11 października  z inicjatywy członkiń Wadowickiej Rady Kobiet po raz pierwszy w naszym mieście obch
W Wadowicach po raz pierwszy... Międzynarodowy Dzień Dziewczynek

11 października  z inicjatywy członkiń Wadowickiej Rady Kobiet po raz pierwszy w naszym mieście obchodzić będziemy... Międzynarodowy Dzień Dziewczynek (ang. International Day of the Girl)

W środę (11.10) członkinie Wadowickiej Rady Kobiet, z inicjatywy których w naszym mieście obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Dziewczynek (ang. International Day of the Girl), odwiedzą 5 placówek oświatowych w gminie Wadowice i przeczytają historie niezwykłych kobiet z bestsellerowej książki autorstwa Eleny Favilli i Francesci Cavallo pod tytułem „Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek 100 historii niezwykłych kobiet”.

Jak informuje Urząd Miejski w Wadowicach, przewodnicząca Rady Kobiet Katarzyna Kasperek pozyskała bezpłatnie egzemplarze tych nowo wydanych książek od wydawnictwa Debit.

Książki zostaną sprezentowane placówkom, które odwiedzimy w środę. W dzień ten planujemy zwrócić szczególną uwagę na prawa dziewcząt i ich szanse rozwoju. Celem jest też wspieranie dziewcząt w ich marzeniach, mobilizowanie do nauki, budowanie poczucia własnej wartości — informują organizatorki.

Z okazji obchodów święta organizowany jest też konkurs dla wszystkich uczniów wadowickich szkół i przedszkoli z atrakcyjnymi nagrodami o tytule „Ona jest dla mnie przykładem”. Będą przyjmowane prace na temat kobiet, które są autorytetami dla młodych ludzi. Prace powinny być indywidualne, w dowolnej formie – plastycznej, literackiej, muzycznej, nagranego filmiku lub jakiejkolwiek innej wymyślonej przez uczestników i uczestniczki. Na przygotowanie kompozycji będzie dwa tygodnie, po tym czasie jury – Wadowicka Rada Kobiet - wybierze najlepsze prace podzielone na kategorie.

Wszystkie kiedyś byłyśmy dziewczynkami i to już jest wystarczający powód, żeby wzmacniać te, które dziś są na tym cudownym, ale i trudnym starcie. Chcemy zachęcać dziewczęta, by realizowały swoje pasje i miały wpływ na rzeczywistość. Uważamy, że każda z nich powinna dorastać wierząc, że może zostać kimkolwiek zechce — mówi Katarzyna Kasperek, przewodnicząca Rady Kobiet.

Rada Kobiet działa od tego roku przy Urzędzie Miejskim w Wadowicach, jako zespół doradczy burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego. W jej skład wchodzą Dorota Balak, Ewa Całus, Magdalena Dubel, Bogumiła Jończyk, Julia Kania, Katarzyna Kasperek, Kasprzyk Barbara, Renata Kubera i Iga Włodarczyk. Przewodniczącą Rady Kobiet jest Katarzyna Kasperek. To właśnie ona organizowała w październiku 2016 roku na rynku "Czarny protest", przeciwko ustawie antyaborcyjnej.

 

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

0 #1 Mieszkaniec Gminy 2017-10-10 14:17
A co potem? Międzynarodowy dzień świstaka?
-12 #2 Michał 2017-10-10 14:35
Tak uczcie młode dziewczyny głupoty...
-5 #3 MAKS 2017-10-10 15:25
Klinowski z tą Kasperek przekroczyli kolejną granicę.Feminis tki w przedszkolu i szkole!!To się w głowie nie mieści! A czy rodzice wyrazili na to zgodę? Moja córka do szkoły nie pójdzie.
+20 #4 if 2017-10-10 15:29
Świetnie! Trudno być kobietą w naszym cudnym kraju, każde wsparcie dla dziewczynek jest na wagę złota.
+7 #5 Świstak 2017-10-10 15:41
Cytuję Mieszkaniec Gminy:
A co potem? Międzynarodowy dzień świstaka?

A dlaczego nie ?
Nie mam nic przeciwko.
+13 #6 wniosek formalny 2017-10-10 16:08
Uprasza się o niepromowanie ludzkiej głupoty.
-5 #7 Zefirek 2017-10-10 16:28
Cicho wszędzie, głucho wszędzie - co to będzie?, co to będzie?.
-7 #8 Gość 2017-10-10 17:05
Jakie wartości te kobiety prezentują z megafonem na środku rynku ???

