Akcja społeczna z plakatami i ulotkami, manifestacja przed budynkiem Prokuratory Rejonowej. Wadowicka op
Opozycja wychodzi do ludzi

Akcja społeczna z plakatami i ulotkami, manifestacja przed budynkiem Prokuratory Rejonowej. Wadowicka opozycja wychodzi do ludzi.

Takich akcji dawno nie było. Inicjatywa Wolne Wadowice ruszyła z akcją społeczną "Czy wiesz że...?". Na mieście pojawiły się plakaty "Wadowice padły łupem złodzieja". O co chodzi?

"Inicjatywa Wolne Wadowice rozpoczyna akcję społeczną "Czy wiesz, że...?". Celem akcji jest uświadomienie mieszkańcom Gminy Wadowice, jak ważna jest polityka gminna i zainteresowanie się nią. W wielu punktach miasta rozwieszone zostały plakaty. W ramach akcji już zostały rozdane setki ulotek" - czytamy w materiałach rozesłanych przez IWW do prasy.

Przypomnijmy: Inicjatywa Wolne Wadowice to oficjalnie zarejestrowne stowarzyszenie zwykłe. Skupia osoby z różnych pokoleń, reprezentujących różne środowiska, partie polityczne czy orientacje światopoglądowe. Są politykami lokalnymi, działaczami dawnej opozycji Solidarnościowej, społecznikami, dziennikarzami. Inicjatywa rok temu IWW zorganizowała legalną demonstrację uliczną, pod hasłem "Uwalniamy Wadowice: STOP BEZPRAWIU" wymierzonej przeciwko stylowi sprawowania władzy w Wadowicach.

Zobacz: Demonstracja "Uwalniamy Wadowice" - materiał video

Ale to nie jedyny wadowicki głos opozycji. W czwartek (13.09) o godzinie 13:00 na placu Mikołaja Kopernika, przed budynkiem Prokuratury Rejonowej w Wadowicach, Racja Polskiej Lewicy organizuje manifestację, podczas której organizatorzy wręczą Prokuratorowi Rejonowemu petycję "czy to jeszcze Prokuratura Rejonowa czy już tylko "adwokatura mafii?". Odbędzie się też spotkanie z mieszkańcami Wadowic i prezentacja dokumentów.

(MG)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+23 #1 Makako 2012-09-06 13:46
I dobrze. Niech się coś w końcu zmieni na lepsze w tym mieście
+23 #2 Obywatel 2012-09-06 14:03
Czy wiesz że...? Nawet Staszek się ucieszy, że opozycja wyszła do ludzi bo Policji będzie łatwiej ich ścigać ...
+18 #3 Ancymon Ancymon 2012-09-06 14:16
BRawo !!!
-22 #4 Spychaczowy 2012-09-06 14:23
Pffff... Przyjdzie 20 osób jak ba itwarcie biura i tyle z manifestacji :) Opizycja musi sie jeszcze wiele nauczyc....
+21 #5 Stanisław 2012-09-06 14:24
Do tych akcji plakatowo-ulotk owych dodałbym jeszcze nieprawdopodobn y nepotyzm i kumoterstwo przy obsadzaniu stanowisk samorządowych, a przede wszystkim dyrektorów szkół w gminie Wadowice (kazus Beaty W.)
-21 #6 taki jeden 2012-09-06 15:05
Krowa, która głośno ryczy, mało mleka daje. Taka jest właśnie wadowicka "opozycja" Edka i spółki.
-13 #7 to ja 2012-09-06 17:12
Jestem pewien że mieszkańcy miasta Wadowic i okolicy są znacznie mądrzejsi niż grupa IWW robiąca przymiarkę do przejęcia władzy w mieście.
0 #8 STRAZIOK 24 2012-09-06 19:01
@ to ja

Ty nie rób GŁUPOLI z mieszkańców Wadowic, Inicjatywie STRAŻ WIEJSKA powinna rozwieszać te plakaty
+16 #9 Mieszkaniec Gminy 2012-09-06 19:17
Popieram. Czas na dalsze działania. W Wadowicach ludzie dzielą się na trzy grupy: tych w układzie, tych skrzywdzonych przez układ i tych co nie wiedzą co się dzieje. W zależności od tego czy tym skrzywdzonym uda się wpłynąć na stan świadomości tych nie wiedzących będziemy wiedzieć kto będzie rządził po kolejnych wyborach. Ja sam jestem skrzywdzony przez ten układ i dobrze wiem jak potrafią ludziom mydlić oczy, grać na pozorach i wymyślać nieskończenie wiele teorii, które tylko mają na celu przykrycie własnych niekompetencji. Znam to z własnego doświadczenia. Jak przyklaskujesz to jesteś dobry, ale tylko pozornie bo nigdy tak naprawdę Cię nie docenią, a jak się postawisz to dostajesz kopa w dupę choćbyś miał 1000% racji. Ot takie wadowickie realia.
+1 #10 Dziadunio Dziadunio 2012-09-06 20:08
"Jak przyklaskujesz to jesteś dobry, ale tylko pozornie bo nigdy tak naprawdę Cię nie docenią, a jak się postawisz to dostajesz kopa w dupę choćbyś miał 1000% racji. Ot takie wadowickie realia."

