Znamy już nazwiska kandydatów na radnych, którzy powalczą o nasze głosy 16 listopada w wyborach samo
Oni powalczą o nasze głosy

Znamy już nazwiska kandydatów na radnych, którzy powalczą o nasze głosy 16 listopada w wyborach samorządowych: PKW opublikowała wizualizację wyborów 2014 na swojej stronie.

Do wtorku (7.10) komitety wyborcze musiały zgłosić kandydatów na radnych w najbliższych wyborach samorządowych. Z pewnym opóźnieniem we wtorek (14.10)  Państwowa Komisja Wyborcza opublikowała na swojej stronie www.pkw.gov.pl wizualizację wyborów samorządowych 2014. Możemy już w końcu znaleźć wszystkie informacje dotyczące okręgów wyborczych, zarejestrowanych komitetów kandydatów, również w gminie i powiecie wadowickim.

Zobacz: Gdzie są listy kandydatów?

Jak już pisaliśmy 7 października, KWW Wolne Wadowice oraz KWW Jacka Jończyka Nowoczesny Samorząd zaprezentowały swoich kandydatów na radnych do Rady Miejskiej i Rady Powiatu. Wyborcy byli jednak ciekawi nazwisk z pozostałych komitetów i partii. Teraz już ich znamy.

Jedynką z PiS do Rady Powiatu będzie Bożena Flasz, nie zabrakło też Ireneusza Cholewy czy Haliny Kajdas.  Sporo sensacji budzi Zdzisław Szczur, który znalazł się ostatni na liście, zapewne wg zasady "ostatni będą pierwszymi". W PO również bez sensacji: na jedynce znalazł się Stanisław Kotarba. Jedynkę PSL reprezentuje tradycyjnie Franciszek Szydłowski. Sensacyjnie za to wygląda lista KWW Wspólny Dom - Zgoda Zdrowie Rozwój Praca: tu na jedynce mamy aktualną burmistrz Ewę Filipiak, a także takie znane nazwiska jak Marek Ciepły, Piotr Hajnosz, Daniel Mastek, czy znany sportowiec Łukasz Świrk. Na listach SLD znaleźli się Józef Mlost, Zbigniew Jurczak, Sławomir Mastek. Czołówkę KWW Mieszkańcy Razem otwiera Paweł Koper i Zofia Siłkowska.

Spośród kandydatów do Rady Miejskiej bez specjalnych zaskoczeń w KWW Wspólny Dom - Zgoda Zdrowie Rozwój Praca: widać tu "starą gwardię: Marię Zadorę, Kazimierza Lichwiarskiego, Stanisławę Wodyńską, Michała Ogiegło, Józefa Cholewkę, Marię Potoczną, Zofię Kaczyńską, Pawła Stopę czy Andrzeja Gałuszkę. PiS wystawia Jana Wąsika oraz Krzysztofa Salachnę, PO jak stawia głównie na młode twarze. Na liście SLD znalazł znany sportowiec Piotr Lasek, Janina Kamińska, Andrzej Petek czy syna Zbigniewa Jurczaka, Maciej Jurczak.

 

Zobacz wizualizację wyborów 2014 na stronie PKW w powiecie wadowickim (w tym listę kandydatów)

 

17 października mija termin rejestracji kandydatów na wójtów i burmistrzów. 16 listopada w godzinach od 7:00 do 21:00 w 10 gminach powiatu wadowickiego będziemy wybierać 3 burmistrzów (Wadowic, Kalwarii Zebrzydowskiej i Andrychowa), 7 wójtów, 27 radnych powiatowych i 162 radnych gminnych a także radnych do Sejmiku Województwa Małopolskiego. Wyborcy otrzymają 4 zestawy kart do głosowania: z nazwiskami kandydatów na wójtów i burmistrzów, z nazwiskami kandydatów na radnych gminnych, nazwiskami kandydatów na radnych powiatowych oraz nazwiskami kandydatów na radnych do sejmiku. Jedną ważną zmianą jest to, że w gminie Wadowice, podzielonej na 21 okręgów wyborczych, będziemy wybierać radnych w ramach okręgów jednomandatowych.

