Internet jest kojarzony jako coś anonimowego: nie jestem widoczny, siedzę przed monitorem i mogę robi
Policja wytropiła Stanisława Kotarbę

Internet jest kojarzony jako coś anonimowego: nie jestem widoczny, siedzę przed monitorem i mogę robić i pisać co chcę i nikt mi za to nic nie zrobi. Przeglądając strony internetowe, wysyłając różnorakie informacje, zostawiamy po sobie jednak ślady pozwalające nas zidentyfikować w świecie realnym. Użytkownik podpisujący się "Kocicho", który napisał niewybredny komentarz pod jednym z artykułów na portalu WadowiceOnline.pl też prawdopodobnie tak myślał.

Było tak: w czasie zeszłorocznych wyborów do parlamentu Stanisław Kotarba, rzecznik burmistrz Ewy Filipiak oraz szef powiatowej Platformy Obywatelskiej, reklamował się hasłem "uczciwość i odwaga". Kampanię wyborczą prowadził jednak głównie w sądzie, gdzie pozywał swoich krytyków w tzw. "trybie wyborczym" przed sądem prezentując wątpliwe dowody, jak chociażby własny życiorys, który zasadniczo odbiegał od tego, który publikował kilka lat wcześniej.

Zobacz: Czy Stanisław Kotarba okłamał sąd?

Bezpośredni dialog z wyborcami również nie wychodził Stanisławowi Kotarbie najlepiej. 23 września ubiegłego roku, pod Urzędem Miasta przyjął nawet formę gróźb i pomówień, które Kotarba kierował do protestujących przeciwko niegospodarności burmistrz Ewy Filipiak mieszkańców.

Niedawno w tej sprawie wypowiedział się wadowicki sąd. Jak się okazało, decyzję Prokuratury Rejonowej o odmowie wszczęcia dochodzenia uchylono. Sprawa gróźb będzie więc miała swój dalszy ciąg. Ale to nie wszystko. 

12 września 2011 r. Bolesław Kot (74 l.), były pracownik Urzędu Miasta Wadowice, współpracownik burmistrz Ewy Filipiak, prześladowany w czasach PRL opublikował na portalu WadowiceOnline.pl artykuł, gdzie opisał kilka spraw dotyczących lokalnego samorządu, w które zamieszany był m.in. Stanisław Kotarba.

Zobacz: O Filipiak, Kotarbie i gospodarności słów kilka

Tekst kończył się stwierdzeniem podsumowującym deklaracje składane m.in. przez Kotarbę w kampanii wyborczej: "Tylko czekać, aż członkowie gangu pruszkowskiego publicznie ogłoszą, że są wierni Papieżowi". Treść artykułu była dla opisanych w nim osób pewnie mocno kłopotliwa, ale ani Filipiak, ani Kotarba nie podjęli próby polemiki, o pozwach nie wspominając. Nic jednak dziwnego, gdyż oboje na Bolesławie Kocie wielokrotnie wcześniej łamali sobie zęby, przegrywając z nim liczne procesy. Z prawa do sprostowania czy polemiki też nikt nie skorzystał, ale pod artykułem zaczęły się pojawiać anonimowe komentarze. Jednym z nich Bolesław Kot, były pracownik UM poczuł się szczególnie dotknięty:

"Z tekstu wynika, że Bolesław Kot był członkiem PZPR. Podobno za pieniactwo został wyrzucony z zakładów chemicznych w Alwerni. Później został przyjęty do magistratu, gdzie również dawał w dupę przełożonym, aż w końcu poszedł na emeryturę" – twierdził internauta podpisany jako "Kocicho".

Bolesław Kot zwrócił się więc do Prokuratury Rejonowej w Wadowicach o ustalenie tożsamości "Kocicha".

"Jeśli Prokuratura odmówi pomocy w ustaleniu, kto to jest Kocicho, to według mnie będzie to dowód, że Prokuratura nie jest zainteresowana w ochronie dóbr osobistych tych obywateli, którym nie było i nie jest obojętne marnowanie majątku społecznego" – napisał we wniosku do prokuratury Kot.

Organy ścigania do sprawy podeszły rzetelnie. Bolesław Kot podejrzewał, że autorem jest jedna z osób opisana przez niego w tekście. Miał rację.

Po analizie złożonej przez Kota obszernej dokumentacji swojej zawodowej przeszłości (blisko 100 stron), prokurator rejonowy pismem z dnia 29 lutego 2012 r. poinformował Bolesława Kota, że komentarz "Kocicha" nie zawiera znamion czynu zabronionego ściganego z urzędu, lecz znamiona przestepstwa ściganego z oskarżenia prywatnego, przy braku interesu społecznego do kontynuowania go ściganiem z urzędu. W związku z tym prokuratura sprawę umorzyła. W toku podjętych czynności ustaliła jednak IP autora. I cóż się okazało? "Kocicho" 12 września 2011 r. o godzinie 23:51 napisał swój komentarz na komputerze... Stanisława Kotarby. Tego samego, który w kampanii wyborczej podkreślał swoją uczciwość i odwagę.

Jak dowiedzieliśmy się od Bolesława Kota, nie jest to pierwszy przypadek, kiedy Kotarba rozpowszechniał pod jego adresem pomówienia. W 1994 r. w redagowanej przez siebie gazecie "Echo Wadowic" o Kocie na pierwszej stronie napisał kilka obelżywych zwrotów, by na koniec stwierdzić, że jest on "autorem modelowej propagandy nienawiści"

Bolesław Kot próbował publikować polemiki, ale Stanisław Kotarba nie reagował, gdyż pomówienia miały mu pomóc wygrać wybory samorządowe (Kot był wówczas kontrkandydatem Kotarby na stanowisko radnego). Kotarba przeprosił Kota dopiero w wyniku długiego procesu, który przegrał ostatecznie w 2000 roku. O treści jego pomówień pod adresem Bolesława Kota z 1994 r. nikt już wtedy jednak nie pamiętał. Z Kotem kilka procesów przegrała również Ewa Filipiak. Zasądzonych kosztów sądowych nigdy nie zapłaciła, nie przeprosiła. Pieniądze odzyskał dopiero komornik, bo burmistrz Wadowic wyroki sądów ignorowała.

"Człowiek Solidarności", rzecznik "papieskiej burmistrz", "obrońca moralności chrześcijańskiej w Gminie" – oto niektóre z określeń, jakich pod swoim adresem używa Stanisław Kotarba. Czy stać będzie go na przeprosiny pod adresem prześladowanego w czasach PRL starszego i schorowanego dziś człowieka? Czy też może Kotarba wykaże się odwagą innego rodzaju, kwestionując, że wieczorem 12 września 2011 r., w środku prowadzonej przez siebie kampanii wyborczej, to on siedział przed komputerem w swoim domu, pisząc na nim anonimowe komentarze? Ile jeszcze podobnych komentarzy pojawiających się na lokalnych portalach zawdzięczamy Stanisławowi Kotarbie?

 

AKTUALIZACJA (CZWARTEK, 28 LUTEGO 2013 18:15)

Sensacja! Ponad dziesięć miesięcy zajęło Stanisławowi Kotarbie odniesienie się do całej sytuacji. Stanisław Kotarba dostarczył nam 28 lutego 2013 roku oświadczenie, w którym informuję (podobno po raz kolejny...), że "nie jest to mój tekst i nie wie kto go napisał". W takim razie ciągle bez odpowiedzi pozostaje pytanie, kto 12 września 2011 roku o godzinie 23:51, w środku kampanii wyborczej korzystając z komputera, którego IP zostało przydzielone Stanisławowi Kotarbie (jak ustaliła policja) napisał obrażający Bolesława Kota komentarz? Ciekawostką jest również to, czemu Stanisław Kotarba przez ponad dziesięć miesięcy nie zrobił nic, aby ustalić, jakie "Kocicho" grasuje mu po domu i w godzinach nocnych korzysta z jego komputera czy urządzeń jednoznacznie przypisanych jemu...

Treść oświadczenia Stanisława Kotarby:

(WD)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+88 #1 - 2012-04-05 13:26
Mam nadzieję, że pan Kot tego tak nie zostawi.
+88 #2 _pepis 2012-04-05 13:33
Wychodzą kolejne kwiatki... Wyjdzie ich zacznie więcej i się dowiemy całej prawdy o wadowickim magistracie...
+93 #3 Bławatekk 2012-04-05 13:39
Pan Kot, wzorem wszystkich kotów, spadł na cztery łapy, łowiąc całkiem pokaźną mysz - co już dawno trzeba była zrobić. Brawo, panie Bolesławie. Oby ktoś wyciągnął z tego nauczkę.
+83 #4 york 2012-04-05 13:55
No w końcu się ktoś wziął za tego Pożal się Boże urzędasa. Brawo Panie Bolesławie tak trzymać
+80 #5 Rzecznik Magistratu 2012-04-05 13:56
A ja takich rzeczy spodziewałam się po Panu Kotarbie. Nie jestem zdziwiona. Myślę, że wkrótce dowiemy się więcej na temat nie tylko wspomnianego ale też o sprawach, które dotyczą Szczura - pana przewodnicząceg o Szczur, Pani Burmistrz i wyjaśni się dlaczego jednak czasem musimy się wstydzić.
Myślę, że to władza tak opakowana, że pozbyto się w większości kontroli Rady(otoczono się jedynie wiernopoddańczy mi osobami), ta władza tak źle pojęta, zdeprawowała niektórych, a większość wypłukała nawet z instynktu samozachowawczego.
Myślę i życzę tego, że akurat jesteśmy świadkami schyłku tej władzy i zmierzchu tego stylu sprawowania władzy -złego stylu.
Niestety szkoda w obliczu pewnych dużych zasług Ewy Filipiak, że odejście może nastąpić w atmosferze skandalu i wstydu.
Tyle spraw można było załatwić bez zawiści, złości szargania czyjegoś imienia,itp. wszystkim bez wyjątku, życzę spokojnych Świąt, wykorzystania szansy ponownego Zmartwychwstani a Pańskiego. Nie bójmy się nawrócić.
Nie bójmy się wybaczyć i sami wybaczmy bezwarunkowo.Am en.
+67 #6 dred 2012-04-05 13:59
Ciekawe,może pan Kot opisze wszystkie swoje procesy niech się reszta społeczeństwa dowie jakież to mamy władze w Wadowicach.
+67 #7 ciek zdrojowy 2012-04-05 14:01
No i popłakałem się ze śmiechu, Brawo panie Bolesławie.
+35 #8 _pepis 2012-04-05 14:02
Cytuję Rzecznik Magistratu:

Niestety szkoda w obliczu pewnych dużych zasług Ewy Filipiak, że odejście może nastąpić w atmosferze skandalu i wstydu.
T


O jakich zasługach mówisz?
-68 #9 Dziunia 2012-04-05 14:23
ciekawe jak teraz Kot udowodni, że to co napisał o nim Kotarba nie jest prawdą? hmmm... jacyś świadkowie?
+35 #10 Tama 2012-04-05 14:24
Rzecznik to osoba odpowiedzialna za kontakty z otoczeniem, a tu jaką jakość tych kontaktów mamy? I to jest "naczelny pijarowiec miasta"?
+22 #11 Hefajstos 2012-04-05 14:27
Cytuję _pepis:
Cytuję Rzecznik Magistratu:

Niestety szkoda w obliczu pewnych dużych zasług Ewy Filipiak, że odejście może nastąpić w atmosferze skandalu i wstydu.
T


O jakich zasługach mówisz?

Mam to samo pytanie.
+28 #12 Maciej Mikołajczak 2012-04-05 14:36
Wesołych Świąt Staszku :)
-54 #13 nic specjalnego 2012-04-05 14:40
Ja tu nic nie widzę takiego o co Kot miałby się obrażać. Wydaje mi się że sprawa jest dęta i bez szans.
+22 #14 Hefajstos 2012-04-05 15:03
Cytuję nic specjalnego:
Ja tu nic nie widzę takiego o co Kot miałby się obrażać. Wydaje mi się że sprawa jest dęta i bez szans.

Naprawdę nie widzisz?? Przeczytaj uważnie... Może NIE CHCESZ zrozumieć ? No chyba, że nie możesz... Wtedy Ci wybaczymy...
+24 #15 Hefajstos 2012-04-05 15:13
Cytuję Dziunia:
ciekawe jak teraz Kot udowodni, że to co napisał o nim Kotarba nie jest prawdą? hmmm... jacyś świadkowie?


Ale pan Kot już nie musi nic udowadniać - on juz parę procesów wygrał. Nie pojmuję, czy ludzie czytają co drugie zdanie?
+20 #16 stary 2012-04-05 15:14
Cytuję nic specjalnego:
Ja tu nic nie widzę takiego o co Kot miałby się obrażać. Wydaje mi się że sprawa jest dęta i bez szans.


Tak? Zatem prokurator miał chyba lepsze okulary od ciebie?

Jeżeli byłbyś poddany mobbingowi w pracy, a potem "rzecznik" twojego byłego szefa, który przegrał z tobą w sądzie, znów cię pomawia i mówi, że to ty "dawałeś w dupę", to też byłaby to dla ciebie sprawa "dęta"?

Zastanów się chwilę facet, nim coś w komentarzu wysmarujesz. I poczytaj o Kocie.

Cytuję Dziunia:
ciekawe jak teraz Kot udowodni, że to co napisał o nim Kotarba nie jest prawdą? hmmm... jacyś świadkowie?


Sprawa jest prosta i Dziunia też ma problem z czytaniem - 100 stron dokumentacji powinno wystarczyć za dowód, przecież jest o tym w tekście. Prokuraturze to wystarczyło.
+14 #17 Stanisław Kliś 2012-04-05 15:17
Witajcie.
Se przypominam zebranie "Lizaczy" z początku tat 90 jak "tyż" Staszek zabiegał o głosy wyborców.
Miłego Dnia tyż Staszek.
+21 #18 Hefajstos 2012-04-05 15:20
Wszystkie dziunie, kocichy itp. powinny jeździć do kawiarek internetowych do Krakowa i stamtąd posty pisać.
+28 #19 Miłośnik magistratu 2012-04-05 15:26
Przeczytałem uważnie i jak to mawiają nosił wilk razy kilka...

Przy okazji dzięki za rozrywkę :-)

Niestety muszę Was zmartwić. Pałac oświadczył, że Kocicho owszem, w Pałacu "pracuje", ale jak to Kocicho, ma takie mięciutkie poduszeczki zamiast linii papilarnych. Jak więc komuchy, geje, ćpuny* mają zamiar udowodnić, że to Kocicho nasz kochany pisał? Na klawirach nie będzie nic. Zachodzi także przypuszczenie, że to któryś gej, ćpun, komuch* nabazgrolił w rękawiczkach i mamy do czynienia z sabotażem i zamachem stanu w papalandzie. A przecież nasz kochany Kocicho to taki poczciwy i zasłużony obywatel, wzorowy poseł, budowniczy szpitala; wzorem wielkiego Mao jest też świetnym strategiem, lata odrzutowcem i... pisze opery. A tu takie oszczerstwa i pomówienia.

I spoglądając nieco wstecz widzę pewne ciekawe analogie. Dawniej niektórym nadawali zabawne pseudonimy operacyjne. Dziś niektórzy nadają sobie sami, albo opinia publiczna je nadaje w toku dyskusji. W Wadowicach mamy cudnej urody nazewnictwo. Oby było tego więcej bo dzięki temu lokalny grajdoł jest weselszy. Dziękujemy Wam Strażacy, Operatorzy, Pielęgniarki, Caryce, Posłowie, że dajecie nam tyle frajdy.

A na koniec:
Cytuję Rzecznik Magistratu:

Niestety szkoda w obliczu pewnych dużych zasług Ewy Filipiak, że odejście może nastąpić w atmosferze skandalu i wstydu.
Tyle spraw można było załatwić bez zawiści, złości szargania czyjegoś imienia,itp.

Masz Rzeczniku wiele racji. Ma Królowa kilka zasług, nawet ja je widzę. Niestety to co piszesz dalej, przesłania całkowicie te plusy. A jak wiadomo zawsze chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów. :-)



Życząc Wam wszystkim wesołych świąt, pozdrawia jak zawsze,
Gej, ćpun, komuch... nieponiżający mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz niesączący jadu. Lubiący Wadowice i wszystko, co jest z nimi związane.



*niepotrzebne skreślić
+33 #20 Grześ 2012-04-05 15:32
Brawo Panie Bolesławie, piętnować takich ludzi ile się tylko da, dla władzy zrobią wszystko.
+25 #21 Cichociemny 2012-04-05 15:51
wredny komentarz został zamieszczony około północy, zatem Kocicho w nocy poluje...;)
+21 #22 Cichociemny 2012-04-05 15:54
Cytuję Dziunia:
ciekawe jak teraz Kot udowodni, że to co napisał o nim Kotarba nie jest prawdą? hmmm... jacyś świadkowie?


wpis był około północy, zatem krąg podejrzanych jest niewielki
+21 #23 Miłośnik magistratu 2012-04-05 15:58
Cytuję Cichociemny:
wredny komentarz został zamieszczony około północy, zatem Kocicho w nocy poluje...;)

To najlepsza pora na żer hehe

A swoją drogą... czekam na odpowiedź Biuletynu Informacji Pałacowej pod znanym i lubianym adresem białoruśvierund zwanzig.pl w kwestii "Kociaczka". Czekam też na opracowanie telewizyjne tej materii przy użyciu... Statywu.




Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch... nieponiżający mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz niesączący jadu. Lubiący Wadowice i wszystko, co jest z nimi związane.
+9 #24 Wadowiczanin 2012-04-05 16:19
a ja przypuszczam, że to było IP domowego komputera.
+48 #25 Zeno 2012-04-05 16:23
współczuję p.Kotarbie, ten wpis powstał nieświadomie, znajdzie się lekarz, który zaświadczy,że p.poseł cierpi na jakąś chorobę, która każe mu w nocy wstawać i pisać głupoty, jako odreagowanie za dzień pełen cnót, prawdy i uczciwości,zwal czanie nieustanne komuny, jak nie p. poseł chory, to może teściowa to napisała lub jakiś gach którejś z córek,a może się ktoś włamał do domku, tyle możliwości, jakoś to będzie,
+24 #26 york 2012-04-05 16:34
Do Zeno.
Ja myślę że to może Pomroczność Jasna.Już kiedyś taki przypadek był przerabiany.
+34 #27 Mańka 2012-04-05 16:48
sprawa jest prosta, nie pisał tego st.Kotarba - dowód? - St. Kotarba o tej porze śpi,może zaświadczyć jakiś działacz opozycyjny np.
Wstyd i tyle, obojętne mi jaki sądowy finał będzie tej sprawy, wstyd i niesmak pozostaną.
+14 #28 Komendant 2012-04-05 17:03
proponuję, aby cały proces jaki z pewnością Pan Kot wytoczy z art. 212 kk był nagrywany i umieszczony na portalu :)

Zapewne będzie to HIT !
+2 #29 majka 2012-04-05 17:22
Pan Wyroba w swoim artykule z dzisiaj zapomniał skierować zapytania o współpracę Sucha 24 z Urzędem Gminy w Zawoi ,a szkoda bo jest ona bardzo rozbudowana ,nawet nabór pracowników jest ogłaszany na Sucha 24,w Zawoi bryluje Targosz od Bogumiła
+17 #30 Dziadunio Dziadunio 2012-04-05 18:28
Dzielny opozycjonista Stasio z legalnym i wiarygodnym na pisanie po murach świadectwem, wyrósł na dzielnego polityka Stanisława.