A wiesz że takie wrażenia można wynieść nie tylko z kontaktów z władzą? Z moich doświadczeń wynika ze za "naszych" najłatwiej brani są klakierzy, niezależnie od opcji.

I żeby była jasność - są w takiej samej pogardzie - tyle tylko że nie wypędza się ich ze stada. Ot, ludzka natura, w pełnej krasie.
+5 #11 Vipas Vipas 2012-09-06 21:19
Mam wrażenie że IWW nabrała wody w usta w sprawie manifestacji w dniu.13.09 organizowanym przez Racje Polskiej Lewicy.Wszak ślubu Racji z IWW nie będzie to razem na jednej scenie mogą chyba wystąpić.
+2 #12 Pako 2012-09-06 21:25
Przecież Klinowski pokłócił się chyba ze wszystkimi z kim mógł, nawet z brodaczem. On się chce z kimś jednoczyć i działać we wspólnej sprawie z tak dużym ego i tak dużym mniemaniem o sobie!? Śmiechu warte...
-9 #13 Współczujący Współczujący 2012-09-06 21:30
Ciekawe skąd taka IWW ma kasę na plakaty i ulotki !!! bardzo proszę , pokażcie kto Was sponsoruje, chyba nie Pan Mateusz ???

Ale wiem, nie zrobicie tego bo to Was zdemaskuje !
-11 #14 Współczujący Współczujący 2012-09-06 21:32
Ujawnijcie swoje źródła finansowania !!!!!
+8 #15 Vipas Vipas 2012-09-06 21:33
Cytuję współczujący:
Ujawnijcie swoje źródła finansowania !!!!

Cytuję Pako:
Przecież Klinowski pokłócił się chyba ze wszystkimi z kim mógł, nawet z brodaczem. On się chce z kimś jednoczyć i działać we wspólnej sprawie z tak dużym ego i tak dużym mniemaniem o sobie!? Śmiechu warte...
Ujawnij się sam .
-15 #16 Współczujący Współczujący 2012-09-06 21:38
Po co mam pisać, że jestem zwykłym Janem Kowalskim z Wadowic, i tak uwielbiacie wymyślać kim jestem. Poza tym to ja rzuciłem Przysłowiową rękawicę i widać, że lubicie tylko obracać kota do góry ogonem :) Też chce mieć takie stowarzyszenie co ma pieniądze nie wiadomo skąd - nie zarabia a ma - niby dla obywateli walczy :) śmiechu warte
+7 #17 zimny lech 2012-09-07 00:23
Cytuję współczujący:
Po co mam pisać, że jestem zwykłym Janem Kowalskim z Wadowic, i tak uwielbiacie wymyślać kim jestem. Poza tym to ja rzuciłem Przysłowiową rękawicę i widać, że lubicie tylko obracać kota do góry ogonem :) Też chce mieć takie stowarzyszenie co ma pieniądze nie wiadomo skąd - nie zarabia a ma - niby dla obywateli walczy :) śmiechu warte


Baranie,

W stowarzyszeniu są członkowie. Wpłacają darowizny i składki. Tylko twój zakuty pusty, magistracki łeb nie może tego zrozumieć.

Nie jesteś zwykłym Kowalskim...zdr adza cię intelekt grubo poniżej poziomu średnio rozgarniętego Kowalskiego, raczej pasujący do byłego kleryka z Jaroszowic.
+16 #18 Dziadunio Dziadunio 2012-09-07 07:26
Ze współczującym problem nie polega na tym ze ktokolwiek czeka aż się ujawni.
Wszyscy za to czekają ze choć raz wypowie dwa, trzy dorzeczne zdania zamiast piać jak anty-opozycyjny kogut.
-24 #19 king kong 2012-09-07 07:53
No dobra. Pokrzyczycie, oplujecie wszystkich wokół, policja was spisze, sprawa trafi do prokuratury i do sądu i nie zipniecie. I tak się zakończy wasza śmieszna, nikomu niepotrzebna działalność. No, ale zrobicie, jak uważacie.
-3 #20 Urzędnik S. 2012-09-07 10:13
Ujawnijcie lewe faktury w stowarzyszeniu! !!!
+7 #21 Mateusz Klinowski 2012-09-07 10:20
Cytuję king kong:
No dobra. Pokrzyczycie, oplujecie wszystkich wokół, policja was spisze, sprawa trafi do prokuratury i do sądu i nie zipniecie. I tak się zakończy wasza śmieszna, nikomu niepotrzebna działalność. No, ale zrobicie, jak uważacie.