Jak chcą zabłysnąć to niech się wezmą do realnej pracy na rzecz miast i ludzi tak się buduje realne wartości, a nie na promowaniu głupot - jest jakaś rodzina potrzebująca niech zorganizują coś, jakaś matka wychowuje samotnie dziecko niech zbiorą coś...

Feminizm zawsze niszczy kobietę ZAWSZE !!!
-24 #9 jbrynkus 2017-10-10 17:30
W Wadowicach pod rządami burmistrza Klinowskiego mamy do czynienia z próbą ofensywy ideologicznej lewactwa. Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie". Po artykule, który ukazał się na portalu wadowice24.pl rozdzwonił się mój telefon. Liczni wadowiczanie i wadowiczanki - także za pośrednictwem esemesów i Messengera pytają mnie co mają zrobić z tym fantem. Niektórzy są tak zdesperowani, że nie chcą posyłać swoich dzieci do szkoły. Podjąłem więc w tej sprawie poselską interwencję w małopolskim kuratorium. Poprosiłem Pani wicekurator Halina Cimer, aby przypomniała dyrektorom wszystkich placówek oświatowych w jakich okolicznościach do tychże szkół mogą wejść osoby niezwiązane z nimi. Już kiedyś przy okazji podobnych działań burmistrza Klinowskiego Pani Kurator Barbara Nowak zamieściła na stronie małopolskiego kuratorium oficjalne stanowisko. To stanowisko w sposób jednoznaczny wyklucza możliwość wejścia do szkół wadowickich feministek z taką lekturą.
+20 #10 if 2017-10-10 18:50
Cytuję jbrynkus:
Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie".


Nie wierzę w to, co czytam. Doprawdy, czy bulwersuje pana posła fakt, że ktoś chce zainspirować dziewczynki? Dlaczego tak bardzo pan i inni boją się, że dziewczynki uwierzą, że mają takie sama prawa w życiu jak ich koledzy? Tak bardzo boicie się, że odejdą od garów, przestaną prasować wam koszule, wychowywać wasze dzieci (same, bo przecież wy jesteście zajęci "wielkimi" sprawami)? A może, nie daj Boże!, zaczną zarabiać tyle, co Wy - stosownie do swoich umiejętności?

Niedawno obchodzony był "Dzień Chłopaka". W szkole mojego dziecka to dziewczynki miały przyjść ładnie ubrane, by chłopcom było przyjemnie...
+18 #11 Heniek 2017-10-10 19:08
@jjbrynkus a czymze jest ta tajemnicza ideologia lewactwa? Co złego w rownouprawnieni em kobiet? Przekonaniu,że ludzie nie dzielą się na gorszych i lepszych? Że trzeba wspólnie działać przeciwko problemom, a nie sztucznie dzielić społeczeństwo? Że trzeba stwarzać swiat, w którym ludzie są bezpieczni?
+9 #12 Baba 2017-10-10 19:09
Cytuję Gość:
Jakie wartości te kobiety prezentują z megafonem na środku rynku ???

Jak chcą zabłysnąć to niech się wezmą do realnej pracy na rzecz miast i ludzi tak się buduje realne wartości, a nie na promowaniu głupot - jest jakaś rodzina potrzebująca niech zorganizują coś, jakaś matka wychowuje samotnie dziecko niech zbiorą coś...

Feminizm zawsze niszczy kobietę ZAWSZE !!!


Weź sie dokształc, tym właśnie zajmuje się gro organizacji feministycznych i prokobiecych. W przeciwieństwie do krzykaczy
+7 #13 Gonzo 2017-10-10 19:11
popieram Panie z Rady w 100% Świetna akcja!
+6 #14 AnnaK 2017-10-10 20:17
Świetna inicjatywa :-) Obecne czasy są sprawdzianem dla Kobiet. Warto dać wchodzącym w świat dziewczynkom dobre przykłady, aby wiedziały że w życiu nie powinno być ograniczeń ze względu na płeć. Nastały czasy kiedy znowu trzeba walczyć o równouprawnieni e. Popieram Panie :-)
-10 #15 Niewierny Tomasz 2017-10-10 21:48
Cytuję Mieszkaniec Gminy:
A co potem? Międzynarodowy dzień świstaka?

