 baca 2014-10-16 11:23
Pomysł byłby może i dobry gdyby zrealizował go ktoś faktycznie niezależny. Z całym szacunkiem Gazeta Krakowska która chce robić debatę i brać za współorganizato ra kandydata Klinowskiego już pokazała kim jest? I co może teraz współorganizato r będzie sobie wymyślał formułę debaty? Może pytania Szkutnikowi napisze? Dajcie spokój z takimi kosmicznymi pomysłami. Debatę powinny zorganizować media samodzielnie a nie ze współorganizato rem kandydatem. Śmierdzi to płaszczeniem się za 1600 miesięcznie.
Cytować
+27 #18 Andree 2014-10-16 11:27
Cytuję [censored]rman:
Burmistrz Ewa nie musi przedstawiać swojego programu,Jej dwudziestoletnie kierowanie urzędem i piękniejące z roku na rok miasto i okolice jest najlepszą legitymacją do ponownego wyboru tej Damy na fotel burmistrza. Taka jest prawda ,zrozumiałe że niezbyt wygodna dla opozycji i konkurencji.!

Mogę tu parafrazować znany poemat Broniewskiego: "Już płuca [wypalone] nie bolą..."
Cytować
+23 #19 cwany lis 2014-10-16 11:29
Cwaniaczek od kocicha czyli Klinowski Mateusz to ma łeb. Zaprosić do debaty Filipiakową żeby nie przyszła tylko po to żeby dokopać Jończykowi? :o :o :o :o
Plan układu MKEFI byłby doskonały gdyby mieszkańcy byli stadem baranów. Ale to jeszcze nic. Układ przewiduje przysłanie na debatę kocicha żeby reprezentował interes kandydatki solidarnościowe j. Krakowskiej od dziś nie czytam. Za kilka srebrników dla żony Szkutnika w komisji ten organizuje debatę. Co za ludzie.
Cytować
+21 #20 jamajka 2014-10-16 11:30
Debatę powinna poprowadzić niezależna komentatorka majka. Byłoby to gwarancją sukcesu jej niespełnionej miłości do guru Klinowskiego.
Cytować
+16 #21 Palikmiot 2014-10-16 11:35
Jesli o pomyśle tej niezależnej debaty dowie się wydawca to Szkutnik i Żebrakowa mogą się pożegnać z robotą.
Cytować
+31 #22 Stoper 2014-10-16 11:36
Debatę trzeba wydłużyćo kilka godzin bo Filipiakową będzie reprezentował jej żółw co żyje sto lat.
Cytować
-8 #23 Mateusz Klinowski 2014-10-16 11:37
Liczę na obecność wszystkich kandydatów.

Korzystając z okazji, wzywam w tym miejscu starostę Jacka Jończyka, deklarującego nowoczesne standardy, do wzięcia mimo wszystko udziału w debacie.

Panie Starosto, proszę się nie bać demokracji, przeczytać wreszcie własny "program", a następnie podyskutować o nim z nami - Pańskimi kontrkandydatami.

Wymówki Pańskiego rzecznika, że tylko Pan ma program, czy że o sprawach gminy będzie Pan rozmawiał tylko w obecności Ewy Filipiak, to dziecinada. To ma być ta nowa jakość samorządu?

Czekamy na Pana w czwartek! Przy okazji, gratuluję poziomu Pańskich zwolenników, widocznego powyżej w komentarzach.

PS. Redakcja Gazety Krakowskiej objęła patronat nad spotkaniem i będzie je prowadzić. Wszyscy zaproszeni kandydaci zostaną potraktowani więc w jednakowy sposób. Sala w bibliotece była wolna i posiada nagłośnienie. Tyle w kwestii "niezależności".

Krytykom przypominam, że Jacek Jończyk czy Ewa Filipiak mieli oboje dość czasu, żeby samemu zorganizować debatę "w pełni niezależną", choćby i w Karpiku. Co zrobili?
Cytować
+9 #24 abcde 2014-10-16 11:41
Chyba Klinowskiemu wytoczę proces jako mieszkaniec Wadowic za to że mnie próbuje dyskredytować w związku z tym że popieram Jacka Jończyka.
Cytować
+13 #25 @pytajnik 2014-10-16 11:42
Pierwszy kandydat jeśli zażywał, to w ilościach terapeutycznych , a rodzaj specyfiku zawsze określa lekarz prowadzący. Drugi kandydat radzi sobie z alkoholizmem poprzez realizację zapisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałani u alkoholizmowi.
Cytować
+8 #26 600 zł 2014-10-16 11:43
MK i Krakowska pokazali w praktyce jak nie organizować niezależnej debaty. To poziom Filipiak i Płaszczycy. Nie dziękuję.
Cytować
+24 #27 Dziadunio Dziadunio 2014-10-16 11:45
Odniosę się tylko do jednego szczegółu - rzeczywiście, ze zdumieniem przyjęliśmy formułę debaty, organizowanej bez żadnej wiedzy ani konsultacji z pozostałymi - przez jednego z kandydatów w porozumieniu z jednym z mediów. W liście do Jacka Jończyka pani Ewelina Sadko napisała że debatę organizują dziennikarze Gazety Krakowskiej - a Mateusz Klinowski jest jej współorganizato rem.

Tymczasem jak się dowiedziałem - salę Biblioteki Publicznej wynajęła pełnomocnik KWW Wolne Wadowice - pani Zofia Siłkowska. Nie bardzo więc widać jaką organizacyjną rolę wzięli na siebie dziennikarze. Nie znamy żadnych szczegółów ustaleń pomiędzy panią Eweliną a Mateuszem Klinowskim - a przecież z całą pewnością jakieś są/były.

Ale pomimo tego - jeżeli zostanie spełniony warunek obecności wszystkich kandydatów, uważam że debata powinna się odbyć. Byłoby świetnie gdyby organizatorzy zapewnili internetowy przekaz "na żywo" - tak by wadowiczanie mogli poznać przebieg debaty bezpośrednio, bez, właściwych niektórym komentatorom, "błędów i wypaczeń"
Cytować
+15 #28 Andree 2014-10-16 11:50
Czyżby wynik listopadowych wyborów samorządowych w Wadowicach miał być "ustawiony" za plecami wyborców, tak, jak u nas "ustawia się" wyniki niektórych ważnych spotkań piłkarskich?
Cytować
+14 #29 5 kolumna 2014-10-16 12:03
Jeżeli to prawda, że na debatę salę wynajęła Siłkowska to ja już mam pewność że Klinowski z Filipiakową jest dogadany. Sprawa jest oczywista.
Cytować
+12 #30 nowa jakość 2014-10-16 12:06
Czy IWW usiłuje nam wmówić że posiada patent na niezależność ? Ale że Krakowska dała się na to nabrać ?
Cytować
+18 #31 Efka 2014-10-16 12:07
Ewa Filipiak santo subito i po sprawie.
Tylko co z Kocichem?
Czy święci mają przybocznych strużów?
Cytować
+11 #32 wyborca 2014-10-16 12:08
Klinowski zdaje sobie w pełni sprawę z tego że jest przegranym. Dlatego rękami i nogami łapie się wszystkich sposobów żeby zwiększyć swoje wyborcze szanse. Nie udało mu się dogadać z Jończykiem który jest najsilniejszym kandydatem to walczy o swoje urażone doktorskie ego przy pomocy przychylnej gazetki. Może zaszkodzi Jończykowi i może uda się dostać do drugiej tury po to żeby przegrać i zwalić winę na tajemniczy układ. Nie dajcie się nabrać na fałszywe intencje kogoś kto kupował miejsca na liście wyborczej.
Cytować
+9 #33 @dziadunio 2014-10-16 12:35
Panie rzeczniku zdumienie jest cechą ludzi inteligentnych i nie ma się czego wstydzić. Od dziś już znacie państwo proponowane reguły debaty i możecie je modyfikować poprzez składanie własnych propozycji. Ważne jedynie, aby to czynić w sposób jawny i umożliwić wszystkim wyborcom zapoznanie się z poszczególnymi propozycjami kandydatów. Proponowana forma dialogu wszystkich kandydatów w tym samym czasie, jest godna poparcia.
Cytować
+16 #34 Andrzej Nowakowski 2014-10-16 12:38
Od ponad 4 lat widzę Wadowice "z oddali", jak niegdyś Jan Nowak-Jeziorańs ki, legendarny "kurier z Warszawy", a następnie długoletni dyrektor RWE. Uważam, że trzej opozycyjni kandydaci na fotel burmistrza z Wadowic, aby zachować jakąkolwiek szansę na II turę i ew. zwycięstwo, powinni bezzwłocznie zaniechać metod walki ze sobą na zasadzie "każdy chwyt jest dozwolony". Proponuje, swoja propozycje już przedstawiłem jednemu z wadowickich portali społecznościowy ch, aby zjednoczona opozycja w tym roku po raz pierwszy od 25 lat zorganizowała w Wadowicach niezależne obchody Narodowego Święta Niepodległości - 11 Listopada. "Oni", tj. wadowicki "dwór" po mszy św. u św. Piotra o godz. 10, pójdą, jak zwykle, pod pomnik i zajmą czas do godz. 11.15-12. Możemy obejść się bez udziału i widoku trójcy: Filipiakowa, Kotarba, Cielebon (wielki patryjota!) i przyjść na mszę św. do wadowickiej bazyliki na godz. 12, a stamtąd w godz. 13-13.15, w zwartym szyku wyruszyć pod pomnik i policzyć się ile nas będzie.Ostatecz nie zupełnie niedawno TK potwierdził prawo do swobody zgromadzeń publicznych, zgodnie z art. 57 Konstytucji.Sko rzystajmy zatem z tego prawa, rejestrując dla porządku to zgromadzenie w magistracie w przepisanym terminie.i
Cytować
+6 #35 Patriota 2014-10-16 12:45
Panie Andrzeju. Pana pomysł jest wspaniały ale może Pan nie wie że kandydat Klinowski mimo że posiada tytuł doktora jest zwykłym głupcem i nigdy nie zjednoczy się z nikim. Proszę też zauważyć że to kandydat Klinowski atakuje zaciekle Jończyka a na powrót zadurzył się w Ewie Filipiak. Co mamy o tym sądzić?
Cytować
-10 #36 druhzuch 2014-10-16 13:54
@ Andrzej Nowakowski
Panie Andrzeju.A Jończyk to jaka opozycja?Człowi ek z "parciem na szkło",który aby zasiadać na fotelu starosty stworzył Komitet Poparcia Ewy Filipiak.Teraz udaję wielkiego opozycjonistę bo zachciało mu się bycie burmistrzem Wadowic.
Cytować
-13 #37 majka 2014-10-16 14:17
Cytuję Patriota:
Panie Andrzeju. Pana pomysł jest wspaniały ale może Pan nie wie że kandydat Klinowski mimo że posiada tytuł doktora jest zwykłym głupcem i nigdy nie zjednoczy się z nikim. Proszę też zauważyć że to kandydat Klinowski atakuje zaciekle Jończyka a na powrót zadurzył się w Ewie Filipiak. Co mamy o tym sądzić?