Opluwanie to specjalność Kotarby i Płaszczycy, więc raczej w tej konkurencji nie będziemy startować.

Działalność lokalnych inicjatyw jest bardzo potrzebna i zakończy się wyborami 2014 roku, które - nie mam wątpliwości - wygramy.

Wówczas zamkniemy małpy w klatkach.
-13 #22 Co za głupota ? 2012-09-07 10:50
Do Klinowskiego
Człowieku nawet nie wiesz w jak wielkim jesteś błędzie.
Ty już przegrałeś i ciągniesz swoich fanów na dno.
Dopełnieniem wszystkiego będzie wasza klęska wyborcza w 2014 roku, bo nawet ta cała wasza lewica nie jest w stanie przekroczyć 35 procent poparcia. Aby wygrać wybory potrzeba mieć większe poparcie, ponad 50 procent.
Okręgi jednomandatowe dla inicjatywy ww są katastrofą.
Zrozumcie w końcu, że kłamstwami też nic nie zyskacie, bo jak każde kłamstwo ma krótkie nogi.
To już Wyroba ma większe szanse niż Klinowski, ale też się nie załapie na dietkę radnego.
Gdyby mierzyć sukces polityczny po ilości donosów i manifestacji to zarówno Klinowski, jak i Wyroba popisali się, ale na to aby wygrać wybory trzeba jeszcze zrobić coś pożytecznego, a tego u obu nie widzę.

Jeżeli mam przewidywać wynik wyborów w 2014 roku to daję zdecydowane zwycięstwo obozu patriotów wadowickich skupionych wokół burmistrza Wadowic Ewy Filipiak (jakieś 70 procent) i przegraną środowisk Wyroby i Klinowskiego, które zdobędą max 30 procent.

W przeliczeniu na mandaty radnych przy nowej ordynacji wyborczej wszystkie 21 mandatów radnych wezmą patrioci wadowiccy.
Opozycja lewicowa skupiona wokół Wyroby i Klinowskiego według nowej ordynacji wyborczej nie ma szans nawet na jeden mandat. Takie są realia.

Przeciwko Wyrobie i Klinowskiemu przemawiają jeszcze ich powiązania polityczne i układy.
+4 #23 Mateusz Klinowski 2012-09-07 10:56
Cytuję Urzędnik S.:
Ujawnijcie lewe faktury w stowarzyszeniu!!!!


Szanowni Państwo,

w przeciwieństwie do UM Wadowice nie musimy fałszować żadnych dokumentów i żadnych faktur "lewych" i prawych. Dla tych, którzy nie mają pojęcia na temat kosztów działalności wydawniczej - są one na tyle niskie, że każdy może sobie na produkcję propagandy pozwolić. I nie trzeba do tego żadnego stowarzyszenia ;)
-5 #24 Ale splunąłeś... 2012-09-07 11:02
Cytuję Mateusz Klinowski:
Cytuję king kong:
No dobra. Pokrzyczycie, oplujecie wszystkich wokół, policja was spisze, sprawa trafi do prokuratury i do sądu i nie zipniecie. I tak się zakończy wasza śmieszna, nikomu niepotrzebna działalność. No, ale zrobicie, jak uważacie.


Opluwanie to specjalność ..., więc raczej w tej konkurencji nie będziemy startować.

... wyborami 2014 roku, które - nie mam wątpliwości - wygramy.

Wówczas zamkniemy małpy w klatkach.


To napisał Klinowski?

Ależ to jest splunięcie. Takiego plucia już dawno nie czytałem.
Wobec tego, kto jest głównym opluwaczem?
+4 #25 Mateusz Klinowski 2012-09-07 11:03
Cytuję Co za głupota ?:
Do Klinowskiego
Człowieku nawet nie wiesz w jak wielkim jesteś błędzie.
Ty już przegrałeś i ciągniesz swoich fanów na dno.
Dopełnieniem wszystkiego będzie wasza klęska wyborcza w 2014 roku, bo nawet ta cała wasza lewica nie jest w stanie przekroczyć 35 procent poparcia. Aby wygrać wybory potrzeba mieć większe poparcie, ponad 50 procent.
Okręgi jednomandatowe dla inicjatywy ww są katastrofą.
Zrozumcie w końcu, że kłamstwami też nic nie zyskacie, bo jak każde kłamstwo ma krótkie nogi.
To już Wyroba ma większe szanse niż Klinowski, ale też się nie załapie na dietkę radnego.
Gdyby mierzyć sukces polityczny po ilości donosów i manifestacji to zarówno Klinowski, jak i Wyroba popisali się, ale na to aby wygrać wybory trzeba jeszcze zrobić coś pożytecznego, a tego u obu nie widzę.

