Rok toczył się proces karny, w którym radnego Mateusza Klinowskiego oskarżał urzędnik Urzędu Miejs
Za statywa do sądu: urzędnik przegrał, Klinowski uniewinniony

Rok toczył się proces karny, w którym radnego Mateusza Klinowskiego oskarżał urzędnik Urzędu Miejskiego Piotr Hajnosz. Chodziło o komentarz pod jednym z artykułów na portalu WadowiceOnline.pl. Klinowskiego uniewinniono. Wyrok nie jest prawomocny.

Uniewinnieniem zakończył się trwający blisko rok proces karny w wadowickim sądzie, w którym radnego i doktora nauk prawnych Mateusza Klinowskiego oskarżał Piotr Hajnosz, urzędnik Urzędu Miejskiego w Wadowicach i osoba znana z publicznych wystapień. Wadowiczanie mogą go kojarzyć jako osobę trzymającą sprzęt nagłaśniający, z którego rzecznik UM, radny powiatowy i szef lokalnych struktur PO Stanisław Kotarba w okresie kampanii wyborczej we wrześniu 2011 roku przemawiał do uczestników sławnej demonstracji "Uwalniamy Wadowice".

Zobacz: Demonstracja "Uwalniamy Wadowice" - materiał video

Hajnosz udał się do sądu z aktem oskarżenia, w którym zarzucił radnemu Klinowskiemu, że ten napisał komentarz pod artykułem "Na policję za śmieci" na portalu WadowiceOnline.pl, w którym chciał go "odczłowieczyć i poniżyć". Klinowski miał też napisać nieprawdę, że Hajnosz i Kotarba zostali przez mieszkańców Kalwarii Zebrzydowskiej złapani na zakłócaniu ciszy przed odbywającym się w maju 2012 roku referendum za odwołaniem tamtejszego burmistrza (szczegóły aktu oskarżenia Klinowski opisał na swoim blogu www.mateuszklinowski.pl). Oto treść spornego komentarza:

Klinowski przed sądem powołał świadków, którzy zeznawali, że istotnie przyłapali na rozwieszaniu plakatów przeciwko referendum Kotarbę i Hajnosza. Świadkowie - organizatorzy referendum w Kalwarii - rozpoznali na sali rozpraw zarówno Hajnosza, jak i Kotarbę. Radny podnosił również, że Piotr Hajnosz w kampanii referendalnej przed ubiegłorocznym referendum w Wadowicach rozwieszał niemal identyczne w treści i tak samo wyglądające plakaty, tym razem dotyczące Wadowic. Świadkami oskarżenia byli z kolei Marcin Płaszczyca (asystent burmistrz Ewy Filipiak, właściciel i redaktor naczelny lokalnego portalu) oraz Stanisław Kotarba. Hajnosz i Kotarba tłumaczyli również, że ich wyprawa do Kalwarii w ciszę wyborczą przed referendum związana była z wieszaniem... plakatów zapraszających na uroczystości papieskie do Wadowic.  

Sędzia uniewinnił radnego od wszystkich zarzutów. W uzasadnieniu wyroku podniósł, że radny nie przekroczył granic debaty publicznej, nie mógł więc popełnić przestępstwa zniesławienia. Dodatkowo, Piotr Hajnosz, który wielokrotnie w czasie procesu podkreślał, że jest osobą znaną i cieszącą się społecznym zaufaniem, powinien liczyć się z krytyką swoich działań w ramach toczącej się w Internecie debaty publicznej.

Sędzia podkreślił także, że radny dr Mateusz Klinowski miał podstawy, aby twierdzić, że Hajnosz i Kotarba zakłócali ciszę wyborczą, opierał się bowiem na informacjach naocznych świadków. Piotr Hajnosz został zresztą początkowo za takie wykroczenie ukarany, ale od wyroku się skutecznie odwołał (do Sądu Rejonowego w Wadowicach). Sędzia obciążył Piotra Hajnosza kosztami postępowania (300 zł) oraz wynagrodzeniem adwokata radnego - to kwota około 700 zł.

Wyrok nie mógł być inny. Sędzia dokonał rzetelnej oceny całości okoliczności sprawy. Mam wrażenie, że Piotra Hajnosza wykorzystano, aby spróbować ukarać mnie za krytykę poczynań lokalnej władzy. Posłużono się człowiekiem, który chyba nie do końca rozumiał, w czym bierze udział. Na sali sądowej sprawiał wrażenie zagubionego dziecka, przekonanego jednak o niesłychanej roli, jaką odgrywa - mówi nam radny dr Mateusz Klinowski.

Wyrok sądu nie jest prawomocny.

(MG)

 

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+40 #1 pcc88 2014-03-28 15:25
ciekawe czy płaszczyca przez małe p napisze coś na ten temat
+34 #2 gonzo 2014-03-28 15:34
on pisze że caryca jest najlepsza co on pił że tak bredzi?
+27 #3 Dziadunio Dziadunio 2014-03-28 15:36
Dzisiaj w UM żałoba- kocia młodzież leży i hmm- miauczy? Kwiczy? :-) Nie dość że od wczoraj wiadomo że Filip perkusista nie zostanie posłem, to dzisiaj jeszcze to. A w dodatku psychotropy na receptę, niech szlag! :lol: Ale spoko, Staszek, jak ładnie poprosisz to ci zaśpiewamy- nic się nie stało, chłopaki nic się nie stało! :lol:
-42 #4 Madzia 2014-03-28 15:58
Po co wybitnemu prawnikowi jakim mieni się być Klinowski był jeszcze dodatkowo adwokat. Nie mógł się sam bronić jak taki enteligentny?
-7 #5 @gonzo 2014-03-28 16:09
To Gazeta Krakowska tak napisała i jest to prawda.
-3 #6 Tardellii 2014-03-28 16:26
Krakowska napisał aa głosowali mieśkańcy Fatofic . Więc o cóż chodzi ?
+28 #7 Mateusz Klinowski 2014-03-28 16:38
Krótkie uzupełnienie relacji dziennikarskiej .