Po czym wnioskujesz to zadurzenie ?
Cytować
-17 #38 wadowiczanin 2014-10-16 14:25
Nowakowski ten wyjazd do Rzeszowa z własnej woli, Tobie poprostu zaszkodził.
Cytować
+15 #39 Stanisław Kliś 2014-10-16 14:37
Witaj.
@#38 wadowiczanin:
Niekoniecznie z własnej woli,a teroski Pon przewodniczący może swobodnie oprowadzać wycieczki jako jedyny "kombatant" Solidarności i nikt nie podskoczy.
Miłego Dnia tyż Staszek.
Cytować
+11 #40 Gumis 2014-10-16 14:45
Troche nietrafiony termin ... bo w WCK jest akurat wtedy Stand-UP Wojciecha Cejrowskiego i tam bedzie pol miasta :)
Cytować
+1 #41 Comics 2014-10-16 14:57
Cytuję Gumis:
Troche nietrafiony termin ... bo w WCK jest akurat wtedy Stand-UP Wojciecha Cejrowskiego i tam bedzie pol miasta :)


No faktycznie dwa kabarety w tym samym czasie to już przesada.
Cytować
-13 #42 majka 2014-10-16 15:09
Jak się nie ma argumentów, to najlepiej przywalić minusem.
Cytować
-11 #43 Machu-Picchu 2014-10-16 15:17
@majka
Jończasy mają wyznaczone godziny dyżurów....w starostwie,Dać szanse,Równać szanse, w pierdlu,dziadek ,włochaty,obywa tel.No to i minusów przybywa.
Cytować
+13 #44 minus 2014-10-16 15:19
Cytuję majka:
Jak się nie ma argumentów, to najlepiej przywalić minusem.

Przeciw głupocie nie ma argumentów, głupotę trzeba olewać.
Cytować
+13 #45 wróżbita Maciej 2014-10-16 15:23
Cytuję Patriota:
Panie Andrzeju. Pana pomysł jest wspaniały ale może Pan nie wie że kandydat Klinowski mimo że posiada tytuł doktora jest zwykłym głupcem i nigdy nie zjednoczy się z nikim. Proszę też zauważyć że to kandydat Klinowski atakuje zaciekle Jończyka a na powrót zadurzył się w Ewie Filipiak. Co mamy o tym sądzić?


Nie pisz tak, bo Majkę będzie jeszcze bardziej bolało serce.
Przecież ona cały czas marzy o tym, aby to w niej Mati się zadurzył ;-) Na razie jest tylko nieszczęśliwie zakochana :D
Cytować
+15 #46 Stara miłość 2014-10-16 15:23
Widzę że miłosne uczucie redaktorki gazety do kandydata nadal jest silne. Trzeba pomóc dawnej miłości. Może zostanie burmistrzem.
Cytować
+1 #47 Rhodus 2014-10-16 15:36
Bez zagłębienia się w to "Wadowickie szambo pseudo-politycz ne" zwykły obywatel nie wie na kogo ma oddać głos w wyborach na burmistrza, a im bardziej się zagłębia tym bardziej mu się nie chce iść na te wybory. Pozdrawiam tych, których boli głowa od tego wszystkiego.
Cytować
-8 #48 majka 2014-10-16 15:43
Cytuję minus:
Cytuję majka:
Jak się nie ma argumentów, to najlepiej przywalić minusem.

Przeciw głupocie nie ma argumentów, głupotę trzeba olewać.

A ty minusie myślisz, że jak połączysz 2 ze sobą to będzie plus? Oj nie kochaniutki, nie nie nie nie. Jesteś taki właśnie, jak się sam nazwałeś :P
Cytować
-9 #49 majka 2014-10-16 15:46
Cytuję wróżbita Maciej:
Cytuję Patriota:
Panie Andrzeju. Pana pomysł jest wspaniały ale może Pan nie wie że kandydat Klinowski mimo że posiada tytuł doktora jest zwykłym głupcem i nigdy nie zjednoczy się z nikim. Proszę też zauważyć że to kandydat Klinowski atakuje zaciekle Jończyka a na powrót zadurzył się w Ewie Filipiak. Co mamy o tym sądzić?


Nie pisz tak, bo Majkę będzie jeszcze bardziej bolało serce.
Przecież ona cały czas marzy o tym, aby to w niej Mati się zadurzył ;-) Na razie jest tylko nieszczęśliwie zakochana :D

Cytuję wróżbita Maciej:
Cytuję Patriota:
Panie Andrzeju. Pana pomysł jest wspaniały ale może Pan nie wie że kandydat Klinowski mimo że posiada tytuł doktora jest zwykłym głupcem i nigdy nie zjednoczy się z nikim. Proszę też zauważyć że to kandydat Klinowski atakuje zaciekle Jończyka a na powrót zadurzył się w Ewie Filipiak. Co mamy o tym sądzić?


Nie pisz tak, bo Majkę będzie jeszcze bardziej bolało serce.
Przecież ona cały czas marzy o tym, aby to w niej Mati się zadurzył ;-) Na razie jest tylko nieszczęśliwie zakochana :D

Ty się tam lepiej nie wypowiadaj o mojej miłości :-) Zadurzenie jest i będzie, i pozostanie na wieki wieków amen :lol:
Cytować
-4 #50 majka 2014-10-16 15:47
Cytuję Stara miłość:
Widzę że miłosne uczucie redaktorki gazety do kandydata nadal jest silne. Trzeba pomóc dawnej miłości. Może zostanie burmistrzem.

A wiesz, że to niegłupi pomysł. Nawet o tym nie pomyślałam.
Cytować
+12 #51 Blondynka 2014-10-16 15:55
majka ty chyba blondynka jesteś albo nie umiesz czytać. Kandydat IWW miał w swoim życiu wiele miłości, Ty jesteś niespełnioną, ale on cie nie kocha. Mowa tu jest o pewnej redaktorce której chyba uczucie wróciło bo chce swojemu adoratorowi zorganizować debatę. Tajmenica wspierania IWW przez krakowską już dawno temu została odkryta. To po prostu miłość. Też niespełniona jak widaćpo nazwisku.
Cytować
-3 #52 majka 2014-10-16 16:00
Cytuję Blondynka:
majka ty chyba blondynka jesteś albo nie umiesz czytać. Kandydat IWW miał w swoim życiu wiele miłości, Ty jesteś niespełnioną, ale on cie nie kocha. Mowa tu jest o pewnej redaktorce której chyba uczucie wróciło bo chce swojemu adoratorowi zorganizować debatę. Tajmenica wspierania IWW przez krakowską już dawno temu została odkryta. To po prostu miłość. Też niespełniona jak widaćpo nazwisku.

Miłość zawsze powinna mieć szansę, czyż nie? Niech próbują aż do skutku, z blondynką, szatynką, krakowską czy inną. Skoro to ma przynieść jakiś efekt, to w czym rzecz?
Cytować
+18 #53 Comics 2014-10-16 16:04
To miała być niezależna debata, a wyszła komedia romantyczna :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytować
-8 #54 majka 2014-10-16 16:07
Nic nie poradzę, że aż tak lgnę, ale taka już jestem :lol:
Cytować
+9 #55 PARÓWA 2014-10-16 16:34
Majka zamilknij na chwilę chociaż. Pytasz w czym rzecz? A w tym że pod przykryciem niezależności umówiona trójka w tym dwoje byłych zakochanych wciska mieszkańcom kit o niezależnej debacie. Chodzi im tylko o to żeby dokopać Jończykowi bo to zagrożenie. Zrozum wreszcie że twój kochanek ze skrętem to zwykły politykier chcący się dorwać do władzy i kasy. Ta debata to fikcja i ustawione zagranie przeciw Jończykowi. Pułkownik nie jest w ciemię bity i się nie da tak łatwo.
Cytować
-15 #56 Władek 2014-10-16 16:38
Wiecie jaka to będzie debata ???
Filipiakowa będzie cały czas gadać do Klinowskiego, że nie będzie go uczyć prawa i nie jest jego korepetytorką.
Jończyk jak zgubi kartkę napisaną przez Królikową łącznie z tym jak się ma przedstawić, tak w ogóle nic nie powie.
A monolog Klinowskiego zmiażdży k...... dosłownie zmiaŻDŻY !!!!!!!!!!!!!!! !!!! tych niby kontrkandydatów . Poza tym to w ogóle nie są kontrkandydaci dla Klinowskiego. Nie dorastają mu do pięt. A że na burmistrza mogą kandydować największe ćwoki to już inna sprawa. Ba na radnych z resztą to samo.
Cytować
-13 #57 Bonzo 2014-10-16 16:41
Cytuję abcde:
Chyba Klinowskiemu wytoczę proces jako mieszkaniec Wadowic za to że mnie próbuje dyskredytować w związku z tym że popieram Jacka Jończyka.


Ty się sam pozwij za to, że jesteś debilem a nie że jesteś zwolennikiem Jończyka.
Cytować
+9 #58 Spitfier 2014-10-16 16:41
Majka to Ty nie wiesz ,że miłość rodzi miłość.Tylko jak doktor zostanie burmistrzem a Ciebie zrobi rzecznikiem to Ci współczuje.
Cytować
+7 #59 Nasadka 2014-10-16 17:00
Tylko nie ona.

W odpowiedzi na artykuł
List Rady Rodziców
Przedszkola Samorządowego w Porębie Wielkiej
do Redaktora Naczelnego Gazety Krakowskiej

Poręba Wielka dnia 21.10.2013r.

Szanowny Panie Redaktorze!

W związku z artykułem Pani red. Eweliny Sadko "Przedszkolne reguły za ostre dla rodziców ", opublikowanym dnia 10.10.2013r. nastąpiło bardzo duże oburzenie i poruszenie wśród rodziców, których dzieci uczęszczają do przedszkola w Porębie Wielkiej.

W związku z powyższym Pani Dorota Nowak, dyrektor przedszkola zaprosiła rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola na spotkanie dnia 16 października 2013r..

Na zorganizowane spotkanie rodzice przybyli bardzo licznie, bo w ilości 61 osób na 75 dzieci zdeklarowanych do przedszkola, gdzie jednomyślnie wyrazili swoje oburzenie na szereg zawartych w artykule nieprawdziwych informacji, nieścisłych i ukazanych w sposób wybiórczy tworząc nierzetelny obraz stanu faktycznego, którego można by było uniknąć zbierając informacje przez bezpośredni kontakt z szerszą grupą rodziców a nie jednostkami.

Rodzice nieutożsamiają się z pretensjami i roszczeniami osób wymienionych w artykule i upoważnili Radę Rodziców do wniesienia w ich imieniu /61 osób/ na podstawie art. 31a ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984r. Prawo prasowe (Dz.U.Nr5.poz.2 4 z póź. zm.) żądania publikacji sprostowania następującej treści:

"Przedszkole Samorządowe w Porębie Wielkiej tak jak każda inna placówka oświatowa ma swój statut, swoje zasady działania i godziny otwarcia. Każdy z rodziców przed rozpoczęciem roku szkolnego /przedszkolnego / podpisuje z dyrekcją przedszkola umowę, w której to sam deklaruje godziny, w których jego dziecko będzie przebywało w przedszkolu i jednocześnie akceptuje obowiązujący regulamin.

Aby zapewnić dzieciom to co najważniejsze, czyli bezpieczeństwo, drzwi do budynku są zamykane i otwierane w określonych porach, dostosowanych do potrzeb wynikających a deklaracji rodziców. Wyznaczone godziny otwarcia placówki to zasada obowiązująca nie tylko w Porębie Wielkiej ale we wszystkich placówkach terenu miasta i gminy Oświęcim. Rodzice choć deklarują godziny przyprowadzania i odbioru swoich pociech, to zawsze mogą to zrobić w innych godzinach zgłaszając to opiekunowi grupy, bądź też kontaktując się telefonicznie.