Nie! Międzynarodowy dzień świra!
+11 #16 Magda 2017-10-10 22:07
Brawa dla Rady. Jak widać po reakcji, inicjatywa ze wszech miar potrzebna. Dla dziewczynek Wadowiczanek gorące pozdrowienia w ich dniu !
+17 #17 skandal 2017-10-10 22:27
Cytuję jbrynkus:
W Wadowicach pod rządami burmistrza Klinowskiego mamy do czynienia z próbą ofensywy ideologicznej lewactwa. Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie". Po artykule, który ukazał się na portalu wadowice24.pl rozdzwonił się mój telefon. Liczni wadowiczanie i wadowiczanki - także za pośrednictwem esemesów i Messengera pytają mnie co mają zrobić z tym fantem. Niektórzy są tak zdesperowani, że nie chcą posyłać swoich dzieci do szkoły. Podjąłem więc w tej sprawie poselską interwencję w małopolskim kuratorium. Poprosiłem Pani wicekurator Halina Cimer, aby przypomniała dyrektorom wszystkich placówek oświatowych w jakich okolicznościach do tychże szkół mogą wejść osoby niezwiązane z nimi. Już kiedyś przy okazji podobnych działań burmistrza Klinowskiego Pani Kurator Barbara Nowak zamieściła na stronie małopolskiego kuratorium oficjalne stanowisko. To stanowisko w sposób jednoznaczny wyklucza możliwość wejścia do szkół wadowickich feministek z taką lekturą.

Pan ze swoimi poglądami, które chce innym narzucać cofa nas do średniowiecza, a ciekawe czy w pana życiu wszystko tak zgodnie z plebanem i z moralnością??? Takie poglądy jak pan preferuje to czysty fanatyzm, niedługo na ulicę wystawicie trójki, albo piątki strzegących obyczajów, będziecie latać po mieście i mierzyć długość spódnic oraz dekoltów. Pośle z PODSARNIA trzeba być wpierw samemu super moralnym, świat jest mały, a ludzie dużo wiedzą...więc stop obłudzie.
-5 #18 Kkreks 2017-10-11 00:18
Posłuchajcie swojego mistrza Owsiaka i spróbujcie seksu, powinno pomóc. A Ty Klinowski odpie*dol się od ze swoim Całusem od dzieci w szkołach.
-8 #19 ... 2017-10-11 00:23
Cytuję if:
Cytuję jbrynkus:
Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie".


Nie wierzę w to, co czytam. Doprawdy, czy bulwersuje pana posła fakt, że ktoś chce zainspirować dziewczynki? Dlaczego tak bardzo pan i inni boją się, że dziewczynki uwierzą, że mają takie sama prawa w życiu jak ich koledzy? Tak bardzo boicie się, że odejdą od garów, przestaną prasować wam koszule, wychowywać wasze dzieci (same, bo przecież wy jesteście zajęci "wielkimi" sprawami)? A może, nie daj Boże!, zaczną zarabiać tyle, co Wy - stosownie do swoich umiejętności?

Niedawno obchodzony był "Dzień Chłopaka". W szkole mojego dziecka to dziewczynki miały przyjść ładnie ubrane, by chłopcom było przyjemnie...


Jest 8 marca = jest dzień kobiet koniec tematu. Każdy mężczyzna mały czy duży wie jak zachować się tego dnia.

My chorych lewicowych poglądów w Wadowicach nie chcemy - feminizm rodzi się gdy w życiu kobiety coś poszło nie tak na linii rodzice dziecko w okresie dorastania, a szczególnie na linii córka ojciec i to zranienie pielęgnowane przez lata, a nie wybaczone rodzi feminizm(brak wybaczeniu Bogu i ojcu) i potem mamy dorosłe kobiety które mają 20,30,40,... które nienawidzą mężczyzn i mają pretensje do Boga który dał ludziom wolną wole dlaczego tato pił lub go nie było itp.

Takie kobiety nie pomogą innym bo sobie nie potrafią pomóc i na przekór trwają w tym bagnie promując idee "babochłop", że jak nie zostały zaakceptowane jako kobiety to jak zaczną zmieniać zachowania na męskie to nagle nastąpi cud, a to jest ślepa droga i wielki dramat !!! Kobieta będzie tylko spełniona w życiu jako matka lub osoba działająca na rzecz innych gdzie może rozwijać cechy matki. Jak kobieta w swoim życiu stawia na pierwszym miejscu wartości męskie np. karierowiczka kosztem rodziny to dramat takiej kobiety jest wielki często topiony w czasie w alkoholu.

Bohaterkami nie są kobiety które po trupach zrobiły karierę pokazując jakie są męskie ale kobiety które w pocie czoła dbały o dobro rodziny i czas poświęcony dziecku - to jest prawdziwe bohaterstwo.
-10 #20 ... 2017-10-11 00:34
Cytuję AnnaK:
Świetna inicjatywa :-) Obecne czasy są sprawdzianem dla Kobiet. Warto dać wchodzącym w świat dziewczynkom dobre przykłady, aby wiedziały że w życiu nie powinno być ograniczeń ze względu na płeć. Nastały czasy kiedy znowu trzeba walczyć o równouprawnieni e. Popieram Panie :-)



Skoro Bóg stworzył dwie różne istoty mężczyznę i kobietę = JEST ROŻNICA !!!