W czasie procesu wielokrotnie zwracałem uwagę Sądu na fakt, że Marcin Płaszczyca, Stanisław Kotarba i Piotr Hajnosz nie tylko składają wykluczające się zeznania, ale zwyczajnie kłamią pod przysięgą. I robią to "śmiejąc się nam w twarz", przekonani o własnej bezkarności. Przykładowo, Płaszczyca wypierał się, że bliżej zna Hajnosza, Hajnosz, że na co dzień współpracuje z Kotarbą, Kotarba zapewniał, że zajmuje się etatowo plakatowaniem miasta itd. Farsa.

Czy któryś z tych panów doczeka się wreszcie postępowania za składanie fałszywych zeznań?

Warto też opisać dzisiejsze zachowanie mojego oskarżyciela, podobno poważnego polityka PO. Jego grymasy i gesty na sali sądowej w czasie poprzednich rozpraw stawiały pod znakiem zapytania dojrzałość emocjonalną czy zdolność do samokontroli.

Dziś jednak Piotr Hajnosz, porzucony przez Kotarbę i resztę politycznych kolegów, przed dziennikarzami chował się w ubikacji, skąd nasłuchiwał wezwania na wywołanie sprawy i podsłuchiwał nasze rozmowy. Odwaga gdzieś wyparowała.
Może do następnych wyborów odzyska wigor...
-29 #8 @Madzia 2014-03-28 16:59
Cytuję Madzia:
Po co wybitnemu prawnikowi jakim mieni się być Klinowski był jeszcze dodatkowo adwokat. Nie mógł się sam bronić jak taki enteligentny?


Bardzo zasadne pytanie zadała Madzia Klinowskiemu, do którego w swoim pełnym kłamstw wpisie się w ogóle nie odniósł.
+20 #9 Obywatel Wadowic 2014-03-28 17:02
I po co to było młodemu klakierowi Filipiak ? Takie tanie politykierstwo w stylu kocicha musi zostać odrzucone przez mieszkańców naszej gminy.

Nie możemy pozwolić klakierom Filipiak sprowadzić spraw wspólnych tylko do procesów i sal sądowych. Bezradni na sali sesyjnej, bezradni w urzędzie, a wyszczekani w sądzie. To jest styl tej władzy.

Mamy co robić w gminie. Dość jest problemów. Zajmijmy się na przykład problemem bezrobocia. Prawie 2 000 osób w gminie nie ma pracy. Czy jakikolwiek proces sądowy pomoże im coś na chwile ?
+10 #10 Cinkciarz 2014-03-28 17:08
Cytuję @Madzia:
Cytuję Madzia:
Po co wybitnemu prawnikowi jakim mieni się być Klinowski był jeszcze dodatkowo adwokat. Nie mógł się sam bronić jak taki enteligentny?


Bardzo zasadne pytanie zadała Madzia Klinowskiemu, do którego w swoim pełnym kłamstw wpisie się w ogóle nie odniósł.


Adwokat był po to, żeby dodatkowa zapłacił koszty zastępstwa :) Tak czy inaczej Klinowski sam także by się wybronił
+20 #11 Mateusz Klinowski 2014-03-28 17:10
Cytuję @Madzia:
Cytuję Madzia:
Po co wybitnemu prawnikowi jakim mieni się być Klinowski był jeszcze dodatkowo adwokat. Nie mógł się sam bronić jak taki enteligentny?


Bardzo zasadne pytanie zadała Madzia Klinowskiemu, do którego w swoim pełnym kłamstw wpisie się w ogóle nie odniósł.


No to się odniosę, bo widzę, że "dociekliwych" bardzo to boli:

"Co dwie głowy, to nie jedna."

Ale wiem, że to może nie trafić, więc spróbujmy tak:

A po co wybitnemu chirurgowi lekarz? Nie może zoperować się sam?
+14 #12 tempy hooj 2014-03-28 17:20
Patrzę na zdjęcie i widzę statyw. Trochę dystansu trzeba mieć do siebie.
+12 #13 Miłośnik magistratu 2014-03-28 17:28
Ja dzisiaj króciutko w tym temacie. Właściwie to nic nie powiem i nie napiszę.

Zapraszam tylko na kawę.