Tam gdzie w pierwszej turze nie zostanie wybrany wójt czy burmistrz, dwa tygodnie później, 30 listopada przeprowadzona zostanie druga tura głosowania, do której przechodzi dwóch kandydatów, którzy otrzymali najlepszy wynik.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+8 #1 66 2014-10-14 21:17
Pojedynek Pod Skarpą :D

Kaczyńska Zofia lat 66
Kulbacka Halina lat 66
Katarzyna Gołąb lat 33

Brawo Kaśka :-)
Cytować
+7 #2 hihihi 2014-10-14 21:28
Zadora Maria kontra Zbigniew Targosz :D :D :D
Cytować
+6 #3 Giganci 2014-10-14 21:49
Cholewka kontra Jurczak :-)
Jacek koledze Cholewce nie przeszkodził, bo kandydata nie dał
Cytować
+3 #4 HIT 2014-10-14 22:13
Na ostatnim spotkaniu Jończyka w spółdzielni Królikowa przedstawiła kandydata z ich komitetu [censored]A ANDRUSA, nie wiadomo czy on wie, że startuje w Wadowicach. Kabaret na całego :D
Cytować
+8 #5 dert 2014-10-14 22:48
Ciepły :lol: nie kuma nic a na dodatek blokuje alejki mw parku samochodem i uczy reszte z AA jak stawiać samochód na alejkach.W powiecie marionetka,nic nie wnosi.
Cytować
+18 #6 dert 2014-10-14 22:53
szczur :lol: facet który nie rozumie czytanego tekstu.oprócz wąsa nic nie wnosi :-)
Cytować
+1 #7 Ewa górą 2014-10-14 22:53
Listy Wspólnego Domu Zgoda odebrały pewniakom szanse na mandat, a było wcześniej pomyśleć ;-)
Cytować
+5 #8 dert 2014-10-14 22:55
Zadora ,Ogiegło madrzy ludzie ale bez własnego zdania.
Cytować
+16 #9 Bonzo 2014-10-14 22:59
Rzygać się już chce normalnie. Jak ja słyszę, że taki Stopa jest np. jakimś viceprzewodnicz ącym jakiejś komisji to mnie potrzepać chce. Ty do szkoły się wróć facet a nie w komisjach zasiadać. To nie jest demokracja to komuna gdzie nadal obowiązuje zasada " nie matura lecz chęć szczera, zrobi z Ciebie oficera ". Na szczęście facet nigdy nie wyjdziesz poza tą swoją dziurę. Szczytem Twoich możliwości jest być radnym bezradnym za parę stówek w dziurze zabitej dechami zwanej Wadowice. I dobrze.
Cytować
+13 #10 dert 2014-10-14 23:00
Cholewka,wykona wca na wieczną reklamacje.Całk owity brak kultury.
Cytować
+20 #11 lam14b 2014-10-14 23:02
Statyw he he he he he he he he he he he he. Ma aspiracje na bycie Panem B. Poszedł na politologię, myślał, że będzie jak Brzeziński a skończył jak Biedroń.
Cytować
+18 #12 dert 2014-10-14 23:04
Kotarba,umie sie ustawić,starszy człowiek z kompleksami.Waz niejszy niz prawo którego nie rozumie.
Cytować
+17 #13 dert 2014-10-14 23:06
Kajdas,urzędnik bez znajomości prawa i nie wywiązująca sie ze swoich obowiązków.Przy jmie kazdą krytyke .
Cytować
-31 #14 Brawa dla burmistrz 2014-10-14 23:08
Co byśmy tu nie napisali to i tak wychodzi na to że wybory zdecydowanie wygrywa ekipa pani burmistrz. I bardzo dobrze. Bo lewica nie morze rządzić u nas.
Cytować
+5 #15 dert 2014-10-14 23:08
Koper ,miły człowiek,pokrzy wdzony przez urząd.
Cytować
+11 #16 dert 2014-10-14 23:20
Burmistrz,jeszc ze do 16 listopada.
Cytować
-5 #17 kuba 2014-10-14 23:22
Niby ciekawy artykul, ale zdecydowanie polecam przeczytac go chociaz raz w calosci przed opublilowaniem. .. Odmieniajmy poprawnie, nie jak tu:'Na liście SLD znalazł znany sportowiec Piotr Lasek, Janina Kamińska, Andrzej Petek czy syna Zbigniewa Jurczaka, Maciej Jurczak.'
Cytować
+9 #18 Władek 2014-10-14 23:23
A gdzie Kuzon ? Wymiękł ? Oj to nie fajnie. Już nie będzie mógł chodzić dumnie po Kleczy i udawać wpływowego jak to ktoś tu już napisał. Oj Kaziu Kaziu. Wstyd. Ja myślałem, że po grób będziesz Nami rządził jak Car, jak Król. No weź nie bądź taki. Przecież parę stówek piechtą nie chodzi. Jakbyś chciał być radnym to byś był, przecież wiesz jak to działa. Kaziuuuuu. No przecież lubisz mieć władzę. Widać to z Twego pyska. Kaziu pamiętaj musisz rządzić. Kazik słyszysz ? KAZIK !!!!!!!!!
Cytować
-2 #19 dert 2014-10-14 23:24
Siółkowska ,Bardzo mądra i wyrozumiała kobieta.Pomagaj ąca mieszkancom.
Cytować
-3 #20 dert 2014-10-14 23:27
Karolak,wszystk o gdzie płacą
Cytować
-19 #21 dert 2014-10-14 23:29
Hajnosz ,miły młody człowiek który ma złego nauczyciela.
Cytować
+8 #22 dert 2014-10-14 23:31
sorry , bez dietek to 90% nie wzieło by udziału :P w wyborach.
Cytować
-12 #23 derrt 2014-10-14 23:36
Cytuję Brawa dla burmistrz:
Co byśmy tu nie napisali to i tak wychodzi na to że wybory zdecydowanie wygrywa ekipa pani burmistrz. I bardzo dobrze. Bo lewica nie morze rządzić u nas.