I nadal pisze paszkwile.

Z tym ze Stanisław dojrzał, rozwinął się i pisze nie po murach tylko w sieci. I nie szkaluje władzy tylko zacnych staruszków.

I nic w tym dziwnego - taka dzielność jak Stanisławowa musi znaleźć jakieś ujście.

A ze mu skorupka za młodu nasiąkła - to i na starość nieco trąci :lol:
+7 #31 Miłośnik magistratu 2012-04-05 18:58
Nie bój nic dziaduniu, Twoje IP też namierzymy i Cie wytropimy ;-)
+9 #32 andrzejm 2012-04-05 19:23
Cytuję Dziunia:
ciekawe jak teraz Kot udowodni, że to co napisał o nim Kotarba nie jest prawdą? hmmm... jacyś świadkowie?

..."Po analizie złożonej przez Kota obszernej dokumentacji swojej zawodowej przeszłości (blisko 100 stron), prokurator rejonowy pismem z dnia 29 lutego 2012 r. poinformował Bolesława Kota, że komentarz "Kocicha" wyczerpał znamiona przestępstwa pomówienia"...J uż w podstawówce uczą czytać tekst ze zrozumieniem.Ta k dla przypomnienia.. .
-24 #33 Współczujący Współczujący 2012-04-05 20:03
wiecie co, tylko tu i tylko Wy potraficie w Wielki czwartek zajmować się "czymś jakby to nazwać - bajkami". Ciekawe czy napisalibyście artykuł gdybym i ja zaczął się zastanawiać nad wystosowanie prośby o ujawnienie tożsamości niektórych, wszak mnie tu obrażano wiele razy, a nie wspomnę ile razy wiele rzeczy insynuowano. Tylko z drugiej strony po co Wam dawać satysfakcję, i tak powiedziecie że się czepiam szczekam itd.

Czytaliście :
http://www.polskatimes.pl/artykul/477962,ruch-palikota-chce-legalizacji-bimbru-czym-sie-rozni-od,id,t.html
Ciekawy jestem co o tym myślicie
-23 #34 Współczujący Współczujący 2012-04-05 20:05
Cytuję Miłośnik magistratu:
Nie bój nic dziaduniu, Twoje IP też namierzymy i Cie wytropimy ;-)



A od kiedy Pan decyduje kogo prokuratura namierza a kogo nie ?!
-18 #35 Współczujący Współczujący 2012-04-05 20:07
A pro po Kocicha - to taka kasiążka była "Cichotka i Kocicho" i nie rozumiem co w tym obraźliwego że ktoś się utożsamia z bohaterami ?
+5 #36 Hefajstos 2012-04-05 20:07
@współczujący:
ale rewelacje w tym artykule. Na zachodzie, tam, gdzie winnice i sady jabłkowe dookoła, bez trudu można kupić miejscowe wyroby alkoholowe od wlaścicieli winnic czy sadów i jakoś nie jest to nic nadzwyczajnego.
+8 #37 - 2012-04-05 20:11
Wracaj do płaszczycy zajmować się emeryturą Grodzkiej i kawałkiem pizzy na samochodzie.

"A pro po" - ładnie napisane... :D
-16 #38 Współczujący Współczujący 2012-04-05 20:13
Wolny Wadowiczaninie nie zagalopowałeś się ?
+2 #39 - 2012-04-05 20:15
Nie.
-19 #40 Współczujący Współczujący 2012-04-05 20:24
Brak mi słów Panie Miłośniku, swoją drogą życzę wielu przyjaciół w Pana - czyli młodym - wieku, może jeszcze trochę mniej chwil spędzonych przed monitorem, może wtedy Pan zauważy coś więcej oprócz osoby Pana Marcina, którą Pan widzi wszędzie. Dobrej nocy życzę.
+6 #41 Vipas Vipas 2012-04-05 20:31
Najnowsza moda Wadowicka to chodzenie po sądach z IP.
-8 #42 Henryk 2012-04-05 21:23
Cytuję Miłośnik magistratu:
Nie bój nic dziaduniu, Twoje IP też namierzymy i Cie wytropimy ;-)


A czy to nie groźba....
-10 #43 Współczujący Współczujący 2012-04-05 21:29
Panie VIPas, na dodatek będę prekursorem nowej mody i będę używał narzędzia administratora do zgłaszania skarg. Ciekawe czy rozpatrzy moją skargę... Pewnie nie, ale po to jest taka możliwość, aby się bronić.
+14 #44 PKO 2012-04-05 21:30
Cytuję współczujący:
Brak mi słów Panie Miłośniku, swoją drogą życzę wielu przyjaciół w Pana - czyli młodym - wieku, może jeszcze trochę mniej chwil spędzonych przed monitorem, może wtedy Pan zauważy coś więcej oprócz osoby Pana Marcina, którą Pan widzi wszędzie. Dobrej nocy życzę.


Przykro czytać komentarze "współczującego " tak bardzo zniewolonego, bez własnego zdania, zapatrzonego w Kocicha, nie widzącego oczywistej porażki wizerunkowej, moralnej i politycznej swojego guru. Wierni po grób. Przypomina to zwolenników Jarka. Nie ważne co mówi i robi. Ważne, że to nasz Jarosław.
-16 #45 Współczujący Współczujący 2012-04-05 21:31
Cytuję Henryk:
Cytuję Miłośnik magistratu:
Nie bój nic dziaduniu, Twoje IP też namierzymy i Cie wytropimy ;-)


A czy to nie groźba....


Panie Henryku, dziwi im się Pan -
tonący brzytwy się chwyta
-16 #46 Współczujący Współczujący 2012-04-05 21:33
@ PKO i kto tu nie ma swojego zdania ! zero konkretów, tylko ogólne stwierdzenia - coś mi to przypomina , a raczej retorykę kogoś :)
+13 #47 street 2012-04-05 21:36
.. no nie,to niemożliwe żeby rzecznik zachował się tak niedorzecznie, jakieś lewicowe palikoty sfałszowały rzecznikowi IP,strach pomyśleć komu jeszcze..
+7 #48 PKO 2012-04-05 21:38
Cytuję współczujący:
@ PKO i kto tu nie ma swojego zdania ! zero konkretów, tylko ogólne stwierdzenia - coś mi to przypomina , a raczej retorykę kogoś :)


Zabolało?:) hihihi
-22 #49 Współczujący Współczujący 2012-04-05 21:40
Panie PKO proponuję krótką lekturę do snu

http://www.mediarp.pl/polityka/reszczynski-pacyfikacja-petryfikacja-restauracja-18945,0504.html

i niech Pan nie mówi, że tak nie jest, że Pan Jarosław nie ma racji bo wyjdzie na to, że ma Pan ochotę pracować do 67 roku życia bez gwarancji na godną emeryturę etc.
-22 #50 Współczujący Współczujący 2012-04-05 21:43
A tu jest prawdziwa klęska guru, nie wyimaginowana:

http://sondaz.wp.pl/wid,14387926,wiadomosc.html
+5 #51 PKO 2012-04-05 21:53
Cytuję współczujący:
A tu jest prawdziwa klęska guru, nie wyimaginowana:

http://sondaz.wp.pl/wid,14387926,wiadomosc.html


Zespół Coma śpiewał swego czasu "nie wierzę sku...synom". Dlatego nie wierzę żadnym politykom ani z lewej ani z prawej strony, tym bardziej radykalnym przeszczepom. Każdy polityk to chytra i egoistyczna, żądna władzy kreatura, nastawiona tylko na własny zysk, traktująca głoszone poglądy jako dobry żart. Dotarło? Jak nie to wyjdź na balkon, zapal i przeczytaj jeszcze raz.
+2 #52 Vipas Vipas 2012-04-05 22:01
Cytuję współczujący:
Panie PKO proponuję krótką lekturę do snu

http://www.mediarp.pl/polityka/reszczynski-pacyfikacja-petryfikacja-restauracja-18945,0504.html

i niech Pan nie mówi, że tak nie jest, że Pan Jarosław nie ma racji bo wyjdzie na to, że ma Pan ochotę pracować do 67 roku życia bez gwarancji na godną emeryturę etc.

Niestety społeczeństwo jest podzielone i skłócone między sobą dlatego każdy dla siebie gra mundurowi swoje,pielęgnia rki swoje,górnicy również i.t.d i jeden na drugiego pluje jedność w narodzie to już przeszłość komuna była chytra oddała władze i tą władzą się ale udławiliśmy jak szybko skłócić naród jednemu dać pięciu innym zabrać.
-5 #53 Vipas Vipas 2012-04-05 22:40
Zanotowano wzrost zainteresowania serwerami proxy w Wadowicach.
-4 #54 Vipas Vipas 2012-04-05 22:59
Lubie plusy jak i minusy co znaczy zainteresowanie :lol:
+12 #55 Dziadunio Dziadunio 2012-04-06 06:47
@Miłośnik

Cóż mnie biednemu będzie wtedy począć? Chyba....zapros zę was na kawę :D


Swoja drogą - skoro o bohaterskim opozycjoniście jest ten artykuł - mam taką ogólną refleksję - W Wadowicach, w UM z przyległościami , sami kombatanci walki z reżimem - a komuch tylko jeden - Klinowski :D

No to czemu jest tak źle skoro jest tak dobrze?
+9 #56 greg 2012-04-06 07:58
"Uciekaj stasiu do dziury, bo tu cię złapie Kot bury. A jak cię złapie, to cię zje i już cię więcej nie będzie" - można zaśpiewać parafrazując znaną piosenkę z czasów dzieciństwa :):):)
+20 #57 Mańka 2012-04-06 08:19
I tak w sposób prosty komentarze zostały skierowane poza główny nurt. Jedna, druga wrzuta i teraz zamiast tym co w temacie zaczęliśmy zajmować się sobą wzajemnie, często b.emocjonalnie. Tę technikę stosuje się w społeczeństwie już dawno w myśl powiedzenia psy szczekają,a rzecznik robi swoje.
+11 #58 street 2012-04-06 08:55

Swoja drogą - skoro o bohaterskim opozycjoniście jest ten artykuł - mam taką ogólną refleksję - W Wadowicach, w UM z przyległościami , sami kombatanci walki z reżimem - a komuch tylko jeden - Klinowski

Mateuszek już w piaskownicy bawił się po lewej stronie, w podstawówce słuchał Sex Pistols (jaki wstyd dla całej gminy!) stąd jeden krok do tych wszystkich wynaturzeń, do których namawia nasze córki, nawet wypalanie traw w okolicy przez rolników to za jego namową, policja powinna go ścigać od małego!
+6 #59 Miłośnik magistratu 2012-04-06 09:56
Przyłażę tu z rana i oczom nie wierzę.