No i na lekkie rozeznanie:
https://www.youtube.com/watch?v=CW_mb2yNm9Y
+30 #14 Anna Siłkowska 2014-03-28 17:42
#8 @Madzia
Proszę napisz w którym momencie kłamie Mateusz Klinowski, bo ja byłam na wszystkich rozprawach i niestety, to co opisał, to jest prawda. Po prostu trudno słuchać zeznań czy to Kotarby, czy Płaszczycy ( asystent "papieskiej burmistrz" popisał się , bo pytany, na jaką okoliczność były plakaty "papieskie" w maju 2012r., odpowiedział, że chyba to rocznica zamachu, a to chodziło o urodziny Jana Pawła II.), bo trudno uwierzyć, że można bez mrugnięcia okiem mijać się z prawdą. Pan Kotarba , chyba już inaczej nie potrafi, bo w sądzie w Krakowie też potrafił zeznawać, że go pobili na Rynku w Wadowicach , a przecież to on uderzył Pawła Kopra.
A zachowanie Piotra Hajnosza tydzień temu na sali sądowej, który pukał się w czoło patrząc na Mateusza Klinowskiego wygłaszającego mowę końcową. To jest w-ce przewodniczący PO w powiecie i urzędnik UM ! Jak widać burmistrz ma godnych jej współpracownikó w.
+18 #15 miłośnik wszystkiego 2014-03-28 17:49
Czemuż to Stasiu dzisiaj opuścił Hajnosza ?Pewnie zwątpił.
+14 #16 Mieszkaniec Gminy 2014-03-28 18:18
Cytuję miłośnik wszystkiego:
Czemuż to Stasiu dzisiaj opuścił Hajnosza ?Pewnie zwątpił.
Moja opinia: Statyw dał dupy bardziej niż zwykle a Kocicha to przerosło, bo nawet pomimo jego urojeń taka perwersja to przesada - musiał kapitulować (nie mylić z kopulowaniem) :D
+19 #17 Kamil Świątek 2014-03-28 18:26
Jest nadzieja, że nawet w Wadowickim sądzie w końcu zacznie być normalnie. Ten wyrok nastraja dość optymistycznie, szkoda tylko, że taka durna sprawa trwała aź tak długo. Już samo to jest kompromitacją dla sądu.
+8 #18 misiek 2014-03-28 18:33
Cytuję miłośnik wszystkiego:
Czemuż to Stasiu dzisiaj opuścił Hajnosza ?Pewnie zwątpił.

Kocicho moj Kocicho czemuś mnie opuścił:D
+9 #19 usza ty nie do jeb 2014-03-28 19:21
Cały dzień płakałem i głaskałem kotka na uspokojenie. Całe miasto się ze mnie śmieje.
-37 #20 Lecxe 2014-03-28 19:27
A ja powiem tak: zbyt łatwo Klinowskiemu przychodzi obrażanie innych. Dzisiaj zalegalizował to sąd. Pytanie kto następny zostanie zniesławiony.
+25 #21 majka 2014-03-28 20:38
@Lecxste
Co za bzdury wygadujesz ten człowieczek bez kręgosłupa sam się ośmieszył i sam się obraża, jak można biec do sądu z bzdurą, może nich zaskarży 99% mieszkańców, że na podstawie niegodnych wyczynów przy swoim guru jest nazywany Statywem i Tubą, a to i tak jest delikatnie, facet się sprzedał za posadę, ale ciekawi mnie co on w ogóle robi w UM oprócz idiotycznych min i wygibasów na granicie. :-)
+7 #22 Dziadunio Dziadunio 2014-03-28 21:08
@Majka
Zazwyczaj cię nie strofuję, ale tym razem zapracowałaś - "facet"??? W sensie mężczyzna??? Weź to dziewczyna przemyśl raz jeszcze ;-)
+11 #23 qrwa 2014-03-28 21:13
A na jaką okoliczność zawezwano etetowego świadka w sprawach wszelakich nijakiego walczącego piórem?
-17 #24 Żuraw 2014-03-28 21:15
Wyrok nieprawomocny - więc artykuł można wyrzucić do kosza.
+12 #25 świadek 2014-03-28 21:21
Jeżeli Kotarba zeznaje że nie współpracuje z Hajnoszem to oświadczam, że tych panów często widywałem jak razem jeździli autem Kotarby czyli srebrnym punto. Często było to już po zmierzchu i nawet nie chcę wnikać co dwóch mężczyzn robi w nocy w samochodzie. Jeżeli wymienieni tu panowie zeznają nieprwdę to grozi im odpowiedzialnoś ć karna. Niech pan Klinowski ich pozwie jeśli są przesłanki. Można też przesłuchać pracowników BP.
+5 #26 majka 2014-03-28 21:28
@dziadunio
Awansem został mężczyzną żółtodziobem ;-)
+8 #27 Kocicho w butach 2014-03-28 21:32
To teraz już wiem jak wygląda prawdziwy tłuk. Dzięki wadowiceonline!
+4 #28 kocia sraka 2014-03-28 21:37
Dziś przed południem zanim poszedłem do roboty pisałem pod myciem papieża i rynku że będzie mniej śmierdziało. Ale się pomyliłem. Wali jeszcze bardziej. Nie dość że kocim gównem to jeszcze rzadką sraczką młodzika. Fuj. Nie da się tego smrodu już wytrzymać.
+9 #29 majka 2014-03-28 21:51
@Żuraw
Niech się cudak odwołuje, niech przejdzie wszystkie instancje, a potem może do Strasburga, żaden poważny sędzia nie wyda innego wyroku.
+8 #30 Gieroj Czapajew 2014-03-28 22:20
Piertek nie przejmuj się jak podrośniesz to im pokażesz brwi do góry
+8 #31 franek 2014-03-28 22:25
Miałam kiedyś sprawę w sądzie w Wadowicach ciągnęła się równie długo. Była i druga instancja, ponowne rozpatrywanie w Wadowicach i znowu Kraków. Myślę, że ta sprawa skończy się najwczesniej w 2016.
+3 #32 Siergiej Brewnujew 2014-03-28 22:35
Znam dobry gabinet kosmetyczny. Mogę z czystym sumieniem polecić. Potem będzie łatwiej może dziewczynę znaleźć albo chłopaka. Obojętne.
+8 #33 Szelma 2014-03-28 22:50
Dobrze,Panie Mateuszu,że wreszcie koniec tej sprawy :)Wreszcie może wezmą sie do prawdziwej robory Panowie H.oraz K.!
+10 #34 Twardy i odważny 2014-03-29 09:48
Wszystkie kocichy i statywy to duże dzieci w piaskownicy. Panowie, do polityki trzeba mieć twardą dupę i przede wszystkim trzeba mieć jaja. A wy ze wszystkim do sądu jak przedszkolak do pani przedszkolanki. Z byle pierdołą - prosę pani, prosę pani, bo Mateusek powiedział mi ze nie jestem cacy.