Racja.
Nie ma co się napinać. Klęska lewicy wisi w powietrzu.
Cytować
+12 #24 dert 2014-10-14 23:40
Cytuję derrt:
Cytuję Brawa dla burmistrz:
Co byśmy tu nie napisali to i tak wychodzi na to że wybory zdecydowanie wygrywa ekipa pani burmistrz. I bardzo dobrze. Bo lewica nie morze rządzić u nas.

Racja.
Nie ma co się napinać. Klęska lewicy wisi w powietrzu.

Hahhahaha nie stac cię na nicka ? orzeł z ciebie :lol:
Cytować
-9 #25 @dziadunio 2014-10-15 07:30
Gdyby wybory wygrywali ci którzy mają najwięcej stronic programu bez pokrycia to PIS byłby u władzy od zawsze, nie ważna ilość, a jakość i to nie programu, a kandydata, przekonasz się za miesiąc :D
Cytować
+3 #26 Andree 2014-10-15 07:52
Widać, że wadowicki nr 2 jednak przygotował opcję "awaryjną" i na wypadek, gdyby nie poszło w gminie, ludzie z gminy przejmą powiat.Zajmę się tu bliżej dwoma kandydatami Kocicha do powiatu.Pierwsz y, to niemal "odwieczny" dyrektor pewnej szkoły w Choczni i radny powiatowy w latach 1999-2006. Później jakoś mu nie wychodziło, ale że "swój" i mgr inż. pełni na "osłodę" funkcję pełnomocnika powiatu dla dróg powiatowych, tak jakby nie istniał Powiatowy Zarząd Dróg. Ostatnio powiedział: "Jeżeli Filipiakowa wygra wybory, będę jeszcze dyrektorem przez dwie kadencje, jeżeli wygra Jończyk, tylko przez jedną". O ile wiadomo, w jego gabinecie wisi fotografia wadowickiego "guru", którego uważa za swego idola.Od lat jest typowym "obrotowcem", grającym równocześnie na kilka fortepianów. Sam kiedyś zwierzył się, że może startować ze wszystkich niemal list (PO, PIS, PSL, WD), z wyjątkiem Palikota i SLD.
Drugim jest "adiutant" i nieomylny "historyk" dworu, używany do opluwania i zwalczania niewygodnych postaci, niejaki MIC. Ma "zasługi" dla powiatu, ponieważ przekonał Jończyka (albo wręcz wymusił na nim) wmurowanie w budynku starostwa tablicy z nazwiskami przedwojennych starostów wadowickich, tudzież z nadania rządu londyńskiego podczas okupacji. Ale zasadnicze pytanie: Czy stan psychiczny tego osobnika i jego karta karna pozwalają na kandydowanie? Nie mówię tu o sprawach, które ze względu na upływ czasu mogły ulec zatarciu. Przypomnijmy: miał niegdyś sprawę karną za zniesławienie samorządowca z Kalwarii, wylatując za to z dna na zień z redakcji "Gazety Krakowskiej". Pobił i zrzucił ze schodów kobietę, która przyszła rewindykować pamiątki po swym mężu, przywłaszczone do jego pseudomuzeum. Wówczas dwór rozpowszechniał pogłoskę, jakoby "Michaś pozostawał w długotrwałym leczeniu sanatoryjnym". Wreszcie ostatnio konflikt z kodeksem karnym skarbowym: areszt z tytułu nieuiszczenia grzywny za niezapłacone należności podatkowe (od nieruchomości, której jest właścicielem). Czy tacy maja nas reprezentować w powiecie? Przypomnę, że 4 lata temu tenże MIC uzyskał śladową liczbę głosów do Rady Miejskiej. Czy jego mocodawcy, którym tak usłużnie wysługuje się, a którzy gotowi są zatuszować wszystkie jego sprawki, aby utrzymać się u władzy liczbą na amnezję albo na to, że ktoś "pociągnie" go na liście i wejdzie do Rady Powiatu? A jeszcze pewna dyrektorka szkoły w Kleczy, skonfliktowana ze środowiskiem, również rządząca szkołą "od zawsze do zawsze".
Cytować
+3 #27 dert 2014-10-15 08:02
http://www.youtube.com/watch?v=e0uzegi4nzo
programu niet,tylko marzenie :lol:
Cytować
+17 #28 Mareczek 2014-10-15 08:15