Przedszkole w Porębie Wielkiej to nie zakład karny z surowymi rygorami, pracownicy placówki to nie tyrani pełni złośliwości, a nasze dzieci to nie zakładnicy jak to zostało ukazane w artykule.

Obowiązujące przedszkolne zasady co do godzin otwarcia to norma, która w odczuciu zdecydowanej większości rodziców powinna i musi obowiązywać, by zapewnić poczucie bezpieczeństwa ich dzieciom."

Wyrażamy nadzieję, że nie będziemy musieli domagać się sprostowania na drodze sądowej.

Z poważaniem
Przewodnicząca Rady Rodziców
Iwona Żydzik
Cytować
+8 #60 Zator do Eweliny 2014-10-16 17:06
Tu lepsze:
http://img.iap.pl/s/171/8144/Edytor/20140627151217.pdf


No i jeszcze to

Korespondencja z Gazetą Krakowską prowadzona w dniu 16 lipca 2014r.
W związku z kolejnym artykułem p. Eweliny Sadko zawierającym niepełne informacje w zakresie udzielonych odpowiedzi dbając o rzetelny przekaz publiczny poniżej zamieszczamy pytania przesłane przez p. Sadko drogą mailową w dniu 16 lipca 2014 r. o godz. 13:45 i odpowiedzi Burmistrza Zatora na te pytania wysłane również drogą mailową w dniu w dniu 16 lipca 2014. o godz. 16:26.

Treść wystąpienia p. Eweliny Sadko”
„Witam
Proszę o odpowiedzi na pytania dotyczące dzisiejszego spotkania zorganizowanego o godz. 10 w sali nr 19 w zatorskim zrspole szkół:
1. Kto obecny był na spotkaniu?
2. Jakie problemy zostały poruszone?
3. Jakie decyzje w sprawie dalszej współpracy z dyrektor Kogut zapadły?
4. Jakie konsekwencje w stosunku do dyrektor zostaną wyciągnięte?
5. Jakie jest stanowisko kuratorium w sprawie problemów w szkole, o których pisaliśmy kilkakrotnie w wydaniach naszej Gazety?
6. Czy burmistrz zamierza spotkać się z rodzicami i uczniami tej szkoły, aby wyjaśnić nurtujące ich pytania?
7. Dlaczego burmistrz nie wiedząc z kim rozmawia twierdził, że spotkania w szkole nie było, a kiedy został poinformowany, że rozmawia z dziennikarzami zmienił zdanie i potwierdził, że spotkanie się odbyło (posiadam nagranie tej wymiany zdań. W ręku trzymałam dyktafon).
Proszę o odpowiedzi jak najszybciej. Jestem dziennikarzem "Gazety Krakowskiej", która ukazuje się każdego dnia, a artykuł na temat spotkania przewidziany jest na jutrzejsze wydanie.
Ewelina Sadko”

Udzielone przez Burmistrza Zatora odpowiedzi:

„Przesyłam odpowiedzi na otrzymane pytania:
Spotkanie zostało zorganizowane przez dyrekcję Zespołu Szkół Ogólnokształcąc ych w Zatorze na wniosek Burmistrza Zatora.
1.
Burmistrz Zatora
Dyrektor Delegatury Kuratorium Oświaty w Wadowicach
Przewodniczący Rady Miejskiej w Zatorze
Przedstawiciele Rady Rodziców Szkoły Podstawowej i Gimnazjum
Nauczyciele ZSO w Zatorze
Pracownicy Administracyjni i Obsługi ZSO w Zatorze
Kierownik Działu Rozwoju Oświaty i Zdrowia U.M. Zator
2.
Omawiano aktualną sytuację szkoły i przyszłe działania związane z nowym rokiem szkolnym szczególnie w świetle szkalujących szkołę artykułów prasowych. Omawiano konieczność współpracy wszystkich organów szkoły i nadzoru w celu pozytywnego rozstrzygnięcia zaistniałej sytuacji.
3.
Na spotkaniu nie zapadły decyzje w tej sprawie.
4.
W dniu 31 sierpnia 2014r. upływa okres powierzenia stanowiska dyrektora szkoły. Burmistrz Zatora wstrzymał się z podjęciem decyzji w tej sprawie do czasu uzgodnienia stanowiska z organami szkoły i nadzoru pedagogicznego.
5.
W tej sprawie proszę zwrócić się do Kuratorium.
6.
W mojej ocenie i po uzyskaniu pełniejszych informacji na dzisiejszym spotkaniu od wszystkich organów szkoły, w pierwszej kolejności rodzice powinni się spotkać z nauczycielami i dyrekcją szkoły, ponieważ niestety uważam, że problem dotyczy głównie relacji pomiędzy nauczycielami, rodzicami i uczniami.
Wykonując obowiązki Burmistrza zawsze jestem otwarty na każde merytoryczne i konstruktywne spotkanie, co udowodniłem swoją wieloletnią pracą na rzecz naszej społeczności, a takiego sygnału i oczekiwania dotychczas zabrakło. Ze względu na swoją otwartość na rozwiązywanie problemów w kontaktach z mieszkańcami i rodzicami nigdy nie korzystam z pośrednictwa mediów.
7.
Jak Pani słusznie i zgodnie z prawdą napisała, nie mam w zwyczaju rozmawiać z nagabującymi mnie osobami mi nieznanymi, a tym bardziej o tak ważnych sprawach. Dopiero po moim stwierdzeniu, że nie wiem, z kim rozmawiam, Pani była łaskawa się przedstawić. Pozwalam sobie zauważyć, że jest uznaną normą kulturową, że podejmując rozmowę należy się najpierw przedstawić - zwłaszcza dotyczy to dziennikarza. Po tym jak się Pani przedstawiła mogliśmy rozmawiać i przekazałem Pani stosowne informacje. Jak również poprosiłem o przesłanie pytań drogą mailową, na które obiecałem odpowiedzieć, co niniejszym czynię.

Burmistrz Zatora
Zbigniew Biernat”
Cytować
-7 #61 majka 2014-10-16 17:28
Cytuję PARÓWA:
Majka zamilknij na chwilę chociaż. Pytasz w czym rzecz? A w tym że pod przykryciem niezależności umówiona trójka w tym dwoje byłych zakochanych wciska mieszkańcom kit o niezależnej debacie. Chodzi im tylko o to żeby dokopać Jończykowi bo to zagrożenie. Zrozum wreszcie że twój kochanek ze skrętem to zwykły politykier chcący się dorwać do władzy i kasy. Ta debata to fikcja i ustawione zagranie przeciw Jończykowi. Pułkownik nie jest w ciemię bity i się nie da tak łatwo.

Otwarłeś mi oczy, Parowo. Ja naprawdę nic nie wiedziałam :sad: I co ja biedna mam teraz zrobić ? :-|
Cytować
+3 #62 saddamacho 2014-10-16 17:34
Jacek nie pękaj nie chowaj się za Ewą :-x
Cytować
-8 #63 dert 2014-10-16 18:02
Kompromitacja Jonczyka na całej lini.Postawieni e warunków gdzie sam pracuje na swoje konto śmierdzi.
Debata ma być o przyszłości a jak jest to każdy wie.Jak dla mnie J.startuje by odebrac głosy Klinowskiemu i pózniej zrezygnuje.Dlat ego startuje na radnego powiatu.Normaln y człowiek jak chce zadbac o miasto to startuje do rady miejskiej.
Cytować
+9 #64 prawdziwa opozycja 2014-10-16 18:10
@majka
Nie było łatwo walczyć z jedną sitwą,teraz doszła druga "transparentna i nowoczesna" :lol:
Cytować
+5 #65 dert 2014-10-16 18:15
Orły :lol: wasz Pan I Pani merytorycznie leżą a na weselach brylują :lol:
Cytować
+8 #66 majka 2014-10-16 18:18
Ktoś bezczelny powyżej popełnił wiele wpisów posługując sie moim nickiem majka, są to wpisy z nr #42,48, 49,50,52,54,62
OŚWIADCZAM, IŻ ŻADEN Z POWYŻSZYCH WPISÓW NIE JEST MOJEGO AUTORSTWA
majka

Baw się głupi człowieku dalej, wyborcy ci wystawią ocenę, a zadowoleni pewnie bylibyście gdyby debatę prowadził opozycjonista wam bliski EW
Cytować
+5 #67 dert@majki 2014-10-16 18:23
buraków nie sieją oni sami się rodzą :-) Luzik,normalny czlowiek nie postepuje tak. Nowocześnie i bez programu .
Cytować
-7 #68 majka 2014-10-16 18:28
Dokładnie widzimy co czekałoby społeczeństwo gdyby jończykowe objęły władzę skoro potrafili podszyć się pod mój nick i sami z sobą prowadzić dyskusje to świadczy o kompletnym moralnym zdegenerowaniu, do godziny 18, 18 żaden powyższy post nie jest mojego autorstwa. Koordynatorom sedytorom gratuluję kultury i pomysłu, zwróćcie wyborcy uwagę na to kogo wybieracie.

NOWOCZESNY SAMORZĄD = WSPÓLNY DOM
Cytować
+2 #69 40+ 2014-10-16 18:46
Odnoszę wrażenie, że wiele powyższych wypowiedzi to zwykła manipulacja opinią wyborców.Tego atakują..., tamtego chwalą...nad innym ubolewają, tego z tym łączą, a jeszcze innego obrażają. No i nie wiadomo jaka jest prawda.. Mam tylko nadzieję, że mieszkańcy mają swoje zdanie, i pomimo tego wiedzą jaka ona jest.Nie będą ulegać tej manipulacji i grze.
Cytować
+6 #70 toni 2014-10-16 18:53
Przepraszam, że nie na temat - ale na konkurencyjnym - pożal się Boże portalu - ten komentarz niestety został zablokowany. Dotyczył artykułu o młodym biegaczu z Wadowic Szymonie Grzybczyku a brzmiał następująco:
,,Jeżeli na tej stronie pisze się GIMNAZJALISTA Z WADOWIC tzn. że jest to uczeń z ZSP nr 1 czyli ze starej CZWÓRKI, ale autorowi artykułu nie wolno pisać o żadnym sukcesie tej szkoły. Dlaczego? Nie wiem, chyba po to, aby umniejszyć wiodącą pozycję CZWÓRKI nie tylko w powiecie - ale i w Małopolsce. Czy to osobisty uraz naczelnego?, bo jego dzieci chodzą do innej szkoły,czy prikaz z góry?"
Nawet przy tak błachej sprawie i próbie uzupełnienia materiału widać ogromną manipulację.
,
Cytować
-6 #71 majka 2014-10-16 18:58
@40+
To prawda wygląda to, iż czynny jest bardzo jeden człowiek z jończykowych, który nie ma żadnych zasad i podszywa się pod cudzy nick, a sam używa kilku by wypisywać paszkwile, mam nadzieję, że kontrkandydatka tego nieciekawego człowieka odeśle go tam gdzie byc powinien, bo w przestrzeni publicznej dla takich ludzi miejsca być nie powinno.
Cytować
+16 #72 Bogumił wiadro 2014-10-16 23:24
zaproście tego prostaka z Nowego Sącza to wam zrobi debatę. Przyniesie wodę ze studni i będzie nią chłodził emocje. To taki "rzetelny" dziennikarz jak nasz Morcin z urzędu
Cytować
-8 #73 gadu gadu 2014-10-17 00:30
hejt hejtem, ale jedno pozostaje faktem - tylko klinowski podjal sie organizacji debaty, o ktorej jonczyk z filipiakowa tylko glosno trabili.