Teraz to się zastanawiam dlaczego kocicho nie pozwał wszystkich wyborców za to, że mu dali tylko 2700 głosów. Trzeba ich było oskarżyć o znieważenie odważnego obywatela.

Niedługo to będą biegać do prokuratury bo się ktoś na nich krzywo popatrzy. Święte krowy. Jak baby. Do sprzątania i do garów a nie do polityki.
-20 #35 @Twardy i odważny 2014-03-29 10:27
A ile to spraw Klinowski niósł w ząbkach do prokuratury czy sądu i wielkie g było z tych jego donosów. Do garów Klinowski a nie politykę robić.
+6 #36 Gangster 2014-03-29 12:28
Cytuję @Twardy i odważny:
A ile to spraw Klinowski niósł w ząbkach do prokuratury czy sądu i wielkie g było z tych jego donosów. Do garów Klinowski a nie politykę robić.

Z tego co kojarzę to IWW składała szereg zawiadomień dotyczących przeróżnych nieprawidłowośc i. Między innymi na słynnym w całej polsce placu budowy na którym stoi drewniana buda, oczywiście bez dojazdu. Nadal chyba w toku jest sprawa ulicy Karmelickiej. Chyba też śledztwo toczy się w sprawie gróźb krewkiego strażaka. To nie są błachostki. Kojarzę też jakieś informacje o podjętej sprawie rynku. A to że jak piszesz gówno z tego było albo jest to wynik układu towarzyskiego jaki panuje u nas w mieście. To wie każdy, wystarczy przypomnieć kto udziela porad prawnych w UM no i za czyje pieniądze oraz za jakie stawki.

Ale ten wyrok pokazuje, że jeśli na sali jest płotka to sąd nie nadstawia karku i zachowuje się rozsądnie. Jeśli sprawa dotyczy monstrancji albo kocicha no to pewno są wyznaczani inni usłużni sędziowie którzy muszą "odpowiednio interpretować dowody".

Teraz śmietanka towarzyska się cieszy, ale wierzę że przyjdzie czas gdy będziemy ich wszystkich oglądać za kratami jak w zoo bo tylko do tego się nadają. Jest też drugie rozwiązanie, wadowicki majdan. Ale tego bym kocichom nie życzył.
+3 #37 polak-węgier 2014-03-29 12:37
A na węgrzech monstrancja zrywa szmaty i odsłania tabliczki. Pewnie od tego przestanie kruszyć się płyta rynku i w wadowicach przybędzie miejsc pracy. Czy pojechała tam za swoje czy po futra na handel?
+2 #38 Polsko powstań 2014-03-29 12:43
Cytuję polak-węgier:
A na węgrzech monstrancja zrywa szmaty i odsłania tabliczki. Pewnie od tego przestanie kruszyć się płyta rynku i w wadowicach przybędzie miejsc pracy. Czy pojechała tam za swoje czy po futra na handel?

Ale co tam robił były proboszcz? Czyżby uświęcał potajemny związek?
-18 #39 Sprawiedliwy 2014-03-29 12:51
Klinowski ma tyle spraw w sądach, ze chłoptaś na adwokatów nie nastarczy.
+1 #40 Sprawiedliwy 2014-03-29 12:54
dodam tylko, że 700 zł to adwokat bierze za jeden dzień pracy, a nie za tyle rozpraw ile pewnie w tej sprawie się odbyło.
+2 #41 kieszonkowiec 2014-03-29 13:00
Cytuję Sprawiedliwy:
Klinowski ma tyle spraw w sądach, ze chłoptaś na adwokatów nie nastarczy.

Ważne żeby płacił za nich ze swoich a nie z publicznych jak nasi włodarze.
0 #42 Maniek 2014-03-29 13:25
Ile było rozpraw z 8? Łatwo policzyć, że Klinowski jest w plecy 5 tys. złotych.
+4 #43 Psycholog 2014-03-29 13:48
Pomijam komentarze oznaczone na czerwono, które są najprawdopodobn iej napisane przez jednego z zainteresowanyc h, ale reszta to odzwierciedleni e pewnego bardzo ciekawego zjawiska. Zastanówmy się wspólnie co takiego popycha młodego człowieka do zachowań, które prezentuje? Jego mentorem i politycznym guru jest osoba, która w mieście uważana jest za zwyczajnego prostaka. To nie przesada, wystarczy rozpytać wśród znajomych. Dlatego trzeba zgodzić się z wypowiedzią radnego Klinowskiego z artykułu. Ten młody człowiek jest zwykłą, polityczną marionetką w rękach o wiele sprytniejszego gracza. Czy młody człowiek liczy, że zrobi wielką karierę u boku swojego mistrza? Czy liczy na jakieś profity? Łudzi się, że wysoko zajdzie a w swoim uwikłaniu zaszedł już tak daleko, że uważa się za niesamowicie ważną osobistość na miejskiej scenie politycznej. Tymczasem przypomnijcie mi Państwo, czym zasłynął ów młodzieniec? Czy ma on jakieś zasługi dla lokalnej społeczności, wybudował chociaż metr chodnika, drogi, mieszkania socjalnego; czy zawnioskował o cokolwiek do miejskich organów? Czy jest on jakimś znanym społecznikiem? No jakie są jego zasługi?