Cytuję współczujący:
Cytuję Miłośnik magistratu:
Nie bój nic dziaduniu, Twoje IP też namierzymy i Cie wytropimy ;-)


A od kiedy Pan decyduje kogo prokuratura namierza a kogo nie ?!


Cytuję Henryk:
Cytuję Miłośnik magistratu:
Nie bój nic dziaduniu, Twoje IP też namierzymy i Cie wytropimy ;-)


A czy to nie groźba....



Czy tak trudno zrozumieć i pojąć, że z dziaduniem to my sobie możemy pisać na siebie największe "obelgi". Czy żart jest trudno rozpoznać? Czy potrzebne Wam skierowanie do jakiegoś specjalisty?

Cytuję współczujący:
Cytuję Henryk:
Cytuję Miłośnik magistratu:
Nie bój nic dziaduniu, Twoje IP też namierzymy i Cie wytropimy ;-)


A czy to nie groźba....


Panie Henryku, dziwi im się Pan -
tonący brzytwy się chwyta

Kto tonie? Ja? Niby jak i dlaczego? Raczej magistrat tonie, ale zdaje się, że tego nie zauważasz.

Cytuję współczujący:
Brak mi słów Panie Miłośniku, swoją drogą życzę wielu przyjaciół w Pana - czyli młodym - wieku, może jeszcze trochę mniej chwil spędzonych przed monitorem, może wtedy Pan zauważy coś więcej oprócz osoby Pana Marcina, którą Pan widzi wszędzie. Dobrej nocy życzę.

Ty już się tak nie martw moim gejowskim losem. Mam spore branie. Faktem jest, że obecnie spędzam przed komputerem od 11-13 godzin dziennie. ZAWODOWO. Więc dziękuję za troskę w tym zakresie. Jeśli chodzi o Pierwszego Dziennikarza Papalandu to też proszę mi wierzyć, że nie widzę go wszędzie. Wtedy bezapelacyjnie musiałbym się leczyć.


Apeluję do Ciebie, Współczujący. Jeżeli masz ze mną jakiś problem to udaj się do specjalisty z zakresu opętań, omamień, napadów złości, natręctw itp. Ja niestety nie mogę Ci pomóc.

Cytuję dziadunio:
@Miłośnik

Cóż mnie biednemu będzie wtedy począć? Chyba....zaproszę was na kawę :D

Taa. My i tak nagramy całe przesłuchanie. Mamy świetnych operatorów i całkiem solidny statyw.



Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch... nieponiżający mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz niesączący jadu. Lubiący Wadowice i wszystko, co jest z nimi związane.
-3 #60 - 2012-04-06 10:06
Cytuję Miłośnik magistratu:

Czy tak trudno zrozumieć i pojąć, że z dziaduniem to my sobie możemy pisać na siebie największe "obelgi". Czy żart jest trudno rozpoznać? Czy potrzebne Wam skierowanie do jakiegoś specjalisty?


Doniesienie przeciwko Tobie już zostało złożone, czy się to Tobie i dziaduniowi podoba czy nie! To że dziadunio nie poczuł się zastraszony Twoimi bezczelnymi groźbami nie ma tu żadnego znaczenia, groźby wysyłane przez lewaków są ścigane z urzędu, policja Cię będzie tropić! I wytropi! I wreszcie poznamy Twoją tożsamość, tak przez Ciebie ukrywaną! Damy sobie radę z Tobą!
+24 #61 szczepan 2012-04-06 10:15
Miało być takie ładne Kocicho, a wyszedł zwykły sierściuch.
+7 #62 Miłośnik magistratu 2012-04-06 10:18
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Cytuję Miłośnik magistratu:

Czy tak trudno zrozumieć i pojąć, że z dziaduniem to my sobie możemy pisać na siebie największe "obelgi". Czy żart jest trudno rozpoznać? Czy potrzebne Wam skierowanie do jakiegoś specjalisty?


Doniesienie przeciwko Tobie już zostało złożone, czy się to Tobie i dziaduniowi podoba czy nie! To że dziadunio nie poczuł się zastraszony Twoimi bezczelnymi groźbami nie ma tu żadnego znaczenia, groźby wysyłane przez lewaków są ścigane z urzędu, policja Cię będzie tropić! I wytropi! I wreszcie poznamy Twoją tożsamość, tak przez Ciebie ukrywaną! Damy sobie radę z Tobą!

Hehe. Wolny, a czy mogę być przesłuchany przy kawie? ;-)
A tożsamość wkrótce poznacie, spokojna głowa.
+1 #63 - 2012-04-06 10:26
Kawę mamy marnować na takiego nędznego komucha? Możesz dostać co najwyżej wodę, tę brunatną z Gorzenia!
+4 #64 kuontu 2012-04-06 10:26
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Kawę mamy marnować na takiego nędznego komucha? Możesz dostać co najwyżej wodę, tę brunatną z Gorzenia!

ale spełniającą wszelkie wadowickie normy
+6 #65 Miłośnik magistratu 2012-04-06 10:54
@ Wolny i crazy

To po prostu ludzie nie akceptują koloru wody a wiadomo, że kolor może być dowolny :-) Przy budowie metra różne rzeczy mogą się zdarzyć. Nawet woda w beczce staje się posłuszna.
-2 #66 kuontu 2012-04-06 10:58
@Miłośnik magistratu kolor może być dowolny, byleby nie był czerwony, bo za bardzo komunistyczny jest ")
+6 #67 Miłośnik magistratu 2012-04-06 10:59
Czerwony to kolor miłości!
+2 #68 Eminencja Eminencja 2012-04-06 11:19
@Miłośnik
Czerwony to kolor KOMUCHÓW.

Nomen omen, wszystkie kible w magistracie są obsrane... komuś zawory puściły i nasyłają do komentowania pracujących urzędników
+6 #69 Miłośnik magistratu 2012-04-06 11:26
@ eminencja
Niech komentują, zawsze to jakaś praca.
Nie wiesz czy wpuścili już kotardyle do fosy przed pałacem? One też wyczulone na kolor czerwony.
-9 #70 Dziunia 2012-04-06 12:27
obyście sobie nie wykrakali jakiegoś z tego powodu procesu. tak bardzo chcecie iść z nim do sądu? Ja rozumiem, że kochacie się sądzić, a on chyba teraz nie odpuści, bo wyłożyliście mu się na całej lini. Ciekawe co na to Wasz nadworny prawnik? Jeśli on wam to doradził, to pozostaje tylko "pogratulować".
-4 #71 Dziunia 2012-04-06 12:32
@ stary i Hefajstos - skoro myslicie , ze wystarczy, ze prokuratura orzeknie , ze widzi przesłanki dla art 212 to teraz już tylko sąd na to przyklepnie? Widać, ze nigdy nie mieliście do czynienia z polskim sądownictwem?! teraz Kot bedzie musiał wykazać słownie i przed sądem, że to co napiał Kotarba w komenatzru nie jest prawdą i że godzi to w jego dobre imię i inne te znamiona zawarte w art.212. A nie jest ich wiele. Sądy nie lubią tego artykułu i jak ktoś bedzie chciał naciągać rzeczywistość za bardzo to też nie jest dobrze. Pamiętajcie, że Kocicho też pewnie będzie chciał się bronić, a on jest kuty na dwie nogi i nie da se w kasze dmuchać, Więc Kot nie bedzie miał łatwo. A koniec końcem sąd pewnie orzeknie małą szkodliwość społęczną czynu i tyle z tego wyjdzie!
-25 #72 Kochani 2012-04-06 13:12
Pan Stanisław Kotarba to bohater walczy z sukcesami z komuną od przeszło 20 lat.
+6 #73 Eliza R. 2012-04-06 13:15
Wesołych Świąt!

Dajcie już spokój.
+10 #74 Tama 2012-04-06 14:34
Cytuję Dziunia:
@ stary i Hefajstos - skoro myslicie , ze wystarczy, ze prokuratura orzeknie , ze widzi przesłanki dla art 212 to teraz już tylko sąd na to przyklepnie? Widać, ze nigdy nie mieliście do czynienia z polskim sądownictwem?! teraz Kot bedzie musiał wykazać słownie i przed sądem, że to co napiał Kotarba w komenatzru nie jest prawdą i że godzi to w jego dobre imię i inne te znamiona zawarte w art.212. A nie jest ich wiele. Sądy nie lubią tego artykułu i jak ktoś bedzie chciał naciągać rzeczywistość za bardzo to też nie jest dobrze. Pamiętajcie, że Kocicho też pewnie będzie chciał się bronić, a on jest kuty na dwie nogi i nie da se w kasze dmuchać, Więc Kot nie bedzie miał łatwo. A koniec końcem sąd pewnie orzeknie małą szkodliwość społęczną czynu i tyle z tego wyjdzie!