Kandydaci od kocicha z WD, PO i PIS to jakaś kompletna porażka. Pełna kompromitacja dziadków sterowanych przez niedorzecznika. Hajnosz młody karierowicz o takiej opinii na mieście że z domu dziecko nie wychodzi. Lichwiarskie, Zadory i Wodyńskie to klakierzy EFI. Szczur na ostatnim miejscu. A na jedynkach do powiatu tylko uciekinierzy. Wybór pozostaje tylko między Jończykowymi i Klinowskimi gdzie w niektórych okręgach po jednej i po drugiej stronie fajni ludzie. Całe Wadowice olewają listy kocicha. To hańba.
Cytować
+14 #29 Efka 2014-10-15 08:16
Staszek Jasiński wydymany kilka razy przy wyborach.
Obecnie już wie z jakiej listy wystartuje.
Do 4 razy sztuka?
Szkoda Stasiu żeby tak Toibą kręcili.
Cytować
-1 #30 Andree 2014-10-15 08:34
Opowiem o własnych autentycznych zdarzeniach z wyborami samorządowymi w wadowickiej gminie sprzed lat. Jest rok 1998. Umieszczono mnie na jedynej "słusznej liście" jako outsaidera. Liderem tej listy w moim okręgu był oczywiście "kombatant" Szczur. Moje nazwisko miało jedynie na celu zwiększenie liczby głosów na lidera listy. Tak się też stało, otrzymałem zaledwie 39 głosów (większość w lokalu w szkole na Os. Kopernika).Jest rok 2002. Podobna sytuacja. Przychodzi wieczór, ostatnie godziny przed zamknięciem rejestracji list. O szarej godzinie wpycha się do mieszkania Kocicho we własnej osobie, wywleka mnie z domu do samochodu zaparkowanego przed domem (w stylu SB w stanie wojennym). Myślałem, że dokona na mnie gwałtu homoseksualnego . Tam wymógł na mnie przejście na listę PIS do powiatu. .Jak się okazało, dzięki inteligencji, głównie nauczycielstwu, zdobyłem wówczas 192 głosy, praktycznie we wszystkich lokalach (od Stanisławia Grn. po Kaczynę). To za mało, aby wejść do powiatu, ale można było wejść do gminy już z liczbą 140 głosów. On wiedział, co robi. "Prześwietlił" mnie i uznał, że już wówczas mógłby nastąpić przypadek Mateusza K. W kolejnych wyborach powiatowych w 2006 r.również startowałem z listy PIS, wyciągając wynik 224 głosy, bez jakiejkolwiek kampanii wizualnej. Kocicho przykazał swoim, gł. Szczurowi, aby postępowano ze mną tak, jakbym w ogóle nie był zarejestrowany. Miałem jednak wielka satysfakcję. Otóż nieżyjący już ks. infułat Kazimierz Suder wyznał, jako mieszkaniec Wadowic, ze oddał na mniej swój głos.Po tym epizodzie sprzed 8 lat dałem sobie spokój z kandydowaniem, w myśl zasady "głową muru nie przebijesz".
Cytować
+9 #31 lump 2014-10-15 09:27
pani WODYŃSKA pani już dwoma nogami w trumnie i jeszcze ci mało jedź do swoich na ukraine i weź ewe staszka ormowca z choczni a najlepiej cały wspólny dom nikt nie będzie za wami płakał no chyba że proboszcz
Cytować
+10 #32 @lump 2014-10-15 09:37
Lumpie wiesz jak ona śmiga po Tesco, młodą by przeskoczyła, a tyś jej dwie nogi do trumny włożył :D
Cytować
+5 #33 Sherman 2014-10-15 10:56
Widzimy że przy ustalaniu listy "stada" doceniono lojalność,facho wość,oddanie sprawie i "głównemu pasterzowi". Wystarczy,że "przewodnik " jest doświadczonym wizjonerem i pomimo zmasowanego ataku opozycji jego dotychczasowe osiągnięcia dają mu legitymację do dalszego realizowania wytyczonych celów i planów,może być spokojny o ponowną reelekcję.Tak więc droga opozycjo,-polow anie zakończone,nadc hodzi czas sprawdzianu.
Cytować
+10 #34 Super 2014-10-15 11:03
[quote name="dziadunio "]Ponownie napisałem do Ewy Filipiak :
cyt:
Wiarygodność Ewy Filipiak