Jako psycholog, który wiele lat pracował z zagubionymi duszami i który od dawna dokładnie śledzi lokalne sprawy, ostrzegam młodzieńca z całą uprzejmością, niech się opamięta zanim skończy wśród miejskiej społeczności jako osobnik pogardzany. Świetnym przykładem jest jeden z dziennikarzy, piszący dobrze za pieniądze. To socjologiczny i społeczny wrak. Władza dana ludziom nie trwa wiecznie, imię ma się tylko jedno. Szkoda je sobie zmarnować.

Nie mam ponadto wątpliwości, że za kilkadziesiąt lat historia rozprawi się z dzisiejszymi władzami sprawiedliwie i na dobre. Przełom wieków dla Wadowic jest najgorszym z możliwych okresów w ich długich dziejach. Czy warto dla siebie walczyć o to, żeby na kartach historii zamiast imienia były epitety?
-11 #44 Juda 2014-03-29 14:39
Czytając komentarz jaki napisał Klinowski i który był przedmiotem sporu uważam że Hajnosz ma rację. Skoro sąd uniewinnił go od zarzutów to Klinowski nie może rozpowszechniać nieprawdy.
-1 #45 Smuda 2014-03-29 15:09
do Juda

Czytasz co piszesz czy ci kociaku łącza w mózgu przytrzymało? Bo ja czytam co napisał Klinowski i dziwie się że smark pobiegł do sądu wiedząc że przegra. To znaczy pewnie myślał że wygra podjudzany przez cinkciarza, ale jak orzekł sąd nie przekroczono granic debaty publicznej w związku z tym Klinowski nie kłamał ani nie pisał nieprawdy. Coś mi śmierdzi kocichem Juda.
+2 #46 Darunio 2014-03-29 17:18
Jak widzę i czytam to nie jest już śmieszne czy sąd wydał zły czy dobry wyrok...sprawa ciągnęła się prawie rok !!!Czy Wy Wadowiczanie jesteście normalni? Jak długo jeszcze będziecie tolerować warcholstwo i nieudolność miejscowej władzy(17-18 lat na stołku???) ilu tak na prawdę z was siedzi na stołkach z urzędu i dlaczego nie krzyczycie podczas referendum,.... boicie się o własne dupy....bo władza wydała dyrektywy ....Jak ktoś powie nie wypierdala ze stołka ....MAFIA to mało powiedziane.... .ale gorszy jest imbecylizm elektoratu...Am en
-3 #47 Evita Kecskemét 2014-03-29 17:23
Cytuję Darunio:
Jak widzę i czytam to nie jest już śmieszne czy sąd wydał zły czy dobry wyrok...sprawa ciągnęła się prawie rok !!!Czy Wy Wadowiczanie jesteście normalni? Jak długo jeszcze będziecie tolerować warcholstwo i nieudolność miejscowej władzy(17-18 lat na stołku???) ilu tak na prawdę z was siedzi na stołkach z urzędu i dlaczego nie krzyczycie podczas referendum,....boicie się o własne dupy....bo władza wydała dyrektywy ....Jak ktoś powie nie wypierdala ze stołka ....MAFIA to mało powiedziane.....ale gorszy jest imbecylizm elektoratu...Amen

Bardzo dobry choć brutalny komentarz. Popieram twój punkt widzenia.
-11 #48 Darunio 2014-03-29 18:15
Cytuję Evita Kecskemét:
Cytuję Darunio:
Jak widzę i czytam to nie jest już śmieszne czy sąd wydał zły czy dobry wyrok...sprawa ciągnęła się prawie rok !!!Czy Wy Wadowiczanie jesteście normalni? Jak długo jeszcze będziecie tolerować warcholstwo i nieudolność miejscowej władzy(17-18 lat na stołku???) ilu tak na prawdę z was siedzi na stołkach z urzędu i dlaczego nie krzyczycie podczas referendum,....boicie się o własne dupy....bo władza wydała dyrektywy ....Jak ktoś powie nie wypierdala ze stołka ....MAFIA to mało powiedziane.....ale gorszy jest imbecylizm elektoratu...Amen

Bardzo dobry choć brutalny komentarz. Popieram twój punkt widzenia.

Cytuję Evita Kecskemét:
Cytuję Darunio:
Jak widzę i czytam to nie jest już śmieszne czy sąd wydał zły czy dobry wyrok...sprawa ciągnęła się prawie rok !!!Czy Wy Wadowiczanie jesteście normalni? Jak długo jeszcze będziecie tolerować warcholstwo i nieudolność miejscowej władzy(17-18 lat na stołku???) ilu tak na prawdę z was siedzi na stołkach z urzędu i dlaczego nie krzyczycie podczas referendum,....boicie się o własne dupy....bo władza wydała dyrektywy ....Jak ktoś powie nie wypierdala ze stołka ....MAFIA to mało powiedziane.....ale gorszy jest imbecylizm elektoratu...Amen

Bardzo dobry choć brutalny komentarz. Popieram twój punkt widzenia.