Tu nie chodzi o kwestię znikomej szkodliwości społecznej czynu, a o pomówienie osoby prywatnej. Ponadto uczyniono to za pomocą środków masowego komunikowania (art. 212 par. 2 kk) a to już jest uczynek gatunkowo cięższy od "zwyczajnego" pomówienia.
+2 #75 york 2012-04-06 15:28
Cytuję Kochani:
Pan Stanisław Kotarba to bohater walczy z sukcesami z komuną od przeszło 20 lat.


Masz rację "bochater, bochater". Tak jak napisałem.Reszt ę samemu można dopowiedzieć.
+9 #76 Dziadunio Dziadunio 2012-04-06 16:43
@ Edward

Oraz wielu innych.

No i przyjdzie wam odszczekać coście niegodnie przeciwko Stanisławowi opowiadali. Ze nic nie robi, ze pieniądze za darmo od podatników wyłudza, ze niedorzecznik jeden.

Tak mówiliście - sam słyszałem.

A tu proszę - policja wytropiła - Stanisław nie dość ze w prywatnym czasie to jeszcze na prywatnym sprzęcie, w środku nocy głowę sobie łamie, jak i czym w przeciwników magistratu rzucić, byle papieskości miasta i nieusuwalności krzesła świadectwo dać.

Toż on powinien dodatkowa gratyfikacje za taka aktywność otrzymywać a nie waszych niecnych zarzutów wysłuchiwać.

Koniec żartów - zaraz mi tu Stanisława przepraszać!
Edward - ty pierwszy.
Potem Miłośnik szyderczy.
Klinowski - masz tu stówkę, lecisz po kwiaty. Aaa, i odpalasz Stanisławowi półroczna dietę.

Pajda - ty napiszesz panu rzecznikowi życiorys. Wiemy ze kolekcjonuje, podobno ma już kilka. Tylko wydrukuj na porządnym papierze, nie tej makulaturze którą masz w drukarce, to poważna okazja!

Dziadunio z oracją wystąpi, może pan rzecznik łaskaw będzie, wybaczy kalumnie któreście, w niewiedzy tkwiąc, na niego rzucali.
+6 #77 Miłośnik magistratu 2012-04-06 16:51
@ dziadunio

Przepraszam, przepraszam, po stokroć przepraszam. To już się więcej nie powtórzy.



A teraz uprzejmie proszę Pałac o wydrukowanie wszystkich komentarzy.
+17 #78 Mateusz Klinowski 2012-04-06 17:14
Cytuję Dziunia:
@ stary i Hefajstos - skoro myslicie , ze wystarczy, ze prokuratura orzeknie , ze widzi przesłanki dla art 212 to teraz już tylko sąd na to przyklepnie? Widać, ze nigdy nie mieliście do czynienia z polskim sądownictwem?! teraz Kot bedzie musiał wykazać słownie i przed sądem, że to co napiał Kotarba w komenatzru nie jest prawdą i że godzi to w jego dobre imię i inne te znamiona zawarte w art.212. A nie jest ich wiele. Sądy nie lubią tego artykułu i jak ktoś bedzie chciał naciągać rzeczywistość za bardzo to też nie jest dobrze. Pamiętajcie, że Kocicho też pewnie będzie chciał się bronić, a on jest kuty na dwie nogi i nie da se w kasze dmuchać, Więc Kot nie bedzie miał łatwo. A koniec końcem sąd pewnie orzeknie małą szkodliwość społęczną czynu i tyle z tego wyjdzie!


Dziuniu,

nie rób czytelnikom wody z mózgu, nawet jeżeli jest to tylko kolorowa woda z Gorzenia;

gdybyś cokolwiek wiedziała na temat prawa, nie pisałabyś, co to niby Kot ma wykazywać i w jaki sposób. tak się bowiem składa, że w sprawach z 212kk to nasz kochany Kocicho będzie musiał wykazać... że sądy RP, w tym Sąd Najwyższy myliły się w ocenie faktów, a on miał rację.

Kocicho nie jest kuty na 4 łapy - przeciwnie, kolejny raz skompromitował się doszczętnie. Następni już czekają w kolejce, bo Inicjatywa Wolne Wadowice zamierza zrobić w tym mieście porządek.

W całej sprawie uderza mnie zachowanie Kocicha i Filipiakowej wobec dawnego współpracownika , który przewyższał ich postawą i intelektem. Papiescy do bólu nie tylko uciekali się do pomówień pod jego adresem, ale Filipiak, jak wynika z tekstu, potrzebowała dopiero komornika, żeby wykonać wyrok sądu.

Jak ma się to do ciągłego klepania bajek o wierności JP2, Kościele, Solidarności etc.? Hipokryzja Filipiak i Kotarby kole w oczy każdego, może poza grupką przybocznych w rodzaju Jaskiniowca, Pieprza i Statywa.
+6 #79 Dziadunio Dziadunio 2012-04-06 17:17
@ Mateusz

Nie zagaduj, nie zagaduj - bruździłeś najwięcej - poselską dietę Stanisława kosztowałeś - wyskakuj chociaz z tej radnego.
+6 #80 Hefajstos 2012-04-06 18:53
Dziuniu, dziecko drogie,
jak najbardziej mialem do czynienia z polskim wymiarem sprawiedliwości . I przekonałem się, ze mówiąc najoględniej jest to cos na kształt rosyjskiej ruletki. Nie warto się w to bawić. I lepiej trzymać się od tego z daleka.
+4 #81 Plecybolom 2012-04-06 21:30
Selekcja białoruska.
+7 #82 NY 2012-04-06 23:59
Staś jak robił wpis, to pewnie miła podobną minę jak na załączonym zdjęciu :lol:
+11 #83 Cichociemny 2012-04-07 09:27
Cytuję Kochani:
Pan Stanisław Kotarba to bohater walczy z sukcesami z komuną od przeszło 20 lat.


masz jakieś dowody na to ?
Chętnie bym się z nimi zapoznał, ponieważ mi się wydaje, że żaden z niego opozycjonista. Ponadto mam przeczucie, że współpracował ze służbami, a może nawet dalej to robi... :-*
-1 #84 whiteek 2012-04-07 14:31
skoro wiadomo kto jest Kocichem, to teraz Szczur wie przed kim spieprzać!
A tak poza tym to dla wszystkich ujadaczy dedykacja świąteczna (wsłuchajcie się w tekst):
http://www.youtube.com/watch?v=dbS_RHk0r_U&list=PL07E62CD44D35892B&index=20&feature=plpp_video
+7 #85 Antek nieMacierewicz 2012-04-08 16:44
No to jeszcze bardzo bym prosił o nagłośnienie na czym polga praca pana Kocicha: zarabia o ile pamiętam ponad 2 000 złotych miesięcznie a nie bardzo widzę efekty jego pracy, poza tym, że od czasu do czasu popluje trochę na lewicę i komunistów w gazecie jak się go o to mocno poprosi, albo trzyma kartki, żeby statyw mógł przeczytać to i owo. To może robić studencina na umowę zlecenie za 200 złotych miesiecznie, nie uważacie, że Kocicho trochę za dużo kosztuje Gminę Wadowice?
+4 #86 - 2012-04-08 18:11
A propos statywa, dał kolejny popis w bieńkowej telewizji!
+1 #87 Widz 2012-04-08 18:14
@Mateusz Klinowski..."bo Inicjatywa Wolne Wadowice zamierza zrobić w tym mieście porządek." K.... dobre naprawdę dobre!!! Od obalenia komunizmu rządzą Polską złodzieje,imbec yle,ludzie którzy widzą tylko pieniądze i dla których szary człowiek nic nie znaczy-zaczynam się bać bo jak Klinu i jego Świta obali już władzę w Wadowicach to będzie próbować przejąć władzę w całym kraju!!! Tylko ciekawe czym-Monarchia? Komunizm? Demokracja? To już K...a było i się nie przyjęło
+13 #88 Mateusz Klinowski 2012-04-08 21:09
Cytuję Antek nieMacierewicz:
No to jeszcze bardzo bym prosił o nagłośnienie na czym polga praca pana Kocicha: zarabia o ile pamiętam ponad 2 000 złotych miesięcznie a nie bardzo widzę efekty jego pracy


Radni już o to pytali. Kotarba zarabia dużo więcej, ale burmistrz nie potrafi rozliczyć jego pracy, ani podać żadnych konkretnych przykładów działań "rzecznika". Jego praca to czysta fikcja.

(Może się Pan tym zainteresuje, Panie prokuratorze Jerzy Utrata?)

Podobnie w przypadku Marcina Płaszczycy - również na umowie o pracę, ewidentnie fikcyjnej.

Cytuję Widz:
@Mateusz Klinowski... Od obalenia komunizmu rządzą Polską złodzieje,imbecyle,ludzie którzy widzą tylko pieniądze i dla których szary człowiek nic nie znaczy-zaczynam się bać bo jak Klinu i jego Świta obali już władzę w Wadowicach to będzie próbować przejąć władzę w całym kraju!!!