komentarz rzecznika jonczyka - to zwykla hipokryzja; albo sie chce debatowac, albo nie; jonczyk debatowac po prostu nie chce - i szuka wykretow

(prywatnie uwazam ze taka debata to poroniony pomysl, ale szczerze doceniam, ze klinowski jako jedyny potraktowal swoje deklaracje na serio)
Cytować
-11 #74 Miś 2014-10-17 06:56
@ gadu gadu
No bo głupio byłoby tłumaczyć się z "ustawianych konkursów",zatr udnianiu rodzinki,dodatk u zdrowotnego,doj eniu kasy państwowej itp :D :D :D :D :D
Cytować
-11 #75 majka 2014-10-17 07:49
Skoro EF nie chce dyskutować to do debaty powinni przystąpić pozostali trzej kandydaci, wszyscy wiemy, ze EF ma żelazny swój elektorat natomiast pozostali mogą przedstawić się wyborcom niezdecydowanym osobiście nie przez komitety i odpowiedzieć na nurtujące pytania, brak woli JJ stawia go w niekorzystnym świetle.
Cytować
-14 #76 Kami 2014-10-17 07:59
Niech przed debata zapalą po skręcie to może wtedy powiedzą całą prawdę. A wy dalej myślicie że od nas to zależy, będzie jak było a może i jeszcze gorzej, bo zmieni się burmistrz ale radę będzie miał z obecnych radnych :lol:
Cytować
+20 #77 Andree 2014-10-17 08:49
Cytuję Kami:
Niech przed debata zapalą po skręcie to może wtedy powiedzą całą prawdę. A wy dalej myślicie że od nas to zależy, będzie jak było a może i jeszcze gorzej, bo zmieni się burmistrz ale radę będzie miał z obecnych radnych :lol:

Teoretycznie po wyborach może zaistnieć taka sytuacja, że JJ albo MK zostanie burmistrzem, ale Rada w większości pozostanie związana z obecnym układem. I co wówczas? Będą wzajemne oskarżenia i blokowanie pracy samorządu. "Oni" po ewentualnej przegranej użyją zapewne wszelkich wpływów w krakowskich sądach: okręgowym i apelacyjnym aby doprowadzić do unieważnienia niekorzystnych dla nich wyników wyborów, a równocześnie ich tuby: Kocicho, MIC i wadowice24 będą opluwać nowego burmistrza. To nie jest tylko science fiction. Taki scenariusz niestety może się sprawdzić.
Cytować
+11 #78 klaczanin 2014-10-17 09:18
Domokrążca Klinowski to mógłby sobie dać spokój. Biedaczek biega po wsi a programu jak nie miał tak nie ma. Teraz chce wielkiej debaty z ustawioną gazetą. No śmiech po prostu.
Cytować
+12 #79 czytelnik 2014-10-17 09:25
Przyłączam się do krytycznych głosów w sprawie standardów dziennikarskich . Nieszczęście jest jakieś bo poważana do tej pory gazeta wdaje się w układy jak Płaszczyca i to z kandydatem o wątpliwej reputacji na mieście. Trzeba być niespełna rozumu żeby organizować debatę wspólnie z jakimkolwiek kandydatem. Widać jak na dłoni że intencja jest nieprzejrzysta i nastawiona na promocję Klinowskiego co jest skandaliczne.
Cytować
+1 #80 @czytelnik 2014-10-17 09:38
Miasto to tylko popierający Jacka? popatrz dalej niż rynek i kandydaci Nowoczesnego Samorządu :-)
Cytować
+12 #81 wiceburmistrz 2014-10-17 09:39
Wiceburmistrzow i Klinowskiemu wszystko idzie jak po grudzie. Kandydaci od niego strasznie mierni, połowa to znajomi, reszta z łapanki. Programu nie ma, BDI nie chce. Boi się Jończyka więc go atakuje. O sprawkach Ewy zapomniał, widocznie się dogadali. Miał kandydować do powiatu i coś mu się nagle pozmieniało. Takich trzeba w wyborach tępić. Ewa i Klinowski to jedno i to samo. Bez pomysłu, bez wiedzy. Byle przy żłobie.
Cytować
+2 #82 jamajka 2014-10-17 09:40
A niepełnosprawna umysłowo majka ciągle z nami.
Cytować
-1 #83 banan 2014-10-17 09:44
Debata fajny pomysł ale o czym dyskutować z kimś kto przyznaje się do brania narkotyków? O jego terapii? O Uprawie ziela? No o czym?
Cytować
-5 #84 majka 2014-10-17 09:56
Jedno można stwierdzić, elektorat JJ jest bardzo prymitywny i chamski co pokazane powyżej.
Nie ma różnicy między EF a JJ

NOWOCZESNY SAMORZĄD = WSPÓLNY DOM ZGODA
Cytować
+4 #85 @wiceburmistrz 2014-10-17 10:12
Już samo słowo tępić zaprzecza demokracji,ale cóż można wymagać od woła jedynie mięsa ;-)
Cytować
+17 #86 Trolu 2014-10-17 10:52
Debata powinna się odbyć. Powinni w niej uczestniczyć wszyscy kandydaci. Próba odcięcia się od debaty powinna być traktowana przez mieszkańców jako dezercja. Nie przez kontrkandydatów ale właśnie przez mieszkańców. Na pewno każdy mógłby coś do rozmowy wnieść pod warunkiem, że nie będzie miał za sobą ujadających asystentów, którzy de facto rozłożą debatę na szczekanie. Konkretnie prowadzona debata, konkretne pytania, konkretne odpowiedzi i konkretni ludzie i mamy obraz kto, co, w jakim celu i czy w ogóle. Niestety w Wadowicach demokracji nie ma. Jeszcze ni dotarła. No ale cóż od czasu do czasu Szydłowa zrobi wykład z kryptokomuny pokazując się z Ewą. Przeraża mnie myśl że Jarosław Kaczyński jeszcze nie wypier.... z PiS-u tej zakłamanej ............ Podsumowując : Debata - TAK ale bez demokracji nie budiet. Dopóki Wadowice będą Mińskiem to nic się nie zmieni.
p.s. Staszek już wrócił z Moskwy ??
Cytować
+5 #87 Spitfier 2014-10-17 11:06
Zastosowano nową socjotechnikę,M ajka pisze ,że nie jest majką,no to kocha czy nie kocha,całkiem już się pogubiła.Chce być tym rzecznikiem czy nie ...Wiceburmistr zowi 82 też już się wszystko poplątało,raz chwali jednych następnie gani tych samych,istny gogel mogel.Naćpali się czy co.?Ludzie jak wyczerpaliście swój repertuar to "dajcie se siana" w telewizji idą dobre programy.!
Cytować
-9 #88 bogart 2014-10-17 11:16
Panie Gładysz nie przytaczaj pan tej niefortunnej wypowiedzi z 25.09 uczyli pana przecież że leżącego się nie kopie po co wam Ewa w debacie o przyszłości gminy jak oczywiste jest że prędzej drogę w Kaczynie wyprostuje niż wygra te wybory. Czyżby bycie rzecznikiem panu służyło ? na altówkę się pan zapisz.
Cytować
-7 #89 majka 2014-10-17 11:16
@Spitfier
Prezentujesz poziom magla, ale to normalne w NS, wybraliście sobie patrona, który nie pokona EF bo ma cechy takie same jak EF, a nawet lepiej rozwinięte poczucie rodzinności w przestrzeni publicznej, JJ to nie nowe, a cos takiego jak EF
JJ = JJEF - JESTEM JAK EWA FILIPIAK, którą w poprzednich wyborach wychwalałem po niebiosa tylko dla stanowiska starosty i to jest obłuda :-)
Cytować
-8 #90 dert 2014-10-17 11:23
Piosenka Nowoczesnego i bez Programu.Chórek #orły#
UHUHUHUHU

Cudownie być mną
Tak pięknie mnie zwą BURMISTRZEM

OHOHOHO

(żADNEGO SPORTU!)

I wiecie już jak
O tak!!
Zabawnie być burmistrzem!!

Ja znam przepisy w mojej grze
Jeśli zechcę,to zmienię je
Jestem wodzem i sobie rządzę
Jestem szefem i lubię gdy słuchają mnie
Od dziś tytuł mam
Niech każdy go zna
Pan burmistrz

OHOHOHO Jestem burmistrzem

Nowiutki strój mam
TO JA!!
Od dziś pan burmistrz!!

Zdeptać jabłka miło mi
A dzieciom zabrać piłkę,kij
Dać słodyczy,tyle że
Zjedzą,zemdli je

I od początku zacznę znów

Jak dobrze być mną
Tak pięknie mnie zwą
Pan burmistrz

OHAHAHA

Ja wierzę,że zaufacie mi
Że ja mam być burmistrzem!
na koniec #Oklaski#
Cytować
+7 #91 prus 2014-10-17 11:37
Cytuję Spitfier:
Zastosowano nową socjotechnikę,Majka pisze ,że nie jest majką

Przez to swoje zakochanie się nie myśli. Najpierw napisze a potem się zastanawia nad tymi głupotami no i później pisze że to nie ona. To nie socjotechnika tylko zwykła głupota.
Cytować
-8 #92 Spółdzielnia 2014-10-17 11:39
O nowe spotkanie w SM ostatnio nikt nie chciał przyjść po usilnych zaczepianiach i żebraninie to dzisiaj pewnie młodzieżówkę sprowadzą by sale zapełnić, ludzie olewają całe wybory i przyczynianie się do objęcia władzy przez bardziej zachłannego niż Filipiak, frekwencja będzie marniutka własnie przez żądzę władzy Jończyka i agresję jego popleczników
Cytować
-3 #93 dert 2014-10-17 11:40
Widze że chórek juz liczy siedem osób :lol:
Myśle że marzenie wasze zostanie tylko w śnie....
Cytować
-1 #94 Werdykt 2014-10-17 11:47
"I TAK WYGRA PANI EWA FILIPIAK !!!!!" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytować
-6 #95 dert 2014-10-17 11:48
Cytuję Werdykt:
"I TAK WYGRA PANI EWA FILIPIAK !!!!!" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