Evita Kecskemét dziękuję ale jako bez stronny obserewator mogę stwierdzić i poprzeć tezę ...LEMINGI.... :)
-14 #49 kadra 2014-03-29 20:34
Takie skojarzenie mnie naszło. Przed wojną uczyli, że każdy młot składa się z klina, obucha czyli buca, otworu na trzonek - trzonka (nie mylić z członkiem).Jak się ma to do trzech bohaterów tego spektaklu? No cóż skojarzenia bywają niezależne.
-5 #50 Edek vel... Brodacz. 2014-03-29 23:12
Cytuję świadek:
Jeżeli Kotarba zeznaje że nie współpracuje z Hajnoszem to oświadczam, że tych panów często widywałem jak razem jeździli autem Kotarby czyli srebrnym punto. Często było to już po zmierzchu i nawet nie chcę wnikać co dwóch mężczyzn robi w nocy w samochodzie. Jeżeli wymienieni tu panowie zeznają nieprwdę to grozi im odpowiedzialność karna. Niech pan Klinowski ich pozwie jeśli są przesłanki. Można też przesłuchać pracowników BP.


Niepoważne pytanie - co dwóch mężczyzn robi w nocy w samochodzie?
No przecież Kotarba nie może iść do domu, bo tam przecież - jak sam stwierdził - Kocicho mu po nocach "hakuje"! A Pietrek może robi Kotarbie tylko za tzw. bawidamka!
Wolno im?
Wolno! - mają wszak swoje lata.
A i... dzieci z tego przecież nie będzie!

:)

Żal mi tylko Józka, bo znowu się w... śpitolach nasłucho.

ew. (nie chciało mi się logować).
+6 #51 hawk 2014-03-29 23:54
Edek Ciebie już do reszty popier....ło.
-3 #52 Boży Śmieciarz 2014-03-30 12:10
Przed chwilą wróciliśmy z rodziną z kościoła i jak zawsze przyniosłem magazyn wydawany przez kler z rynku. Ledwie otworzyłem na stronie trzeciej a tam artykuł o śmieciarzach pod tytułem "Boży śmieciarze". A kim oni są? To osoby które sprzątają rynek i miasto, to pani Małgosia sprzątająca kościół a do rangi najwyższej urasta ksiądz - on jest Bożym Śmieciarzem z wielkich liter, spowiednik. Od przyszłego tygodnia chodzę na Karmel bo wariatom na tacę nie zamierzam dawać ani grosza.
-9 #53 Fikus 2014-03-30 17:03
Taka jest prawda, że najprawdopodobn iej pan Hajnosz miał zbyt słabego adwokata. Ta sprawa była do wygrania. Bo ja też nie chciał bym by mnie ktoś nazwał statywem. Jak by miał jakiegoś adwokata lepszego to by wygrał. A tak po za tym nie lubie chamstwa. Możemy się nie lubić, ale pan Hajnosz nie przezywa swojego przeciwnika politycznego. Ja też nie pałam sympatią do PO ale to nie powód by kogoś obrażać. Panie Piotrze proszę się nie przejmować jeśli pna to czyta :)
+5 #54 Sanders 2014-03-30 17:08
Zrobić msjdan w Wadowicach i wywalic statywy ,tuby ,puzony i wszelką zwierzyne z urzedu faktycznie jak sie patrzy i czyta co się tam u was wyprawia to masakra jakas!!!!!!
+7 #55 @psycholog 2014-03-30 18:08
Tutaj jet prosta sprawa, rodzicom tego niedojrzałego człowieka imponuje to co robi ich pociecha, a dlaczego? dlatego, że pochodzą z bardzo,bardzo prostych robotniczych rodzin ;-)
0 #56 Fikus 2014-03-31 01:07
Chłopie przegrał tylko dlatego że miał zbyt słabego adwokata. 2 na jednego?? Każdy o tym wie tutaj wie.
+1 #57 Krokus 2014-03-31 09:45
Cytuję Fikus:
Taka jest prawda, że najprawdopodobniej pan Hajnosz miał zbyt słabego adwokata. Ta sprawa była do wygrania. Bo ja też nie chciał bym by mnie ktoś nazwał statywem. Jak by miał jakiegoś adwokata lepszego to by wygrał. A tak po za tym nie lubie chamstwa. Możemy się nie lubić, ale pan Hajnosz nie przezywa swojego przeciwnika politycznego. Ja też nie pałam sympatią do PO ale to nie powód by kogoś obrażać. Panie Piotrze proszę się nie przejmować jeśli pna to czyta :)


Piotr Statyw przegrał, bo zwyczajnie się przeliczył. Myślał, że jak w sprawie wykroczenia udało się w sądzie załatwić wyrok (syn prezes sądu zatrudniony w UM Wadowice na specjalnie płatnym etacie) i Statyw nie poniósł kary, to poleci z tym wyrokiem do sądu i upokorzy Klinowskiego. Niestety trafił na sędziego, który nie słucha poleceń od władzy.

Odnosząc się do treści innych komentarzy, zwłaszcza Psychologa, zwracam uwagę na instytucje wioskowego głupka. Reżimy zawsze otaczają się sługusami, wybieranymi pośród miernych, nierozgarniętyc h, ale przez to wiernych. Statyw czy inne narzędzia, którymi operuje Kotarba, to właśnie takie miejscowe prostaczki - inteligencją nie grzeszą, ale posłusznie będą wykonywać polecenia. Statyw błaźnił się swoimi wystąpieniami (jako politolog zaoczny), teraz wysłano go do sądu. W kampanii przed referendum biegał po nocach, gdy ktoś niszczył banery jego organizatorom. Ale to pewnie nie on. I miał gówniarz jeszcze czelność iść do sądu.