Jeżeli mam przewidywać wynik wyborów w 2014 roku to daję zdecydowane zwycięstwo obozu patriotów wadowickich skupionych wokół burmistrza Wadowic Ewy Filipiak (jakieś 70 procent) i przegraną środowisk Wyroby i Klinowskiego, które zdobędą max 30 procent.

W przeliczeniu na mandaty radnych przy nowej ordynacji wyborczej wszystkie 21 mandatów radnych wezmą patrioci wadowiccy.
Opozycja lewicowa skupiona wokół Wyroby i Klinowskiego według nowej ordynacji wyborczej nie ma szans nawet na jeden mandat. Takie są realia.

Przeciwko Wyrobie i Klinowskiemu przemawiają jeszcze ich powiązania polityczne i układy.


Od dwóch lat czytam to samo pieprzenie spod tego samego wąsa. Inicjatywa Wolne Wadowice nie ma żadnych układów, tylko walczy z układami, nie jest lewicą, bo nie interesuje nas ideologiczna naparzanka, tylko reforma zepsutego przez bandę pazernych amatorów miasta. Nie mamy nic wspólnego z Edwardem Wyrobą.

Spokojnie rozliczymy aktualnie rządzących, dowodów ich przestępstw jest już trochę zgromadzonych.

Co do wyborów, powyższe słowa napisał ktoś, kto nie ma pojęcia o jednomandatowyc h okręgach wyborczych. Siłą dotychczasowego układu były listy, bez nich znika przewaga. Czas Kotarby i Filipiak już minął.

Przypominam, że od pisania głupot jest drugi portal - opłacany z gminnych pieniędzy. Tam może snujcie swoje satyryczne hipotezy.
+8 #26 MK boi się prawdy 2012-09-07 11:17
Niestety Mateusz, ale nie masz racji. Lekceważąc przeciwnika pokazujesz swoją arogancję, której wyborcy bardzo nie lubią.
Nowa ordynacja (większościowa) jest wybitnie sprzyjająca bezpartyjnej Pani Burmistrz.
Ty, jako człowiek Palikota, Wolnych Konopi i wolnych Wadowic dałeś się już zaszufladkować. Odżegnywanie się teraz od Edwarda Wyroby też jest błędem, ponieważ Wyroba ma dużo większe doświadczenie niż ty. Zapominasz, że twoją siłą i sprzymierzeńcem jest zarówno antyklerykalna partia Wyroby, jak i SLD Andrzeja Petka. W tym układzie pomoc Siłkowskiej może ci akurat zaszkodzić.
Najlepiej zrobisz będąc sobą, bo udawanie apolitycznego obywatela, który wita w Wadowicach Annę Grodzką ci nie wyszło. Powinieneś porozmawiać z Joanną Senyszyn i posłuchać jej rad.
+5 #27 Nemeczek 2012-09-07 11:49
Racja PL,SLD i Ruch Palikota zawarły w Wadowicach "Tajne porozumienie".T o z kim trzyma IWW ?
+6 #28 Mateusz Klinowski 2012-09-07 12:37
Cytuję MK boi się prawdy:
Niestety Mateusz, ale nie masz racji. Lekceważąc przeciwnika pokazujesz swoją arogancję, której wyborcy bardzo nie lubią.
Nowa ordynacja (większościowa) jest wybitnie sprzyjająca bezpartyjnej Pani Burmistrz. Ty, jako człowiek Palikota, Wolnych Konopi i wolnych Wadowic dałeś się już zaszufladkować. Odżegnywanie się teraz od Edwarda Wyroby też jest błędem, ponieważ Wyroba ma dużo większe doświadczenie niż ty. Zapominasz, że twoją siłą i sprzymierzeńcem jest zarówno antyklerykalna partia Wyroby, jak i SLD Andrzeja Petka. W tym układzie pomoc Siłkowskiej może ci akurat zaszkodzić.
Najlepiej zrobisz będąc sobą, bo udawanie apolitycznego obywatela, który wita w Wadowicach Annę Grodzką ci nie wyszło. Powinieneś porozmawiać z Joanną Senyszyn i posłuchać jej rad.