W automacie z kawą :lol:
Cytować
-3 #96 ozgrozo 2014-10-17 12:08
Cytuję Werdykt:
"I TAK WYGRA PANI EWA FILIPIAK !!!!!" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Prędzej Ją statyw z kocichem we dwóch :lol:
Cytować
+6 #97 Widz 2014-10-17 12:11
Chciałem zapytać całkiem poważnie zwolenników Mateusza Klinowskiego zaślepionych jego rewolucjonizmem . Czy wy nie widzicie jak manipuluje wami wasz towarzysz od Kotarby? Naprawdę jesteście tak ślepi? Człowiek ten jest skompromitowany do granic i fałszywy jak mało kto. Nagle teraz jego wrogiem stał się Jończyk tylko dlatego że to prawdziwa alternatywa właśnie dla Klinowskiego. Dla Filipiakowej biegającej za żółwiem po prawdzie to każdy jest alternatywą, ale dla Klinowskiego jedynie Jończyk. Popatrzcie sobie jaką kampanię prowadzi Klinowski. Biega po tych wszystkich portalach ze swoimi klakierami i wypisują jakieś głupoty o demokracji i młodości, czepiają się programu a sami własnego nie mają. W ogóle uważają że kampania Jończyka to jakaś głupota. Ale już teraz Klinowski odgapia od Jończyka bo się obudził ze swoimi kandydatami w Kleczy że trzeba zorganizować spotkanie z mieszkańcami. No i ile w tym zakłamania? Jeżeli Jończyk organizuje spotkania; byłem na dwóch i było ciekawie; to Klinowski krzyczy że to w ogóle śmieszne. Ale jak Klinowski organizuje to jest to prawdziwa wolność i demokracja. Jończyk ma szczegółowy program i o nim bardzo dobrze informuje to Klinowski wydziera się że co to za program. Po czym wychodzi na rynek i dosłownie bredzi o tym że BDI nie jest potrzebne i że trzeba zbudować same place zabaw. No powiedzcie szczerze czy nadal nie widzicie co wyprawia doktor? Pomijam już teraz całkiem reputację Klinowskiego jako awanturnika i pieniacza oraz osoby która publicznie pokazuje się pod wpływem na pewno nie alkoholu. Powie wam to praktycznie każdy. Ci co poszli na referendum poszli bo to było przeciwko Filipiakowej a nie dla Klinowskiego. Gdyby referendum było na zasadzie takiej że Filipiakowa odpada a wchodzi Klinowski to nikt by nie poszedł. Klinowski nadal jednak myśli że jest jedyny. Wychodzi jego wybujałe ego które niestety było mi dane poznać osobiście parę lat temu. Mogę się z każdym założyć że gdyby w tej kampanii pojawił się jakiś taki kandydat mniej znany to Klinowski szukałby na niego wszystkich możliwych haków a nawet próbowałby go przekupić wizją tego że w przyszłym samorządzie to on go zrobi jakimś kierownikiem byle tylko wciągnąć do IWW i nie mieć przeciwnika. Dzisiaj uważam że głosowanie na kandydata Klinowskiego z którym nikt kompletnie nie współpracuje to głos zmarnowany. Przecież Leon Jamrożek wycofał się całkiem z IWW, miał inne zdanie i go Klinowski postanowił się pozbyć. Sprawa rozstrzygnie się i tak pomiędzy Jończykiem a Jurczakiem. Dodatkowo ta ustawiona debata to już szczyt obłudy. Podstawieni dziennikarze, współorganizują cy kandydat. Białoruś przy nas to Holandia.
Cytować
+3 #98 dert@widz 2014-10-17 12:35
ale się upisałes. Burmistrz,Staro sta ma przestrzegac prawa i być dla mieszkanców. Oni tacy nie są.Trudno wymagać cudów ale wiekszość petentów jest zbulwersowana a w Krakowie z Wadowic się smieją. Wadowice potrzebują gospodarza w całej rozciągłości a oni już rządzą i mieszkancy jakos tego nie odczuli.Szpital ,rynek to za mało.Pensje mają duze ale nie widać efektu ich pracy.Sprawy w urzędach przeciągane do maximum a odpowiedzi przechodzace ludzkie wyobrazenie....
Dlatego trzeba dać szanse innym. Tym osobą trzeba podziekować za prace i tyle.
Koncze bo mnie jeszcze zwolnią z roboty :-)
Cytować
+7 #99 bogart 2014-10-17 12:38
Cytuję Widz:
Chciałem zapytać całkiem poważnie zwolenników Mateusza Klinowskiego zaślepionych jego rewolucjonizmem. Czy wy nie widzicie jak manipuluje wami wasz towarzysz od Kotarby? .


dokładnie tyle mi się chciało przeczytać :lol: manipulowanie wytyka manipulując :-x
Cytować
+9 #100 przewodniczący 2014-10-17 13:42
A prostytutka pierniczy o rejestracji filipiakowej i reklamuje jedynie słusznych kandydatów na radnych którzy zbiegli z oddziału geriatrii szpitala powiatowego w wadowicach. Do tego filipiakowa dorabia ideologię fanatyzmu religijnego :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Cytować
+17 #101 @przewodniczący 2014-10-17 13:46
Trzeba reklamować za to mu płacą. Chłop po wyborach będzie się musiał rejestrować jako bezrobotny.
Cytować
-1 #102 JacekG 2014-10-17 13:47
Jedni z oddziału geriatrii drudzy z oddziału leczenia uzależnień a trzeci z oddziału więziennego. Ale jest wybór :lol:
Cytować
+18 #103 pan 2014-10-17 14:36
Kocicho i te jego dwa młode debile to jak coś napiszą u dziwki no to można się popłakać ze śmiechu. Czytajcie
"Brawa dla kandydatów Wspólnego Domu, PiS i PO że mają odwagę przeciwstawiać się złu i lewicy."
Cytować
-7 #104 Majka 2014-10-17 15:02
Cytuję Bogumił wiadro:
zaproście tego prostaka z Nowego Sącza to wam zrobi debatę. Przyniesie wodę ze studni i będzie nią chłodził emocje. To taki "rzetelny" dziennikarz jak nasz Morcin z urzędu

Ale jest niezłym ciachem prawie jak Mateusz
Cytować
+6 #105 KK 2014-10-17 15:05
W związku z ustawicznym niszczeniem materiałów wyborczych komitetu KWW Jacka Jończyka Nowoczesny Samorząd zostało dzisiaj złożone w KPP w Wadowicach, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia wykroczenia przeciwko ustawie Kodeks Wyborczy.
Przypominamy iż wszystkie materiały wyborcze, oznaczone przez komitety wyborcze, zgodnie z art. 109 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks Wyborczy podlegają ochronie prawnej. Ochrona prawna materiałów wyborczych to zakaz ich niszczenia, usuwania, zamalowywania itp. pod groźba kary. Niszczenie materiałów wyborczych jest wykroczeniem, za które grozi kara grzywny do 5 tys. zł. Jeśli zniszczenia przekraczają kwotę 250 zł to zgodnie z art. 67 § 1 Kodeksu Wykroczeń czyn taki podlega karze aresztu lub grzywny.
Cytować
+12 #106 Kapuś 2014-10-17 15:30
No to statyw i perkusista już cali zesrani. Teraz kocicho użyje swoich dresiarzy. Polityczna gangsterka trwa od referendum a właściwie od wyniku posła 2700. Zapytajcie Kazimierza Zielińskiego. Policja jak zwykle nie będzie miała dowodów chociaż całe miasto wie kto niszczy.
Cytować
-8 #107 wali kałem 2014-10-17 15:32
Cytuję KK:
W związku z ustawicznym niszczeniem materiałów wyborczych komitetu KWW Jacka Jończyka Nowoczesny Samorząd zostało dzisiaj złożone w KPP w Wadowicach, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia wykroczenia przeciwko ustawie Kodeks Wyborczy.
Przypominamy iż wszystkie materiały wyborcze, oznaczone przez komitety wyborcze, zgodnie z art. 109 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks Wyborczy podlegają ochronie prawnej. Ochrona prawna materiałów wyborczych to zakaz ich niszczenia, usuwania, zamalowywania itp. pod groźba kary. Niszczenie materiałów wyborczych jest wykroczeniem, za które grozi kara grzywny do 5 tys. zł. Jeśli zniszczenia przekraczają kwotę 250 zł to zgodnie z art. 67 § 1 Kodeksu Wykroczeń czyn taki podlega karze aresztu lub grzywny.

Nasrało wam we łbach. Księgowy już dostał leki na rozwolnienie. Ciekawe co z resztą tej bandy.
Cytować
+3 #108 debata 2014-10-17 15:45
Zapraszamy do potwierdzenia udziału w debacie!

https://www.facebook.com/events/1498725727048315/
Cytować
+1 #109 TU-154 2014-10-17 20:08
Aby mogło dojść do debaty powinny zostać spełnione następujące warunki :
1.Klinowski , Filipiakowa i Jurczak opublikują i rozkolportują swój program wyborczy,
2.każde zorganizuje przynajmniej cztery spotkania z mieszkańcami na których swoje zamierzenia przedstawią kandydaci na radnych z ich komitetów,
3. w debacie wezmą udział wszyscy kandydaci do fotela burmistrza ,
4.debatę będzie prowadził Leon Jamrożek i dr Meus.
Ilość pytań, długość wypowiedzi, miejsce debaty do uzgodnienia.
Cytować
+4 #110 @Tu-154 2014-10-17 21:11
A nie mógłby Edward Wyroba, przynajmniej byłoby śmiesznie :-)
Cytować
+31 #111 Kaska 2014-10-18 12:28
Cytuję @Tu-154:
A nie mógłby Edward Wyroba, przynajmniej byłoby śmiesznie :-)


"Pan Wyroba przypuszczamy ze na pewno bedzie na spotkaniu, bo bedzie chciał poznać programy-- P.Klinowskiego, P. Jurczaka, P. Ewy Filipiak -( która przez 24 lata pisała i układała program ) !!!"

Ale bedą jaja !!!!
" Sitwa - staszek, ewa i inni musza odejść!!!! "
Cytować
-10 #112 Miś 2014-10-19 08:20
@majka
Chyba pan Zbyszek poznał się na boskim"lewicowy m"jacku :lol:
Cytować
-4 #113 majka 2014-10-19 08:29
@miś
Jest po prostu obiektywny i prawdziwy, o co w dzisiejszym świecie trudno :-)
Cytować
+8 #114 gol 2014-10-19 12:03
Cytuję majka:
@miś
Jest po prostu obiektywny i prawdziwy, o co w dzisiejszym świecie trudno :-)

Jurczak wydaje się być oderwany od rzeczywistości w swoim wpisie. Klinowski nie chce rozmawiać o wadowicach tylko chce atakować publicznie Jończyka. Jurczak przekona się o tym podczas debaty kiedy Klinowski zacznie insynuować i kłamać.
Cytować
+1 #115 Przechodzień 2014-10-19 12:22
Na swoim profilu Zbyszek Targosz z komitetu Jończyka dał zdjęcia które pokazują jak Klinowski okłamuje swoich wyborców. Wczoraj kilka razy przechodziłem będąc na zakupach ulicę Zatorska i targ i osobiście otrzymałem od Jacka Jończyka gazetkę. W tym czasie nigdzie nie widziałem Mateusza Klinowskiego który by rozdawał swoje ulotki. Nie wiem dlaczego ten człowiek posuwa się do perfidnych kłamstw ale jeżeli ta osoba ma być burmistrzem tego miasta to radzę się wszystkim 10 razy zastanowić. Czy chcemy oszusta i kłamcę?
Cytować
-2 #116 derrt 2014-10-19 12:33
Cytuję Miś:
@majka
Chyba pan Zbyszek poznał się na boskim"lewicowym"jacku :lol:


Ludzie to od dawna wiedzą
Cytować
-5 #117 dr kłamca 2014-10-19 12:39
@przechodzień
Zdobył mandat radnego okłamując wyborców i kupując miejsce u Kocicha to myśli że teraz uda mu się zostać burmistrzem kłamiąc w żywe oczy. Też byłem na Zatorskiej wczoraj i rozmiawiałem z ludźmi od Jończyka. Klinowskiego nie było nigdzie chociaż ze 4 razy przeszedłem Zatorską i okolice tam i z powrotem. Dopiero później jak wracałem targiem to był Jończyk i Klinowski. Doktorowi ktoś doniósł no i dlatego przybiegł.
Cytować
+42 #118 hanka 2014-10-19 16:13
Co zrobił MOPS z pieniedzmi otrzymanymi z UNII EUROPEJSKIEJ... .????? :zzz
Cytować
+37 #119 @hanka 2014-10-19 17:07
Cytuję hanka:
Co zrobił MOPS z pieniedzmi otrzymanymi z UNII EUROPEJSKIEJ....????? :zzz


MOPS podlega P. Burmistrz - co pani burmistrz i radni na to ??????
MOPS nalezy zlikwidować!!!!!!
Pielegniarki środowiskowe TEŻ !!!!!
CARITASEM tez się zająć !!! ( kasowanie kasy od swych członkow bez potwierdzenia !!!
Może sie tym zajmie CBŚ !!!!!
"DOROBKIEWICZE NA STARYCH LUDZIACH !!!"