Zabawa Statywa z Klinowskim, przy udziale Kocicha i redaktora Pieprza, kosztowała podatników pewnie z kilka tys. zł, pomijając wszystko inne. Te pieniądze należy dopisać im do rachunku, który wystawimy po wyborach na jesieni.
-4 #58 koniu 2014-03-31 13:07
Zero pozostanie zerem...
-3 #59 matula 2014-03-31 18:59
Mówta co chceta. widzimy jak Hajnosz dorównuje Kotarbie krok po kroku. Mądry jak Kotarba, ładny jak on, miły tak samo, estetyczny, przystojny, odważny,uczciwy.
Mam tak po dużej ilości C2H5OH.
-2 #60 @matula 2014-03-31 19:14
I :lol: będzie też tak tłusty jak Staszek haker
+2 #61 Prosimia 2014-03-31 20:12
Chciałbym wiedzieć czy jako publiczność na sali rozpraw był TW Orzech związany z Inicjatywą?
0 #62 majka 2014-03-31 20:17
@prosimia
Orzecha to ty masz zamiast głowy :-)
-7 #63 Gieroj Czapajew 2014-03-31 23:03
Cytuję Prosimia:
Chciałbym wiedzieć czy jako publiczność na sali rozpraw był TW Orzech związany z Inicjatywą?


do mycia i do spania już jest dawno po bajce
+1 #64 dziura w płaszczu 2014-03-31 23:17
który to już raz Płaszczyca musiał kasować gotowego już newsa :)a pewnie był taki wysublimowany, z ciętą ripostą, żółtym markerem, komentarzem naczelnego, skanami dokumentów... buhahahahaha. no nic. jak widać po dzisiejszym dniu lepiej mu wychodzi trzymanie niż pisanie ;)
-4 #65 Krytyk 2014-04-01 09:36
Rozumiem, że teraz po MASZYNKĘ i BRWI ZWĘŻAMY !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
+7 #66 syff 2014-04-01 18:31
Pozdrawiam "redakcję" i "dziennikarzy": Gadzinówka – pismo służące za pieniądze niecnej sprawie, korzystające z gadzinowego funduszu[1]; bliskoznaczne: brukowiec, piśmidło, szmatławiec - powszechne w czasach okupacji niemieckiej i sowieckiej określenie polskojęzycznej prasy, wydawanej przez administrację okupacyjną w Generalnym Gubernatorstwie oraz zachodnich obwodach ZSRR[2], w miejsce zlikwidowanych polskich tytułów prasowych.

Współpraca z prasą gadzinową była uznawana przez Polskie Państwo Podziemne za kolaborację. Najbardziej znane tytuły to: "Nowy Kurier Warszawski", "Kurier Częstochowski", "Goniec Krakowski", "Dziennik Radomski", "Goniec Codzienny", "Ilustrowany Kurier Polski", "Gazeta Lwowska", "Fala". Gadzinówkami okupanta sowieckiego były "Prawda Wileńska", "Prawda Komsomolska", "Wolna Łomża" i "Czerwony Sztandar" we Lwowie[3].

W czasach Ottona von Bismarcka utworzono tajny „fundusz gadzinowy” (niem. Reptilienfond), którego celem było pozyskiwanie przychylności dziennikarzy mających rozpowszechniać informacje propagandowe - korzystne z punktu widzenia okupanta. Od nazwy funduszu powstało określenie gadzinówka oznaczające prasę służącą okupantowi lub systemowi totalitarnemu. Za pierwszą z takich gazet w Polsce uchodzi "Godzina Polski", wydawany podczas I wojny światowej przez proniemieckiego "króla prasy" na Śląsku, Adama Napieralskiego[ 4]
-2 #67 syff 2014-04-01 18:47
Trzeba być totalnym ćwokiem,żeby kogoś pozywać za wpisy w komentarzach albo teksty o oświadczeniach majątkowych - to zdanie to prawda czy fałsz? Co wy na to durne klocki?
+1 #68 Psisko 2014-04-01 18:51
Cytuję syff:
Pozdrawiam "redakcję" i "dziennikarzy": Gadzinówka – pismo służące za pieniądze niecnej sprawie, korzystające z gadzinowego funduszu[1]; bliskoznaczne: brukowiec, piśmidło, szmatławiec - powszechne w czasach okupacji niemieckiej i sowieckiej określenie polskojęzycznej prasy, wydawanej przez administrację okupacyjną w Generalnym Gubernatorstwie oraz zachodnich obwodach ZSRR[2], w miejsce zlikwidowanych polskich tytułów prasowych.

Współpraca z prasą gadzinową była uznawana przez Polskie Państwo Podziemne za kolaborację. Najbardziej znane tytuły to: "Nowy Kurier Warszawski", "Kurier Częstochowski", "Goniec Krakowski", "Dziennik Radomski", "Goniec Codzienny", "Ilustrowany Kurier Polski", "Gazeta Lwowska", "Fala". Gadzinówkami okupanta sowieckiego były "Prawda Wileńska", "Prawda Komsomolska", "Wolna Łomża" i "Czerwony Sztandar" we Lwowie[3].