Nie jestem niczyim człowiekiem, spotykam się i rozmawiam z każdym. Nie odżegnuję się od E. Wyroby teraz, po prostu nigdy nic mnie z nim nie łączyło. Lubię gościa, mimo jego wad. Ale moje zdanie o nim jest powszechnie znane - nie mój klimat.

Co do uwag o ordynacji, mam wrażenie, że znów pisze je kolejna osoba bez większego pojęcia. I nie lekceważę przeciwników, po prostu stwierdzam fakty - oni już przegrali.

Inicjatywa jest porozumieniem poza partiami politycznymi, jest dla tych, którzy, tak jak ja, partiami politycznymi się brzydzą.

Gdybyś zadał sobie trud czytania moich tekstów, wiedziałbyś, że uważam partie polityczne za źródło patologii w tym kraju. Dlatego przypisywanie mi partyjnej przynależności jest na początku śmieszne, a na dłuższą metę męczące.
-2 #29 MK boi się prawdy 2012-09-07 12:44
Robisz sobie jaja z nas?
Teraz nagle Klinowski pisze, że partiami politycznymi się brzydzi...

Czy to znaczy że Klinowski brzydzi się partiami Ruch Palikota, SLD, Racja Lewicy, PSL, PO, PiS ?

Proszę o jasna odpowiedź, bez kombinowania.

A skoro twoje zdanie na temat Wyroby jest powszechnie znane to może byś nam je przypomniał.
+2 #30 lolek 2012-09-07 13:16
Cytuję MK boi się prawdy:
Robisz sobie jaja z nas?
Teraz nagle Klinowski pisze, że partiami politycznymi się brzydzi...

Czy to znaczy że Klinowski brzydzi się partiami Ruch Palikota, SLD, Racja Lewicy, PSL, PO, PiS ?

Proszę o jasna odpowiedź, bez kombinowania.

A skoro twoje zdanie na temat Wyroby jest powszechnie znane to może byś nam je przypomniał.


dziś dzień schizofrenii. zapraszamy na planty! trochę ci ulżymy w cierpieniu.
-1 #31 - 2012-09-07 16:10
http://inicjatywawadowice.pl/sad-orzekl-marcin-plaszczyca-to-prostytutka-polityczna/

Napiszcie czy to jest już prawomocne.
0 #32 Katarzynaaa 2012-09-07 18:16
Inicjatywa to nie tylko Mateusz i Wolne Konopie, poznając ludzi współpracującyc h mogę stwierdzić że wielu z nas to ludzie z poglądami prawicowymi, ja nawet konserwatywnie. Jednakże tolerujemy się i szanujemy w myśl wspólnej idei - naprawy miasta. Zapraszamy do kontaktu ludzi wszystkich światopoglądów, ale z energią, pomysłami, otwartością i inicjatywą! Ot to nasza dewiza! Ktoś pyta o finansowanie ... czy ktoś mi zabroni wydrukowanie sobie ulotek, skoro jesteśmy stowarzyszeniem zwykłym? Mogę robić z pieniędzmi co chcę i póki nie jestem osobą publiczną nie muszę się wywnętrzać przed nikim, poza fiskusem;) Pozdrawiam Mateusza, Dziadunia i resztę;)
-1 #33 Katarzynaaa 2012-09-07 18:43
Czy tu też giną komentarze?
+7 #34 kolega 2012-09-07 18:46
Polecam materiał w sprawie samospalenia Andrzeja Żydka:http://ww w.tvn24.pl/czar no-na-bialym,42 ,m/nic-sie-nie- stalo,275366.ht ml. Sądzę że Andrzej mógłby bardzo dużo powiedzieć również o kierownictwie KPP Wadowice z lat dziwięćdziesiąt ych,podrabianiu protokołów przez funkcjonariusza pracującego do dziś,oraz dzieleniu stanowisk przez przewodnicząceg o NSZZ.Oj dużo można by tu było mówić.
+2 #35 Dziadunio Dziadunio 2012-09-07 21:17
Jeśli będziecie kiedyś musieli wybrać, albo będziecie mieli wątpliwości -zaufać Klinowskiemu, Dziaduniowi, albo jeszcze komuś innemu - czy zaufać Katarzynieee( ;-) ) - wybierzcie Kaśkę - to ktoś autentycznie przejęty i zaangażowany. Inni rozgrywają partię - a to szachów, a to bierek- ona zmienia wokół siebie świat.

Pozdrawiam, jesne ze tak :-)
+1 #36 Beza 2012-09-08 09:49
Cytuję Katarzynaaa:
Czy tu też giną komentarze?

