Uczennice Zespołu Szkół nr 3 im. Prof. Józefa Tischnera w Wadowicach Kinga Góra,  Klaudia Łopata i
Dziewczyny z "Ekonomika" zwróciły uwagę na problem z uzależnieniem od komórki

Uczennice Zespołu Szkół nr 3 im. Prof. Józefa Tischnera w Wadowicach Kinga Góra,  Klaudia Łopata i Ewelina Kozik zajęły II miejsce finale III edycji Małopolskiego Turnieju Przedsiębiorczości "Możesz zmienić świat na lepszy”. Kapitule spodobała się kampania w której dziewczyny  poruszyły duży problem, jakim jest uzależnienie od telefonu.

W poniedziałek (13.04) w VII LO im. Zofii Nałkowskiej w Krakowie odbył się finał III edycji Małopolskiego Turnieju Przedsiębiorczości "Możesz zmienić świat na lepszy”  zorganizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania/Polish Open University w Krakowie.

Reprezentacja Zespołu Szkół nr 3 im. Prof. Józefa Tischnera w Wadowicach w składzie: Kinga GóraKlaudia Łopata i Ewelina Kozik konkurowała z 10 najlepszymi zespołami z województwa Pomysł dziewczyn na kampanię zapadł w pamięć członków kapituły i spodobał się gościom zaproszonym na finałowe zmagania. Dziewczyny zajęły II miejsce otrzymując cenne nagrody: drukarkę laserową, udział w warsztatach organizowanych przez Capgemini i kosze ze słodyczami. Uczennice przygotowały się do konkursu pod opieką Klaudii Janiso Justyny Opychał.

Lubimy wyzwania i dlatego wzięłyśmy udział w turnieju. Zadanie konkursowe - stworzenie projektu kampanii społecznej - pozornie trudne okazało się być stworzone idealnie dla nas. Wiele jest rzeczy, które chciałybyśmy zmienić lub naprawić w otaczającej nas rzeczywistości. Jednak nasz wybór padł na problem związany z nadmiernym używaniem telefonów komórkowych przez młodych ludzi. Chciałyśmy zwrócić uwagę na duży problem, jakim jest uzależnienie od telefonu. Co trzeci nastolatek nie wyobraża sobie dnia bez swojej komórki. Takie uzależnienie prowadzi nie tylko do uszczerbku na naszym zdrowiu, ale również zatraca w nas kreatywność oraz poszukiwanie pasji, czy nowych ciekawych rozwiązań - twierdzą zgodnie Kinga, Ewelina i Klaudia.

Dziewczyny dzięki kampanii „Z wirtualu do realu” chciały uświadomić młodym ludziom, że świat realny jest dużo ciekawszy niż wirtualny....


(AS)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.