"WYZYSK CZŁOWIEKA PRZEZ CZŁOWIEKA !!! - pod pretekstem pomocy -- jakiej pomocy???? ( wszystko to pokazuje program UWAGA !!, INTERWENCJA !!!
Cytować
+3 #120 @trudno ukryć 2014-10-19 22:11
śmieszność przekroczona, nawet z Bydgoszczy :D nieznajomi piszą listy :D do EW na Klinowskiego, tylko kto w te listy wierzy, no ale czarna robota wykonana ;-)
Cytować
-2 #121 Buhaha 2014-10-20 19:15
Bardzo zabawne. Koleżanka Klinowskiego z GK będzie "niezależnym" dziennikarzem. Jurczak będzie, super.

Ej - zeszliście już na ziemię?
Cytować
+4 #122 Edward Wyroba. 2014-10-21 00:18
Cytuję Spitfier:
Jaka ciekawa fotka doktorka,stara odrapana kamienica, dwa fotele,czyżby w dyskusji brał pod uwagę tylko siebie i przepytującego go dziennikarza.Ale to jest w jego stylu. Bo przecież tylko" On " ma racje,i ta czarna koszula,czyżby porzucił ideologię palikota i zafascynował się musolinim.


Nie! On ma ideologicznego mentora w Andrychowie!
Cytować
-5 #123 Edward Wyroba. 2014-10-21 01:20
I mam jeszcze pytanie...
Klinowski chce burmistrzem... Krakowskiej, Jurczaka, Jończyka i Filipiakowej? Czy burmistrzem Wadowic?
Bo jakoś w programie debaty zabrakło miejsca na pytania od wyborców, którzy mają zdecydować o swoim wyborze przy urnie wyborczej?
Jeżeli rzeczywiście tak ma wyglądać rozmowa o Wadowicach, czyli wszystko o nas bez nas, to z tego będzie wielkie "... ch**, d*** i kamieni kupa"!
Po prostu drwiny Krakowskiej i Klinowskiego z mieszkańców gminy, połączone w bardzo zręcznym układzie z Filipiakową, która pan Doktor porzucił w swoich komentarzach zamieniając mandat radnego na ośmieszanie statusu radnego! Mówię tu o rocznej absencji MK na sesjach Rady Miejskiej, czyli lekceważeniu wyborców dla politycznego łajdactwa.

Dlatego z odpowiedzi na materiał Zbyszka Jurczaka cofam fragment, którym twierdziłem:
"... Jednak to wszystko nie zaprzecza, że też oczekuję udziału w debacie trójki kandydatów na burmistrza: Klinowskiego, Jończyka oraz Jurczaka!
Uważam bowiem, iż uzależnienie udziału w debacie od obecności na niej Filipiakowej – która od każdej debaty uciekała, bowiem każda postawiłaby ją już dawno poza nawiasem lokalnej polityki - będzie czytelnym sygnałem, iż taki kandydat chce uciec od konfrontacji z… konkurencją.
A to byłoby nie tylko nieuczciwe wobec nas – wyborców!
Byłoby lustrzanym odbiciem politykierstwa samej Filipiakowej!".

Bo nawet ślepy już widzi, że to żadna debata, a tylko starannie utkany w pajęczą sieć układ Filipiakowa-Klinowski-Krakowska.
Może więc niech sobie wspólnie jadą do Częstochowy na pielgrzymkę, a nie mydlą nam oczu o uczciwej debacie.
Cytować
+18 #124 majka 2014-10-21 05:47
Opozycja jak to zawsze w Wadowicach bywało i jest walczy ze sobą, a Ewa co rusz nowy placek piecze i gawiedzi się to podoba. Dlaczego nikt nie potrafi doprowadzić do tego by EF przystąpiła do debaty, wtedy może odpowie na co zrobi by ludzie bez pracy i zasiłku też mogli dziecku chociaż taki placek z pianką zaserwować.Czeg o może bać się osoba z dwudziestoletni m stażem, proszę zacząć nas wyborców traktować poważnie, a nie wystawiać do odpowiedzi rzecznika, który ma problem nie tylko ze słowem mówionym, a również w piśmie biegły nie jest. ;-)
Cytować
+2 #125 Edward Wyroba. 2014-10-21 06:48
Cytuję majka:
Opozycja jak to zawsze w Wadowicach bywało i jest walczy ze sobą


Opozycja jest w Wadowicach od dawna, ale żeby zawsze walczyła ze sobą? Pierwsze słyszę. A z tego co pamiętam, to od około dwóch lat wadowicką opozycję skłóca Klinowski. I to w zasadzie jedyne, co robi i to to do tego stopnia perfekcyjnie, że znając jego "sucesy" procesowe naprawdę mocno zastanawiam się, z czego te doktorat? Z prawa? Czy może z... kłamstwa, w którym jest chyba lepszy nawet od Kotarby?
Cytować
+18 #126 majka 2014-10-21 06:56
Panie Edwardzie, nie czas na kłótnie, teraz wszyscy z opozycji do EF muszą walczyć o to by jak najmniej radnych z jej list weszło do RM bo to jest ważne, a nie przekrzykiwanie się kto lepszy ;-) Odnośnie sądów i procesów to Pan dobrze wie jak to w naszym mieście jest.Życzę miłego dnia i więcej wiary w ludzi :-)
Cytować
+27 #127 @majka 2014-10-21 07:03
Cytuję majka:
Opozycja jak to zawsze w Wadowicach bywało i jest walczy ze sobą, a Ewa co rusz nowy placek piecze i gawiedzi się to podoba. Dlaczego nikt nie potrafi doprowadzić do tego by EF przystąpiła do debaty, wtedy może odpowie na co zrobi by ludzie bez pracy i zasiłku też mogli dziecku chociaż taki placek z pianką zaserwować.Czego może bać się osoba z dwudziestoletnim stażem, proszę zacząć nas wyborców traktować poważnie, a nie wystawiać do odpowiedzi rzecznika, który ma problem nie tylko ze słowem mówionym, a również w piśmie biegły nie jest. ;-)
zyż
Nie sądzisz że zasranym obowiązkiem!!! jest wzięcie udziału w debacie obecnego BURMISTRZA !!!! Pani E. Filipiak. ???
Cytować
+25 #128 majka 2014-10-21 07:09
Ja to wiem, ze to jej obowiązek, ale ona tak się zapędziła w kulinariach, że chyba jej się wydaje, że startuje na szefa kuchni ;-)
Trzeba jakieś sposobu by sprowadzić ja na ziemię.
Cytować
+27 #129 hary 2014-10-21 08:02
Cytuję majka:
Ja to wiem, ze to jej obowiązek, ale ona tak się zapędziła w kulinariach, że chyba jej się wydaje, że startuje na szefa kuchni ;-)
Trzeba jakieś sposobu by sprowadzić ja na ziemię.


"Zgłosić do MOPS-u !!!
Mops zajmie się majątkiem :lol:( jak to widzimy w programie "UWAGA") zostanie goła i wesoła i zejdzie na ziemie!!!! :D :D :D "
Cytować
+4 #130 sceptyk 2014-10-21 08:22
Gratulacje dla Zbyszka Jurczaka!
Cytować
+14 #131 porażka 2014-10-21 14:55
http://radny.co.pl/ocenRadnego,zle,_td6
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytować
+4 #132 Edward Wyroba. 2014-10-21 17:59
Cytuję majka:
Panie Edwardzie, nie czas na kłótnie, teraz wszyscy z opozycji do EF muszą walczyć o to by jak najmniej radnych z jej list weszło do RM bo to jest ważne, a nie przekrzykiwanie się kto lepszy ;-) Odnośnie sądów i procesów to Pan dobrze wie jak to w naszym mieście jest.Życzę miłego dnia i więcej wiary w ludzi :-)


Chyba Maju pod zły adres trafiłaś...
Powiedz to swojemu idolowi, bo jak na razie tylko on jeden zapomniał, o co wspólnie mieliśmy walczyć.
Może obejrzyj nagranie ze spotkania Zbyszka Jurczaka z mediami i posłuchaj m.in. tego fragmentu, którym uzasadnia konieczność swojego startu w wyborach.
Mówi tam wprost, dlaczego nie udało się utworzyć jednego szerokiego frontu przeciwko obecnej ekipie.
Też życzę miłego...
Cytować
+15 #133 Bez cenzury 2014-10-21 20:23
Cytuję Edward Wyroba.:
Cytuję majka:
Panie Edwardzie, nie czas na kłótnie, teraz wszyscy z opozycji do EF muszą walczyć o to by jak najmniej radnych z jej list weszło do RM bo to jest ważne, a nie przekrzykiwanie się kto lepszy ;-) Odnośnie sądów i procesów to Pan dobrze wie jak to w naszym mieście jest.Życzę miłego dnia i więcej wiary w ludzi :-)


Chyba Maju pod zły adres trafiłaś...
Powiedz to swojemu idolowi, bo jak na razie tylko on jeden zapomniał, o co wspólnie mieliśmy walczyć.
Może obejrzyj nagranie ze spotkania Zbyszka Jurczaka z mediami i posłuchaj m.in. tego fragmentu, którym uzasadnia konieczność swojego startu w wyborach.
Mówi tam wprost, dlaczego nie udało się utworzyć jednego szerokiego frontu przeciwko obecnej ekipie.
Też życzę miłego...