czyli w poszukiwaniu "przełomowego programu"


Ponownie - bezpośrednio do Ciebie, Droga Ewo - Twoimi własnymi słowami. Napisałaś w liście:

Ja swój PROGRAM DLA GMINY WADOWICE przedstawię w październiku i już zapowiadam, że będzie to program przełomowy, zmieniający dotychczasową filozofię i sposób patrzenia na rozwój gminy.

Pytam więc - gdzie jest program, obiecany mieszkańcom przez kandydatkę Filipiak?? Gdzie możemy go przeczytać, ba - chociażby o nim usłyszeć? Kiedy i z kim o nim dyskutować?

Napisałaś także i takie słowa - rozsyłając do wszystkich mieszkańców gminy:

Dlatego już dziś wzywam moich oponentów, rywali do merytorycznej debaty programowej na temat rozwoju naszej gminy, ponieważ w mojej ocenie są w błędzie lub słabo zorientowani w rzeczywistych problemach gminy, a ich wizje dotyczące przyszłości co najmniej populistyczne i bałamutne.

Od miesiąca swój Program prezentuje Jacek Jończyk. Od dwóch tygodni swoje wizje upublicznił Mateusz Klinowski. Także Zbigniew Jurczak przedstawił swoją koncepcję funkcjonowania gminy.

Ewa Filipiak pozostaje jedyną kandydatką, która nie uroniła nawet słowa w temacie, do którego publicznie namawiała pozostałych kandydatów. Czy przecząc własnym słowom, w tysięcznych kopiach rozesłanych do ludzi, chcesz powiedzieć, że Ewa Filipiak żadnej oferty dla mieszkańców gminy Wadowice nie posiada? Za wartość samą w sobie uznając trwanie przy władzy, wraz z Kotarbą et cohortes. Naprawdę Ci nie wstyd?