Władza mnie nie interesuje - interesuje mnie zmiana systemu politycznego w kraju. Będzie rządził ten, kogo sobie wybierzecie. Moim celem jest zwiększenie pola wyboru i wyeliminowanie z polityki żerujących na publicznych pieniądzach: rozmaitych kocichów, płaszczurów, (nie)gospodarne j Ewy itp.
+3 #89 Pietia 2012-04-08 22:41
Kotarba ,wyszedłby na faceta z klasą przepraszając Pana KOTA za swój wybryk
+7 #90 Tama 2012-04-09 08:50
Cytuję Pietia:
Kotarba ,wyszedłby na faceta z klasą przepraszając Pana KOTA za swój wybryk


Hm, klasę albo się ma albo nie, a nabywa się ją tylko raz - dojrzewając do pewnej postawy życiowej.
+11 #91 Oj 2012-04-09 11:08
Za takie coś każdy normalny burmistrz zwolniłby swojego pracownika! Szczególnie, że kalumnie ciskał rzecznik, czyli głos urzędu miejskiego! Czy ktoś próbował oficjalnie, jako rzecznika, zapytać go, co na ten temat sądzi?
+3 #92 - 2012-04-09 11:53
Słowo klucz - NORMALNY.
-11 #93 Benia 2012-04-09 12:32
Cytuję Mateusz Klinowski:
Cytuję Antek nieMacierewicz:
No to jeszcze bardzo bym prosił o nagłośnienie na czym polga praca pana Kocicha: zarabia o ile pamiętam ponad 2 000 złotych miesięcznie a nie bardzo widzę efekty jego pracy


Radni już o to pytali. Kotarba zarabia dużo więcej, ale burmistrz nie potrafi rozliczyć jego pracy, ani podać żadnych konkretnych przykładów działań "rzecznika". Jego praca to czysta fikcja.

(Może się Pan tym zainteresuje, Panie prokuratorze Jerzy Utrata?)

Podobnie w przypadku Marcina Płaszczycy - również na umowie o pracę, ewidentnie fikcyjnej.

Cytuję Widz:
@Mateusz Klinowski... Od obalenia komunizmu rządzą Polską złodzieje,imbecyle,ludzie którzy widzą tylko pieniądze i dla których szary człowiek nic nie znaczy-zaczynam się bać bo jak Klinu i jego Świta obali już władzę w Wadowicach to będzie próbować przejąć władzę w całym kraju!!!


Władza mnie nie interesuje - interesuje mnie zmiana systemu politycznego w kraju. Będzie rządził ten, kogo sobie wybierzecie. Moim celem jest zwiększenie pola wyboru i wyeliminowanie z polityki żerujących na publicznych pieniądzach: rozmaitych kocichów, płaszczurów, (nie)gospodarnej Ewy itp.

a co z pożyczką od wykładowcy? jaki prokurator to rozliczy?"Władz a mnie nie interesuje".Kli nowski od niedawna w politycy ale już przesiąknięty kłamstwem fałszem i obłudą. Jak się pan diety radnego zrzeczesz to ci uwierzę, no bo jak nie o władzę chodzi o to pieniądze. Znam Klina od szkoły sredniej, juz wtedy był postacią mocno podejrzaną. No ja w każdym razie w jego obecności trzymam portfel blisko.
+8 #94 - 2012-04-09 12:47
Cytuję Benia:
a co z pożyczką od wykładowcy? jaki prokurator to rozliczy?"Władza mnie nie interesuje".Klinowski od niedawna w politycy ale już przesiąknięty kłamstwem fałszem i obłudą. Jak się pan diety radnego zrzeczesz to ci uwierzę, no bo jak nie o władzę chodzi o to pieniądze. Znam Klina od szkoły sredniej, juz wtedy był postacią mocno podejrzaną. No ja w każdym razie w jego obecności trzymam portfel blisko.


Ktoś się tu nieźle ośmieszył.
+1 #95 Vipas Vipas 2012-04-09 12:52
Cytuję Benia:
Cytuję Mateusz Klinowski:
Cytuję Antek nieMacierewicz:
No to jeszcze bardzo bym prosił o nagłośnienie na czym polga praca pana Kocicha: zarabia o ile pamiętam ponad 2 000 złotych miesięcznie a nie bardzo widzę efekty jego pracy


Radni już o to pytali. Kotarba zarabia dużo więcej, ale burmistrz nie potrafi rozliczyć jego pracy, ani podać żadnych konkretnych przykładów działań "rzecznika". Jego praca to czysta fikcja.

(Może się Pan tym zainteresuje, Panie prokuratorze Jerzy Utrata?)

Podobnie w przypadku Marcina Płaszczycy - również na umowie o pracę, ewidentnie fikcyjnej.

Cytuję Widz:
@Mateusz Klinowski... Od obalenia komunizmu rządzą Polską złodzieje,imbecyle,ludzie którzy widzą tylko pieniądze i dla których szary człowiek nic nie znaczy-zaczynam się bać bo jak Klinu i jego Świta obali już władzę w Wadowicach to będzie próbować przejąć władzę w całym kraju!!!


Władza mnie nie interesuje - interesuje mnie zmiana systemu politycznego w kraju. Będzie rządził ten, kogo sobie wybierzecie. Moim celem jest zwiększenie pola wyboru i wyeliminowanie z polityki żerujących na publicznych pieniądzach: rozmaitych kocichów, płaszczurów, (nie)gospodarnej Ewy itp.

a co z pożyczką od wykładowcy? jaki prokurator to rozliczy?"Władza mnie nie interesuje".Klinowski od niedawna w politycy ale już przesiąknięty kłamstwem fałszem i obłudą. Jak się pan diety radnego zrzeczesz to ci uwierzę, no bo jak nie o władzę chodzi o to pieniądze. Znam Klina od szkoły sredniej, juz wtedy był postacią mocno podejrzaną. No ja w każdym razie w jego obecności trzymam portfel blisko.

Fju fju ostatnie zdanie czyżby coś sugerowało.
+7 #96 Miłośnik magistratu 2012-04-09 12:53
Pamiętaj Wolny, że jak Ci kasę pożyczę to Cię będzie ścigał prokurator hehe
+5 #97 Vipas Vipas 2012-04-09 13:07
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
A propos statywa, dał kolejny popis w bieńkowej telewizji!

Szkoda że niema tego na ITV Wadowice.
+8 #98 Guido 2012-04-09 13:28
Cytuję Benia:
Cytuję Mateusz Klinowski:
Cytuję Antek nieMacierewicz:
No to jeszcze bardzo bym prosił o nagłośnienie na czym polga praca pana Kocicha: zarabia o ile pamiętam ponad 2 000 złotych miesięcznie a nie bardzo widzę efekty jego pracy


Radni już o to pytali. Kotarba zarabia dużo więcej, ale burmistrz nie potrafi rozliczyć jego pracy, ani podać żadnych konkretnych przykładów działań "rzecznika". Jego praca to czysta fikcja.

(Może się Pan tym zainteresuje, Panie prokuratorze Jerzy Utrata?)

Podobnie w przypadku Marcina Płaszczycy - również na umowie o pracę, ewidentnie fikcyjnej.

Cytuję Widz:
@Mateusz Klinowski... Od obalenia komunizmu rządzą Polską złodzieje,imbecyle,ludzie którzy widzą tylko pieniądze i dla których szary człowiek nic nie znaczy-zaczynam się bać bo jak Klinu i jego Świta obali już władzę w Wadowicach to będzie próbować przejąć władzę w całym kraju!!!


Władza mnie nie interesuje - interesuje mnie zmiana systemu politycznego w kraju. Będzie rządził ten, kogo sobie wybierzecie. Moim celem jest zwiększenie pola wyboru i wyeliminowanie z polityki żerujących na publicznych pieniądzach: rozmaitych kocichów, płaszczurów, (nie)gospodarnej Ewy itp.

a co z pożyczką od wykładowcy? jaki prokurator to rozliczy?"Władza mnie nie interesuje".Klinowski od niedawna w politycy ale już przesiąknięty kłamstwem fałszem i obłudą. Jak się pan diety radnego zrzeczesz to ci uwierzę, no bo jak nie o władzę chodzi o to pieniądze. Znam Klina od szkoły sredniej, juz wtedy był postacią mocno podejrzaną. No ja w każdym razie w jego obecności trzymam portfel blisko.


Chamskie insynuacje, nie mające jakiegokolwiek poparcia w rzeczywistości !

Gdyby chodziło o kasę, to z pewnością caryca ze swoim śniniopasem już próbowała kupić Klinowskiego...
+20 #99 Mateusz Klinowski 2012-04-09 13:37
Cytuję Benia:

a co z pożyczką od wykładowcy? jaki prokurator to rozliczy?"Władza mnie nie interesuje".Klinowski od niedawna w politycy ale już przesiąknięty kłamstwem fałszem i obłudą. Jak się pan diety radnego zrzeczesz to ci uwierzę, no bo jak nie o władzę chodzi o to pieniądze. Znam Klina od szkoły sredniej, juz wtedy był postacią mocno podejrzaną. No ja w każdym razie w jego obecności trzymam portfel blisko.


Posądzasz mnie o bycie złodziejem? Naprawdę chcesz, abym ustalał twoje IP jak Kocicha?

Jestem pewien, że się nie znamy, bo takiej bzdury nie napisałby żaden mój znajomy. Nietrudno bowiem zorientować się, że nie chodzi mi o pieniądze.

Co do diety, właściwie się jej zrzekłem, bo w obradach kabaretowych komisji nie biorę udziału, więc dieta za nie mi nie przysługuje.

Odnośnie pożyczki od mojego kolegi - dlaczego miałby mnie za nią ścigać prokurator? Czy "pożyczanie" pieniędzy jest nielegalne?