"Diagnoza może być tylko jedna ":
https://www.youtube.com/watch?v=2reJYGEN1cA
Cytować
-1 #134 Taiger 2014-10-21 20:59
Zaproście do debaty jeszcze Malczyka i Skrzypczaka a może usłyszycie ciekaw rzeczy :-*
Cytować
+2 #135 Szkoda 2014-10-21 21:40
Wielka szkoda ze, p. Malczyk nie miał przebicia na dalsze burmistrzowanie w Wadowicach.Czło wiek z wizją, zaangazowany w sprawy Wadowic.Juz wtedy mielibysmy obwodnicę,nie mowiac o BDI.No ale chrapkę na rzadzenie mial bumar.....
Cytować
+9 #136 majka 2014-10-21 22:36
Edward Wyroba
Jedyny wspólny front jaki był proponowany MK o był start pod przywództwem Jacka Jończyka, a to byłoby dla wielu ludzi zaprzeczeniem tego o co walczy IWW, tak ja to widzę ;-) Ważna jest walka o RM, każdy lepszy niż kandydaci WD
Cytować
-5 #137 @majka 2014-10-21 23:30
Obecnie po ciosach jakie Jacek Jończyk otrzymał od Marcina Płaszczycy jedynym zwierzchnikiem połączonych sztabów, może zostać naczelnik powstania listopadowego dr Klinowski – oczywiście po odebraniu hołdu od kandydata Jończyka.
Cytować
+9 #138 majka 2014-10-21 23:55
@@majka
Lepiej to odwołaj lub odpukaj w niemalowane drewno ;-) wiesz jak się skończyło Powstanie Listopadowe?
Cytować
-1 #139 no właśnie 2014-10-22 00:32
@majka

Tu nie chodzi o koło historii, tylko o naukę z niej płynącą. O szacowanie własnych sił, umiejętność przyznania się do porażki i wartościowanie interesu ogółu nad osobistym.
Cytować
+16 #140 majka 2014-10-22 01:24
Ja już wiem jaki program ma Ewa Filipiak, jest to program odnoszący się do czasu Wilhelma II i tylko dla zacofanych kobiet, a mianowicie EF serwuje nam die drei K czyli Kinder, kuche(u z umlautem)kirche - dzieci, kuchnia , kościół ;-)
Do takich wniosków doszłam czytając wrzutki na jej profilu, o mieście i gminie nic, a tylko gotowanie, zapraszanie do kościoła, radosne czwartki itd...czyli wypisz wymaluj rola kobiety w/g PIS, na powtórną elekcję to za mało ;-)
Cytować
+15 #141 prawda 2014-10-22 09:11
Cytuję majka:
@@majka
Lepiej to odwołaj lub odpukaj w niemalowane drewno ;-) wiesz jak się skończyło Powstanie Listopadowe?


Majka czyż nie uważasz że radni powinni być społeczni !!!!!! (zadne diety !!!! )
Cytować
+18 #142 majka 2014-10-22 09:29
@prawda
Gdyby tak było to 2/3 tych osób by nie startowało ;-) społeczni może nie, ale powinien być zakaz startu dla pracowników samorządowych typu: pracuje w gminie, a startuję do powiatu i odwrotnie, bo to stwarza dziwny precedens np. Flasz, Kotarba i inni ;-)
Cytować
+18 #143 prawda 2014-10-22 09:53
Cytuję majka:
@prawda
Gdyby tak było to 2/3 tych osób by nie startowało ;-) społeczni może nie, ale powinien być zakaz startu dla pracowników samorządowych typu: pracuje w gminie, a startuję do powiatu i odwrotnie, bo to stwarza dziwny precedens np. Flasz, Kotarba i inni ;-)


1/3 wystarczy !!!!! :D :D :D
Cytować
+2 #144 Sherman 2014-10-22 09:57
I o co te słowne boje.?Dobrze każdy wie jaki powinien być wybrany z woli "gminu" -burmistrz.-Kom petentny,uczciw y,konsekwentny, czasem powinien być bezwzględny jak "KAT" z prawem łaski a czasem łagodny jak "MATKA MIłOSIERDZIA".P owinien znać problemy społeczności w której funkcjonuje i mieć wizje rozwoju całego regionu którym zarządza.To pokrótce.Ponadt o powinien mieć sztab zaufanych "rycerzy okrągłego stołu" radnych nie mylić z bezradnymi wybranych demokratycznie [ z wyłączeniem BRUTUSóW] z którymi wespół mógłby podejmować jedynie słuszne decyzje dla dobra ogółu.Ale pompa.
Cytować
-6 #145 Dron 2014-10-22 10:01
Ludzie ,przecież takiego Burmistrza o którym pisze [censored]rman, już mamy od dwudziestu lat.!
Cytować
+14 #146 Richat 2014-10-22 10:14
Polska jako jedyny kraj UE nagina i łamie prawo, w sposób bezkrytyczny, w poczuciu bezkarności w układach zamkniętych w stosunku do swoich obywateli, a przepisy prawa UE nie znają drugiego takiego państwa jakim jest Polska w rażącym naruszaniu własnej Konstytucji. System prawny w Sądach jest przeprowadzany w sposób bardziej bulwersujący jak za czasów tzw. komuny. Urzędnik albo funkcjonariusz publiczny pisze co chce, nieważne czy to prawda, ważne, że ma się wykazać, a sądy to z pełną aprobatą akceptują niszcząc własnych obywateli. W sądach polskich nie było i nie będzie sprawiedliwości , sprawiedliwość to jest fikcja, i tego faktu nie zmieni żadna nowelizacja, a wręcz przeciwnie nada uprawnienia tzw. nietykalnym do dalszej eskalacji w rażącym łamaniu prawa. Rok od 2000- 2014 to stalinizm bis.
Cytować
+4 #147 galerjanek 2014-10-22 13:41
@Majka
W Wadowicach jest tak.Jeżeli misternie i z mozołem stworzy się opozycję,to zawsze rozp...li ją nijaki kosmaty. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytować
+6 #148 @Edward Wyroba 2014-10-22 14:44
Edziu - a jak tam twój "oryginalny",po jemnik na materiały wybuchowe?
Cytować
-3 #149 antysemicka Racja 2014-10-22 15:11
W takich "orginalnych"po jemnikach,rzecz nicy partii Racja,przechowy wali sztuczne szczęki. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Cytować
+7 #150 Szymon 777 2014-10-22 15:41
Przy tych korytach przydałby się zachodnioafryka ński pomór świń. Co robicie dla przeciętnego obywatela ? Przepowiednia Kononowicza z każdym dniem staje się coraz bardziej realna.
Cytować
+5 #151 @majka 2014-10-22 19:41
majka do#141 tu masz odpowiedz :
http://www.wadowita24.pl/doktorowi-klinowskiemu-do-sztambucha/
cyt:
Doktorowi Klinowskiemu do sztambucha….

Paragraf 29Eksponuje Pan swój tytuł naukowy, wydaje się Panu, że jest Pan najpoważniejszy m pretendentem do fotela burmistrza Wadowic, a zachowuje się Pan jak rozkapryszony bachor… Nie dosyć, że emanuje Pan brakiem kultury osobistej, to jeszcze zadaje Pan pytania, na które od roku, a w ostatnim okresie już dosadnie sam udziela Pan sobie odpowiedzi…
Otwiera Pan oczy ze zdziwienia, czytając te dwa zdania powyżej?
Więc wyjaśnię…

O dzisiejszym poranku piszę…
Kiedy stał Pan przy Al. M.B. Fatimskiej z panią Marią…
Zatrzymałem się obok Was i wysiadając z samochodu, znając Was obydwoje, z szacunku wypowiedziałem „dzień dobry”. I pani Maria odpowiedziała, a Pan… „… ani me, ani be, ani kukuryku” (nie zaryzykowałem podejścia i przywitania się, żeby przez przypadek nie podał mi Pan… nogi)!

I wie Pan, ja to, czy Pan odpowie na moje „dzień dobry” czy nawet „cześć”, czy nie odpowie – mam w miejscu na którym właśnie siedzę pisząc ten materiał… Po prostu jest mi to całkowicie obojętne…

Ale osoba cechująca… wydawałoby się, że wysokimi: wykształceniem, kulturą osobistą oraz wychowaniem (to coś takiego, co wynosi się przede wszystkim z rodzinnego domu), kiedy stoi w towarzystwie drugiej osoby, grzecznościowo odpowiada na taki zwrot nawet komuś, kogo nie zna, ale ten ktoś wypowiada takie bądź podobne słowa do innych osób w jej towarzystwie…
A już na pewno odpowiada, bez względu na jakiekolwiek przekonania komuś, z kim zna się nawet niezbyt dobrze…
No ale jak już napisałem, tak czyni ktoś, kto cechuje się nie tylko zdobytym wykształceniem, ale też wyniesionymi z domu kulturą osobistą i dobrym wychowaniem…
Więc tyle w temacie, w którym zachował się Pan niczym ten właśnie… rozkapryszony bachor.

Co do drugiej kwestii…
Pewnie widząc, że osoba siedząca w moim samochodzie ma uchylone okno, z determinacją dopytywał Pan panią Marię, „… jakie prawo Wyroba ma pisać, że jest Pan w układzie z Filipiakową?”.

Otóż, panie doktorze Klinowski…
Jeżeli mnie pamięć nie myli, przez pierwsze trzy lata swojego „rajcowania” z mandatu kupionego u Kotarby we „Wspólnym Domu”, co prawda z marnym skutkiem, ale pyskował Pan na Filipiakową, jej rządy i jej watahę, bez jakichkolwiek oporów…
Jednak nagle, po tych niespełna trzech latach, tak jakoś się Panu znudziło…
Aby sobie to znudzenie ułatwić, chyba już od przeszło roku zaprzestał Pan uczestniczenia w kolejnych sesjach Rady Miejskiej, żeby…
No dlaczego?
Dla mnie, który ma niezbywalne prawo do oceny i krytyki… tylko dlatego, żeby już nie pyskować na Filipiakową, jej rządy i jej watahę!
Zresztą podstaw przekonujących do wzajemnego układu daje Pan znacznie więcej…
Bo niby walcząc z obecnym układem w gminie, niby dążąc do zakończenia rządów Filipiakowej i jej watahy, od około roku, a i od rozpoczęcia kampanii wyborczej, ani raz otwarcie nie sprzeciwił się Pan „sukcesom” tej Pani i jej ekipy…
Nie słyszałem też, aby chociaż raz przypuścił Pan atak w tym właśnie kierunku, chociaż z uporem maniaka, zaciekle atakuje Pan innego kontrkandydata w wyborach… Kontrkandydata, który – podobnie jak również kandydujący w tych wyborach Zbyszek Jurczak – nie ukrywa, że to Pan był i nadal jest główną przeszkodą do utworzenia szerokiego frontu opozycyjnego przeciwko Ewie Filipiakowej i jej ekipie…
Zresztą wielu w tej gminie po poprzednich wyborach wiązało z Panem swoje nadzieje na zmiany tylko, że z kolei Pan jeden zapomniał, iż „faceta ocenia się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy”…
A u Pana ten „koniec” marniutki…
I dlatego odpowiadając Panu na Pańskie pytanie napiszę tylko, że dowodów dał Pan już tyle, że nie tylko mam prawo, ale też społeczny obowiązek pisać o tym układzie, który w całości potwierdza Pan własnym zachowaniem, nie tylko od około ostatniego roku Pańskiego (nie)„rajcowani a”, w kampanii wyborczej również!
Bo nawet tezy głoszone przez Pana jako programowe, tak jakoś dziwnie również są zbieżne z dotychczasowymi poczynaniami Pańskiej… sojuszniczki!

I właśnie dlatego traktuję Pana jako polityka wyłącznie z…. przymrużeniem oka.
Za to z ogromną powagą lokuję Pana w gronie polskich kabareciarzy, jako pierwszego uznanego artystycznie satyryka z „papieskiego” miasta!