No i na koniec - ponownie cytat z Twojego listu:

Kandydaci posiadający konkretny program nie muszą uciekać się do sloganów i pozorów. Nie muszą obwieszać się po całej gminie szpecąc krajobraz i zasypywać nas tonami propagandowej makulatury. Wystarczy, że przedstawią nam swój program wyborczy.

Nic dodać nic ująć - zapewne pisząc te słowa, miałaś na myśli Staszkowego Kuriera - który w tonach rozwlekacie jak gmina długa i szeroka.

Tak więc najzupełniej poważnie - kandydatko Ewo Filipiak - weź odpowiedzialnoś ć za własne słowa. Zaprzestań urządzania sobie kpin z mieszkańców gminy Wadowice - zaprzestań produkowania Kotarbowej makulatury - tylko zaprezentuj tak szumnie zapowiadany program!

Niech on nawet nie będzie przełomowy, rozumiem że ciężko jest występować przeciwko samej sobie - niech będzie jakikolwiek.

Droga Ewo - pokaż swój program i zacznij o nim debatować - publicznie przyrzekłaś to nam wszystkim.
Cytować
-2 #35 Avro Lancaster 2014-10-15 11:15
Kto czeka to się doczeka,na razie cieszmy się tym co już mamy,-a źle nie mamy.SUPER,że będziemy mieli jeszcze więcej i spotkamy się w Alei Gwiazd.
Cytować
+4 #36 Anty 2014-10-15 15:07
Zapewne ZNANY PAN ADREE powinien pracowac w Wydziale Śledczym skoro zna życiorysy poszczegolnych kandydatow. Ale najwidoczniej nie moze sie pochwalić własnymi osiagnieciami ze wzgledow oczywistych tym samym TAKOWYCH BRAK. pozdrawiam Cytuję Andree:
Widać, że wadowicki nr 2 jednak przygotował opcję "awaryjną" i na wypadek, gdyby nie poszło w gminie, ludzie z gminy przejmą powiat.Zajmę się tu bliżej dwoma kandydatami Kocicha do powiatu.Pierwszy, to niemal "odwieczny" dyrektor pewnej szkoły w Choczni i radny powiatowy w latach 1999-2006. Później jakoś mu nie wychodziło, ale że "swój" i mgr inż. pełni na "osłodę" funkcję pełnomocnika powiatu dla dróg powiatowych, tak jakby nie istniał Powiatowy Zarząd Dróg. Ostatnio powiedział: "Jeżeli Filipiakowa wygra wybory, będę jeszcze dyrektorem przez dwie kadencje, jeżeli wygra Jończyk, tylko przez jedną". O ile wiadomo, w jego gabinecie wisi fotografia wadowickiego "guru", którego uważa za swego idola.Od lat jest typowym "obrotowcem", grającym równocześnie na kilka fortepianów. Sam kiedyś zwierzył się, że może startować ze wszystkich niemal list (PO, PIS, PSL, WD), z wyjątkiem Palikota i SLD.
Drugim jest "adiutant" i nieomylny "historyk" dworu, używany do opluwania i zwalczania niewygodnych postaci, niejaki MIC. Ma "zasługi" dla powiatu, ponieważ przekonał Jończyka (albo wręcz wymusił na nim) wmurowanie w budynku starostwa tablicy z nazwiskami przedwojennych starostów wadowickich, tudzież z nadania rządu londyńskiego podczas okupacji. Ale zasadnicze pytanie: Czy stan psychiczny tego osobnika i jego karta karna pozwalają na kandydowanie? Nie mówię tu o sprawach, które ze względu na upływ czasu mogły ulec zatarciu. Przypomnijmy: miał niegdyś sprawę karną za zniesławienie samorządowca z Kalwarii, wylatując za to z dna na zień z redakcji "Gazety Krakowskiej". Pobił i zrzucił ze schodów kobietę, która przyszła rewindykować pamiątki po swym mężu, przywłaszczone do jego pseudomuzeum. Wówczas dwór rozpowszechniał pogłoskę, jakoby "Michaś pozostawał w długotrwałym leczeniu sanatoryjnym". Wreszcie ostatnio konflikt z kodeksem karnym skarbowym: areszt z tytułu nieuiszczenia grzywny za niezapłacone należności podatkowe (od nieruchomości, której jest właścicielem). Czy tacy maja nas reprezentować w powiecie? Przypomnę, że 4 lata temu tenże MIC uzyskał śladową liczbę głosów do Rady Miejskiej. Czy jego mocodawcy, którym tak usłużnie wysługuje się, a którzy gotowi są zatuszować wszystkie jego sprawki, aby utrzymać się u władzy liczbą na amnezję albo na to, że ktoś "pociągnie" go na liście i wejdzie do Rady Powiatu? A jeszcze pewna dyrektorka szkoły w Kleczy, skonfliktowana ze środowiskiem, również rządząca szkołą "od zawsze do zawsze".
Cytować
+12 #37 Bolesław Kot 2014-10-15 16:18
Poniżej odpowiedź jaką otrzymałem w sprawie S. KOtarby