Facet nie urodzi dziecka choćby jak bardzo chciał, a kobieta nie zajdzie w ciążę bez mężczyzny = JEST ROŻNICA !!!

Równouprawnienie to chory lewicowy pogląd !!! nie wierzysz to wyślij wszystkie te feministki do pracy w kopalni , kamieniołomach i tam gdzie fizyka ma znaczenie i zobaczysz swoje "piękno" równo uprawnienia.

Podsumowując czy mrówka może czuć się słoniem może ale jak mrówka tupnie, a słoń tupnie to ich równouprawnieni e da inny wynik !!
-16 #21 ... 2017-10-11 00:40
Cytuję if:
Świetnie! Trudno być kobietą w naszym cudnym kraju, każde wsparcie dla dziewczynek jest na wagę złota.


Polska to jeden z najlepszych krajów dla kobiet !!! są części świata że rodziny muszą płacić wysoki podatek jak urodzi się dziewczyna więc są one wówczas na ogół zabijane idąc dale jw krajach arabskich kobieta ma 0 do powiedzenia.

Więc skończcie ludzie opowiadać bzdety !!!
+4 #22 kołtuny 2017-10-11 01:07
Cytuję ...:
Cytuję if:
Cytuję jbrynkus:
Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie".


Nie wierzę w to, co czytam. Doprawdy, czy bulwersuje pana posła fakt, że ktoś chce zainspirować dziewczynki? Dlaczego tak bardzo pan i inni boją się, że dziewczynki uwierzą, że mają takie sama prawa w życiu jak ich koledzy? Tak bardzo boicie się, że odejdą od garów, przestaną prasować wam koszule, wychowywać wasze dzieci (same, bo przecież wy jesteście zajęci "wielkimi" sprawami)? A może, nie daj Boże!, zaczną zarabiać tyle, co Wy - stosownie do swoich umiejętności?

Niedawno obchodzony był "Dzień Chłopaka". W szkole mojego dziecka to dziewczynki miały przyjść ładnie ubrane, by chłopcom było przyjemnie...


Jest 8 marca = jest dzień kobiet koniec tematu. Każdy mężczyzna mały czy duży wie jak zachować się tego dnia.

My chorych lewicowych poglądów w Wadowicach nie chcemy - feminizm rodzi się gdy w życiu kobiety coś poszło nie tak na linii rodzice dziecko w okresie dorastania, a szczególnie na linii córka ojciec i to zranienie pielęgnowane przez lata, a nie wybaczone rodzi feminizm(brak wybaczeniu Bogu i ojcu) i potem mamy dorosłe kobiety które mają 20,30,40,... które nienawidzą mężczyzn i mają pretensje do Boga który dał ludziom wolną wole dlaczego tato pił lub go nie było itp.

Takie kobiety nie pomogą innym bo sobie nie potrafią pomóc i na przekór trwają w tym bagnie promując idee "babochłop", że jak nie zostały zaakceptowane jako kobiety to jak zaczną zmieniać zachowania na męskie to nagle nastąpi cud, a to jest ślepa droga i wielki dramat !!! Kobieta będzie tylko spełniona w życiu jako matka lub osoba działająca na rzecz innych gdzie może rozwijać cechy matki. Jak kobieta w swoim życiu stawia na pierwszym miejscu wartości męskie np. karierowiczka kosztem rodziny to dramat takiej kobiety jest wielki często topiony w czasie w alkoholu.

Bohaterkami nie są kobiety które po trupach zrobiły karierę pokazując jakie są męskie ale kobiety które w pocie czoła dbały o dobro rodziny i czas poświęcony dziecku - to jest prawdziwe bohaterstwo.