W czasach Ottona von Bismarcka utworzono tajny „fundusz gadzinowy” (niem. Reptilienfond), którego celem było pozyskiwanie przychylności dziennikarzy mających rozpowszechniać informacje propagandowe - korzystne z punktu widzenia okupanta. Od nazwy funduszu powstało określenie gadzinówka oznaczające prasę służącą okupantowi lub systemowi totalitarnemu. Za pierwszą z takich gazet w Polsce uchodzi "Godzina Polski", wydawany podczas I wojny światowej przez proniemieckiego "króla prasy" na Śląsku, Adama Napieralskiego[4]


Dajże już spokój temu płoszczycy, bo rozumiem, że to właśnie o nim mowa?

http://inicjatywawadowice.pl/sad-orzekl-marcin-plaszczyca-to-prostytutka-polityczna/
-4 #69 piitta 2014-04-01 19:14
Cytuję Anna Siłkowska:
#8 @Madzia
Proszę napisz w którym momencie kłamie Mateusz Klinowski, bo ja byłam na wszystkich rozprawach i niestety, to co opisał, to jest prawda. Po prostu trudno słuchać zeznań czy to Kotarby, czy Płaszczycy ( asystent "papieskiej burmistrz" popisał się , bo pytany, na jaką okoliczność były plakaty "papieskie" w maju 2012r., odpowiedział, że chyba to rocznica zamachu, a to chodziło o urodziny Jana Pawła II.), bo trudno uwierzyć, że można bez mrugnięcia okiem mijać się z prawdą. Pan Kotarba , chyba już inaczej nie potrafi, bo w sądzie w Krakowie też potrafił zeznawać, że go pobili na Rynku w Wadowicach , a przecież to on uderzył Pawła Kopra.
A zachowanie Piotra Hajnosza tydzień temu na sali sądowej, który pukał się w czoło patrząc na Mateusza Klinowskiego wygłaszającego mowę końcową. To jest w-ce przewodniczący PO w powiecie i urzędnik UM ! Jak widać burmistrz ma godnych jej współpracowników.

Cytuję Lecxe:
A ja powiem tak: zbyt łatwo Klinowskiemu przychodzi obrażanie innych. Dzisiaj zalegalizował to sąd. Pytanie kto następny zostanie zniesławiony.

SRAM NAKLINA
-3 #70 piitta 2014-04-01 19:26
Cytuję Gangster:
Cytuję @Twardy i odważny:
A ile to spraw Klinowski niósł w ząbkach do prokuratury czy sądu i wielkie g było z tych jego donosów. Do garów Klinowski a nie politykę robić.

Z tego co kojarzę to IWW składała szereg zawiadomień dotyczących przeróżnych nieprawidłowości. Między innymi na słynnym w całej polsce placu budowy na którym stoi drewniana buda, oczywiście bez dojazdu. Nadal chyba w toku jest sprawa ulicy Karmelickiej. Chyba też śledztwo toczy się w sprawie gróźb krewkiego strażaka. To nie są błachostki. Kojarzę też jakieś informacje o podjętej sprawie rynku. A to że jak piszesz gówno z tego było albo jest to wynik układu towarzyskiego jaki panuje u nas w mieście. To wie każdy, wystarczy przypomnieć kto udziela porad prawnych w UM no i za czyje pieniądze oraz za jakie stawki.

Ale ten wyrok pokazuje, że jeśli na sali jest płotka to sąd nie nadstawia karku i zachowuje się rozsądnie. Jeśli sprawa dotyczy monstrancji albo kocicha no to pewno są wyznaczani inni usłużni sędziowie którzy muszą "odpowiednio interpretować dowody".

Teraz śmietanka towarzyska się cieszy, ale wierzę że przyjdzie czas gdy będziemy ich wszystkich oglądać za kratami jak w zoo bo tylko do tego się nadają. Jest też drugie rozwiązanie, wadowicki majdan. Ale tego bym kocichom nie życzył.

Świetny post, doskonale pokazuje mentalność Klinowskiego i jego popierdółek: Wygrana w sądzie: sąd rzetelny .Przegrana w sądzie: sąd kupiony, zakłamany, oszuści i cykliści.Klinow ski miał w sumie dobry pomysł: znaleźć sobie w Wadowicach tępy motłoch, wmówić mu że są opozycją i dochrapią się do żłoba dzięki lizaniu 4 liter pana prawnika. Potem trzeba było tylko poszukać sobie "wroga" żeby tępa tłuszcza wiedziała gdzie kamieniami napierdzielać. A tak przy okazji: jak tam wasz guru intelektualny Zieliński i jego presmix?
-12 #71 aasd 2014-04-02 19:39
Uwaga, pietrek z jakimś drugim pięknisiem łażą po mieszkaniach. Nie wiem po co, bo zgodnie z apelem policji byle kogo do domu nie wpuszczam, ale z tego co usłyszałem jak gadali z sąsiadką, to chodzi o podpisy do PE, ale pewien nie jestem.
-4 #72 hohoho 2014-04-02 19:56
Cytuję aasd:
Uwaga, pietrek z jakimś drugim pięknisiem łażą po mieszkaniach. Nie wiem po co, bo zgodnie z apelem policji byle kogo do domu nie wpuszczam, ale z tego co usłyszałem jak gadali z sąsiadką, to chodzi o podpisy do PE, ale pewien nie jestem.

to chyba z dziwiszem chodzi
-4 #73 Krytyk 2014-04-03 12:15
ZGOLIĆ BRWI NATYCHMIAST !!!!!!!!!!!
+1 #74 tse tse 2015-02-05 02:08
"Na sali sądowej sprawiał wrażenie zagubionego dziecka, przekonanego jednak o niesłychanej roli, jaką odgrywa".
No bo on wygląda i zachowuje się jak wyrośnięte rozpieszczone dziecko z maleńkim rozumkiem. Matka natura poskąpiła mu dobrej jakości zwojów mózgowych, w zamian obdarowując wielkim ego.
Jest to przypadek beznadziejny! On ma rodziców? Nie wstydzą się takiego potomstwa? Powinni otoczyć go szczególną opieką.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.