Sz. Pan
Bolesław Kot

Odpowiadając na pismo z dnia 14.10.2014 roku informuję Pana, że fakty
są następujące:

1. Jak wiadomo od wielu lat Pan Stanisław Kotarba jest brutalnie
atakowany i szkalowany przez różnego rodzaju przeciwników politycznych,
byłych aktywistów PZPR i byłych funkcjonariuszy tajnych służb PRL oraz
polityków skrajnej lewicy.
2. Pan Stanisław Kotarba jest znanym działaczem samorządowym i
członkiem NSZZ Solidarność, którego przeszłość nie budzi żadnych
wątpliwości. W czasach studenckich grał na skrzypcach w zespole
góralskim „SKALNI”, działającym przy Akademii Rolniczej w Krakowie,
który w 1983 roku pojechał do Grecji na Festiwal Folklorystyczny.
Wszelkie inne insynuacje na temat wyjazdów zagranicznych są śmieszne.
3. Pan Stanisław Kotarba ma tylko jeden życiorys prawdziwy i jest on
bardzo chwalebny, ale niestety są osobnicy którzy próbują pisać i
rozpowszechniać fałszywe życiorysy, które mają na celu szkalowanie
tego zasłużonego działacza opozycji antykomunistycz nej.

Mam nadzieję, że te wyjaśnienia zaspokoiły Pana ciekawość.

Z wyrazami szacunku – Ewa Filipiak, burmistrz Wadowic
Cytować
+3 #38 Super 2014-10-15 19:12
Cytuję Bolesław Kot:
Poniżej odpowiedź jaką otrzymałem w sprawie S. KOtarby

Sz. Pan
Bolesław Kot

Odpowiadając na pismo z dnia 14.10.2014 roku informuję Pana, że fakty
są następujące:

1. Jak wiadomo od wielu lat Pan Stanisław Kotarba jest brutalnie
atakowany i szkalowany przez różnego rodzaju przeciwników politycznych,
byłych aktywistów PZPR i byłych funkcjonariuszy tajnych służb PRL oraz
polityków skrajnej lewicy.
2. Pan Stanisław Kotarba jest znanym działaczem samorządowym i
członkiem NSZZ Solidarność, którego przeszłość nie budzi żadnych
wątpliwości. W czasach studenckich grał na skrzypcach w zespole
góralskim „SKALNI”, działającym przy Akademii Rolniczej w Krakowie,
który w 1983 roku pojechał do Grecji na Festiwal Folklorystyczny.
Wszelkie inne insynuacje na temat wyjazdów zagranicznych są śmieszne.
3. Pan Stanisław Kotarba ma tylko jeden życiorys prawdziwy i jest on
bardzo chwalebny, ale niestety są osobnicy którzy próbują pisać i
rozpowszechniać fałszywe życiorysy, które mają na celu szkalowanie
tego zasłużonego działacza opozycji antykomunistycznej.

Mam nadzieję, że te wyjaśnienia zaspokoiły Pana ciekawość.