Co ty pieprzysz, jakie babochłopy....b rzydszych bab jak prawicówek nie znajdziesz nigdzie, znak rozpoznawczy bab prawicy to brzydota i niedouczenie czyli kołtun polski. Kobieta to nie maszyna do rodzenia, a tak by zacofańce chciały
-11 #23 jbrynkus 2017-10-11 09:33
No i zaczęło się, więc po kolei:
- do if: - proszę Nicka (bo nie wiem jakiej płci jest Nick i jaka jest jego personalna identyfikacja - co też świadczy o jego odwadze i przejrzystości) - 1. koszule sam sobie prasuję, bo robię to dobrze. Niekiedy robi to plarnia. 2. Nie przszkadza mi nawet Dzień Dziewcząt, ale "dziewczynek" tak, bo takie określenie świadczy o co najmniej lekceważeniu płci pieknej. 3. Jakoś w Polsce jest tak, że kobiety zajmują naprawdę wysokie stanowiska i zajmują się wielkimi sprawami - choćby premier Szydło. 4. znam takie kobiety, które zarabiają więcej niż ja i nie wynika to z tego, że są kobietami, ale są ode mnie mądrzejsze, mają wielkie kompetencje, Też mi to nie przeszkadza - na mojej uczelni władza na Wydziale , na którym pracuję jest w rękach kobiet. 5. Jakby w ten sposób obchodzono "Dzień Dziewcząt" - ładne ubranie, jakiś prezent, to ok., ale nie indoktrynacja za posrednictwem określonej lektury

- do skandal: proszę Skandala (bo nie wiem jakiej płci jest Skandal i jaka jest jego personalna identyfikacja - co też świadczy o jego odwadze i przejrzystości) - 1. proszę się douczyć, Gdyby przyjąc Skandal wykładnię problemu, to w średniowieczu mamy do czynienia z desakralizacją przestrzeni publicznej i na tm podłożu wyrósł cho choćby husytyzm i protestantyzm. Na idei powrotu do ewangelicznego chrześcijaństwa . Moje stanowisko nigdzie więc nikogo nie cofa, 2. To właśnie fanatyczki genderowo-femin istyczne stosują metody "piątek strzegących obyczajów", ale genderowych i zgodnie z lewactwem wywodzącycm się komunizmu-naziz mu chciałyby działać; 3. Jestem posłem z Wadowic, a z Podsarniem - jeśli chciałeś Skandalu - mam tyle współnego, że stamtąd wywodzi się moja mama, po części tata, a ja sam tam mieszkałem może dwa lata. Ale mnie to nie obraża, świadczy jedynie o Twojej wartości. Napisze otwarcie - niskiej wartości, bo chcesz przez przywołąnie tej pieknej miejscowości zdeprecjonować moją osobę.
-2 #24 szkiełko i oko 2017-10-11 10:03
Zamysł "inspirowania" nieletnich kobiet - "dziewczynek" - bez zgody ich RODZICÓW jest oczywisty:jest próbą ingerencji w system wartości . Lewackie dewiantki chcą pozyskać i rozgłos i ew. poparcie do dalszych działań.
Pytanie proste : kto na to d a j e ?
+5 #25 Kabaret aniME 2017-10-11 10:24
Cytuję ...:
Cytuję AnnaK:
Świetna inicjatywa :-) Obecne czasy są sprawdzianem dla Kobiet. Warto dać wchodzącym w świat dziewczynkom dobre przykłady, aby wiedziały że w życiu nie powinno być ograniczeń ze względu na płeć. Nastały czasy kiedy znowu trzeba walczyć o równouprawnienie. Popieram Panie :-)



Skoro Bóg stworzył dwie różne istoty mężczyznę i kobietę = JEST ROŻNICA !!!

Facet nie urodzi dziecka choćby jak bardzo chciał, a kobieta nie zajdzie w ciążę bez mężczyzny = JEST ROŻNICA !!!

Równouprawnienie to chory lewicowy pogląd !!! nie wierzysz to wyślij wszystkie te feministki do pracy w kopalni , kamieniołomach i tam gdzie fizyka ma znaczenie i zobaczysz swoje "piękno" równo uprawnienia.

Podsumowując czy mrówka może czuć się słoniem może ale jak mrówka tupnie, a słoń tupnie to ich równouprawnienie da inny wynik !!

cyt:
"Skoro Bóg stworzył dwie różne istoty mężczyznę i kobietę = JEST ROŻNICA !!!
Kto ci to wykładał ?
"Bóg stwozył mezczyzne a kobiete na prosbe Adama stworzył z psiego ogona i dlatego dzisiaj kobiety lataja za ogonem !!!"
"Dlatego sejm chce przepiac łancuchy z czteronoznych na dwunozne - bo wiecej szczekaja!"
+7 #26 if 2017-10-11 10:58
lewicowych poglądów w Wadowicach nie chcemy -

My - tzn kto?