W całym tym komentarzy jest tyle bredni, że aż czuć w nim łapę Kocicha...
+12 #100 papi 2012-04-09 16:23
Cytuję Kochani:
Pan Stanisław Kotarba to bohater walczy z sukcesami z komuną od przeszło 20 lat.


no właśnie tu jest jego problem bo komuny od 20 lat niema a on dalej walczy hehehe :)

PS: czy może ktoś wskazać jakiś pozytywny sukces tego pryka?
-3 #101 Stefania 2012-04-09 21:09
Ale bomba ! Hajnosz znowu w kablówce. Tym razem dość rozważny. Trzy razy go oglądałem i trudno go rozszyfrować. Widać, że nauka w Krakowie robi swoje. Prawdziwy hit !
+11 #102 jarcom 2012-04-09 21:49
A dla wszystkich HAJNOSZ życzy na łamach ITV Wadowice "pogodnej pogody" :lol: :lol: :lol:
+9 #103 Vipas Vipas 2012-04-09 22:00
Na ITV Wadowice znów ciekawa wypowiedz znanego analizatora "statywa " ciekawe co on bierze że tak bredzi.
+11 #104 Oj 2012-04-09 22:06
Nic nie bierze - wkuwa tekst napisany przez Saddama. Może to Saddam coś bierze?
+8 #105 Extern 2012-04-09 22:43
Czy Stanisław stał obok kamery?
-21 #106 sama prawda 2012-04-10 00:26
porządny materiał Pan Piotr Hajnosz popełnił w telewizji regionalnej, a was prawda w oczy kole!
+7 #107 WŁAŚNIE - POPEŁNIŁ 2012-04-10 08:29
Cytuję sama prawda:
porządny materiał Pan Piotr Hajnosz popełnił w telewizji regionalnej, a was prawda w oczy kole!

SKORO "POPEŁNIŁ" TO JUŻ GO DYSKREDYTUJE. Naucz się używać języka bo oddałeś niedźwiedzią przysługę wspomnianemu.
-3 #108 sama prawda 2012-04-10 11:10
@ WŁAŚNIE - POPEŁNIŁ

Zapytaj się swojego guru co to znaczy w języku naukowym popełnił:

«utworzyć, skomponować, napisać»
Popełnić poemat, powieść, wiersz itp.
+10 #109 Eminencja Eminencja 2012-04-10 11:12
Pietrek "POPEŁNIŁ" kolejną próbę samobójczą. Non stop o tych "Wadowickich środowiskach lewicowych" w kółko to samo. Bez sensu i ładu, kto mu pozwolił występować ? Przecież to tylko zaśmiecanie internetu !
+5 #110 - 2012-04-10 12:50
Cytuję sama prawda:
@ WŁAŚNIE - POPEŁNIŁ

Zapytaj się swojego guru co to znaczy w języku naukowym popełnił:

«utworzyć, skomponować, napisać»
Popełnić poemat, powieść, wiersz itp.


W języku naukowym to na pewno się takiego zwrotu używa! Z pewnością...

Jak już przeklejasz to łaskawie rób to w całości:

2. żart. «utworzyć, skomponować, napisać»
Popełnić poemat, powieść, wiersz.

żart. - czyli żartobliwie. I to by się zgadzało, bo to co wyprawia Piotruś to jest jeden wielki żart, nikt normalny tego co on wygaduje na poważnie nie bierze.
+16 #111 Mieszkaniec Gminy 2012-04-10 13:01
Ciekawe ile pan redaktor wiadomości powiatowych płaci pani Highnoshowi za tę kryptoreklamę. Wziąłby się Highnosh za życie osoby w swoim wieku a nie udawał poważniejszego i starszego niż jest. Gwoli wyjasnienia, IWW to nie lewica, jak próbuje Pan Highnosh insynuować. Kolejna tania propaganda.
+18 #112 Remigiusz Pospolity 2012-04-10 23:58
Kocicha już Bareja spacyfikował jak podszywał się pod zająca w Misiu:)

"Zróbcie mi przebitkę zająca na gruszy... Nie, nie! Zamieńcie go na psa! Zamieńcie go na psa. Niech on się odszczekuje swoim prześladowcom z pańskiego dworu. Niech on nie miauczy..."
+11 #113 Psicho 2012-04-12 11:28
Chał chał, ależ bym zjadł jakieś tłuste kocicho. Grube i wypasione takie co to karmione jest dobrze w swej "chałupie". Nie ma to jak dobre, tłuste kocicho. Mniam mniam. Ktoś kiedyś pisał, że wilk wie kogo musi pożreć. Padło na kocicha :)
+15 #114 Pies na baby 2012-04-13 12:58
A to ci Kocicho...
+16 #115 Mikeq 2012-04-13 22:00
A może ktoś zrobi kilkustronicową czarno-białą gazetkę własnym kosztem i wrzuci do osiedlowych skrzynek? W gazetce tej byłoby to, co zarzuca się Królewnie i przydupasowi jej Mości... Ot, chociażby za zgodą piszących do Guzika.
Byłaby to gwarancja upadku władzy w kolejnych wyborach.
+47 #116 Antoni 2012-04-14 09:46
To że dyrekcja zoz wpakowała Grześkową do pracy w rejestracji przychodni chwały nie przyniesie.Zrob iono z niej męczennika , co wcale się jej nie należy , tym bardziej że najprawdopodobn iej zarabia na razie jak ASYSTENTKA.Kij ma dwa końce i wnet zobaczymy kto drugim dostanie.Z tego można wyciągnąć wniosek taki mianowicie , jeżeli z byłym dyrektorem tak postąpiono , to czego może spodziewać się zwykły pracownik.Pan starosta oczywiście o niczym nie wie , to nie jego sprawa.Tyle jest miejsc pracy w szpitalu gdzie mogłaby pracować , ale nie , oni chcą pokazać kto tu rządzi i co można z opornymi zrobić.To wyraz arogancji , bardziej w stosunku do pracowników , niż do tej pani. KIEDYŚ TO SIĘ ZEMŚCI.
+42 #117 Antoni 2012-04-15 08:00
Cytuję Mikeq:
A może ktoś zrobi kilkustronicową czarno-białą gazetkę własnym kosztem i wrzuci do osiedlowych skrzynek? W gazetce tej byłoby to, co zarzuca się Królewnie i przydupasowi jej Mości... Ot, chociażby za zgodą piszących do Guzika.
Byłaby to gwarancja upadku władzy w kolejnych wyborach.

To dobry pomysł , to szybko zaowocuje
+7 #118 Wadowiczanka 2012-04-15 16:13
Wstyd mi normalnie za nich wszystkich pośmiewisko na całą Polskę!
+1 #119 ciek zdrojowy 2012-04-15 20:14
Cytuję Remigiusz Pospolity:
Kocicha już Bareja spacyfikował jak podszywał się pod zająca w Misiu:)

"Zróbcie mi przebitkę zająca na gruszy... Nie, nie! Zamieńcie go na psa! Zamieńcie go na psa. Niech on się odszczekuje swoim prześladowcom z pańskiego dworu. Niech on nie miauczy..."



Honyszke Kojok ty kończ tę rozmowę
-8 #120 - 2012-04-16 11:06
Staś zagroził gazecie procesem. Więc również się go spodziewajcie! :D
+24 #121 Edward Wyroba 2012-04-16 13:36
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Staś zagroził gazecie procesem. Więc również się go spodziewajcie! :D

.

A jakim procesem?
Bo jeżeli Prokuratura ustaliła sprawcę w postępowaniu jawnym i ujawniła, że "Kocicho", to funkkcjonariusz publiczny, na czym jej rola się kończy, bo zgodnie z zapisem prawnym czyn "Kocicha", dalej ścigany jest... z oskarżenia prywatnego, to...
Kogo, albo czego miałby tyczyć się ten proces? Może będzie skarżył prokuratora Utratę? Za to, że zwyczajowo już, nie zadbał o interesy wadowikciej sitwy i "przez pomyłkę" udało się mu raz coś... rzetelnie ustalić?
No to niech się Staszek spieszy, bo do ustalenia jest jeszcze... o wiele więcej!

Jak już pójdzie przeciwko gazecie, to jeszcz proszę, aby i wziął się za ten materiał:
http://www.wadowita24.pl/honor-i-prawda-contra-siersciuch/
Bo pytań do "Kocicha" mam sporo, ale, że i tak nie mam szans na uzyskanie odpowiedzi w trybie ustawowym, chętnie będę pytał za pośrednictwem sądu!

E. Wyroba.
.
+5 #122 - 2012-04-16 14:17
Tak, tak Panie Edwardzie, Pan też się może spodziewać procesu. Tylko musi się Pan uzbroić w cierpliwość. :-)
+26 #123 Mateusz Klinowski 2012-04-16 14:40
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Staś zagroził gazecie procesem. Więc również się go spodziewajcie! :D


Gazeta Krakowska potraktowała Kotarbę bardzo łagodnie, a chyba na takie traktowanie sobie nie zasłużył. Nie wiem, na czym ma polegać PROCES, ale jeżeli Kotarba nadal chce się kompromitować, oto właśnie właściwa droga. Pozwólmy mu być sobą... i Kocichem jednocześnie.
+7 #124 Miłośnik magistratu 2012-04-16 15:17
Niech mi się tu lokalne środowiska lewicowe tak nie cieszą! Wszystkich Was znamy. "Nijakiego" Klinowskiego i "nijakiego" Wyrobę też znamy. Oni chcą tu wprowadzać komunizm, faszyzm, socjalizm, nazizm i co tam jeszcze wymyślimy sobie... i antyklerykalizm (bym zapomniał).

A tak w ogóle to z artykułu wynika, iż niektórzy uczestnicy pikiety byli członkami PZPR!

Tak nam dopomóż Bóg.

;-) :D

Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch... nieponiżający mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz niesączący jadu. Lubiący Wadowice i wszystko, co jest z nimi związane.