Cofam już cofam;), nie musicie minusować;) po prostu długo trzeba czekać czasem aż komentarz wskoczy...;)
+3 #37 - 2012-09-08 10:34
To się trzeba zarejestrować, zalogować i wtedy pisać. Komentarze publikowane są natychmiast. :)
0 #38 Ginter 2012-09-08 17:42
http://www.tvn24.pl/limuzynami-po-zasilek-rekordowe-bezrobocie,275627,s.html
Co z ta Polska
0 #39 to ja 2012-09-09 15:19
Mateusz Klinowski, czy w tobie naprawdę nie ma nawet cienia samokrytycyzmu ?
+4 #40 Knot 2012-09-10 11:24
Do beneficjentów gminnej sitwy typu King Kong,Współczują cy,Urzędnik S. itd


Uprzejmie wyjaśniam,że IWW sponsorują ci, co dotychczas sponsorowali układ, ale przejrzeli na oczy.
+4 #41 Knot do to ja 2012-09-10 11:27
Domyślam się ,że mieć samokrytycyzm to znaczy być na służbie
-11 #42 marycha 2012-09-10 12:02
Chciałabym mieć tak dobre samopoczucie jak Klinowski. Za dwa lata jego entuzjazm zostanie jednak ostro zweryfikowany. P. Klinowski, to nie jest miasto dla Pana. Może jak by Pan swoje specyficzne poglądy głosił w Warszawie, Poznaniu lub Wrocławiu to ktoś chciałby Pana słuchać. W Wadowicach, małym porządnym miasteczku, tacy jak Pan wcześniej czy później trafiają na śmietnik historii lub opuszczają to miasto w niesławie. Poza tym powinien Pan się liczyć z pewnymi kosztami kampanii wyborczej. Czyżby kolejna pożyczka od Gizberta ?
+5 #43 Mateusz Klinowski 2012-09-10 12:12
Cytuję marycha:
Chciałabym mieć tak dobre samopoczucie jak Klinowski. Za dwa lata jego entuzjazm zostanie jednak ostro zweryfikowany. P. Klinowski, to nie jest miasto dla Pana. Może jak by Pan swoje specyficzne poglądy głosił w Warszawie, Poznaniu lub Wrocławiu to ktoś chciałby Pana słuchać. W Wadowicach, małym porządnym miasteczku, tacy jak Pan wcześniej czy później trafiają na śmietnik historii lub opuszczają to miasto w niesławie. Poza tym powinien Pan się liczyć z pewnymi kosztami kampanii wyborczej. Czyżby kolejna pożyczka od Gizberta ?


Wadowice rządzone są przez złodziejską sitwę, której ludzie mają po prostu dość. Moim zdaniem wybory wygra tu nawet Lucyfer, byleby przekonał wyborców, że będzie uczciwy, a nie okaże się kolejnym pazernym zwierzakiem ze Wspólnej Chałupy...

Pożyczek na kampanię brać nie muszę, chętnie za to opowiem o nielegalnym finansowaniu kampanii Ewy Filipiak w ostatnich wyborach. Chcesz o tym posłuchać, Marycha?
-5 #44 Zofia Siłkowska 2012-09-10 14:42
do "marycha"
Mam wrażenie, że Twoje dobre samopoczucie jest związane z pracą w UM , więc rozumiem, dlaczego tak bardzo nie podoba Ci się gotowość do działania i optymizm
Pana Mateusza Klinowskiego.
Ale jedno mnie zastanawia: skąd Twoja "troska" o koszty kampanii wyborczej? Może Cię zmartwię, ale nam w IWW ta kwestia nie spędza snu z powiek. Jak przyjdzie odpowiedni czas, to podejmiemy decyzje o środkach na finansowanie kampanii wyborczej i jeśli będzie trzeba, to zapłacimy od zaciągniętej pożyczki podatek wg przepisów w tym czasie obowiązujących.
Wtedy mieszkańcy będą z pewnością poinformowani, skąd IWW wzięła pieniądze na kampanię , bo to musi być informacja jawna! Dotychczas natomiast nie wiemy, skąd wzięła środki na kampanię burmistrz, bo jakoś nikt się nie pokwapił , aby je ujawnić !
-12 #45 Andrzej Głownia 2012-09-11 06:40
Czemu nie publikujecie najnowszego neewsa.
Wreszcie się wyjaśniło z czego ma doktorat nasza Gwiazdeczka - z dendrologii ;)
+6 #46 zimny lech 2012-09-11 09:59
Cytuję Andrzej Głownia:
Czemu nie publikujecie najnowszego neewsa.
Wreszcie się wyjaśniło z czego ma doktorat nasza Gwiazdeczka - z dendrologii ;)


Głownia, a ty znowu w temacie ;) Może ty się nam pochwalisz czy już skończyłeś czytać manifest Breivika?
-8 #47 Andrzej Głownia 2012-09-11 19:51
@ zimny
No jak to nie w temacie. Jak najbardziej pasuje do tematu.