Bohaterkami nie są kobiety które po trupach zrobiły karierę pokazując jakie są męskie ale kobiety które w pocie czoła dbały o dobro rodziny i czas poświęcony dziecku - to jest prawdziwe bohaterstwo.
- a może każdy z nas zdecyduje, co to jest "prawdziwe bohaterstwo". Jeszcze możemy chyba myśleć i sami interpretować tekst.
+11 #27 if 2017-10-11 11:00
Reasumując: Mentalna przepaść, klapki na oczach, ograniczone horyzonty. Witamy w Wadowicach!
+7 #28 szum koło siebie 2017-10-11 11:05
Poseł książki nie przeczytał... znowu nie wiem, ale ruch koło siebie zrobię oraz wystraszę ciemnotę.
+16 #29 Ojciec 2017-10-11 14:21
Posle Brynkus, problem tkwi w tym ze kazdy z was(specjalnie pisze mala litera bo nie mam za grosz dla was sprawujacych wladze szacunku)na kazdej sprawie próbuje zbic na sile kapital polityczny i zabylsnac przy kazdej okazji. Zanim posel zainterweniowal i pochwalil sie swoja interwencja calemu narodowi szkoda ze pan nie przeczytal lektury, bo jestem pewien ze nie zrobil pan tego. Gdyby bylo inaczej to wiedzial by pan ze nic zlego nie ma w przeczytaniu histori dziewczynki ktora jako pierwsza kobieta ustanowila rekord predkosci w Giro italia, lub w historii siostr Williams najlepszych tenisistek na swiecie. Czy to ma byc w przypadku posla poczatek kampanii do wyborow na burmistrza ? Mam nadzieje ze takiego burmistrza nigdy Wadowice miec nie będą a przy kolejnych wyborach ludzie beda pamietac jak plytki pogladowo jest pan ,panie Brynkus.
Pozdrawiam
+9 #30 selena 2017-10-11 14:46
Cytuję jbrynkus:
W Wadowicach pod rządami burmistrza Klinowskiego mamy do czynienia z próbą ofensywy ideologicznej lewactwa. Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie". Po artykule, który ukazał się na portalu wadowice24.pl rozdzwonił się mój telefon. Liczni wadowiczanie i wadowiczanki - także za pośrednictwem esemesów i Messengera pytają mnie co mają zrobić z tym fantem. Niektórzy są tak zdesperowani, że nie chcą posyłać swoich dzieci do szkoły. Podjąłem więc w tej sprawie poselską interwencję w małopolskim kuratorium. Poprosiłem Pani wicekurator Halina Cimer, aby przypomniała dyrektorom wszystkich placówek oświatowych w jakich okolicznościach do tychże szkół mogą wejść osoby niezwiązane z nimi. Już kiedyś przy okazji podobnych działań burmistrza Klinowskiego Pani Kurator Barbara Nowak zamieściła na stronie małopolskiego kuratorium oficjalne stanowisko. To stanowisko w sposób jednoznaczny wyklucza możliwość wejścia do szkół wadowickich feministek z taką lekturą.
W takim razie mam pytanie do szanownego, przerażonego Pana posła: Na jakiej podstawie do szkół wpuszczani są księża pedofile (jest ich duży odsetek, a dzieci podajemy im na tacy) lub zwichnięte psychicznie katechetki ??? Nikt się nie liczył z moją NIEZGODĄ na prowadzenie przez kogokolwiek lekcji religii, zarówno w przedszkolu jak i szkole. A poza tym, czego Pan się tak boi ? Żeby młode dziewczyny nie uświadomiły sobie własnej wartości i prawa wyboru ??? Chyba musi mieć Pan coś na sumieniu...
+7 #31 if 2017-10-11 21:14
Cytuję jbrynkus:
No i zaczęło się, więc po kolei:
3. Jakoś w Polsce jest tak, że kobiety zajmują naprawdę wysokie stanowiska i zajmują się wielkimi sprawami - choćby premier Szydło.