Z wyrazami szacunku – Ewa Filipiak, burmistrz Wadowic


prawda o staszku: :D :
https://www.youtube.com/watch?v=ITJ1JOLpAXQ
Cytować
+5 #39 kattunge 2014-10-15 21:23
Jak jest chwalebny życiorys po szwedzku ?
Cytować
+5 #40 Miłośnik magistratu 2014-10-16 00:04
Cytuję kattunge:
Jak jest chwalebny życiorys po szwedzku ?

Kalafiorowa z ryżem!
Cytować
+6 #41 @Bolesław Kot 2014-10-16 03:47
Otrzymał Pan Żywot Świętego nic dodać nic ująć :-)
Cytować
+3 #42 Zbigniew Targosz 2014-10-16 08:24
Zapraszam do wysłuchania głosu mieszkańców naszej gminy na spotkaniach z KWW Nowoczesny Samorząd.Jacka Jończyka

To rarytasy, bo żaden z lokalnych komitetów wyborczych nie odważył się spotkania w takiej formie zorganizować !


https://www.youtube.com/watch?v=IOiYjiV9QnQ

https://www.youtube.com/watch?v=5JoFNiiKSGw

Ps
► rarytas
książkowo:
1. coś bardzo rzadkiego, osobliwego, niezwykle cennego; rzadkość, osobliwość;
2. coś bardzo smacznego; pychota, pyszota, przysmak, smakołyk, specjał, delikates
Cytować
+7 #43 sceptyk 2014-10-16 08:44
Cytuję
"M A N I F E S T CH Ł O P S K I

Dalej CHŁOPY, dalej żywo, otwiera się dla nas żniwo.

Rzućmy pługi i traktory, chodźmy razem NA WYBORY.

Wysprzątamy dziś kurniki, flaszki, ramy, płaskie pliki.

Wymieciemy wszystkie plewy, koty, szczury i cholewy.

Dość już bezprawia, woła lud ze Stanisławia.

Z groźną dziś miną idzie Chocznia wraz z Kaczyną.

Rusza się z zadka Chobot, Gorzeń i Zawadka.

Ostra już szpica tworzy się w Jaroszowicach.

Już nie spuści władzy z oka, Barwałd, Roków i Wysoka.

Wie już Klecza i Babica, każdy lepszy niż caryca.

Nie pomogą im
pacierze, gdy piętnaście wsi się zbierze.

Gdy wyruszą zwartym szykiem,
Wadowice i Ponikiew.

Dość już tej kliki! Gdzie
są ścieki i chodniki?

Gdzie wodociągi, autobusy i pociągi?

Dość już głupoty! Chcemy ludzi do roboty.

Ze wsi i miasta naród krzyczy DOŚĆ
i BASTA !"
I ten scenariusz trzeba realizować. Listy wyborcze PO, PiS, Wspólnego Domu pokazują,że realizowany będzie scenariusz: Ewakuacja do Powiatu : na liście PO w Okręgu 2 (Wadowice i okolica) 1 :S. Kotarba, na liście PiS : 1. B. Flasz, na liście Wspólnego Domu: 1. Ewa Filipiak, w Andrychowie były wicestarosta Mirosław Nowak 1 na liście PO, Surma (obecny radny) 1 na liście wspólnego Domu
PO, PiS, Wspólny Dom to listy na które nie należy głosować!.
Do Gminy np. M. Ogiegło startuje w okręgu w którym nie mieszka jako kontrkandydat Mateusza Klinowskiego i Beaty Wilk-Woderskiej .
Cytować
-1 #44 robert13 2014-10-16 11:54
Dlaczego wśró kandydatów na burmistrza nie ma Ewy Filipiak?
Cytować
+1 #45 Jarema 2014-10-16 13:23
Mój syn zadeklarował chęć oddania głosu na Łukasza Świrka. Niestety, nic z tego, bo nadal jest niepełnoletni. Ciekawi mnie na kogo głosowałyby dzieci, gdyby mogły. W przypadku mojego starszego syna MK miałby wy..ne.
Cytować
+5 #46 Mieszkaniec 2014-11-01 21:39
Na liście są kandydaci którzy nie regulują swoich zobowiązań. P.K. oszukał wielu ludzi a teraz szuka kolejnych naiwnych w całym powiecie... Zastanówcie się kogo dopuszczacie do władzy!
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.