PS
Tylko nie lećcie ze mną do sądu! Jak coś to od razu przepraszam.
+25 #125 deja vu 2012-04-16 15:56
Odsuwa się micha od mordy kocicha!!!
-5 #126 archiwumx 2012-04-16 17:25
O co chodzi z tą Krakowską ,bo nic nie rozumie
+21 #127 Prudencja 2012-04-17 18:09
Nareszcie, ktoś znalazł bata na Staska! Bardzo mnie cieszy ta wiadomość. Może w końcu znajdą się ludzie z prawdziwym charakterem , moralnością, rzeczowośćią( bo rozmydlenie kocicha już mi się czkawką odbijało) no i jeszcze niewielką choć szczyptą patriotyzmu . Gratuluję Panu Bolesławowi mając w pamięci jego słuszną walkę na początku 2000 lat. Proszę mieć świadomość , że wielu obywateli kibicuje Panu w walce o prawdę .
+11 #128 1234 2012-04-20 14:51
A CO Z NOWAKIEM , I BYŁĄ DYREKTOR ,JAKOŚĆ ZNIKLI Z POLA WIDZENIA
+21 #129 nadzieja 2012-04-20 21:01
Stasek po tych sporach będziesz musiał się leczyć w ośrodku w Kleczy,Choczni, Wysokiej .Apotem czekać do następnej kampanii wyborczej aby ich osądzić w trybie WYBORCZYM
+22 #130 Antoni 2012-04-22 09:06
Cytuję 1234:
A CO Z NOWAKIEM , I BYŁĄ DYREKTOR ,JAKOŚĆ ZNIKLI Z POLA WIDZENIA

Jeden pracuje w UM w Kalwarii a drugi być może będzie kierowała ZOZem w Kalwarii.
-3 #131 anzelm 2012-04-24 00:57
Cytuję Miłośnik magistratu:
Niech mi się tu lokalne środowiska lewicowe tak nie cieszą! Wszystkich Was znamy. "Nijakiego" Klinowskiego i "nijakiego" Wyrobę też znamy. Oni chcą tu wprowadzać komunizm, faszyzm, socjalizm, nazizm i co tam jeszcze wymyślimy sobie... i antyklerykalizm (bym zapomniał).

A tak w ogóle to z artykułu wynika, iż niektórzy uczestnicy pikiety byli członkami PZPR!

Tak nam dopomóż Bóg.

;-) :D

Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch... nieponiżający mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz niesączący jadu. Lubiący Wadowice i wszystko, co jest z nimi związane.

PS
Tylko nie lećcie ze mną do sądu! Jak coś to od razu przepraszam.

nie do sądu a raczej do wc z takim g...
+17 #132 majka 2012-04-30 21:28
Kocicho był bardzo płodny udzielał się jeszcze pod nickiem nie gej nie ćpun i biedak teraz zamilkł
+11 #133 - 2012-04-30 23:54
Cytuję majka:
Kocicho był bardzo płodny udzielał się jeszcze pod nickiem nie gej nie ćpun i biedak teraz zamilkł


A skąd taka informacja? To że Kocicho miało kupę nicków, to jest dla mnie oczywiste.
+13 #134 @Wolny Wadowiczanin 2012-05-01 12:56
Informacja ze żródła około kotarbowego prawdziwa
+6 #135 Rafal 2012-05-17 15:52
Staszek mi kogos przypomina... A Wam?
+6 #136 Janina 2012-07-18 19:02
ten pan Kotarba chluby Wadowicom chyba nie przynosi - już dawno się powinien uderzyć w piersi i usunąć w cień
+3 #137 Hefajstos 2012-08-24 08:27
Tu też umieszczam link do pewnego artykułu tu kiedyś publikowanego. Bo to - samo życie...w Wadowicach... Polecam komentarze zwłaszcza.
http://www.wadowiceonline.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=736%3Agminneszkolyukladchroniswoich&catid=60%3Apolityka&Itemid=32
+5 #138 Esteta 2012-08-30 22:13
Ale paskudny fizys na tym zdjęciu, bleeee
+7 #139 Maniek 2012-11-05 09:32
Ciekawe:

http://inicjatywawadowice.pl/kompromitacja-prokuratury-rejonowej/

Kiedy w końcu ktoś dobierze się do dupy Kocicha?
+1 #140 Rita 2012-11-28 16:51
Kici kici...
+5 #141 Miłośnik wąsów 2013-01-31 23:56
Cała prawda o Kocichu:

http://inicjatywawadowice.pl/kandydat-kotarba-wspomnienie/
+16 #142 prorok 2013-02-28 18:54
Czekam na oswiadczenie Kocicha że nie jest Stanisławem Kotarbą.

Może Kocicho poczuło się urażone ?
+31 #143 iks 2013-02-28 19:02
kocicho pokazał pazury i zaraz.je schował
+9 #144 śledczy 2013-02-28 19:02
Cytuję prorok:
Czekam na oswiadczenie Kocicha że nie jest Stanisławem Kotarbą.

Może Kocicho poczuło się urażone ?

Trzeba to zbadać.
+14 #145 - 2013-02-28 19:03
Hahahahahahahah ahahahahahahhah ahahahahaha!!! Czysta błazenada! :D
+15 #146 kuontu 2013-02-28 19:08
Piotrze H.. ps. Statyw.. zanalizuj, zanalizuj, zanalizuj.. ZANALIZUJ!
Błagamy Cię.
+16 #147 Też cinkciarz 2013-02-28 19:31
Staszek, tankuj Punto, czs spierniczać.
Warszawa się odcina.
Biorą ci się za du..ko.
Parasol złożony.
Za 2 tygodnie € idzie w dół o 4 pkt.
+12 #148 Ruła ale nie z Peło 2013-02-28 19:38
To Kotarba nie wie kto mu się w nocy buja przy komputerze?! Żałosne tłumaczenia: wystarczyłyby przeprosiny Pana Bolesława i byłoby po sprawie. A takie zaprzeczanie, że to nie on jest po prostu śmieszne. Powodzenia przy kolejnych wyborach, mieszkańcy będą pamiętać :)
+14 #149 Stanisław 2013-02-28 19:40
Należałoby odświeżyć takie fakty, jak ustawianie w 2011 r. konkursów na dyrektorów gminnych szkół czy relacje między busiarzami, a władzami gminy Wadowice.Milcze nie w sprawie zagrożenia wadowickiej kolei jest tutaj wymownym sygnałem. Czy wolno Stanisławowi K. będącemu jedynie i to teoretycznie "rzecznikiem" gminy, wysyłać do dyrektorów wadowickich szkół wiążące polecenia, kogo z zewnątrz mogą przyjąć, a kogo nie oraz jakie imprezy i odczyty mogą w szkołach realizować. Zresztą tenże Stanisław K. jest mistrzem od propagandy, takim wadowickim Urbanem. Podam przykład. Kilka lat temu samozwaniec o ksywie [MIC], twórca rzekomego muzeum niepodległościo wego (?) w Wadowicach (kto widział takie "muzeum" , nawet gminni radni nie mają o nim pojęcia, ci z komisji kultury)strącił ze schodów starszą kobietę, która przyszła odzyskać swoją cenną własność, wyłudzoną przez tegoż. To "pseudomuzuem" opierało się na kradzieżach i wyłudzeniach. Po tym fakcie Stanisław K. i jego "dworscy" puścili pogłoskę, że tenże [MIC] pozostaje w długim leczeniu sanatoryjnym. W rzeczywistości był chyba w areszcie albo na obserwacji psychiatrycznej i z tego powodu zapadł niski wyrok. Znany jest też slogan Stanisława K.: "Ewa F. jest najlepszym burmistrzem w historii Wadowic". Przekonamy się o tym w przyszłym roku.
+16 #150 Obywatel Wadowic 2013-02-28 19:41
Dopiero teraz niedoszły poseł sobie uświadomił że z łatką Kocicha nie znajdzie się na żadnej liście wyborczej PO ?
+16 #151 Tereska 2013-02-28 20:24
Jak zobaczyłam te zdjęcia Kocicha z krzykaczką, ten wyraz twarzy, to pomyślałam sobie - ale brzydki, już gorzej nie może być, a tu masz babo zdjęcia z sesji śmieciowej.
Jednak zawsze może być gorzej.
+7 #152 Jodła 2013-02-28 21:28
tu jest ciekawie:

http://inicjatywawadowice.pl/kandydat-kotarba-wspomnienie/

:lol:
+18 #153 majka 2013-02-28 21:36
Z tego wynika, że Kocicho musi pozwać policjantów, którzy wykryli tekst na jego komputerze.
+12 #154 majka 2013-02-28 21:57
Jeszcze jedno Pan Kot powinien wręczyć W/W dokument z sądu osobiście do rąk własnych D.Tuska w czasie wizyty w Wadowicach, ponieważ nie sądzę, aby Graś poinformował o wyczynach gromowładnego Kocicha.
+6 #155 kasparow 2013-02-28 23:55
nie chce mi się tego komentować .po prostu szkoda słów !!!
+7 #156 Ruła ale nie z Peło 2013-03-01 19:05
Kocicho won z polityki, wszyscy juz maja cie tutaj dosyc.
-3 #157 Dobre! 2013-03-03 15:17
http://www.wadowita24.pl/kabaretowa-tworczosc/

To kiedy drzwi garażowe zamiast normalnych, wejściowych u rzecznika?
+32 #158 maister Hans 2013-03-04 16:23
sweet fotka
+2 #159 fan pigwnuw z madask 2013-05-21 23:41
;-) pan rzecznik z magigstratu to gamon
0 #160 fan pigwnuw z madask 2013-05-21 23:43
do anty dasz sie umuwic na spacer? :sigh:
-1 #161 Psisko 2013-07-09 10:54
KOT, KOTarba, KOTcicho:

Policja wytropiła Stanisława Kotarbę:

http://www.wadowiceonline.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1514:policjawytropilastanislawakotarbe&catid=60:polityka&Itemid=32

Jaki KOT grasował po domu KOTarby? Odpowiedzcie sobie Państwo sami, temu Panu już dziękujemy!
+2 #162 Hefajstos 2013-07-09 11:50
Ty psisko, jesteś strasznie namolne zwierzę! Jak się chcesz podlizać, to ogonkiem merdasz i na dwóch łapkach służysz! Ale wystarczy rękę podnieść i palcem pogrozić - to w nogi z podkulonym ogonem! Taka twoja odwaga!

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.