I Krystyna Pawłowicz!
+9 #32 ### 2017-10-11 21:41
Cytuję selena:
Cytuję jbrynkus:
W Wadowicach pod rządami burmistrza Klinowskiego mamy do czynienia z próbą ofensywy ideologicznej lewactwa. Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie". Po artykule, który ukazał się na portalu wadowice24.pl rozdzwonił się mój telefon. Liczni wadowiczanie i wadowiczanki - także za pośrednictwem esemesów i Messengera pytają mnie co mają zrobić z tym fantem. Niektórzy są tak zdesperowani, że nie chcą posyłać swoich dzieci do szkoły. Podjąłem więc w tej sprawie poselską interwencję w małopolskim kuratorium. Poprosiłem Pani wicekurator Halina Cimer, aby przypomniała dyrektorom wszystkich placówek oświatowych w jakich okolicznościach do tychże szkół mogą wejść osoby niezwiązane z nimi. Już kiedyś przy okazji podobnych działań burmistrza Klinowskiego Pani Kurator Barbara Nowak zamieściła na stronie małopolskiego kuratorium oficjalne stanowisko. To stanowisko w sposób jednoznaczny wyklucza możliwość wejścia do szkół wadowickich feministek z taką lekturą.
W takim razie mam pytanie do szanownego, przerażonego Pana posła: Na jakiej podstawie do szkół wpuszczani są księża pedofile (jest ich duży odsetek, a dzieci podajemy im na tacy) lub zwichnięte psychicznie katechetki ??? Nikt się nie liczył z moją NIEZGODĄ na prowadzenie przez kogokolwiek lekcji religii, zarówno w przedszkolu jak i szkole. A poza tym, czego Pan się tak boi ? Żeby młode dziewczyny nie uświadomiły sobie własnej wartości i prawa wyboru ??? Chyba musi mieć Pan coś na sumieniu...

"W takim razie mam pytanie do szanownego, przerażonego Pana posła: Na jakiej podstawie do szkół wpuszczani są księża pedofile (jest ich duży odsetek, a dzieci podajemy im na tacy) lub zwichnięte psychicznie katechetki ??? " - Bo Sobor Watykanski II zabronil tylko pieprzenia sie ze zwierzetami !!!
:D
A PRZECIEZ PODOBNO JESTESCIE KATOLIKAMI??? :lol:
"pieprzycie sie jak kroliki! - nawet produkcji prezerwatyw zabraniacie!
-7 #33 ... 2017-10-11 22:23
Cytuję selena:
Cytuję jbrynkus:
W Wadowicach pod rządami burmistrza Klinowskiego mamy do czynienia z próbą ofensywy ideologicznej lewactwa. Tym razem miejscowe feministki chcą indoktrynować dzieci i młodzież w szkołach przez odczytanie w niektórych placówkach oświatowych z okazji tzw. Dnia Dziewczynek fragmentów książki: Elena Favilli i Francesca Cavallo. W jednej z recenzji, zachęcającej do zapoznania się z tą lekturą czytamy, że autorki "postanowiły zmierzyć się z wszechobecnymi w literaturze dziecięcej stereotypami dotyczącymi płci i stworzyły zbiór opowieści o niezwykłych kobietach – wszystko po to, by zainspirować dziewczynki na całym świecie". Po artykule, który ukazał się na portalu wadowice24.pl rozdzwonił się mój telefon. Liczni wadowiczanie i wadowiczanki - także za pośrednictwem esemesów i Messengera pytają mnie co mają zrobić z tym fantem. Niektórzy są tak zdesperowani, że nie chcą posyłać swoich dzieci do szkoły. Podjąłem więc w tej sprawie poselską interwencję w małopolskim kuratorium. Poprosiłem Pani wicekurator Halina Cimer, aby przypomniała dyrektorom wszystkich placówek oświatowych w jakich okolicznościach do tychże szkół mogą wejść osoby niezwiązane z nimi. Już kiedyś przy okazji podobnych działań burmistrza Klinowskiego Pani Kurator Barbara Nowak zamieściła na stronie małopolskiego kuratorium oficjalne stanowisko. To stanowisko w sposób jednoznaczny wyklucza możliwość wejścia do szkół wadowickich feministek z taką lekturą.
W takim razie mam pytanie do szanownego, przerażonego Pana posła: Na jakiej podstawie do szkół wpuszczani są księża pedofile (jest ich duży odsetek, a dzieci podajemy im na tacy) lub zwichnięte psychicznie katechetki ??? Nikt się nie liczył z moją NIEZGODĄ na prowadzenie przez kogokolwiek lekcji religii, zarówno w przedszkolu jak i szkole. A poza tym, czego Pan się tak boi ? Żeby młode dziewczyny nie uświadomiły sobie własnej wartości i prawa wyboru ??? Chyba musi mieć Pan coś na sumieniu...


Tak jak pisałem wyżej totalna nienawiść do Boga + PYCHA - ludzie w Was niema miłości tj Boga dlatego feminizm jest tak bardzo zły !!!

Odsetek księży pedofili to mniej niż 0,1 % cała reszta to ludzie świeccy !!!