No chyba, że nie znasz sprawy. No wiec było to tak:

Nasza Gwiazda odkryła nowy gatunek lipy, wcześniej uważany powszechnie za grochodrzew.

Podobno rozpoczął już z tego tematu habilitację. Mówi się też o przyznaniu mu nagrody Nobla.

Wszystko zaczęło się od tego, że pod dwoma takimi "lipami" nasz Doktorek po raz pierwszy oglądał nagie zdjęcia Davida Hasselhoffa, poznając z (nieznanym niestety z nazwiska) kolegą gejem uroki gry w dwie wieże. Trzeba Ci było zobaczyć rozmarzenie malujące się na twarzy naszej Gwiazdy gdy wspominał tamte wydarzenia - bezcenne.

Niestety złośliwa jak zawsze p. Burmistrz zakradła się pod osłoną nocy z siekierą i wycięła te dwa starożytne drzewa.

Na szczęście nasz Doktorek wziął sprawy w swoje ręce i złożył wniosek o postawienie Burmistrz przed Trybunałem Stanu.

No i niech ktoś jeszcze powie, że nasza Gwiazda nie jest wybitną postacią. Prawdziwy człowiek renesansu. Zna się na wszystkim. O prawa (oświadczenia majątkowe), poprzez medycynę (szkodliwość marihuany, po dendrologię.

Czas zacytować klasyka - "Nie ma lipy nie".

P.S. Co Ty ciągle z tym Brevikiem. Ja wiem, że tacy jak Ty lubią "silnych" mężczyzn. Musze Cię jednak zawieść, jak ktoś strzela do nieuzbrojonych to jest taką sama ciotą jak Ty.
0 #48 Vipas Vipas 2012-09-11 20:55
Panie Gołownia co to ciota ???
+12 #49 do@VIPas 2012-09-11 21:54
Po co ty wdajesz się z tym oszołomem GŁOWNIĄ zakochanym w magistracie w dyskusję? Goni to po wszystkich portalach jak kot z pęcherzem, ignorujcie go i będzie spokój.
+1 #50 - 2012-09-12 09:43
Cytat z Tygodnika Powszechnego:

"Dlaczego akurat do nas? – dziwi się w rozmowie telefonicznej rzecznik Urzędu Miasta w Wadowicach, Stanisław Kotarba, poproszony o zorganizowanie spotkania z rządzącą miastem od 18 lat burmistrz Ewą Filipiak.

Wam się chyba podoba Ruch Palikota i lewica? Bo to oni chcą dzielić ludzkość na kobiety i mężczyzn – sonduje rzecznik już na miejscu, gdy czekamy razem z fotoreporterką „TP” na panią burmistrz. Po chwili nieoczekiwanie proponuje, by to z nim „wstępnie omówić temat”.

– Problem barier, dyskryminacji i potrzeby promocji kobiet jest wydumany, sztuczny – oznajmia. – Mamy panią burmistrz, która się sprawdza. Mamy cztery panie w radzie na 21 radnych. Dlaczego tak mało? Proszę pytać wyborców.
"

http://tygodnik.onet.pl/30,0,77984,odwieczny_porzadek_dziejow,artykul.html
+4 #51 - 2012-09-12 09:55
I jeszcze kawałek:

"Kiedy rzecznik Kotarba (uważany w Wadowicach za szarą eminencję lokalnych władz) zaczyna się na dobre rozkręcać – daje wykład na temat wolności wyboru oraz brnie w kolejne wycieczki do „lewackich” okopów wroga – do gabinetu wchodzi burmistrz Ewa Filipiak."
+9 #52 majka 2012-09-12 13:39
@Wolny Wadowiczanin
Zwróc uwagę na zdjęcia,wszystk ie panie mają na ścianie godło polski, a nasza Papieża,zaraz wiadomo komu nasze miasto służy - Watykanowi.
+9 #53 majka 2012-09-15 15:51
IWW się pogubiła tutaj ulotki, że Wadowice padły łupem złodzieja, a z EW nie miał kto pójść, ponieważ IWW przszkadza światopogląd w/w. Można było zrobić wspólną akcję, ale widocznie chcecie tonąć . Miałam przyjemność rozmawiać kiedyś z Panem Wyrobą w jego komisie i nie odniosłam wrażenia, aby to był człowiek z którym nie da się pewnych rzeczy np.co do formy tej manifestacji ustalić. Przypomniało mi się co dawno temu Wałęsa powiedział o Solidarności swoim soczystym językiem ,iż był tam zbiór ludzi "od rabina do biskupa" i dlatego trudno było podejmować jakiekolwiek decyzje .Z IWW jest właśnie taki problem.Opcje środka są niemożliwe. Zostaniecie towarzystwem wzajemnej .
+5 #54 majka 2012-09-15 16:33
Zgubiłam jedno słowo,że zostaniecie towarzystwem wzajemnej adoracji.
-5 #55 ESp 2012-09-17 11:55
Cytuję Mateusz Klinowski:
Cytuję Co za głupota ?:
Do Klinowskiego
Człowieku nawet nie wiesz w jak wielkim jesteś błędzie.
Ty już przegrałeś i ciągniesz swoich fanów na dno.
Dopełnieniem wszystkiego będzie wasza klęska wyborcza w 2014 roku, bo nawet ta cała wasza lewica nie jest w stanie przekroczyć 35 procent poparcia. Aby wygrać wybory potrzeba mieć większe poparcie, ponad 50 procent.
Okręgi jednomandatowe dla inicjatywy ww są katastrofą.
Zrozumcie w końcu, że kłamstwami też nic nie zyskacie, bo jak każde kłamstwo ma krótkie nogi.
To już Wyroba ma większe szanse niż Klinowski, ale też się nie załapie na dietkę radnego.
Gdyby mierzyć sukces polityczny po ilości donosów i manifestacji to zarówno Klinowski, jak i Wyroba popisali się, ale na to aby wygrać wybory trzeba jeszcze zrobić coś pożytecznego, a tego u obu nie widzę.

Jeżeli mam przewidywać wynik wyborów w 2014 roku to daję zdecydowane zwycięstwo obozu patriotów wadowickich skupionych wokół burmistrza Wadowic Ewy Filipiak (jakieś 70 procent) i przegraną środowisk Wyroby i Klinowskiego, które zdobędą max 30 procent.

W przeliczeniu na mandaty radnych przy nowej ordynacji wyborczej wszystkie 21 mandatów radnych wezmą patrioci wadowiccy.
Opozycja lewicowa skupiona wokół Wyroby i Klinowskiego według nowej ordynacji wyborczej nie ma szans nawet na jeden mandat. Takie są realia.

Przeciwko Wyrobie i Klinowskiemu przemawiają jeszcze ich powiązania polityczne i układy.


Od dwóch lat czytam to samo pieprzenie spod tego samego wąsa. Inicjatywa Wolne Wadowice nie ma żadnych układów, tylko walczy z układami, nie jest lewicą, bo nie interesuje nas ideologiczna naparzanka, tylko reforma zepsutego przez bandę pazernych amatorów miasta. Nie mamy nic wspólnego z Edwardem Wyrobą.

Spokojnie rozliczymy aktualnie rządzących, dowodów ich przestępstw jest już trochę zgromadzonych.

Co do wyborów, powyższe słowa napisał ktoś, kto nie ma pojęcia o jednomandatowych okręgach wyborczych. Siłą dotychczasowego układu były listy, bez nich znika przewaga. Czas Kotarby i Filipiak już minął.

Przypominam, że od pisania głupot jest drugi portal - opłacany z gminnych pieniędzy. Tam może snujcie swoje satyryczne hipotezy.

Tymczasem przypadkiem wadowickiego biznesmena zainteresowała się policja. Zaistniało bowiem podejrzenie, że w lutym tego roku przedsiębiorca mimo iż nie posiadał już aktualnej koncesji na sprzedaż alkoholu, to nadal nim handlował w swoich punktach. Policja sprawdza, czy nie doszło tutaj do nielegalnej sprzedaży alkoholu. Podczas rewizji w sklepach mundurowi zabezpieczyli alkohol w znacznej ilości. Ale to nie koniec.

Jak się okazuje, radny Mateusz Klinowski i biznesmen Paweł K. to dobrzy znajomi. Obaj są członkami założycielami politycznego stowarzyszenia o nazwie Inicjatywa Wolne Wadowice, które miało tropić tzw. "układ wadowicki" i ujawniać nieprawidłowośc i w mieście.

Z tropienia układu nic nie wyszło. Zamiast sukcesu politycznego mamy natomiast kompromitującą porażkę radnego, który wykorzystując funkcję publiczną bronił prywatnego interesu biznesmena handlującego alkoholem, w dodatku znajomego.
-2 #56 M.M 2012-09-21 17:27
Cytuję współczujący:
Ciekawe skąd taka IWW ma kasę na plakaty i ulotki !!! bardzo proszę , pokażcie kto Was sponsoruje, chyba nie Pan Mateusz ???

Ale wiem, nie zrobicie tego bo to Was zdemaskuje !

pożyczka od chłopaka tfu tzn. od wykładowcy?

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.