P.S. Pan wybaczy, że lokuję materiał w rubryce satyrycznej, ale tak jak i Pańskie zachowanie, do innej nie przystoi…

Z poważaniem dla autora textu..
Cytować
0 #152 M 2014-10-22 19:50
sprzedałeś juz działki bo kase potrzebuje ?
Cytować
+5 #153 spox 2014-10-22 20:24
Edwardy się pienią bo grunt się pali pod nogami. Piszą do sztambucha i takie tam bzdety. Poparcie owego kandydata JEYJeya w zastraszającym tempie spada. Powodyyyy są znane wszystkim. Od niepamiętnych czasów a można powiedzieć że Nigdy !!! NIE zdarzyło się aby kandydat wspierany przez Edwardów wygrał w Wadowicach wybory na burmistrza. :P
Cytować
+7 #154 majka 2014-10-23 00:44
@@majka
Jako, iż to tekst z rubryki satyrycznej chyba szósty ;-) z kolei o Mateuszu, na padające tam, iż MK jest w układzie z EF mogę powiedzieć tak - uwierzę w to tylko wtedy jeżeli zobaczę jak MK z EF serwują na fb nowy placek, może być ze śliwkami :D
Cytować
+5 #155 Układ MKEF 2014-10-23 08:35
BŁOGOSŁAWIENI, KTÓRZY NIE WIDZIELI, A UWIERZYLI
Cytować
-3 #156 Avro Lancaster 2014-10-23 10:46
Jak to jest.?Jedne źródła donoszą,że doktor Mateusz wszedł w układ z Burmistrz Ewką,inne natomiast źródła dowodzą,że powstał układ ,Starosty Jacka i urzędującej Burmistrz,więc jaka jest prawda.Ano taka chyba ,że "chłopcy " zakładają w swoich planach sromotną porażkę wyborczą i plotki wyżej rozpowszechnian e są dla nich jakby polisą ubezpieczeniową .
Cytować
+4 #157 @Avro Lancaster 2014-10-23 11:45
Możliwe są jeszcze inne konfiguracje układu np. wadowicki burmistrz stworzył układ z Ewą Filipiak, lub starosta Jacek ułożył się z doktorem Mateuszem. O ile pierwszy układ wydaje stabilny, to drugi porażkę miał zapisaną jeszcze przed jego zawarciem.
Cytować
+7 #158 kos 2014-10-23 11:57
Ataki Klina na Jończyka są zgodne z interesem EF. Widzi to każdy, choć część wstydzi się to publicznie przyznać.
Cytować
+9 #159 ja 2014-10-23 12:27
wiecie już kto będzie liczył głosy, macie składy komisji?
Cytować
-6 #160 @kos 2014-10-23 12:52
Cytuję kos:
Ataki Klina na Jończyka są zgodne z interesem EF. Widzi to każdy, choć część wstydzi się to publicznie przyznać.

bo Jończyk to jeszcze gorsza zaraza jak Filipiakowa.
Cytować
-7 #161 @@kos 2014-10-23 13:12
Jończyk powinien korzystać z emerytury i dodatku za uszczerbek, a nie pchać się do następnego koryta!
Cytować
+5 #162 Edward Wyroba. 2014-10-23 15:28
Cytuję majka:
Edward Wyroba
Jedyny wspólny front jaki był proponowany MK o był start pod przywództwem Jacka Jończyka, a to byłoby dla wielu ludzi zaprzeczeniem tego o co walczy IWW, tak ja to widzę ;-) Ważna jest walka o RM, każdy lepszy niż kandydaci WD


Dziwne... Może napisz, dlaczego Klinowski krytykuje Jończyka dopiero od czasu, kiedy ten odrzucił propozycję Klinowskiego?
I albo pisz o konkretach, albo idź swoje bajki opowiadać przedszkolakom, bo zachowujesz się jak Piekarski na mękach.
Cytować
+5 #163 Edward Wyroba. 2014-10-23 15:36
Cytuję galerjanek:
@Majka
W Wadowicach jest tak.Jeżeli misternie i z mozołem stworzy się opozycję,to zawsze rozp...li ją nijaki kosmaty. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Cytuję @Edward Wyroba:
Edziu - a jak tam twój "oryginalny",pojemnik na materiały wybuchowe?

Cytuję antysemicka Racja:
W takich "orginalnych"pojemnikach,rzecznicy partii Racja,przechowywali sztuczne szczęki. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


No cóż... To obraz ekipy kandydata Klinowskiego!
Ten sam poziom, ten sam tchrzowski smród!
I ten sam... strach!
Anonimowo może pisać, w oczy nie powie, bo się boi, że dostanie w dzióbek!
Ale bez obaw - wystarczy świadectwo od weterynarza, że mordki macie wolne od wścieklizny i z powodzeniem możecie mnie pocałować w miejscu na którym siedzę!

:lol:
Cytować
+2 #164 Edward Wyroba. 2014-10-23 15:48
Cytuję spox:
Edwardy się pienią bo grunt się pali pod nogami. Piszą do sztambucha i takie tam bzdety. Poparcie owego kandydata JEYJeya w zastraszającym tempie spada. Powodyyyy są znane wszystkim. Od niepamiętnych czasów a można powiedzieć że Nigdy !!! NIE zdarzyło się aby kandydat wspierany przez Edwardów wygrał w Wadowicach wybory na burmistrza. :P


To zastanów się, co napisałeś...
Bo ja mam jednego kandydata na burmistrza i w myśl zasady, że gdzie dwóch się bije tam trzeci skorzysta, może akurat? Zwłaszcza, że już w poprzedni wyborach wyborcy udzielili mu dosyć dużego jak na wadowickie warunki, kredytu zaufania...
Więc jeszcze raz przeanalizuj mój typ z twoim dziwnym komentarzem...
Chociaż, może nie dziwnym?
Bo nie trudno odczytać, Że pisał ten komentarz członek ekipy Klinowskiego - a więc kandydata, którego jedyną rozpoznawalną cechą jest... KŁAMSTWO!
:D
Cytować
+3 #165 @Edward Wyroba 2014-10-23 15:50
hola, hola - na pieszczoty to sobie trzeba zasłużyć. I odczep się od Klinowskiego, bo on takich pojemników nie posiada.
Cytować
-2 #166 @E_dziu 2014-10-23 16:06
Obawiam się, że ekipa kandydata Klinowskiego preferuje zabiegi oralne, ze swoją analną potrzebą będziesz musiał się zgłosić do ekipy Jończyka, podobno mają w tej kwestii duże doświadczenie.
Cytować
+5 #167 dert 2014-10-23 16:29
Po co piszecie do upadłego anioła E.W :lol:
Cytować
+1 #168 fajka 2014-10-23 16:33
@@ E wyrba.
Zabolało że Mateusz nie podaje ręki frajerom.Taki jest honorowy zwyczaj!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Cytować
+3 #169 @fajka 2014-10-23 16:47
Cytuję fajka:
@@ E wyrba.
Zabolało że Mateusz nie podaje ręki frajerom.Taki jest honorowy zwyczaj!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


fajkaa jestes jak te dzieci :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=ITJ1JOLpAXQ
Cytować
+2 #170 Edward Wyroba. 2014-10-23 18:44
Cytuję @Edward Wyroba:
hola, hola - na pieszczoty to sobie trzeba zasłużyć. I odczep się od Klinowskiego, bo on takich pojemników nie posiada.

Cytuję @E_dziu:
Obawiam się, że ekipa kandydata Klinowskiego preferuje zabiegi oralne, ze swoją analną potrzebą będziesz musiał się zgłosić do ekipy Jończyka, podobno mają w tej kwestii duże doświadczenie.

Cytuję dert:
Po co piszecie do upadłego anioła E.W :lol:

Cytuję fajka:
@@ E wyrba.
Zabolało że Mateusz nie podaje ręki frajerom.Taki jest honorowy zwyczaj!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Cytuję fajka:
@@ E wyrba.
Zabolało że Mateusz nie podaje ręki frajerom.Taki jest honorowy zwyczaj!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Chłopcy, chyba wam guru za dużo zioła podaje. Za długo w tym siedzę, aby cokolwiek mogło zaboleć. Kiedy my tworzyliśmy w tym mieście opozycję, to wy razem z waszym guru w najlepszym przypadku boso za orkiestrą ganialiście.
Ale widać tylko tyle potraficie ile i wasz kłamczuszek Klinowski. A to za mało, żeby wygrać... I nawet nie mam tu na myśli wyborów, bo do tych - jak dowodzicie - jeszcze nie dorośliście...
I ta już na koniec...
Naprawdę wolę być frajerem, bo podobno takich jest połowa Polaków, niż łajdakiem i kłamcą, który dla swoich prywatnych aspiracji łże jak bura suka...
Dom takiego, to nawet frajer ręki nie wyciągnie, bo mógłby nogę zobaczyć!

A swoją drogą "klinowszczyzna ", napiszcie coś jeszcze, niech wyborcy zobaczą, jaką chroniony kultem jednostki Klinowski ma za sobą watahę, w zasadzie nic nie różniącą się od tej, z którą wszedł w układ i jak kiedyś pyskował, tak teraz "liże"! :lol:
Cytować
-2 #171 Panie Edwardzie 2014-10-23 21:03
Tak się zastanawiam, jak lewicowa elita mogła założyć, że poszerzenie nadbudowy zaowocuje zmianą bazy. Wychodzi na to, iż na WUML tylko drogi Stanisław Kotarba przeczytał choć wstęp do Kapitału, a reszta tradycyjnie tylko flaszki wertowała. Dziś zjednoczony front ludowy jest już posprzątany i tylko od boskiej opatrzności zależą te pojedyncze mandaty. A od jutra po dzisiejszej debacie nadredaktor UM rozpocznie rozstrzygającą ofensywę, mając trzech muszkieterów w jednym worku.
Cytować
+2 #172 Edward Wyroba. 2014-10-23 22:39
Cytuję Panie Edwardzie:
Tak się zastanawiam, jak lewicowa elita mogła założyć, że poszerzenie nadbudowy zaowocuje zmianą bazy. Wychodzi na to, iż na WUML tylko drogi Stanisław Kotarba przeczytał choć wstęp do Kapitału, a reszta tradycyjnie tylko flaszki wertowała. Dziś zjednoczony front ludowy jest już posprzątany i tylko od boskiej opatrzności zależą te pojedyncze mandaty. A od jutra po dzisiejszej debacie nadredaktor UM rozpocznie rozstrzygającą ofensywę, mając trzech muszkieterów w jednym worku.


Pożyjemy, zobaczymy...
Nie bardzo jednak widzę tę ofensywę... Worka też!

:-)
Cytować
+2 #173 Edward Wyroba. 2014-10-23 22:43
Cytuję @E_dziu:
Obawiam się, że ekipa kandydata Klinowskiego preferuje zabiegi oralne, ze swoją analną potrzebą będziesz musiał się zgłosić do ekipy Jończyka, podobno mają w tej kwestii duże doświadczenie.


Nie wiedziałem, że w ekipie Klinowskiego jest... kapelan?
Do tego tak otwarty na stan kawalerski!
No ale czego nie robi się dla guru, który nagle dostrzegł... Jezusa?

:lol:
Cytować
+3 #174 @Edward Wyroba. 2014-10-23 23:53
Nie wiem jak tam Klinowski, może pod wpływem esseńczyków dostrzegł Jezusa Ale ja od postawy kapelana, wolę działać po misjonarsku.

;-)
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.