Kumasz SELENA nie ma miłości niema Boga !!! Jak wypisujesz teksty w stylu wywalmy religię to mówisz my nie chcemy w naszym życiu miłości i jak spojrzysz na życie feministki i jej relacje do najbliższych to właśnie tam będzie problem !!! KUMASZ SELENA ??? - kumasz dlaczego jesteś nieszczęśliwa ??? Wywalasz Boga wywalasz miłość ze swojego życia !!!
+5 #34 nie dla fanatyków 2017-10-12 00:38


Tak jak pisałem wyżej totalna nienawiść do Boga + PYCHA - ludzie w Was niema miłości tj Boga dlatego feminizm jest tak bardzo zły !!!

Odsetek księży pedofili to mniej niż 0,1 % cała reszta to ludzie świeccy !!!

Kumasz SELENA nie ma miłości niema Boga !!! Jak wypisujesz teksty w stylu wywalmy religię to mówisz my nie chcemy w naszym życiu miłości i jak spojrzysz na życie feministki i jej relacje do najbliższych to właśnie tam będzie problem !!! KUMASZ SELENA ??? - kumasz dlaczego jesteś nieszczęśliwa ??? Wywalasz Boga wywalasz miłość ze swojego życia !!!
Rekolekcje odprawiaj w kościele, a nie tutaj, państwo powinno być świeckie, a nie rządzone przez sukienkowych z tylnego siedzenia, sami doprowadzicie do odwrotu ludzi od kościoła, który jest coraz bardziej zachłanny i żąda coraz to większych ograniczeń oraz wchodzi z butami w intymne sprawy ludzi, jeszcze doczekamy czasów,że kościół wróci na swoje miejsce tak jak się stało w Hiszpanii w latach siedemdziesiąty ch.
+3 #35 nie dla fanatyków 2017-10-12 03:24
do @33
Rekolekcje odprawiaj w kościele, a nie tutaj, państwo powinno być świeckie, a nie rządzone przez sukienkowych z tylnego siedzenia, sami doprowadzicie do odwrotu ludzi od kościoła, który jest coraz bardziej zachłanny i żąda coraz to większych ograniczeń oraz wchodzi z butami w intymne sprawy ludzi, jeszcze doczekamy czasów,że kościół wróci na swoje miejsce tak jak się stało w Hiszpanii w latach siedemdziesiąty ch.
-2 #36 swistak 2017-10-12 04:13
tylko pojebusy obchodza ten dzien, ludzie oni chca zrobic z was wariatow - nie dajcie sie zwariowac tym kretynkom!!!
-2 #37 swistak 2017-10-12 04:15
to nie za darmo, to wszystko jest za kase rzyda Sorosa
-5 #38 szkiełko i oko 2017-10-12 07:33
Cytuję nie dla fanatyków:
do @33
Rekolekcje odprawiaj w kościele, a nie tutaj, państwo powinno być świeckie, a nie rządzone przez sukienkowych z tylnego siedzenia, sami doprowadzicie do odwrotu ludzi od kościoła, który jest coraz bardziej zachłanny i żąda coraz to większych ograniczeń oraz wchodzi z butami w intymne sprawy ludzi, jeszcze doczekamy czasów,że kościół wróci na swoje miejsce tak jak się stało w Hiszpanii w latach siedemdziesiątych.

Czy aby rozumiesz znaczenie pojęć których używasz ? Z tekstu wynika ,że nie za bardzo. Należy coś poczytać najpierw zanim się zostanie autorem wiekopomnych myśli.A tak mimochodem : w Wadowicach kościołów kilka i chyba stoją "na swoim miejscu" ...tak się wydaje,hm ?
+5 #39 anka 2017-10-12 21:04
@33
Różnica jest taka, że jak świecka osoba np. nauczyciel okaże się pedofilem to trafia do więzienia. Gdy ksiądz okaże się pedofilem ... trafia do innej parafii. I tylle w temacie!
+9 #40 anka 2017-10-12 21:11
#20
To, że mężczyzna nie urodzi dziecka nie znaczy że nie może mu zmienić pieluchy. Mniej więcej w tym miejscu kończą się nieprzekraczaln e granice pomiędzy płcami. Reszta to wmawianie że kobietamężczyzn a czegoś nie może. Przestań bredzić.
+2 #41 lukrujemy życiorysy 2017-10-13 00:28
Wywiad jest dostępny wszędzie w internecie i był robiony prze Małgorzatę Kupiszewską...t u link:
Nasza Kalwaria Dr hab.Józef Brynkus: Mam mocny kręgosłup.
Po przeczytaniu tego wywiadu z pewnością go Pan zna uważam za niestosowne z Pana strony by silić się na moralistę, wywiad dokładnie pokazuje wszystko, jeszcze jedno dlaczego Pa wstydzi się swego pochodzenia chłopskiego.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.